PDA

Επιστροφή στο Forum : Μη τήρηση συμφωνηθέντων σε τηλεφωνική ανανέωση συμβολαίου



tarantules9
28-08-14, 10:24
Είχα συμβόλαιο στη Wind για 1 χρόνο, και την ημέρα λήξης του παίρνω τηλέφωνο να πάρω προσφορά τους την οποία και αρνήθηκα μιας και ήταν ακριβότερη από το πακέτο που ήδη είχα (double play M στα 21,5€ με 30 λεπτά δωρεάν προς κινητά).
Κάνω αίτηση φορητότητας στην HOL και μετά από 1 εβδομάδα με παίρνουν τηλέφωνο από Wind για αντιπροσφορά πακέτου 1 χρόνου στα 17€ με 5 ώρες δωρεάν προς κινητά.Τη δέχομαι και πάω σε τοπικό υποκατάστημα της Wind για να υπογράψω αίτηση υπαναχώρησης.
1η καμπάνα: Μετά από μερικές μέρες έρχεται ο λογαριασμός σε υπερδιπλάσια τιμή...Παιρνω τηλέφωνο να μάθω τι συμβαίνει,μου λέει ο υπάλληλος οτι επειδή δεν δέχθηκα την 1η προσφορά και η αντιπροσφορά ήρθε μετά από 1 εβδομάδα,ήμουν εκτός πακέτου και το πάγιο πλέον είχε άλλη τιμή.ΟΚ λέω ας το φάω.
2η καμπάνα: Έρχεται ο επόμενος λογαριασμός που υποτίθεται ήταν με το καινούριο πακέτο που συμφωνήθηκε τηλεφωνικά.Στα 27€ περίπου.Κοιτάω τις χρεώσεις,βλέπω χρεώσεις προς κινητά από το πρώτο λεπτό,και πάγιο άλλα αντί άλλων.
Παίρνω τηλέφωνο να μάθω τι συμβαίνει, κοιτάει η υπάλληλος, και μου λέει "δεν βλέπω να είσαστε σε κάποιο πακέτο των 17€, ούτε έχετε δωρεάν λεπτά σε κινητά"!
Είπαν θα το κοιτάξουν και θα με πάρουν τηλέφωνο σε μια εβδομάδα.Η εβδομάδα πέρασε και ακόμα περιμένω...
Έχω ήδη κάνει καταγγελία στη γραμματεία καταναλωτή.Το θέμα είναι οτι δεν μπορώ να αποδείξω οτι τηλεφωνικά συμφωνήθηκε το πακέτο εαν δεν δώσει η wind την τηλεφωνικη συνομιλία.
Τι κάνω σε αυτή την περίπτωση;
Οι άνθρωποι είναι κατααπατεώνες

kosmous
28-08-14, 13:40
Έπρεπε να ζητήσεις την προσφορά σε e-mail . Μην πληρώνεις τον λογαριασμό εάν δεν σου δώσουν την ηχογραφημένη συνομιλία .

costaskalas
28-08-14, 14:20
Το νέο συμβόλαιο (με την αντιπροσφορά) το υπέγραψες?
Αίτηση υπαναχώρησης φορητότητας έκανες στην wind και όχι στην hol???

tarantules9
28-08-14, 14:44
Έπρεπε να ζητήσεις την προσφορά σε e-mail . Μην πληρώνεις τον λογαριασμό εάν δεν σου δώσουν την ηχογραφημένη συνομιλία .
Της είπα της κοπέλας στο τηλέφωνο οτι δεν πρόκειται ούτε να τους πάρω εγώ τηλέφωνο ούτε θα πληρώσω το λογαριασμό.
Σε περίπτωση που περάσει η προθεσμία πληρωμής του λογαριασμού και μου το κόψουν μπορώ να πάω σε άλλη εταιρία; Σκέφτομαι για forthnet.
Έχουν δικαίωμα να μου το κόψουν; Ηχογραφημένη συνομιλία σιγά μην δεχθούν να μου δώσουν...


Το νέο συμβόλαιο (με την αντιπροσφορά) το υπέγραψες?
Αίτηση υπαναχώρησης φορητότητας έκανες στην wind και όχι στην hol???

Όχι δεν υπόγραψα το νέο συμβόλαιο αντιπροσφοράς.Απλή τηλεφωνική επικοινωνία είχα και μου πρότειναν το πακέτο με τα 17€ και δέχτηκα.Απλά μου ζήτησαν δια τηλεφώνου να πάω σε ένα τοπικό υποκατάστημα της wind να υπογράψω αίτηση υπαναχώρησης φορητότητας πράγμα το οποίο έκανα.

FuS
30-08-14, 11:04
@tarantules:

(δεν είμαι νομικός τονίζω)
Θα τους στείλεις ένα έγγραφο όπου θα τους αναφέρεις το πρόβλημα και θα ζητήσεις την ηχογραφημένη συνομιλία από τον υπέυθυνο επεξεργασίας (θα πρέπει να σου πούνε ποιος είναι) και θα τους τονίζεις ότι αν μέσα στην νόμιμη προθεσμία δεν τακτοποιήσουν το ζήτημα σου αυτό τότε αυτόματα θα κινηθεί η νόμιμη διαδικασία.
Κοινοποιήσε το όπωσδήποτε στην ΑΠΔΠΧ (http://www.dpa.gr/portal/page?_pageid=33,15048&_dad=portal&_schema=PORTAL).
(και κράτησε μας ενήμερους με το τι έγινε αν θέλεις)

Να τονίσω επίσης, για όποιον δεν το γνωρίζει, πως η ηχογραφημένη συνομιλία υπάρχει υποχρεωτικά λόγω της νομοθεσίας (και όχι γιατί νοιάστηκε η 'χ' εταιρία για τον πελάτη της) και μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο προς όφελος του πελάτη και ποτέ προς όφελος της εταιρίας (βάσει της ΑΠΔΠΧ πάντα).
Φυσικά, οι περισσότερες εταιρίες (για να μη πω όλες) θα σου κάνουν τον κινέζο εκείνη την ώρα οπότε θέλουν δραστικές κινήσεις.

Stefan_
03-09-14, 12:52
Aρα για να μην τη παθει παρομοια κανεις, τι πρεπει να κανει? συμβολαιο κανονικο με υπογραφες?
Επειδη φευγω κι εγω απο τη wind δε θα ηθελα να μου κανουν κατι τετοιο:evil:

kosmous
03-09-14, 13:48
Για οποιαδήποτε τηλεφωνική συμφωνία , πρώτα πρέπει να έρθει e-mail με τα συμφωνηθέντα και μετά ακολουθούν οι υπογραφές στα έγγραφα με τα ψιλά γράμματα . Π.χ.:

Αξιότιμε κύριε ********,

Σε συνέχεια επικοινωνίας που είχατε με εκπρόσωπο μας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι έχουμε δρομολογήσει την καταχώρηση προσφοράς **€ μηνιαίο πάγιο για το οικονομικό πρόγραμμα WIND DOUBLE PLAY για 24 μήνες.

@ ADSLgr.com All rights reserved.