PDA

Επιστροφή στο Forum : Τι γνώμη έχετε για το σερβις του υπολογιστή / φωτογραφικής ?



porosis
03-09-04, 18:33
Να αναφέρετε:

1)Ποιο ήταν το προϊόν που χάλασε(notebook,desktop,κινητό κλπ)

2)Πόσο χρόνο έκανε η επισκευή

3)Χρέωση(αν ήταν εκτός εγγύησης)

4)Ποιά ήταν η αντιπροσωπεία

και ότι άλλο πιστεύεται ότι πρέπει να αναφερθεί.

pontifikas
03-09-04, 20:11
-Μου χάλασε το mouse?->To έφτοιαξα μόνος μου
-Μου ξαναχάλασε?->Πήρα άλλο.
-Μου χάλασαν τα Windows για 3η φορά σε μια βδομάδα?->Format.
-Mου χάλασαν τα Linux->Αυτά δεν χαλάνε :mrgreen:
-Μου χαλασε το cd-player?-> Πήρα άλλο.
-Κολλάει ο σκληρός?-> Αλλαγή σούμπιτο.

Και δεν χρειάζεται κανένα πτυχείο(δεν έχω άλλωστε :roll: ) για να τα κάνεις αυτά.Κοινή λογική είναι.

για να μην πολυλογώ είμαι ενάντια στα servis.
Αν κάτι χαλάσει και είναι μέσα σε εγγύηση, κατευθείαν για αντικατάσταση.
Αν πάλι μπορώ εγώ να το φτοιάξω, το κάνω γιατί έχω και ψώρα με αυτά.

Ποτέ λεφτά στον κάθε άσχετο που ανήγει μαγαζί με υπολογιστές και πίνει το αίμα του κοσμάκη για να βάλει ένα τροφοδοτικό.

sdikr
03-09-04, 20:28
Θα συμφώνησω με τον pontifikas όσον αφορά την εγγύηση, πάντα ψάχνω να βρώ υλικά με την καλύτερη εγγύηση, πχ σκληρούς δίσκους μόνο wd της σειράς jb 3 χρόνια εγγύηση. TFT LG 3 χρόνια onsite με zero pixel.
Εκτυπωτές panasonic (2 χρόνια)
Καθώς ακόμα αγοράζω και πράγματα που μου δίνουν την δυνατότητα να κάνω επέκταση εγγύησης (πχ hp)

Δυστηχώς υπάρχουν κάποια πράγματα που δεν μπορείς απλά να τα πετάξεις (πχ Ploter hp) εκεί φυσικά μιλάμε οτι "θερίζουν"

Απο Αντιπροσωπείες όταν είσαι μέσα στην εγγύηση θα έλεγα, όλες τις οποίες καλύπτει η ALMAN HELLAS (acer, btc, lg), Epson, HP, Gigabyte (infoquest), Assus (υπάρχουν αρκετοί που φέρνουν).
Μακεδονικά περιφεριακά για αγορά δίσκων western digital, Πουλιάδης, προιόντα απο την infoquest.
Κακές εμπειρίες έχω απο κάποιες εταιρίες δεν ξέρω κατα πόσο είναι σωστο να τις αναφέρω.

Για προιοντά εκτός εγγύησης, Δυστηχώς ολοι έχουν αρκετά τσουχτερές χρεώσεις (ελάχιστη χρέωση 27-37 ευρώ)

aguila21
03-09-04, 20:44
Τον Σεπτέμβριο του 1999 αγόρασα μια HITACHI CM640ET μετά απο 4 ώρες λειτουργίας κιτρίνηζε η οθόνη.Τηλεφώνησα στην αντιπροσωπία και ήρθαν και μου την άλλαξαν χωρίς καμιά χρέωση.Απο τότε κανένα πρόβλημα.Πριν λίγους μήνες την ξαναπήγα για να αλλάξω το καλώδιο που συνδέεται στην κάρτα γραφικών.Εκτός εγγύσης πλέων μου κόστισε 23€ και αυτό διότι μου την έφτιαξαν σε 2 ώρες.Αν την άφηνα για 1 εβδόμαδα θα μου κόστιζε 14€.Και με εγγύηση 3 μηνών...Ένα πρόβλημα με το αντιγραφικό plextor είχα και μου το αντικατέστησαν.Απο τα υπόλοιπα εξαρτηματα και περιφερειακά δεν αντιμετώπισα ποτέ πρόβλημα.Εκτός απο ένα καμένο τροφοδοτικό...

@ ADSLgr.com All rights reserved.