PDA

Επιστροφή στο Forum : Ακινησία ΙΧ



Σελίδες : [1] 2 3

Redbill
12-11-13, 00:47
Καλησπέρα παιδιά. Έχω ένα Auris 1600 του 2008 που έχει 60.000 χλμ. Επειδη εδώ και ένα χρόνο έχω εταιρικό αυτοκίνητο το κινώ ελάχιστα (1 φορά το δεκαπενθήμερο καμιά βόλτα για να μην μένει σε ακίνησια). Ωστόσο φέτος μου φαίνεται πολύ δελαστικό να καταθέσω πινακίδες γιατί γλιτώνεις πολλά. Έχω κλειστό γκαράζ ωστόσο με προβληματίζει το θέμα της ακινησίας. Δεν μιλάω για τα απλά που τα παλεύεις όπως μπαταρία, καθαριστήρες, λάστιχα κτλ. Το να το βάζω 1 φορά την εβδομάδα 15 λεπτά μπροστά δεν νομίζω να αρκεί. για λάδια, φίλτρα, αντλία βενζίνης, φλάντζες από καπάκια βαλβίδων, κτλ.. Μην το πάρω κάποια στιγμή και αρχίζει και καίει τίποτα λάδια ή τίποτα άλλο και μου πάει ο κούκος αηδόνι η επισκευή.Σκοπεύω να το αφήσω για πάνω από ένα έτος μπορεί 2 μπορεί και 3 (δουλειά να έχουμε φυσικά). Από τη μία λυπάμαι να το παροπλίσω γιατί το έχω τζιτζί αλλά είναι και πολλά τα λεφτά που γλιτώνεις..:hmm:
Δεκτές όλες οι απόψεις και προτάσεις!

MNP-10
12-11-13, 06:21
Σκοπεύω να το αφήσω για πάνω από ένα έτος μπορεί 2 μπορεί και 3 (δουλειά να έχουμε φυσικά).

Δε ξερω αν αυτο ειναι (γραφειοκρατικα) εφικτο. Εχω την αισθηση οτι μετα τον 1 χρονο που παραδιδεις αδεια+πινακιδες (και δε τις ξαναπληρωνεις για να τις παρεις) οι πινακιδες πανε για λιωσιμο. Μετα δε γνωριζω τι γινεται (επανεκδοση?).

Παντως για το ερωτημα του οχηματος, λογικα με κλειστο γκαραζ εισαι οκ.

29gk
12-11-13, 11:11
Στη θεση σου παντως και εφοσον εισαι απολυτα σιγουρος οτι εχεις εξασφαλισμενο οχημα, θα πουλαγα το ηδη υπαρχον. Απο ολες τις αποψεις, ακινησια περα του εξαμηνου αντε ετους, ειναι ασυμφορη.

MNP-10
12-11-13, 11:30
Στη θεση σου παντως και εφοσον εισαι απολυτα σιγουρος οτι εχεις εξασφαλισμενο οχημα, θα πουλαγα το ηδη υπαρχον. Απο ολες τις αποψεις, ακινησια περα του εξαμηνου αντε ετους, ειναι ασυμφορη.

Και η πωληση ασυμφορη ειναι... 1600 ειδικα θα χασει πολυ στη μεταπωληση αφου ο κοσμος ψαχνει μικρα.

kostarcng
12-11-13, 11:31
Εγώ μέχρι πρότινος είχα σε ακινησία ένα παλιό αυτοκίνητο που το κράταγα μπας και χρειαστεί. Ήταν 2 χρόνια σε ακινησία, οι πινακίδες από ότι έμαθα δεν κόβονται γιατί είναι ασύμφορη η διαδικασία για την ΔΟΥ, απλά έχουν ένα δωματιάκι που τις κρατάνε σε ράφια.
Μια φορά την εβδομάδα μια χαρά είναι να το βάζεις μπρος για να αποφύγεις τις όποιες οξειδώσεις και σάπισμα φλαντζών.
Τα κολάρα του κινητήρα μετά από 1 χρόνο ακινησία αναπόφευκτα θα δείξουν φθορά ίσως και μετά τα 2 επειδή είναι καινούριο, όπως και να έχει αλλαγή κολάρων δεν είναι και κάνα τραγικό κόστος (εξάλλου μπορεί και να μην πάθουν τίποτα).
Επίσης όταν το ξαναβάλεις στην κυκλοφορία απλά αλλάζεις λάδια-φίλτρο.

3lbereth
12-11-13, 12:23
Μια φορά την εβδομάδα μια χαρά είναι να το βάζεις μπρος για να αποφύγεις τις όποιες οξειδώσεις και σάπισμα φλαντζών.
Τα κολάρα του κινητήρα μετά από 1 χρόνο ακινησία αναπόφευκτα θα δείξουν φθορά ίσως και μετά τα 2 επειδή είναι καινούριο, όπως και να έχει αλλαγή κολάρων δεν είναι και κάνα τραγικό κόστος (εξάλλου μπορεί και να μην πάθουν τίποτα).
Επίσης όταν το ξαναβάλεις στην κυκλοφορία απλά αλλάζεις λάδια-φίλτρο.
... και λάστιχα και μπαταρία και ένα γερό σέρβις και τέλη πινακίδων και ασφάλιση. Και θα διαπιστώσεις ότι όλα αυτά κοστίζουν περισσότερο από αυτό καθ' αυτό το αυτοκίνητο και θα σιχτιρίσεις που σου ξέμεινε το χρέπι.
Τους πρώτους μήνες πιθανότατα θα το κινήσεις λίγο, μετά θα αρχίσεις να βαριέσαι και θα το αναβάλεις συνεχώς μέχρι που το όχημα δε θα παίρνει μπρος. Αφού σκοπεύεις να το παροπλίσεις για τόσο μεγάλο διάστημα, ίσως είναι καλύτερα να το πουλήσεις τώρα που θεωρείται ακόμα καινούριο. Ευτυχώς τα Toyota έχουν υψηλή αξία μεταπώλησης και τα λίγα χιλιόμετρα που έχει γράψει είναι δέλεαρ.

29gk
12-11-13, 13:05
Και η πωληση ασυμφορη ειναι... 1600 ειδικα θα χασει πολυ στη μεταπωληση αφου ο κοσμος ψαχνει μικρα.

Με προλαβε ο 3lbereth, αλλα ας τα πω και εγω. 2 χρονια ασφαλιση ειναι μινιμουμ 700€ + 2 χρονια σημα αλλα 700€ + καποια συντηρηση που θα πρεπει να γινει σε αυτη την περιοδο + ενα καλο service στο τελος της αλλα 700€. Οι τιμες χοντρικα αλλα προκυπτει ενα περιπου κοστος της ταξης των 2000-2500€ για κατι που δεν εχει καμια αξια χρησης. Εαν υπολογισεις και τον κοπο που θα εχει ο φιλος του στυλ "βαλε μπροστα", "καντου καμια βολτα", τσεκαρε το γκαραζ κτλ και προσθεσεις σε αυτο και την αξια μεταπωλησης που θα εχει πεσει δραματικα, καθως υπαρχει ηδη υπερπληθωρα προσφορας συν το οτι κανεις δεν μπορει να προβλεψει που θα βρισκεται η αγορα μετα απο 2 χρονια, κατι που μαλλον ειναι δυσοιωνο, νομιζω οτι προκυπτει το ασυμφορο ως συμπερασμα.

Επιπλεον, εαν πουληθει σημερα πχ για 1000€, το συνολικο κερδος θα ειναι τα παραπανω 2000-2500€ συν τα χρηματα που θα μπουν στην τσεπη, αρα εντελως μπακαλιστικα προκυπτει ενα κερδος +3500€ για μια διετια.

kostarcng
12-11-13, 13:12
... και λάστιχα και μπαταρία και ένα γερό σέρβις και τέλη πινακίδων και ασφάλιση. Και θα διαπιστώσεις ότι όλα αυτά κοστίζουν περισσότερο από αυτό καθ' αυτό το αυτοκίνητο και θα σιχτιρίσεις που σου ξέμεινε το χρέπι.
Τους πρώτους μήνες πιθανότατα θα το κινήσεις λίγο, μετά θα αρχίσεις να βαριέσαι και θα το αναβάλεις συνεχώς μέχρι που το όχημα δε θα παίρνει μπρος. Αφού σκοπεύεις να το παροπλίσεις για τόσο μεγάλο διάστημα, ίσως είναι καλύτερα να το πουλήσεις τώρα που θεωρείται ακόμα καινούριο. Ευτυχώς τα Toyota έχουν υψηλή αξία μεταπώλησης και τα λίγα χιλιόμετρα που έχει γράψει είναι δέλεαρ.

Είμαι της δουλειάς, οπότε μπορεί να βασιστεί στα γραφόμενά μου. Το αμάξι δεν θα το βαράνε τα καιρικά φαινόμενα, ως γνωστόν ο ήλιος καταστρέφει τα ελαστικά.Η μπαταρία 2 φορές το μήνα μπορεί να φορτίζεται όπως είναι επάνω με έναν οικονομικό φορτιστή για μπαταρίες. Αφού του αρέσει το αμάξι και δεν θέλει να το αποχωριστεί και είναι και το μοναδικό του να το κρατήσει. Εξάλλου όπως έγραψε είναι σε κλειστό χώρο. Εκτός αυτού, σε 2 χρόνια προβλέπω τα μισά αυτοκίνητα να έχουν πουληθεί εξωτερικό και τα άλλα μισά λόγω κρίσης να έχουν φθαρεί στην εγχώρια αγορά (λίγοι αλλάζουν λάδια πια) οπότε εφόσον δεν δίνουν χρηματοδότηση οι τράπεζες τα μεταχειρισμένα θα εκλείψουν στην αγορά. Να το κρατήσει το αμάξι.

tzelen
12-11-13, 15:15
Αν καταθέσεις πινακίδες, χρειάζεται να ασφαλίσεις το όχημα;

29gk
12-11-13, 15:19
Η ασφαλιση, οπως και το ΚΤΕΟ, ηξερα πως ηταν υποχρεωτικα. Προσφατα ομως περασε εγκυκλιος που δεν υποχρεωνει σε ασφαλιση. Αυτο βεβαια μπορει και να αλλαξει, ετσι δεν ειναι ; ;)

jkoukos
12-11-13, 15:42
Δε νομίζω ότι ίσχυε ποτέ και ούτε είναι δυνατόν ν' αλλάξει στο μέλλον.

Όχημα σε νόμιμη ακινησία έχει καταθέσει άδεια κυκλοφορίας και κρατικές πινακίδες.
Χωρίς αυτά τα 2 δεν είναι δυνατόν να αιτηθεί κανείς και φυσικά να εκδοθεί ασφάλεια οχήματος.

Το ΚΤΕΟ είναι άλλη περίπτωση. Αν παρέλθει ο χρόνος του τεχνικού ελέγχου, τότε όταν (και αν) επιστρέψει το όχημα σε κυκλοφορία, μπορεί να περάσει χωρίς ποινή προσκομίζοντας την βεβαίωση ακινησίας από την εφορία και την απόδειξη πληρωμής των τελών κυκλοφορίας.

tzelen
12-11-13, 15:44
Εγώ θεωρούσα αυτονόητο ότι απαξ και παραδώσεις πινακίδες δεν είσαι υποχρεωμένος να καταβάλεις ασφάλιστρα (και τέλη, ασφαλώς), αλλά αυτονόητο και Ελλάδα δεν πάνε μαζί τελικά :twisted:

jkoukos
12-11-13, 16:28
Είναι αυτονόητο και δεν τέθηκε ποτέ σε αμφισβήτηση από κρατικό φορέα ή δημόσια υπηρεσία ή ασφαλιστική εταιρεία.

Η πρόσφατη τροποποίηση, του εν ισχύ νόμου για την υποχρεωτική ασφάλιση, αναφέρει ( "Η υποχρέωση ασφάλισης υφίσταται διαρκώς από την χορήγηση της άδειας κυκλοφορίας και των πινακίδων κυκλοφορίας, χωρίς να εξαρτάται από την εν τοις πράγμασι κίνηση ή λειτουργία του αυτοκινήτου, εκτός αν έχει τηρηθεί η διαδικασία της ακινησίας".

Αυτό παρεξηγήθηκε από ειδησεογραφικές και ενημερωτικές ηλεκτρονικές σελίδες, αναπαράγοντας το μύθευμα ότι υποχρέωση ασφάλισης έχουν και τα οχήματα σε ακινησία, λαμβάνοντας υπόψη το πρώτο μέρος της πρότασης (και αγνοώντας το υπογραμμισμένο)
Μόνο που στην πραγματικότητα αυτό που λέει είναι ότι ανεξάρτητα αν κινείται ή λειτουργεί το όχημα, από την στιγμή που έχει άδεια και πινακίδα κυκλοφορίας πρέπει να είναι ασφαλισμένο.

Με την κανονικά ακινησία του οχήματος (κατάθεση άδειας και πινακίδων κυκλοφορίας) παύει αυτόματα η υποχρέωση, όπως χαρακτηριστικά γράφει στο τέλος της πρότασης.

Redbill
12-11-13, 21:26
Παιδια καταρχην ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Το να το πουλήσω δεν το σκέφτομαι καν γιατί το αγόρασα 20.000€ και τώρα που κοίταξα το ίδιο μοντέλο το πουλάνε στα 6.000€. Το θεωρώ κοροιδία και εκτός αυτού αν αύριο μείνω χωρίς δουλειά που θα βρώ μετά λεφτά να πάρω άλλο + ότι το έχω σαν καινούργιο. Επειδή το έψαξα όταν καταθέσεις πινακίδες καταθέτεις και άδεια και δεν απαιτείται φυσικά να ασφαλίσεις το όχημα.Για το αν καταστρεφονται οι πινακιδες σε ενα ή δύο έτη δεν υπάρχει καθαρή απάντηση γιατί δεν είναι στάνταρ αλλά και να καταστραφούν πας μετα υπουργείο και παίρνεις νέες πινακίδες με νέα άδεια. Επίσης αν χρειαστεί το αυτοκίνητο ΚΤΕΟ στην εφορία σου δίνουν ένα χαρτι με το οποίο μπορείς να κινήσεις το αυτοκίνητο 1-2 ημέρες γι αυτό το λόγο. Τώρα το ότι θα είναι ανασφάλιστο αυτό δεν ξέρω πως λύνεται να πω την αλήθεια...Είμαι κοντά στο να τις δώσω. Επίσης κάτι άλλο που σκέφτηκα είναι ότι θα πρέπει να βάλω και κανά βελτιωτικό μέσα στο καύσιμο γιατί αν μείνει τόσο καιρό πιθανόν να δημιουργήσει προβλήματα. Τέλος κάτι άλλο που μου είπαν και δεν ξέρω αν ισχυέι είναι ότι πρέπει να γεμίσω το ντεπόζιτο με βενζίνη full γιατί αν μείνει κενο μπαίνει αέρας και προκαλεί οξείδωση στο ντεπόζιτο. Τα ντεπόζιτα στα νέα αυτοκίνητα δεν είναι από πλαστικό?

kostarcng
13-11-13, 11:24
Ναι να το γεμίσεις το ντεπόζιτο, καλά λένε γιατί αν είναι άδειο θα ξεραθούν τα όποια εκτεθειμένα εξαρτήματα της τρόμπας βενζίνης κτλ. Σωστό και το συντηρητικό βεζίνας.
Να ένα με την πρώτη γκουγκλιά http://www.bestsynthetics-eshop.gr/p.Syntiritiko-kaysimou.372039.html Από ότι κατάλαβα αυτό είναι για πάνω από 2 μήνες.

odys2008
17-11-13, 00:23
Πάντως θέμα οξείδωσης δεν τίθετε γιατί το ρεζερβουάρ είναι γεμάτο με αναθυμιάσεις από την βενζίνη και δεν έχει υγρασία ή οξυγόνο μέσα

kostarcng
17-11-13, 11:45
Πάντως θέμα οξείδωσης δεν τίθετε γιατί το ρεζερβουάρ είναι γεμάτο με αναθυμιάσεις από την βενζίνη και δεν έχει υγρασία ή οξυγόνο μέσα
Πρέπει όμως να είναι γεμάτο γιατί τίθεται θέμα πολυμερισμού του πλαστικού. Επίσης ότι μεταλλικό μικροεξάρτημα της τρόμπας αν δεν είναι γεμάτο το τεπόζιτο θα οξειδωθεί και ότι λάστιχο θα ξεραθεί. Το ντεπόζιτο με τις αλλαγές θερμοκρασίας περιβάλλοντος αναπνέει λόγω διαστολών συστολών,

elina_77
17-11-13, 23:50
Προσωπικά έχω μια κάπως απαισιόδοξη θεώρηση των πραγμάτων.
Πιστεύω ότι ποτέ τα πράματα δε θα είναι καλύτερα από φέτος, αντιθέτως κάθε χρόνο θα επιδεινώνονται.
Αμάξι που παραδίδει πινακίδες... δύσκολα τις ξαναφοράει.
Μακάρι να κάνω λάθος

(Υ.Γ Παρεπιπτόντως σκεφτόμουν και κάτι άλλο. Ένα αυτοκίνητο (με πινακίδες ή χωρίς) είναι σε κάθε περίπτωση εν δυνάμει κίνδυνος. (Σκεφτείτε π.χ ένα ακίνητο σε πιλοτή ΙΧ που για κάποιο λόγο αρπάζει φωτιά και προκαλεί ζημιές στα διπλανά. Δε θα έπρεπε λοιπόν να είναι σε κάθε περίπτωση ασφαλισμένο?)

jkoukos
18-11-13, 00:08
Το ότι δεν υπάρχει ασφάλεια, για ν' αποζημιωθεί η ζημιά των άλλων οχημάτων, δε σημαίνει ότι ο ιδιοκτήτης του δεν θα πληρώσει.

kostarcng
18-11-13, 10:37
(Υ.Γ Παρεπιπτόντως σκεφτόμουν και κάτι άλλο. Ένα αυτοκίνητο (με πινακίδες ή χωρίς) είναι σε κάθε περίπτωση εν δυνάμει κίνδυνος. (Σκεφτείτε π.χ ένα ακίνητο σε πιλοτή ΙΧ που για κάποιο λόγο αρπάζει φωτιά και προκαλεί ζημιές στα διπλανά. Δε θα έπρεπε λοιπόν να είναι σε κάθε περίπτωση ασφαλισμένο?)

Μην δίνεις ιδέες, άσε να τους τελειώσουν οι ιδέες και λίγο μπας και γλυτώσουμε από τα χαράτσια και τους παραπινάκιους φόρους.

MNP-10
18-11-13, 10:49
(Υ.Γ Παρεπιπτόντως σκεφτόμουν και κάτι άλλο. Ένα αυτοκίνητο (με πινακίδες ή χωρίς) είναι σε κάθε περίπτωση εν δυνάμει κίνδυνος. (Σκεφτείτε π.χ ένα ακίνητο σε πιλοτή ΙΧ που για κάποιο λόγο αρπάζει φωτιά και προκαλεί ζημιές στα διπλανά. Δε θα έπρεπε λοιπόν να είναι σε κάθε περίπτωση ασφαλισμένο?)

Κατα την παραδοση ο ιδιοκτητης λεει οτι θα το φυλασσει σε ιδιωτικο χωρο και οχι πχ μπροστα απ'τη πολυκατοικια ή στο δρομο. Απ'οσο ξερω για ζημιες σε ιδιωτικο χωρο η ασφαλιση δε καλυπτει ουτως ή αλλως - απευθυνεται για ζημιες που γινονται στους δρομους.

Manolis_karas
20-11-13, 21:28
Πάντως θέμα οξείδωσης δεν τίθετε γιατί το ρεζερβουάρ είναι γεμάτο με αναθυμιάσεις από την βενζίνη και δεν έχει υγρασία ή οξυγόνο μέσα
Παλιότερα στο αυτοκίνητο μου είχε οξειδωθεί λόγω βενζίνης με λάσπη και αναγκάστηκα να το αλλάξω.

paradox21
20-11-13, 21:44
Πάντως θέμα οξείδωσης δεν τίθετε γιατί το ρεζερβουάρ είναι γεμάτο με αναθυμιάσεις από την βενζίνη και δεν έχει υγρασία ή οξυγόνο μέσα

Φυσικά και έχει οξυγόνο μέσα.

mixalis12
20-11-13, 22:20
αυτο ισχυει ακομα και αν το κινουμε? δλδ. εγω σχεδον τις μισες φορες δεν το γεμιζω.(και η μιση ελλαδα μαλλον τωρα),αφηνω ενα τεταρτο.δημιουργει το ιδιο προβλημα αυτο μεσα στο ντεποζιτο?

kostarcng
21-11-13, 10:21
αυτο ισχυει ακομα και αν το κινουμε? δλδ. εγω σχεδον τις μισες φορες δεν το γεμιζω.(και η μιση ελλαδα μαλλον τωρα),αφηνω ενα τεταρτο.δημιουργει το ιδιο προβλημα αυτο μεσα στο ντεποζιτο?
Όταν κινείται το αμάξι δεν τίθεται θέμα γιατί το καύσιμο κινείται και βρέχει το εσωτερικό του ντεπόζιτου συχνά. Απλά όταν είναι άδειο το ντεπόζιτο ταλαιπωρείται λίγο παραπάνω η τρόμπα καυσίμου.

cool11
21-11-13, 10:26
Θα ηταν πολυ χρησιμο πιστευω, απο καποιον που τυχαινει να ξερει κατι για το θεμα 'ακινησια ΙΧ΄, να φτιαχτει ενα 'to do list' ή 'check list' ωστε να υπαρχει καποιος 'μπουσουλας' τι πρεπει να γινεται και καθε ποτε.
Αλλιως, θα θυμηθει ή θα ξερει καποιος να κανει πεντε πραγματα, και θα του εχουν ξεφυγει αλλα δεκαπεντε, με αποτελεσμα τη σταδιακη αχρηστευση του αυτοκινητου.

kostarcng
21-11-13, 15:18
Θα ηταν πολυ χρησιμο πιστευω, απο καποιον που τυχαινει να ξερει κατι για το θεμα 'ακινησια ΙΧ΄, να φτιαχτει ενα 'to do list' ή 'check list' ωστε να υπαρχει καποιος 'μπουσουλας' τι πρεπει να γινεται και καθε ποτε.
Αλλιως, θα θυμηθει ή θα ξερει καποιος να κανει πεντε πραγματα, και θα του εχουν ξεφυγει αλλα δεκαπεντε, με αποτελεσμα τη σταδιακη αχρηστευση του αυτοκινητου.

Τα περισσότερα εγχειρίδια οχημάτων έχουν διαδικασία ακινησίας οχήματος. Περιλαμβάνει σε γενικές γραμμές : Πλύσιμο-κέρωμα οχήματος, αποσύνδεση μπαταρίας και φόρτιση 1 φορά το μήνα, *λύσιμο μπουζί-γείωση- 'ώστε να ρίξεις μια δαχτυλήθρα λάδι σε κάθε κύλινδρο και να πατήσεις μίζα για 5 δευτερόλεπτα-επανατοποθέτηση μπουζί, πέρασμα με λάδι εξωτερικά στις ντίζες, φουλάρισμα καύσιμα και προσθέτεις σταθεροποιητή καυσίμων, φούσκωμα ελαστικά και περιστροφή τροχών 1 φορά το μήνα για να μην καταστραφούν από πάτημα στο ίδιο σημείο για καιρό. *καλύτερα είναι να παραλειφθεί και να βάζεις μπρός μια φορά των μήνα το κινητήρα για να μην ''τεμπελιάζει''.

cool11
27-11-13, 23:00
Οι τελευταιες εξελιξεις
http://news247.gr/eidiseis/oikonomia/allagh_sto_susthma_katatheshs_pinakidwn_to_2014.2523649.html

john dubi
28-11-13, 12:06
Οι τελευταιες εξελιξεις
http://news247.gr/eidiseis/oikonomia/allagh_sto_susthma_katatheshs_pinakidwn_to_2014.2523649.html

Απο το τιποτα καλυτερα ετσι.

cool11
18-12-13, 09:46
Ολα εδω μαζεμενα (λογω Μισελ:rofl:)
http://www.news.gr/politikh/politika-prosopa/article/116483/pos-tha-th-glitone-o-mihalhs-liaphs-me-380-evro.html

Redbill
06-01-14, 13:47
Καλησπέρα παιδιά και χρόνια πολλά. Συνεχίζω το θέμα λοιπόν καθώς σιγά σιγά θα βγαίνουν πραγματάκια όπως βλέπω. Δεν το κίνησα το όχημα για κανά 20ήμερο λοιπον και έμεινε από μπαταρία. Σκέφτομαι να πάω να αγοράσω έναν φορτιστή λοιπόν να τη φορτίζω τη μπαταρία με αυτόν. Το θέμα είναι ότι έχω δει σε κάποια νήματα να γράφεται πως δεν πρέπει να αφαιρούμε την μπαταρία από το αυτοκίνητο γιατί μηδενίζονται κάποια ηλεκτρονικά συστήματα. Άρα ούτε τον πόλο μπορώ να βγάλω.Ισχυει? Και αν ναι υπάρχει κάποια διάταξη που να φορτίζει την μπαταρία χωρίς να βγει από το αυτοκίνητο?

Σημείωση : Πρίζα υπάρχει στην αποθήκη του γκαράζ (30 μέτρα από εκεί που είναι σταθμευμένο το αυτοκίνητο) άρα η μπαταρία πρέπει να αφαιρεθεί

tarantules9
06-01-14, 18:03
Εγώ ένα πράγμα έχω να πω:
Που μας καταντήσανε τα λαμόγια.Να χρυσοπληρώνουμε τα πάντα γύρω μας και να μην μπορούμε να απολαύσουμε έστω τα απαραίτητα για τη ζωή μας.
Ντροπή τους και αίσχος εκεί που μας καταντήσανε και προς γνώση και συμμόρφωση όλων εμάς που τους βάλαμε εκεί πάνω να τρώνε τις σάρκες μας οι ξεφτύλες.
Καλή χρονιά σε όλους με υγεία και να βάλουμε μυαλό σύντομα γιατί λίγα είναι τα ψωμιά μας.Ή αυτοί ή εμείς.Διαλέχτε.
Και sorry για το offtopic αλλά αγανακτώ όταν βλέπω κοσμάκη να δίνει τόσα λεφτά για αμάξια και να μην μπορεί να τα χαρεί.

tsavman
06-01-14, 19:01
Καλησπέρα παιδιά και χρόνια πολλά. Συνεχίζω το θέμα λοιπόν καθώς σιγά σιγά θα βγαίνουν πραγματάκια όπως βλέπω. Δεν το κίνησα το όχημα για κανά 20ήμερο λοιπον και έμεινε από μπαταρία. Σκέφτομαι να πάω να αγοράσω έναν φορτιστή λοιπόν να τη φορτίζω τη μπαταρία με αυτόν. Το θέμα είναι ότι έχω δει σε κάποια νήματα να γράφεται πως δεν πρέπει να αφαιρούμε την μπαταρία από το αυτοκίνητο γιατί μηδενίζονται κάποια ηλεκτρονικά συστήματα. Άρα ούτε τον πόλο μπορώ να βγάλω.Ισχυει? Και αν ναι υπάρχει κάποια διάταξη που να φορτίζει την μπαταρία χωρίς να βγει από το αυτοκίνητο?

Σημείωση : Πρίζα υπάρχει στην αποθήκη του γκαράζ (30 μέτρα από εκεί που είναι σταθμευμένο το αυτοκίνητο) άρα η μπαταρία πρέπει να αφαιρεθεί

Καλύτερα να φορτίζεις με την μπαταρία εκτός, γιατί αν κάνει κανένα τρελό spike ο φορτιστής, μπορεί να σου "ψήσει" τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου.
Δεν υπάρχει πρόβλημα με την αφαίρεση της μπαταρίας από το όχημα, το πολύ πολύ να χαθεί η ένδειξη του ρολογιού, οι μνήμες των σταθμών και τέτοια. Τα χιλιόμετρα πάντως δεν μηδενίζονται :p

Εγώ έχω όχημα σε ακινησία σε χώρο χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα και έχω πάρει την μπαταρία σπίτι μου.
Την έχω μόνιμα επάνω σε φορτιστή, και όποτε θέλω να το βάλω μπρος, την πηγαίνω, την κουμπώνω και όλα κομπλέ.

Να περιμένεις πάντως ότι η μπαταρία κάποια στιγμή θα τα φτύσει, αν δεν λειτουργεί κανονικά εντός οχήματος. Και το ρελαντί δεν προσφέρει ιδιαίτερη (ή σχεδόν καθόλου) φόρτιση.

Κοινώς, αναγκάζεσαι να γίνεις Λιάπης ή υπολογίζεις μία μπαταρία ανά δύο-τρία χρόνια.

- - - Updated - - -

Κάτι που μου ήρθε τώρα, σταθεροποιητικό καυσίμου έχεις βάλει;

Redbill
06-01-14, 19:22
Μάλιστα. Αυτό σκεφτόμουν και εγώ απλά με προβλημάτισαν τα σχόλια που σου είπα. Αν δεν υπάρχει πρόβλημα θα προχωρήσω έτσι. Επίσης το να αγοράσω έναν εκκίνητη για να το βάζω μπροστά από εκεί το αυτοκίνητο είναι λες πεταμένα λεφτά? Το λέω γιατί κάθε 15 ημέρες το βάζω μπροστά για μισή ώρα περίπου (και πάνω από 2500 στροφές για κανά δεκάλεπτο) και θεωρώ πως δεν πεθαίνει η μπαταρία απόλυτα. Άρα μήπως μία φορά το δεκαπενθήμερο που πάω να το βάζω μπροστά να το κάνω με εκκίνητη?

Αυτό το ρώτησα στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο που του έκανα το τελευταίο Service τον Νοέμβριο και μου είπαν σε 3-4 μήνες απ όταν
το ακινητοποιήσω να του βάλω ενισχυτικό καυσίμου. Το έχω υπόψη. Έχουν σε βενζινάδικα?

[

- - - Updated - - -
Tarantul Έχεις χίλια δίκια αλλά κάπου είχε χαθεί και το μέτρο. Ο γείτονας μου ας πούμε τι το ήθελε το τζιπ 3000 κυβικά? Η δουλειά του είναι στο κέντρο και πάει μια φορά το χρόνο στο χωριό του στη Κόρινθο...Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση. Απλά το κακό είναι πως με όλη αυτή τη κατάσταση μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά δυστυχώς.

tsavman
06-01-14, 20:03
O εκκινητής δεν πρόκειται να σου φορτίσει την μπαταρία, και ούτε ξέρω αν είναι καλό για το αυτοκίνητο να το ξεκινάς πάντα με εκκινητή.
Καλύτερα φορτιστής, ώστε να συντηρείς την μπαταρία όσο καιρό κάθεται.

Ενισχυτικό καυσίμου βάλε άμεσα, μην το αφήνεις τόσο καιρό χωρίς. Επίσης φούλαρε το ντεπόζιτο, και κάθε φορά που πηγαίνεις να βάλεις μπρος, άνοιγε την τάπα του ρεζερβουάρ ώστε να φεύγουν οι αναθυμιάσεις.

Το μαρσάρισμα το θεωρώ άσκοπο σε ακινησία, ειδικά τώρα τον χειμώνα που τα λάδια αργούν να ζεσταθούν χωρίς φορτίο. Τζάμπα βενζίνη καις.
Μόνο ρελαντί για λίγα λεπτά ώστε να γίνεται λίπανση αρκεί. Υπολόγισε επίσης, μία αλλαγή λαδιών το χρόνο, άσχετα που δεν κάνεις χιλιόμετρα. Για αυτό το λόγο μπορείς να βάλεις φθηνό ημισυνθετικό λάδι.

Από καθάρισμα έχεις κάνει τίποτα;
Πλύσιμο του σασί από κάτω με αφρό;

Redbill
06-01-14, 21:06
Βασικά το μαρσάρισμα το κάνω γιατί μου είχε πει ηλεκτρολόγος ότι με ρελαντί δεν φορτίζει η μπαταρία παρά μόνο από 2500 στροφές και πάνω.Λάδια έβαλα Νοέμβριο ημισυνθετικά άρα τέλος του χρόνου πάλι.Καθάρισμα ένα πλυντήριο το πήγα και του έβαλα κουκούλα. Από κάτω δεν έκανα κάτι δεν είχα ακούσει κάτι..Θα έπρεπε?

tsavman
06-01-14, 21:14
Η κουκούλα, αναλόγως της υφής της εσωτερικά, μπορεί να προκαλέσει πρόβλημα στο βερνίκι του χρώματος. Υπάρχει και το θέμα της υγρασίας που πιθανώς να μαζεύεται εσωτερικά. Εφόσον το όχημα είναι σε κλειστό χώρο, θεωρώ την κουκούλα αχρείαστη.

Το μαρσάρισμα εγώ πάντως δεν το συνιστώ, με κρύο μοτέρ. Δεν αξίζει τον κόπο, η μπαταρία δεν πρόκειται να φορτίσει σε 10'.
Άσε το μοτέρ να δουλεύει χαλαρά να λιπαίνεται, να μην ξεραθούν οι τσιμούχες, και θα είσαι κομπλέ.

Από κάτω εγώ πλένω το αυτοκίνητο 2 φορές το χρόνο, μία μετά το καλοκαίρι, και μία μετά τον χειμώνα. Φεύγουν έτσι βρωμιές και αλάτια που πιθανώς να δημιουργήσουν πρόβλημα στο μέλλον.

euri
06-01-14, 22:01
Υπάρχει δυνατότητα έκδοσης προσωρινής άδειας κυκλοφορίας και προσωρινών πινακίδων για μέχρι 2 ημέρες το μήνα: http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=27199&subid=2&pubid=113140437

leasedline
06-01-14, 22:07
το αυτοκίνητο σε αυτή τη περίπτωση πρέπει να αφαλιστεί ή όχι;

paradox21
06-01-14, 22:26
το αυτοκίνητο σε αυτή τη περίπτωση πρέπει να αφαλιστεί ή όχι;

Υπάρχει αντίστοιχο ασφάλιστρο.

sweet dreams
06-01-14, 22:26
το αυτοκίνητο σε αυτή τη περίπτωση πρέπει να αφαλιστεί ή όχι;

Nαι. Γίνεται σχετική αναφορά στο τέλος του άρθρου.

vasilimertzani
06-01-14, 22:50
Καλησπέρα παιδιά και χρόνια πολλά. Συνεχίζω το θέμα λοιπόν καθώς σιγά σιγά θα βγαίνουν πραγματάκια όπως βλέπω. Δεν το κίνησα το όχημα για κανά 20ήμερο λοιπον και έμεινε από μπαταρία. Σκέφτομαι να πάω να αγοράσω έναν φορτιστή λοιπόν να τη φορτίζω τη μπαταρία με αυτόν. Το θέμα είναι ότι έχω δει σε κάποια νήματα να γράφεται πως δεν πρέπει να αφαιρούμε την μπαταρία από το αυτοκίνητο γιατί μηδενίζονται κάποια ηλεκτρονικά συστήματα. Άρα ούτε τον πόλο μπορώ να βγάλω.Ισχυει? Και αν ναι υπάρχει κάποια διάταξη που να φορτίζει την μπαταρία χωρίς να βγει από το αυτοκίνητο?

Σημείωση : Πρίζα υπάρχει στην αποθήκη του γκαράζ (30 μέτρα από εκεί που είναι σταθμευμένο το αυτοκίνητο) άρα η μπαταρία πρέπει να αφαιρεθεί
http://www.skroutz.gr/s/3791036/Black-Decker-%CE%A6%CE%BF%CF%81%CF%84%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%83%CF%85%CE%BD%CF%84%CE%B7%CF%81%CE%B7%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%BC%CF%80%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%81%CE%B9%CE%B1%CF%82-%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%BF%CF%85.html
δεν ειναι βεβαια δοκιμασμενος (αν πιανουν τα χερια σου μπορω να σου προτεινω αναλογο να κατασκευαασεις) ουτε να βγαλεις πριζα ουτε πολους ουτε τιποτα.

Εγώ ένα πράγμα έχω να πω:
Που μας καταντήσανε τα λαμόγια.Να χρυσοπληρώνουμε τα πάντα γύρω μας και να μην μπορούμε να απολαύσουμε έστω τα απαραίτητα για τη ζωή μας.
Ντροπή τους και αίσχος εκεί που μας καταντήσανε και προς γνώση και συμμόρφωση όλων εμάς που τους βάλαμε εκεί πάνω να τρώνε τις σάρκες μας οι ξεφτύλες.
Καλή χρονιά σε όλους με υγεία και να βάλουμε μυαλό σύντομα γιατί λίγα είναι τα ψωμιά μας.Ή αυτοί ή εμείς.Διαλέχτε.
Και sorry για το offtopic αλλά αγανακτώ όταν βλέπω κοσμάκη να δίνει τόσα λεφτά για αμάξια και να μην μπορεί να τα χαρεί.

απαραιτητο στην ζωη το αυτοκινητο δεν ειναι ουτε ηταν ποτε....ουτε θα γινει

dipas
06-01-14, 22:56
Βασικά το μαρσάρισμα το κάνω γιατί μου είχε πει ηλεκτρολόγος ότι με ρελαντί δεν φορτίζει η μπαταρία παρά μόνο από 2500 στροφές και πάνω.
Τσαμπα ταλαιπωρεις το αμαξι μη το κανεις αυτο, σε καμια περιπτωση οι 2500 στροφες που εχεις εν κινησει δεν ειναι το ιδιο με 2500 μαρσαρισμα. Η μπαταρια φορτιζεται μια χαρα και στο ρελαντι.

- - - Updated - - -



απαραιτητο στην ζωη το αυτοκινητο δεν ειναι ουτε ηταν ποτε....ουτε θα γινει
Δυστυχως ειναι και θα γινει ακομα περισσοτερο. Οχι το αυτοκινητο καθεαυτο αλλα η αναγκη για μετακινηση-μεταφορα.

Redbill
06-01-14, 23:54
Vasilimertzani αυτό που μου προτείνεις πως συντηρεί - φορτίζει την μπαταρία? Πάλι δεν θέλει είσοδο από πρίζα?

leasedline
07-01-14, 13:01
Υπάρχει αντίστοιχο ασφάλιστρο.

δηλαδή πάμε σε ασφαλιστική και κάνουμε ασφάλεια μιας μέρας;

paradox21
07-01-14, 16:44
Κανονικά ναι,όπως στις εταιρίες ενοικιάσεως.
τώρα πια, πως και αν θα σου το κάνουν,δεν ξέρω.

sweet dreams
07-01-14, 17:42
δηλαδή πάμε σε ασφαλιστική και κάνουμε ασφάλεια μιας μέρας;


Κανονικά ναι,όπως στις εταιρίες ενοικιάσεως.
τώρα πια, πως και αν θα σου το κάνουν,δεν ξέρω.

Πάντως σήμερα που ρώτησα στην ασφαλιστική μου, γιατί με ενδιαφέρει το θέμα, μου είπαν ότι δεν έχουν κάποια ενημέρωση
προς το παρόν.
Ισχύει το ελάχιστο του ενός μήνα.
Δεν ξέρω αν έμαθε κάποιος άλλος κάτι.
Αύριο θα ξέρουμε περισσότερα.

vasilimertzani
08-01-14, 10:53
Τσαμπα ταλαιπωρεις το αμαξι μη το κανεις αυτο, σε καμια περιπτωση οι 2500 στροφες που εχεις εν κινησει δεν ειναι το ιδιο με 2500 μαρσαρισμα. Η μπαταρια φορτιζεται μια χαρα και στο ρελαντι.

- - - Updated - - -


Δυστυχως ειναι και θα γινει ακομα περισσοτερο. Οχι το αυτοκινητο καθεαυτο αλλα η αναγκη για μετακινηση-μεταφορα.

Η μετακινηση ηταν αναγκαια.Το αμαξι δεν ηταν και δεν θα γινει ποτε.


Vasilimertzani αυτό που μου προτείνεις πως συντηρεί - φορτίζει την μπαταρία? Πάλι δεν θέλει είσοδο από πρίζα?

Ναι θελει πριζα,απο οτι ειδα ο φιλος εχει πριζα 30μ μακρια οποτε με μια μπαλαντεζα κανει δουλεια..
ΠΡΟΣΟΧΗ δεν ειναι φορτιστης....το συνδεεις μονιμα στην μπαταρια και την συντηρη οσο διαστημα δεν κινειται το αμαξι.Ακομα και μηνες............

tsavman
08-01-14, 13:26
Ένας φορτιστής όμως μπορεί να παίξει ΚΑΙ τον ρόλο του συντηρητή.

Ουσιαστικά αυτό το εργαλείο φορτιστής είναι, απλά μικρότερης ισχύος, δεν μπορεί δηλαδή να γεμίσει μία μισοάδεια μπαταρία, αλλά να προσφέρει συνεχείς μικρές φορτίσεις (πχ από το 80-100%).

vasilimertzani
08-01-14, 15:45
Τσαμπα ταλαιπωρεις το αμαξι μη το κανεις αυτο, σε καμια περιπτωση οι 2500 στροφες που εχεις εν κινησει δεν ειναι το ιδιο με 2500 μαρσαρισμα. Η μπαταρια φορτιζεται μια χαρα και στο ρελαντι.

- - - Updated - - -


Δυστυχως ειναι και θα γινει ακομα περισσοτερο. Οχι το αυτοκινητο καθεαυτο αλλα η αναγκη για μετακινηση-μεταφορα.


Ένας φορτιστής όμως μπορεί να παίξει ΚΑΙ τον ρόλο του συντηρητή.

Ουσιαστικά αυτό το εργαλείο φορτιστής είναι, απλά μικρότερης ισχύος, δεν μπορεί δηλαδή να γεμίσει μία μισοάδεια μπαταρία, αλλά να προσφέρει συνεχείς μικρές φορτίσεις (πχ από το 80-100%).

OXI ,o φορτιστης ειναι μονο για να φορτιζει την μπαταρια.Αν τον αφησεις επανω θα την καταστρεψει γρηγορα(δεν ειναι σαν των κινητων ).Ο συντηρητης εχει ενα επιπλεον συστημα ,οπου αυτοματα κοβει την ταση οταν φορτιση η μπαταρια.

Σωστα τα λες μπορει υπο καποιες προυποθεσεις να φορτισει αδεια μπαταρια,αλλα η χρηση του ειναι καθεαυτου να το βαζεις στην πριζα να σου φορτιζει μια παρατημενη μπαταρια και να την ξεχνας..

@ ADSLgr.com All rights reserved.