PDA

Επιστροφή στο Forum : ΠΡΟΣΟΧΗ με Εξωτερικό συνεργάτη WIND στη Θεσσαλονίκη



GR_Macedon
17-07-14, 19:34
Προσοχή σε εξωτερικό συνεργάτη τηλεφωνίας στη Θεσσαλονίκη με τηλέφωνο 2311820650 protect hellas, Όνομα Τόλιου Έφη και διεύθυνση γραφείων Κρήτης 90.
Παρά του ότι η WIND έχει κι άλλες καταγγελίες για ψευδείς υποσχέσεις σε υποψήφιους πελάτες από το 2013, συνεχίζει να δέχεται αιτήσεις σύνδεσης από τον εν λόγω εξωτερικό συνεργάτη.
Είμαι και εγώ ένα από τα θύματα, διότι μου είπε ότι μπορώ να κάνω αίτηση σύνδεσης 2 μήνες πριν λήξει το υπάρχων συμβόλαιό μου με άλλο πάροχο σταθερής τηλεφωνίας και internet, χωρίς αυτό να ισχύει.
Ευτυχώς το έψαξα γρήγορα και πρόλαβα πριν γίνει η αλλαγή σύνδεσης και η λήξη του δικαιώματος υπαναχώρησης των 14 ημερών.
Προς το παρόν έχω στείλει αίτηση υπαναχώρησης με όλο το ιστορικό στο τηλέφωνο 211-1200021 και περιμένω τις ενέργειες τους. Επίσης θα προβώ σε καταγγελία-αναφορά του συγκεκριμένου εξωτερικού συνεργάτη και στο Συνήγορο του Καταναλωτή αναφερόμενος και στο γεγονός ότι η WIND έχει δεχτεί καταγγελίες για τον συγκεκριμένο συνεργάτη από το 2013 και παρ' όλα αυτά συνεχίζει να συνεργάζεται μαζί του.
Σε επικοινωνία που είχα με WIND στους υπολογιστές τους φαίνεται ότι η αίτηση μου έγινε από συνεργάτη με δηλωμένο τηλέφωνο 2103668963 που μάλλον είναι ο κεντρικός σταθμός στην Αθήνα.

Παρακάτω και μερικές άλλες καταγγελίες
https://www.facebook.com/WindHellas/posts/589691687758521
https://www.facebook.com/WindHellas/posts/614908411903515
http://www.whocallsme.gr/el/master/lookup/2311820650

Αν έχει συμβεί κάτι παρόμοιο και σε εσάς μην το αφήνετε έτσι. Κυνηγήστε τους. Είναι δωρεάν :-)

Συνήγορος του Καταναλωτή:
http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_ReportGuidelines.html

psylos
17-07-14, 20:01
Αν έχει συμβεί κάτι παρόμοιο και σε εσάς μην το αφήνετε έτσι. Κυνηγήστε τους. Είναι δωρεάν :-)



Το εσεις αφήνετε γραφεται με "ε". Το τριτο ενικο προσωπο γραφεται με "αι" στην ελληνικη γλωσσα.

Εχει παρατηρηθεί γενικα πωλητες να λενε διαφορες αρλούμπες για να κανουν μια πωληση. Το γεγονος ότι εσυ ο πελατης ρώτησες τον πωλητη να σου πει αν εχεις δεσμευση και τι παιζει στο συμβολαιο που εχεις ηδη, το οποιο προφανως ο ασχετον με τον υπαρχοντα παροχο πωλητης δεν εχει κανενα λογο να γνωριζει, είναι δικο σου πρόβλημα ή αν προτιμάς δικη σου αμελεια. Οφειλει ο καθενας μας να γνωριζει τις υποχρεώσεις που αναλαμβανει με κάθε συμβολαιο και προφανως τις ποινες που πιθανως εχει η προωρη διακοπη του.

Παντως, οσον αφορα τους διαφορους πωλητες είμαι σιγουρος ότι λιγο πολύ ολοι εχουμε από μια ιστορια να πουμε για τα διαφορα που λενε για να σε πεισουν για την πωληση.

GR_Macedon
18-07-14, 14:33
Φίλε psylos κατ' αρχήν ευχαριστώ για την διόρθωση.
Στο θέμα μας τώρα.
Δεν μίλησα μόνο με τον εξωτερικό πωλητή της εταιρίας που έκλεινε τα συμβόλαια ο οποίος ήταν ένας φοιτητής με εμπειρία 1 εβδομάδας, αλλά του ζήτησα και μίλησα τηλεφωνικά με την υπεύθυνη της εταιρίας protect hellas Έφη Τόλιου η οποία και με διαβεβαίωσε ότι θα γινόταν σύνδεση στη WIND μετά την προκαθορισμένη ημερομηνία που τους είπα. Αυτή την ημερομηνία σημείωσα και πάνω στην αίτηση μου. Αυτό όμως δεν έγινε και άρχισα να παίρνω μηνύματα στο κινητό ότι η αίτηση μου προχωράει. Έτσι μετά επικοινώνησα με την WIND που με ενημέρωσε να κάνω αίτηση υπαναχώρησης-ακύρωσης.

Veldrin
18-07-14, 16:30
Το εσεις αφήνετε γραφεται με "ε". Το τριτο ενικο προσωπο γραφεται με "αι" στην ελληνικη γλωσσα.

Εχει παρατηρηθεί γενικα πωλητες να λενε διαφορες αρλούμπες για να κανουν μια πωληση. Το γεγονος ότι εσυ ο πελατης ρώτησες τον πωλητη να σου πει αν εχεις δεσμευση και τι παιζει στο συμβολαιο που εχεις ηδη, το οποιο προφανως ο ασχετον με τον υπαρχοντα παροχο πωλητης δεν εχει κανενα λογο να γνωριζει, είναι δικο σου πρόβλημα ή αν προτιμάς δικη σου αμελεια. Οφειλει ο καθενας μας να γνωριζει τις υποχρεώσεις που αναλαμβανει με κάθε συμβολαιο και προφανως τις ποινες που πιθανως εχει η προωρη διακοπη του.

Παντως, οσον αφορα τους διαφορους πωλητες είμαι σιγουρος ότι λιγο πολύ ολοι εχουμε από μια ιστορια να πουμε για τα διαφορα που λενε για να σε πεισουν για την πωληση.


Οπότε σύμφωνα με τη λογική σου δεν είναι παράνομο να παίρνουν τηλέφωνο και να ψεύδονται για να κάνουν πωλήσεις. Φταίς εσύ μονά ζυγά. Κατά την ίδια λογική δικαιολογείς και όσους πουλάνε μαγικές συσκευές που μειώνουν τους λογαριασμούς ρεύματος και τα λοιπά.

Όσο για την επιθετικότητα για ένα ορθογραφικό ασχολίαστη. Εντελώς unbiased η λογική και το ύφος σου. Έτσι για την ιστορία πάντως, μη διορθώνεις τους άλλους όταν δε βάζεις στο κείμενο σου ούτε ένα τόνο έτσι για το δείγμα.

psylos
18-07-14, 16:56
Θεωρώ ότι η έλλειψη τονισμού στη γραφή με υπολογιστή και δη σε όχι επίσημο κείμενο δεν είναι τόσο σοβαρό παράπτωμα όσο η έλλειψη ορθογραφίας, την οποία διδάσκεται κάποιος από την 1η δημοτικού μέχρι και την Γ' λυκείου. Επίσης το συγκεκριμένο λάθος απλά είναι εξαιρετικά συχνό και χτυπάει πολύ άσχημα, τουλάχιστον στο δικό μου μάτι. Επίσης μια λέξη δεν αλλάζει η σημασία της ιδιαίτερα με την ύπαρξη του τόνου, σε αντίθεση με την αντικατάσταση του ε με αι.

@Veldrin Παρατηρώ ότι κάποιοι τόνοι μπήκαν στο κείμενο, ενώ όντως δεν ήταν στο μυαλό μου να τους βάλω. Ωστόσο ναι έχεις δίκιο. Και το δικό μου κείμενο μπάζει σε αυτό τον τομέα.
Σύμφωνα με τη λογική μου, γνωρίζουμε όλοι ότι οι διάφοροι πωλητές, επειδή αντιμετωπίζουν μεγάλη πίεση για πωλήσεις, προβαίνουν συχνά πυκνά σε διάφορες παραποιήσεις των πραγμάτων για να διασφαλίσουν μια πώληση παραπάνω. Δεν σχολίασα για αυτή την πράξη, την οποία και αποδοκιμάζω σαφώς. Το σχόλιο μου είναι ότι αυτή η καραμέλα πάει χρόνια τώρα και δεν είναι κάτι καινούργιο. Συνεπώς ο καθένας που έχει εμπορικές σχέσεις με κάποιον μέσω τηλεφώνου, συμπεριλαμβανομένου κι εμού, οφείλει να είναι και ο ίδιος ενημερωμένος σχετικά με τις υποχρεώσεις του και προφανώς να μη δέχεται τα λεγόμενα κάποιου άκριτα.

@GR_Macedon Το γεγονός ότι μίλησες με αυτή που ουσιαστικά πιέζει τους πωλητές για πωλήσεις, δεν σημαίνει ότι θεσμικά μέσα στην εταιρεία έχει κάποια παραπάνω αρμοδιότητα, εκτός από το να φροντίζει να πιάνεται ο καθημερινός στόχος. Τουλάχιστον στα δικά μου μάτια θεωρώ πως αυτή σου είπε αυτό που ήθελες να ακούσεις, με βάση την εμπειρία της που σίγουρα είναι μεγαλύτερη από των υπόλοιπων παιδιών, με αποτέλεσμα να πεις το ναι και να καταχωρήσει αυτή την αίτηση που την ενδιέφερε. Έχω την εντύπωση πως διάφορες εταιρείες που συνεργάζονται με τη wind έχουν πιαστεί να παραποιούν την πραγματικότητα για να γράφουν πωλήσεις. Αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι ενδιαφέρει τη wind. Αυτή απλά θέλει να κάνει συμβόλαια. Δεν θεωρώ ότι κάνει συνεργασίες με όρους στα συμβόλαια κανόνες ηθικής. Μάλλον αυτό είναι στην διακριτική ευχέρεια του εξωτερικού συνεργάτη και στην ηθική του κάθε υπεύθυνου που τρέχει το κάθε τμήμα.

Δεν είχα σκοπό να σε προσβάλω, το αντίθετο μάλιστα. Ήθελα να τονίσω ότι το συγκεκριμένο συμβάν απλά δεν είναι κάτι καινούργιο και ότι κυρίως θα έπρεπε μάλλον να το είχες διαβάσει κάπου από καιρό τώρα, αφού είναι μια μάλλον συνηθισμένη τακτική, κακώς. Τουλάχιστον, αν λάβουμε υπόψη την ημερομηνία εγγραφής σου φαίνεται ότι συμμετέχεις στο φόρουμ σε επαρκή βαθμό.

Όπως και να έχει δεν είχα σκοπό να θίξω κανέναν.

yiapap
18-07-14, 17:12
Το γεγονος ότι εσυ ο πελατης ρώτησες τον πωλητη να σου πει αν εχεις δεσμευση και τι παιζει στο συμβολαιο που εχεις ηδη, το οποιο προφανως ο ασχετον με τον υπαρχοντα παροχο πωλητης δεν εχει κανενα λογο να γνωριζει, είναι δικο σου πρόβλημα ή αν προτιμάς δικη σου αμελεια.Πλάκα θα κάνεις. Νομικά αυτό ονομάζεται "έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας". Όταν ο πωλητής σου λέει "ο router σου κάνει καφέ" και δεν κάνει καφέ η αγορά- εμπορική συμφωνία είναι άκυρη. Όταν σου λέει "το συμβόλαιό το κάνεις/ακυρώνεις όποτε θες" και δεν το κάνεις/ακυρώνεις όποτε θες το συμβόλαιο είναι άκυρο.

Την ευθύνη την έχεις μόνο αν αφού σου έρθει το συμβόλαιο το υπογράψεις στηριζόμενος σε προφορική επικοινωνία ενώ έχεις γραπτά τους όρους και δεσμευεσαι γραπτά με αυτούς.

psylos
18-07-14, 17:25
Πλάκα θα κάνεις. Νομικά αυτό ονομάζεται "έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας". Όταν ο πωλητής σου λέει "ο router σου κάνει καφέ" και δεν κάνει καφέ η αγορά- εμπορική συμφωνία είναι άκυρη. Όταν σου λέει "το συμβόλαιό το κάνεις/ακυρώνεις όποτε θες" και δεν το κάνεις/ακυρώνεις όποτε θες το συμβόλαιο είναι άκυρο.

Την ευθύνη την έχεις μόνο αν αφού σου έρθει το συμβόλαιο το υπογράψεις στηριζόμενος σε προφορική επικοινωνία ενώ έχεις γραπτά τους όρους και δεσμευεσαι γραπτά με αυτούς.

Μα, ο πωλητής που σου πουλάει κάτι δεν οφείλει να έχει γνώση για το συμβόλαιο που έχεις συνάψει εσύ με τον πάροχο που έχεις ήδη. Διάβασε για ποιο συμβόλαιο γίνεται λόγος:

Είμαι και εγώ ένα από τα θύματα, διότι μου είπε ότι μπορώ να κάνω αίτηση σύνδεσης 2 μήνες πριν λήξει το υπάρχων συμβόλαιό μου με άλλο πάροχο σταθερής τηλεφωνίας και internet, χωρίς αυτό να ισχύει.
Το ότι συνήθως όλα τα συμβόλαια έχουν κάποια δέσμευση σημαίνει ότι προφανώς και αυτός γνωρίζει ότι αυτό που σου λέει κατά πάσα πιθανότητα είναι μπαρούφα. Δεν μίλησα για το συμβόλαιο που σου προτείνει ο ίδιος, αλλά για το υφιστάμενο που έχει ο πελάτης με τον υπάρχοντα πάροχο.

yiapap
18-07-14, 17:35
Μα, ο πωλητής που σου πουλάει κάτι δεν οφείλει να έχει γνώση για το συμβόλαιο που έχεις συνάψει εσύ με τον πάροχο που έχεις ήδη. Διάβασε για ποιο συμβόλαιο γίνεται λόγος:

Το ότι συνήθως όλα τα συμβόλαια έχουν κάποια δέσμευση σημαίνει ότι προφανώς και αυτός γνωρίζει ότι αυτό που σου λέει κατά πάσα πιθανότητα είναι μπαρούφα. Δεν μίλησα για το συμβόλαιο που σου προτείνει ο ίδιος, αλλά για το υφιστάμενο που έχει ο πελάτης με τον υπάρχοντα πάροχο.Σε μια οργανωμένη εταιρεία ο συνεργάτης θα πρέπει να έχει τα στοιχεία των συμβολαίων διαθέσιμα (υπηρεσίες, ημερομηνίες κτλ.). Αν δεν τα έχει δε φταίει ο πελάτης.
Πάραυτα, αν ο συνεργάτης χρειάζεται πληροφορίες στις οποίες δεν έχει πρόσβαση θα πρέπει να τις ρωτήσει ("πότε λήγει το συμβόλαιό σας") ή να τις ψάξει ("δώστε μου τον τηλεφωνικό αριθμό σας ή το ονοματεπώνυμό σας, θα ψάξω τις λεπτομέρειες του συμβολαίου σας και θα σας καλέσω").

Όλα τα υπόλοιπα εκτός του ότι δείχνουν έλλειψη επαγγελματισμού και οργάνωσης απλά ακυρώνουν την όποια εμπορική σμυφωνία.

<edit>
Επίσης κάνεις λάθος που μεταβιβάζεις την ευθύνη ενημέρωσης στον αγοραστή. Εσύ μπορείς να θεωρείς ότι "προφανώς" υπαρχει δέσμευση ή εγώ να ξέω ότι "προφανώς" το 24Mbps είναι έως 24Mbps. Ο αγοραστής στα μάτια του Δικαίου δεν είναι υπευθυνος να γνωρίζει, εκριβώς επειδή το τι θεωρώ εγώ ή εσύ ως δεδομένο έχει μικρή σημασία. Γι αυτό θα πρέπει (έχει νομική υποχρέωση) να τον ενημερώσει ο πωλητής είτε μέσω της κουβέντας κατά την πώληση είτε μέσω των ψιλών γραμμάτων της (γραπτής) σύμβασης.

psylos
18-07-14, 18:51
Δεν μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό σου σχετικά με το πώς ο πωλητής της Β εταιρείας μπορεί να γνωρίζει ή να ελέγξει τους όρους που έχω συνάψει εγώ με την Α εταιρεία, χωρίς να ρωτήσει εμένα ή την εταιρεία. Συμφωνώ ότι θα πρέπει ο πωλητής να ρωτήσει, αν δεν έχει τις απαραίτητες πληροφορίες, αντί να λέει πράγματα που δεν ισχύουν.

Δεν υποστηρίζω τον συγκεκριμένο πωλητή ή την συγκεκριμένη τακτική. Ίσα ίσα που την θεωρώ απαράδεκτη από κάθε άποψη. Απλά ο κάθε αγοραστής δεν θεωρείς ότι πρέπει να γνωρίζει τι συμφωνίες έχεις συνάψει με την εταιρεία που διατηρεί εμπορικές σχέσεις, αντί να βασίζεται στον κάθε πωλητή άλλης εταιρείας για να του πει τι ισχύει;

GR_Macedon
08-09-14, 19:14
Τελικά η εν λόγω εταιρία ξαναχτύπησε. Έστειλε και πάλι αίτημα φορητότητας στον πάροχό μου, χωρίς εγώ να το έχω ζητήσει. Προχώρησα και πάλι σε ακύρωση και καταγγελία. Psylos μπορεί στην ορθογραφία να είσαι καλός, αλλά στα νομικά δεν είσαι. Ο πωλητής ο οποίος ενημερώνει λάθος τον πελάτη, ακόμα και εάν υποστηρίζει ότι, δεν γνωρίζει ή ήταν υπό πίεση, έχει όλη την ευθύνη και δικαστικά είναι χαμένος.

psylos
08-09-14, 20:24
Προφανώς και ο πωλητής είναι υπεύθυνος φίλε μου για τα όσα ελλειπή στοιχεία παρέχει στον πελάτη. Ουδέποτε υπερασπίστηκα τον πωλητή που με δόλο προσπαθεί να κάνει πωλήσεις. Το μόνο που είπα είναι ότι πρέπει και ο πελάτης να έχει κάποια βασική γνώση και να μην εμπιστεύεται πλήρως τον τυχαίο πωλητή, όπως φαίνεται και στη συγκεκριμένη περίπτωση.

GR_Macedon
08-09-14, 21:57
Συμφωνούμε, αλλά όταν χτυπάει το τηλέφωνο και από την άλλη γραμμή παρουσιάζεται ο ανεξάρτητος εξωτερικός πωλητής ως άμεσος συνεργάτης της κάθε εταιρίας και αυτός που σηκώνει το τηλέφωνο δεν ξέρει από αυτά, τότε ο πωλητής θέλει κρέμασμα. Με αυτό το σκεπτικό (που στο εξωτερικό δεν ισχύει, γιατί δεν τολμά ο πωλητής να κάνει τέτοια, λόγω αυστηρών και άμεσων νόμων) θα πρέπει να ήμαστε τέρατα γνώσεων, ώστε να καλύψουμε όλη την γκάμα των προϊόντων και υπηρεσιών που μας προσφέρονται.

psylos
09-09-14, 01:00
Ισχυει, οτι ο καταναλωτης μενει απροστατευτος σε τετοιες περιπτωσεις, επειδη οι νομοι εφαρμοζονται καθε οποτε μας βολευει και αν σε τετοια θεματα. Εγώ τουλάχιστον θεωρώ ότι όταν κάποιος θέλει να αγοράσει κάτι σίγουρα κάνει μια τυπική έρευνα αγοράς τουλάχιστον.. Από εκεί και πέρα, εγώ προσωπικά δεν θα αγόραζα κάτι για το οποίο δεν γνωρίζω μέσω τηλεφώνου. Θα μπορούσα να πω τον πωλητή να με ενημερώσει, να το ψάξω και μόνος μου και να μιλήσουμε εκ νέου μετά.

zouli84
22-09-14, 20:53
Υπάρχουν κι άλλοι εξωτερικοί συνεργάτες της WIND, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη που λειτουργούν ως τηλεφωνικά κέντρα ανεξάρτητα από το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της WIND, οι οποίοι μπορεί να υπόσχονται λαγούς με πετραχήλια, γιατί ουσιαστικά πληρώνονται με bonus επί των νέων συνδέσεων οπότε μην τους εμπιστεύεστε με την καμία. Την προηγούμενη βδομάδα παραλίγο να κάνω καινούρια σύνδεση μέσω ενός τέτοιου "συνεργάτη", ο οποίος τη μία μέρα μου 'δινε tablet δώρο, την άλλη μέρα μου 'λεγε δεν ισχύει, τη μία μου λεγε για δωρεάν 2 ώρες/μήνα σε καρτοκινητό για πάντα, την άλλη 2ώρες/μήνα μόνο για ένα χρόνο, αλλά όχι με νέο καρτοκινητό και άλλα κουλά.

Έχουν καταντήσει ιδιαίτερα ενοχλητικοί εκεί στη WIND και στους συνεργάτες τους, πλέον με καλούν τουλάχιστον 3φορές την εβδομάδα, από διάφορα νούμερα, σε διάφορες ώρες, ακόμα και σε ώρες κοινής ησυχίας. Προσωπικά έχω σταμπάρει δύο απ' αυτά τα νούμερα:
1. 2104839980 PLEGMANET
2. 2310807250 TELERAISE
Μπορεί οι ίδιες εταιρίες να εμφανίζονται με διάφορα άλλα νούμερα αφού πρόκειται για τηλεφωνικό κέντρο.

Η teleraise συγκεκριμένα, δεν καλεί, κάνει αναπάντητες για να μη χρεώνεται, κι αν προλάβεις να το σηκώσεις ακούγεται ηχογραφημένο μήνυμα και σου το κλείνει. Μόλις καλέσεις πίσω σου πετάνε τις προσφορές για σταθερό και κινητό. Από μια γρήγορη αναζήτηση που έκανα μάλιστα φαίνεται ότι η teleraise είναι συνεργάτης της CYTA, οπότε μπορεί να έχουν τα στοιχεία σας από κει. Μπορεί επίσης σήμερα να σας κάνουν μια προσφορά για τη WIND και μετά από 3 μήνες να σας τάζουν λαγούς και πετραχήλια για να πάτε στη CYTA.

Τι να κάνετε αν σας ενοχλούν? ότι έκανα κι εγώ:
1. Ερώτηση στα ίσα από που σας καλούν. Αν η απάντηση είναι "Από τηλεφωνικό κέντρο της wind" τους λέτε, όχι, αυτό δεν είναι WIND, πείτε μου την εταιρία που βρίσκεστε, διεύθυνση και όνομα. Στην ανάγκη ζητήστε να μιλήσετε με κάποιον υπεύθυνο. Στον πρώτο υπάλληλο φροντίστε να είστε ευγενικοί, γιατί είναι εργαζόμενος, πιθανώς ανασφάλιστος, με άθλιες συνθήκες εργασίας, ίσως και απλήρωτος κλπ, ακολουθεί εντολές και δε φταίει σε τίποτα. Στον υπεύθυνο μπορείτε να του τα χώσετε κανονικά.
2. Απαιτείτε να διαγραφεί άμεσα το τηλέφωνό σας από το τηλεφωνικό κέντρο και τους απειλείτε ότι αν ξανακαλέσουν θα κινηθείτε νομικά εναντίον τους και εναντίον της WIND.
3. Επιστολή στην WIND μέσω της φόρμας επικοινωνίας, που να αναφέρει "Απαιτώ να διαγραφούν άμεσα τα στοιχεία μου από οποιοδήποτε τηλεφωνικό κέντρο συνεργάζεστε. Σας απαγορεύω στο εξής να κοινοποιήσετε οποιοδήποτε από τα προσωπικά μου στοιχεία, σταθερό ή κινητό τηλέφωνο σε οποιαδήποτε εταιρία συνεργάζεστε και για οποιοδήποτε λόγο, ανεξάρτητα αν σας έχω δώσει τη συγκατάθεση μου να το κάνετε μέσω συμβολαίου που έχω υπογράψει μαζί σας στο παρελθόν. Διαφορετικά επιφυλάσσομαι να προβώ στις ανάλογες νομικές ενέργειες εναντίον της WIND και εναντίον της εταιρίας που θα με ξαναενοχλήσει στο μέλλον".
4. Τηλέφωνο στον πάροχο τηλεφωνίας σας όπου να του ζητήσετε να βάλει φραγή στα τηλεφωνικά κέντρα που συνεργάζονται με τη WIND.

Έχω χιλιοσπαμάρει αυτό το forum για το πόσο κλέφτες είναι, οπότε δεν θα το συνεχίσω κι εδώ. Αλλά στον τίτλο κολλάει λίγο αυτό που έπαθα την τελευταία εβδομάδα. Είχα λοιπόν ένα υπόλοιπο 277,90€ στην WIND από 4 μήνες ασύρματο ιντερνετ το 2008-2009 (πως και γιατί δεν το ξαναλέω). Μου ήρθαν κάποιες επιστολές από WIND και MULTICOLLECTION AE ότι αν δεν πληρωθεί θα κινηθούν νομικά και θα επιβαρυνθώ δικαστικά έξοδα, τόκους υπερημερίας κλπ. Πλήρωσα λοιπόν το ποσό για να αποφύγω τα χειρότερα. Και 5 χρόνια μετά, μέσω της Plegmanet που πήγε να μου πλασάρει ένα πακετάκι κοψοχρονιά, μαθαίνω ότι δεν μπορεί να προχωρήσει η αίτηση, γιατί εκκρεμεί το υπόλοιπο των 277,90€. Παίρνω τηλέφωνο στην Multicollection, και μαθαίνω ότι η εταιρία έχει κλείσει από το 2009, λειτουργούσε μεταξύ άλλων και ως εισπρακτική της WIND, η υπάλληλος που μου μιλούσε έχει απολυθεί και πηγαίνει μόνο κάποιες μέρες την εβδομάδα γιατί εκκρεμούν κάποιες δικαστικές υποθέσεις, και δεν μπορεί να επιβεβαιώσει ότι τους έχω πληρώσει την οφειλή μου και να ελέγξει αν τη στείλανε στη WIND. Την απόδειξη προφανώς και δεν την έχω τόσα χρόνια μετά, οπότε δεν ξέρω τι μπορώ να κάνω.

Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να προειδοποιήσω τους υπόλοιπους, να μην μπλέξουν με καμία εταιρία που συνεργάζεται με τη WIND, ούτε για νέο συμβόλαιο, ούτε για οφειλές, ούτε για προσφορές, ούτε για τίποτα. Κι επειδή γενικότερα μας τα 'χει κάνει μπαλόνια η WIND με τις μπακαλοεταιρίες που συνεργάζεται, οι οποίες με τη σειρά τους εκμεταλλεύονται νέα παιδιά για ψίχουλα, μποϋκοτάζ στην WIND, σηκωθείτε και φύγετε όλοι, προσφορές θα βρείτε κι αλλού. Βρείτε ένα φοιτητή να σας πάρει ένα CU ή What's up με 5€/μήνα και θα έχετε 1000΄/μήνα προς όλους και 1GB internet και αφήστε τους να κλαίνε. Θα μαζευτούμε όλοι σε δυό εταιρίες οπότε δε θα καίμε τα λεπτά ομιλίας προς άλλα δίκτυα μιλώντας προς WIND. Πάρτε και μια προσφορά μόνο ιντερνετ στο σπίτι από Forthnet/Cyta/Hol/ON χωρίς κλήσεις αφού θα μιλάτε από κινητό άνετα ή μέσω internet με Skype και μειώνετε την τηλεφωνία σας στα ~20€/μήνα.

tarantules9
23-09-14, 10:09
Να σας πω εγώ για ποιο λόγο η wind συνεχίζει να συνεργάζεται με αυτή την εξωτερική συνεργάτη από το 2013 παρόλες τις καταγγελίες:
Σε συμβόλαιο ενός χρόνου που είχα στη Wind και μου έληξε, έκανα αίτηση φορητότητας στην HOL την ίδια μέρα.
Μετά από μια εβδομάδα (εσκεμμένη καθυστέρηση), με παίρνουν τηλέφωνο από wind να μου προτείνουν πακέτο στα 17€ το μήνα με 5 ώρες δωρεάν σε κινητά.Δυστυχώς δεν συγκράτησα το όνομα της συνεργάτιδος της wind εαν ήταν η παραπάνω.
Δέχθηκα την προσφορά και πήγα σε κατάστημα της wind την ίδια μέρα να κάνω αίτηση υπαναχώρησης.
Ο επόμενος λογαριασμός από wind μου ήρθε περίπου 48 ευρώ.Σε τηλεφώνημα που έκανα να ζητήσω το λόγο της χρέωσης , μου αναφέρανε οτι είχα πάρει σε 5ψήφια νούμερα τηλέφωνο (είχα πάρει την HOL να πάρω προσφορά) , συν οτι ήμουν εκτός συμβολαίου πλέον με κανονικές χρεώσεις αφού μου είχε λήξει το πακέτο.
Ο μεθεπόμενος λογαριασμός μου ήρθε 26 ευρώ αντι για 17 , και μου είχαν αφαιρέσει τελείως και τα δωρεάν λεπτά σε κινητά.
Ξανά τηλεφώνημα να μάθω τι συμβαίνει όπου μαθαίνω οτι δεν είμαι σε κανένα πρόγραμμα με 17€ και 5 ώρες σε κινητά όπως μου είχαν πει.Δεν υπάρχει τέτοιο πρόγραμμα μου είπαν από τη wind.
Βάζουν τους εξωτερικούς συνεργάτες να σου πουλάνε φούμαρα στο τηλέφωνο και εσύ νομίζεις οτι έχεις πάρει την προσφορά , ο χρόνος τρέχει υπερ τους με κανονικές χρεώσεις πλέον και μέχρι να το πάρεις είδηση έχουν ήδη εκδοθεί 2 λογαριασμοί.
Η άλλη απατεωνιά που κάνουν είναι να εκδίδουν το λογαριασμό και να περιλαμβάνουν εσκεμμένα 1 μέρα επιπλέον από την ημέρα που λήγει το συμβόλαιό σου.
Εμένα έληγε στις 9/7/14 και η έκδοση του τελευταίου λογαριασμού ήταν από 11/6/14 έως ΚΑΙ 10/7/14 ώστε να θεωρηθεί οτι είσαι εκτός προσφοράς και να πληρώσεις με κανονικές χρεώσεις.
Όσον αφορά τα τηλεφωνήματα, όποτε με παίρνουν στο κινητό τηλέφωνο, μου λένε οτι η κλήση καταγράφεται και το λένε στα γρήγορα να περάσει απαρατήρητο και κάθε φορά τους διακόπτω να τους ενημερώσω οτι κάνω κι εγώ καταγραφή του τηλεφωνήματος ώστε να μπορέσω αργότερα να καταθέσω νόμιμα την όποια συνομιλία σε πιθανό δικαστήριο μιας και τους έχω κάνει ήδη καταγγελία στη γραμματεία καταναλωτή.
Με έχουν ζαλίσει στα τηλεφωνήματα να τους πω για ποιο λόγο φεύγω από την εταιρία τους.
Οι άνθρωποι είναι επαγγελματίες λαμόγια.Η τελευταία τους προσφορά ήταν να μου δώσουν πακέτο στα 17€ με δωρεάν αστικά-υπεραστικά, 5 ώρες σε κινητά και απεριόριστες κλήσεις σε δεν ξέρω κι εγώ πόσες χώρες του εξωτερικού.Φυσικά και δεν δέχθηκα και όσους φίλους και γνωστούς ξέρω τους αποτρέπω να επιλέξουν αυτή την εταιρία

@ ADSLgr.com All rights reserved.