PDA

Επιστροφή στο Forum : Εγώ, το ΠΛΑΙΣΙΟ και το έπιπλο Η/Υ



wrathchild
26-02-07, 11:58
Καλημέρα σε όλους

Έφτασε η στιγμή που θα κλαφτώ και εγώ για την ελληνική ζοφερή πραγματικότητα!!

Αποφάσισα να αλλάξω το έπιπλο του Η/Υ πριν λίγες μέρες και έτσι με μια μικρή έρευνα αγοράς κατέληξα σε ένα από τα καταστήματα του ΠΛΑΙΣΙΟΥ. Τη Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου παίρνω τηλέφωνο και μιλάω με την κα. Χ------ και κάνω την παραγγελία του επίπλου. Με διαβεβαίωσε ότι θα το έχω την επόμενη μέρα στο χώρο μου κάποια στιγμή μέχρι το μεσημέρι. Χαρούμενος κα εγώ, μαζεύω ότι υπήρχε πάνω από το παλιό έπιπλο, το αποσυναρμολογώ και το δίνω πίσω στο άτομο που μου το δάνεισε, καθαρίζω το χώρο και Σάββατο πρωί περιμένω να έρθουν με το καινούριο. Αμ δε!!! Είχε πάει 11:00, οπότε σκέφτηκα να πάρω ένα τηλέφωνο να μάθω τελικά τι ώρα θα έρθουν. Μίλησα με την εξυπηρέτηση πελατών και πολύ ευγενικά μου είπαν ότι τέτοια παραγγελία ΔΕΝ έχει δρομολογηθεί!!!!!!! Γιατί δεν έχει δρομολογηθεί ρε παιδιά???? Γιατί την παραγγελία την έκανα την Παρασκευή λίγο πριν τις 16:00 και δεν πρόλαβαν να το προωθήσουν στο ανάλογο τμήμα. Μόνο όσες παραγγελίες γίνονται μέχρι τις 15:00, τελικά διεκπεραιώνονται την επόμενη μέρα. Εμένα γιατί δε μου το είπαν αυτό τη στιγμή που έκανα την παραγγελία? Επίσης, αφού είχαν το κινητό μου, γιατί δεν πήραν να πουν ότι δεν θα γίνει η παράδοση, παρά εγώ περίμενα ενώ είχα και άλλες δουλειές να κάνω?

Τέλος πάντων, ρωτώ που υπάρχει το έπιπλο, ώστε να πάω να το παραλάβω εγώ από το κατάστημα μια και ο υπολογιστής μου ήταν ξεχαρβαλωμένος και έπρεπε να βρω μια λύση. Η απάντηση ήταν ότι υπάρχει ΜΟΝΟ στο κατάστημα της Στουρνάρη. Με συνδέουν με την υπεύθυνη εκεί και μου λέει ότι δεν γνωρίζει αν το έχουν σίγουρα αλλά θα κοιτάξει και θα με καλέσει μόλις έχει νέα. Όντως, μετά από 10 λεπτά, με ενημερώνει ότι δεν υπάρχει το έπιπλο καθόλου. Μα μου είπαν ότι υπήρχε ένα κομμάτι!!! Τι να κάνω, κλείνω το τηλέφωνο απογοητευμένος γιατί τώρα δεν είχα που να βολέψω τον Η/Υ. Δεν περνάνε 10 λεπτά και με παίρνουν τηλέφωνο να μου πουν ότι τελικά ΥΠΑΡΧΕΙ ένα τελευταίο κομμάτι, όπως μου είχαν πει νωρίτερα. Λέω και εγώ θαύμα θα έγινε. Μιλάω με ένα παλικάρι από την αποθήκη όπου με ενημερώνει ότι αυτό το έπιπλο είναι το εκθεσιακό κομμάτι στη Στουρνάρη!!!!!!

Ποιος είδε το θεό και δεν το φοβήθηκε!! Για καλή μου τύχη, 2 βδομάδες πριν είχα πάει στο συγκεκριμένο κατάστημα για να δω πως είναι το έπιπλο που με ενδιέφερε και είχα προσέξει ότι το συρτάρι είναι σπασμένο και ακουμπισμένο στο πάτωμα αφού δεν γινόταν να επισκευαστεί. ΑΥΤΟ το έπιπλο προσπάθησαν να μου πουλήσουν!!! Αν είναι δυνατόν! Αφού τα έκαναν σαλάτα με την αρχική παραγγελία μου, είχαν το θράσος να μου πουλήσουν ελαττωματικό προϊόν. Πάλι καλά που το είχα δει δηλαδή από κοντά. Το τι έγινε δεν χρειάζεται να περιγράψω. Συγχύστηκα πολύ σας λέω.

Φεύγω και πάω σε άλλο κατάστημα με έπιπλα και βρίσκω για καλή μου τύχη, έπιπλο Η/Υ πολύ καλύτερο από το προηγούμενο, με το κόστος συναρμολόγησης, 20 € πιο φτηνό από αυτό του ΠΛΑΙΣΙΟΥ.

Συμπέρασμα: Το ΠΛΑΙΣΙΟ έχασε δια παντώς ένα πελάτη. Σιγά τα λάχανα θα μου πείτε. Εε, αν συνεχίσει έτσι, στο τέλος θα βαράει μύγες όμως!!
Κύριοι, διορθωθείτε επιτέλους!! Ενεργήστε με γνώμονα του τι είναι καλύτερο για τον πελάτη και θα βγείτε κερδισμένοι.

Ο.Μ.

alwaysalone
26-02-07, 23:22
Εγώ σε καταλαβαινω παντως.. Εχω πάρει απειρες φορές απο το πλαισιο ελαττωματικά προϊόντα.. Αλλά, ποτέ ξανα..... :nono:

PopManiac
26-02-07, 23:36
Πριν χρόνια είχα σχεδόν ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με το ΠΛΑΙΣΙΟ και μία παραγγελία για μία Ιlyama 17άρα - αντικατάσταση καινούργιας που αγόρασα Παρασκευή πρωί και 3 ώρες μετά απλά έπαθε καρδιακή ανακοπή (πέθανε ο εσωτερικός μετασχηματιστής ή κάτι τέτοιο).

Και μάλιστα καιγόμουνα κυριολεκτικά γιατί μου 'πέθανε' Παρασκευή μεσημέρι και έπρεπε οπωσδήποτε ένα report που δούλευα να έχει αποσταλεί Δευτέρα πρωί!!!!:scared:

To ίδιο σκηνικό ακριβώς με τα ωράρια (εκ των υστέρων σας διαβεβαιώνω πως και Βέλγιο τουλάχιστον συμβαίνουν τα ίδια και χειρότερα) με εμένα να βρίσκομαι όλο το απόγευμα Παρασκευής από το ένα τηλ. στο άλλο...

Τελικά, βρήκαμε ΜΙΑ μόνο στο υποκατάστημα στο Περιστέρι και Σαββατιάτικα πρωί-πρωί έτρεχα να την παραλάβω...

Αν έχω καταλάβει καλά μόνο στις Αγγλοσαξωνικές χώρες η remote εξυπηρέτηση πελατών είναι αποτελεσματική, οπουδήποτε αλλού έχει προβλήματα...

KLG
27-02-07, 14:37
Eξαρτάται.
Όταν πέθανε το καινούριο belkin μου (δεν έζησε ποτέ του) πήρα την belkin ακολουθήσαμε το troubleshooting τους (τα είχα κάνει όλα απο πρίν) και είπαν οτι θα μου μιλήσει ο τεχνικός στο τηλ σε 3 εργάσιμες.

Τελικά βαρέθηκα και πήγα και το έκανα refund και πήρα ένα linksys. Σε 3 εργάσιμες ήρθε και ο αντικαταστάτης τους belkin :)

Μεγάλη χλιδή το refund, τις προάλλες άλλαξα δίμηνη συνδρομή του WoW με ένα άλλο παιχνίδι και η μοναδική ερώτηση ήταν γιατί. Τους ειπα οτι αποφάσισα να το παρατήσω και με εξυπηρέτησαν ;)

Τελικά χάλασε και το linksys και αναγκάστηκα να δουλέψω με το belkin. Κάθε απόπειρα επικοινωνίας με την linksys έπεσε στο κενό. Τελικά βαρέθηκα.

Όυτε για αστείο pop, υπάρχει τέτοιο πρόβλημα με τα calling centers που τα έχουνε στείλει στην ΝΑ Ασία που το σκέφτεσαι 3 φορές πρίν μπλέξεις.

momotis
28-02-07, 12:58
Παντως για επιπλα το πλαισιο δεν ειναι και η καταλληλοτερη επιλογη κάτ εμε σε θεμα κοστους,ποικιλιας.

mfds
12-03-07, 02:34
Πηγα και εγω πριν 8 μηνες στο πλαισιο (μεσα στην ασχετοσυνη μου απο επιπλα) να αγορασω μια καρεκλα.
Αν και δεν ειμαι πλουσιος σκεφτηκα οτι θα αγορασω μια απο τις καλυτερες και τις ακριβοτερες μιας και η καρεκλα ειναι καιι θεμα υγειας.
Εδωσα λοιπον 220!! ευρω + 40 τα χερουλια. Τι κερδισα??? Μεσα σε 2 βδομαδες ειχε αρχισει να τριζει οτι κινηση και αν εκανα. ακομα και το κεφαλι μου να κουνουσα(χωρις να στριψω το σωμα μου) ετριζε, και μιλαμε για τριξιμο οχι......
τεσπα λεω δεν πειραζει...... ελα ομως που την τριτη εβδομαδα αρχισε να μου ποναει η μεση μου.
Ειπα θα ετυχε..... Στον εναμιση μηνα ποναγε ολη η σπονδυληκη μου στυλη...
Πεταω την ακριβοπληρωμενη καρεκλα του ΠΛΑΙΣΙΟΥ και αγοραζω μια απο το praktiker με 60 ευρω.
Την εχω 6,5 μηνες και ειμαι υπερευχαριστημενος. Τους πηρα τηλ να τους ρωτησω γιατι παραπλανουν πως η συγκεκριμενη καρεκλα ειναι οτι καλυτερο απο αποψη υγειας και επισης τους ανεφερα οτι η συγκεκριμενη καρεκλα μου δημιουργησε προβλημα και μονο που δεν γελουσαν.
Το σφαλμα ηταν καθαρα δικο μου που ξαναπατησα το ποδι μου εκει μεσα τοτε για να αγορασω την καρεκλα ενω ειχα και στο παρελθον σοβαρα προβληματα με το ΠΛΑΙΣΙΟ με το hardware κακης ποιοτητας.
NEVER AGAIN..........

Gordito
12-03-07, 02:46
Eγω οσες φορες εχω παρει απο Πλαισιο ειμαι ΠΟΛΥ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ.
Ιδιος οι πωλητες στο καταστημα Βουλιαγμενης ειναι ΕΞΥΠΗΡΕΤΙΚΟΤΑΤΟΙ + ευγενικοι.
Πλεον αν δεν υπαρχει μεγαλη διαφορα τιμης ψωνιζω ΜΟΝΟ απο εκει καθως οι online παρραγελλιες ερχονται γρηγορα και στο φυσικο καταστημα καθε φορα που παω νομιζω οτι εχω να κανω με συγγενεις.

mfds
12-03-07, 16:01
Eγω οσες φορες εχω παρει απο Πλαισιο ειμαι ΠΟΛΥ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ.
Ιδιος οι πωλητες στο καταστημα Βουλιαγμενης ειναι ΕΞΥΠΗΡΕΤΙΚΟΤΑΤΟΙ + ευγενικοι.
Πλεον αν δεν υπαρχει μεγαλη διαφορα τιμης ψωνιζω ΜΟΝΟ απο εκει καθως οι online παρραγελλιες ερχονται γρηγορα και στο φυσικο καταστημα καθε φορα που παω νομιζω οτι εχω να κανω με συγγενεις.

Αν δεν κανω λαθος σε αυτο το θεμα μιλαμε για την ποιοτητα των επιπλων του ΠΛΑΙΣΙΟ επομενως επρεπε να βαλεις μυνημα off topic. Αν ηθελες να υπερασπιστεις της αρχες (κατα την γνωμη σου) και τις αξιες(κατα την γνωμη σου παλι) του Πλαισιου, ειχες υποπτα πολλες ευκαιριες μεχρι σημερα να το κανεις!!! http://www.adslgr.com/forum/search.php?searchid=1830450
Δεν καταλαβαινω γιατι προσπαθεις να μας πεισεις με τετοια μανια για κατι που ειναι υποκειμενικο, οπως ειναι η εξυπηρετηση και το αισθημα ικανοποιησης σου, σε σχεση με κατι που ειναι αντικειμενικο οπως ενα ελλατωματικο προιον, κακο service, ειρωνια απο τους υπευθυνους κτλ
Οσον αφορα αυτο που ειπες περι "συγγενεις" ενα εχω να πω...... Ετσι ακριβος αισθανομαι και εγω και γιαυτο δεν ξαναπαταω εκει μεσα γιατι με βλεπω να εθιζομαι στην αιμομυξια με τον διευθυντη του καταστηματος....
Και τελος κανεις δεν κατηγορει τους πωλητες που τους βγαζουν το ζουμι.

Υ.Γ. Το να λες την γνωμη σου ειναι θεμιτο. Το να επιβαλεις με την χρηση της επαναληψης την γνωμη σου ειναι ασχημο(κατα την γνωμη μου).

nnn
13-03-07, 01:14
Όλοι μπορούν να εκφέρουν την γνώμη τους και την άποψη τους,ας λείπουν οι κρίσεις.

Gordito
15-03-07, 01:00
Αν δεν κανω λαθος σε αυτο το θεμα μιλαμε για την ποιοτητα των επιπλων του ΠΛΑΙΣΙΟ επομενως επρεπε να βαλεις μυνημα off topic. Αν ηθελες να υπερασπιστεις της αρχες (κατα την γνωμη σου) και τις αξιες(κατα την γνωμη σου παλι) του Πλαισιου, ειχες υποπτα πολλες ευκαιριες μεχρι σημερα να το κανεις!!! http://www.adslgr.com/forum/search.php?searchid=1830450
Tι εννοεις? Οτι εχω κανα συμφερον? Σε μενα λες οτι επρεπε να βαλω το μηνυμα offtopic αλλα στον KLG γιατι δεν εγραψες κατι αντιστοιχο οταν μιλησε για hardware?
To link που εδωσες δεν με οδηγει πουθενα.
Αλλα να εισαι σιγουρος οτι αν ξαναδω παρομοια θεματα παλι θα επεμβω και θα πω τη γνωμη μου.
Οταν ανοιγεις ενα θεμα κατα του Πλαισιου,καλως η κακως,το διαβαζουν 1000-2000 ατομα και βαλε.20 απο αυτους να συμφωνησουν/περιγραψουν τις δικες τους κακες εμπειριες τοτε αμεσως δινεις την εντυπωση περι κ@λ#μαγαζου.

Δεν καταλαβαινω γιατι προσπαθεις να μας πεισεις με τετοια μανια για κατι που ειναι υποκειμενικο, οπως ειναι η εξυπηρετηση και το αισθημα ικανοποιησης σου, σε σχεση με κατι που ειναι αντικειμενικο οπως ενα ελλατωματικο προιον, κακο service, ειρωνια απο τους υπευθυνους κτλ
Οσον αφορα αυτο που ειπες περι "συγγενεις" ενα εχω να πω...... Ετσι ακριβος αισθανομαι και εγω και γιαυτο δεν ξαναπαταω εκει μεσα γιατι με βλεπω να εθιζομαι στην αιμομυξια με τον διευθυντη του καταστηματος....
Και τελος κανεις δεν κατηγορει τους πωλητες που τους βγαζουν το ζουμι.
Δεν καταλαβα τι εννοεις.


Υ.Γ. Το να λες την γνωμη σου ειναι θεμιτο. Το να επιβαλεις με την χρηση της επαναληψης την γνωμη σου ειναι ασχημο(κατα την γνωμη μου).
Σου εγραψα και πανω,οταν βλεπω τετοια θεματα και εχω εμπειρια θα γραφω την αποψη μου.
Δηλαδη τωρα που ειδα αυτο το θεμα και εχω αντιθετη αποψη να μην την εκφρασω επειδη το εκανα πριν 3 μηνες?
Μεμονομενα περιστατικα εχουν αναφερθει για ολα τα καταστηματα-το ΠΛΑΙΣΙΟ συσγκεκριμενα εχει απο τα καλυτερα afte-sales support. Εγω γιαυτο το προτιμω. Μου εχουν αλλαξει μημη χωρις αποδειξει ενω θα μπορουσαν να κανουν την παπια.
Οσον αφορα τα προιοντα ο καθενας ειναι ελευθερος να αγορασει απο οπου θελει και να παει στο Πλαισιο να δει ακομα και ποσο μουφα ειναι τα επιπλα που λες(σε αυτο δεν μπορω να πω τιποτα.).

mfds
16-03-07, 13:28
Δεν καταλαβα τι εννοεις.



Θα σου πω.
Ο KLG οπως επισης και ο POPMANIAC εθιξαν το θεμα της μη ικανοποιητικης τηλεφωνικης εξυπηρετησης για να συμπληρωσουν αυτο που εγραψε αρχικως ο wrathchild που ανοιξε και το θεμα. Μπορει να μιλησαν για hardware αλλα δεν ηταν αυτο το κυριος θεμα τους.

Δεν εχω λογο να πιστευω οτι εχεις καποιο συμφερον αλλα δεν εχω και λογο να μην το πιστευω....
Το link που εδωσα πιο πανω ειναι μια advance search με το nickname σου και τον συνδιασμο της λεξης πλαισιο οπου μου εβγαλε παρα πολλα αποτελεσματα σε συγκριση με τα συνολικα μυνηματα που εχεις στειλει. Αν κανεις την ιδια advance search με οποιοδηποτε αλλο nickname απο εδω μεσα θα δεις οτι θα βγαλει 3-4 αποτελεσματα το πολυ, εκτος 1-2 εξαιρεσεων υποθετω.

Εννοειτε οτι κανεις δεν σου στερει το δικαιωμα να πεις τις εμπειριες σου και απορο γιατι το τονιζεις. Μηπως για εντυπωσεις?

Ioanna123
19-03-07, 16:06
Εγω πριν να παρω το επιπλο Η/Υ που εχω τωρα (ενα απλο γραφειο Dromeas ουσιαστικα) ειχα τηλεφωνησει στο Πλαισιο και ειχα μιλησει με μια κοπελα, την υπευθυνη του τμηματος επιπλων. Περα απο το οτι εκανα ΜΙΑ ωρα στην αναμονη (μεχρι να το σηκωσει το τμημα επιπλων δηλαδη), αυτο που μου εκανε εντυπωση ηταν οτι ενω ειχαμε κλεισει ραντεβου (τηλεφωνικο) την επομενη μερα και σε συγκεκριμενη ωρα για να παραγγειλω τελικα, δεν καταφερα ποτε να την βρω και να της μιλησω... Δεν το σηκωνε κανεις απο το συγκεκριμενο τμημα.

Τα παραπανω συνεβησαν σε επαρχιακη πολη της Ελλαδας και οχι στην Αθηνα.
Δεν εχω αγορασει ποτε κατι απο το Πλαισιο και δεν εχω κατι εναντιον του. Πολλα πραγματα ισως απλα τυχαινουν σε καποιους. Προσωπικα, αγοραζω παντα απο e-shop και εχω παρει απο κει ολο το PC μου, καρτα ηχου,καμερα, ακουστικα και σημερα παραγγειλα ενα UPS. Ολα σε αψογη κατασταση, παντα την επομενη μερα, και μου εβαλαν και την καρτα ηχου χωρις να εχουν την υποχρεωση.

Σε αυτο ειμαι τυχερη:oneup:

manoulamou
19-03-07, 16:15
Δεν υπαρχει λογος καθε που διαφωνουμε σε κατι, να καταληγουμε σε προσωπικες αντιπαραθεσεις
ή σε καταγγελιες για υποπτα μηνυματα και σχεσεις μελων με εταιριες, καταστηματα κλπ.
Με την ιδια λογικη εγω κανω διαφημιση στο e-shop και το skroutz
αφου συνηθως σε αυτα εκτρεπουν τα links μου για διαφορα προϊοντα:rolleyes:
Ευτυχως για το Πλαισιο δεν εχω κανει κατι τετοιο μεχρι τωρα:lol:

Gordito
24-03-07, 17:19
Εγω απλα θα συμπληρωσω τα εξης:
Προ 2 εβδομαδων αγορασα σκληρο δισκο απο Πλαισιο. Σαν μ@λ@κ@ς εχασα την αποδειξη.
Τους παιρνω τηλ,ακολουθει ο διαλογος:

nikchris"Εχασα την αποδειξη τι κανω τωρα?"
Πλαισιο::"Ποτε τον πηρατε?"
nikchris:"10/3"
Πλαισιο:"Αφηστε τηλεφωνο και θα επικοινωνησω"
Μετα απο μιση ωρα χτυπαει το τηλεφωνο.

Πλαισιο:"Απο Πλαισιο ειμαστε,ελατε να παραλαβετε αντιγραφο της αποδειξεις σας"
Απλη αποδειξη ηταν,ουτε τιμολογιο ουτε το ονομα μου ειχε πανω.
Μετα?
Σαν μεγαλυτερος μ@λ@κ@ς την ξαναχανω.
Αυτη τη φορα παω απο εκει.

nikchris:Ρε παιδια την ξαναεχασα.
Πλαισιο:Φερε το σκληρο σου να δουμε το serial.
Ξαναπηγα,σε 5 λεπτα ειχα φυγει με νεα αποδειξη.
Κατ'εμε το Παλισιο εχει το καλυτερο after sales service.-

mfds
27-03-07, 00:52
OK nikchris το πιασαμε το υπονοουμενο! Αυτο το τελευταιο που εγραψες απλα ειναι αδυνατον να εχει συμβει. Ακομα και ο διαλογος που σκεφτηκες ειναι αστειος. Στην καλυτερη περιπτωση, μετα απο 30 λεπτα που θα σε ειχαν μπαλακι απο το ενα τμημα στο αλλο, θα σου ελεγαν ευγενικα(δεν περνω ορκο) οτι δεν μπορουν να κανουν τιποτα σε μια μη ονομαστικη αποδειξη.
Πιο πανω εξεφρασα απλως υποψιες για εσενα. Τωρα ειμαι σιγουρος οτι εχεις καποιο ωφελος και σου επαναλαμβανω οτι ειναι ασχημο αυτο που κανεις γιατι με τον τροπο που διαστρεβλωνεις τα πραγματα μπορει να παρακινησεις καπιους και να κλαινε τα λεφτα τους μετα. Μην παιζεις με αυτα τα πραγματα.......

Gordito
27-03-07, 00:57
OK nikchris το πιασαμε το υπονοουμενο! Αυτο το τελευταιο που εγραψες απλα ειναι αδυνατον να εχει συμβει. Ακομα και ο διαλογος που σκεφτηκες ειναι αστειος. Στην καλυτερη περιπτωση, μετα απο 30 λεπτα που θα σε ειχαν μπαλακι απο το ενα τμημα στο αλλο, θα σου ελεγαν ευγενικα(δεν περνω ορκο) οτι δεν μπορουν να κανουν τιποτα σε μια μη ονομαστικη αποδειξη.
Πιο πανω εξεφρασα απλως υποψιες για εσενα. Τωρα ειμαι σιγουρος οτι εχεις καποιο ωφελος και σου επαναλαμβανω οτι ειναι ασχημο αυτο που κανεις γιατι με τον τροπο που διαστρεβλωνεις τα πραγματα μπορει να παρακινησεις καπιους και να κλαινε τα λεφτα τους μετα. Μην παιζεις με αυτα τα πραγματα.......

Μπραβο Σερλοκ Χολμς!!
Με ξεσκεπασες!!!
:rofl: :rofl: :rofl:
Παω τωρα στο Πλαισιο να παρω τις μιζες μου!!
ΣΤΕΙΛΕ ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΟΝ ΧΡΗΣΤΗ SOUTHDOG (http://www.adslgr.com/forum/member.php?u=18931) ΠΟΥ ΠΟΥΛΗΣΑ ΤΟΝ ΔΙΣΚΟ ΚΑΙ ΡΩΤΑ ΤΟΝ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ Η ΑΠΟΔΕΙΞΗ.

Υ.Γ. Με την ιδια λογικη θα μπορουσα να πω οτι δουλευεις στο e-shop.Αλλα νομιζω οτι εχουμε και μια υποσταση οταν μιλαμε και μερικα πραματα τα θεωρω δεδομενα.
Υ.Γ.2 Εγω φιλε οικοδομη δουλευω,μακαρι να ειχα συμφεροντα απο τις πωλησεις ηλεκτρονικων
προιοντων;)
Υ.Γ.3 Να σου εξηγησω και τη διαδικασια:
1)Σαββατο 10/3 αγοραζω τον δισκο
2)Τεταρτη 14/3 παιρνω τηλ οτι εχασα την αποδειξη.Τους λεω ποτε ακριβως εγινε η αγορα(πηρα και κατι δισκακια μαζι) . Μου ζηταει τηλ. και μετα με παιρνει τηλ και μου λεει οτι την βρηκε και την επανεκτυπωσε.
3)Σαββατο 24/3. Παιρνω τηλ. Μου λεει η τηλεφωνητρια δεν μπορουν να μου δωσουν την αποδειξη γιατι ειναι απλα λιανικης.Παω απο εκει και μιλαω με τον Διευθυντη. Μου λεει φερε το σκληρο να δω το serial.
Ξαναπηγα και σε 5 λεπτακια ειχα φυγει με ΝΕΑ ΑΠΟΔΕΙΞΗ.
Ο διευθυντης μου ειπε χαρακτηριστικα:
"Αν ξερω ημερομηνια και ωρα μπορω να βγαλω παλι αποδειξη"
Ευγενεστατος ο ανθρωπος του ειπα 100 ευχαριστω.

manoulamou
27-03-07, 18:10
Μπραβο Σερλοκ Χολμς!Με ξεσκεπασες!!!:rofl: :rofl: :rofl: Παω τωρα στο Πλαισιο
να παρω τις μιζες μου! Υ.Γ. Με την ιδια λογικη θα μπορουσα να πω οτι δουλευεις στο e-shop.
Αστε κατω το e-shop απο εκει βολευομαι μονο εγω!:p
Περα απο πλακες, το Πλαισιο ειναι εξ ισου πασιγνωστο και για τις μουφες/σαπακια
που κατα καιρους προωθει στην αγορα, ΑΛΛΑ και για το αψογο after sales service.
Γι αυτο πολλοι προτιμουν να ψωνιζουν απο εκει, και ιδιως στα κατ/μα με φυσικη παρουσια.
Ειναι σιγουροι οτι αν κατι παει τελειως στραβα, στο αλλαζουν ακομη και χωρις αποδειξη!:oneup:
Κατι που πολλα αλλα καταξιωμενα υποτιθεται μαγαζια επιμελως αποφευγουν.
Το e-shop απο το οποιο εχω αγορασει σχεδον τα παντα,
στον τομεα εξυπηρετησης μετα την πωληση ειναι επιεικως απαραδεκτο...

nikolaos7
29-03-07, 01:04
Επειδή ενδιαφέρομαι και εγώ για να αγοράσω έπιπλο για Η/Υ από το Πλαίσιο έχει κανείς αγορασμένο έπιπλο από εκεί να μου προτείνει?Είμαι μεταξύ δύο http://www.plaisio.gr/product.aspx?catalog=6&category=1156&product=899135 και αυτό http://www.plaisio.gr/product.aspx?catalog=6&category=1156&product=775959.Στο κατάστημα του Πειραιά δεν έχει κανένα από τα δύο ώστε να τα δω και να επιλέξω ποιο μου κάνει

manoulamou
29-03-07, 23:46
Ειχα παρει προσφορα ενα πανεμορφο εργονομικο και πολυεπιπεδο επιπλο απο την Sato,
και ο γιος μου κατεληξε να εχει στο πατωμα το tower γιατι εβραζε μεσα την θηκη,
ασε που δεν μπορουσε να το ανοιξει οπως και οποτε ηθελε,
Tα δε cd/dvds για τα οποια ειχε ειδικες θεσεις σε λιγους μηνες εφτασαν να θελουν βιβλιοθηκη:p
Αυτα πιο πολυ ειναι για εταιριες κατα την γνωμη μου;)
Προτιμω ενα πολυ ευρυχωρο στιβαρο γραφειο και μια ραφιερα!
Παρτε μια ιδεα απο τα γραφεια (http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=10887) των μελων του forum:oneup:

@ ADSLgr.com All rights reserved.