Επιστροφή στο Forum : Ανεφοδιασμός LPG
Καλησπέρα σε όλους,
Μιας και δε βρήκα κάπου στο φόρουμ απάντηση, ανοίγω νέο θέμα. :oneup:
Κατά τον ανεφοδιασμό LPG, πόσο μεγάλο ρόλο παίζει η πίεση της αντλίας (του βενζινάδικου)? Άλλοι λένε ότι "κάτω από 12, σε κλέβουν", ενώ άλλοι ότι "πάνω από 9, μπορεί να σου χαλάσει τη βαλβίδα". Ισχύει κάτι από αυτά ή καθένας λέει τι είδε στον ύπνο του;
Αν κάποιος ξέρει, ας πει. Ευχαριστώ!
Δεν έχω προσωπική εμπειρία, αλλά φαντάζομαι ότι όσο μεγαλύτερη πίεση δίνει η αντλία, τόσο πιο πολύ γεμίζει το ρεζερβουάρ. Φυσικά ένα μέρος του ρεζερβουάρ μένει πάντα άδειο, για να συμπιέζεται, καθώς το LPG σαν υγρό (υπό πίεση) είναι ασυμπίεστο.
Έχε υπόψιν και το gasprice.gr (http://gasprice.gr/main/welcome.asp) για θέματα και τιμές υγραερίου
Πολλά ακούγονται γενικά αλλά κανείς δεν τεκμηριώνει ... άλλος λέει το πρωί (δροσιά) παίρνει παραπάνω , άλλος λέει αυτό που έγραψες ... πάω στο 3ο χρόνο με υγραέριο και ~70,000 χιλιόμετρα και έχω ακούσει/διαβάσει πολλά
Δεν παίζει ρόλο η πίεση, γιατι πολύ απλά τα υγρά ΔΕΝ συμπιέζονται.To υγραέριο που βάζει η αντλία είναι σε υγρή μορφή, αυτό υποδηλώνει και το όνομα (liquified petroleum gas). Αντίθετα η μεγάλη πίεση (πάνω από 9 bar) χαλάει την πολυβαλβίδα
Το έγραψα ότι τα υγρά δεν συμπιέζονται, αλλά το ρεζερβουάρ μένει πάντα εν μέρει κενό γι'αυτό τον λόγο, ώστε να υπάρχει αέρας μέσα που αυτός συμπιέζεται.
Αν η αντλία έχει μεγάλη πίεση, τότε ο αέρας στο ρεζερβουάρ συμπιέζεται περισσότερο, άρα παίρνει περισσότερη ποσότητα LPG το ρεζερβουάρ, σε σχέση πχ με μια αντλία που βάζει με μικρότερη πίεση.
Αυτό θα ίσχυε άν δεν υπήρχε το όριο ασφαλείας~80%. Τώρα όπως και νά έχει η ποσότητα υγρού που κόβει η πολυβαλβίδα ειναι συγκεκριμένη. Μετά η πίεση μέσα στην δεξαμενή καθορίζεται μόνο από την εξωτερική θερμοκρασία και όχι από την πίεση πλήρωσης. Και είναι τόση ώστε να διατηρείται το lpg υγρό
Σωστά όσα λέτε.. Μπορείς με κάποιο τρόπο να ξέρεις τι πίεση έχει η αντλία; :hmm: (πχ το γράφει κάπου πάνω της?) ώστε να παρατηρήσω λίγο καιρό τι γίνεται και να συγκρίνω). Βασικά αυτό που με νοιάζει είναι η φθορά της βαλβίδας (το κλέψιμο το έχουμε συνηθήισει πια :down:)
Εχει μανομετρο στην αντλια , κανε κανενα γυρο να το βρεις.
@ ADSLgr.com All rights reserved.