myhtos6910
02-09-14, 22:11
Αποφάσισα μετά από χρόνια σε hol + vodafon να πάω και 'γω προς την Wind, που όπως διαφημιζει τα όλα σ' ένα προγραμματα της, δείχνανε πολλή δελεαστικά.
Για να μην πολυλογώ δίνουν σταθερό + ίντερνετ + κινητό με ποσό 56€ για συμβόλαιο 24 μήνες + 35€ ενεργοποίηση γραμμής στον πρώτο λογαριασμό.
Παίρνω λοιπόν τηλέφωνο, το σηκώνει η ευγενέστατη υπάλληλος, μπορώ να πω, και κάνουμε την αίτηση τηλεφωνικώς.
Καταχωρεί την αίτηση και μου λέει θα περάσει η courier να παραλάβει κάποια έγγραφα και να μου δώσει τα συμβόλαια προς υπογραφή, και μόνο αυτό;
Την απόγευμα της προηγούμενης μέρας που θα ερχόταν η courier, και για δικούς μου λόγους παίρνω τηλέφωνο να ακυρώσω την αίτηση και να την κάνω ξανά μετά από ένα μήνα.
Και τότε μου λέει η επόμενη υπάλληλος, έχω κρατήσει το όνομά της, ότι η αίτηση δεν θα προχωρούσε ούτως ή άλλος για δεν είχα δώσει εγγύηση 100€.
Λέω ότι δεν μ' έχει ενημερώσει κάποιος γι' αυτό το κόστος και ποιος είναι ο σκοπός του.
Μου λέει ότι θα με παίρνανε τηλέφωνο να μου το πούνε, τι στιγμή που η courier θα ερχότανε 08:00-10:00 το επόμενο πρωί, και ότι είναι πολιτική της εταιρείας αυτό.
Μετά από αυτό βέβαια όπως καταλαβαίνεται δεν υπάρχει περίπτωση να πάω στην wind.
Αντίθετα πήρα τηλέφωνο την εξυπηρέτηση πελατών της HOL οι οποίοι μου αλλάξανε πρόγραμμα στο άψε-σβήσε καλύτερο από το προηγούμενο και χωρίς εγγυήσεις και πράσινα άλογα.
Έχει τύχει και σε κανέναν άλλο;
Μάλλον είναι εντελώς απαράδεκτοι. Θα ρωτήσω και στον Συνήγορο του Καταναλωτή αν υπάρχει τέτοιο θέμα.
Για να μην πολυλογώ δίνουν σταθερό + ίντερνετ + κινητό με ποσό 56€ για συμβόλαιο 24 μήνες + 35€ ενεργοποίηση γραμμής στον πρώτο λογαριασμό.
Παίρνω λοιπόν τηλέφωνο, το σηκώνει η ευγενέστατη υπάλληλος, μπορώ να πω, και κάνουμε την αίτηση τηλεφωνικώς.
Καταχωρεί την αίτηση και μου λέει θα περάσει η courier να παραλάβει κάποια έγγραφα και να μου δώσει τα συμβόλαια προς υπογραφή, και μόνο αυτό;
Την απόγευμα της προηγούμενης μέρας που θα ερχόταν η courier, και για δικούς μου λόγους παίρνω τηλέφωνο να ακυρώσω την αίτηση και να την κάνω ξανά μετά από ένα μήνα.
Και τότε μου λέει η επόμενη υπάλληλος, έχω κρατήσει το όνομά της, ότι η αίτηση δεν θα προχωρούσε ούτως ή άλλος για δεν είχα δώσει εγγύηση 100€.
Λέω ότι δεν μ' έχει ενημερώσει κάποιος γι' αυτό το κόστος και ποιος είναι ο σκοπός του.
Μου λέει ότι θα με παίρνανε τηλέφωνο να μου το πούνε, τι στιγμή που η courier θα ερχότανε 08:00-10:00 το επόμενο πρωί, και ότι είναι πολιτική της εταιρείας αυτό.
Μετά από αυτό βέβαια όπως καταλαβαίνεται δεν υπάρχει περίπτωση να πάω στην wind.
Αντίθετα πήρα τηλέφωνο την εξυπηρέτηση πελατών της HOL οι οποίοι μου αλλάξανε πρόγραμμα στο άψε-σβήσε καλύτερο από το προηγούμενο και χωρίς εγγυήσεις και πράσινα άλογα.
Έχει τύχει και σε κανέναν άλλο;
Μάλλον είναι εντελώς απαράδεκτοι. Θα ρωτήσω και στον Συνήγορο του Καταναλωτή αν υπάρχει τέτοιο θέμα.