PDA

Επιστροφή στο Forum : "Καζάνι που βράζει" ο ΟΤΕ



Σελίδες : [1] 2 3 4

chrand
14-02-07, 11:50
«Κοκκίνισε» χθες ο πρόεδρος του ΟΤΕ κ. Π. Βουρλούμης με το νέο πρόστιμο που του κοινοποίησε η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων. Η νέα κύρωση αφορά 3 εκατ. ευρώ και παρόλο που αφορούσε υπόθεση του 2005 και η σχετική απόφαση είχε ληφθεί πριν 2,5 μήνες από τη ρυθμιστική αρχή, το πρόστιμο έκανε σχεδόν 50 ημέρες να φτάσει στον ΟΤΕ. Παράγοντες της αγοράς κάνουν λόγο για σταγόνα που «ξεχείλισε» το ποτήρι του ΟΤΕ.

«Κόλαση» εκ νέου οι σχέσεις ΟΤΕ και ΕΕΤΤ. Το πρόστιμο ύψους 3 εκατ. ευρώ που κοινοποιήθηκε χθες προκάλεσε σφοδρές αντιδράσεις στον Οργανισμό, ο οποίος για «αμαρτίες» του 2005, χθες, εισέπραξε τον λογαριασμό. Παράγοντες της αγοράς κάνουν λόγο για λήξη του «γάμου του μέλιτος» μεταξύ ΟΤΕ και ΕΕΤΤ, καθώς ο πρώτος φέρεται ιδιαίτερα δυσαρεστημένος από τις αποφάσεις της ΕΕΤΤ. Πολλοί κάνουν λόγο για σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι, καθώς στην απέναντι πλευρά της Λ. Κηφισιάς φέρονται ως ιδιαίτερα δυσαρεστημένοι με τις αποφάσεις της Ρυθμιστικής Αρχής. Το κρίσιμο απ' εδώ και στο εξής είναι κατά πόσο ο ΟΤΕ θα τηρήσει τα υπεσχημένα στην πρωτοβουλία της ΕΕΤΤ για το άνοιγμα του δικτύου του στον ανταγωνισμό. Πάντως όσοι είδαν χθες τον κ. Π. Βουρλούμη... είχαν καιρό να τον δουν έτσι.


«Καζάνι που βράζει ο ΟΤΕ», μετά και το νέο πρόστιμο 3 εκατ. ευρώ που κοινοποίησε χθες η ΕΕΤΤ στον Οργανισμό. To πρόστιμο αφορά παραβιάσεις του κανονισμού προεπιλογής φορέα και σύμφωνα με πληροφορίες έκανε έξω φρενών τον πρόεδρο του Οργανισμού κ. Παναγή Βουρλούμη.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η κοινοποίηση του προστίμου αφορά απόφαση επιβολής του προστίμου πριν 2,5 μήνες, ενώ βασίζεται στο αποτέλεσμα ακροαματικής διαδικασίας που είχε πραγματοποιηθεί περίπου 16 μήνες πριν, δηλαδή τον Νοέμβριο του 2005. Ειδικότερα η ΕΕΤΤ επέβαλε πρόστιμο ενός εκατ. ευρώ στον ΟΤΕ για παραβίαση της τηλεπικοινωνιακής νομοθεσίας και 2 εκατ. ευρώ για παραβίαση της νομοθεσίας περί ανταγωνισμού. Ο ΟΤΕ είχε κατηγορηθεί τότε από τους εναλλακτικούς φορείς για την υπόθεση του γνωστού win back, όπου επιχειρούσε να επαναπροσηλυτίσει πελάτες που διέρρεαν προς τους εναλλακτικούς φορείς. Τα αιτήματα προεπιλογής φορέα που κοινοποιούνταν στο τμήμα χονδρικής του ΟΤΕ, σύμφωνα με τους εναλλακτικούς φορείς, μεταβιβάζονταν στη λιανική του Οργανισμού, με στόχο ν' αποτραπεί η αποσκίρτηση των πελατών του.

Πλήγμα στα αποτελέσματα
Το πρόστιμο, σύμφωνα με πληροφορίες, επιβλήθηκε τον περασμένο Νοέμβριο, αλλά η κοινοποίηση έφθασε μόλις χθες στον OTE, γεγονός που εξόργισε τον κ. Βουρλούμη. Ο τελευταίος επιχειρεί να «φτιάξει» τ' αποτελέσματα του ΟΤΕ για το 2007 και ένα τέτοιο πρόστιμο αναμφίβολα δεν διευκολύνει την κατάσταση.

Σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, ο τηλεπικοινωνιακός Οργανισμός θα εμφανίσει μεγάλη μείωση κερδών εφέτος σε σχέση με το 2006 σε ό,τι αφορά τις συνεχιζόμενες δραστηριότητές του. Μάλιστα η εικόνα της πορείας των κερδών του Οργανισμού θα επιβαρυνθεί περαιτέρω και λόγω των εσόδων που είχε μέσα στο 2006 από την πώληση της Armentel.

Παράγοντες του ΟΤΕ έκαναν χθες λόγο για «γκάφα» της ΕΕΤΤ, καθώς το πρόστιμο βασίζεται σε κανονισμό που η ίδια η ΕΕΤΤ είχε χαρακτηρίσει άδικο και για τον λόγο αυτό, τον μετέβαλε μέσα στο 2006. Επίσης στελέχη του ΟΤΕ ανέφεραν ότι το πρόστιμο ήρθε σε μια περίοδο που υποτίθεται ότι οι σχέσεις των δύο πλευρών διένυαν μια «καλή» περίοδο, με στόχο την εξεύρεση λύσης στο θέμα της πρόσβασης των εναλλακτικών παρόχων στο δίκτυο του ΟΤΕ.

Οι άλλοι πάροχοι
Η ΕΕΤΤ είχε αναλάβει την πρωτοβουλία στη δημιουργία ομαλών προϋποθέσεων για το άνοιγμα του δικτύου του ΟΤΕ στον ανταγωνισμό και στο πλαίσιο αυτό, πολλοί εναλλακτικοί πάροχοι είχαν καταβάλει πριν λίγες ημέρες εγγυητικές επιστολές, με προοπτική να ξεκινήσουν οι εργασίες συνεγκατάστασής τους στο δίκτυο του ΟΤΕ. Είναι άγνωστο τι θα πράξει απ' εδώ και στο εξής ο ΟΤΕ, καθώς δύο πάροχοι (Voicenet και NetOne) δεν είχαν καταβάλει μέχρι χθες τις σχετικές εγγυητικές.

Παράγοντες της αγοράς κάνουν λόγο για «σταγόνα» που ξεχείλισε στο ποτήρι του ΟΤΕ, καθώς ο τελευταίος έχει ιδιαίτερα δυσαρεστηθεί από μια σειρά αποφάσεων της ΕΕΤΤ, όπως π.χ. με την μεθοδολογία που ακολούθησε η Ρυθμιστική Αρχή στον κοστολογικό του έλεγχο.

Τέλος, η ΕΕΤΤ επέβαλε πρόστιμο 200.000 ευρώ στην Teledome καθώς η τελευταία φαίνεται ότι ενέγραφε συνδρομητές της υπηρεσίας προεπιλογής φορέα έχοντας οι ίδιοι άγνοια.

Η υπηρεσία προεπιλογής φορέα είναι εκείνη που επιτρέπει σε έναν πελάτη να μπαίνει αυτόματα στο δίκτυο του εναλλακτικού παρόχου, χωρίς την κλήση του ειδικού κωδικού κλήσης του δικτύου (17ΧΧ).

www.kerdos.gr (http://www.kerdos.gr/default.aspx?id=495609&nt=103)

scharal
14-02-07, 12:07
Πάλι καλά που υπάρχει και η ΕΕΤΤ και κρατάει λίγο τις ισοροπίες (κάποιες φορές...) ρίχνοντας κανένα χοντρό πρόστιμο, γιατί αλλιώς θα ήταν τελείως ανεξέλεγκτα τα πράγματα στις ελληνικές τηλεπικοινωνίες και το DSL.

Kiwi
14-02-07, 12:09
Γενικά χαίρομαι να βλέπω την ΕΕΤΤ να ρίχνει χατζάρες. Μήπως όμως υπάρχει μία συνεχής προκατάληψη προς τον ΟΤΕ που κάθε λίγο και λιγάκι τρώει πρόστιμο; Εννοώ, οκ, αλλά οι εναλλακτικοί πόσο Παναγίες είναι;

yiapap
14-02-07, 12:14
Γενικά χαίρομαι να βλέπω την ΕΕΤΤ να ρίχνει χατζάρες. Μήπως όμως υπάρχει μία συνεχής προκατάληψη προς τον ΟΤΕ που κάθε λίγο και λιγάκι τρώει πρόστιμο; Εννοώ, οκ, αλλά οι εναλλακτικοί πόσο Παναγίες είναι;Το πρόβλημα είναι ότι ο ΟΤΕ παρέχει υπηρεσίες στους Παρόχους και όχι το αντίστροφο. Οπότε είναι απόλυτα φυσιολογικό αφού οι υπηρεσίες που τους παρέχει δεν ικανοποιούν τους κανόνες που έθεσε η ΕΕΤΤ να πληρώνει πρόστιμα.
Από την άλλη... καλά κάνει η ΕΕΤΤ και βάζει κανόνες για τις εμπορικές σχέσεις ΟΤΕ-Παρόχων. Μήπως όμως ήρθε η ώρα να δει λίγο και τις σχέσεις Παρόχων-Καταναλωτών; :-k

scharal
14-02-07, 12:15
Ποιός είπε ότι είναι 'Παναγίες' οι εναλλακτικοί;! :down:

lewton
14-02-07, 12:16
Σύμφωνα με πληροφορίες, η κοινοποίηση του προστίμου αφορά απόφαση επιβολής του προστίμου πριν 2,5 μήνες, ενώ βασίζεται στο αποτέλεσμα ακροαματικής διαδικασίας που είχε πραγματοποιηθεί περίπου 16 μήνες πριν, δηλαδή τον Νοέμβριο του 2005. Ειδικότερα η ΕΕΤΤ επέβαλε πρόστιμο ενός εκατ. ευρώ στον ΟΤΕ για παραβίαση της τηλεπικοινωνιακής νομοθεσίας και 2 εκατ. ευρώ για παραβίαση της νομοθεσίας περί ανταγωνισμού. Ο ΟΤΕ είχε κατηγορηθεί τότε από τους εναλλακτικούς φορείς για την υπόθεση του γνωστού win back, όπου επιχειρούσε να επαναπροσηλυτίσει πελάτες που διέρρεαν προς τους εναλλακτικούς φορείς. Τα αιτήματα προεπιλογής φορέα που κοινοποιούνταν στο τμήμα χονδρικής του ΟΤΕ, σύμφωνα με τους εναλλακτικούς φορείς, μεταβιβάζονταν στη λιανική του Οργανισμού, με στόχο ν' αποτραπεί η αποσκίρτηση των πελατών του.

Εδώ να πω ότι είχαν βάλει φοιτητές, από αυτούς που προσλαμβάνουν με ημιαπασχόληση να καλούν τον κόσμο και να προσπαθούν να τον πείσουν να γυρίσει στην αγκαλιά τους. Μάλιστα, σε αντίθεση με τα άλλα τμήματα (134, 1242 κλπ) που είναι μια χαρούμενη παρέα που σηκώνει πού και πού το τηλέφωνο, σε αυτό το τμήμα τα πράγματα ήταν αρκετά πιο αυστηρά, μιας και τους πίεζαν να ακυρώνουν προεπιλογές.
Συμφοιτήτριά μου που ήταν σε αυτό το τμήμα μου είχε πει ότι οι περισσότεροι έλεγαν ψέμματα για να πείσουν τον κόσμο να γυρίσει πίσω. :whistle:

Kiwi
14-02-07, 12:17
Μήπως όμως ήρθε η ώρα να δει λίγο και τις σχέσεις Παρόχων-Καταναλωτών; :-k

Ααα γεια σου. Χαίρομαι που με πιάνεις ;)

ssonic
14-02-07, 12:30
Η περίοδος χάριτος για τους εναλλακτικούς πέρασε ανεπιστρεπτί.

Όσοι διαβάζουν το φόρουμ ή είναι παπαγαλάκια τους θα πρέπει να συνειδητοποιήσουν πως ο ΟΤΕ δεν αποτελεί δικαιολογία πλέον για κανέναν*. 5+ χρόνια είναι αρκετά για να απογαλακτιστούν και να σταθούν στα δικά τους πόδια και όχι σε δεκανίκια.

*Μόνο στην On θα δώσουμε μια μικρή περίοδο χάριτος σαν καινούργια που είναι!

nikosmelt
14-02-07, 12:30
Αυτό που επισημαίνουν και οι προλαλήσαντες είναι βασικό. Καλά τα πρόστιμα για παραβίαση νομοθεσίας αλλά ήρθε η ώρα να στραφεί το ενδιαφέρον και στη συμπεριφορά και την εξυπηρέτηση των καταναλωτών από τον κάθε πάροχο (και όχι μόνο τον οτε). Εκεί θα πέσει χοντρό γέλιο ,φερ' ειπείν γιατί πελάτες συγκεκριμένης εταιρείας - ονόματα δε λέμε υπολήψεις δε θίγουμε - περιμένουν με χρέωση στην αναμονή κανένα μισάωρο! μέχρι να τους εξυπηρετήσει (αυτό παίζεται) κάποιος...Κλπ κλπ κλπ....

scharal
14-02-07, 12:31
Βασικά μέχρι σήμερα δεν έχω ακούσει να γίνεται καθόλου λόγος, ούτε να επιβληθεί κάποιο πρόστιμο, για παραπλανητική διαφήμιση εναλλακτικών παρόχων που υπόσχονται υπηρεσίες που δεν μπορόύν να προσφέρουν άμεσα...(βλέπε τα πρόσφατα παραδείγματα του 2play και του zisto). Εϊναι νομίζω καιρός κάποιος (ΕΕΤΤ;)) να κάνει κάτι και για αυτό το θέμα...

sexrazat
14-02-07, 12:33
Εδώ να πω ότι είχαν βάλει φοιτητές, από αυτούς που προσλαμβάνουν με ημιαπασχόληση να καλούν τον κόσμο και να προσπαθούν να τον πείσουν να γυρίσει στην αγκαλιά τους. Μάλιστα, σε αντίθεση με τα άλλα τμήματα (134, 1242 κλπ) που είναι μια χαρούμενη παρέα που σηκώνει πού και πού το τηλέφωνο, σε αυτό το τμήμα τα πράγματα ήταν αρκετά πιο αυστηρά, μιας και τους πίεζαν να ακυρώνουν προεπιλογές.
Συμφοιτήτριά μου που ήταν σε αυτό το τμήμα μου είχε πει ότι οι περισσότεροι έλεγαν ψέμματα για να πείσουν τον κόσμο να γυρίσει πίσω. :whistle:

Δεν ισχύει. Η εντολή ήταν σαφής Όποιος προσπαθήσει να κοροιδέψει συνδρομητή απολύεται. Όποιος από το forum έχει δουλέψει σ' αυτό το τμήμα και δεν θέλει να κρύβεται πίσω από το δάχτυλό του μπορεί να στο επιβεβαιώσει. Άστο καλύτερα την έχω ζήσει από μέσα την ιστορία και δεν έχεις δίκιο. Ρώτα τη συμφοιτητρία σου τι λεφτά έπαιρνε και κυρίως ποιοες ήταν οι συνθήκες εργασίας και μακάρι να τις τις ξαναβρεί σε όποια δουλειά θα κάνει.

Το πρόστιμο μπήκε γιατί καλούσαμε συνδρομητές που είχε σταλεί αίτηση προεπιλογής από την εταιρεία τους να τους ρωτήσουμε αν ισχύει γιατί υπήρχαν πολλά παράπονα.

Από συγκεκριμένη εταιρεία το 43% των συνδρομητών δήλωσε ότι ποτέ δεν είχε ζητήσει κάτι τέτοιο.

Η συγκεκριμένη εταιρεία έφαγε πρόστιμο 200.000 € και εμείς 3.000.000 γιατί επεξεργαζόμαστε προσωπικά στοιχεία.

Όλα αυτά για ένα κανονισμό προεπιλογής που και οι ίδιοι οι πάροχοι να τον έφτιαχναν κι όχι ο Κος Γιακουμάκης θα ήταν λιγότερο μονόπλευρος για τον ΟΤΕ.

WAntilles
14-02-07, 12:37
Βασικά μέχρι σήμερα δεν έχω ακούσει να γίνεται καθόλου λόγος, ούτε να επιβληθεί κάποιο πρόστιμο, για παραπλανητική διαφήμιση εναλλακτικών παρόχων που υπόσχονται υπηρεσίες που δεν μπορόύν να προσφέρουν άμεσα...(βλέπε τα πρόσφατα παραδείγματα του 2play και του zisto). Εϊναι νομίζω καιρός κάποιος (ΕΕΤΤ;)) να κάνει κάτι και για αυτό το θέμα...

Σε χώρα οργανωμένη και ευνομούμενη που σέβεται και προστατεύει τους καταναλωτές (π.χ. Γερμανία), αυτές οι εταιρίες που προς το παρόν πωλούν αέρα κοπανιστό, θα είχαν κλείσει με παρέμβαση εισαγγελέα.

Αλλά είπαμε, εδώ η αγορά "αυτορυθμίζεται".

yiapap
14-02-07, 12:42
Όλα αυτά για ένα κανονισμό προεπιλογής που και οι ίδιοι οι πάροχοι να τον έφτιαχναν κι όχι ο Κος Γιακουμάκης θα ήταν λιγότερο μονόπλευρος για τον ΟΤΕ.
Καταρχήν ο ΟΤΕ συμμετείχε στη διαμόρφωση του κανονισμού. Κατά δεύτερο το ότι ο ΟΤΕ έχει δημιουργήσει κατά καιρούς πολλά προβλήματα αμελώντας υποχρεώσεις του προς τους παρόχους δε νομίζω ότι το αμφισβητείς. Οπότε είναι λογικό και από τη δική τους πλευρά και από την πλευρά της ΕΕΤΤ να υπάρχει προβληματισμός και αναγκστικά να μπαίνουν στις κανονιστικές αποφάσεις ρήτρες που αφορούν κυρίωσ τον ΟΤΕ.


Βασικά μέχρι σήμερα δεν έχω ακούσει να γίνεται καθόλου λόγος, ούτε να επιβληθεί κάποιο πρόστιμο, για παραπλανητική διαφήμιση εναλλακτικών παρόχων που υπόσχονται υπηρεσίες που δεν μπορόύν να προσφέρουν άμεσα...(βλέπε τα πρόσφατα παραδείγματα του 2play και του zisto). Εϊναι νομίζω καιρός κάποιος (ΕΕΤΤ;)) να κάνει κάτι και για αυτό το θέμα...Εδώ πάμε στο πρόβλημα της υπερκάλυψης τομέων ευθύνης. Όταν για κάτι υπάρχουν πολλοί "υπευθυνοι" στην τελική γίνονται όλοι τους ανέυθυνοι.
Π.χ. για τις διαφημίσεις που λες (και συμφωνώ 100%) ποιός είναι υπεύθυνος; Το ΕΣΡ; Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή; Η ΕΕΤΤ;
Σε όποιον κι αν απευθυνθείς θα πρέπει να του εξηγήσεις γιατί είναι ΚΑΙ αυτός συνυπεύθυνος. Και στην Ελλάδα αυτό είναι ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ δύσκολο :(

grandstyle
14-02-07, 12:46
πωπω πως γουσταρωωωω .. αντε να φανε και κανενα προστιμο για την ταλαιπωρια που τραβαμε εδω και 5 μηνες μετα τις εικονικες αναβαθμισεις του

sexrazat
14-02-07, 12:47
Καταρχήν ο ΟΤΕ συμμετείχε στη διαμόρφωση του κανονισμού. Κατά δεύτερο το ότι ο ΟΤΕ έχει δημιουργήσει κατά καιρούς πολλά προβλήματα αμελώντας υποχρεώσεις του προς τους παρόχους δε νομίζω ότι το αμφισβητείς. Οπότε είναι λογικό και από τη δική τους πλευρά και από την πλευρά της ΕΕΤΤ να υπάρχει προβληματισμός και αναγκστικά να μπαίνουν στις κανονιστικές αποφάσεις ρήτρες που αφορούν κυρίωσ τον ΟΤΕ.

O OTE συμμετείχε στη διαβούλευση μαζί με όλους τους παρόχους. Την απόφαση την πήρε η ΕΕΤΤ κι όχι ο ΟΤΕ.
Ένα μόνο θα σου πω. Αν ήθελες να πας με προεπιλογή στην Tellas πχ. μίλαγες μαζί της και γινόταν σε 3-5 μέρες με ενημέρωση από την εταιρεία του τμήματος παρόχων του ΟΤΕ.

Αν μετά από λίγο ηθελες να ξαναγυρίσεις στον ΟΤΕ έπρεπε να στείλεις fax ή e-mail πάλι στην Tellas και αυτή να το προωθήσει στον ΟΤΕ. Δηλ. απευθυνόσουνα στην εταιρεία από την οποία έπρεπε να φύγεις.
Ούτε στην Αφρική δεν γίνεται αυτό. Αν έφευγες σε λιγότερο από 3 μήνες έπαιζες κατ' ευθείαν lotto.

Trellos13
14-02-07, 12:48
Πιστευώ οτί το πρόστιμο είναι δικαιολογημένο, αλλά δεν φτάνει μόνο αυτό, θα πρέπει να μπει μία τάξη στο χάος που υπάρχει. Προσπαθώ 2μιση μήνες να πάω από τον Οτε σε εναλλακτική και ο ένας τα ρίχνει στον άλλο και στο τέλος την πληρώνουν όλοι.

Πρόταση να συνεχιστούν τα πρόστιμα προς όλους ώστε να σταματήσει το νταβατζηλικι και ο κ. Βουρλούμης αν θέλει να έχει καλά αποτελέσματα να βρεί άλλον τρόπο π.χ.
-- να απολύσει κανα κηφίνα από το μέγαρο της κηφισίας
-- να είναι σωστός απέναντι στις εναλλακτηκές ώστε να μην τρώει πρόστιμα
-- να καταλάβει πια οτί τα μονοπώλια τελείωσανε και να παει να γ...... που τρώνε όλοι στον οτέ με χρυσές μασέλες

Ξέρανε να δείνουν 100.000 για να φύγουν οι Οτετζήδες και να μειωθεί ο το προσωπικό ,
ξέρανε τόσο καιρό να χαρατσώνουν τον κόσμο με αποτέλεσμα να φοβάται να μιλήσει στο τηλέφωνο, ξέρανε να στέλνουν αλλου το λογαριασμό , να σου κόβουν την γραμμή , να τρέχεις εσύ μετα στα κεντρικά να πληρώσεις και να πληρώνεις και χαράτσι για την επανασύνδεση.....(προσωπική εμπειρία) ααα και επίσης να έρχονται να κάνουν τισ νέες συνδέσεις μονο Σ/Κ για να παίρνουν διπλά μεροκάματα και να σου λένε κι όλας ότι δεν έχει γραμμή το σπίτι και να σου προτείνουν έναν γνωστό ηλεκτρολόγο τους να σου βάλει καινούργια... αλλά ξαφνικά βάζοντας μέσον ο επόμενος τεχνικός την βρήκε .... βρε την άτιμη.....

εγώ λέω ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ ιδιαίτερα στον πΟΤΕ αλλά και στις εναλλακτικές (δεν πάνε πίσω).....

yiapap
14-02-07, 12:50
O OTE συμμετείχε στη διαβούλευση μαζί με όλους τους παρόχους. Την απόφαση την πήρε η ΕΕΤΤ κι όχι ο ΟΤΕ.
Ένα μόνο θα σου πω. Αν ήθελες να πας με προεπιλογή στην Tellas πχ. μίλαγες μαζί της και γινόταν σε 3-5 μέρες με ενημέρωση από την εταιρεία του τμήματος παρόχων του ΟΤΕ.

Αν μετά από λίγο ηθελες να ξαναγυρίσεις στον ΟΤΕ έπρεπε να στείλεις fax ή e-mail πάλι στην Tellas και αυτή να το προωθήσει στον ΟΤΕ. Δηλ. απευθυνόσουνα στην εταιρεία από την οποία έπρεπε να φύγεις.
Ούτε στην Αφρική δεν γίνεται αυτό. Αν έφευγες σε λιγότερο από 3 μήνες έπαιζες κατ' ευθείαν lotto.Το θυμάμαι αυτό. Νομίζω βέβαια ότι το συγκεκριμένο άλλαξε και τώρα απευθύνεσαι πάντα στον Πάροχο στον οποίο θέλεις να πας, ακόμη κι αν είναι ο ΟΤΕ.
Νομίζω επίσης ότι αυτό ξεκίνησε για τον ίδιο λόγο που ο ΟΤΕ καλείται σήμερα να πληρώσει αυτά τα πρόστιμα. Γιατί έκανε Winback όταν έπαιρνες σε αυτόν για διακοπή.

Yngwie_Malmsteen
14-02-07, 12:51
Αυτο δειχνει οτι η επιτροπη μπορει να κανει δουλεια, φτανει μονο να το θελει.Ο μονος τροπος για να αλλαξει, η κατασταση αυτη υπερ και των καταναλωτων ειναι να υπαρχει περισσοτερη δραση απο εμας και να διεκδικουμε αυτα που μας ανηκουν.Μου θυμιζει τις εκλογες, ολοι παμε να ψηφισουμε και μετα το ξεχναμε για 4 χρονια.Δεν φταιει μονο η συμπεριφορα τους αλλα και εμεις που τους περναει αυτος ο τσαμπουκας.

sexrazat
14-02-07, 13:04
Το θυμάμαι αυτό. Νομίζω βέβαια ότι το συγκεκριμένο άλλαξε και τώρα απευθύνεσαι πάντα στον Πάροχο στον οποίο θέλεις να πας, ακόμη κι αν είναι ο ΟΤΕ.
Νομίζω επίσης ότι αυτό ξεκίνησε για τον ίδιο λόγο που ο ΟΤΕ καλείται σήμερα να πληρώσει αυτά τα πρόστιμα. Γιατί έκανε Winback όταν έπαιρνες σε αυτόν για διακοπή.

Ναι έχει αλλάξει αφού έγινε νέα διαβούλευση που κράτησε 5 μήνες για να αποφασίσει το αυτονόητο ότι ο προηγούμενος κανονισμός ήταν εντελώς μονόπλευρος και εφαρμοζόταν μόνο σε μια χώρα σε όλη την Ευρώπη (νομίζω την Πορτογαλία μπορεί να κάνω και λάθος).

Σ' αυτό το διάστημα η ΕΕΤΤ έβγαλε τον ΟΤΕ έξω από το παιχνίδι γιατί του απαγόρεψε να καλεί συνδρομητές και να τους κάνει σύγκριση τιμολογίων της εταιρείας τους και του ΟΤΕ. Μερικές δεκάδες χιλιάδες συνδρομητές και εκατομμύρια € πήγαν στους εναλλακτικούς για να επιβεβαιωθεί το σενάριο που κυκλοφορούσε τότε υπήρχε πολιτική απόφαση ένας συγκεκριμένος αριθμός συνδρομητών να πάει με το ζόρι σε εναλλακτικούς.

Για να καταλάβεις τι ακριβώς παιζότανε η πρόταση των εναλλακτικών ήταν υποχρεωτική παραμονή με προεπιλογή στην εταιρεία 6 - 12 μήνες και η ΕΕΤΤ έβαλε τους 2 μήνες (που στην πραγματικότητα είναι 2,5) για να μην γίνει ρεζίλι τελείως.

lewton
14-02-07, 13:11
Καταρχάς (προς τους περισσότερους), ας μη σχολιάζουμε εδώ το LLU και τις καθυστερήσεις του ΟΤΕ.
Είναι 100% οff-topic. Το συγκεκριμένο πρόστιμο έπεσε για τις παράνομες ακυρώσεις προεπιλογής.

Ελπίζουμε να ακολουθήσει άλλο για τις καθυστερήσεις στο LLU. :twisted:




Δεν ισχύει. Η εντολή ήταν σαφής Όποιος προσπαθήσει να κοροιδέψει συνδρομητή απολύεται. Όποιος από το forum έχει δουλέψει σ' αυτό το τμήμα και δεν θέλει να κρύβεται πίσω από το δάχτυλό του μπορεί να στο επιβεβαιώσει. Άστο καλύτερα την έχω ζήσει από μέσα την ιστορία και δεν έχεις δίκιο. Ρώτα τη συμφοιτητρία σου τι λεφτά έπαιρνε και κυρίως ποιοες ήταν οι συνθήκες εργασίας και μακάρι να τις τις ξαναβρεί σε όποια δουλειά θα κάνει.Εντελώς off-topic το τι κάνει η κοπέλα, αλλά μιας και το θέλεις θα σου απαντήσω.
Η συγκεκριμένη συμφοιτήτρια με το που πήρε πτυχίο μπήκε ως κανονική υπάλληλος στον ΟΤΕ.
Οι γονείς της είναι και οι δύο υπάλληλοι του ΟΤΕ, και λατρεύει τον ΟΤΕ και σιχαίνεται τους εναλλακτικούς.
Και μπορεί να σας είχαν πει ότι θα σας απολύσουν αν πείτε ψέμματα, αλλά τα ψέμματα για τις χρεώσεις πήγαιναν σύννεφο.



Το πρόστιμο μπήκε γιατί καλούσαμε συνδρομητές που είχε σταλεί αίτηση προεπιλογής από την εταιρεία τους να τους ρωτήσουμε αν ισχύει γιατί υπήρχαν πολλά παράπονα.

Από συγκεκριμένη εταιρεία το 43% των συνδρομητών δήλωσε ότι ποτέ δεν είχε ζητήσει κάτι τέτοιο.

Η συγκεκριμένη εταιρεία έφαγε πρόστιμο 200.000 € και εμείς 3.000.000 γιατί επεξεργαζόμαστε προσωπικά στοιχεία.

Όλα αυτά για ένα κανονισμό προεπιλογής που και οι ίδιοι οι πάροχοι να τον έφτιαχναν κι όχι ο Κος Γιακουμάκης θα ήταν λιγότερο μονόπλευρος για τον ΟΤΕ.Επομένως δίκαιο το πρόστιμο.

scharal
14-02-07, 13:32
Εδώ πάμε στο πρόβλημα της υπερκάλυψης τομέων ευθύνης. Όταν για κάτι υπάρχουν πολλοί "υπευθυνοι" στην τελική γίνονται όλοι τους ανέυθυνοι.
Π.χ. για τις διαφημίσεις που λες (και συμφωνώ 100%) ποιός είναι υπεύθυνος; Το ΕΣΡ; Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή; Η ΕΕΤΤ;
Σε όποιον κι αν απευθυνθείς θα πρέπει να του εξηγήσεις γιατί είναι ΚΑΙ αυτός συνυπεύθυνος. Και στην Ελλάδα αυτό είναι ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ δύσκολο :(
Δε νομίζω να είναι τόσο πολύ θέμα του ΕΣΡ. Οι διαφημίσεις αυτές καθ' αυτές, με τις πλαστελίνες και του καουμπόιδες, δεν είναι αντίθετες με τα 'χρηστά ήθη' και αν δεν κάνω λάθος το ΕΣΡ ασχολείται μόνο με το τι προβάλεται και τι 'βγαίνει' στην τηλεόραση σαν εικόνα και όχι με το ίδιο το προϊόν ή την υπηρεσία που διαφημίζεται. Το θέμα είναι στην υλοποίηση και στην παροχή προς τους τελικούς χρήστες. Πιο πολύ για θέμα της ΕΕΤΤ το βλέπω (ίσως και η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, αλλά λέω την ΕΕΤΤ σαν πιο 'εξειδικευμένη' σε τηλεπικοινωνίες), σαν πιο αρμόδια αρχή για να βάλει κάποια τάξη (=καμπάνες). Αν έπεφτε ένα προστιμάκι απο την ΕΕΤΤ ανάλογο αυτού του ΟΤΕ δηλαδή δεν πιστεύεις ότι θα έβαζε μυαλό επιτέλλου η κάθε 4net και η κάθε Tellas;!
Για εμένα δεν είναι ασαφές για το ποιός είναι τελικά ο 'ένοχος'...:twisted:

immortal1979
14-02-07, 13:36
Εγω ξερετε τι σκεφτομαι?
Καλα μεν κανει και ριχνει προστιμα η ΕΕΤΤ, αλλα παντα εχω αυτη την απορια: αυτα τα λεφτα που πληρωνει ο ΟΤΕ και ο καθε ΟΤΕ, που πανε? Και αντε τωρα εμενα να μου βγαλεις την ιδεα, οτι απο αυτα τα λεφτα, τα περισσοτερα πανε "γυρω-γυρω". Δεν αναφερομαι μονο στην ΕΕΤΤ αλλα γενικως.

sexrazat
14-02-07, 13:42
Εντελώς off-topic το τι κάνει η κοπέλα, αλλά μιας και το θέλεις θα σου απαντήσω.
Η συγκεκριμένη συμφοιτήτρια με το που πήρε πτυχίο μπήκε ως κανονική υπάλληλος στον ΟΤΕ.
Οι γονείς της είναι και οι δύο υπάλληλοι του ΟΤΕ, και λατρεύει τον ΟΤΕ και σιχαίνεται τους εναλλακτικούς.
Και μπορεί να σας είχαν πει ότι θα σας απολύσουν αν πείτε ψέμματα, αλλά τα ψέμματα για τις χρεώσεις πήγαιναν σύννεφο.
Επομένως δίκαιο το πρόστιμο.[/QUOTE]

Καλά νάναι η κοπέλλα αλλά ρωτησέ την για τις συνθήκες εργασίας (το σημαντικότερο), τα χρήματα και το αν την σεβόντουσαν σαν εργαζόμενη.

Αυτή τη στιγμή παίρνεις 415€ καθαρά για 3,5 ώρες πενθήμερης δουλειάς όχι 600 € για 8ωρη και κανένας δεν σε χρονομετρά αν πας για κατούρημα. Και ότι δικαιώματα έχεις σαν εργαζόμενος τα παίρνεις χωρίς δεύτερη κουβέντα.

Λάθος πληροφόρηση για τα ψέμματα που πήγαιναν σύννεφο. Προφανώς δεν μπορείς να ελέγχεις ανά πάσα στιγμή τι λένε μερικοί εκατοντάδες τηλεφωνητές.Υπάρχει όμως καθημερινός δειγματοληπτικός έλεγχος, επιβεβαίωση της επιθυμίας του συνδρομητή να αλλάξει πάροχο και από δεύτερο τηλεφωνητή και γενικά δεν είναι η πολιτική μου να παραπλανώ τους πελάτες.

Δεν έχω συνεργαζόμενα call centers όπου ο καθένας σου λέει ότι του κατέβει και λογαριασμό δεν δίνει πουθεν

Νομικά μπορεί και να είναι σωστό το πρόστιμο. Μπορείς να το εξηγήσεις όμως στο 43% που ξαφνικά βρέθηκε σε μια εταιρεία χωρίς να έχει ιδέα, θα την πληρώσει κανονικότατα και θα κάνει κανά 3μηνο και δεκάδες τηλ. να ξεμπλέξει;

Μπορείς επίσης να μου εξηγήσεις γιατί από τον Ιούλιο μέχρι σήμερα η ΕΕΤΤ δεν έχει πάρει θέση για τις χιλιάδες καταγγελίες συνδρομητών που ενώ είχαν κάνει αίτηση επιστροφής της προεπιλογής στον ΟΤΕ από την Tellas η εταιρεία τις ακύρωσε μέσω w-crm χωρίς να ενημερώσει κανέναν ενόψει zisto.

Αν έχω μια συγκεκριμένη πολιτική το νομικό πάτημα το βρίσκω εύκολα.

sexrazat
14-02-07, 13:45
Εγω ξερετε τι σκεφτομαι?
Καλα μεν κανει και ριχνει προστιμα η ΕΕΤΤ, αλλα παντα εχω αυτη την απορια: αυτα τα λεφτα που πληρωνει ο ΟΤΕ και ο καθε ΟΤΕ, που πανε? Και αντε τωρα εμενα να μου βγαλεις την ιδεα, οτι απο αυτα τα λεφτα, τα περισσοτερα πανε "γυρω-γυρω". Δεν αναφερομαι μονο στην ΕΕΤΤ αλλα γενικως.

Στην ΕΕΤΤ πάνε

ssonic
14-02-07, 13:48
Δηλαδή sexrazat για το αυτονόητο στις εργασιακές συνθήκες θα λέμε μπράβο; ΕΛΕΟC

Επίσης αν θυμάμαι υπήρχε απόφαση της ΕΕΤΤ πως για παράνομες προεπιλογές, ο συνδρομητής δεν πληρώνει τίποτα. Αν θυμάται κάποιος καλύτερα ας μας πει.

yiapap
14-02-07, 13:49
Στην ΕΕΤΤ πάνεΌχι φυσικά! Στο Κράτος πηγαίνουν! Οι Ανεξάρτητες Αρχές δεν έχουν ταμείο, χρηματοδοτούνται από τον Κρατικό Προϋπολογισμό!
Σιγά μην τα βάζουν και στην τσέπη τους :lol:

@ssonic,
Δυστυχώς δεν υπάρχουν αυτονόητα! Και φυσικά πρέπει να πούμε μπράβο στον ΟΤΕ για αυτές τις εργασιακές συνθήκες.
Όμως το πρόβλημα είναι τι γίνεται μετά... Δηλαδή πως ο καλός, εργαζόμενος ΟΤΕτζής ανταμοίβεται (όχι μόνο οικονομικά) και ο κακός, τεμπέλης ΟΤΕτζής... εεεε... ναι... αυτά!

lewton
14-02-07, 13:52
Καλά νάναι η κοπέλλα αλλά ρωτησέ την για τις συνθήκες εργασίας (το σημαντικότερο), τα χρήματα και το αν την σεβόντουσαν σαν εργαζόμενη.

Αυτή τη στιγμή παίρνεις 415€ καθαρά για 3,5 ώρες πενθήμερης δουλειάς όχι 600 € για 8ωρη και κανένας δεν σε χρονομετρά αν πας για κατούρημα. Και ότι δικαιώματα έχεις σαν εργαζόμενος τα παίρνεις χωρίς δεύτερη κουβέντα.Αυτά όλα ισχύουν, αλλά δεν είναι το θέμα μας.


Λάθος πληροφόρηση για τα ψέμματα που πήγαιναν σύννεφο. Προφανώς δεν μπορείς να ελέγχεις ανά πάσα στιγμή τι λένε μερικοί εκατοντάδες τηλεφωνητές.Υπάρχει όμως καθημερινός δειγματοληπτικός έλεγχος, επιβεβαίωση της επιθυμίας του συνδρομητή να αλλάξει πάροχο και από δεύτερο τηλεφωνητή και γενικά δεν είναι η πολιτική μου να παραπλανώ τους πελάτες.

Δεν έχω συνεργαζόμενα call centers όπου ο καθένας σου λέει ότι του κατέβει και λογαριασμό δεν δίνει πουθενΚαταρχάς εσύ πότε δούλεψες εκεί;
Αυτή δούλεψε εκεί άνοιξη προς καλοκαίρι του 2005. Και μου είπε συγκεκριμένα ότι υπήρχαν αρκετοί συνάδελφοί της που έλεγαν πολλά ψέμματα.
Αυτό μόνο.


Νομικά μπορεί και να είναι σωστό το πρόστιμο. Μπορείς να το εξηγήσεις όμως στο 43% που ξαφνικά βρέθηκε σε μια εταιρεία χωρίς να έχει ιδέα, θα την πληρώσει κανονικότατα και θα κάνει κανά 3μηνο και δεκάδες τηλ. να ξεμπλέξει;

Μπορείς επίσης να μου εξηγήσεις γιατί από τον Ιούλιο μέχρι σήμερα η ΕΕΤΤ δεν έχει πάρει θέση για τις χιλιάδες καταγγελίες συνδρομητών που ενώ είχαν κάνει αίτηση επιστροφής της προεπιλογής στον ΟΤΕ από την Tellas η εταιρεία τις ακύρωσε μέσω w-crm χωρίς να ενημερώσει κανέναν ενόψει zisto.

Αν έχω μια συγκεκριμένη πολιτική το νομικό πάτημα το βρίσκω εύκολα.Είναι γνωστό ότι υπάρχουν εταιρίες που παρανομούν έτσι.
Πλέον είναι πολύ μικρότερο σε έκταση το φαινόμενο ευτυχώς.
Την εποχή εκείνη όμως, η παρανομία πήγαινε σύννεφο, από όλες τις πλευρές. Παρόλα αυτά, ενώ ξέρω άτομο που ο ΟΤΕ του κατάργησε την προεπιλογή παράνομα, δεν ξέρω κανέναν που του έβαλε κάποια εταιρία προεπιλογή παράνομα.
Επομένως δεν πείθομαι ότι ο ΟΤΕ είναι καλύτερος από την Tellas.
Καλά κάνει η ΕΕΤΤ που ρίχνει πρόστιμα σε όλους όσους παρανομούν.

sexrazat
14-02-07, 13:52
Όχι φυσικά! Στο Κράτος πηγαίνουν! Οι Ανεξάρτητες Αρχές δεν έχουν ταμείο, χρηματοδοτούνται από τον Κρατικό Προϋπολογισμό!
Σιγά μην τα βάζουν και στην τσέπη τους :lol:

Αυτό εννοώ και γω όταν λέω ΕΕΤΤ το κράτος εννοώ.

paravoid
14-02-07, 13:55
Ωραίο και καλό το πρόστιμο που έβαλε η ΕΕΤΤ στον ΟΤΕ.

Αυτό εδώ όμως:

Τέλος, η ΕΕΤΤ επέβαλε πρόστιμο 200.000 ευρώ στην Teledome καθώς η τελευταία φαίνεται ότι ενέγραφε συνδρομητές της υπηρεσίας προεπιλογής φορέα έχοντας οι ίδιοι άγνοια.

Είναι η απάτη σε όλο της το μεγαλείο. Βρίσκω το πρόστιμο υπερβολικά μικρό...

yiapap
14-02-07, 14:00
Είναι η απάτη σε όλο της το μεγαλείο. Βρίσκω το πρόστιμο υπερβολικά μικρό...Έχω την εντύπωση ότι τα πρόστιμα των Ανεξάρτητων Αρχών μπαίνουν με βάση τον ετήσιο τζίρο της εταιρείας. Δεν είναι δικαστήριο που ακολουθεί συγκεκριμένους νόμους και επιβάλλει προκαθορισμένες ποινές.
Αν έβαζε πρόστιμο 3.000.000€ στην οποιαδήποτε Teleκάτι θα της έκλεινε το μαγαζί εκείνη τη στιγμή!

lewton
14-02-07, 14:01
Έχω την εντύπωση ότι τα πρόστιμα των Ανεξάρτητων Αρχών μπαίνουν με βάση τον ετήσιο τζίρο της εταιρείας. Δεν είναι δικαστήριο που ακολουθεί συγκεκριμένους νόμους και επιβάλλει προκαθορισμένες ποινές.
Αν έβαζε πρόστιμο 3.000.000€ στην οποιαδήποτε Teleκάτι θα της έκλεινε το μαγαζί εκείνη τη στιγμή!
Καλό θα ήταν πάντως να μείνουν λιγότερες Tele-κάτι. :whistle:

Gila1899
14-02-07, 14:01
Ωραίο και καλό το πρόστιμο που έβαλε η ΕΕΤΤ στον ΟΤΕ.

Αυτό εδώ όμως:


Είναι η απάτη σε όλο της το μεγαλείο. Βρίσκω το πρόστιμο υπερβολικά μικρό...
Πράγματι.Το πρόστιμο της ΕΕΤΤ δεν είναι ανάλογο της παράβασης και στις δύο περιπτώσεις.Στον ΟΤΕ 3.000.000 ευρώ γιατί προσπαθούσε να αποτρέψει τη φυγή συνδρομητών του, ενώ για την απάτη(γιατί περί απάτης πρόκειται) της Teledome μόλις 200.000 ευρώ.:whistle:


Προφανώς το πρόστιμο είναι ανάλογο του μεγέθους της εταιρείας και οχι της παράβασης:nono:

ssonic
14-02-07, 14:02
Δυστυχώς δεν υπάρχουν αυτονόητα! Και φυσικά πρέπει να πούμε μπράβο στον ΟΤΕ για αυτές τις εργασιακές συνθήκες.
Όμως το πρόβλημα είναι τι γίνεται μετά... Δηλαδή πως ο καλός, εργαζόμενος ΟΤΕτζής ανταμοίβεται (όχι μόνο οικονομικά) και ο κακός, τεμπέλης ΟΤΕτζής... εεεε... ναι... αυτά!

Δεν διαφωνώ, απλά αυτή η μαμημένη νοοτροπία του Έλληνα να ζητάει μπράβο για τα αυτονόητα, οδηγεί στο να μη θεωρούμε τα αυτονόητα ως... αυτονόητα, με αποτέλεσμα να σκύβουμε το κεφάλι και να λέμε «ντάξει μωρέ» όταν έρχονται κάποιοι εκμεταλλευτές που πίνουν το αίμα εργαζομένων με το καλαμάκι σε εταιρείες τηλεφωνικών πωλήσεων - υποστήριξης.

Με αυτό δεν υποστηρίζω βέβαια τους ΟΤΕτζηδες που κάθονται και τους ενδιαφέρει μόνο η μονιμότητα. Αλλά από τη στιγμή που κάνεις σωστά τη δουλειά σου, το αυτονόητο είναι να έχεις ΑΡΙΣΤΕΣ εργασιακές συνθήκες. Και όχι δεν θα πω μπράβο σε κανέναν ΟΤΕ γι'αυτό. Απλά θα έπρεπε για όποιες εταιρείες δεν ισχύει αυτό, να μπαίνει λουκετάκι σε χρόνο dt (ναι το ξέρω... λίγες θα μείνουν στην Ελλαδά... αν όχι καμία)

yiapap
14-02-07, 14:03
Και όχι δεν θα πω μπράβο σε κανέναν ΟΤΕ γι'αυτό και για όποιες εταιρείες δεν ισχύει αυτό, λουκέτο (ναι το ξέρω... λίγες θα μείνουν στην Ελλαδά... αν όχι καμία)[/OFFTOPIC]Ααααα... Εσύ δεν είσαι από μας... Από τους άλλους είσαι που θέλεις να γυρίσουμε στο μονοπώλιο του ΟΤΕ, ε; :lol:

ssonic
14-02-07, 14:05
Ααααα... Εσύ δεν είσαι από μας... Από τους άλλους είσαι που θέλεις να γυρίσουμε στο μονοπώλιο του ΟΤΕ, ε; :lol:

Χαχαχαχαχαχαχαχα, λες μαμακία να είπα ε; :p :rofl:

Gila1899
14-02-07, 14:12
Χαχαχαχαχαχαχαχα, λες μαμακία να είπα ε; :p :rofl:
Μια χαρά τα είπες...:whistle:

nmichalo
14-02-07, 14:14
πωπω πως γουσταρωωωω .. αντε να φανε και κανενα προστιμο για την ταλαιπωρια που τραβαμε εδω και 5 μηνες μετα τις εικονικες αναβαθμισεις του


πέστα μπας και ακούσει κανείς! κανονικά πρέπει να πάμε εμείς εκεί να κάνουμε τα δικαστήρια επιτόπου! και όχι να περιμένεις με τις ώρες στο τηλέφωνο και να παίρνεις μια απάντηση: δεν έχω προσωπικό για να γίνει η αλλαγή που χρειάζεται!!!

sexrazat
14-02-07, 14:15
Αυτά όλα ισχύουν, αλλά δεν είναι το θέμα μας.

Καταρχάς εσύ πότε δούλεψες εκεί;
Αυτή δούλεψε εκεί άνοιξη προς καλοκαίρι του 2005. Και μου είπε συγκεκριμένα ότι υπήρχαν αρκετοί συνάδελφοί της που έλεγαν πολλά ψέμματα.
Αυτό μόνο.

Είναι γνωστό ότι υπάρχουν εταιρίες που παρανομούν έτσι.
Πλέον είναι πολύ μικρότερο σε έκταση το φαινόμενο ευτυχώς.
Την εποχή εκείνη όμως, η παρανομία πήγαινε σύννεφο, από όλες τις πλευρές. Παρόλα αυτά, ενώ ξέρω άτομο που ο ΟΤΕ του κατάργησε την προεπιλογή παράνομα, δεν ξέρω κανέναν που του έβαλε κάποια εταιρία προεπιλογή παράνομα.
Επομένως δεν πείθομαι ότι ο ΟΤΕ είναι καλύτερος από την Tellas.
Καλά κάνει η ΕΕΤΤ που ρίχνει πρόστιμα σε όλους όσους παρανομούν.

Έχω πει από την αρχή για να μην δημιουργούνται παρεξηγήσεις ότι δουλεύω στον ΟΤΕ σαν μόνιμος υπάλληλος. Έχω δουλέψει 3 χρόνια εκεί και ακόμα κάπου εκεί δουλεύω.

Μαζί σου είμαι. Μπορεί ότι αφορά ADSL και LLU να είμαι ακόμα του Δημοτικού αλλά την ιστορία των προεπιλογών την έχω ζήσει από μέσα για χρόνια και καλώς ή κακώς έχω όσες εμπειρίες έχουν όλα τα παιδιά στο forum γιατί αυτή ήταν η καθημερινή μου δουλειά από το πρωί ως το βράδι.

Είναι λογικό την εποχή του double play να έχουνε ηρεμήσει τα πράγματα στις προεπιλογές.
Αλλά αυτή την ξεφτίλα που έχω ζήσει και μπορεί να στην επιβεβαιώσει και η φίλη σου γιατί άκουγε από τους συνδρομητές τι πληροφόρηση είχαν από τις άλλες εταιρείες, φίλε μου στον ΟΤΕ δεν την έχω ζήσει και πίστεψέ με ξέρω περισσότερα στραβά από σένα 30 χρόνια τώρα.

Έχω δει και διαχειρισθεί εκατοντάδες καταγγελίες συνδρομητών για παράνομη προεπιλογή σε άλλο πάροχο. Μόνο σαν Οτε έχουμε καταθέσει στην ΕΕΤΤ χιλιάδες τέτοιες καταγγελίες (πχ 2000 αιτήσεις προεπιλογής με την ίδια υπογραφή της συμπαθούς εταιρείας με τις πλαστελίνες. Η ΕΕΤΤ επιβεβαίωσε την πλαστογραφία και έκανε συστάσεις στην εταιρεία να μην επαναληφθεί. Είπε κανένας τίποτα για πρόστιμο;)

Όταν πχ λέω 43% δεν είχαν ιδέα ότι ανήκαν σε άλλη εταιρεία ισχύει. Ξέρεις πιο είναι το πιο ανησυχητικό: Ότι ένα 20% από τους ανθρώπους αυτούς όταν τους εξηγήσαμε την διαδικασία της ΕΕΤΤ για να γυρίσουν στο ΟΤΕ σήκωσαν τα χέρια ψηλά και δήλωσαν ότι προτιμούν να παραμείνουν στην εταιρεία αυτή που δεν είχαν ξανακούσει παρά να στέλνουν fax και e-mail στην εταιρεία

sexrazat
14-02-07, 14:20
Δηλαδή sexrazat για το αυτονόητο στις εργασιακές συνθήκες θα λέμε μπράβο; ΕΛΕΟC

Επίσης αν θυμάμαι υπήρχε απόφαση της ΕΕΤΤ πως για παράνομες προεπιλογές, ο συνδρομητής δεν πληρώνει τίποτα. Αν θυμάται κάποιος καλύτερα ας μας πει.

Όχι φυσικά. Δεν τους χαρίζει κενένας τίποτα . Όλα αυτά είναι κατοχυρωμένα δικαιωματά τους.
Η ΕΕΤΤ δεν παίρνει αποφάσεις για παράνομες προεπιλογές. Στέλνει την καταγγελία στον πάροχο και τα βρίσκει αυτός με τον συνδρομητή!!!!!
Εμένα που γράψανε την μητέρα μου στην Tellas και έκανα έγγραφη καταγγελία από το Νοέμβρη δεν μου έχουν απαντήσει μέχρι σήμερα.

Gila1899
14-02-07, 14:20
Έχω δει και διαχειρισθεί εκατοντάδες καταγγελίες συνδρομητών για παράνομη προεπιλογή σε άλλο πάροχο. Μόνο σαν Οτε έχουμε καταθέσει στην ΕΕΤΤ χιλιάδες τέτοιες καταγγελίες (πχ 2000 αιτήσεις προεπιλογής με την ίδια υπογραφή της συμπαθούς εταιρείας με τις πλαστελίνες. Η ΕΕΤΤ επιβεβαίωσε την πλαστογραφία και έκανε συστάσεις στην εταιρεία να μην επαναληφθεί. Είπε κανένας τίποτα για πρόστιμο;)

Aν ισχύει κάτι τέτοιο πρόκειται για σκάνδαλο.Απλές συστάσεις για περιπτώσεις απάτης;:down:

Μπράβο αυστηρότητα:whistle:


Ξέρεις πιο είναι το πιο ανησυχητικό: Ότι ένα 20% από τους ανθρώπους αυτούς όταν τους εξηγήσαμε την διαδικασία της ΕΕΤΤ για να γυρίσουν στο ΟΤΕ σήκωσαν τα χέρια ψηλά και δήλωσαν ότι προτιμούν να παραμείνουν στην εταιρεία αυτή που δεν είχαν ξανακούσει παρά να στέλνουν fax και e-mail στην εταιρεία
Θλιβερό πράγματι.Για αυτό έχουν αποθρασυνθεί οι, κάθε είδους, απατεώνες.

sexrazat
14-02-07, 14:26
Aν ισχύει κάτι τέτοιο πρόκειται για σκάνδαλο.Απλές συστάσεις για περιπτώσεις απάτης;:down:

Μπράβο αυστηρότητα:whistle:


Φυσικά και ισχύει. Τις είχε καταθέσει ο ΟΤΕ επίσημα στη διαβούλευση που έγινε για την αλλαγή κανονισμού προεπιλογής φορέα στην ΕΕΤΤ. Πέρασαν και από τα χέρια μου κάποιο διάστημα πρόπερσι.


Καλό θα ήταν πάντως να μείνουν λιγότερες Tele-κάτι. :whistle:

Άσχετο. Φίλε Lewton πρέπει να φύγω. Θα τα ξαναπούμε με όλα τα παιδιά του forum το βράδι.

Nrod
14-02-07, 15:31
Σε χώρα οργανωμένη και ευνομούμενη που σέβεται και προστατεύει τους καταναλωτές (π.χ. Γερμανία), αυτές οι εταιρίες που προς το παρόν πωλούν αέρα κοπανιστό, θα είχαν κλείσει με παρέμβαση εισαγγελέα.

Μια που αναφέρθηκες στη Γερμανία κι επειδή ζω εδώ, αυτά πιθανά να ισχύουν μέσες-άκρες όταν υπάρχει υποψία παραπλανητικής διαφήμισης αλλά τα πράγματα είναι τα ίδια ή και χειρότερα όταν τους φεύγουν πελάτες για να πάνε στους εναλλακτικούς.

Όταν διέκοψα το συμβόλαιό μου με την T-Online (βλ. η γερμανική OTEnet), με πήραν τηλέφωνο όχι μία αλλά δύο φορές προσπαθώντας να με πείσουν να μείνω. Τη δεύτερη φορά μάλιστα (κι επειδή τότε τα γερμανικά μου ήταν χάλια και επικοινωνούσαμε στα αγγλικά) βρήκαν ελληνογερμανό από την εταιρία και με κάλεσε αυτός για να μου μιλήσει στα ελληνικά! ;)

Φίλος μου που διέκοψε το DSL συμβόλαιο T-Com/T-Online (κάτι σαν OTE/OTEnet), για το οποίο πλήρωνε κερατιάτικα επί 4 ολόκληρα χρόνια 55 Ευρώ για ISDN και DSL στα 768 (!?!) (αυτό ήταν το πρώτο πακέτο DSL που είχε βγει στη γερμανική αγορα), τον πηραν τηλέφωνο και για να τον κρατήσουν του πρόσφεραν "νέο" DSL στα 1024 με 30 Ευρώ! Στη διακαιολογημένη αντίδρασή του, γιατί τόσο καιρό πλήρωνε σχεδόν τα διπλάσια για μικρότερη ταχύτητα, η φυσιολογικότατη απάντηση του εδώ ΟΤΕ ήταν "Ε μα κι εσεις γιατί δεν ενδιαφερθήκατε να μάθετε ότι εδώ και αρκετό καιρό προσφέρουμε φθηνότερες συνδέσεις;!!;".

Όπως καταλαβαίνεις, συμβαίνουν τα ίδια και στις καλύτερες οικογένειες της Εσπερίας και μάλιστα εδώ δεν έχω ακούσει οι T-Com/T-Online να έχουν φάει κανένα πρόστιμο για "προσπάθεια επαναπροσηλυτισμού πελατών" σαν αυτό που έριξαν στον ΟΤΕ ;)

Iannis
14-02-07, 15:40
Αντε να αρχίσουν να σοβαρεύονται και οι εναλλακτικοί
Τερμα τα ΘΑ........

ας σταματήσουν να διαφημίζουν και να πουλάνε αέρα κοπανιστο.
Βρηκαμε τωρα την ευκολη αποντηση Ο πΟΤΕς φταιει

grandstyle
14-02-07, 15:47
Βρηκαμε τωρα την ευκολη αποντηση Ο πΟΤΕς φταιει

ε ποιος φταιει δλδ ?:hmm:

τοσα τραβαμε εξαιτιας του καθημερινα :down:

whitecat
14-02-07, 16:12
μια παρατηρηση....
στο αρθρο φαινεται μια διαθεση του στυλ οτι και καλα ο ΟΤΕ θυμωσε με την ΕΕΤΤ????
ξεχυλισε το ποτηρι και τετοια?
αναποδα δεν πρεπει να ειναι?
ξαναγραψτε το αρθρο παρακαλω.....
(ετσι και εγω μικρος και αμυαλος οταν ημουν και εκανα μλκιες...μαμα μαμα....η δασκαλα με τιμωρησε...αυτο ηταν...ξεχυλισε το ποτηρι!)

sdikr
14-02-07, 16:16
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΠΡΟΣΤΙΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΕΤΤ ΓΙΑ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΕΝΕΣΤΕΡΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΠΡΟΕΠΙΛΟΓΗΣ

Αθήνα, 14 Φεβρουαρίου 2007

Ο ΟΤΕ ανακοινώνει ότι του κοινοποιήθηκε χθες, 13.02.2007, απόφαση της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) που ελήφθη στις 29.11.2006 (!), με την οποία του επιβάλλει πρόστιμο ύψους 3.000.000 ευρώ για παραβίαση διάταξης του προγενέστερου κανονισμού προεπιλογής φορέα.

Το γεγονός αυτό προκαλεί ιδιαίτερη έκπληξη και δικαιολογημένη αγανάκτηση στον ΟΤΕ καθώς:

* το πρόστιμο επιβάλλεται για μια διάταξη που πλέον δεν είναι σε ισχύ, δημιουργώντας εσφαλμένες εντυπώσεις στην κοινή γνώμη. Η ίδια η ΕΕΤΤ, αναγνωρίζοντας τις ασάφειες που υπήρχαν και μετά από αναρίθμητες καταγγελίες καταναλωτών κατά εναλλακτικών παρόχων, τροποποίησε τη διάταξη για την κατάργηση προεπιλογής φορέα, θέτοντας σε εφαρμογή νέο κανονισμό από τις 17.01.2006.
* η ακρόαση για το θέμα αυτό πραγματοποιήθηκε στις 02.12.2005 -μόλις 6 ημέρες πριν ληφθεί η απόφαση για την τροποποίηση της παραπάνω διάταξης (που υποτίθεται ότι παραβίασε ο ΟΤΕ), που σημαίνει ότι η ΕΕΤΤ γνώριζε πολύ καλά τα προβλήματά που παρουσιάζονταν όσον αφορά στην προστασία των συμφερόντων των καταναλωτών.
* η απόφαση για το πρόστιμο καθυστέρησε ένα ολόκληρο χρόνο (02.12.2005 - 29.11.2006), ενώ κοινοποιήθηκε στον ΟΤΕ μόλις σήμερα, δυόμιση μήνες μετά ενώ είναι πλέον σαφές, από την λειτουργία του νέου κανονισμού προεπιλογής, ότι δεν υφίσταται (και ούτε υφίστατο) πρόβλημα από τη συμπεριφορά του ΟΤΕ. H EETT διατηρεί σε μακρόχρονη εκκρεμότητα μια σειρά αποφάσεων που αφορούν τον ΟΤΕ σε διάφορες αγορές και τις ανασύρει και χρησιμοποιεί κατά το δοκούν και ανάλογα με τις συγκυρίες που θέλει να εξυπηρετήσει.
* την ίδια ημέρα, (29.11.2006), ελήφθη απόφαση για πρακτική ενεργοποίησης προεπιλογής φορέα εν αγνοία καταναλωτών και χωρίς τη συναίνεσή τους (slamming) από εναλλακτικό φορέα. Παρά τη μαζικότητα του φαινομένου, που οδήγησε στην αλλαγή του κανονισμού προεπιλογής, η ΕΕΤΤ δηλώνει στην απόφασή της ότι οι καταγγελίες «μάλλον αποτελούν περιπτώσεις ανθρώπινου λάθους» και επιβάλλει πρόστιμο μόλις 100.000 ευρώ στον εναλλακτικό πάροχο. Αυτό το γεγονός στην ουσία δίνει το στίγμα σε όσους εναλλακτικούς παρόχους επιδίδονται σε αυτήν την πρακτική ότι μπορούν να συνεχίσουν ανενόχλητοι το έργο τους εις βάρος των καταναλωτών, γιατί οι πρακτικές αθέμιτης άγρας πελατών θα νομιμοποιούνται από την ΕΕΤΤ.

Υπενθυμίζεται ότι, κατά το διάστημα που ίσχυσε η διάταξη για την κατάργηση προεπιλογής φορέα (ουσιαστικά όλο το 2005), οι πελάτες του ΟΤΕ κατά χιλιάδες διαπίστωναν ότι έπεφταν θύματα απάτης, βρισκόμενοι εγγεγραμμένοι σε εναλλακτικούς παρόχους, χωρίς καν να το γνωρίζουν.
Η θέση του ΟΤΕ, δηλ. ότι οι καταναλωτές είναι αυτοί που πρέπει να έχουν τον τελευταίο λόγο στην επιλογή του τηλεπικοινωνιακού τους παρόχου, έχει δημοσιοποιηθεί επανειλημμένως με Δελτία Τύπου. Επίσης, το πρόβλημα είχαν δημοσιοποιήσει και καταναλωτικές οργανώσεις (π.χ. Δίκτυο Ελληνικών Καταναλωτικών Οργανώσεων - δ Ε.ΚΑΤ.Ο).

Είναι άξιον απορίας πώς η ΕΕΤΤ έκρινε παράνομη τη συμπεριφορά του ΟΤΕ και όχι αυτή κάποιων εναλλακτικών παρόχων, οι οποίοι δημιούργησαν εξαρχής το ζήτημα, (εγγράφοντας συνδρομητές χωρίς τη θέλησή τους και αγνοώντας στη συνέχεια τις αιτήσεις κατάργησης προεπιλογής φορέα, που τους έστελναν οι ίδιοι οι καταναλωτές).

Τα ερωτηματικά που τίθενται αφορούν την αντίληψη της ΕΕΤΤ για την μεταφορά πελατών - κτημάτων των παρόχων από τον ένα στον άλλο και μακριά από τον ΟΤΕ και την παραβίαση της βούλησής τους όπως και την παντελή αδιαφορία της για τις αρχές του Αστικού Δικαίου. Οι πράξεις αυτές γίνονται από μια Ανεξάρτητη Αρχή η οποία θεσπίζει, εκτελεί και κρίνει τους δικούς της νόμους με προφανές έλλειμμα αρχών και στόχων.

Ο ΟΤΕ καταγγέλλει για ακόμη μια φορά την μεροληπτική στάση της ΕΕΤΤ εις βάρος του και δηλώνει ότι θα χρησιμοποιήσει κάθε νόμιμο μέσο απέναντι στην πρωτοφανή αυτή απόφαση.



ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
Δ/ΝΣΗ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΟΤΕ
Τηλ. 210-6117434
Fax. 210-6115825
E-mail: media-office@ote.gr
πήγη (http://www.ote.gr/anakoinshow.asp?cat=4&id=626)

al0000
14-02-07, 16:18
Χάρηκα. Πραγματικά.

grandstyle
14-02-07, 16:22
[PRESS]
Ο ΟΤΕ καταγγέλλει για ακόμη μια φορά την μεροληπτική στάση της ΕΕΤΤ εις βάρος του και δηλώνει ότι θα χρησιμοποιήσει κάθε νόμιμο μέσο απέναντι στην πρωτοφανή αυτή απόφαση.


εχουν πολυ θρασος !! μπραβο στην εεττ ... ας ακολουθησει και προστιμο για τις εικονικες ταχυτητες που διαφημιζει παραπλανιτικα και μας παρεχει επιτελους

RyDeR
14-02-07, 16:23
Σε όλους να πέσουν ''καμπάνες''. Όλοι κάνουν μεγάλες βλακείες εις βάρος των καταναλωτών.

YinYang
14-02-07, 16:36
Λιγο off topic Ισως αλλα τα λεφτα των προστιμων ποιος τα παιρνει τελικα?

@ ADSLgr.com All rights reserved.