PDA

Επιστροφή στο Forum : Κείμενο συμπληρωματικής διαμαρτυρίας στον ΟΤΕ - πείτε τη γνώμη σας



Σελίδες : [1] 2

Kthulhu
15-01-07, 11:16
Ένα άτομο πληρώνει για μια υπηρεσία πολύ συγκεκριμένη. Στη θέση της δέχεται μια υπηρεσία τέσσερις φορές κατώτερη. Πώς θα τον αποκαλούσατε?

Μερικοί θα χρησιμοποιούσαν τη λέξη «θύμα»
Μερικοί θα χρησιμοποιούσαν τη λέξη «ανόητος»
Στην Ελλάδα του 2007, μπορείς να χρησιμοποιήσεις τη φράση:
«Χρήστης υπηρεσιών "Fast Internet" του ΟΤΕ»

Οι συνδέσεις μας «αναβαθμίστηκαν». «Διπλασιάστηκαν». Κι αυτό, «εντελώς δωρεάν». Στα χαρτιά.

Στην πράξη?
Συνδέσεις ταχύτητας 1024Kbps «αναβαθμίστηκαν» στα 2048Kbps και αποδίδουν όσο μια γραμμή 384Kbps – ή και λιγότερο.
Συνδέσεις ταχύτητας 512Kbps «αναβαθμίστηκαν» στα 1024Kbps. Τώρα αποδίδουν λιγότερα από 250-200Kpbs.
Και σε πολλές συνδέσεις, οι συνθήκες αυτές διατηρούνται ανεξαρτήτως ωρών αιχμής και μη αιχμής. Ανεξαρτήτως του τρόπου των δοκιμών. Κι αν υπάρχουν αναλαμπές όπου μία προβληματική γραμμή 2048Kbps αιτιολογεί το όνομά της, είναι ακριβώς αυτό: Αναλαμπές. Η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα.

Το θέμα είναι πώς με τη «δωρεάν» αναβάθμιση, πληρώνουμε τα ίδια χρήματα με πριν, για να δεχτούμε μια υπηρεσία τέσσερις φορές χειρότερη.

Δεχόμαστε πώς δεν συμβαίνει σε όλους τους χρήστες. Το γεγονός είναι πως ακόμα κι αν ήταν μόνο ένας ο χρήστης που να είχε αυτό το πρόβλημα, η αδιαφορία του ΟΤΕ αποτελεί εμπαιγμό. Αποτελεί κοροϊδία.

Ο οργανισμός επιχειρεί να μας ρίξει στάχτη στα μάτια. Δίνει ανεπίσημα τυχαίες ημερομηνίες, του Νοέμβρη, του Δεκέμβρη, στις οποίες όλα τα προβλήματα ως δια μαγείας θα λυθούν. Οι ημερομηνίες ήλθαν. Παρήλθαν. Το έτος άλλαξε. Τα προβλήματα παραμένουν. Η αδιαφορία παραμένει. Και άνθρωποι σε όλοι την Ελλάδα έχουν συνδέσεις στο Internet, δήθεν «ευρυζωνικές»/“Fast Internet”, οι οποίες υποφέρουν.

Ζητάμε απαντήσεις. Τηλεφωνούμε σε τεχνικούς, στον OTE και τους ISP. Περιμένουμε στην αναμονή 5 λεπτά, 10, 15, 30, 45, όσα χρειαστεί. Οι ISP μεταθέτουν τις ευθύνες στον ΟΤΕ. Ο ΟΤΕ τις ευθύνες στους ISP. Και κανείς δεν τολμάει να δώσει μια υπεύθυνη απάντηση. Κανείς δεν σκέφτεται καν να αποζημιώσει τους χρήστες, που χάνουν χρήματα. Χρήστες πολλοί εκ των οποίων επαγγελματίες. Που η δουλειά τους εξαρτάται από την γρήγορη και απρόσκοπτη σύνδεση στο internet.

Γνωρίζουμε πώς τα συμβόλαια με το ΟΤΕ και τους ISP δεν εγγυώνται τη μέγιστη ταχύτητα. Όμως οι ταχύτητες που επιτυγχάνονται σε περιπτώσεις όπως οι δικές μας είναι εγγυημένα χαμηλές σε κάθε περίπτωση!

Όταν ήμασταν 20 στη διαμαρτυρία του Νοεμβρίου, μας αγνοήσατε, εντελώς κι επιδεικτικά.
Τώρα είμαστε 100. Αύριο θα είμαστε 1000. Αλήθεια, πόσοι πρέπει να είμαστε ώστε να σταματήσετε επιτέλους να μας αγνοείτε?

yiapap
15-01-07, 11:35
Θα πρότεινα να βγάλεις τις εκφράσεις όπως "κλοπή", "απάτη". Εφόσον κατηγορείς μια εταιρεία για κάτι τέτοιο πρέπει εσύ και όποιος υπογράψει να είστε έτοιμοι να το αποδείξετε. Για να αποδείξεις κλοπή ή απάτη πρέπει:
1. Να υπάρχει αδίκημα
2. Να υπάρχει πρόθεση τέλεσης του αδικήματος.
Σε αντίθετη περίπτωση η κατηγορούμενη εταιρεία μπορεί να βρει πάτημα να σε (σας!) κυνηγήσει.

Προσωπική και ταπεινή άποψη πάντα ;)

Νικαετός
15-01-07, 11:40
Συμφωνώ με τον yiapap , οι λέξεις αυτές πρέπει να αντικατασταθούν με άλλες ηπιότερες αλλά και καυστικές ταυτόχρονα ... (ένα λεξικό ίσως να βοηθούσε ) , το ίδιο νόημα ίσως να μπορούσε να βγαίνει και περιφραστικά .

chaos
15-01-07, 12:17
Θα συμφωνησω με τις ανωθεν παρατηρησεις περι του κειμενου και θα προσθεσω οτι μαλλον θα πρεπει να αφαιρεσεις οποιαδηποτε αναφορα σε αριθμους γιατι δεν ειναι το πιο δυνατο μας σημειο.
Το ποσοι ειμαστε φαινεται απο τις υπογραφες μας.
Δεν εχει νοημα να τους δωσουμε την ευκαιρια να αναφερθουν στον αριθμο μας σαν να ειμαστε εμεις ολοι και ολοι που εχουμε προβλημα.

chaos
15-01-07, 12:19
Θα πρότεινα να βγάλεις τις εκφράσεις όπως "κλοπή", "απάτη". Εφόσον κατηγορείς μια εταιρεία για κάτι τέτοιο πρέπει εσύ και όποιος υπογράψει να είστε έτοιμοι να το αποδείξετε. Για να αποδείξεις κλοπή ή απάτη πρέπει:
1. Να υπάρχει αδίκημα
2. Να υπάρχει πρόθεση τέλεσης του αδικήματος.
Σε αντίθετη περίπτωση η κατηγορούμενη εταιρεία μπορεί να βρει πάτημα να σε (σας!) κυνηγήσει.

Προσωπική και ταπεινή άποψη πάντα ;)
Εχεις δικιο,δεν θελουμε το νομικο τμημα του Οτε να μας κυνηγαει!
Θα μπορουσε να χρησιμοποιησει τις λεξεις κοροιδια ή εμπαιγμο.

yiapap
15-01-07, 12:32
Εχεις δικιο,δεν θελουμε το νομικο τμημα του Οτε να μας κυνηγαει!
Θα μπορουσε να χρησιμοποιησει τις λεξεις κοροιδια ή εμπαιγμο.Σωστός.
Επίσης:
"ρίχνουν το μπαλλάκι" -> "μεταθέτουν τις ευθύνες"
"δεν τολμάει να αποζημιώσει" -> "δεν σκέφτεται καν να αποζημιώσει"
«Χρήστης υπηρεσιών Ευρυζωνικού Internet του ΟΤΕ» ->«Χρήστης υπηρεσιών "Fast Internet" του ΟΤΕ» Καλό είναι να τους χτυπάμε αυτή τη φοβερή - καινοτόμα φράση που δεν υπάρχει φυσικά πουθενά, σε καμμιά βιβλιογραφία.
"Ίσως ούτε καν στην πλειοψηφία" -> Να αφαιρεθεί! Δεν έχεις στοιχεία έτσι κι αλλιώς οπότε, γιατί το βάζεις;
"Όταν ήμασταν 20 στη διαμαρτυρία του Νοεμβρίου, μας αγνοήσατε, εντελώς κι επιδεικτικά.
Τώρα που είμαστε 100, μέχρι πότε θα τολμάτε να μας αγνοείτε? " -> "Όταν ήμασταν 20 στη διαμαρτυρία του Νοεμβρίου, μας αγνοήσατε. Τώρα είμαστε 100. Άυριο θα είμαστε 1000. Αλήθεια, πόσοι πρέπει να είμαστε ώστε να σταματήσετε επιτέλους να μας αγνοείτε;"

Kthulhu
15-01-07, 12:39
Thanks για τις προτάσεις, έγινε edit, περιμένω περαιτέρω feedback.

chaos
15-01-07, 12:58
Σωστός.
Επίσης:
"ρίχνουν το μπαλλάκι" -> "μεταθέτουν τις ευθύνες"
"δεν τολμάει να αποζημιώσει" -> "δεν σκέφτεται καν να αποζημιώσει"
«Χρήστης υπηρεσιών Ευρυζωνικού Internet του ΟΤΕ» ->«Χρήστης υπηρεσιών "Fast Internet" του ΟΤΕ» Καλό είναι να τους χτυπάμε αυτή τη φοβερή - καινοτόμα φράση που δεν υπάρχει φυσικά πουθενά, σε καμμιά βιβλιογραφία.
"Ίσως ούτε καν στην πλειοψηφία" -> Να αφαιρεθεί! Δεν έχεις στοιχεία έτσι κι αλλιώς οπότε, γιατί το βάζεις;

"Όταν ήμασταν 20 στη διαμαρτυρία του Νοεμβρίου, μας αγνοήσατε, εντελώς κι επιδεικτικά.
Τώρα που είμαστε 100, μέχρι πότε θα τολμάτε να μας αγνοείτε? " -> "Όταν ήμασταν 20 στη διαμαρτυρία του Νοεμβρίου, μας αγνοήσατε. Τώρα είμαστε 100. Άυριο θα είμαστε 1000. Αλήθεια, πόσοι πρέπει να είμαστε ώστε να σταματήσετε επιτέλους να μας αγνοείτε;"

Ωραια ολα πλην του μαρκαρισμενου.
Δεν λεω η διατυπωση ειναι καλυτερη απο αυτη του κειμενου αλλα γιατι να αναφερθουμε σε αυτο?Για να τους δωσουμε ευκαιρια να εστιασουν στον αριθμο μας και οχι στο προβλημα.

Βλεπω καμια ανακοινωση του ΟΤΕ με το εξης υφος.
"Ο οτε εργαζεται προς την κατευθυνση της πανελλαδικης εξαπλωσης του ευρυζωνικου ιντερνετ και αντιμετωπιζει τα τυχον προβληματα των μεμονωμενων χρηστων που προκυπτουν απο αυτην την ταχεια εξαπλωση με αμεση ανταποκριση και αποτελεσματικο τροπο.Ο οτε απολαμβανει της προτιμησης ανω των 400.000 συνδρομητων παρεχοντας σε αυτους υψηλη ποιοτητα υπηρεσιων ευρυζωνικου ιντερνετ.Ειναι φυσικο να υπαρξουν καποια μεμονωμενα και περιστασιακα προβληματα σε εναν μικρο αριθμο τα οποια ομως αντιμετωπιζονται αμεσα απο τις αρμοδιες τεχνικες υπηρεσιες."

Τι θα τους πουμε μετα?Ειμαστε πολλοι?100 απο 400.000?
Υπαρχουν και αλλοι?Τοτε γιατι δεν υπογραψαν θα μας πουν?

yiapap
15-01-07, 13:05
Ωραια ολα πλην του μαρκαρισμενου.
Δεν λεω η διατυπωση ειναι καλυτερη απο αυτη του κειμενου αλλα γιατι να αναφερθουμε σε αυτο?Για να τους δωσουμε ευκαιρια να εστιασουν στον αριθμο μας και οχι στο προβλημα.

Βλεπω καμια ανακοινωση του ΟΤΕ με το εξης υφος.
"Ο οτε εργαζεται προς την κατευθυνση της πανελλαδικης εξαπλωσης του ευρυζωνικου ιντερνετ και αντιμετωπιζει τα τυχον προβληματα των μεμονωμενων χρηστων που προκυπτουν απο αυτην την ταχεια εξαπλωση με αμεση ανταποκριση και αποτελεσματικο τροπο.Ο οτε απολαμβανει της προτιμησης ανω των 400.000 συνδρομητων παρεχοντας σε αυτους υψηλη ποιοτητα υπηρεσιων ευρυζωνικου ιντερνετ.Ειναι φυσικο να υπαρξουν καποια μεμονωμενα και περιστασιακα προβληματα σε εναν μικρο αριθμο τα οποια ομως αντιμετωπιζονται αμεσα απο τις αρμοδιες τεχνικες υπηρεσιες."

Τι θα τους πουμε μετα?Ειμαστε πολλοι?100 απο 400.000?
Υπαρχουν και αλλοι?Τοτε γιατι δεν υπογραψαν θα μας πουν?Την παραπάνω απάντηση θα τη λάβεις ΑΝ αξιωθεί ο ΟΤΕ να απαντήσει, έτσι κι αλλιώς. Είτε γράψεις για το πλήθος είτε δε γράψεις! Άλλωστε είναι γνωστό ότι δε συμμετέχουν σε τέτοιες ενέργειες όλοι αυτοί που έχουν πρόβλημα, μόνο ένα πολύ μικρό ποσοστό ατόμων.
Δεν επιμένω πάντως... Δική σας είναι η διαμαρτυρία, εγώ να βοηθήσω προσπαθώ ;)

Kthulhu
15-01-07, 13:12
Εγώ πιστεύω ότι όποιος ξέρει έστω και λίγο τη νοοτροπία του νεοέλληνα, ξέρει ότι όταν οι υπογραφές είναι 100, αυτοί που έχουν πρόβλημα είναι από 1.000 έως και 10.000.

Άσε που οι έλληνες γενικά δεν είμαστε υπέρ των επώνυμων διαμαρτυριών (μόνο να ανάβουμε τα φώτα σαν ξέρουμε, δήθεν για να μην πέσουν οι βόμβες. Άντε μην αρχίσω τώρα με την ηλιθιότητα πολλών εκ της φυλής μας). Το να υπογράφουν 100 Έλληνες με πλήρη στοιχεία είναι κάτι που είμαι βέβαιος ότι δεν το έχουν ξαναδει στα τηλεπικοινωνιακά χρονικά.

Από εκεί και πέρα, η διαμαρτυρία δεν είναι δική μου, είναι δική μας. Αν πιστεύετε ότι όντως δεν πρέπει να βάλουμε αριθμούς, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα να το αλλάξω. Αλλά ας είναι μια απόφαση που να την υποστηρίζουν 5-10 από τους συμμετέχοντες, μην γίνει η διαμαρτυρία φτερό στον άνεμο για την διαφορετική γνώμη του καθενός από εμάς (συμπεριλαμβανομένης και της δικιάς μου).

chaos
15-01-07, 13:18
Την παραπάνω απάντηση θα τη λάβεις ΑΝ αξιωθεί ο ΟΤΕ να απαντήσει, έτσι κι αλλιώς. Είτε γράψεις για το πλήθος είτε δε γράψεις! Άλλωστε είναι γνωστό ότι δε συμμετέχουν σε τέτοιες ενέργειες όλοι αυτοί που έχουν πρόβλημα, μόνο ένα πολύ μικρό ποσοστό ατόμων.

Δεν επιμένω πάντως... Δική σας είναι η διαμαρτυρία, εγώ να βοηθήσω προσπαθώ ;)

Χεχε,μαλλον εχεις δικιο ,θα τη λαβουμε ουτως ή αλλως.

Μα yiapap για αυτο σε πιεζω!
Βλεπω οτι θελεις να βοηθησεις και προσπαθω να καταλαβω εαν εχεις καποιο επιχειρημα υπερ της χρησης αυτης της εκφρασης.
Δεν ξερω εαν το υφος του κειμενου μου ενεχει καποια λανθανουσα επιθετικοτητα αλλα δεν ηταν εκουσια σε διαβεβαιωνω.

mevan
15-01-07, 13:19
Τι θα τους πουμε μετα?Ειμαστε πολλοι?100 απο 400.000?
Υπαρχουν και αλλοι?Τοτε γιατι δεν υπογραψαν θα μας πουν?

Έρχεσαι ακριβώς στα λόγια μου.
http://www.adslgr.com/forum/showpost.php?p=950318&postcount=685

Έχω υπογράψει.. Και από ότι θυμάμαι ημουν απο τους πρώτους στη 2η διαμαρτυρία (στην 1η ήμουν ...offline)

Παρ' όλα αυτα, αν δεν αναφέρουμε αριθμό, ποιός ο λόγος της συγκέντρωσης υπογραφών;

Τώρα στο δια ταύτα: Αν πούμε οτι η δουλειά μας εξαρτάται από τη γρήγορη και απρόσκοπτη πρόσβαση στο Internet, θα μας πουνε να βάλουμε μισθωμένη. Το λέω γιατί το χρησιμοποίησα σαν επιχείρημα στον ΟΤΕ της γειτονιάς μου.
Επίσης..Τί αιτήματα έχουμε, γιατί απο το κείμενο φαίνεται ότι ζητάμε μόνο απαντήσεις...

Χαιρετίσματα

chaos
15-01-07, 13:27
Εγώ πιστεύω ότι όποιος ξέρει έστω και λίγο τη νοοτροπία του νεοέλληνα, ξέρει ότι όταν οι υπογραφές είναι 100, αυτοί που έχουν πρόβλημα είναι από 1.000 έως και 10.000.

Άσε που οι έλληνες γενικά δεν είμαστε υπέρ των επώνυμων διαμαρτυριών (μόνο να ανάβουμε τα φώτα σαν ξέρουμε, δήθεν για να μην πέσουν οι βόμβες. Άντε μην αρχίσω τώρα με την ηλιθιότητα πολλών εκ της φυλής μας). Το να υπογράφουν 100 Έλληνες με πλήρη στοιχεία είναι κάτι που είμαι βέβαιος ότι δεν το έχουν ξαναδει στα τηλεπικοινωνιακά χρονικά.

Από εκεί και πέρα, η διαμαρτυρία δεν είναι δική μου, είναι δική μας. Αν πιστεύετε ότι όντως δεν πρέπει να βάλουμε αριθμούς, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα να το αλλάξω. Αλλά ας είναι μια απόφαση που να την υποστηρίζουν 5-10 από τους συμμετέχοντες, μην γίνει η διαμαρτυρία φτερό στον άνεμο για την διαφορετική γνώμη του καθενός από εμάς (συμπεριλαμβανομένης και της δικιάς μου).

Κοιταξε εγω επιμενω οχι γιατι ειναι ενα εξαιρετικα κρισιμο ζητημα αλλα επειδη γνωριζω την κουτοπονηρη νοοτροπια των αντιπαραθεσεων με κακοβουλους ανθρωπους.
Σου εγγυωμαι οτι θα εστιασουν οχι στο ορθο και στο δικαιο αλλα αντιθετως στη μεγαλυτερη αδυναμια μας παρολο που εχουν αδικο.

chaos
15-01-07, 13:40
Έρχεσαι ακριβώς στα λόγια μου.
http://www.adslgr.com/forum/showpost.php?p=950318&postcount=685

Έχω υπογράψει.. Και από ότι θυμάμαι ημουν απο τους πρώτους στη 2η διαμαρτυρία (στην 1η ήμουν ...offline)

Παρ' όλα αυτα, αν δεν αναφέρουμε αριθμό, ποιός ο λόγος της συγκέντρωσης υπογραφών;

Τώρα στο δια ταύτα: Αν πούμε οτι η δουλειά μας εξαρτάται από τη γρήγορη και απρόσκοπτη πρόσβαση στο Internet, θα μας πουνε να βάλουμε μισθωμένη. Το λέω γιατί το χρησιμοποίησα σαν επιχείρημα στον ΟΤΕ της γειτονιάς μου.
Επίσης..Τί αιτήματα έχουμε, γιατί απο το κείμενο φαίνεται ότι ζητάμε μόνο απαντήσεις...

Χαιρετίσματα

Συμφωνουμε λοιπον οτι θα πρεπει να μην επιμεινουμε ιδιαιτερα στον αριθμο των συμμετεχοντων.Ισως να εστιασουμε στο γεγονος οτι δεν ειναι ανωνυμες...

Ως προς το σκελος των μη μισθωμενων γραμμων θα πρεπει νομιζω να πουμε το εξης...δεν ξερω αν συμφωνειτε.

Δεν ζητουμε εγγυημενες υπηρεσιες αλλα επιπεδο υπηρεσιων παρομοιο(ή συγκρισιμο) με αυτο στην Ευρωπαικη Ενωση.
οχι απαραιτητα με αυτη τη πρωιμη διατυπωση αλλα ως αξονα αναφορας.

Οσο για το τι αιτηματα εχουμε.
Ισως ενα χρονοδιαγραμμα αναβαθμισης του ΑΤΜ δικτυου του Οτε ή καποιες ημερομηνιες επιλυσης των προβληματων ανα περιοχη οπου παρουσιαζονται προβληματα σε μεγαλη κλιμακα(?)
Εννοω επισημως και μετα δεσμευσεως.

yiapap
15-01-07, 14:18
Δεν ζητουμε εγγυημενες υπηρεσιες αλλα επιπεδο υπηρεσιων παρομοιο(ή συγκρισιμο) με αυτο στην Ευρωπαικη Ενωση.
οχι απαραιτητα με αυτη τη πρωιμη διατυπωση αλλα ως αξονα αναφορας.

Οσο για το τι αιτηματα εχουμε.
Ισως ενα χρονοδιαγραμμα αναβαθμισης του ΑΤΜ δικτυου του Οτε ή καποιες ημερομηνιες επιλυσης των προβληματων ανα περιοχη οπου παρουσιαζονται προβληματα σε μεγαλη κλιμακα(?)
Εννοω επισημως και μετα δεσμευσεως.Πολύ σωστά και τα δύο!
Καλή η διαμρτυρία Kthulu, αλλά πρέπει κάτι να ζητάς!

btw... ε, όχι και δεν έχουν ξαναδεί τέτοια διαμαρτυρία Kthulu! 2198 υπογραφές ήταν αυτές (http://www.nethome.gr/adsl/) :p

chaos
15-01-07, 14:58
Δεν βλεπω προτασεις για την συνδιαμορφωση του κειμενου απο τους συμμετεχοντες στη διαμαρτυρια πλην ελαχιστων.

Γιατι δεν συμμετεχετε?Στο κατω κατω το τελικο διαμορφωθεν κειμενο θα φερει και τη δικη σας υπογραφη.
Μπορει ευγενικοτατα ο kthulu να ετοιμασε το αρχικο κειμενο αλλα θα επρεπε να ακουσουμε τις προτασεις κατα το δυνατον περισσοτερων ωστε να διαμορφωσουμε το καλυτερο δυνατο κειμενο με την ευρυτερη δυνατη συναινεση(Σαν συζητηση για το αρθρο 16 μοιαζει αυτο που γραφω!).

petrosmp
15-01-07, 16:32
Εγώ θα πρότεινα να επαναλάβουμε την απαίτηση αποζημίωσής μας για τους μήνες κατά τους οποίους οι υπηρεσίες που λαμβάνουμε δεν ανταποκρίνονται στα χρήματα που πληρώνουμε. Συμφωνώ επίσης με τον chaos , ότι πρέπει να αναφέρεται ο αριθμός των υπογραφών στο κείμενο χωρίς να υπάρχει ιδιαίτερη εστίαση σε αυτές.

chaos
15-01-07, 17:07
Εγώ θα πρότεινα να επαναλάβουμε την απαίτηση αποζημίωσής μας για τους μήνες κατά τους οποίους οι υπηρεσίες που λαμβάνουμε δεν ανταποκρίνονται στα χρήματα που πληρώνουμε.

Εαν ειναι να ζητησουμε κατι τετοιο θα πρεπει να απαιτησουμε κατι πολυ συγκεκριμενο ειδαλλως μπορει να παρερμηνευθει.
Εχεις κατι συγκεκριμενο στο μυαλο σου?
Δηλαδη ποιος θα ειναι ο τροπος για κατι τετοιο.
Π.χ εαν γνωριζαμε ποιες περιοχες εχουν προβλημα τοτε θα μπορουσαμε να ζητησουμε στις περιοχες αυτες να υπαρξει καποιου ειδους αποζημιωση.

Προσωπικα παντως ουτε διαφωνω ουτε συμφωνω με την προσθηκη ενος τετοιου αιτηματος αλλα εαν καποιοι θελουν να το προσθεσουν τοτε θα πρεπει να προτεινουν κατι πολυ συγκεκριμενο ειδαλλως γενικολογες απαιτησεις δεν νομιζω οτι εχουν νοημα.
Παντως ενα τετοιο αιτημα εαν προστεθει θα θεσει τον Οτε σε αμυντικη σταση σε μεγαλο βαθμο αφου αφορα σε χρηματα.
Αν μας απαντησει βεβαιως!

xanoutas
15-01-07, 17:08
Συμφωνώ με τον petrosmp και προτείνω να θέσουμε ένα όριο, π.χ. αν η σύνδεση δεν λειτουργεί πάνω από το 75% της ονομαστικής της ταχύτητας να αποζημιωνόμαστε. Όχι ότι θα κάνει και μεγάλη διαφορά, αλλα καλό είναι πιστεύω να υπάρχουν και νούμερα στην διαμαρτυρία

chaos
15-01-07, 17:34
Συμφωνώ με τον petrosmp και προτείνω να θέσουμε ένα όριο, π.χ. αν η σύνδεση δεν λειτουργεί πάνω από το 75% της ονομαστικής της ταχύτητας να αποζημιωνόμαστε. Όχι ότι θα κάνει και μεγάλη διαφορά, αλλα καλό είναι πιστεύω να υπάρχουν και νούμερα στην διαμαρτυρία

Ωραια αλλα πως ειναι δυνατον να τον πεισουμε οτι η συνδεση καποιου ειναι οντως προβληματικη.
Εννοω ποια θα ηταν μια καθολικα αποδεκτη λυση ως προς το εαν η συνδεση καποιου υπολειτουργει?Η μαρτυρια του ιδιου δεν θα γινει δεκτη απο τον Οτε.
Απο τον Οτε παντως το 75% δεν θα το δεχθουν ακομα και εαν μας παρουν στα σοβαρα.Μαλλον κατι προς 50% περισσοτερο και αυτο εαν η κατασταση ειναι μονιμη.

xanoutas
15-01-07, 17:46
Μια λύση είναι αυτή με τα screenshots από διάφορα speedtests, όπως δηλαδή ζητάει η Forthnet να κάνουμε για να δηλώσουμε βλάβη. Αλλά δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να σταθεί ως επιχείρημα, γιατί μπορεί να θεωρηθεί ότι το screenshot με το speedtest παραποιείται από εμάς μέσω photoshop ή με κάποια άλλη μέθοδο. Λες και είμαστε οι αργόσχολοι που δεν έχουν τι να κάνουν όλη μέρα και αρέσκονται στο να δηλώνουν βλάβες στην γραμμή που οι ίδιοι πληρώνουν....:). Φίλε chaos, και εμένα το 50% μου φαίνεται πιο ρεαλιστικό, μιλώντας για τον ΟΤΕ πάντα

chaos
15-01-07, 19:02
Φίλε chaos, και εμένα το 50% μου φαίνεται πιο ρεαλιστικό, μιλώντας για τον ΟΤΕ πάντα

για τον Οτε παντα...χεχε

Παντως οσον αφορα εναν τροπο να αποδειξουμε στον Οτε το οτι οι γραμμες μας εχουν προβλημα εγω δεν μπορω να σκεφτω κατι τελειο.
Εφοσον ο ιδιος το ξερει και δεν το παραδεχεται θα ειναι πολυ δυσκολο...
Αυτο που λες με το speedtest μπορει να το κανουμε αλλα δεν ξερω αν θα το δεχτει ο Οτε.

STARJOHN
15-01-07, 19:45
Παδια θα προτεινα να μην βαλουμε ποσοστα 50 70 κ.λ.π αλλα να ζηταμε υπηρεσιες ανταξιες των χωρων της Ευρωπαικης Ενωσης οπου και ειμαστε μελη.

xanoutas
15-01-07, 21:38
Φίλε Starjohn πιστεύω πως ο όρος "υπηρεσιες ανταξιες των χωρων της Ευρωπαικης Ενωσης" , είναι πολύ γενικός και μπορεί να γυρίσει μπούμερανγκ. Γιατί ο ΟΤΕ μπορεί να ισχυριστεί ότι οι υπηρεσίες που παρέχει είναι "ανταξιες των χωρων της Ευρωπαικης Ενωσης", απλά υπάρχουν μερικά μικρά προβληματάκια σε λίγους άτυχους χρήστες, τα οποία προσπαθούμε να με ζήλο να διορθώσουμε μπλα μπλα... σαν ιδέα είναι σωστό αυτό που λες, αλλά χρειάζονται και ποσοτικά κριτήρια για να κρίνεις σε τι επίπεδο βρίσκονται οι προσφερόμενες υπηρεσίες.

chaos
15-01-07, 21:46
Φίλε Starjohn πιστεύω πως ο όρος "υπηρεσιες ανταξιες των χωρων της Ευρωπαικης Ενωσης" , είναι πολύ γενικός και μπορεί να γυρίσει μπούμερανγκ. Γιατί ο ΟΤΕ μπορεί να ισχυριστεί ότι οι υπηρεσίες που παρέχει είναι "ανταξιες των χωρων της Ευρωπαικης Ενωσης", απλά υπάρχουν μερικά μικρά προβληματάκια σε λίγους άτυχους χρήστες, τα οποία προσπαθούμε να με ζήλο να διορθώσουμε μπλα μπλα...

E τοτε ας ακολουθησουμε τη μεση οδο...
Ας πουμε κατι ως εξης περιπου.
"Η ταχυτητα θα επρεπε να κυμαινεται απο το 60% της ονομαστικης(για τις 3 με 4 ωρες αιχμης καθημερινα) μεχρι και 100% για τις ωρες μη αιχμης οπως ειναι γνωστο και συνηθισμενο στις υπολοιπες ευρωπαικες χωρες οπου ειναι διαθεσιμες υπηρεσιες adsl"

Ουσιαστικα με μια διατυπωση αυτου του τυπου δυναμεθα να αποφυγουμε πιθανους ισχυρισμους του Οτε περι του επιπεδου υπηρεσιων στην Ε.Ε αλλα συγχρονως και να διατυπωσουμε τη θεση μας σχετικα με τις απαιτησεις που θετουμε στο κειμενο της διαμαρτυριας μας.
Πως σας φαινεται κατι τετοιο?

xanoutas
15-01-07, 21:51
Εμένα με βρίσκει σύμφωνο πάντως!Πλήρης πρόταση:)

yiapap
15-01-07, 21:54
"Η ταχυτητα θα επρεπε να κυμαινεται απο το 60% της ονομαστικης(για τις 3 με 4 ωρες αιχμης καθημερινα) μεχρι και 100% για τις ωρες μη αιχμης οπως ειναι γνωστο και συνηθισμενο στις υπολοιπες ευρωπαικες χωρες οπου ειναι διαθεσιμες υπηρεσιες adsl"Eμμμ... όμως στις ώρες αιχμής στην Ευρώπη, η ταχύτητα ΔΕΝ βρίσκεται στο 60% αλλά στα δικά μας επίπεδα!!! Έτσι κι αλλιώς, αν αναφέρετε νούμερα, ποσοστά κτλ, πρέπει κάπου να τα στηρίξετε! Εφόσον δεν υπάρχουν συγκεκριμένες μετρήσεις, από συγκεκριμένες χώρες σε συγκεκριμένους Η/Υ και σε συγκεκριμένες ώρες..........

chaos
15-01-07, 22:46
Eμμμ... όμως στις ώρες αιχμής στην Ευρώπη, η ταχύτητα ΔΕΝ βρίσκεται στο 60% αλλά στα δικά μας επίπεδα!!! Έτσι κι αλλιώς, αν αναφέρετε νούμερα, ποσοστά κτλ, πρέπει κάπου να τα στηρίξετε! Εφόσον δεν υπάρχουν συγκεκριμένες μετρήσεις, από συγκεκριμένες χώρες σε συγκεκριμένους Η/Υ και σε συγκεκριμένες ώρες..........

Ok θα αναφερω νουμερα κτλ και θα πω...
πηγη yiapap www.adslgr.com
!!!
Δεν νομιζω να εχεις προβλημα(?)

Περα απο τα αστειο...
Εσυ τι προτεινεις ?

Υ.Γ
Μηπως να τους πιεσουμε να αποκαλυψουν το contention ratio ωστε να το συγκρινουμε με το ευρωπαικο?
Λεμε τωρα....

sdikr
15-01-07, 22:53
Ok θα αναφερω νουμερα κτλ και θα πω...
πηγη yiapap www.adslgr.com (http://www.adslgr.com)
!!!
Δεν νομιζω να εχεις προβλημα(?)

Περα απο τα αστειο...
Εσυ τι προτεινεις ?

Υ.Γ
Μηπως να τους πιεσουμε να αποκαλυψουν το contention ratio ωστε να το συγκρινουμε με το ευρωπαικο?
Λεμε τωρα....

το επίσημο; δηλάδη στα χαρτιά;
Ασε δεν συμφέρει!

yiapap
15-01-07, 22:58
Εσυ τι προτεινεις ?

Υ.Γ
Μηπως να τους πιεσουμε να αποκαλυψουν το contention ratio ωστε να το συγκρινουμε με το ευρωπαικο?
Λεμε τωρα....Nα μην αναφερθεί τίποτε αριθμητικό προτείνω.
Όσο για το contention ratio... Μιλούσανε (προ της "αναβάθμισης") για 1:20 και λέγανε ότι είναι "το καλύτερο της Ευρώπης"
Το θέμα είναι ότι πρέπει να μπούμε σε τεχνικές λεπτομέρειες του τύπου:
1:20 ΤΙ;
1:20 Χρήστες * Υπηρεσία / Bandwidth κορμού
1:20 Bandwidth χρηστών σε ώρα αιχμής / Bandwidth κορμού
1:20 Αριθμός Πακέτων χρηστών (Γιατί είναι διαφορετικό; (http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=25276) ) σε ώρα αιχμής / Bandwidth κορμού

petrosmp
16-01-07, 00:35
Εαν ειναι να ζητησουμε κατι τετοιο θα πρεπει να απαιτησουμε κατι πολυ συγκεκριμενο ειδαλλως μπορει να παρερμηνευθει.
Εχεις κατι συγκεκριμενο στο μυαλο σου?
Δηλαδη ποιος θα ειναι ο τροπος για κατι τετοιο.
Π.χ εαν γνωριζαμε ποιες περιοχες εχουν προβλημα τοτε θα μπορουσαμε να ζητησουμε στις περιοχες αυτες να υπαρξει καποιου ειδους αποζημιωση.

Προσωπικα παντως ουτε διαφωνω ουτε συμφωνω με την προσθηκη ενος τετοιου αιτηματος αλλα εαν καποιοι θελουν να το προσθεσουν τοτε θα πρεπει να προτεινουν κατι πολυ συγκεκριμενο ειδαλλως γενικολογες απαιτησεις δεν νομιζω οτι εχουν νοημα.
Παντως ενα τετοιο αιτημα εαν προστεθει θα θεσει τον Οτε σε αμυντικη σταση σε μεγαλο βαθμο αφου αφορα σε χρηματα.
Αν μας απαντησει βεβαιως!

Αυτό που είχα στο μυαλό μου ήταν όχι χρηματική αποζημίωση, μόνο με έγγραφες ατομικές καταγγελίες στο ΙΝΚΑ μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο, αλλά το να δοθούν δωρεάν μήνες ισοδύναμοι με τους μήνες που έχουμε πρόβλημα. Αλλά τώρα που το ξανασκέφτομαι μάλλον έχεις δίκιο για την αμυντική στάση που μπορεί να πάρει ο ΟΤΕ και μπορεί να επιφέρει αντίθετα αποτελέσματα.

Kthulhu
16-01-07, 01:00
Έχω την εντύπωση ότι ξεχνάμε όλοι μας κάτι.

Δεν προσπαθούμε να πείσουμε τον ΟΤΕ για τίποτα.

Αυτό που προσπαθούμε να κάνουμε, είναι να δημοσιοποιηθεί το συγκεκριμένο χάλι.

Όπως το βλέπω εγώ, σκοπός είναι να δημιουργηθεί ένας σάλος στα μέσα μαζικής ενημέρωσης (δηλαδή κυρίως στον περιοδικό τύπο), ο οποίος εμμέσως να πιέσει τον ΟΤΕ να αλλάξει την κατάσταση. Και, ταυτόχρονα, να ενημερωθούν κάποιες "άνωθεν" δυνάμεις (είτε είναι υπουργεία είτε η Ευρωπαϊκή ένωση είτε οποιοσδήποτε), ώστε να ασκήσουν πίεση στον ΟΤΕ.

Άρα, οποιοδήποτε επιχείρημα "Ο ΟΤΕ δεν θα το δεχτεί", "Ο ΟΤΕ θα αντιδράσει", "Ο ΟΤΕ θα πάρει αμυντική στάση" κλπ, έχω την αίσθηση ότι πέφτει στο κενό υπό το φως αυτών των γεγονότων. Ειλικρινά, ο ΟΤΕ μπορεί να πάει να πνιγεί, όσον αφορά τη συγκεκριμένη διαμαρτυρία, η γνώμη του μας ενδιαφέρει λιγότερο από τη γνώμη ενός παιδιού του δημοτικού για την πολιτική του Καραμανλή. Το θέμα είναι να πιέσουμε τους "γονείς".

Άρα, ίσως το κείμενο πρέπει να μην απευθύνεται καν στον ίδιο τον ΟΤΕ, τώρα που το σκέφτομαι. Απλά, να ενημερώνει και να δημοσιοποιεί τα χάλια που ο πολύς κόσμος ακόμα δεν γνωρίζει.

Εσείς πώς το βλέπετε? Να ετοιμάσω άλλο ένα κείμενο σ' αυτό το πνεύμα?

noo_mercy
16-01-07, 10:49
+1 γιατί είναι σαν να τους παίρνουμε τηλ να τους λέμε το πρόβλημα και να μας λένε ότι φταίει το γκαζόν.Θα πρέπει να κάνουμε το ίδιο πράγμα αλλά όχι σε προσωπικό επίπεδο (συνδρομητής με υπάλληλο) αλλά συνδρομητής με υπάλληλο και κοινό να παρακολουθεί και να κρίνει.Και όταν λέω κοινό εννοώ τους <<γονείς>> όπως αναφέρθηκε παραπάνω.
Λύση με τον πΟΤΕ δεν πρόκειται να βρεθεί με τίποτα.Μόνο αν τους ρίξουν λίγα γκάζια οι ιθύνιοντες ή αν γίνουν ρόμπα στα περιοδικά και στις τηλεοράσεις


[off topic] Κανένα smiley για τους ISP και τον πΟΤΕ δεν θα βγεί??Δεν νοείται στην Ελλάδα σε φόρουμ για ADSL να μην υπάρχει:rofl: :rofl: :lol: [/off topic]

chaos
16-01-07, 13:26
Έχω την εντύπωση ότι ξεχνάμε όλοι μας κάτι.

Δεν προσπαθούμε να πείσουμε τον ΟΤΕ για τίποτα.

Αυτό που προσπαθούμε να κάνουμε, είναι να δημοσιοποιηθεί το συγκεκριμένο χάλι.

Όπως το βλέπω εγώ, σκοπός είναι να δημιουργηθεί ένας σάλος στα μέσα μαζικής ενημέρωσης (δηλαδή κυρίως στον περιοδικό τύπο), ο οποίος εμμέσως να πιέσει τον ΟΤΕ να αλλάξει την κατάσταση. Και, ταυτόχρονα, να ενημερωθούν κάποιες "άνωθεν" δυνάμεις (είτε είναι υπουργεία είτε η Ευρωπαϊκή ένωση είτε οποιοσδήποτε), ώστε να ασκήσουν πίεση στον ΟΤΕ.

Άρα, οποιοδήποτε επιχείρημα "Ο ΟΤΕ δεν θα το δεχτεί", "Ο ΟΤΕ θα αντιδράσει", "Ο ΟΤΕ θα πάρει αμυντική στάση" κλπ, έχω την αίσθηση ότι πέφτει στο κενό υπό το φως αυτών των γεγονότων. Ειλικρινά, ο ΟΤΕ μπορεί να πάει να πνιγεί, όσον αφορά τη συγκεκριμένη διαμαρτυρία, η γνώμη του μας ενδιαφέρει λιγότερο από τη γνώμη ενός παιδιού του δημοτικού για την πολιτική του Καραμανλή. Το θέμα είναι να πιέσουμε τους "γονείς".

Άρα, ίσως το κείμενο πρέπει να μην απευθύνεται καν στον ίδιο τον ΟΤΕ, τώρα που το σκέφτομαι. Απλά, να ενημερώνει και να δημοσιοποιεί τα χάλια που ο πολύς κόσμος ακόμα δεν γνωρίζει.

Εσείς πώς το βλέπετε? Να ετοιμάσω άλλο ένα κείμενο σ' αυτό το πνεύμα?
To κειμενο ειναι μια χαρα απλως ισως χρειαστει ελαχιστες αλλαγες σε μερικα σημεια ωστε η διατυπωση να μας βρισκει ολους συμφωνους.
Συμφωνω με εσενα για τα υπολοιπα αλλα υπαρχει ενα ζητημα.

Δεν θετουμε τις απαιτησεις γιατι οντως περιμενουμε να ικανοποιηθουν,αλλα επειδη αυτες θα βοηθησουν στο να εμπεδωθει απο τους δεκτες της διαμαρτυριας οτι το προβλημα ειναι συνθετο με προεκτασεις και επιπτωσεις.
Αποσκοπουμε στο να δειξουμε οτι δεν ειναι δηλαδη μια απλη διαμαρτυρια αλλα μια κατασταση που απαιτει αμεση λυση και επηρεαζει οσους την υπομενουν,για αυτο μπαινουν οι απαιτησεις.

xanoutas
16-01-07, 13:39
Συμφωνώ και εγώ με τον chaos. Τα αιτήματα πιστεύω ότι πρέπει να συμπεριληφθούν με την λογική ότι ζητάμε πολλά (αποζημιώσεις κτλ.), για να πετύχουμε, αν πετύχουμε, λίγα (έστω μια βελτίωση του δικτύου).

Kthulhu
16-01-07, 18:24
Καλα, με τα αιτήματα συμφωνώ κι εγώ, απλά δεν ήμουν σίγουρος τι ακριβώς θα μπορούσαμε να ζητήσουμε.

Ουσιαστικά, δικαιούμαστε:

-Αναγνώριση πως υπάρχει πρόβλημα
-Μια απάντηση για το πότε θα έχει επιλυθεί

Και από εκεί και πέρα ζητάμε:

Δωρεάν χρόνο παροχής ισοδύναμο με το χρόνο που είχαν πρόβλημα οι συνδέσεις μας (πρακτικά από 2 έως 4 μήνες), αν μη τι άλλο σε όσους έχουμε υπογράψει.

Πιστεύετε κάτι πρέπει να προστεθεί σε αυτά?

chaos
16-01-07, 19:03
Καλα, με τα αιτήματα συμφωνώ κι εγώ, απλά δεν ήμουν σίγουρος τι ακριβώς θα μπορούσαμε να ζητήσουμε.

Ουσιαστικά, δικαιούμαστε:

-Αναγνώριση πως υπάρχει πρόβλημα
-Μια απάντηση για το πότε θα έχει επιλυθεί

Και από εκεί και πέρα ζητάμε:

Δωρεάν χρόνο παροχής ισοδύναμο με το χρόνο που είχαν πρόβλημα οι συνδέσεις μας (πρακτικά από 2 έως 4 μήνες), αν μη τι άλλο σε όσους έχουμε υπογράψει.

Πιστεύετε κάτι πρέπει να προστεθεί σε αυτά?

Συμφωνω.

Φιλε Κθουλου κανε την επεξεργασια του κειμενου οπως εσυ νομιζεις καλυτερα ωστε να συμπεριλαβεις και τα παραπανω αιτηματα και κανε update το αρχικο thread.

Tormendor
16-01-07, 19:03
Να προσπαθήσω να συνεισφέρω με τις ελάχιστες τεχνικές γνώσεις που διαθέτω.
Ο ΟΤΕ δεν προσφέρει εγγυμένη ταχύτητα μεταδοσης δεδομένων (αυτό είναι γεγονός, το αναφέρει μάλσιτα στις διαφημίσεις του). Το ζήτημα λοιπόν είναι εάν η δειγματοληπτική μικρή ταχύτητα (356) από τον μέσο χρήστη σε σχέση με την υποσχόμενη (1 ή 2 Mbbs) είναι στα όρια ανεκτού ή επιβεβλημένα με εθνικό νόμο, οδηγία ΕΕ, κανονισμό ΕΕΤΤ, θεσπίστηκε ένα ανώτατο ποσοστό που "παίζει" η ταχύτητα (πχ -20% σε ώρες αιχμής). Αν δεν υπάρχει κάτι τέτοιο το σίγουρο είναι ότι ο ΟΤΕ θα βρει (σε περίπτωση που του επιτρέψει η αφεντιά του να απαντήσει σε εμάς του ποτάπούς διαμαρτυρόμενους) ένα σωρό δικαιολογίες που τις περισσότερες φορές για τους μεν γιγνώσκοντες ταπράγματα, όπως οι περισσότεροι εδώ μέσα, θα είναι μπαρούφες, για το πολύ δε κόσμο ικανά επιχειρήματα...

Μία ερώτηση στην ΕΕΤΤ εάν υπάρχει τέτοιο πλαίσιο (ανώτατο ανεκτό ποσοστό απώλειας στην παρεχόμενη ταχύτητα DSL) θα βοηθήσει λοιπόν...
Μαζί σας!

chaos
16-01-07, 19:11
Να προσπαθήσω να συνεισφέρω με τις ελάχιστες τεχνικές γνώσεις που διαθέτω.
Ο ΟΤΕ δεν προσφέρει εγγυμένη ταχύτητα μεταδοσης δεδομένων (αυτό είναι γεγονός, το αναφέρει μάλσιτα στις διαφημίσεις του). Το ζήτημα λοιπόν είναι εάν η δειγματοληπτική μικρή ταχύτητα (356) από τον μέσο χρήστη σε σχέση με την υποσχόμενη (1 ή 2 Mbbs) είναι στα όρια ανεκτού ή επιβεβλημένα με εθνικό νόμο, οδηγία ΕΕ, κανονισμό ΕΕΤΤ, θεσπίστηκε ένα ανώτατο ποσοστό που "παίζει" η ταχύτητα (πχ -20% σε ώρες αιχμής). Αν δεν υπάρχει κάτι τέτοιο το σίγουρο είναι ότι ο ΟΤΕ θα βρει (σε περίπτωση που του επιτρέψει η αφεντιά του να απαντήσει σε εμάς του ποτάπούς διαμαρτυρόμενους) ένα σωρό δικαιολογίες που τις περισσότερες φορές για τους μεν γιγνώσκοντες ταπράγματα, όπως οι περισσότεροι εδώ μέσα, θα είναι μπαρούφες, για το πολύ δε κόσμο ικανά επιχειρήματα...

Μία ερώτηση στην ΕΕΤΤ εάν υπάρχει τέτοιο πλαίσιο (ανώτατο ανεκτό ποσοστό απώλειας στην παρεχόμενη ταχύτητα DSL) θα βοηθήσει λοιπόν...
Μαζί σας!
Χμ το ξερουμε αυτο για τις μη εγγυημενες ταχυτητες.
Αυτο με την ΕΕΤΤ εχεις καποιο στοιχειο αρθρο ή οτιδηποτε?

Ολη μερα απο 25-34Κbytes/sec και το βραδυ μεχρι 52Κβυτεσ/σεκ Max.
μονο τα σαββατα το πρωι στις 4-7 φτανει 80-90.
Αυτο πως σου φαινεται...(!)ειναι 1Mbps συνδεση?
Ουτε ο Οτε νομιζω θεωρει οτι μια τετοια συνδεση ειναι ενταξει...

mevan
16-01-07, 20:37
Με τη λογική της "μη εγγυημένης ταχύτητας" μπορεί αύριο ο ΟΤΕ και η κάθε όμοια εταιρία να βγει και να πει: Προσφέρω 5Gbit/sec με €50 το μήνα.

Μήπως να ζητάγαμε παράλληλα με την επίσημη, μέσω δημόσιας ανακοίνωσης στο Internet ή σε ΜΜΕ ευρείας κυκλοφορίας/τηλεθέασης/ακροαματικότητας, αναγνώριση του προβλήματος, την υποχρεωτική προειδοποίηση των μελλοντικών καταναλωτών για το τι πρόκειται να αντιμετωπίσουν;

Εξηγούμαι:
Σε ενα DSLAM, λόγω οιουδήποτε προβλήματος, οι γραμμές σέρνονται. Και ένας χρήστης κάνει αίτηση για 1024.
Του λεει λοιπόν ο ΟΤΕ ή ο ISP του: Πρέπει να ξέρετε κύριε/α μου ότι δεν μπορουμε να σας προσφέρουμε αυτήν την ταχύτητα. Ή υπογράφετε το συμβόλαιο και δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για τα αποτελέσματα ή σας δίνουμε μικρότερη ταχύτητα, με μικρότερο κόστος, ή απλά δεν σας κάνουμε σύνδεση.

Ή κάτι άλλο. Ενσωμάτωση στις διαφημίσεις της λεζάντας: "Οι αναφερόμενες ταχύτητες είναι ονομαστικές και ενίοτε ουδεμία σχέση έχουν με την πραγματικότητα" (καλά το τελευταίο αφήστε το:p)

Να μην πουλάνε αέρα δηλαδή.
Τι λες τώρα, θα μου πείτε.....

cmavr8
16-01-07, 21:48
"Το θέμα είναι πώς με τη «δωρεάν» αναβάθμιση, πληρώνουμε τα ίδια χρήματα με πριν, για να δεχτούμε μια υπηρεσία τέσσερις φορές χειρότερη."

Εφόσον διπλασιάστηκαν οι θεωρητικές ταχύτητες, και εμείς απολαμβάνουμε μόνο το 1/4 των νέων ταχυτήτων, θα έλεγε κανείς ότι απολαμβάνουμε το 1/2 των παλιών, τις οποίες και πληρώνουμε. (αφού όταν πληρώσαμε/κάναμε συμβόλαια οι ταχύτητες ήταν οι "παλιές").
Έτσι δε μπορούν να μας τη φέρουν για τα περί 1/4?


Το ότι εμείς (που υπογράψαμε αλλα δεν κάνουμε αλλαγές στην εδώ επιστολη, όπως είπε κάποιος) δε μιλάμε σημαίνει μάλλον ότι συμφωνούμε με όσα λέγονται.

sdikr
16-01-07, 22:12
Με τη λογική της "μη εγγυημένης ταχύτητας" μπορεί αύριο ο ΟΤΕ και η κάθε όμοια εταιρία να βγει και να πει: Προσφέρω 5Gbit/sec με €50 το μήνα.

Μήπως να ζητάγαμε παράλληλα με την επίσημη, μέσω δημόσιας ανακοίνωσης στο Internet ή σε ΜΜΕ ευρείας κυκλοφορίας/τηλεθέασης/ακροαματικότητας, αναγνώριση του προβλήματος, την υποχρεωτική προειδοποίηση των μελλοντικών καταναλωτών για το τι πρόκειται να αντιμετωπίσουν;

Εξηγούμαι:
Σε ενα DSLAM, λόγω οιουδήποτε προβλήματος, οι γραμμές σέρνονται. Και ένας χρήστης κάνει αίτηση για 1024.
Του λεει λοιπόν ο ΟΤΕ ή ο ISP του: Πρέπει να ξέρετε κύριε/α μου ότι δεν μπορουμε να σας προσφέρουμε αυτήν την ταχύτητα. Ή υπογράφετε το συμβόλαιο και δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για τα αποτελέσματα ή σας δίνουμε μικρότερη ταχύτητα, με μικρότερο κόστος, ή απλά δεν σας κάνουμε σύνδεση.

Ή κάτι άλλο. Ενσωμάτωση στις διαφημίσεις της λεζάντας: "Οι αναφερόμενες ταχύτητες είναι ονομαστικές και ενίοτε ουδεμία σχέση έχουν με την πραγματικότητα" (καλά το τελευταίο αφήστε το:p)

Να μην πουλάνε αέρα δηλαδή.
Τι λες τώρα, θα μου πείτε.....

Η λογική του μη εγγυημένου είναι λίγο περίεργη,
Ειδικά απο την στιγμή που μιλάμε προς τον ΟΤΕ μέσω γραμμών σε λιανική θα πρέπει να είμαστε σίγουροι οτι στην γραμμή το πρόβλημα είναι η γραμμή (δεν φταίει δηλαδή ο πάροχος), ακόμα να μπορούμε να αποδείξουμε οτι το πρόβλημα είναι όλο το 24ώρο, γιατί μπορεί να γυρίσει και να σου πεί ορίστε κύριε σε ώρα μη αιχμής έχεις το 100% της γραμμής
Οτι οι ταχύτητες είναι απο τον ftp του πάροχου και όχι απο κάποια σελίδα του εξωτερικού ή p2p


"Το θέμα είναι πώς με τη «δωρεάν» αναβάθμιση, πληρώνουμε τα ίδια χρήματα με πριν, για να δεχτούμε μια υπηρεσία τέσσερις φορές χειρότερη."

Εφόσον διπλασιάστηκαν οι θεωρητικές ταχύτητες, και εμείς απολαμβάνουμε μόνο το 1/4 των νέων ταχυτήτων, θα έλεγε κανείς ότι απολαμβάνουμε το 1/2 των παλιών, τις οποίες και πληρώνουμε. (αφού όταν πληρώσαμε/κάναμε συμβόλαια οι ταχύτητες ήταν οι "παλιές").
Έτσι δε μπορούν να μας τη φέρουν για τα περί 1/4?

Το πρόβλημα είναι οτι σε κάποιους δουλεύει σωστά σε κάποιους όχι, τι τον σταματάει τον ΟΤΕ να πεί οτι πχ ο cmavr8 έχει πρόβλημα όπως αναφέρει, αλλά οι μετρήσεις πχ του sdikr είναι κοντά στο 80-90%;

Θα μου πείς όπως και να το κάνεις είναι μια διαμαρτυρία, θα ακουστεί,


Ισώς στην επόμενη να πρέπει να ζητήσουμε να δουλεύει και στην Ελλάδα το adsl όπως στο εξωτερικό, μη υπάρξη λιανικής για γραμμή μόνο, ενά άτομο υπέυθυνο (πάροχος), δυνατότητα αλλάγης απο τον έναν πάροχο στον άλλον χωρίς διακοπή κλπ (και φυσικά να αναφερθεί η δυνατότητα επιλογής contention ratio)

Hyperionas
17-01-07, 00:29
Δεν πρόκειται να γινει απολυτως τιποτα με την διαμαρτυρια γιαυτο και δεν συμμετέχω :down:

l_satsok
17-01-07, 00:33
οπως και να διαμορφωθει το κειμενο,οτι εκφρασεις και να χρησιμοποιηθουν εγω ειμαι μεσα.
γιαυτο και δεν εχω γραψει τιποτα ακομη.
τι δηλαδη?? θα μας κανει ντα ο οτε??

ρε σεις να γινει γνωστο το προβλημα θελουμε οσο το δυνατον περισσοτερο,αν κατορθωθει
αυτο τοτε κατι μπορει να κουνηθει προς την κατευθυνση που θελουμε.

ολα τα αλλα ειναι θεωρητικολογιες.

mevan
17-01-07, 02:36
Ειδικά απο την στιγμή που μιλάμε προς τον ΟΤΕ μέσω γραμμών σε λιανική θα πρέπει να είμαστε σίγουροι οτι στην γραμμή το πρόβλημα είναι η γραμμή (δεν φταίει δηλαδή ο πάροχος), ακόμα να μπορούμε να αποδείξουμε οτι το πρόβλημα είναι όλο το 24ώρο, γιατί μπορεί να γυρίσει και να σου πεί ορίστε κύριε σε ώρα μη αιχμής έχεις το 100% της γραμμής

Αν έχω έγγραφη και υπογεγραμμένη δήλωση του ISP μου ότι το πρόβλημα είναι υπαρκτό και είναι του ΟΤΕ, καλύπτομαι;

Όσο για το 24ωρο δε νομίζω να μπορεί να αποδειχτεί εύκολα καθώς ακόμα και αν υπάρχει το πρόβλημα, οι ηλεκτρονικές εικόνες (screenshots) δεν αποτελούν αποδεικτικό στοιχείο...


Χαιρετίσματα.

anepro
17-01-07, 12:58
Συνδέσεις ταχύτητας 512Kbps «αναβαθμίστηκαν» στα 1024Kbps. Τώρα αποδίδουν λιγότερα από 250-200Kpbs.


Μιά διόρθωση μικρή. Μάλλον απο κεκτημένη ταχύτητα έχει γίνει ένα λάθος στην αρχή. Ας διορθωθεί και αυτό παρακαλώ. Για να είμαστε και τυπικά σωστοί.


Όσο για το υπόλοιπο κείμενο συμφωνώ κι εγώ.

DRKLABS
17-01-07, 14:18
Εγω ενα εχω να πω , πως οτι και να γινει χειροτερο μπουρδελοκρατος απ την ελλαδα δεν νομιζω να υπαρχει πουθενα στον κοσμο το γνωστο , το οτι δεν ειναι τιποτα εγγυημενο σε αυτη τη χωρα και ο καθενας κανει οτι θελει και πουλαει οτι θελει ειναι απαραδεκτο , τελέια και παυλα.
Συμφωνω με ολα οσα ειπαν τα παιδια παραπανω και επαυξανω οτι πρεπει να στηριχτουμε στην αγνοια των ελληνων καταναλωτων οι οποιοι δεν εχουν τις απαραιτητες γνωσεις η δεν ειναι ετοιμοι ακομη να ελεγξουν την ποιοτητα των υπηρεσιων του οτε που τους παρεχονται με αποτελεσμα την εκμεταλευση της αγνοιας τους και την καταχρηστικη συμπεριφορα του οτε εις βαρος της προσωπικοτητας του εν αγνοια ελληνα χρηστη ευρυζωνικων υπηρεσιων την οποια δραση ως ελληνικο κρατος και κυβερνηση επιβαλεται να ελεγξει με διαφορους αντικειμενικους ανεξαρτητους φορεις οπως το ραδιοτηλεοπτικο συμβουλιο , εαν δεν υπαρχει τετοιος φορεας τοτε ισως χρειαστει η δημιουργια του.Επισης πρεπει να τονιστει οτι σε περιπτωση που το κρατος δεν προστατεψει τον ελληνα καταναλωτη τοτε ισως χρειαστει να προσφυγουμε εκ νεου στον ευρωπαικο φορεα που πιεσε τον οτε με προστιμα να αναπτυξει την ευρυζωνικοτητα στην ελλαδα (γιατι ολοι γνωριζουμε πως αν δεν ηταν η ΕΟΚ και οι υπογραφες μας ο ΟΤΕ δεν ειχε καμια προθεση να φερει adsl στην ελλαδα γιατι μας αρμεγε με το 56κ modem και τη χρονοχρεωση του) και ο οποιος φορεας ειναι και υπευθυνος για την ασκηση πιεσεως στον ΟΤΕ για την αναβαθμιση των ταχυτητων και σιγουρα ο φορεας αυτος στην ΕΟΚ δεν γνωριζει αυτη τη στιγμη οτι στα χαρτια που εχει στειλει στην ΕΟΚ ο ΟΤΕ ειναι εικονικη η αναβαθμιση και ο ΟΤΕ δεν εχει κανει τα απαραιτητα εξοδα τα οποια χρειαζοντουσαν για μια τετοιου ειδους αναβαθμιση στην πατριδα μας .Ισως με την ενημερωση του ευρωπαικου φορεα για την κατασταση φαει κανενα προστιματακι παλι της ταξεως των δις ευρω και βαλει μυαλο ο ΟΤΕ και κινησει τα νηματα .Γιατι απο τα ελληνικα υπουργεια νωμιζω οτι καν δεν ξερουνε τι θα πει ευρυζωνικοτητα και adsl και θα συζητανε μεταξυ τους και θα λενε " ορ τι ναι τουτο παλι ρε " " καποιο καινουριο κομπουτερ θα ειναι η τεχνολογια προχωραει γρηγορα τη σημερον ημερα αστο παμε για καφεδακι αυτα ειναι για τα παιδακια καποιο παιχνιδι ηλεκτρονικο θα βγαλαν παλι , αυτο το adsl θα ειναι η καταστροφη μας ειναι εργαλεια ολα αυτα του διαολου"
Και εγω επισης δεν συμφωνω να στηριχτουμε στα νουμερα, η ολη υποθεση της διαμαρτυριας αυτης ειναι να διαφημιστει η κοροιδια του οτε και να ενημερωθουν ΕΟΚ και καταναλωτες και κυβερνηση και τυπος, πρεπει να τονιστει οτι υπαρχουν χιλιαδες ελληνες που νομιζουν οτι πληρωνουν και εχουν γραμμη αλλα γραμμη δεν εχουν και φυσικα καποιος πρεπει να τους προστατεψει (παραδειγμα πηγε καποιος ξαδερφος μου ο οποιος τον ειχα ενημερωσει για την καταντια αυτη και ρωτησε πειραματικα να βαλει γραμμη στο dslam της περιοχης μου και ξερετε τι του απαντησαν φυσικα και υπαρχουν γραμμες δωστε τα λεφτα να σας τη συνδεσουμε και ο ξαδερφος μου προστατευμενος απο εμενα ειπε μπριτσ δεν θα παρω αερα παρτε τα 4 μου , ε καποιος πρεπει να ενημερωσει και τους υπολοιπους ελληνες για την κατασταση).
Ευχαριστώ

chaos
17-01-07, 17:09
Λοιπον παιδια χθες ειχα μια σημαντικη συζητηση με καποιον και κατεληξαμε σε μερικα ενδιαφεροντα και σημαντικα συμπερασματα τα οποια θα παραθεσω αμεσως.

Πρωτον
Η διαμαρτυρια δεν πρεπει να αποσταλλει ταυτοχρονως σε ολους τους παραληπτες.
Πρωτα θα την αποστειλουμε στον Οτε και στην Οτενετ και θα τους παραχωρησουμε ενα περιθωριο 7 ημερων ωστε να απαντησουν.
Μετα θα την αποστειλουμε και στους υπολοιπους παραληπτες.
Αυτο θα βοηθησει στο να ασκηθει πιεση στον Οτε να απαντησει στα αιτηματα μας και ουσιαστικα συνιστα μια εμμεση προειδοποιηση ωστε να μη μας αγνοησει.Τον προειδοποιουμε δηλαδη οτι το θεμα θα λαβει μεγαλυτερες διαστασεις ουτως ή αλλως και ειναι προς το συμφερον του ως επιχειρηση να λαβει θεση προτου το προβλημα δημοσιοποιηθει στους αρμοδιους φορεις και τα ΜΜΕ.
Επισης εαν δεν μας απαντησει ο Οτε θα χρησιμοποιησουμε το γεγονος οτι μας αγνοησε ως χαρτι κατα του.
Θα συμπεριλαβουμε δηλαδη στις επιστολες διαμαρτυριας μας που θα αποσταλλουν στους υπολοιπους παραληπτες το γεγονος οτι ο Οτε μας αγνοησε.
Αρα εχουμε δυο βηματα για να κινηθουμε ενω εαν αποσταλλει ταυτοχρονως σε ολους ο Οτε εχει τη πρωτοβουλια των κινησεων.


Δευτερον
Οσον αφορα τον αριθμο των συμμετεχοντων στη διαμαρτυρια.
Δεν θα αναφερθουμε στους 100 ως "οι υπογραφοντες" τη διαμαρτυρια αλλα ως τους "συντακτες" αυτης.
Ετσι θα τονισουμε το γεγονος οτι εχουμε ευρυτερη συναινεση και στηριξη και οτι εμεις ειμαστε οι εκφραστες οσων αντιμετωπιζουν το προβλημα αυτο.
Προτεινω λοιπον στο τελος αντι της εκφρασης περι του αριθμου των ατομων να μπει αυτουσια η παρακατω προταση η οποια ειναι προσεκτικα διατυπωμενη.
"Ακολουθουν τα στοιχεια αυτων που συνεβαλλαν στη συνταξη της παραπανω επιστολης ,οι οποιοι ειναι πεπεισμενοι οτι εκφραζουν το συνολο αυτων που καθημερινως ανταλλασουν παρομοιους προβληματισμους για το εν λογω ζητημα. "

Τριτον
Το πιο σημαντικο συμπερασμα απο ολα που προεκυψε απο τη συζητηση που ειχα με το ατομο που προανεφερα και ειναι το μονο για το οποιο ο Οτε μπορει να βρεθει υπολογος σχετιζεται με το κοστος της υπηρεσιας , τη μονοπωλιακη του θεση και τον ελευθερο ανταγωνισμο.
Αναλυοντας αυτο το συμπερασμα καταληγω στη παρακατω διατυπωση αυτων των επιχειρηματων.
Θα πρεπει η διατυπωση αυτη να συμπεριληφθει στη διαμαρτυρια αυτουσια διοτι ειναι απαραιτητο να παραμεινει ως εχει για να μην αλλοιωθει το νοημα και ο στοχος της.

Η υπηρεσια(προιον) adsl που παρεχει ο Οτε ουσιαστικα ειναι η δυνατοτητα ανταλλαγης δεδομενων με το ιντερνετ διχως να υπαρχει εγγυημενη ελαχιστη ταχυτητα.
Μπορει ο Οτε να δικαιολογησει τη διαφορετικη τιμολογηση των πακετων του με βαση τη μεγιστη ονομαστικη ταχυτητα μονο, εφοσον δεν υπαρχει και διαφοροποιημενη εγγυημενη ελαχιστη ταχυτητα ανα πακετο?
(Δηλαδη το κοστος της υπηρεσιας υπολογιζεται με βαση τη ταχυτητα με την οποια συγχρονιζεται καποιος στο dslam και οχι με βαση τη ταχυτητα που οντως λαμβανει.)

Η απουσια εγγυημενης ελαχιστης ταχυτητας οδηγει στη κατασταση στην οποια χρηστες με διαφορετικα πακετα εχουν ιδιες μεσες τιμες ταχυτητας ανταλλαγης δεδομενων με το ιντερνετ.
Στη χειροτερη περιπτωση, γεγονος που υφισταται στην περιπτωση μας,χρηστες με διαφορετικα πακετα εχουν μονιμως την ιδια χαμηλη ταχυτητα.

Ακομα χειροτερο βεβαια αν φυγουμε απο τους χρηστες μεμονωμενα και παμε στους χρηστες ανα περιοχες τοτε οι περιοχες που εμφανιζουν χαμηλες ταχυτητες μονιμως πληρωνουν αυξημενη τιμη προιοντος σε σχεση με τους χρηστες των περιοχων που δεν εχουν προβλημα.
Ο Οτε ως παροχεας Πανελλαδικων υπηρεσιων με ενιαια τιμολογια θα πρεπει να μεριμνησει και για τη δικαιη κατανομη του κοστους της υπηρεσιας σε ολες τις περιοχες.
Διοτι εφοσον υπαρχουν τα ιδια τιμολογια πανελλαδικα, θα πρεπει να παρεχονται εκ μερους του Οτε συγκρισιμες υπηρεσιες πανελλαδικα που να μην καθοριζονται απο το μονοπωλιο.
Η δικαιολογια οτι η μη εγγυημενη ταχυτητα ειναι παγκοσμιως αποδεκτη κατασταση δεν ευσταθει διοτι δεν υφισταται παγκοσμιως το φαινομενο της επιβαρυνσης του κοστους της υπηρεσιας απο τον παροχεα με την αυξηση των χρηστων πανω στο ηδη περιορισμενο ΑΤΜ δικτυο του Οτε μεχρι σημειου εξευτελισμου της ταχυτητας σε μονιμη βαση για το χρηστη.

(Εαν ο Οτε θελει να προσφερει την υπηρεσια της adsl σαν κοινωνικο αγαθο θα πρεπει να διαφοροποιησει τις τιμες της υπηρεσιας ωστε στις περιοχες οπου η ταχυτητα ειναι μονιμως χαμηλη[λογω της μη εγγυσης] το κοστος του παρεχομενου προιοντος τελικα να ειναι δικαιως αναλογο και ισοτιμο με αυτο ολων των υπολοιπων περιοχων σε ολη την ελλαδα)

Κατα τη γνωμη μας ,ο Οτε εκμεταλλευομενος τη μη εγγυημενη ελαχιστη ταχυτητα προσθετει κατα βουληση και χωρις να μεριμνει για τη δικαιη κατανομη του κοστους ανα περιοχη συνεχως νεους πελατες επιβαρυνοντας περαιτερω κυριως αυτους που δεν εχουν τη δυνατοτητα να μετακινηθουν σε δικτυο εναλλακτικου παροχου(κυριως στην επαρχια), επιβαλλωντας ετσι το μονοπωλιο του ως μοναδικου ιδιοκτητη δικτυου στις εν λογω περιοχες.

cmavr8
17-01-07, 21:00
Λοιπον παιδια χθες ειχα μια σημαντικη συζητηση με καποιον και κατεληξαμε σε μερικα ενδιαφεροντα και σημαντικα συμπερασματα τα οποια θα παραθεσω αμεσως.

Πρωτον
Η διαμαρτυρια δεν πρεπει να αποσταλλει ταυτοχρονως σε ολους τους παραληπτες.
Πρωτα θα την αποστειλουμε στον Οτε και στην Οτενετ και θα τους παραχωρησουμε ενα περιθωριο 7 ημερων ωστε να απαντησουν.
Μετα θα την αποστειλουμε και στους υπολοιπους παραληπτες.
Αυτο θα βοηθησει στο να ασκηθει πιεση στον Οτε να απαντησει στα αιτηματα μας και ουσιαστικα συνιστα μια εμμεση προειδοποιηση ωστε να μη μας αγνοησει.Τον προειδοποιουμε δηλαδη οτι το θεμα θα λαβει μεγαλυτερες διαστασεις ουτως ή αλλως και ειναι προς το συμφερον του ως επιχειρηση να λαβει θεση προτου το προβλημα δημοσιοποιηθει στους αρμοδιους φορεις και τα ΜΜΕ.
Επισης εαν δεν μας απαντησει ο Οτε θα χρησιμοποιησουμε το γεγονος οτι μας αγνοησε ως χαρτι κατα του.
Θα συμπεριλαβουμε δηλαδη στις επιστολες διαμαρτυριας μας που θα αποσταλλουν στους υπολοιπους παραληπτες το γεγονος οτι ο Οτε μας αγνοησε.
Αρα εχουμε δυο βηματα για να κινηθουμε ενω εαν αποσταλλει ταυτοχρονως σε ολους ο Οτε εχει τη πρωτοβουλια των κινησεων.


Δευτερον
Οσον αφορα τον αριθμο των συμμετεχοντων στη διαμαρτυρια.
Δεν θα αναφερθουμε στους 100 ως "οι υπογραφοντες" τη διαμαρτυρια αλλα ως τους "συντακτες" αυτης.
Ετσι θα τονισουμε το γεγονος οτι εχουμε ευρυτερη συναινεση και στηριξη και οτι εμεις ειμαστε οι εκφραστες οσων αντιμετωπιζουν το προβλημα αυτο.
Προτεινω λοιπον στο τελος αντι της εκφρασης περι του αριθμου των ατομων να μπει αυτουσια η παρακατω προταση η οποια ειναι προσεκτικα διατυπωμενη.
"Ακολουθουν τα στοιχεια αυτων που συνεβαλλαν στη συνταξη της παραπανω επιστολης ,οι οποιοι ειναι πεπεισμενοι οτι εκφραζουν το συνολο αυτων που καθημερινως ανταλλασουν παρομοιους προβληματισμους για το εν λογω ζητημα. "

Τριτον
Το πιο σημαντικο συμπερασμα απο ολα που προεκυψε απο τη συζητηση που ειχα με το ατομο που προανεφερα και ειναι το μονο για το οποιο ο Οτε μπορει να βρεθει υπολογος σχετιζεται με το κοστος της υπηρεσιας , τη μονοπωλιακη του θεση και τον ελευθερο ανταγωνισμο.
Αναλυοντας αυτο το συμπερασμα καταληγω στη παρακατω διατυπωση αυτων των επιχειρηματων.
Θα πρεπει η διατυπωση αυτη να συμπεριληφθει στη διαμαρτυρια αυτουσια διοτι ειναι απαραιτητο να παραμεινει ως εχει για να μην αλλοιωθει το νοημα και ο στοχος της.

Η υπηρεσια(προιον) adsl που παρεχει ο Οτε ουσιαστικα ειναι η δυνατοτητα ανταλλαγης δεδομενων με το ιντερνετ διχως να υπαρχει εγγυημενη ελαχιστη ταχυτητα.
Μπορει ο Οτε να δικαιολογησει τη διαφορετικη τιμολογηση των πακετων του με βαση τη μεγιστη ονομαστικη ταχυτητα μονο, εφοσον δεν υπαρχει και διαφοροποιημενη εγγυημενη ελαχιστη ταχυτητα ανα πακετο?
(Δηλαδη το κοστος της υπηρεσιας υπολογιζεται με βαση τη ταχυτητα με την οποια συγχρονιζεται καποιος στο dslam και οχι με βαση τη ταχυτητα που οντως λαμβανει.)

Η απουσια εγγυημενης ελαχιστης ταχυτητας οδηγει στη κατασταση στην οποια χρηστες με διαφορετικα πακετα εχουν ιδιες μεσες τιμες ταχυτητας ανταλλαγης δεδομενων με το ιντερνετ.
Στη χειροτερη περιπτωση, γεγονος που υφισταται στην περιπτωση μας,χρηστες με διαφορετικα πακετα εχουν μονιμως την ιδια χαμηλη ταχυτητα.

Ακομα χειροτερο βεβαια αν φυγουμε απο τους χρηστες μεμονωμενα και παμε στους χρηστες ανα περιοχες τοτε οι περιοχες που εμφανιζουν χαμηλες ταχυτητες μονιμως πληρωνουν αυξημενη τιμη προιοντος σε σχεση με τους χρηστες των περιοχων που δεν εχουν προβλημα.
Ο Οτε ως παροχεας Πανελλαδικων υπηρεσιων με ενιαια τιμολογια θα πρεπει να μεριμνησει και για τη δικαιη κατανομη του κοστους της υπηρεσιας σε ολες τις περιοχες.
Διοτι εφοσον υπαρχουν τα ιδια τιμολογια πανελλαδικα, θα πρεπει να παρεχονται εκ μερους του Οτε συγκρισιμες υπηρεσιες πανελλαδικα που να μην καθοριζονται απο το μονοπωλιο.
Η δικαιολογια οτι η μη εγγυημενη ταχυτητα ειναι παγκοσμιως αποδεκτη κατασταση δεν ευσταθει διοτι δεν υφισταται παγκοσμιως το φαινομενο της επιβαρυνσης του κοστους της υπηρεσιας απο τον παροχεα με την αυξηση των χρηστων πανω στο ηδη περιορισμενο ΑΤΜ δικτυο του Οτε μεχρι σημειου εξευτελισμου της ταχυτητας σε μονιμη βαση για το χρηστη.

(Εαν ο Οτε θελει να προσφερει την υπηρεσια της adsl σαν κοινωνικο αγαθο θα πρεπει να διαφοροποιησει τις τιμες της υπηρεσιας ωστε στις περιοχες οπου η ταχυτητα ειναι μονιμως χαμηλη[λογω της μη εγγυσης] το κοστος του παρεχομενου προιοντος τελικα να ειναι δικαιως αναλογο και ισοτιμο με αυτο ολων των υπολοιπων περιοχων σε ολη την ελλαδα)

Κατα τη γνωμη μας ,ο Οτε εκμεταλλευομενος τη μη εγγυημενη ελαχιστη ταχυτητα προσθετει κατα βουληση και χωρις να μεριμνει για τη δικαιη κατανομη του κοστους ανα περιοχη συνεχως νεους πελατες επιβαρυνοντας περαιτερω κυριως αυτους που δεν εχουν τη δυνατοτητα να μετακινηθουν σε δικτυο εναλλακτικου παροχου(κυριως στην επαρχια), επιβαλλωντας ετσι το μονοπωλιο του ως μοναδικου ιδιοκτητη δικτυου στις εν λογω περιοχες.


Συμφωνώ με το "πρώτο". Πολύ μου άρεσε, ψηφίζω να το κάνουμε. Αν δεν το κάνουμε σπαταλάμε αρκετή από τη δύναμή μας, όπως ο τρομοκράτης που σκοτώνει τον όμηρό του..

Και τα υπόλοιπα σχόλια ωραία.

petrosmp
17-01-07, 21:41
Και εγώ είμαι σύμφωνος με τις προτάσεις του chaos.

@ ADSLgr.com All rights reserved.