PDA

Επιστροφή στο Forum : Δικαιωμα υπαναχωρησης?



geoav
05-02-15, 16:24
Καλησπερα παιδια.
Υπαρχει δικαιωμα υπαναχωρησης σε περιπτωση που για μια βδομαδα απο την στιγμη της πρωτης συνδεσης το wireless δε λειτουργει με τπτ σε αποσταση πανω απο 1-2 μετρα?
Μια φιλη εβαλε cyta και απο εκεινη τη στιγμη που εβαλε για πρωτη φορα το router μεχρι τωρα δεν μπορει να συνδεθει στο wifi σε αποσταση μεγαλυτερη των μερικων μετρων ενω το ιδιο Laptop βλεπει σημα απο διπλανο σπιτι!
Εχει μιλησει με το τεχνικο τμημα της cyta της ειπανε οτι θα το δουνε κι εχουν περασει 5-6 μερες χωρις να εχει γινει τπτ. Ουτε προσφερθηκαν να αλλαξουν το Modem ουτε τπτ. Αντιθετα της ειπαν να συνδεσει τη συσκευη με καλωδιο.
Της ειπα πριν λιγο να δοκιμασει να αλλαξει καναλια μηπως και ειχε channel congestion αλλα δε φαινεται να αλλαξε κατι.
Εχει δικαιωμα υπαναχωρησης στη συμβαση για να παει σε αλλη εταιρεια?

nicolasdr
05-02-15, 19:05
Αν της εχουν δωσει το zte τοτε να κανει ενα reset με μια οδοντογλυφιδα πιεζοντας το κουμπι reset στο πισω μερος. Επειτα να μπει στο ρουτερ με τα στοιχεια username/pass cytauser και στο ασυρματο δικτυο να επιλεξει να αλλαξει το κλειδι κρυπτογραφησης και την ονομασια δικτυου.να βαλει σαν καναλι το 9 με bandwidth 20/40mhz και να προσεξει το transmit power να ειναι στο 100 και οχι στο 80 που εχω δει σε πολλα να ειναι ετσι. Επιπροσθετα το beacon interval στο 50 απο 100 και αφου αποθηκευσει τις ρυθμισεις να κανει μια επανεκκίνηση. Εννοειται πως στο wireless mode θα βαλει την επιλογη wireless n ή wireless g/n.

Αν δεν δουλεψει που νομιζω οτι θα δουλεψει βεβαια, κανει υπαναχωρηση

Kinnison
06-02-15, 09:33
Καλησπερα παιδια.
Υπαρχει δικαιωμα υπαναχωρησης σε περιπτωση που για μια βδομαδα απο την στιγμη της πρωτης συνδεσης το wireless δε λειτουργει με τπτ σε αποσταση πανω απο 1-2 μετρα?
Μια φιλη εβαλε cyta και απο εκεινη τη στιγμη που εβαλε για πρωτη φορα το router μεχρι τωρα δεν μπορει να συνδεθει στο wifi σε αποσταση μεγαλυτερη των μερικων μετρων ενω το ιδιο Laptop βλεπει σημα απο διπλανο σπιτι!
Εχει μιλησει με το τεχνικο τμημα της cyta της ειπανε οτι θα το δουνε κι εχουν περασει 5-6 μερες χωρις να εχει γινει τπτ. Ουτε προσφερθηκαν να αλλαξουν το Modem ουτε τπτ. Αντιθετα της ειπαν να συνδεσει τη συσκευη με καλωδιο.
Της ειπα πριν λιγο να δοκιμασει να αλλαξει καναλια μηπως και ειχε channel congestion αλλα δε φαινεται να αλλαξε κατι.
Εχει δικαιωμα υπαναχωρησης στη συμβαση για να παει σε αλλη εταιρεια?

Για να απαντησουμε στο ερωτημα που τεθηκε, δικαιωμα υπαναχωρησης υπαρχει ανεξαρτητα απο το αν υπαρχει ή όχι τεχνικό πρόβλημα.

geoav
10-02-15, 13:29
Καλησπερα παιδια και σορρυ που δεν απαντησα αλλα περιμενα να παει ο τεχνικος απο τη Cyta.
Πηγε λοιπον μολις σημερα και της ειπε τα εξης εκπληκτικα: Οτι φταιει το οτι διπλα στο router ειναι η συσκευη τηλεφωνου (ασυρματο μεν αλλα και στο σπιτι μου διπλα στο zte της HOL που εχω ασυρματο δουλευει τελεια) και οτι καλο θα ηταν να βαλει ενα τραπεζακι στη μεση του δωματιου για να βαλει εκει το router και επισης οτι φταινε οι τοιχοι της!!! Μιλαμε για δυαρακι 50 τετραγωνικα Πειραια!!! Που απο το διπλανο σπιτι εχει καλυτερο σημα στο wireless της γειτονισας της απο οτι απο το δικο της. Και οχι δεν ειναι διπλα στον τοιχο της το router της γειτονισας. Εν ολιγοις δεν παραδεχτηκε προβλημα στο router και το αφησε κι εφυγε!
Θα μιλησω μαζι της σημερα το βραδυ να δοκιμασουμε να κανει αυτα που λες Nicolasdr και σ'ευχαριστω πολυ.
Δικαιωμα υπαναχωρησης για ποσο καιρο εχεις? Μεθαυριο κλεινει 14 μερες απο τη μερα που της βαλανε το router. Οταν λεμε δικαιωμα υπαναχωρης εννοουμε χωρις χρεωση ή θα πρεπει να πληρωσει και προστιμο?
Ευχαριστω ρε παιδια.

- - - Updated - - -

Καλημερα παιδες.
Επανερχομαι στο θεμα. Οτι αλλαγη και να εχει κανει δε λειτουργει σωστα το wireless. Σε αποσταση λιγων μετρων χωρις repeater δεν παιζει τπτ.
Ευτυχως εχει repeater μεν αλλα απο την αλλη ειναι μεγαλη κοροιδια και ειδικα αυτα που της ελεγε ο τεχνικος ο οποιος μαλιστα το επαιζε και καμποσος επειδη ειδε γυναικα.
Ποσο απαραδεκτοι ειναι μερικοι τυποι ρε παιδια? Λιγη ντροπη δεν υπαρχει?
Τεςπα το θεμα ειναι οτι ψαχνοντας το συμβολαιο λεει οτι εχει δικαιωμα υπαναχωρησης για 15 μερες μετα την υπογραφη συμβολαιου και οχι μετα τη μερα που της εφεραν το ρουτερ σπιτι, δλδ απο τις 29/12 και οχι 25/01 που της το εφεραν οντως!
Μα ετσι ο πελατης δεν εχει τροπο να υπαναχωρησει επειδη εχει προβλημα .
Ξερει κανεις τι ισχυει?

vasman15
10-02-15, 16:21
τι αλλο θακουσουμε?????!!!! λοιπον αν η φιλη σου εχει ορεξη τους καλει στο 13811 και τους παιρνει ενα καλο παραμαζομα ,οπως λεμε εμεις....και πιστευω πως θα βρεθει λυση ,αλλιως υπαναχωρει...παντως εγω που ειχα και εχω αρκετες φορες προβληματα,η λυση ηταν αμεση...και με τους τεχνικους κανενα θεμα,συνεργασιμοι και φιλικοι...

geoav
10-02-15, 16:38
Μεχρι τωρα φιλε μου παντως δεν εχει βρεθει καμια λυση . Μαλιστα της εστειλαν και sms που δηλωναν οτι .. λυθηκε το προβλημα!!!

nicolasdr
11-02-15, 18:20
Ας παρει τηλ το 13811 αφου εχει αποσυνδεσει τον εξοπλισμο. Στο 2155013811 και ας πει οτι εκλεισε ξαφνικα και δεν ανοιγει και οτι θελει το adb4100n. Να τους πιεσει λεγοντας να ενημερωσουν αμεσα το συστημα οτι θα παει σε καταστημα cyta για να παραδωσει τον ελλατωματικο εξοπλισμο και να παραλαβει νεο. Θα βρεθει η ακρη με αυτο το τροπο.

Με εκτιμηση

Kinnison
12-02-15, 20:06
Ας παρει τηλ το 13811 αφου εχει αποσυνδεσει τον εξοπλισμο. Στο 2155013811 και ας πει οτι εκλεισε ξαφνικα και δεν ανοιγει και οτι θελει το adb4100n. Να τους πιεσει λεγοντας να ενημερωσουν αμεσα το συστημα οτι θα παει σε καταστημα cyta για να παραδωσει τον ελλατωματικο εξοπλισμο και να παραλαβει νεο. Θα βρεθει η ακρη με αυτο το τροπο.

Με εκτιμηση


και οταν διαπιστωθει οτι ο εξοπλισμος λειτουργει κανονικα (καθως θα πρεπει να τον επιστρεψει) θα χρεωθει το κοστος της αντικαταστασης.

geoav
13-02-15, 13:41
Τελικα με αγνοησε, εβαλε ενα repeater και κανει τη δουλεια της. Παρ'αυτα ο τεχνικος που της ελεγε οτι ... φταινε οι καθρεφτες και οι τοιχοι και οτιδηποτε αλλο εκτος του router θα συνεχισει να λεει τις ιδιες βλακειες.!!!

absolutegod
13-02-15, 14:22
τελικα και ο τεχνικοι μερικες φορες οτι ναναι ειναι...λες και δεν βλεπουν μπροστα τους

nicolasdr
13-02-15, 14:29
και οταν διαπιστωθει οτι ο εξοπλισμος λειτουργει κανονικα (καθως θα πρεπει να τον επιστρεψει) θα χρεωθει το κοστος της αντικαταστασης.

Δεν ισχυει αυτο καθως δεν ελεγχεται αμεσα. Οταν επιστρεφεται ο εξοπλισμος, προωθειται προς το refurbish τμημα το οποιο ξαναπερνα το firmware, επειτα το ελεγχει(χωρις να ριχνει ευθυνη στον πελατη) και ισως αντικαταστησει καποιο πυκνωτη,βαζει ετικετες,το βαζει σε συσκευασια και το επαναπροωθει σε αλλο πελατη.

Με εκτιμηση

geoav
13-02-15, 15:44
Ο συγκεκριμενος τεχνικος οχι μονο ειπε οτι να'ναι, την ειπε με ασχημο τροπο στην κοπελα γιατι του εκανε ερωτησεις λογικες, οπως πχ γιατι να μην εχει προβλημα με τους τοιχους το router απο το διπλανο σπιτι, μεσω του οποιου επαιρνε μεχρι εκεινη τη στιγμη απο τη γειτονισα της, και να εχει της Cyta στον ιδιο χωρο? Λες και ηταν αλλοι τοιχοι! Ή το γιατι να επηρεαζει το ασυρματο κι ακομα χειροτερα γιατι να επηρεαζει ο .... καθρεφτης?? Τεςπα δεν εχει σημασια εν ολιγοις αλλα ρε γμτ λιγη ντροπη δε βλαπτει.

absolutegod
13-02-15, 16:51
εκει που τους παιρνει τα λενε ετσι........

geoav
13-02-15, 18:04
Ναι το ξερω ρε φιλε. Κανα 2 φορες που εχω μιλησει με τεχνικους της HOL οταν αρχιζουν να μου λενε κουταμαρες τα παιρνω στο κρανιο.

absolutegod
13-02-15, 18:50
Ναι το ξερω ρε φιλε. Κανα 2 φορες που εχω μιλησει με τεχνικους της HOL οταν αρχιζουν να μου λενε κουταμαρες τα παιρνω στο κρανιο.

ξερεις κατι..εσω δουλεψει και εγω σε τετοιο ποστο..αλλοι εχουν γνωσεις αλλοι οχι..αλλοι το ψαχνουν πολυ αλλοι οχι..δεν φταινε ομως αυτα τα παιδια που τρωνε τα σπασμενα και τις βλακιες της καθε εταιριας..φταινε αυτοι που τους βαζουν εκει για ενα κομματι ψωμι και που δεν τους εκπαιδευουν οπως πρεπει πολλες φορες...

geoav
16-02-15, 14:25
ξερεις κατι..εσω δουλεψει και εγω σε τετοιο ποστο..αλλοι εχουν γνωσεις αλλοι οχι..αλλοι το ψαχνουν πολυ αλλοι οχι..δεν φταινε ομως αυτα τα παιδια που τρωνε τα σπασμενα και τις βλακιες της καθε εταιριας..φταινε αυτοι που τους βαζουν εκει για ενα κομματι ψωμι και που δεν τους εκπαιδευουν οπως πρεπει πολλες φορες...

Φιλε μου σεβομαι αυτο που λες... Μιλαω ομως για ανθρωπους που με ειρωνευτηκαν μετα απο απεριοριστη υπομονη εκ μερους μου και μετα απο προβλημα πολλων ημερων. Μερικα ατομα απλα δε θα επρεπε να κανουν τετοια δουλεια. Το να ειρωνευτεις πελατη που περιμενει μερες μιλωντας με καμια δεκαρια διαφορετικα ατομα που τον εχουν παει βολτες μεσω τηλ και ακρη δεν εχει βγαλει, ε ειναι τουλαχιστον απαραδεκτο! Εκτος αυτου αν δεν ξερεις μη μιλας. Μην προσπαθεις να κοροιδεψεις τον κοσμο και αν το κανεις και σε βαλει στη θεση του γιατι ξερει πολυ περισσοτερα απο εσενα ε μην τον ειρωνευεσαι και μην πουλας υφακι ρε ανθρωπε!

absolutegod
16-02-15, 15:56
Φιλε μου σεβομαι αυτο που λες... Μιλαω ομως για ανθρωπους που με ειρωνευτηκαν μετα απο απεριοριστη υπομονη εκ μερους μου και μετα απο προβλημα πολλων ημερων. Μερικα ατομα απλα δε θα επρεπε να κανουν τετοια δουλεια. Το να ειρωνευτεις πελατη που περιμενει μερες μιλωντας με καμια δεκαρια διαφορετικα ατομα που τον εχουν παει βολτες μεσω τηλ και ακρη δεν εχει βγαλει, ε ειναι τουλαχιστον απαραδεκτο! Εκτος αυτου αν δεν ξερεις μη μιλας. Μην προσπαθεις να κοροιδεψεις τον κοσμο και αν το κανεις και σε βαλει στη θεση του γιατι ξερει πολυ περισσοτερα απο εσενα ε μην τον ειρωνευεσαι και μην πουλας υφακι ρε ανθρωπε!

Συμφωνω σε ολα οσα λες... Η ημιμαθεια ειναι χειροτερη της αμαθειας...

yiannis010
16-02-15, 16:07
απορώ που πάτε και τους βρίσκεται αυτούς τους τεχνικούς αλλά και αυτού του είδους τους ανθρώπους στην τεχνική εξυπηρέτηση.είχα ακριβως το ίδιο προβλημα με το ρουτερ (δεν έφτανε δηλ το σήμα στο δίπλα δωμάτιο)...άκουσα βέβαια και γω τέτοιου ειδους δικαιολογίες φταίνε οι τοιχοι κτλ...ρώτησα στο φόρουμ ποιο ρουτερ να ζητήσω....αφού μου απάντησαν το ζτε τους πήρα τηλεφωνο ζήτησα αντικατασταση ρουτερ ....κανείς δεν μου είπε τιποτα....δεν είχαν ζτε βεβαια αλλα αντικατεστησα το ρουτερ.....με ενα ιδιο.όταν έφτασε η παραλαβή με τα ζτε στειλανε τεχνικο μου το εβγαλε απο το κουτι με την ζελατινα και μου το αντικατεστησε ο ιδιος....αυτή είναι η δική μου εμπειρια σε οτι αφορα αντικαταση ρουτερ το καλοκαιρι....μου κανεί εντύπωση που έχουν φτασει σε τετοιο αναγωγο επιπεδο όπως ακούω εδω μέσα αλλα σε ότι εχει σχεση με την δική μου περίπτωση είχαμε πολυ καλη συνεργασια. ο τεχνικός που με επισκεφτηκε 2 φορές καθώς και τηλεφωνική τεχνική εξυπηρέτηση ήταν ευγένεστατοι.

geoav
16-02-15, 17:34
απορώ που πάτε και τους βρίσκεται αυτούς τους τεχνικούς αλλά και αυτού του είδους τους ανθρώπους στην τεχνική εξυπηρέτηση.είχα ακριβως το ίδιο προβλημα με το ρουτερ (δεν έφτανε δηλ το σήμα στο δίπλα δωμάτιο)...άκουσα βέβαια και γω τέτοιου ειδους δικαιολογίες φταίνε οι τοιχοι κτλ...ρώτησα στο φόρουμ ποιο ρουτερ να ζητήσω....αφού μου απάντησαν το ζτε τους πήρα τηλεφωνο ζήτησα αντικατασταση ρουτερ ....κανείς δεν μου είπε τιποτα....δεν είχαν ζτε βεβαια αλλα αντικατεστησα το ρουτερ.....με ενα ιδιο.όταν έφτασε η παραλαβή με τα ζτε στειλανε τεχνικο μου το εβγαλε απο το κουτι με την ζελατινα και μου το αντικατεστησε ο ιδιος....αυτή είναι η δική μου εμπειρια σε οτι αφορα αντικαταση ρουτερ το καλοκαιρι....μου κανεί εντύπωση που έχουν φτασει σε τετοιο αναγωγο επιπεδο όπως ακούω εδω μέσα αλλα σε ότι εχει σχεση με την δική μου περίπτωση είχαμε πολυ καλη συνεργασια. ο τεχνικός που με επισκεφτηκε 2 φορές καθώς και τηλεφωνική τεχνική εξυπηρέτηση ήταν ευγένεστατοι.

Το ιδιο ακριβως ειπε η κοπελα που συζηταμε και της απαντησανε οτι θα της στειλουν τεχνικο. Εστειλαν λοιπον τον παλικαρα που αναφερω παραπανω που ελεγε για τοιχους και ... καθρεφτες !!! Και αφου εφυγε δηλωσε στην Cyta οτι λυθηκε το προβλημα!!!

yiannis010
16-02-15, 18:35
Το ιδιο ακριβως ειπε η κοπελα που συζηταμε και της απαντησανε οτι θα της στειλουν τεχνικο. Εστειλαν λοιπον τον παλικαρα που αναφερω παραπανω που ελεγε για τοιχους και ... καθρεφτες !!! Και αφου εφυγε δηλωσε στην Cyta οτι λυθηκε το προβλημα!!!
τι να πω!20 μήνες είμαι περίπoυ στην cyta και τετοιου ειδους προβληματα δεν αντιμετωπισα με την τεχνικη υπηρεσια και δεν εχω καλεσει και λιγες φορες......όχι [πως δεν εχει προβληματα και η cyta στην εξυπηρετηση αλλα τετοια ακραια δεν μου τυχανε.
στο μηνυμα που ανρφερα πιο πανω δεν ρωταω την cyta που τους βρίσκει τετοιου ειδους ανθρωπους στην τεχνικη υπηρεσια αλλα τους γκαντεμηδες τους συμφορουμιτες πως αποφυγη πραξηγησης.....με την cyta σε θεματα τεχνικης εξυπηρετησης παντα ημουν ευχαριστημενος

Kinnison
21-02-15, 16:51
Το ιδιο ακριβως ειπε η κοπελα που συζηταμε και της απαντησανε οτι θα της στειλουν τεχνικο. Εστειλαν λοιπον τον παλικαρα που αναφερω παραπανω που ελεγε για τοιχους και ... καθρεφτες !!! Και αφου εφυγε δηλωσε στην Cyta οτι λυθηκε το προβλημα!!!

Signal Reflection

Signal reflection, known technically as Multi-Path Fade, occurs typically in buildings that have complex and intricate structural layouts. The different paths the signals take when being transmitted can be reflected off of surroundings causing differences in overall path distance lengths on their way to the receiver. When these varying signals reach the receiver they can be out of phase with each other and this can cause the overlapping waves in question to either enlarge the signal amplification or can completely cancel out each other. Also the times at which the reflected signals reach the receiver are different due to the varying distances in the RF Paths they have travelled to get there. The spread in the delay between the signals creates ISI (Intersymbol Interference) which is a situation in which the delayed signals begin to corrupt the symbols travelling on a shorter RF Path.


Το λέει εδώ -> http://www.4gon.co.uk/solutions/technical_factors_affecting_wireless_performance.php
Χώρίς να θέλω να υποστηρίξω τη μία ή άλλη πλευρά, φαίνεται να έχουν κάποια βάση αυτά που είπαν ακόμα και αν μας ακούγονται περίεργα.

geoav
22-02-15, 22:59
Signal Reflection

Signal reflection, known technically as Multi-Path Fade, occurs typically in buildings that have complex and intricate structural layouts. The different paths the signals take when being transmitted can be reflected off of surroundings causing differences in overall path distance lengths on their way to the receiver. When these varying signals reach the receiver they can be out of phase with each other and this can cause the overlapping waves in question to either enlarge the signal amplification or can completely cancel out each other. Also the times at which the reflected signals reach the receiver are different due to the varying distances in the RF Paths they have travelled to get there. The spread in the delay between the signals creates ISI (Intersymbol Interference) which is a situation in which the delayed signals begin to corrupt the symbols travelling on a shorter RF Path.


Το λέει εδώ -> http://www.4gon.co.uk/solutions/technical_factors_affecting_wireless_performance.php
Χώρίς να θέλω να υποστηρίξω τη μία ή άλλη πλευρά, φαίνεται να έχουν κάποια βάση αυτά που είπαν ακόμα και αν μας ακούγονται περίεργα.
Φιλε μου οταν μιλαμε για ενα δυαρακι μιση πιθαμη με μεγιστο μηκος απο τη μια ακρη στην αλλη 7-8 μετρα και 2 τοιχους αναμεσα στο σημειο που βρισκεται το router και την κρεββατοκαμαρα που δεν ειχε καθολου σημα και ο ενας καθρεφτης ηταν αυτος του .... μπανιου που ειναι και μικρος, ε προφανως κουταμαρες ελεγε ο τυπος

@ ADSLgr.com All rights reserved.