tarantules9
28-08-14, 10:24
Είχα συμβόλαιο στη Wind για 1 χρόνο, και την ημέρα λήξης του παίρνω τηλέφωνο να πάρω προσφορά τους την οποία και αρνήθηκα μιας και ήταν ακριβότερη από το πακέτο που ήδη είχα (double play M στα 21,5€ με 30 λεπτά δωρεάν προς κινητά).
Κάνω αίτηση φορητότητας στην HOL και μετά από 1 εβδομάδα με παίρνουν τηλέφωνο από Wind για αντιπροσφορά πακέτου 1 χρόνου στα 17€ με 5 ώρες δωρεάν προς κινητά.Τη δέχομαι και πάω σε τοπικό υποκατάστημα της Wind για να υπογράψω αίτηση υπαναχώρησης.
1η καμπάνα: Μετά από μερικές μέρες έρχεται ο λογαριασμός σε υπερδιπλάσια τιμή...Παιρνω τηλέφωνο να μάθω τι συμβαίνει,μου λέει ο υπάλληλος οτι επειδή δεν δέχθηκα την 1η προσφορά και η αντιπροσφορά ήρθε μετά από 1 εβδομάδα,ήμουν εκτός πακέτου και το πάγιο πλέον είχε άλλη τιμή.ΟΚ λέω ας το φάω.
2η καμπάνα: Έρχεται ο επόμενος λογαριασμός που υποτίθεται ήταν με το καινούριο πακέτο που συμφωνήθηκε τηλεφωνικά.Στα 27€ περίπου.Κοιτάω τις χρεώσεις,βλέπω χρεώσεις προς κινητά από το πρώτο λεπτό,και πάγιο άλλα αντί άλλων.
Παίρνω τηλέφωνο να μάθω τι συμβαίνει, κοιτάει η υπάλληλος, και μου λέει "δεν βλέπω να είσαστε σε κάποιο πακέτο των 17€, ούτε έχετε δωρεάν λεπτά σε κινητά"!
Είπαν θα το κοιτάξουν και θα με πάρουν τηλέφωνο σε μια εβδομάδα.Η εβδομάδα πέρασε και ακόμα περιμένω...
Έχω ήδη κάνει καταγγελία στη γραμματεία καταναλωτή.Το θέμα είναι οτι δεν μπορώ να αποδείξω οτι τηλεφωνικά συμφωνήθηκε το πακέτο εαν δεν δώσει η wind την τηλεφωνικη συνομιλία.
Τι κάνω σε αυτή την περίπτωση;
Οι άνθρωποι είναι κατααπατεώνες
Κάνω αίτηση φορητότητας στην HOL και μετά από 1 εβδομάδα με παίρνουν τηλέφωνο από Wind για αντιπροσφορά πακέτου 1 χρόνου στα 17€ με 5 ώρες δωρεάν προς κινητά.Τη δέχομαι και πάω σε τοπικό υποκατάστημα της Wind για να υπογράψω αίτηση υπαναχώρησης.
1η καμπάνα: Μετά από μερικές μέρες έρχεται ο λογαριασμός σε υπερδιπλάσια τιμή...Παιρνω τηλέφωνο να μάθω τι συμβαίνει,μου λέει ο υπάλληλος οτι επειδή δεν δέχθηκα την 1η προσφορά και η αντιπροσφορά ήρθε μετά από 1 εβδομάδα,ήμουν εκτός πακέτου και το πάγιο πλέον είχε άλλη τιμή.ΟΚ λέω ας το φάω.
2η καμπάνα: Έρχεται ο επόμενος λογαριασμός που υποτίθεται ήταν με το καινούριο πακέτο που συμφωνήθηκε τηλεφωνικά.Στα 27€ περίπου.Κοιτάω τις χρεώσεις,βλέπω χρεώσεις προς κινητά από το πρώτο λεπτό,και πάγιο άλλα αντί άλλων.
Παίρνω τηλέφωνο να μάθω τι συμβαίνει, κοιτάει η υπάλληλος, και μου λέει "δεν βλέπω να είσαστε σε κάποιο πακέτο των 17€, ούτε έχετε δωρεάν λεπτά σε κινητά"!
Είπαν θα το κοιτάξουν και θα με πάρουν τηλέφωνο σε μια εβδομάδα.Η εβδομάδα πέρασε και ακόμα περιμένω...
Έχω ήδη κάνει καταγγελία στη γραμματεία καταναλωτή.Το θέμα είναι οτι δεν μπορώ να αποδείξω οτι τηλεφωνικά συμφωνήθηκε το πακέτο εαν δεν δώσει η wind την τηλεφωνικη συνομιλία.
Τι κάνω σε αυτή την περίπτωση;
Οι άνθρωποι είναι κατααπατεώνες