PDA

Επιστροφή στο Forum : Forthnet αλλά και ΟΤΕ απαράδεκτοι! Λύσεις;



Al3xand3r
25-01-13, 15:46
Έχω πρόβλημα με συνεχείς αποσυνδέσεις στην γραμμή ADSL απο πριν τις γιορτές. Το πρόβλημα έχει καταχωρηθεί τρείς φορές χωρίς αποτέλεσμα. Την πρώτη φορά, πριν τις γιορτές, δεν είχα καμία ενημέρωση. Υπήρξε μια βελτίωση για ένα διάστημα και υπέθεσα ότι το έφτιαξαν.

Μετά από λίγες ημέρες ξανά τα ίδια, συνεχείς αποσυνδέσεις. Ξαναπήρα την Forthnet. Στην περιοχή μου συνεργάζονται με τον ΟΤΕ. Τους ζήτησα να με ενημερώνουν μέσω μηνυμάτων για την εξέλιξη, πράγμα που δεν έγινε. Μετά από ημέρες επιτέλους με πήρε ένας τεχνικός ΟΤΕ να πεί ότι έρχεται. Τα κοίταξε όλα, έκανε μετρήσεις, είπε ότι το πρόβλημα είναι σε δικά τους καλώδιο και όχι του σπιτιού, και έφυγε για να δει τι συμβαίνει και πού. Μετά από καμιά ώρα με πήρε να μου πεί ότι το έφτιαξε. Εκείνη την στιγμή έτυχε να μην δείχνει προβλήματα η γραμμή και είπα εντάξει, θα δούμε τι γίνεται με την χρήση.

Τζίφος. Τα ίδια. Το μόνο που άλλαξε ήταν η διάρκεια αποσύνδεσης που μειώθηκε, οι αποσυνδέσεις πάλι συνεχείς, όχι σε τακτικά διαστήματα αλλά όποτε του βαρέσει. Βράδυ, πρωί, μεσημέρι, όποτε τύχει. Ξαναπήρα την Forthnet. Σήμερα ήρθε άλλος τεχνικός ΟΤΕ, κοίταξε τα πάντα, αποσύνδεσε τα τηλέφωνα, έφυγε, ξαναήρθε, τα τηλέφωνα και το ADSL δούλεψαν, με διαβεβαίωσε οτι δεν θα ξαναγίνει, και έφυγε. Πολύ ωραία.

Μόνο που μετά από λίγο άρχισα να δεχομαι τηλέφωνα απο ανθρώπους που ήθελαν να καλέσουν άλλο νούμερο, όχι το δικό μου. Ακριβώς, μπέρδεψε τις γραμμές ο ειδικός. Πήρα τον ΟΤΕ τηλέφωνο μήπως και προλάβει να φτιαχτεί από τον ίδιο σήμερα, τζίφος. Η κοπέλα στο τηλέφωνο δεν μπορούσε καν να δηλώσει βλάβη στο νούμερο εφόσον είμαστε με την Forthnet (αν και ο τεχνικός που τον ρώτησα πριν φύγει σε περίπτωση που ξαναέχω προβλήματα μου είπε φυσικά, μπορώ να πάρω απ'ευθείας στον ΟΤΕ). Της ζήτησα το τηλέφωνο τοπικού υποκαταστήματος μήπως κάνω δουλειά, μου το έδωσε και κανείς δεν το σήκωνε (πριν τις δύο).

Ξαναπήρα την Forthnet πρίν από λίγη ώρα. Μαντέψτε, ο ΟΤΕ ακόμη δεν δήλωσε ότι έκλεισε το θέμα της προηγούμενης βλάβης, ενώ το θεωρούν λήξαν, και έτσι δεν μπορούσε να δηλώσει καινούρια βλάβη. Δεν ξέρω πως το γλίτωσε το κατσάδιασμα η κοπέλα, μετά από τόση ώρα αναμονής μάλιστα, μπράβο στην αυτοσυγκράτηση μου. Πρέπει να ξαναπάρω αύριο τηλέφωνο να δω αν δώθηκε η καινούρια βλάβη και φυσικά πάλι να περιμένω μέρες μέχρι ο ΟΤΕ να την αναλάβει αργά-αργά όπως κάθε φορά. Εκτός αν ο τύπος του οποίου το τηλέφωνο έχω, πάρει ο ίδιος τον δικό του πάροχο να το δηλώσει.

Να σημειώσω και οτι ποτέ δεν ενημέρωσαν για τίποτα μέσω μηνυμάτων παρά το ότι το ζητούσα ξεκάθαρα από όταν μου είπαν ότι το κάνουν αυτό και τους είπα οτι δεν έγινε στην περίπτωσή μου. Αλλά αυτο είναι το λιγότερο. Τι μπορώ να κάνω σε τέτοια περίπτωση βρε παιδιά; Αν ήταν άλλο θέμα θα έλεγα ασε την Forthnet και ξαναγύρνα στον ΟΤΕ Αλέξανδρε αλλά το πρόβλημα προφανώς θα υπήρχε και σε αυτή την περίπτωση εφόσον στην ουσία στο δίκτυο ΟΤΕ είμαι ακόμη αφού δεν έχει δικό της η Forthnet εδώ.

Α, και ζήτω, μόλις είχα μια αποσύνδεση πάλι! Έλεος...

DSLaManiaC
25-01-13, 15:51
Τεχνικός της ForthNet ήρθε? :hmm:

Al3xand3r
25-01-13, 15:57
Τεχνκός ΟΤΕ και τις δύο φορές όπως έγραψα. Εγώ έπαιρνα Forthnet, αυτοί επικοινωνούσαν με ΟΤΕ. Οι γραμμές εδώ (και υποθέτω στις περισσότερες περιοχές εκτός μεγαλουπόλεων) είναι του ΟΤΕ. Αυτά... έχω σποσυνδέσει το τηλέφωνο για να μην εξηγώ σε καθε έναν που παίρνει τον άλλο απο την αρχή τα ίδια κάθε φορα, ποιος ξέρει τι τηλέφωνα χάνω και αν ο άλλος αυτή τη στιγμή παίρνει την θεία στην Αμερική με το νούμερό μου... Αποσυνδέσεις εντάξει, δεν μπορώ να πώ ότι έχω πάλι αλλά αυτή που έγινε με ανησυχεί, μπορεί όποτε του έρθει πάλι να κάνει τα ίδια, θα δείξει. Απελπιστική η κατάσταση...

balandis
25-01-13, 19:45
κανε μια δοκιμη.βαλε το ρουτερ μονο του στη μπριζα στο δωματιο σου με ethernrt.και βαλε το το τηλεφωνο μονο του στο σαλονι στην κεντρικη μπριζα με φιλτρο.ποιο ρουτερ εχεις???ετσι τα εχωβαλει....μηπως ειναι καλυτερα λιγο:whistle::hmm:

- - - Updated - - -

εστρωσε καθολου η οχι αν θες μας λες....:)

Al3xand3r
26-01-13, 18:46
Έχω μόνο μία πρίζα τηλεφώνου και έχει τηλέφωνο + modem (Linksys WAG200G με το τελευταίο firmware, έχω ακούσει για τα προβλήματά του αλλά προσωπικά δεν έιχα θέμα, κάποιες φορές μόνο θέλει επανεκίνηση για να μπορέσει το PC να συνδεθεί - στο Wi-Fi εννοώ τώρα - το έχω γιατί έχει καλύτερη λήψη σε όλους τους 3 ορόφους για χρήση με κινητά, laptop κτλ. όποτε χρειαστεί) με το splitter.

Είναι λίγο καλύτερα αλλά πάλι καμιά φορά κάνει συνεχείς αποσυνδέσεις. Θα το επισημάνω πάλι μόλις επικοινωνήσουν. Σήμερα πάντως κατάφερα να δηλώσω βλάβη στη Forthnet για το πρόβλημα με τα νούμερα. Να δώ πότε θα αναλάβει δράση ο ΟΤΕ να το φτιάξει.

Είναι τραγικό να γίνονται τέτοια λάθη και να μην μπορείς να συνεννοηθείς προσωπικά με κάποιον άνθρωπο αλλά να πρέπει να ξανα-ακολουθείς τις διαδικασίες από την αρχή και να δημιουργούνται και τέτοια αστεία προβλήματα όπως έγραψα προηγουμένως από πάνω.

balandis
26-01-13, 19:32
ειχα ενα linksys wag160n..το οποια για πολυ αποσυνδεση μιλαμε..συνεχεια απο τοτε δεν ξαναπηρα αυτη την μαρκα:down:

Al3xand3r
26-01-13, 21:21
Το modem το έχω χρόνια και δεν μου είχε διημιουργήσει προβλήματα μέχρι όπως είπα πριν τις γιορτές που έκανα την πρώτη κλήση στην Forthnet. Δοκίμασα τότε και διάφορα άλλα modem που μας είχε δώσει ο ΟΤΕ κάποτε και η Forthnet όταν αλλάξαμε πάροχο και η κατάσταση ήταν ίδια και χειρότερη με αυτά. Το Thompson δεν συνδέθηκε καθόλου, ένα άλλο συνδέθηκε αλλά είχε πάλι αποσυνδέσεις και πολύ χαμηλότερο συγχρονισμό, κτλ. Οι μετρήσεις των τεχνικών που ήρθαν 2 φορές όπως είπα επιβεβαίωσαν πρόβλημα στις γραμμές τους.

Ως μάρκα είχα την εντύπωση οτι θεωρείται καλή, φυσικά σίγουρα θα έχουν και προϊόντα που δεν είναι τόσο καλά με τόσο μεγάλη γκάμα και ιστορία. Δεν έχω σκεφτεί να το αλλάξω εφόσον δουλεύει μια χαρά. Το μόνο που σκέφτηκα ήταν να του βάλω το custom firmware που είδα κάπου εδώ αλλά πάλι δεν είχα λόγο και βαριόμουνα να ξαναπερνάω ρυθμίσεις για επιτρεπόμενες συσκευές κτλ.

Ενημερωτικά και μόνο, καθώς τα παραπάνω ισχύουν, αν το πρόβλημα ήταν στο modem θα φαινόταν σαν η γραμμή να μην υπάρχει κατά την διάρκεια της αποσύνδεσης; Όταν πέφτει η σύνδεση βλέπω ότι ανάβει κόκκινο το λαμπάκι που δείχνει αν υπάρχει γραμμή ADSL σαν να μην είναι συνδεδεμένο. Επίσης στο web interface του στη σελίδα DSL Connection φαίνεται σαν να μην υπάρχει γραμμή, όλα τα στατιστικά μηδενικά, κτλ.

billstamaniac
26-01-13, 22:18
Το modem το έχω χρόνια και δεν μου είχε διημιουργήσει προβλήματα μέχρι όπως είπα πριν τις γιορτές που έκανα την πρώτη κλήση στην Forthnet. Δοκίμασα τότε και διάφορα άλλα modem που μας είχε δώσει ο ΟΤΕ κάποτε και η Forthnet όταν αλλάξαμε πάροχο και η κατάσταση ήταν ίδια και χειρότερη με αυτά. Το Thompson δεν συνδέθηκε καθόλου, ένα άλλο συνδέθηκε αλλά είχε πάλι αποσυνδέσεις και πολύ χαμηλότερο συγχρονισμό, κτλ. Οι μετρήσεις των τεχνικών που ήρθαν 2 φορές όπως είπα επιβεβαίωσαν πρόβλημα στις γραμμές τους.

Ως μάρκα είχα την εντύπωση οτι θεωρείται καλή, φυσικά σίγουρα θα έχουν και προϊόντα που δεν είναι τόσο καλά με τόσο μεγάλη γκάμα και ιστορία. Δεν έχω σκεφτεί να το αλλάξω εφόσον δουλεύει μια χαρά. Το μόνο που σκέφτηκα ήταν να του βάλω το custom firmware που είδα κάπου εδώ αλλά πάλι δεν είχα λόγο και βαριόμουνα να ξαναπερνάω ρυθμίσεις για επιτρεπόμενες συσκευές κτλ.

Ενημερωτικά και μόνο, καθώς τα παραπάνω ισχύουν, αν το πρόβλημα ήταν στο modem θα φαινόταν σαν η γραμμή να μην υπάρχει κατά την διάρκεια της αποσύνδεσης; Όταν πέφτει η σύνδεση βλέπω ότι ανάβει κόκκινο το λαμπάκι που δείχνει αν υπάρχει γραμμή ADSL σαν να μην είναι συνδεδεμένο. Επίσης στο web interface του στη σελίδα DSL Connection φαίνεται σαν να μην υπάρχει γραμμή, όλα τα στατιστικά μηδενικά, κτλ.

το οτι το εχεις χρονια δεν σημαινει οτι καποια στιγμη δεν θα παρουσιασει προβλημα , με αυτη την λογική καμια συσκευη δεν θα χαλαγε ποτέ για μενα κανε ενα κοπο να δοκιμασεις κ με ενα αλλο ρουτερ ετσι να δεις τι παιζει

dimitri_ns
26-01-13, 22:30
Ξεκίνα και τηλεφώνησε στο παλιό σου νούμερο, μπορεί να το έχει αυτός που είχε το νούμερο που σου έδωσαν. Τουλάχιστον να εξυπηρετηθείτε ώσπου να στρώσουν τα πράγματα. Κάλεσε και το κινητό σου να δεις τι νούμερο βγαίνει

Al3xand3r
27-01-13, 16:43
το οτι το εχεις χρονια δεν σημαινει οτι καποια στιγμη δεν θα παρουσιασει προβλημα , με αυτη την λογική καμια συσκευη δεν θα χαλαγε ποτέ για μενα κανε ενα κοπο να δοκιμασεις κ με ενα αλλο ρουτερ ετσι να δεις τι παιζειΕίπα καθαρά, έχω δοκιμάσει και άλλα modem. Το ότι το έχω χρόνια το είπα απλά γιατί αυτό δείχνει ότι ήταν εντάξει και όχι ελλατωματική συσκευή όπως για παραδειγμα το wag160n του balandis που ανέφερε ότι είχε. Φυσικά και μπορούν να χαλάσουν όλες οι συσκευές, δεν είπα κάτι αντίθετο.


Ξεκίνα και τηλεφώνησε στο παλιό σου νούμερο, μπορεί να το έχει αυτός που είχε το νούμερο που σου έδωσαν. Τουλάχιστον να εξυπηρετηθείτε ώσπου να στρώσουν τα πράγματα. Κάλεσε και το κινητό σου να δεις τι νούμερο βγαίνει
Ξέρω τί νούμερο έχω dimitri_ns και είπα τι έγινε σε κάποιους που τον καλέσανε αλλά το δικό μου φαίνεται να μην αντιστοιχεί πουθενά, κάποιες φορές που το πήρα δεν απάντησε κανείς. Εκτός αν και αυτοί το αποσυνδέσανε όπως εγώ γιατί βαρέθηκαν να απαντάνε σε αγνώστους.

haniabal
27-01-13, 17:11
Σαΐνι ο τεχνικός του ΟΤΕ βλέπω ε? Δώσε και τα στατιστικά της γραμμής σου για να δούμε τι παίζει και από εκεί. Εάν το πρόβλημα είναι στην γραμμή τους πες τους εάν γίνεται να σου αλλάξουν ζεύγος.

vasdim
28-01-13, 01:42
Και εγω είχα το ίδιο θέμα ακριβώς αν δεις στο θέμα που είχα ανοίξει http://www.adslgr.com/forum/threads/692660

Το θέμα λύθηκε τελικά με συνδυαστικό ραντεβού ΟΤΕ και forthnet. Πίεσε τους αν μπορείς να το κανονίσουν όσο το δυνατόν πιο γρήγορα.

Al3xand3r
28-01-13, 13:07
Σαΐνι ο τεχνικός του ΟΤΕ βλέπω ε? Δώσε και τα στατιστικά της γραμμής σου για να δούμε τι παίζει και από εκεί. Εάν το πρόβλημα είναι στην γραμμή τους πες τους εάν γίνεται να σου αλλάξουν ζεύγος.Τί στατιστικά, συγγνώμη, δεν το έχω ξανακάνει. Τα στοιχεία που δείχνει το modem ή υπάρχει άλλο εργαλείο;

Εαν το πρώτο, ορίστε:
http://i.minus.com/ibzPE0RGqFrGNk.gif

Al3xand3r
30-01-13, 14:45
Επιτέλους σήμερα φαίνεται να λύθηκε το πρόβλημα. Θα δείξει βέβαια. Το τηλέφωνο επέστρεψε στην σωστή γραμμή, το adsl φαίνεται σταθερό προς το παρών και κέρδισε και ~1mbit (τώρα ~12, τα στατιστικά παραπάνω ήταν χαμηλότερα από τα τυπικά πριν τις βλάβες). Ο Τεχνικός που ήρθε είπε πως ο προηγούμενος τα είχε κάνει μαντάρα σε όποιο σημείο άγγιξε, στο στύλο εδώ πιο κάτω, σε κομβικό σημείο παραπέρα...

Άκυρο, μαμώ τις αποσυνδέσεις μου πάλι...

Lapetr
31-01-13, 00:07
ο τεχικός που ηρθε ήταν του ΟΤΕ? πάλι καλά γιατί με τις μειώσεις που έχουν κάνει σε προσωπικό αφου βρήκανε και τεχνικό να στείλουνε είσαι τυχερός. ΔΕ βάζεις το router πάνω στη γραμμή κατευθείαν κ να μας ξαναδώσεις τα στατιστικά?

Al3xand3r
31-01-13, 11:58
ο τεχικός που ηρθε ήταν του ΟΤΕ? πάλι καλά γιατί με τις μειώσεις που έχουν κάνει σε προσωπικό αφου βρήκανε και τεχνικό να στείλουνε είσαι τυχερός. ΔΕ βάζεις το router πάνω στη γραμμή κατευθείαν κ να μας ξαναδώσεις τα στατιστικά?OTE πάντα, ναι, προφανώς η Forthnet δεν έχει κανέναν εδω;

Δεν ξέρω. Τρείς φορες τρείς διαφορετικοί τεχνικοί ΟΤΕ, μέχρι τώρα.

Τώρα επίσης στο 60% των περιπτώσεων δεν συνδέεται καθόλου. Μόλις αλλάξω μια ρύθμιση για να δοκιμάσω άλλη είναι πολύ πιθανό να μείνω χωρίς ADSL για ένα διάστημα, έτσι δεν μπορώ καν να τεστάρω άλλες ρυθμίσεις αφού δεν μπορώ να ξέρω αν φταίει η ρύθμιση ή κάτι άλλο εφόσον ακόμη και αν ξαναγυρίσω στις αρχικές αμέσως πάλι δεν συνδέεται παρά μόνο όταν θέλει αυτό πια... Δεν το έκανε προηγουμένως. Το ίδιο και όταν αλλάζω συνδέσεις. Θα δοκιμάσω τώρα να δώ πόση ώρα θα πάρει να συνδεθεί έτσι... Ορίστε:

DSL Connection
DSL Status: Connected
DSL Modulation Mode: ADSL2+
DSL Path Mode: Interleaved
Downstream Rate: 12029 kbps
Upstream Rate: 1020 kbps
Downstream Margin: 10 db
Upstream Margin: 10 db
Downstream Line Attenuation: 34 db
Upstream Line Attenuation: 9.5 db
Downstream Transmit Power: 12 db
Upstream Transmit Power: 22 db

PVC Connection
Encapsulation: RFC 2516 PPPoE
Multiplexing: LLC
Qos: UBR
Pcr Rate: 0
Scr Rate: 0
Autodetect: Disable
VPI: 8
VCI: 35
Enable: Yes
PVC Status: Up

Άλλες φορές το Upstream Margin είναι 20, δεν ξέρω γιατί αλλάζει έτσι.

Τώρα που ξανασύνδεσα το τηλέφωνο δεν βλέπω αλλαγή στα στατιστικά, όπως τα παραπάνω είναι, με downstream margin 9 όμως. Έπεσε και μια φορά μέσα στα 5 λεπτά αλλά τα στατιστκά ήταν ίδια μετά.

haniabal
31-01-13, 16:18
Τα στατιστικά σου πάντως είναι καλά. Με 34 Line Attenuation κλειδώνεις πολύ καλά. Επίσης βλέπω το margin το έχουν ανεβάσει πολύ ψηλά μάλλον για σταθερότητα γραμμής που χρειάζεσαι.

Al3xand3r
31-01-13, 17:11
Κατεβάζει και χάλια τώρα. Από ftp otenet συνεχή σκαμπαντεβάσματα από πλήρες σταμάτημα (εκτός των αποσυνδέσεων που αυτή την ώρα είναι συνεχείς) μέχρι εναλλαγές μεταξύ δεκάδων και το πολύ ~500 ΚΒ/s.

Τα στατιστικά παραμένουν ίδια. Υποθέτω πρέπει να σους ξαναπάρω, άντε πάλι από την αρχή...

Επεξ: και αυτή την στιγμή είναι τέλειο, όλα μια χαρά, μακάρι να έμενε έτσι...

Επεξ: συνεχείς αποσυνδέσεις αλλά τουλάχιστον έχει φτιάξει η ταχύτητα...

Lapetr
31-01-13, 23:26
και τι στο καλό κάνουν οι τεχνικοί του ΟΤΕ όταν έρχονται? πραγματικά απορώ.

Al3xand3r
01-02-13, 00:01
Τι να σου πώ, κάνουν μετρήσεις με το πραγματάκι τους, ρωτάνε που είναι το κουτί, πάνε εκεί, πάνε στον στύλο που καταλήγουν τα καλώδια, βασικά λένε πως βλέπουν πρόβλημα στις γραμμές τους και όχι στις καλωδιώσεις του σπιτιού, φεύγουν, ξανάρχονται, λένε βρήκαν αυτό ή αυτό το πρόβλημα και το διορθώσανε, ρωτάνε αν δουλεύει τώρα, λεώ ναι, αυτή τη στιγμή δουλεύει, αλλά το πρόβλημα δεν είναι συνεχές, οι αποσυνδέσεις θέλω να σταματήσουν, λένε οκ, πρέπει να έχει φτιάξει τώρα αλλά αν ξαναέχει πρόβλημα ξαναπάρτε...

Υπάρχουν τίποτα σταθερότερες ρυθμίσεις να δοκιμάσω στα encapsulation, modulation, multiplexing, vpi, vci;

balandis
01-02-13, 01:01
απο τη hol με πηρανε τηλεφωνο μια μερα και μου ειπαν πως η γραμμη θα ειναι σταθερη.απο κει και περα τι κανανε δεν ξερω........εχει περασει 1,5 χρονος αποσυνδεσεις δεν εχω δει.....:)

Al3xand3r
07-02-13, 14:54
Πριν από λίγο (9 το βράδυ;!) με πήραν τηλέφωνο από τον ΟΤΕ για να πουν πως αλλάξανε κάποιες ρυθμίσεις και να δω εαν είναι καλύτερα τώρα... Αυτά είναι τα καινούρια στατιστικά μου... Τι στο καλό;!

DSL Status: Connected
DSL Modulation Mode: ADSL2+
DSL Path Mode: Interleaved
Downstream Rate: 6139 kbps
Upstream Rate: 1021 kbps
Downstream Margin: 14 db (αλλάζει συνεχώς από ότι βλέπω, μέχρι 17 το έχω δεί)
Upstream Margin: 5 db
Downstream Line Attenuation: 34 db
Upstream Line Attenuation: 9.5 db
Downstream Transmit Power: 12 db
Upstream Transmit Power: 22 db

Encapsulation: RFC 2516 PPPoE
Multiplexing: LLC
Qos: UBR
Pcr Rate: 0
Scr Rate: 0
Autodetect: Disable
VPI: 8
VCI: 35
Enable: Yes
PVC Status: Up

Δεν έχω παρατηρήσει αποσυνδέσεις ακόμη (αν και στην αρχή δεν συνδεόταν καθόλου για κανένα πεντάλεπτο) αλλά πιστεύω να μην το αφήσουν έτσι, από τα 24 στα 6 ειναι κάπως υπερβολικό (για την περιοχή μου τα 12 ήταν μια χαρά, δεν λέω), όχι; Είπαν θα ξαναπάρουν, τώρα δεν κατάλαβα εαν εννοούσαν απόψε...

- - - Updated - - -

Σήμερα είναι αυτά τα στατιστικά μου και έχω πάλι αποσυνδέσεις... Δεν πήραν ακόμη τηλέφωνο.

DSL Status: Connected
DSL Modulation Mode: ADSL2+
DSL Path Mode: Interleaved
Downstream Rate: 12029 kbps
Upstream Rate: 1018 kbps
Downstream Margin: 10 db
Upstream Margin: 9 db
Downstream Line Attenuation: 34 db
Upstream Line Attenuation: 9.5 db
Downstream Transmit Power: 12 db
Upstream Transmit Power: 22 db

Encapsulation: RFC 2516 PPPoE
Multiplexing: LLC
Qos: UBR
Pcr Rate: 0
Scr Rate: 0
Autodetect: Disable
VPI: 8
VCI: 35
Enable: Yes
PVC Status: Up

haniabal
07-02-13, 15:13
Downstream Rate: 6139 kbps
Downstream Margin: 14 db


Πες στα σαΐνια εκεί στον ΟΤΕ ότι θέλεις σταθερή σύνδεση προς τα πάνω όχι να το μηδενίσουν το κοντέρ.

Al3xand3r
07-02-13, 15:38
To αλλάξανε πάλι φαίνεται, αν δεις το update εκεί, αλλά έχω πάλι αποσυνδέσεις τώρα.

Είδα το ιστορικό στο IRC ναι δείχνει πολλές όσο έλειπα αλλά ας πούμε πως μπορεί να φταίει ο server για κάποιες, οπότε τώρα που είμαι εδώ βλέπω πότε σταματάει να ανταποκρίνεται σε ότι τυχαίνει να κάνω, τσεκάρω αν ειναι όντως ολική αποσύνδεση και γράφω την ώρα για να τους πω όταν πάρουν...

14:01
14:13
14:38
14:49
15:01
15:26
15:53
16:08
16:49
17:01
17:08
17:19
17:32
17:56
18:07
...

Al3xand3r
09-02-13, 04:13
Πάλι όλη μέρα είχα αποσυνδέσεις, τώρα το βράδυ το έχουν γυρίσει πάλι στις ρυθμίσεις που κατεβάζουν την ταχύτητα στο μισό και είναι σταθερό... Ακόμη δεν με έχουν ξαναπάρει τηλέφωνο από τον ΟΤΕ, και υποθέτω ότι αν πάρω πάλι την Forthnet θα μου πουν δεν μπορούν να κάνουν κάτι γιατί ο ΟΤΕ ακόμη δεν θα έχει δηλώσει τέλος βλάβης οπότε δεν θα μπορούν να δηλώσουν καινούρια (δηλαδή που θα πώ πως δεν θέλω σταθερότητα με τέτοιο κόστος στην ταχύτητα αλλά και τα δύο, έστω στα 8-9 Μbit που ήταν παλιότερα).

Giwrgos19802
10-02-13, 15:50
Λοιπόν είχα κάποια στιγμή κι εγώ μεγάλο πρόβλημα με το adsl μου. ISDN γραμμή απόσταση από το Α/Κ (στην πορεία μετρημένη με data analyser) 1850m. Είχα 2mbps ταχύτητα και ήταν η εποχή που ο ΟΤΕ άρχισε να δίνει τις 4άρες και τις 8άρες. Παράλληλα κάνω εσωτερική φορητότητα σε άλλη διεύθηνση (μετακόμησα από Παγκράτι, Άνω Κυψέλη) και όταν με το καλό ενεργοποιήθηκε η γραμμή ρωτάω τον τεχνικό του ΟΤΕ που είχε έρθει σπίτι να συνδέσει την γραμμή αν σηκώνει η περιοχή τα 8mbps και μου είπε με σιγουριά ότι δεν έχει κάποιο ζήτημα καθώς έχουν και άλλοι τριγύρω και δεν έχουν πρόβλημα. Με τα πολλά ζητάω να μου ενεργοποιηθεί η 8άρα τότε, σε 5 εργάσιμες ενεργοποιήτε η γραμμή αλλά να μην συνχρονίζει με τπτ όμως. Συνχρόνιζε έπαιζε για λίγο μετά κάτω. Κάνω όλους τους ελέγχους στην γραμμή (κατανεμητή και πίσω) να μην εντοπίζω κάτι εσωτερικά και να παρατηρώ ότι και η τηλεφωνία είτε ήταν ανοιχτό το CPE είτε δεν ήταν να έχει θόρυβο, αλλάζω συσκευές κλπ να μην διορθώνετε με τπτ (εναλλακτική συνδεσμολογία δεν υπήρχε, δλδ επιστροφή από το netmod πρός το εσωτερικό δίκτυο του σπιτιού). Παίρνω λοιπόν τηλέφωνο στο 121 τότε και δηλώνω την βλάβη για θόρυβο στην τηλεφωνία και αποσυνχρονισμούς-μη συνχρονισμός. Με παίρνουν την επόμενη μέρα μου λένε η γραμμή δεν έχει πρόβλημα και ότι φταίει το netmod (μένω λίγο κάγκελο και λέω από μέσα μου πώς γίνεται να φταίει το netmod με το ζήτημα του συνχρονισμού ,πάει κι έρχεται με τον θόρυβο στην τηλεφωνία αλλά με το adsl?) οπότε περίμένω τεχνικό να έρθει να μου αλλάξει το netmod. Έρχεται την επόμενη μου αλλάζει netmod και splitter το CPE να μην συνχρονίζει, του λέω τώρα τι κάνουμε? Το τηλέφωνο συνέχιζε και είχε πρόβλημα, μου λέει μισό θα το δώσω πάλι στο κέντρο για να το ξαναδούμε. Να μην τα πολυλογώ αυτή η κατάσταση πήγαινε 3 μήνες, μου είχαν αλλάξει 5 netmod και 10 splitter το πρόβλημα δεν διορθωνόταν, επειδή είχα το Linksys το είχα βάλει σε g.lite να παίζει και συνχρόνιζε στα 5900 και ήταν λιγάκι πιό υποφερτό αλλά οι αποσυνχρονισμοί συνεχιζόντουσαν. Με τα πολλά σαν τελευταία λύση μου πρότειναν να μου ρίξουν την γραμμή στα 4mbps καθώς το ρίξανε σε θέμα απόστασης. Τους λέω καλά αφήστε το όπως είναι και μην κάνετε τίποτα. Δούλευα στην forthnet τότε εγώ, κάνω φορητότητα για να πάρει πλήρως την γραμμή. Κοιτάχτε την ειρωνεία όμως του συγκεκριμένου ζητήματος και ενώ όσο ήμουν ΟΤΕ επέμεναν ότι η γραμμή δεν έχει πρόβλημα. Έρχεται η μέρα ενεργοποίησης και δεν έπαιζε τπτ. Βγάζω netmod splitter η γραμμή νεκρή, μηδενική τάση ανοιχτό κύκλωμα στα 1835μ (ΓΚ υπέθεσα ή πρώτο καφάο, ναί είχα data analyser κι έπαιρνα της μετρήσει :P) Τσπ κάνω την μαγκιά και παίρνω τηλ στο Α/Κ και μιλάω με τον κατανεμητάριο, του λέω αυτή είναι η ευθεία δεν παίζει, μου λεεί πάρε σε μισή ώρα, παίρνω μετά από 45λεπτά και μου λέει τα εξής: φιλαράκι πρέπει να είσαι και πολύ γκαντέμης, η γραμμή ήταν "μπιιιιπ" (θα μας κλείσει και το ΕΣΡ) και του ανταπαντώ, τι να σου πω ρε συνάδελφε εσείς σαν ΟΤΕ όταν ήμουν πελάτης σας μου λέγατε καλύτερη γραμμή από αυτή που έχεις δεν υπάρχει κι εγώ είχα προβλήματα δεν μίλησε. Την έφτιαξε όμως κι έπαιζε και παίζει μπόμπα στα 9mbps πλέον. Οπότε και στην περίπτωση σου να υποθέσω κάποιο ζήτημα με τον χαλκό πρέπει να είναι και για κακή σου τύχη πιθανότατα δεν υπάρχει καλύτερο απερχόμενο για να παίξει πιό σωστά οπότε αφού το εχουν εντοπίσει ότι υπάρχει πρόβλημα με τον χαλκό κάνουν αλχημίες μπάς και παίξεις σωστά.
Συγγνώμη για το μακροσκελές κείμενο.....

Al3xand3r
01-03-13, 10:25
Συγγνώμη δεν ενημέρωσα τι έγινε τελικά. Ακόμη με μειωμένη ταχύτητα είναι η σύνδεσή μου. Από Forthnet μου είπαν απλά οτι βασικά δεν είναι δικό τους θέμα, προφανώς δεν έχει σημασία το ότι τους πληρώνω! Αυτοί απλά δηλώνουν την βλάβη και ο ΟΤΕ αποφασίζει πως θα την διορθώσει. Η λύση αυτή θα έπρεπε να είναι μάλιστα ικανοποιητική γιατι "καλώδια είναι" δηλαδή χαλάνε και δεν έχει καμία σημασία το ότι πριν λίγο καιρό είχα μια σύνδεση σταθερή στα 12Mbit γιατί όταν χαλάνε προφανώς δεν φτιάχνονται (τι παράλογες απαιτήσεις είναι αυτές!) αλλά πολύ απλά μειώνουν την ταχύτητα για σταθερότητα. Υποθέτω ότι αν ξαναπαρουσιαστεί πρόβλημα αποσυνδέσεων δεν πειράζει, πολύ απλά θα με πάνε στα 3Mbit και θα λυθεί το πρόβλημα! Τι μπορώ να κάνω;

panos314
24-08-14, 11:11
ειχα ενα linksys wag160n..το οποια για πολυ αποσυνδεση μιλαμε..συνεχεια απο τοτε δεν ξαναπηρα αυτη την μαρκα:down:
κανεις λαθος εχω το ρουτερακι και ειναι βραχος κραταει σταθερη την γραμμη στα 21 με 22000 kbps

@ ADSLgr.com All rights reserved.