PDA

Επιστροφή στο Forum : Suse Linux 9.1 εγκατάστση από ftp: δεν αναγνωρίζει το LAN



giageo
29-06-04, 16:30
Έχω κατεβάσει το boot CD για να κάνω εγκατάστση μέσω ftp. Όμως όταν επιλέγω εγκτάστση από ftp μου λέει ότι δεν υπάρχει δίκτυο (σε ελεύθερη μετάφραση :D ) δηλαδή από ότι καταλαβαίνω δεν έχουν φορτωθει drivers για το LAN. Έχω motherboard την P4c800 deluxe που έχει ενσωματωτένο LAN (3com). Τι πρέπει να κάνω;
Υπόψιν ότι είμαι εντελώς άσχετος από Linux.

giageo
29-06-04, 18:13
Κανείς;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Δεν νομίζω να είναι τόσο δύσκολη ερώτηση.

tvelocity
29-06-04, 18:21
Δοκίμασε να βγείς σε κονσόλα (Ctrl+alt+f1, f2, κτλ) κ κάνε ifconfig να δούμε το output

giageo
29-06-04, 18:37
Μπορείς να γίνεις λιιιιιιγο πιο αναλυτικός; Δεν έχω ιδέα από Linux.
Εννοείς να πατήσω alt+ctrl+f1 ή f2 ή f3...; Με το f1 δεν κάνει τπτ. Αλλά με τα f2, f3,f4 κτλ εμφανίζεται μια μαύρη οθόνη αλλά ανάλογα με το ποιο f πατάω λέει και διαφορετικά πράγματα.
Μετά να πληκτρολογήσω ifconfig;

tvelocity
29-06-04, 18:49
Άν δεις γραμμή εντολών σε κάποιο απο αυτά (κάτι να καταλήγει σε # ή $ με έναν κέρσορα να αναβοσβήνει) πληκτρολόγησε ifconfig.

giageo
29-06-04, 19:01
Με alt ctrl και f9 μου βγάζει /> αλλά με ifconfig μου βγάζει command not found. Με f2 ή f3 μου βγάζει τις συσκευές που έχουν φορτωθεί αν δεν κάνω λάθος.
Ακόμα στην αρχή της εγκατάστσης μου βγάζει ότι δεν έχω το CD εγκατάστασης και ότι ξεκινάει manual install. Αλλά αυτό δεν χρειάζεται εφόσον θέλω εγκατάσταση από ftp, έτσι;

sdikr
29-06-04, 21:10
δεν φτάνει μόνο το boot cd, θέλεις και τα Module
μετά πάς και κάνεις load τους driver απο το manual install

giageo
30-06-04, 14:03