delta9
03-12-12, 16:52
Εδώ και αρκετό καιρό, οι κάτοχοι του Nexus S (ίσως όχι όλοι, αλλά ένα πολύ μεγάλο ποσοστό) αντιμετωπίζουμε ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα. Συγκεκριμένα κατά τη διάρκεια των κλήσεων και μόνο, η συσκευή επανεκκινεί.
Το πρόβλημα είναι πολύ ενοχλητικό γιατί όλες σχδόν οι κλήσεις κόβονται στη μέση. Ουσιατικά πλέον οι συσκευή είναι άχρηστη ως τηλέφωνο.
Το πρόβλημα εμφανίστηκε αμέσως μετά την αναβάθμιση σε android 4.1.1 και έγινε αναφορά γι αυτό στις 30 Ιουλίου 2012. Μέχρι σήμερα 3 Δεκεμβρίου (4 μήνες μετά) το πρόβλημα δεν έχει λυθεί.
Το χειρότερο απ όλα δε, είναι ότι κανείς από τη Google δεν έχει πάρει το θέμα σοβαρά και δεν φαίνεται να υπάρχει διάθεση για να λυθεί. Είναι χρακτησριστικό ότι μετά από 3 μήνες ο "κύριος της google" που ασχολείται με το θέμα και μετά από πολλές πιέσεις από δυσανασχετισμένους χρήστες δήλωσε ότι δεν έχουν αρκετά bug reports για να δουλέψουν. Αυτή η δήλωση τονίζω είναι 3 μήνες μετά την πρώτη αναφορά του προβλήματος.
Όσον αφορά την τεχνική υποστήριξη, η Samsung ρίχνει το μπαλάκι στη Google και η Google στη Samsung. Κάποιοι χρήστες δε ενέφεραν στο φόρουμ της Google ότι μετά από επικοινωνία με τη Google τους είπαν ότι η συσκευή Nexus s δεν υποστηρίζεται πλέον!! Σημειώνω ότι η συσκευή κυκλοφόρησε το Δεκέμβριο του 2010 και ο αντικαστατης Galaxy Nexus κυκλοφορησε μολις ενα χρονο πριν (Νοέβριος 2011) και ότι η αναβάθμιση που "χαλασε" τη συσκευή ήρθε από τη Google.
Για όποιον επιθυμεί να παρακολουθήσει το θέμα παραθέτω τους παρακάτω σύνδεσμους:
Nexus S rebooting during calls on Jelly Bean 4.1.1 (http://productforums.google.com/forum/#!topic/mobile/FaiptkgrbsM%5B1-25%5D) και
Issue 35583:Nexus S reboots during phone calls (Jelly Bean) (http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=35583)
Όλα αυτά τα γράφω καθώς η υποστήριξη που μου παρέχεται για ένα προϊόν που έχω αγοράσει είναι απαράδεκτη και αυτός είναι ο μόνος τρόπος διαμαρτυρίας που έχω.
Τα γράφω επίσης και προς ενημέρωση όσον σκέφτονται να αγοράσουν κάποιον προϊόν της Google, για το τί ενδεχομένως πρόκειται να αντιμετωπίσουν.
Το πρόβλημα είναι πολύ ενοχλητικό γιατί όλες σχδόν οι κλήσεις κόβονται στη μέση. Ουσιατικά πλέον οι συσκευή είναι άχρηστη ως τηλέφωνο.
Το πρόβλημα εμφανίστηκε αμέσως μετά την αναβάθμιση σε android 4.1.1 και έγινε αναφορά γι αυτό στις 30 Ιουλίου 2012. Μέχρι σήμερα 3 Δεκεμβρίου (4 μήνες μετά) το πρόβλημα δεν έχει λυθεί.
Το χειρότερο απ όλα δε, είναι ότι κανείς από τη Google δεν έχει πάρει το θέμα σοβαρά και δεν φαίνεται να υπάρχει διάθεση για να λυθεί. Είναι χρακτησριστικό ότι μετά από 3 μήνες ο "κύριος της google" που ασχολείται με το θέμα και μετά από πολλές πιέσεις από δυσανασχετισμένους χρήστες δήλωσε ότι δεν έχουν αρκετά bug reports για να δουλέψουν. Αυτή η δήλωση τονίζω είναι 3 μήνες μετά την πρώτη αναφορά του προβλήματος.
Όσον αφορά την τεχνική υποστήριξη, η Samsung ρίχνει το μπαλάκι στη Google και η Google στη Samsung. Κάποιοι χρήστες δε ενέφεραν στο φόρουμ της Google ότι μετά από επικοινωνία με τη Google τους είπαν ότι η συσκευή Nexus s δεν υποστηρίζεται πλέον!! Σημειώνω ότι η συσκευή κυκλοφόρησε το Δεκέμβριο του 2010 και ο αντικαστατης Galaxy Nexus κυκλοφορησε μολις ενα χρονο πριν (Νοέβριος 2011) και ότι η αναβάθμιση που "χαλασε" τη συσκευή ήρθε από τη Google.
Για όποιον επιθυμεί να παρακολουθήσει το θέμα παραθέτω τους παρακάτω σύνδεσμους:
Nexus S rebooting during calls on Jelly Bean 4.1.1 (http://productforums.google.com/forum/#!topic/mobile/FaiptkgrbsM%5B1-25%5D) και
Issue 35583:Nexus S reboots during phone calls (Jelly Bean) (http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=35583)
Όλα αυτά τα γράφω καθώς η υποστήριξη που μου παρέχεται για ένα προϊόν που έχω αγοράσει είναι απαράδεκτη και αυτός είναι ο μόνος τρόπος διαμαρτυρίας που έχω.
Τα γράφω επίσης και προς ενημέρωση όσον σκέφτονται να αγοράσουν κάποιον προϊόν της Google, για το τί ενδεχομένως πρόκειται να αντιμετωπίσουν.