PDA

Επιστροφή στο Forum : Αξίζει η αλλαγή?



ObiGoSu
22-08-14, 18:12
Καλησπέρα σας.

Θα ήθελα να κάνω μερικές ερωτήσεις όσον αφορά τη σύνδεση που έχω.
Καταρχήν να πω πως βρίσκομαι Γιάννενα,και είμαι σχετικά μακριά από το κέντρο του ΟΤΕ, οπότε δεν υποστηρίζεται το VDSL στην περιοχή μου (σύμφωνα με την διαθεσιμότητα του ΟΤΕ).
Δεύτερον, να πω πως είμαι φοιτητής, οπότε δεν έχω ακριβώς τα προγράμματα του ΟΤΕ, αλλά το edudsl 24άρι.
Επειδή όμως έχω μόνο το ίντερνετ, ούτε κλήσεις προς σταθερά/κινητά, ούτε τίποτα άλλο, τα 48€/2μηνο μου φαίνονται αρκετά.

Επειδή λοιπόν δεν υπάρχει κάποια αναβάθμιση για να γίνει από τα 24 και πάνω, καθώς δεν υποστηρίζεται το VDSL, σκεφτόμουν για 2 ενδεχόμενα:

1)Να αλλάξω πάροχο (το οποίο όμως το φοβάμαι από την άποψη ότι δεν νομίζω να μπορέσει να μου δώσει κάποιος άλλος πάροχος ίδιο κλείδωμα ταχύτητας).
2)Να πάρω τηλέφωνο στον ΟΤΕ να τους ρωτήσω αν υπάρχει κάποιο πιο οικονομικό πακέτο, ή αν μπορούν να μου μειώσουν το ίδιο τρέχων, πάντα όμως σε 24άρι, και σκεφτόμουν ίσως να τους εκφοβίσω ότι θα αλλάξω και πάροχο μπας και δω άσπρη μέρα.

Επίσης να παραθέσω τα στοιχεία της σύνδεσης από το 192,168,1,1 λέγοντας σας επίσης πως το σπίτι δεν έχει και από τις καλύτερες καλωδιώσεις.

Link Information

Uptime: 3 days, 18:58:47

DSL Type: G.992.5 annex A

Maximum Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 1.031 / 11.624

Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 1.023 / 11.415

Data Transferred (Sent/Received) [GB/GB]: 14,80 / 11,01

Output Power (Up/Down) [dBm]: 12,0 / 18,5

Line Attenuation (Up/Down) [dB]: 9,0 / 17,5

SN Margin (Up/Down) [dB]: 10,0 / 9,5

Vendor ID (Local/Remote): TMMB / BDCM

Loss of Framing (Local/Remote): 0 / 0

Loss of Signal (Local/Remote): 0 / 0

Loss of Power (Local/Remote): 0 / 0

Loss of Link (Remote): 0

Error Seconds (Local/Remote): 1 / 0

FEC Errors (Up/Down): 51.960 / 0

CRC Errors (Up/Down): 34.768 / 1.424

HEC Errors (Up/Down): 165.207 / 5.830