PDA

Επιστροφή στο Forum : Πολυ ασχημη εντυπωση απο τμημα πωλησεων



maestros82
05-07-13, 17:10
Καλησπερα.

Τηλεφωνησα προχτες Τεταρτη 3 Ιουλιου στο 13831 προκειμενου να ρωτησω για VDSL internet. Ειμαι σνδρομητης στην HOL και ενδιαφερομουν να ρωτησω για τα προγραμματα της Forthnet.

Το τηλεφωνημα εγινε στις 12.30 το μεσημερι.

Βγηκε μηνυμα οτι μεσος χρονος αναμονης ειναι περιπου 15 λεπτα και συνεχισε οτι αν δεν θελω να περιμενω τοση ωρα να πληκτρολογησω εναν αριθμο τηλεφωνου στον οποιο θα με καλουσαν αυτοι μεχρι τις 10 το βραδυ ή αλλιως την επομενη ημερα (δηλ χτες Πεμπτη).

Πληκτρολογησα εναν αριθμο τηλεφωνο στον οποιον υποτιθεται οτι θα μου τηλεφωνουσαν.

Εδω και 48 ωρες καμια επικοινωνια απο την μερια της Forthnet.

Φανταζομαι οτι αν δεν τους ενδιαφερει να επικοινωνησουν με καποιον που ενδιαφερεται να γινει συνδρομητης Forthnet, ποσο θα ενδιαφερονται για καποιον ηδη υφισταμενο πελατη τους.

Μου εκανε πολυ αρνητικη εντυπωση το γεγονος οτι δεν μπηκαν καν στον κοπο να επικοινωνησουν μαζι μου μετα απο 2 ημερες.

Tzimakos
05-07-13, 18:01
εκανα και γω το λαθος φιλε να πω τον αριθμο να με παρουν πισω, δεν παιρνουν ποτε.. Απλα αναμονη με ανοιχτη ακροαση και σχεδον παντα μετα απο 20 λεπτα με το ρολοι το σηκωνει καποιος..

4 φορες εχω παρει σε δυο μερες γιατι καθυστερει η αλλαγη μου απο HOL σε Forthnet γιατι απορριπτει ο οτε την αιτηση για τον χαλκο και τις 4 φορες το εχουν σηκωσει στα 20 λεπτα..

peugeos
05-07-13, 18:53
Welcome to the club :-)

Κώδικας Δεοντολογίας της ΕΕΤΤ:
http://www.eett.gr/opencms/export/sites/default/admin/downloads/telec/apofaseis_eett/kanonistikes_apofaseis_eett/AP488-82.pdf


ΑΡΘΡΟ 9
Εξυπηρέτηση καταναλωτών
1. Ο πάροχος εξασφαλίζει ότι διαθέτει κατάλληλους μηχανισμούς και επαρκή αριθμό προσωπικού το οποίο ασχολείται με την εξυπηρέτηση των καταναλωτών του και την τεχνική τους υποστήριξη, ώστε όταν ο καταναλωτής καλεί το τηλεφωνικό κέντρο υποστήριξης του παρόχου να μην μένει σε υπερβολική αναμονή, με την επιφύλαξη της παραγράφου 2, η οποία συνιστάται να μην ξεπερνά τα πέντε λεπτά.
2. Σε κάθε περίπτωση, η αναμονή των κλήσεων προς το τηλεφωνικό κέντρο υποστήριξης του παρόχου, είναι χωρίς χρέωση ή, αν αυτό δεν είναι τεχνικά εφικτό, η κλήση του καταναλωτή δεν απαντάται αν δεν υπάρχει διαθέσιμη γραμμή για την άμεση τηλεφωνική εξυπηρέτηση του καταναλωτή.
3. Ο πάροχος μεριμνά ώστε ο τηλεφωνικός αριθμός για βλάβες με ατελή χρέωση να εμφανίζεται ευδιάκριτα στο διαδικτυακό του τόπο, σε σημείο στο οποίο εύκολα μπορεί να έχει πρόσβαση ο καταναλωτής. Ο τηλεφωνικός αριθμός για βλάβες με ατελή χρέωση αναγράφεται στο λογαριασμό που αποστέλλει στον καταναλωτή.
4. Ο πάροχος υπηρεσιών εξασφαλίζει ότι το προσωπικό του, το οποίο ασχολείται με την εξυπηρέτηση καταναλωτών, την αποκατάσταση των
προβλημάτων τους και την τεχνική τους υποστήριξη, είναι επαρκώς καταρτισμένο και απαντά στους καταναλωτές με τρόπο απλό, συνοπτικό,
ακριβή και σαφή. Ιδίως για τις περιπτώσεις βλαβών, το προσωπικό παρέχει ακριβή και κατανοητή πληροφόρηση στον καταναλωτή σχετικά με τη φύση της βλάβης, δεν αποδίδει ευθύνες σε άλλους παρόχους αν αυτές δεν είναι εξακριβωμένες και παρέχει ακριβή πληροφόρηση σχετικά με τον χρόνο και την πορεία αποκατάστασης της βλάβης.


Βέβαια εσύ δεν είσαι πελάτης, αλλά εμάς τους πελάτες μας παιδεύουν χειρότερα....

maestros82
05-07-13, 19:19
εκανα και γω το λαθος φιλε να πω τον αριθμο να με παρουν πισω, δεν παιρνουν ποτε.. Απλα αναμονη με ανοιχτη ακροαση και σχεδον παντα μετα απο 20 λεπτα με το ρολοι το σηκωνει καποιος..

4 φορες εχω παρει σε δυο μερες γιατι καθυστερει η αλλαγη μου απο HOL σε Forthnet γιατι απορριπτει ο οτε την αιτηση για τον χαλκο και τις 4 φορες το εχουν σηκωσει στα 20 λεπτα..

Στην HOL που ειμαι 4 χρονια αλλα κ πιο παλια στο ΟΤΕ δεν θυμαμαι ποτε να ειχα τοσο μεγαλο χρονο αναμονης ποτε.

Αλλα οκ αυτο να το δεχτω αν δεν υπαρχει προσωπικο.

Το οτι δεν με καλεσαν καν ενω ενδιαφερομουν για τις υπηρεσιες τους, ομολογω οτι με χαλασε πολυ.

Δεν υπαρχει περιπτωση να παω στην Forthnet μετα απο αυτη την αδιαφορια.


Βέβαια εσύ δεν είσαι πελάτης, αλλά εμάς τους πελάτες μας παιδεύουν χειρότερα....

Το φανταζομαι αυτο που λες.

Ionlab
05-07-13, 19:39
Μπορεί και να σε καλέσουν μετά από βδομάδα...Δεν εχω καταλάβει τι παίζει....Πάντως με έχουν καλέσει από 6 ώρες έως και 7 μέρες μετά. Αλλά όχι σε κάθε κλήση. Επίσης αν δεν το προλάβεις να το σηκώσεις στα 4 κουδουνίσματα bye bye....Και μένα μου έχει δημιουργήσει κακή εντύπωση αυτό.

Tzimakos
05-07-13, 20:14
Aπο τη HOL οντως το μονο που θα μου λειψει ειναι ο χρονος απαντησης στην τεχνικη υποστηριξη.. Στην Forthnet απ οτι καταλαβα ειναι 20 λεπτα..

Τωρα αν τους κρατας μουτρα γι αυτο επιλογη σου ειναι να μην πας.. Στην δικη μου περιπτωση ομως οπως και στων περισσοτερων πιστευω, η οικονομικη δυσκολια της εποχης επιτασσει να μην χαλαει το πραγμα απο μια αναποδια, καθως τα οικονομικα περιθωρια ειναι στενα, οποτε πας οπου βρεις το πιο συμφερον..

yuk
05-07-13, 20:43
Ας το πάρουμε λογικά. Εδώ προφανώς δεν επαρκούν τα άτομα για να απαντάνε στα τηλέφωνα, πως περιμένετε να σας καλέσει κάποιος επειδή αφήσατε τηλέφωνο;
Λέτε να έχουν κάποιον που να κάνει αυτή τη δουλειά; Αν ήταν να έχουν κάποιους γι' αυτό, δε θα τους ρίχνανε με τους άλλους για να απαντάνε στον κόσμο τη στιγμή που παίρνει τηλέφωνο;
Αφού δεν ενδιαφέρονται να σου απαντήσουν τη στιγμή που καλείς και είσαι έστω και λίγο ψημένος...

maestros82
05-07-13, 21:15
Ας το πάρουμε λογικά. Εδώ προφανώς δεν επαρκούν τα άτομα για να απαντάνε στα τηλέφωνα, πως περιμένετε να σας καλέσει κάποιος επειδή αφήσατε τηλέφωνο;
Λέτε να έχουν κάποιον που να κάνει αυτή τη δουλειά; Αν ήταν να έχουν κάποιους γι' αυτό, δε θα τους ρίχνανε με τους άλλους για να απαντάνε στον κόσμο τη στιγμή που παίρνει τηλέφωνο;
Αφού δεν ενδιαφέρονται να σου απαντήσουν τη στιγμή που καλείς και είσαι έστω και λίγο ψημένος...

Προφανως τοτε δεν τους ενδιαφερει και τοσο για να πιασουν νεους πελατες.

Θα μπορουσαν να εχουν περισσοτερο προσωπικο ωστε να εξυπηρετει καλυτερα τους υφισταμενους πελατες αλλα κ πιθανους νεους πελατες οπως εγω.

Και φανταζομαι οτι δεν θα ειμαι μονο εγω που δεν με καλεσαν. Υποθετω οτι θα εχει τυχει κ σε πολλους αλλους.

Αλλα εφοσον δεν τους νοιαζει αυτους να με καλεσουν να με κανουν συνδρομητη τους, θα με νοιαζει εμενα;

Tzimakos
05-07-13, 21:34
Προφανως τοτε δεν τους ενδιαφερει και τοσο για να πιασουν νεους πελατες.

Θα μπορουσαν να εχουν περισσοτερο προσωπικο ωστε να εξυπηρετει καλυτερα τους υφισταμενους πελατες αλλα κ πιθανους νεους πελατες οπως εγω.

Και φανταζομαι οτι δεν θα ειμαι μονο εγω που δεν με καλεσαν. Υποθετω οτι θα εχει τυχει κ σε πολλους αλλους.

Αλλα εφοσον δεν τους νοιαζει αυτους να με καλεσουν να με κανουν συνδρομητη τους, θα με νοιαζει εμενα;


Απλα οι πολλοι, δεν εχουμε την πολυτελεια να μη μας νοιαζει που δεν τους νοιαζει, γιατι τα 30 ευρω ειναι οντως η καλυτερη συνδυαστικη προσφορα που υπαρχει για οσοους ειναι αναγκασμενοι να κανουν οικονομια..

Και το ξερουν αυτο, γι αυτο και εκμεταλλευονται και δεν βελτιωονουν την εξυπηρετηση..

maestros82
05-07-13, 21:47
Απλα οι πολλοι, δεν εχουμε την πολυτελεια να μη μας νοιαζει που δεν τους νοιαζει, γιατι τα 30 ευρω ειναι οντως η καλυτερη συνδυαστικη προσφορα που υπαρχει για οσοους ειναι αναγκασμενοι να κανουν οικονομια..

Και το ξερουν αυτο, γι αυτο και εκμεταλλευονται και δεν βελτιωονουν την εξυπηρετηση..

Εχεις δικιο σε αυτο.

Αλλα οκ. Εγω δεν ειμαι συνδρομητης κ δεν τρεχει τιποτα.

Αν καποιος χρηστης Forthnet εχει καποια βλαβη στην γραμμη του, ειναι σωστο να αγνοησουν το οτι τους αφησε τηλεφωνο να επικοινωνησουν μαζι του;

Προφανως θα πονταρουν στο οτι θα παρει τηλεφωνο κι αλλες φορες μεχρι να βρει ακρη ή θα περιμενει 20 λεπτα στην αναμονη μεχρι να μιλησει με καποιον.

Απλα οπως εγραψα στο πρωτο μηνυμα μου στην HOL και στον ΟΤΕ δεν ειχα ποτε θεμα με την εξυπηρετηση κ ισως τωρα μου φανηκε καπως περιεργο που δεν επικοινωνησαν μαζι μου μετα απο 2 ημερες για να δουν τι ηθελα.

Τελος παντων, υποθετω οτι καποια στιγμη θα με καλεσουν την επομενη εβδομαδα.

yuk
05-07-13, 21:48
To ότι κάποιος είναι αναγκασμένος να κάνει παραχωρήσεις, δε σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι πρέπει να του φέρονται και άσχημα.
Μη το επιτρέπετε αυτό.

Tzimakos
05-07-13, 22:46
Εννοειται αυτο.. Απλα ειπα οτι δεν ειναι λογος και να χασεις την καλη τιμη αν εχεις αναγκη για οικονομια..

Οσο για τα 20 λεπτα ειναι οντως απαραδεκτο, στη hol πιανω γραμμη σε 2 λεπτα το πολυ, πολλες φορες και σε 10 δευτερολεπτα..

Και μιας και οπως εθεσε ο peugeos η EETT εχει θεσπισει τα πεντε λεπτα ως ανωτατο χρονο αναμονης ( προσωπικα δεν το ηξερα ), μηπως μια μαζικη καταγγελια απο τουλαχιστον δεκαδες συνδρομητες της forthnet θα ηταν ενδιαφερουσα για να τους τριξουν καπως τα δοντια?

billstamaniac
05-07-13, 23:29
οντως υπάρχει αρκετη αναμονη στο κεντρο τους αλλά αν υποθέσουμε οτι ειναι ισως απο τις καλυτερες συνδιαστικες προσφορες που βγηκε ποτε και εχει τρελη ανταποκριση ισως να μην το περιμεναν και οι ιδιοι και να μην προλαβαν να παρουν κ κοσμο για να εξυπηρετει .

fs52
06-07-13, 00:16
αν ρίξεις μια ματιά και στη δική μου ιστορία http://www.adslgr.com/forum/threads/743614-%CE%A0%CF%81%CF%8C%CE%B2%CE%BB%CE%B7%CE%BC%CE%B1-%CE%BC%CE%B5-Forthnet-OTE-%CE%BC%CE%B5-%CE%BA%CE%BF%CF%81%CE%BF%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%8D%CE%BF%CF%85%CE%BD θα δεις τι θα πει κακή εξυπηρέτηση...αλλά τέρμα τα παρακαλετά...θα τους δω όταν δουν ότι το κοινοποίησα παντού...και φαντάσου ότι τους τόνισα ότι θέλω να πάω σ αυτούς αλλά αν συνεχίσουν έτσι θα πάρουν ....

morfeas-dsl-
10-07-13, 19:45
Πηρα τηλεφωνο χθες για να κανω την adsl2 μου σε vdsl. Ελεγε χρονος αναμονης μεγιστος 15 λεπτα! Περιμενα κοντα στα 19 και δεν αντεξα αλλο και το εκλεισα γεματος νευρα. Ντροπη τοσο χαλια εξυπηρετηση. Επρεπε στο 5λεπτο να μιλας με καποιον. Εννοειται οτι δεν εβαλα vdsl. Δε θα παρακαλαω να πληρωσω κιολας...

maestros82
15-07-13, 01:29
Μιας και εγω ανοιξα αυτο τοπικ να σας ενημερωσω οτι δεν μου τηλεφωνησαν ποτε.

Απο τις 3 Ιουλιου που τηλεφωνησα κ αφησα το τηλεφωνο μου εως και σημερα, ουτε καν μπηκαν στον κοπο να τηλεφωνησουν.

Mαλλον δεν πρεπει να εχουν και ιδιαιτερη αναγκη να αποκτησουν νεους πελατες τελικα. Απλα απαραδεκτοι.

Tzimakos
15-07-13, 16:31
@ Maestros & Morpheas :

Παιδια επειδη εγω εχω κανει αιτηση αλλαγης απο HOL σε Forthnet και με αργει κι ο οτε δεν μου δινει καλωδιο και την παιρνω την Forthnet καθε λιγο και λιγακι, να σας ενημερωσω οτι παντα λεει μεγιστος χρονος αναμονης 15 λεπτα ή πανω απο 15 λεπτα, και στο τελος κανει παντα 20 με 25 λεπτα με το ρολοι.. Ειναι πολυ όρνια στο θεμα χρονος τηλεφωνικης εξυπηρετησης απλα ειναι κριμα να μην παρετε γι αυτο το λογο την προσφορα γιατι ειναι παρα πολυ καλη για οικονομια στις μερες μας..

Και τωρα που εβγαλαν και καλα τις 12 ωρες κινητα απο την προσφορα, μολις πιασετε γραμμη πειτε τους εγω θελω να κανω αιτηση για την προσφορα με τις 12 ωρες οπως ηταν πριν γιατι αφησα το τηλεφωνο μου εδω και 15 μερες να με παρετε πισω να κανω την αιτηση και με γραψατε.. Δεν νομιζω να μην βγαλετε ακρη..

Παρτε μια βαθεια ανασα και πειτε οτι αυτη την ωρα της ημερας εχω 30 λεπτα απ τη ζωη μου να διαθεσω για να αποκτησω μια οικονομικη λυση σε αυτον τον τομεα, και παρτε τους..

Δεν ειμαστε για να τα αφηνουμε αυτα στην κατασταση που εχουμε φτασει..

maestros82
15-07-13, 17:25
@ Maestros & Morpheas :

Παιδια επειδη εγω εχω κανει αιτηση αλλαγης απο HOL σε Forthnet και με αργει κι ο οτε δεν μου δινει καλωδιο και την παιρνω την Forthnet καθε λιγο και λιγακι, να σας ενημερωσω οτι παντα λεει μεγιστος χρονος αναμονης 15 λεπτα ή πανω απο 15 λεπτα, και στο τελος κανει παντα 20 με 25 λεπτα με το ρολοι.. Ειναι πολυ όρνια στο θεμα χρονος τηλεφωνικης εξυπηρετησης απλα ειναι κριμα να μην παρετε γι αυτο το λογο την προσφορα γιατι ειναι παρα πολυ καλη για οικονομια στις μερες μας..

Και τωρα που εβγαλαν και καλα τις 12 ωρες κινητα απο την προσφορα, μολις πιασετε γραμμη πειτε τους εγω θελω να κανω αιτηση για την προσφορα με τις 12 ωρες οπως ηταν πριν γιατι αφησα το τηλεφωνο μου εδω και 15 μερες να με παρετε πισω να κανω την αιτηση και με γραψατε.. Δεν νομιζω να μην βγαλετε ακρη..

Παρτε μια βαθεια ανασα και πειτε οτι αυτη την ωρα της ημερας εχω 30 λεπτα απ τη ζωη μου να διαθεσω για να αποκτησω μια οικονομικη λυση σε αυτον τον τομεα, και παρτε τους..

Δεν ειμαστε για να τα αφηνουμε αυτα στην κατασταση που εχουμε φτασει..

Tzimakos, εχει κ η WIND VDSL εδω που μενω κ θα κοιταξω σε αυτους. Ηθελα να ρωτησω καποια πραγματα για την υπηρεσια κ δεν μου αρεσε καθολου οτι δεν με πηραν τηλεφωνο παρολο που ειχα τηλεφωνησει ως ενδιαφερομενος για νεα προιοντα κ οχι σαν υφισταμενος πελατης Forthnet για καποια βλαβη.

Αν ειναι μελλοντικα να τους χρειαστω για καποια βλαβη κ να με αντιμετωπισουν ετσι κ να μενω χωρις τηλ κ ιντερνετ, τι να την κανω την προσφορα τους.

Εξαλλου κ η wind δινει μια καλη προσφορα για vdsl για online αιτηση οποτε οικονομικα σχεδον το ιδιο θα μου ερθει.

Αν τωρα παρω και στην WIND τηλεφωνο κ δεν μπουν στον κοπο να μου απαντησουν ουτε αυτοι κ ουτε να επικοινωνησουν μαζι μου, τοτε τι να πω...

Παντως η Forthnet μου εκανε ασχημη εντυπωση. Μπορει να ετυχε μονο σε εμενα, δεν ξερω...

Tzimakos
15-07-13, 18:31
Σε ολους ετσι ειναι.. Η τηλεφωνικη εξυπηρετηση τους ειναι για τα μπαζα απο χρονους αναμονης.. Απλα λεω δεν αξιζει γι αυτο να πληρωνεις αλλου παραπανω.. Αν σε συμφερει η wind τοτε ναι πηγαινε εκει αν μαλιστα σε καλυπτει και με vdsl το δικτυο εννοειται.. Βεβαια ψαξε και εδω στο φορουμ ποσο αξιοπιστη ειναι η wind σαν παροχος, δεν το εχω ψαξει προσωπικα..

pavlito
16-07-13, 12:05
Από προσωπική εμπειρία wind μην τολμήσεις να βάλεις .... αποσυνδέσεις στο δίκτυο και όταν έπαίρνα τηλ στην εξυπηρέτηση πελάτών έλεγε γραμμές κατελλημένες κ.τ.λ. έγω λόγω ολυμπιακού σκέφτομαι να βάλω 3play forthnet αν ισχυεί η προσφορά στα 29,90 ευρώ που είναι πολύ οικονομική προσφορά γτ σήμερα που παίζει ο ολυμπιακός με σίμρουκ στις 18.30 φιλικό ματς θα αναγκαστώ να πάω σε καφετέρια να το δω

Tzimakos
16-07-13, 13:58
Από προσωπική εμπειρία wind μην τολμήσεις να βάλεις .... αποσυνδέσεις στο δίκτυο και όταν έπαίρνα τηλ στην εξυπηρέτηση πελάτών έλεγε γραμμές κατελλημένες κ.τ.λ. έγω λόγω ολυμπιακού σκέφτομαι να βάλω 3play forthnet αν ισχυεί η προσφορά στα 29,90 ευρώ που είναι πολύ οικονομική προσφορά γτ σήμερα που παίζει ο ολυμπιακός με σίμρουκ στις 18.30 φιλικό ματς θα αναγκαστώ να πάω σε καφετέρια να το δω

Απλα για να παρεις και τα αθλητικα ειναι 39.90 οχι 29.90.. Και πλεον εχει κοπει το 12 ωρες κινητα..

algedan
16-07-13, 14:49
Απλα για να παρεις και τα αθλητικα ειναι 39.90 οχι 29.90.. Και πλεον εχει κοπει το 12 ωρες κινητα..

και είναι 29.90 + 25 πια για όλα τα Novasports (όχι +10), γιατί ισχύει ο κανονικός τιμοκατάλογος. Από την άλλη μπορείς να πάρεις το απλό με 29.90 και να βάλεις το προπληρωμένο sports pack μέσω του Ολυμπιακού με 149 Ευρώ για 1 χρόνο, βγαίνει +14 και κάτι ευρώ τον μήνα.

eagle12
16-07-13, 15:37
Όντως ήταν πολύ καλή προσφορά το 29,90 με 720 λεπτά κινητά, σταθερά, ineternet και start pack....

Eγώ χωρίς να έχει λήξει το συμβόλαιο μου ακόμα το μετέτρεψα από 29,90 σε 41,20 που ήταν (αφαίρεσα τις διεθνής κλήσεις -7 ευρώ)

Αν έχετε κάποιο κατάστημα forthnet κοντά σας, πηγαίνετε να τελειώνετε και να εξυπηρετηθείτε άμεσα.
Μην περιμένετε με τόσο κόσμο που τρέχει τώρα προς την forthnet να κάνετε δουλειά από το τηλέφωνο και μην το παίρνετε προσωπικά.

Τι θα έπρεπε να κάνει η εταιρία;
Nα προσλάβει 100 άτομα τηλεφωνητές για 2 μήνες που είναι η προσφορά;

Kαι σας τα λέω εγώ που είμαι υπέργκρινιάρης σε αυτά τα θέματα... believe me

avga
16-07-13, 17:04
και είναι 29.90 + 25 πια για όλα τα Novasports (όχι +10), γιατί ισχύει ο κανονικός τιμοκατάλογος. Από την άλλη μπορείς να πάρεις το απλό με 29.90 και να βάλεις το προπληρωμένο sports pack μέσω του Ολυμπιακού με 149 Ευρώ για 1 χρόνο, βγαίνει +14 και κάτι ευρώ τον μήνα.

καλός συνδυασμός όντως, για όσους δεν πείραν την προσφορά στα 40

maestros82
03-08-13, 01:10
Παντως ενα τηλεφωνο δεν αξιωθηκαν να παρουν αν κ τελικα περασε ενας μηνας.

Οχι οτι περιμενα να παρουν φυσικα.

Απλα το αναφερω μιας κ ξεκινησα το τοπικ.

pavlito
05-08-13, 14:36
καλός συνδυασμός όντως, για όσους δεν πείραν την προσφορά στα 40
όντως πολύ καλή προσφορά και ο συνδυασμός πολύ καλός . ξερει κανείς αν ισχύει η προσφορά της nova για παναθηναικούς και τι παίζει?

Serafeim Karakostas
05-08-13, 15:08
ξερει κανείς αν ισχύει η προσφορά της nova για παναθηναικούς και τι παίζει?
http://www.greenteam.gr/nova-el.html

PGouv
06-08-13, 01:16
και εγω τα ιδια. Βαριεμαι να περιμενω επισης :P . Πρεπει να τους παρακαλεσεις για να σου δωσουν

mikroman
06-08-13, 10:22
Εμένα μου τηλεφώνησαν για να μου πουν για την προσφορά και πολύ κόσμο τον παίρνουν τηλέφωνο. Δεν ισχύει ότι θέλουν παρακάλια, ίσα ίσα που, όπως είναι αναμενόμενο, προσπαθούν να γράψουν συνδρομητές. Πρέπει να είναι από τα πιο καλά πακέτα, για να έχεις για προώθηση πάντως, γιατί είναι πολύ ελκυστικό και θα κάνουν αρκετές πωλήσεις.

tsampouski
29-08-13, 00:31
Δέν είναι πάντως τυχαίο

Απλά δεν υπάρχει τηλ. υποστήριξη είναι ανύπαρκτη.
Είμαι συνδρομητής Της forthnet και είχα το 2Play αντιμετώπισα και εγώ πρόβλημα μη διακοπής
της nova ενώ έχει λήξει το συμβολαιό μου καιρό.
Δεν λύθηκε ποτέ τηλεφωνικά άφησα άπειρες φορές το τηλ. για επικοινωνία και δεν με πήραν ποτέ.
Ζήτησα διακοπή της nova και δεν μου το έκοβαν, ενώ παλιά αν καθυστερούσες
πληρωμή λογγαριασμού αμέσως κοβόταν τώρα ούτε έτσι δεν κόβεται. Και θέλουν να το πείς και τηλεφωνικά,
που ρε φίλε να το πώ στους υπαλλήλους που δεν διαθέτετε?
Σε αναγκάζουν να φτιάξεις Φόρμα Εποικινωνίας παραπόνων για να εξετάσουν το προβλημά σου
και να απαντήσουν μέσα σε 20 ημέρες και αυτοί εγγράφως ( ακόμη περιμένω από τέλη Ιουλίου ).
Και αν σας έχει συμβεί όπως εμένα σου στέλνουν και ένα μύνημα ότι προσπαθούν να εποικοινωνήσουν
μαζί σου και δεν είναι εφικτό (Μύνημα έτοιμο φυσικά για να μην ασχολούνται)
Αυτά και σόρι αν σας κούρασα και εγώ.

pavlito
04-09-13, 10:55
Γενικότερα βλέπω ότι έχει γίνει χαμός με το 19,90 της nova οπότε καλύτερα να έχεις λίγο υπομονή και όλα θα γίνουν

@ ADSLgr.com All rights reserved.