Επιστροφή στο Forum : λάθος χρέωση της Forthnet Telephony σε κινητά
Η ιστορία στη χώρα Μπανανία έχει ως εξής:
Πελάτης της Forthnet Telephony εδώ και χρόνια (χωρίς προεπιλογή αλλά σταθερός χρήστης) στο πρόγραμμα Αγαπημένοι Προορισμοί.
(τιμοκατάλογος Α.Π. http://www.forthnet.gr/media/Telephony/new%20logo/ap_gr_25-1-07.pdf)
Κάτοχος ενός αριθμού Vodafone (6944xxxx) το οποίο μέχρι 3 Αυγούστου 2006 ήταν με φορητότητα στην QTelecom και από 3 Αυγούστου και μετά με φορητότητα σε συμβόλαιο Cosmote.
Οπως διαπίστωσα πριν λίγες μέρες η Forthnet Telephony εξακολουθεί από τον Αύγουστο να με χρεώνει για κλήσεις προς αυτό τον αριθμό σαν κλήσεις προς κινητό QTelecom.:evil: (για όσους δε γνωρίζουν χρεώνονται ακριβότερα)
Εστειλα αναλυτικό email στο τμήμα εξυπηρέτησης στις 20/2/2007 ζητώντας να μου εξηγήσουν τι γίνεται. Δε περίμενα να πάρω απάντηση άμεσα φυσικά, οπότε σήμερα πήρα τηλ. στο CC.
Μετά που επιτέλους ο τηλεφωνητής μίλησε με κάποιον αρμόδιο μου είπε: "έχουμε λάβει το email σας και την υπόθεση την διερευνά το αρμόδιο τμήμα".
Για πείτε μου ρε παιδιά.. θα είμαι υπερβολικός αν ζητήσω πίστωση τη διαφορά των κλήσεων προς αυτό το νούμερο (είναι το δικό μου κινητό και με καλούν συχνά από το σπίτι) από τον Αύγουστο και μετά?:rtfm:
Υπερβολικός; Σε καμία περίπτωση. Ακόμα και για 0,01€ διαφορά. Πόσο μάλλον για μεγαλύτερο ποσό...
Υποτίθεται πως κανονικά όλοι οι πάροχοι έχουν πρόσβαση στο σύστημα της φορητότητας, γιατί διαφορετικά η κλήση σου θα είχε δρομολογηθεί στην Q και όχι στην Cosmote που είναι τώρα. Αρα από τη στιγμή που συνομιλείς με κινητό Cosmote από φορητότητα, η Forthnet σε συνδέει στο δίκτυο της Cosmote, άρα πρέπει και να σε χρεώσει με τα αντίστοιχα τέλη.
Τώρα γιατί ενώ κάλεσε σωστά στο δίκτυο της Cosmote, σε χρέωσε με τα τέλη κλήσεων προς Q, ο καθένας μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματά του :whistle:
Και μην ξεχνάμε ότι οι καλοί μας εναλλακτικοί έχουν «ξεχάσει» μέχρι σήμερα να εξισώσουν τα τέλη των κλήσεων προς Q, που από 1/1/2007 είναι ίδια με της TIM...
Nίκο, όχι απλά δεν σε βρίσκω υποερβολικό, αλλά αντίθετα θεωρώ πως πρέπει να αητήσεις την πίστωση του ποσού της διαφοράς, ακόμα και αν μιλάμε για μερικά ευρώ, που όμως δεν τους χρωστάς!
Φαντάζομαι ότι μέσω του αναλυτικού λογαριασμού μπορείς να δεις περίπου ποιο είναι το ποσό, και να ζητήσεις την πίστωσή του ;)
το ποσό σίγουρα δε θα είναι μεγάλο αλλά αυτό που με ενδιαφέρει κυρίως είναι να σταματήσει στο εξής η λάθος χρέωση..
πριν λίγα λεπτά με κάλεσε ξανά μια κυρία να με ενημερώσει πως κοιτάνε το θέμα και την ενημέρωσα (γιατί απ'οτι μου είπε δεν είχαν βρει τι γίνεται) που ακριβώς είναι το λάθος..
τώρα γιατί δεν αναγνωρίζει τις φορητότητες το σύστημα τους..:whistle:
παλιά λέγανε "μελετάτε τας γραφάς".. τώρα λέμε "μελετάτε τους αναλυτικούς λογαριασμούς.."
Σόρι για το off-topic, αλλά επειδή δεν έχει νόημα να ανοίξω νέο θέμα, πώς σας φαίνεται η ποιότητα της τηλεφωνίας FORTHnet;
Σόρι για το off-topic, αλλά επειδή δεν έχει νόημα να ανοίξω νέο θέμα, πώς σας φαίνεται η ποιότητα της τηλεφωνίας FORTHnet;
προσωπικά δεν αντιμετώπισα ποτέ πρόβλημα.. (ούτε με τον ήχο αν εννοείς αυτό..)
προσωπικά δεν αντιμετώπισα ποτέ πρόβλημα.. (ούτε με τον ήχο αν εννοείς αυτό..)
Βασικά τον ήχο εννοώ.
Κάτοχος ενός αριθμού Vodafone (6944xxxx) το οποίο μέχρι 3 Αυγούστου 2006 ήταν με φορητότητα στην QTelecom και από 3 Αυγούστου και μετά με φορητότητα σε συμβόλαιο Cosmote.
Οπως διαπίστωσα πριν λίγες μέρες η Forthnet Telephony εξακολουθεί από τον Αύγουστο να με χρεώνει για κλήσεις προς αυτό τον αριθμό σαν κλήσεις προς κινητό QTelecom.:evil: (για όσους δε γνωρίζουν χρεώνονται ακριβότερα)
Με την πρώτη ανάγνωση του μηνύματός σου, πίστεψα ότι έχουμε να κάνουμε με περίπτωση όπου το σύστημα billing χρεώνει με βάση τον αριθμό (λ.χ. 694=vodafone) και όχι τον πραγματικό πάροχο. Αυτό θα ήταν ένα "πρόβλημα". Όμως, εσένα δε σε χρέωσαν ως vodafone, αλλά ως Q, που ήταν η προηγούμενη εταιρία που είχε μεταφερθεί το κινητό!
Δε γίνεται, λοιπόν, να λαμβάνουν υπόψη τη φορητότητα τη μία φορά, αλλά όχι και την επόμενη! Εντελώς κουφό και απαράδεκτο για το χρονικό διάστημα που έχει μεσολαβήσει... Σε παρακαλώ εάν έχεις εξελίξεις να τις γράψεις γιατί με ενδιαφέρει γενικότερα το θέμα...
Με την πρώτη ανάγνωση του μηνύματός σου, πίστεψα ότι έχουμε να κάνουμε με περίπτωση όπου το σύστημα billing χρεώνει με βάση τον αριθμό (λ.χ. 694=vodafone) και όχι τον πραγματικό πάροχο. Αυτό θα ήταν ένα "πρόβλημα". Όμως, εσένα δε σε χρέωσαν ως vodafone, αλλά ως Q, που ήταν η προηγούμενη εταιρία που είχε μεταφερθεί το κινητό!
Δε γίνεται, λοιπόν, να λαμβάνουν υπόψη τη φορητότητα τη μία φορά, αλλά όχι και την επόμενη! Εντελώς κουφό και απαράδεκτο για το χρονικό διάστημα που έχει μεσολαβήσει... Σε παρακαλώ εάν έχεις εξελίξεις να τις γράψεις γιατί με ενδιαφέρει γενικότερα το θέμα...
Είδα στο online σύστημα χρέωσης πως από χτες 26/2/2007 άρχισαν να με χρεώνουν κανονικά ως Cosmote.
Φυσικά δεν έχω κανένα τηλέφωνο ή email ενημέρωσης. Θα περιμένω μέχρι το τέλος της εβδομάδας μήπως και με καλέσουν και μετά θα τους ενημερώσω μαζί με την ΕΕΤΤ και την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.
Είδα στο online σύστημα χρέωσης πως από χτες 26/2/2007 άρχισαν να με χρεώνουν κανονικά ως Cosmote.
Φυσικά δεν έχω κανένα τηλέφωνο ή email ενημέρωσης. Θα περιμένω μέχρι το τέλος της εβδομάδας μήπως και με καλέσουν και μετά θα τους ενημερώσω μαζί με την ΕΕΤΤ και την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.
Βέβαια η απορία παραμένει: Θα το έβρισκαν μόνοι τους ή έγινε η αλλαγή μετά από τη δική σου όχληση;
Παρεμπιπτόντως, τώρα το θέμα σου είναι να σου επιστρέψουν το ποσό που αντιστοιχεί στη διαφορά από Q σε cosmote από το καλοκαίρι. Αν θες την άποψή μου, γράφτο αυτό (πες τους ότι είδες ότι άλλαξε η χρέωση και πλέον δικαιούσαι να τιμολογηθείς από τις 3/8/06 με το τιμολόγιο της cosmote) και ζήτα το από τη FORTHnet. Το ότι το άλλαξαν, είναι έμπρακτη αποδοχή/αναγνώριση λάθους εκ μέρους τους, οπότε αυτό σε βολεύει. Περίμενε απάντηση (μη νομίζεις ότι θα τη δώσουν εύκολα, είναι δύσκολο να υπολογιστεί - θα διευκόλυνε εάν μπορούσες να υπολόγιζες ένα περίπου). Μην μπλέκεις, τουλάχιστον στην αρχή, άλλες υπηρεσίες. Τσάμπα τις φορτώνουμε, όταν δεν έχουμε την άποψη του αντισυμβαλλομένου...
το αν θα το έβρισκαν μόνοι τους το που έγινε το λάθος να σου πω την αλήθεια δε με νοιάζει.. αφορά και μόνο την ικανότητα ή μη του τεχνικού τμήματος τους.
το θέμα δεν είναι μόνο ο δικός μου λογαριασμός όμως.. προφανώς όλοι όσοι με καλούσαν μέσω Forthnet υπερχρεώνονταν για όλο αυτό το διάστημα..! όπως και π.χ. ένα σταθερό στην Αθήνα στο όνομα του πατέρα μου που χρησιμοποιεί το Forthnet Telephony..
Έχουμε ιδέα ποιος είναι υπεύθυνος να ενημερώνει τους παρόχους τηλεπικοινωνιών για την φορητότητα; Εννοώ, πως ξέρει η 4νετ σε ποια εταιρεία ανήκει ένας αριθμός; Μήπως η ΤΙΜ είναι αυτή που δεν ενημέρωσε την 4νετ για την αλλαγή;
Έχουμε ιδέα ποιος είναι υπεύθυνος να ενημερώνει τους παρόχους τηλεπικοινωνιών για την φορητότητα; Εννοώ, πως ξέρει η 4νετ σε ποια εταιρεία ανήκει ένας αριθμός; Μήπως η ΤΙΜ είναι αυτή που δεν ενημέρωσε την 4νετ για την αλλαγή;
όχι και ΤΙΜ ρε Χάρη..! σε προσέβαλα εγώ? :p
λογικά αυτές οι ενημερώσεις πρέπει να είναι αυτόματες.. και να αφορούν το κέντρο δρομολόγησης της κλήσης και το κέντρο τερματισμού.
όχι και ΤΙΜ ρε Χάρη..! σε προσέβαλα εγώ? :p
Mε έχεις τρελλάνει στη φορητότητα! Αποφάσισε επιτέλους που θα μείνεις :lol::p
λογικά αυτές οι ενημερώσεις πρέπει να είναι αυτόματες.. και να αφορούν το κέντρο δρομολόγησης της κλήσης και το κέντρο τερματισμού.
Το λογικό είναι αυτό... αλλά προφανώς, και σ'αυτή την περίπτωση, το λογικό δεν είναι απαραίτητα το πρακτέο στην Ελλάδα :p
Έχουμε ιδέα ποιος είναι υπεύθυνος να ενημερώνει τους παρόχους τηλεπικοινωνιών για την φορητότητα; Εννοώ, πως ξέρει η 4νετ σε ποια εταιρεία ανήκει ένας αριθμός; Μήπως η ΤΙΜ είναι αυτή που δεν ενημέρωσε την 4νετ για την αλλαγή;
ΕΒΔΑΦ => ΕΕΤΤ
http://www.eett.gr/opencms/sites/EETT/Electronic_Communications/Telecoms/Numbering/portability_FAQ.html#19
ΕΒΔΑΦ => ΕΕΤΤ
http://www.eett.gr/opencms/sites/EETT/Electronic_Communications/Telecoms/Numbering/portability_FAQ.html#19
Ευχαριστώ :oneup:
Άρα τι; Η ΕΒΔΑΦ έχει λάθος στοιχεία; Είναι δυνατόν αυτό;
Πιο πιθανό το θεωρώ να είναι λάθος της Forthnet.
Ευχαριστώ :oneup:
Άρα τι; Η ΕΒΔΑΦ έχει λάθος στοιχεία; Είναι δυνατόν αυτό;
Πως έχει λάθος στοιχεία η ΕΒΔΑΦ, αφού η κλήση δρομολογείται κανονικά και το τηλέφωνό του χτυπάει.
Το billing της forthnet κάνει το "λάθος". :down:
Ενώ το σύστημα δρομολόγησης κλήσεων της Forthnet δρομολογεί την κλήση στην Cosmote, το billing χρεώνει Q-Telecom! Το θέμα είναι, από που και ως που χρεώνει Q-Telecom, αφού το πρόθεμα του ανθρώπου είναι 6944. Δηλαδή ακομα και αν υποθέσουμε ότι το billing της Forthnet δε χρέωνε με βάση την ΕΒΔΑΦ αλλά με βάση το πρόθεμα, ούτε αυτή η περίπτωση εφαρμόζεται εδώ!
Πως έχει λάθος στοιχεία η ΕΒΔΑΦ, αφού η κλήση δρομολογείται κανονικά και το τηλέφωνό του χτυπάει.
Το billing της forthnet κάνει το "λάθος". :down:
Ενώ το σύστημα δρομολόγησης κλήσεων της Forthnet δρομολογεί την κλήση στην Cosmote, το billing χρεώνει Q-Telecom! Το θέμα είναι, από που και ως που χρεώνει Q-Telecom, αφού το πρόθεμα του ανθρώπου είναι 6944. Δηλαδή ακομα και αν υποθέσουμε ότι το billing της Forthnet δε χρέωνε με βάση την ΕΒΔΑΦ αλλά με βάση το πρόθεμα, ούτε αυτή η περίπτωση εφαρμόζεται εδώ!
Eάν είναι όπως τα λες, τότε δεν μιλάμε για «λάθος» αλλά για εσκεμμένη ενέργεια :whistle:
Το θέμα είναι, από που και ως που χρεώνει Q-Telecom, αφού το πρόθεμα του ανθρώπου είναι 6944. Δηλαδή ακομα και αν υποθέσουμε ότι το billing της Forthnet δε χρέωνε με βάση την ΕΒΔΑΦ αλλά με βάση το πρόθεμα, ούτε αυτή η περίπτωση εφαρμόζεται εδώ!
Μέγα ερώτημα και πάρα πολύ σημαντικό! Γιατί όταν σε 1-2 χρόνια γίνει μπάχαλο με τη φορητότητα (δηλαδή τα προθέματα δε θα είναι ασφαλής τρόπος διαπίστωσης του πού ανήκει ένας αριθμός, για μεγάλο αριθμό τηλεφώνων), εάν οι εταιρίες "καθυστερούν" 6μηνα για να ενημερώσουν το billing τους (και όχι μόνο) από την ΕΒΔΑΦ, την κάτσαμε τη βάρκα!
Παρεμπιπτόντως, ένα άλλο θέμα που είχα βιώσει κι εγώ με τη φορητότητα, είναι ας πούμε γεωγραφικό: Οι εναλλακτικοί δεν ξέρουν εάν ένας αριθμός ΟΤΕ (ή άλλου εναλλακτικού) είναι σε φορητότητα κι εάν είναι σε ποια περιοχή λειτουργεί πλέον (τα τρία πρώτα ψηφία δεν είναι πλέον ενδεικτικά της περιοχής).
Παρεμπιπτόντως, ένα άλλο θέμα που είχα βιώσει κι εγώ με τη φορητότητα, είναι ας πούμε γεωγραφικό: Οι εναλλακτικοί δεν ξέρουν εάν ένας αριθμός ΟΤΕ (ή άλλου εναλλακτικού) είναι σε φορητότητα κι εάν είναι σε ποια περιοχή λειτουργεί πλέον (τα τρία πρώτα ψηφία δεν είναι πλέον ενδεικτικά της περιοχής).
Πάντως ο οδηγός κάλυψης της ΟΝ μια χαρά δίνει τα νούμερα που έχουν φορητότητα περιοχής... τσεκαρισμένο αρκετές φορές ;)
Πάντως ο οδηγός κάλυψης της ΟΝ μια χαρά δίνει τα νούμερα που έχουν φορητότητα περιοχής... τσεκαρισμένο αρκετές φορές ;)
Μην είσαι σίγουρος... εμένα ακόμα με βγάζει αλλού! (βέβαια εγώ είμαι και περίπτωση αφού ούτε ο ΟΤΕ ξέρει ότι το τηλέφωνό μου λειτουργεί από τις 6/11/2006, αλλά στα δύσκολα φαίνονται τα σωστά συστήματα :) - (κάποια στιγμή θα γράψω και αυτή την ιστορία μου, αλλά σκέφτομαι αν πρέπει πρώτα να καταθέσω αγωγή...)
Μην είσαι σίγουρος... εμένα ακόμα με βγάζει αλλού! (βέβαια εγώ είμαι και περίπτωση αφού ούτε ο ΟΤΕ ξέρει ότι το τηλέφωνό μου λειτουργεί από τις 6/11/2006, αλλά στα δύσκολα φαίνονται τα σωστά συστήματα :) - (κάποια στιγμή θα γράψω και αυτή την ιστορία μου, αλλά σκέφτομαι αν πρέπει πρώτα να καταθέσω αγωγή...)
Ελπίζω μόνο να μην σου στέλνουν και λογαριασμούς :rofl::p
φυσικά ούτε φωνή ούτε ακρόαση ακόμα..
μόλις τους έστειλα ένα ευχετήριο
Κύριοι,
Σε συνέχεια του email που σας είχα στείλει στις 19/2/2007 σχετικά με
λάθος χρέωση από τη σταθερή τηλεφωνία Forthnet Telephony, την οποία
χρησιμοποιώ, προς το κινητό μου και για το χρονικό διάστημα από 3
Αυγούστου 2006 έως και 23 Φεβρουαρίου 2007:
Δεν είχα καμία ενημέρωση από τη Forthnet σχετικά με τη λάθος τιμολόγηση
για διάστημα τόσων μηνών. Αντίθετα στο διάστημα 20-23/2/2007 και μετά
από δική μου επίμονη τηλεφωνική επικοινωνία κατάφερα να μιλήσω με κάποια
κυρία η οποία με ενημέρωσε πως “το τεχνικό σας τμήμα δεν γνώριζε τι έχει
συμβεί αλλά το κοιτάει”. Ο ίδιος την ενημέρωσα πως το πρόβλημα ήταν πως
το κινητό μου χρεωνόταν από το σύστημα της Forthnet ως κινητό Q-Telecom
ενώ θα έπρεπε από τις 3 Αυγούστου και μετά να χρεώνεται ως κινητό
Cosmote, και μάλιστα της ζήτησα να το μεταφέρει στο τεχνικό σας τμήμα.
Σήμερα 5 Μαρτίου 2007 εξακολουθώ να μην έχω καμία ενημέρωση από τη
Forthnet σχετικά με τη λάθος τιμολόγηση (ούτε φυσικά λόγο για
αποζημίωση) κάτι το οποίο ως πελάτης της Forthnet θεωρώ απαράδεκτο.
Εκτός αν είναι πάγια τακτική της εταιρείας οι πελάτες να αναζητούν
ενημέρωση για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν. Δεν υπάρχει καμία
ενημέρωση για το που ακριβώς οφείλεται η λάθος τιμολόγηση όπως π.χ. σε
λάθος της Cosmote, σε μη ενημέρωση της Εθνικής Βάσης Δεδομένων Αναφοράς
για τη Φορητότητα ή σε λάθος του συστήματος τιμολόγησης της Forthnet.
Θα ήθελα λοιπόν με το παρόν να σας ενημερώσω, πως θα κοινοποιήσω τα
email που σας έχω στείλει καθώς και το σύνολο των αναλυτικών λογαριασμών
της υπηρεσίας Forthnet Telephony, στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών
και Ταχυδρομείων και στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή του Υπουργείου
Εμπορίου για να τα χρησιμοποιήσουν κατά την κρίση τους.
και φυσικά 20 λεπτά μετά που έστειλα το email με πήραν τηλέφωνο ζητώντας συγγνώμη..
το πήρε πάνω της η κοπέλα που είχα μιλήσει την πρώτη φορά λέγοντας πως ξέχασε να με ενημερώσει και πως είναι αποκλειστικά δικό της λάθος.. η ίδια με πήρε τώρα..
τι να πω πια..
και φυσικά 20 λεπτά μετά που έστειλα το email με πήραν τηλέφωνο ζητώντας συγγνώμη..
το πήρε πάνω της η κοπέλα που είχα μιλήσει την πρώτη φορά λέγοντας πως ξέχασε να με ενημερώσει και πως είναι αποκλειστικά δικό της λάθος.. η ίδια με πήρε τώρα..
τι να πω πια..
Και το αποτέλεσμα είναι πως; Τι θα κάνουν για το θέμα;
Και το αποτέλεσμα είναι πως; Τι θα κάνουν για το θέμα;
πως θα υπάρξει επιστροφή του ποσού μέσω των λογαριασμών μου
πως θα υπάρξει επιστροφή του ποσού μέσω των λογαριασμών μου
Αποδείχτηκε ότι δε χρειάζεται πάντα καταγγελία σε δικαστήρια, ΕΕΤΤ, θεούς και δαίμονες... :oneup:
Αποδείχτηκε ότι δε χρειάζεται πάντα καταγγελία σε δικαστήρια, ΕΕΤΤ, θεούς και δαίμονες... :oneup:
ναι αλλά αν δεν τους έλεγα πως θα κάνω καταγγελία δε θα απαντούσαν..
Βέβαια ένα ερώτημα είναι εάν έχουμε να κάνουμε με μοναδική περίπτωση λάθους, ή αν παρόμοια φαινόμενα συμβαίνουν και με άλλους συνδρομητές :hmm:
Ένα περίεργο πράγμα βρε παιδί μου όμως... κάθε φορά τα λάθη να είναι προς κέρδος των εταιρειών :whistle:
ναι αλλά αν δεν τους έλεγα πως θα κάνω καταγγελία δε θα απαντούσαν..
Αυτό είναι θέμα τακτικής... Και η forthnet φοβέρα θέλει... :twisted:
Είδα στο online σύστημα χρέωσης πως από χτες 26/2/2007 άρχισαν να με χρεώνουν κανονικά ως Cosmote.
Που είναι αυτο το online σύστημα?
Που είναι αυτο το online σύστημα?
πρέπει να έχεις κάνει αίτηση με FAX και αντίγραφο της ταυτότητας σου πως θες να βλέπεις online τους λογαριασμούς σου..
θα σου στείλουν login και password και οι αναλυτικές καταστάσεις δε θα έρχονται πλέον ταχυδρομικά
μπορείς μετά να κάνεις login από εδώ: https://services.forthnet.gr/oam/
Σορρυ παιδια που ξαναζωντανευω το συγκεκριμενο θεμα αλλα εχω ενα θεμα με 4νετ,
εκανα το τελευταιο διάστημα κλιση προς vodafone σταθερο 500 (http://www.vodafone.gr/portal/client/cms/viewCmsPage.action?pageId=1060)
κινητο που οταν βρισκεται την κατοικια λειτουργεί σαν σταθερό κανονικά στο νουμερο 232506... κ σημερα βλεποντας το λογαριασμο βλεπω οτι με χρέωσε σαν κλιση προς κινητο 6941.... ασχετα αν καλεσα εγω σταθερο!
Τους πηρα τηλ αλλα με ειπανε οτι δεν μπορουν να κανουν τιποτα κ να παρω τη vodafone να ρωτησω
τις συγκεκριμενες χρεωσεις με ειπε μαλιστα δεν μπορω να τις αμφισβιτισω!!
Εν ολιγις πειρα προς σταθερο κ το αλλαξανε σε κινητό!
Υπαρχει πουθενα που μπορω να το καταγγείλω??
@ ADSLgr.com All rights reserved.