PDA

Επιστροφή στο Forum : OTETV και HD



fonzi
27-03-14, 12:49
Επειδή είμαι άσχετος από δορυφορική: Αν πάρω συνδρομή otetv μέσω δορυφόρου, τα κανάλια σε τι ανάλυση θα τα βλέπω; Τώρα μέσω digea βλέπω μόνο ET HD και τα άλλα σε 576i. To ίδιο θα είναι και με OTETV;

Επίσης ένα ερώτημα σχετικά με το δέκτη: Αν η τηλεόραση έχει και δορυφορικό δέκτη κερδίζω κάτι ή έτσι κι αλλιώς πρέπει να χρησιμοποιήσω τον εξωτερικό δέκτη του ΟΤΕ; μήπως αποφύγω τις δυο συσκευές...

Νικαετός
27-03-14, 13:07
O δορυφορικός δέκτης του ΟΤΕ είναι "παντρεμένος" με την κάρτα. Αυτό σημαίνει ότι ο αποκωδικοποιητής της TV δεν κάνει. Τα HD κανάλια θα τα βλέπεις με ανάλυση 1080i.

mariossss
27-03-14, 13:12
Εκτος των ιδιωτικων καναλιων (αντ1, μεγκα, κλπ) που αυτα θα παραμεινουν στην κανονικη τους αναλυση

fonzi
27-03-14, 13:13
σε HD εκπέμπει κάποιο ελληνικό κανάλι πέρα από το ET HD;

mariossss
27-03-14, 13:18
σε HD εκπέμπει κάποιο ελληνικό κανάλι πέρα από το ET HD;

οχι, μονο το δτ ειναι σε hd

nnn
27-03-14, 13:18
σε HD εκπέμπει κάποιο ελληνικό κανάλι πέρα από το ET HD;

Όχι...

fonzi
27-03-14, 13:23
αυτά που έχουν ταινίες (στο πακέτο cinema) είναι σε HD;

nnn
27-03-14, 13:27
τα 2 από αυτά

fonzi
27-03-14, 13:50
Αν έχετε εμπειρία: Αν πάρω συσκευή τηλεόρασης (απόσταση 3-3,5 μέτρα) που θα βλέπω κυρίως digea να πάω καλύτερα σε 50";
Αν βάλω όμως και OTE TV είναι καλύτερα να πάω σε 55";

vforvendetta85
28-03-14, 19:40
O νέος pvr δέκτης έχει δυνατότητα για έξοδο 1080p.Παίζει βέβαια ρόλο η τηλεόραση για το αποτέλεσμα.Σε εμένα π.χ τα HD έχουν καλύτερη εικόνα σε σχέση με τον προηγούμενο δέκτη (ΚΑΟΝ), αλλά τα sd χειρότερη.

Για το θέμα της τηλεόρασης:
1. Αν είναι να επιλέξεις τηλεόραση με βάση digea και otetv, σκέφτεσαι λάθος
2. Καλύτερα να θέσεις το ερώτημά σου στο subforum των τηλεοράσεων.

fonzi
28-03-14, 21:28
Αν είναι να επιλέξεις τηλεόραση με βάση digea και otetv, σκέφτεσαι λάθος


γιατί είναι λάθος το σκεπτικό μου;

gorath
28-03-14, 22:28