LoveHate
05-11-14, 23:05
Καλησπέρα,
είχα συμβόλαιο vdsl μέσω wind + απεριόριστα σταθερά και υπεραστικά + 2 ωρες το μήνα σε κινητά και όλα αυτά για ένα χρόνο με 35 ευρω.
Στις αρχές Ιουλίου το συμβόλαιο 12μηνης διάρκειας έληγε και έκανα μια αίτηση στον Οτε για να αλλάξω πάροχο.
Στις 14/7 με πήραν τηλέφωνο εκ μέρους της wind και μου προσέφεραν καινούργιο συμβόλαιο με τις εξής παροχές. Απεριόριστα αστικά υπεραστικά vdsl 50/5 και 5 ώρες σε κινητά συνολικής αξίας 27 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ.Αποδέχτηκα την προσφορά τους και παρέμεινα στην εταιρία τους και από τότε ξεκίνησε το μαρτύριο.
Μου έχουν στείλει 2 λογαριασμούς των 61 ευρώ έκαστος + άλλον ένα στα 45 ευρώ με μια μικρή πίστωση κάτι που δεν ανταποκρίνεται σε αυτά που συμφώνησα με την υπάλληλο που μου έκανε την προσφορά.
Τους έστειλα ένα email στις 4/10 που το κοινοποίησα στην ΕΕΤΤ και στην Γεν Γραμ Καταναλωτή γιατί από τα τηλεφωνήματα δεν έβγαζα άκρη που περιέγραφα τις αποκλίσεις που υπάρχουν σε αυτά που μου είχαν προσφέρει με τους λογαριασμούς που μου έστειλαν και ζητούσα την ανάλογη πίστωση + τη απομαγνητοφώνηση της συνομιλίας που είχα με την υπάλληλο που μου έκανε την προσφορά και που αποδεικνύει αυτά που ισχυρίζομαι.
Από τότε έχω λάβει μια κλήση από μέρος τους αλλά επειδή βρισκόμουν στο εξωτερικό τους είπα να με πάρουν όταν επιστρέψω στην Ελλάδα.Μετά την κλήση έλαβα και ένα μήνυμα που γράφει για πίστωση 40 ευρώ που και πάλι δεν ανταποκρίνεται σε αυτά που έχουν συμφωνηθεί στο τηλ της 14/7.Όταν επέστρεψα στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στις 29/10 με ξαναπήραν από την wind και μετά από 2 λεπτά επικοινωνίας ο υπάλληλος μου είπε θα σε πάρω σε λίγο και δεν πήρε ποτέ και κανείς τους από τότε.
Αυτή την στιγμή έχουν κάνει φραγή σε τηλέφωνο και ίντερνετ.
Εγώ μετά από όλα αυτά μπορώ να κάνω διακοπή συμβολαίου για αθέτηση όρων συμφωνίας χωρίς να πληρώσω κάποιο πέναλτυ και γενικά τι είμαι νομικά καλυμένος να κάνω μετά από την ανεκδιήγητη συμπεριφορά της wind προς το πρόσωπο μου;
Ευχαριστώ
είχα συμβόλαιο vdsl μέσω wind + απεριόριστα σταθερά και υπεραστικά + 2 ωρες το μήνα σε κινητά και όλα αυτά για ένα χρόνο με 35 ευρω.
Στις αρχές Ιουλίου το συμβόλαιο 12μηνης διάρκειας έληγε και έκανα μια αίτηση στον Οτε για να αλλάξω πάροχο.
Στις 14/7 με πήραν τηλέφωνο εκ μέρους της wind και μου προσέφεραν καινούργιο συμβόλαιο με τις εξής παροχές. Απεριόριστα αστικά υπεραστικά vdsl 50/5 και 5 ώρες σε κινητά συνολικής αξίας 27 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ.Αποδέχτηκα την προσφορά τους και παρέμεινα στην εταιρία τους και από τότε ξεκίνησε το μαρτύριο.
Μου έχουν στείλει 2 λογαριασμούς των 61 ευρώ έκαστος + άλλον ένα στα 45 ευρώ με μια μικρή πίστωση κάτι που δεν ανταποκρίνεται σε αυτά που συμφώνησα με την υπάλληλο που μου έκανε την προσφορά.
Τους έστειλα ένα email στις 4/10 που το κοινοποίησα στην ΕΕΤΤ και στην Γεν Γραμ Καταναλωτή γιατί από τα τηλεφωνήματα δεν έβγαζα άκρη που περιέγραφα τις αποκλίσεις που υπάρχουν σε αυτά που μου είχαν προσφέρει με τους λογαριασμούς που μου έστειλαν και ζητούσα την ανάλογη πίστωση + τη απομαγνητοφώνηση της συνομιλίας που είχα με την υπάλληλο που μου έκανε την προσφορά και που αποδεικνύει αυτά που ισχυρίζομαι.
Από τότε έχω λάβει μια κλήση από μέρος τους αλλά επειδή βρισκόμουν στο εξωτερικό τους είπα να με πάρουν όταν επιστρέψω στην Ελλάδα.Μετά την κλήση έλαβα και ένα μήνυμα που γράφει για πίστωση 40 ευρώ που και πάλι δεν ανταποκρίνεται σε αυτά που έχουν συμφωνηθεί στο τηλ της 14/7.Όταν επέστρεψα στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στις 29/10 με ξαναπήραν από την wind και μετά από 2 λεπτά επικοινωνίας ο υπάλληλος μου είπε θα σε πάρω σε λίγο και δεν πήρε ποτέ και κανείς τους από τότε.
Αυτή την στιγμή έχουν κάνει φραγή σε τηλέφωνο και ίντερνετ.
Εγώ μετά από όλα αυτά μπορώ να κάνω διακοπή συμβολαίου για αθέτηση όρων συμφωνίας χωρίς να πληρώσω κάποιο πέναλτυ και γενικά τι είμαι νομικά καλυμένος να κάνω μετά από την ανεκδιήγητη συμπεριφορά της wind προς το πρόσωπο μου;
Ευχαριστώ