Επιστροφή στο Forum : Inalan
https://www.inalan.gr/outer/uploads/content/files/%CE%8C%CF%81%CE%BF%CE%B9_%CE%A3%CF%8D%CE%BC%CE%B2%CE%B1%CF%83%CE%B7_Inalan.pdf
Παράγραφος 5.2
Δεν με αφήνει να το κάνω Copy/Paste αλλιως θα το έκανα !
Που λέει αυτά που λες εσύ;
Συγκεκριμένα το :
Επίσης δεν επιτρέπεται σε κανένα τεχνικό να αναφέρει τι δικτυακό εξοπλισμό έχει ο πελάτης πέραν του router χωρίς την συγκατάθεση του πελάτη..
Αν οχι κουκούλα μετά θα έχουμε συσκευή τύπου MIB;
Που τα έχει γραμμένα αυτά;
Μήπως πουθενά, μήπως κάπου το έχουμε παρακάνει με το GDPR, μήπως όταν θα έρχεται τεχνικός θα του βάζουμε κουκούλα;
δεν ξέρω αν είναι θέμα GDPR σίγουρα όμως ο τεχνικός της οποιαδήποτε εταιρείας εισέρχεται στον χώρο μας και συγκεκριμένα στην οικία μας (σπίτι μας) η δουλειά του είναι να κάνει έλεγχο του εξοπλισμού της εταιρείας που τον πληρώνει
δεν έχει κανένα δικαίωμα να κάνει τον οποιοδήποτε έλεγχο σε εξοπλισμό που δεν ανήκει στην εταιρεία που δουλεύει
εγώ γουστάρω να έχω το οποιοδήποτε στην οικία μου
εφόσον δεν παραβιάζω τους όρους της σύμβασης/συμβολαίου μου και αν πάμε στην INALAN την χρήση.
αν παραβιάσω τους όρους της σύμβασης/συμβολαίου μου ή ξεπεράσω το όριο χρήσης η INALAN μπορεί να προχωρήσει σε ότι προβλέπεται
ευτυχώς που στην COSMOTE FTTH είναι πιο απλά και εύκολα τα πράγματα σε ότι αφορά τον εξοπλισμό
καθώς δεν χρειάζεται να κόβει βόλτες όπου γουστάρει στον χώρο της οικίας πάει απλά και τσεκάρει κεντρικό κατανεμητή - κατανεμητή ορόφου - ONT και ROUTER μέχρι εκεί επιτρέπεται η πρόσβαση του τεχνικού.
Από την στιγμή που συμβατικά ο πελάτης έχει ξεπεράσει το όριο που το δίνει η εταιρεία ας του περιορίσει την υπηρεσία
Η εταιρεία έχει κατ' επανάληψη δηλώσει ότι σε περίπτωση παραβίασης του ορίου δεν περιορίζει την πρόσβαση, αλλά αλλάζει την σύνδεση σε επαγγελματική ή προσπαθεί να βρει άλλη λύση που να βολεύει και τον πελάτη. Αν αυτός δεν το θέλει, απλά σταμάτα την παροχή των υπηρεσιών. Προσωπικά δεν έχω καταλάβει αν είναι αυτή η περίπτωση.
Το GBDR δεν έχει καμία απολύτως σχέση με τα μέχρι τώρα δεδομένα που γνωρίζουμε, ούτε ο εξοπλισμός είναι προσωπικό δεδομένο για να τον επικαλεσθεί οποιοσδήποτε ότι παραβιάζονται δικαιώματά του. Το έχουμε πάρει πολύ στραβά και τα ρουμε όλα σε αυτό ή το επικαλούμαστε ασχέτως.
Ο τεχνικός της εταιρείας οφείλει να αναφέρει αυτό που διαπίστωσε, άσχετα αν καλώς ή κακώς έβγαλε το όποιο συμπέρασμα. Από την στιγμή που υπάρχει η αντίρρηση του πελάτη, προσπαθεί να το λύσει μαζί του απευθείας ή με επίσημο μεσολαβητή.
Η εταιρεία έχει κατ' επανάληψη δηλώσει ότι σε περίπτωση παραβίασης του ορίου δεν περιορίζει την πρόσβαση, αλλά αλλάζει την σύνδεση σε επαγγελματική ή προσπαθεί να βρει άλλη λύση που να βολεύει και τον πελάτη. Αν αυτός δεν το θέλει, απλά σταμάτα την παροχή των υπηρεσιών. Προσωπικά δεν έχω καταλάβει αν είναι αυτή η περίπτωση.
Το GBDR δεν έχει καμία απολύτως σχέση με τα μέχρι τώρα δεδομένα που γνωρίζουμε, ούτε ο εξοπλισμός είναι προσωπικό δεδομένο για να τον επικαλεσθεί οποιοσδήποτε ότι παραβιάζονται δικαιώματά του. Το έχουμε πάρει πολύ στραβά και τα ρουμε όλα σε αυτό ή το επικαλούμαστε ασχέτως.
Ο τεχνικός της εταιρείας οφείλει να αναφέρει αυτό που διαπίστωσε, άσχετα αν καλώς ή κακώς έβγαλε το όποιο συμπέρασμα. Από την στιγμή που υπάρχει η αντίρρηση του πελάτη, προσπαθεί να το λύσει μαζί του απευθείας ή με επίσημο μεσολαβητή.
Προφορικά μπορεί να λένε αυτό που λες..Όμως η σύμβαση στο άρθρο 5.11 δεν λέει κάτι τέτοιο... Μιλάει απλά για το όριο 10% και δεν λέει για μετατροπή σε επαγγελματικό. Όμως μιλάει για διακοπή υπηρεσίας σε περίπτωση υπερφόρτωσης όπως το λένε ..
Από την στιγμή που χωρίς να έχεις δουλεία ο τεχνικός τους ψαχουλεύει τι έχω στο LAN μου αν έχω κάμερες και τι κάμερες τι καταγραφικό ή τι συναγερμό αν έχω firewall και τι είδους ... αν έχω ξεχωριστό wifi access point και τι είδους. Επίσης μπορεί εύκολα να αφήσει κάπου κάποιο usb device που να μην το πάρω πρέφα... Όλα αυτά συνιστούν πιθανά σημεία για χρήση σε κακόβουλη μεταγενέστερη ενέργεια με ότι σημαίνει αυτό ... Η σύμβαση που υπογράφει ο πελάτης μιλάει ξεκάθαρα συγκατάθεση του πελάτη για πρόσβαση στο τηλεπικοινωνιακό εξοπλισμό και μόνο σε αυτό .. O Server π.χ δεν είναι τηλεπικοινωνιακός εξοπλισμός..
Προφορικά μπορεί να λένε αυτό που λες..Όμως η σύμβαση στο άρθρο 5.11 δεν λέει κάτι τέτοιο... Μιλάει απλά για το όριο 10% και δεν λέει για μετατροπή σε επαγγελματικό. Όμως μιλάει για διακοπή υπηρεσίας σε περίπτωση υπερφόρτωσης όπως το λένε ..
Από την στιγμή που χωρίς να έχεις δουλεία ο τεχνικός τους ψαχουλεύει τι έχω στο LAN μου αν έχω κάμερες και τι κάμερες τι καταγραφικό ή τι συναγερμό αν έχω firewall και τι είδους ... αν έχω ξεχωριστό wifi access point και τι είδους. Επίσης μπορεί εύκολα να αφήσει κάπου κάποιο usb device που να μην το πάρω πρέφα... Όλα αυτά συνιστούν πιθανά σημεία για χρήση σε κακόβουλη μεταγενέστερη ενέργεια με ότι σημαίνει αυτό ... Η σύμβαση που υπογράφει ο πελάτης μιλάει ξεκάθαρα συγκατάθεση του πελάτη για πρόσβαση στο τηλεπικοινωνιακό εξοπλισμό και μόνο σε αυτό .. O Server π.χ δεν είναι τηλεπικοινωνιακός εξοπλισμός..
Εντάξει μόλις το τερματίσαμε, να βάλει usb device;
Ούτε καν ο πελάτης δεν ανέφερε για ψαχούλεμα, usb κλπ σενάρια κατασκοπείας. Ο τεχνικός ανέφερα αυτά που είδε ή του έδειξε ο πελάτης που ο ίδιος τον έβαλε στον συγκεκριμένο χώρο.
Ούτε καν ο πελάτης δεν ανέφερε για ψαχούλεμα, usb κλπ σενάρια κατασκοπείας. Ο τεχνικός ανέφερα αυτά που είδε ή του έδειξε ο πελάτης που ο ίδιος τον έβαλε στον συγκεκριμένο χώρο.
Δεν είπα ότι το έκανε ... Είπα ότι μπορεί να το κάνει. Γιατί θεωρώ ότι μπλέκει και το GDPR ...
Θεωρείς, αλλά στην πραγματικότητα το GBDR δεν έχει καμία σχέση με αυτά που γράφεις.
Η όποια δικτυακή ή τεχνολογική υποδομή έχει ένας πελάτης και η οποία κάνει χρήση της υπηρεσίας μίας εταιρείας, ΔΕΝ αποτελεί προσωπικό δεδομένο.
Ο τεχνικός ΟΦΕΙΛΕΙ να ενημερώσει την εταιρεία, αν θεωρεί ότι κάτι αντιβαίνει την πολιτική της. Το αν η γνώμη του είναι σωστή ή λάθος, είναι αδιάφορο.
Θεωρείς, αλλά στην πραγματικότητα το GBDR δεν έχει καμία σχέση με αυτά που γράφεις.
Η όποια δικτυακή ή τεχνολογική υποδομή έχει ένας πελάτης και η οποία κάνει χρήση της υπηρεσίας μίας εταιρείας, ΔΕΝ αποτελεί προσωπικό δεδομένο.
Ο τεχνικός ΟΦΕΙΛΕΙ να ενημερώσει την εταιρεία, αν θεωρεί ότι κάτι αντιβαίνει την πολιτική της. Το αν η γνώμη του είναι σωστή ή λάθος, είναι αδιάφορο.
Το σπίτι του καθενός αποτελεί άσυλο, όχι το GDPR δεν έχει εφαρμογή, είναι όμως ακόμα χειρότερη παραβίαση της ιδιωτικότητας η οποιαδήποτε πληροφορία για το τι έχω στο σπίτι.
Πάντως όντως το έχουμε κουράσει το θέμα. Η Inalan πρέπει να τα βρεί με τον πελάτη να τελειώνουμε.
Πάντως όντως το έχουμε κουράσει το θέμα. Η Inalan πρέπει να τα βρεί με τον πελάτη να τελειώνουμε.
+1.
Συμφωνώ απόλυτα. Μου αρέσει που ασχολούμαστε επί τόσες σελίδες στο νήμα με τη μία και μοναδική περίπτωση ενός πελάτη της Inalan, όταν κάποιος που έχει παρακολουθήσει το νήμα, βγάζει αβίαστα το στατιστικό συμπέρασμα ότι η Inalan έχει θετική αποδοχή από το 99,9% των πελατών της.
Ενώ αντίστοιχα από εκατοντάδες άλλα παραδείγματα στα νήματα της Cosmote, Vodafone και Wind, βγαίνει αβίαστα το συμπέρασμα ότι η συμπεριφορά που αντιμετωπίζουμε από τις τρεις μεγάλες πολυεθνικές είναι του στιλ "Αυτή είναι η κατάσταση, και άμα σου αρέσει. Αν δεν σου αρέσει, τη βόλτα σου"... :lol:
Το σπίτι του καθενός αποτελεί άσυλο, όχι το GDPR δεν έχει εφαρμογή, είναι όμως ακόμα χειρότερη παραβίαση της ιδιωτικότητας η οποιαδήποτε πληροφορία για το τι έχω στο σπίτι.
Μα ο ίδιος ο πελάτης τον έβαλε στο σπίτι, για να κάνει έλεγχο στην γραμμή λόγω βλάβης και τον οδήγησε στον χώρο που είχε τα μηχανήματα. Δεν έγινε καμία παραβίαση ούτε της οικίας ούτε της ιδιωτικότητας ή κλοπή αποθηκευμένων πληροφοριών. Μπας και βλέπουμε παντού φαντάσματα;
Μα ο ίδιος ο πελάτης τον έβαλε στο σπίτι, για να κάνει έλεγχο στην γραμμή λόγω βλάβης και τον οδήγησε στον χώρο που είχε τα μηχανήματα. Δεν έγινε καμία παραβίαση ούτε της οικίας ούτε της ιδιωτικότητας ή κλοπή αποθηκευμένων πληροφοριών. Μπας και βλέπουμε παντού φαντάσματα;
O Πελάτης τον έβαλε στο σπίτι για να γίνει η αναβάθμιση στα 200, ο τεχνικός είδε διάφορα κουτιά έδωσε ραπόρτο χωρίς να ξέρει ή να ρωτήσει με αποτέλεσμα να του αρνηθούν (του πελάτη) τόσο την αναβάθμιση της γραμμής όσο και την ίδια την υπηρεσία.
Φαντάσματα στη συγκεκριμένη περίπτωση είδε ο τεχνικός.
Σύμφωνα με τα γραφόμενα του πελάτη, έχει πάει τεχνικός τουλάχιστον άλλες 2 φορές για βλάβη και αυτή ήταν η τρίτη.
Αλλά το ερώτημα που δεν απαντάς είναι μόνος του μπήκες μέσα; Παραβίασε ιδιωτικό χώρο ή του άνοιξε ο ίδιος;
Του έκλεψε κάτι; Μήπως όφειλε να ενημερώσει την εταιρεία για το τι είδε, άσχετα να η γνώμη του ήταν σωστή ή όχι; Που η παρανομία του και που το στηρίζεις αυτό;
Μήπως βλέπουμε παντού φαντάσματα; Ούτε ο ίδιος ο πελάτης δεν έχει αναφέρει ισχυρισμούς που έχουν γραφτεί εδώ και κάποιες σελίδες και έχουμε ξεχειλώσει το θέμα.
Ξαναλέω, μήπως κάποιος admin να τα μεταφέρει σε άλλο νήμα πχ "Διακοπή σύνδεσης Inalan" για να καθαρίσει αυτό ?
Αν όλες οι περιπτώσεις και προβλήματα μπαίνουν σε αυτό τότε απλά θα γίνει χαος σε λίγο καιρό (και όσο πληθαίνουν οι πελάτες θα πληθαίνουν και τα όποια προβλήματα και παράπονα όπως πάντα).
Μπα δεν νομίζω πως το πρόβλημα θα λυθεί έτσι, πιο πολλές πιθανότητες για νήμα με συγκεκριμένο χρήστη βλέπω.
Αυτό λέω. Σε όλους τους άλλους providers για κάθε θέμα που έχει ο καθένας μας ανοίγει ένα νήμα.
έτσι και για αυτό λέω. Ο επόμενος θα ανοιξει δικό του.
κανονικά πρέπει να πάει και στην κατηγορία με τους Prviders (ανα εταιρία).
καλυτερα ειναι εδω ολη η συζητηση.
Οποτε με την μηχανη αναζητησης και αναζητηση σε ενα μονο νημα θα βρεθουν ολες οι απαντησεις.
απο το να ψαχνουμε ολο το φορουμ για πληροφοριες.
Οποτε καταληξαμε καπου ?
Γιατι και εμενα αν ειναι ετσι πρεπει να με διωξουν. Που ειμαι και χειροτερη περιπτωση.
Παιρνω την ιναλαν μεσω 3ου προσωπου , και την στελνω με link σε αλλη περιοχη.
Και εκει εχω αρκετα μηχανηματα .
πχ 2 * dell T430 baremetal για xpenology και HA μεταξυ τους.
Αλλα 2 dell T410 με UNRAID για ολα τα VM's
και 2 ακομα για το DDNS και HOSTING για φιλους αφιλοκερδως .
και επιπλεον για προωπικη χρηση αρκετα pc και λαπτοπ.
Βεβαια εμενα δεν τα βλεπουν με το ματι αφου δεν ερχεται σε μενα τεχνικος , αλλα θα μπορουσαν να τα δουν αν "παρακολουθουσαν" την γραμμη μου.
Οποτε τιθεται θεμα καθαρα οτι εγινε επιτοπου αυτοψια απο τον τεχνικο..... ???
Αν δεν τα εβλεπε εκει ο τεχνικος , θα συνεχιζε κανονικα ο συμφορουμιτης το οικιακο πακετο ?
Απλα τότε να κάνουμε όλο το forum ένα νήμα και να γράφουμε για όλα μέσα σε αυτό.
έχουμε 3 σελίδες για το θέμα με την σύνδεση και 1 σελίδα για το θέμα του να διαχωρίσουμε την συζήτηση, όποιο φτάσει πρώτο τις 5 σελίδες θα τα μεταφέρω :p
καλυτερα ειναι εδω ολη η συζητηση.
Οποτε με την μηχανη αναζητησης και αναζητηση σε ενα μονο νημα θα βρεθουν ολες οι απαντησεις.
απο το να ψαχνουμε ολο το φορουμ για πληροφοριες.
Οποτε καταληξαμε καπου ?
Γιατι και εμενα αν ειναι ετσι πρεπει να με διωξουν. Που ειμαι και χειροτερη περιπτωση.
Παιρνω την ιναλαν μεσω 3ου προσωπου , και την στελνω με link σε αλλη περιοχη.
Και εκει εχω αρκετα μηχανηματα .
πχ 2 * dell T430 baremetal για xpenology και HA μεταξυ τους.
Αλλα 2 dell T410 με UNRAID για ολα τα VM's
και 2 ακομα για το DDNS και HOSTING για φιλους αφιλοκερδως .
και επιπλεον για προωπικη χρηση αρκετα pc και λαπτοπ.
Βεβαια εμενα δεν τα βλεπουν με το ματι αφου δεν ερχεται σε μενα τεχνικος , αλλα θα μπορουσαν να τα δουν αν "παρακολουθουσαν" την γραμμη μου.
Οποτε τιθεται θεμα καθαρα οτι εγινε επιτοπου αυτοψια απο τον τεχνικο..... ???
Αν δεν τα εβλεπε εκει ο τεχνικος , θα συνεχιζε κανονικα ο συμφορουμιτης το οικιακο πακετο ?
Για το bold ναι θα έλεγα σύμφωνα με την σύμβαση. Η σύνδεση ειναι οικιακή. Οικία σε 2 γεωγραφικά μήκη και πλάτη δεν οριζεται νομίζω.
- - - Updated - - -
Το ίδιο θεωρώ και αν κάποιος αφιλοκερδώς μοιράζει σε όλη την πολυκατοικία του ή στο ΑWMN ή ....
Αλλα εκεί δεν ειναι το επαγγελματικό της συζήτησης (εκμετάλλευση) αλλα άλλος όρος θεωρώ. (δεν έχω και τη σύμβαση μπροστά μου).
- - - Updated - - -
το έχουν βάλει πιο πίσω
5.4. Ο Πελάτης δεν δικαιούται να επεμβαίνει με οποιοδήποτε τρόπο ή μέσο στο Τηλεπικοινωνιακό Δίκτυο ή στον Εξοπλισμό που εξυπηρετεί τη σύνδεσή του με αυτό, φέρει δε την πλήρη ευθύνη σε περίπτωση τέτοιας επεμβάσεως. Οι υπηρεσίες παρέχονται προς τον Συνδρομητή αποκλειστικά και μόνο προς ίδια χρήση. Ο Πελάτης απαγορεύεται να παραχωρεί τη χρήση της, υπεκμισθώνει, μεταπωλεί και εν γένει να την διαθέτει προς εμπορική εκμετάλλευση. Η ευθύνη για την καλή λειτουργία του Εξοπλισμού ανήκει αποκλειστικά στον κατασκευαστή αυτού. Η Εταιρεία πληροφορεί τον Πελάτη σχετικά με τη λειτουργία του Εξοπλισμού. Σε περίπτωση βλάβης του Εξοπλισμού που χρησιμοποιεί ο Πελάτης θα πρέπει να απευθύνεται άμεσα στην Εταιρεία.
Παραχωρώ: εκχωρώ, μεταβιβάζω, αφήνω. Καμία απολύτως σχέση με το μοιράζω/προσφέρω/διανέμω.
Απαγορεύεται στον κύριο κάτοχο της υπηρεσίας η παραχώρησή της (κλπ) και όχι ο διαμοιρασμός της που επιτρέπεται εξαρχής, διότι έτσι δουλεύει η υπηρεσία. Αν έρθει λοιπόν ένα φίλος μου, δεν μπορώ να του προσφέρω σύνδεση στο διαδίκτυο;
Αν την μεταφέρω ασύρματα ή ενσύρματα σε δικό μου χώρο για οικογενειακή χρήση (παιδιά μου, γονείς μου κλπ.) πάλι δεν μπορώ να το κάνω; Αν ήθελε να απαγορεύσει τον διαμοιρασμό θα υπήρχε μνεία, όπως κάνουν με τόσα άλλα πράγματα.
Και για να μην μακρηγορούμε, όποιος έχει απορία ζητά επίσημη έγγραφη (έχει σημασία) απάντηση από οποιονδήποτε πάροχο, την ΕΕΤΤ και τον Συνήγορο του Καταναλωτή.
Δεν καταλαβαίνω γιατί το συζητάμε ακόμα αφού απάντησαν καθαρά οτι τελικά θα κριθεί από το αν θα ξεπεράσει το όριο χρήσης.
Δεν καταλαβαίνω γιατί το συζητάμε ακόμα αφού απάντησαν καθαρά οτι τελικά θα κριθεί από το αν θα ξεπεράσει το όριο χρήσης.
γιατι δεν ξεκινησε η ολη ιστορια απο αυτον τον λογο . οτι περασε καποιο οριο που εχουν θεσει στην ιναλαν .
Καλημερα, υπαρχει καποιος χρηστης Inalan να εχει μετρησει ΑΚΡΙΒΩΣ σε ποσες μερες του αλλαξε η ip του?
Γιατι εγω δεν μετρουσα πριν αλλα αλλαζε πανω σε μηνα νομιζω, τωρα ομως απο 31/3!!!! εχω ακομα την ιδια!!!!
Μαλιστα θα κανω αλλο ενα client openvpn δικο μου που αντι το noip να παιζει με την ip μου, ετσι κι αλλιως static καταντησε...
Και φυσικα το θεμα με ενοχλει οχι γιατι εχω σταθερη τοσο καιρο, οχι γιατι ειναι της cogent (ετσι κι αλλιως με VPN παιζω) αλλα γιατι απο τις 31/3 καθε μερα εχω πανω απο 2000 προσπαθειες port scanning και τρωνε cpu κτλ στο ρουτερ (mikrotik hap ac2 με DMZ) και πρεπει να τα σβηνω. Καποια στιγμη ειδα να εχει πανω απο 30000 ips block.
ΠΟΤΕ πριν ΔΕΝ συνεβαινε αυτο, εχω και adsl απο cosmote και nova και αν εχω 2 την εβδομαδα θα εχει γινει θαυμα.
Καποια στιγμη ρωτησα την Inalan αλλα με τον χαμο που γινεται εννοειτε οτι δεν πηρα απαντηση...
οπως και αν βαλουμε static αν υπαρχει δυνατοτητα επιλογης απο ποιο νουμερο θα ξεκιναει μιλωντας παντα για τα ip subnets της inalan οχι οποιο νανε, που κατ' επεκταση σημαινει οτι θα επιλεγουμε και τον ξενο παροχο που εχει δωσει το ip block στην inalan.
Eπισης ειχα ρωτησει αν καποιος υπερβει το οριο ταχυτητας τι γινεται, παλι απαντηση δεν πηρα. Τωρα δεν τα βλεπουν εδω μεσα με τον χαμο που γινεται ή απλα αποφευγουν δεν ξερω. Ειχαν πει λοιπον οτι απλα θα ειδοποιηθει ο χρηστης και αν γινεται αυτο θα του πουν να παει σε επαγγελματικο (απεριοριστο δλδ) ενω καποιος φιλος εδω μεσα εγραψε οτι στο τηλ του ειπαν οτι ριχνουν την ταχυτητα στο 10/10 πραγμα που εχουν αρνηθει αρκετες φορες παλιοτερα οτι ριχνουν ταχυτητα.
Καλο θα ηταν να διευκρινηστει αυτο γιατι δεν γινεται να γραφουν αλλα εδω και να λενε αλλα στο τηλεφωνο....
εκτος αυτου παει και πολυς καιρος απο τις αρχικες δηλωσεις εδω μηπως και αλλαξε η πολιτικη τους.
INALAN TEAM
01-07-20, 09:35
Καλημερα, υπαρχει καποιος χρηστης Inalan να εχει μετρησει ΑΚΡΙΒΩΣ σε ποσες μερες του αλλαξε η ip του?
Γιατι εγω δεν μετρουσα πριν αλλα αλλαζε πανω σε μηνα νομιζω, τωρα ομως απο 31/3!!!! εχω ακομα την ιδια!!!!
Μαλιστα θα κανω αλλο ενα client openvpn δικο μου που αντι το noip να παιζει με την ip μου, ετσι κι αλλιως static καταντησε...
Και φυσικα το θεμα με ενοχλει οχι γιατι εχω σταθερη τοσο καιρο, οχι γιατι ειναι της cogent (ετσι κι αλλιως με VPN παιζω) αλλα γιατι απο τις 31/3 καθε μερα εχω πανω απο 2000 προσπαθειες port scanning και τρωνε cpu κτλ στο ρουτερ (mikrotik hap ac2 με DMZ) και πρεπει να τα σβηνω. Καποια στιγμη ειδα να εχει πανω απο 30000 ips block.
ΠΟΤΕ πριν ΔΕΝ συνεβαινε αυτο, εχω και adsl απο cosmote και nova και αν εχω 2 την εβδομαδα θα εχει γινει θαυμα.
Καποια στιγμη ρωτησα την Inalan αλλα με τον χαμο που γινεται εννοειτε οτι δεν πηρα απαντηση...
οπως και αν βαλουμε static αν υπαρχει δυνατοτητα επιλογης απο ποιο νουμερο θα ξεκιναει μιλωντας παντα για τα ip subnets της inalan οχι οποιο νανε, που κατ' επεκταση σημαινει οτι θα επιλεγουμε και τον ξενο παροχο που εχει δωσει το ip block στην inalan.
Eπισης ειχα ρωτησει αν καποιος υπερβει το οριο ταχυτητας τι γινεται, παλι απαντηση δεν πηρα. Τωρα δεν τα βλεπουν εδω μεσα με τον χαμο που γινεται ή απλα αποφευγουν δεν ξερω. Ειχαν πει λοιπον οτι απλα θα ειδοποιηθει ο χρηστης και αν γινεται αυτο θα του πουν να παει σε επαγγελματικο (απεριοριστο δλδ) ενω καποιος φιλος εδω μεσα εγραψε οτι στο τηλ του ειπαν οτι ριχνουν την ταχυτητα στο 10/10 πραγμα που εχουν αρνηθει αρκετες φορες παλιοτερα οτι ριχνουν ταχυτητα.
Καλο θα ηταν να διευκρινηστει αυτο γιατι δεν γινεται να γραφουν αλλα εδω και να λενε αλλα στο τηλεφωνο....
εκτος αυτου παει και πολυς καιρος απο τις αρχικες δηλωσεις εδω μηπως και αλλαξε η πολιτικη τους.
Καλημέρα σας
Δεν υπάρχει συγκεκριμένο διάστημα για το πότε αλλάζει η ΙΡ. Όλα ρυθμίζονται αυτόματα από το σύστημά μας.
Οι στατικές μας προέρχονται από συγκεκριμένο μπλοκ και δεν υπάρχει η δυνατότητα επιλογής.
Εάν ξεπεραστεί το όριο, η ταχύτητα ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ πέφτει στο 10/10. (Μεγάλη έμφαση στο "θεωρητικά" καθώς έως τώρα δεν έχει συμβεί ποτέ και αντίστοιχα ποτέ δεν έχει τεθεί σε πράξη).
Και τέλος, είναι λογικότατο να χανόμαστε εδώ μέσα :)
Καλή συνέχεια και καλό μήνα σε όλους.
Καλό μήνα, και καλές εργασίες στις νέες περιοχές που ετοιμάζει η Inalan! ;)
** Θα μπορούσαμε να φτιάξουμε ένα νέο θέμα με τίτλο "Προς Inalan" όπου ο κάθε χρήστης θα μπορούσε να θέτει τα ερωτήματα του στην Inalan για απάντηση.
Στο θέμα αυτό δεν θα γινότανε σχολιασμός από άλλα μέλη για το κάθε προσωπικό ζήτημα του κάθε χρήστη,
αλλά θα μπορούσαμε να το κάνουμε εδώ αυτό.. :cool:
Βέβαια το Team της Inalan θα μπορεί να παρακολουθεί όποιο θέμα θέλει και να απαντάει όπου θέλει.
γιατι δεν ξεκινησε η ολη ιστορια απο αυτον τον λογο . οτι περασε καποιο οριο που εχουν θεσει στην ιναλαν .
Ναι το παρακολούθησα, αλλά ξεκαθάρισαν οτι το μόνο κριτήριο θα είναι ο όγκος. Οπότε πιστεύω η απάντηση ακύρωσε κάθε άλλη υποψία.
Καλημερα, υπαρχει καποιος χρηστης Inalan να εχει μετρησει ΑΚΡΙΒΩΣ σε ποσες μερες του αλλαξε η ip του?
Γιατι εγω δεν μετρουσα πριν αλλα αλλαζε πανω σε μηνα νομιζω, τωρα ομως απο 31/3!!!! εχω ακομα την ιδια!!!!
Μαλιστα θα κανω αλλο ενα client openvpn δικο μου που αντι το noip να παιζει με την ip μου, ετσι κι αλλιως static καταντησε...
Και φυσικα το θεμα με ενοχλει οχι γιατι εχω σταθερη τοσο καιρο, οχι γιατι ειναι της cogent (ετσι κι αλλιως με VPN παιζω) αλλα γιατι απο τις 31/3 καθε μερα εχω πανω απο 2000 προσπαθειες port scanning και τρωνε cpu κτλ στο ρουτερ (mikrotik hap ac2 με DMZ) και πρεπει να τα σβηνω. Καποια στιγμη ειδα να εχει πανω απο 30000 ips block.
ΠΟΤΕ πριν ΔΕΝ συνεβαινε αυτο, εχω και adsl απο cosmote και nova και αν εχω 2 την εβδομαδα θα εχει γινει θαυμα.
Καποια στιγμη ρωτησα την Inalan αλλα με τον χαμο που γινεται εννοειτε οτι δεν πηρα απαντηση...
οπως και αν βαλουμε static αν υπαρχει δυνατοτητα επιλογης απο ποιο νουμερο θα ξεκιναει μιλωντας παντα για τα ip subnets της inalan οχι οποιο νανε, που κατ' επεκταση σημαινει οτι θα επιλεγουμε και τον ξενο παροχο που εχει δωσει το ip block στην inalan.
Δεν μπορει να κανει η Inalan κατι σε αυτο.
Αλλωστε τα ipv4 blocks ειναι περιορισμενα κι αυτο ειναι εντονοτερο φαινομενο σε μικρους ISP.
Ειτε πας για καινουργιο (πιο ισχυρο ρουτερ), ειτε προσπαθεις να βρεις καλυτερες ρυθμισεις που να μην υπερφορτωνουν τη CPU (φανταζομαι το χεις ρυθμισει να κοβει ολα τα port scans και ping requests) ή και τα δυο.
Εγω παντως εχω δει αρκετα καλη αποδοση σε Ubiquiti Edgerouter - κι ειναι router του 50αρικου (χωρις Wifi).
Εάν ξεπεραστεί το όριο, η ταχύτητα ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ πέφτει στο 10/10.
Άρα ότι ειπώθηκε τηλεφωνικώς στον χρήστη από τον οποίο ξανάρχισε η συγκεκριμένη συζήτηση.
Thnx για την επιβεβαίωση.
Καλημέρα σας
Δεν υπάρχει συγκεκριμένο διάστημα για το πότε αλλάζει η ΙΡ. Όλα ρυθμίζονται αυτόματα από το σύστημά μας.
Οι στατικές μας προέρχονται από συγκεκριμένο μπλοκ και δεν υπάρχει η δυνατότητα επιλογής.
Εάν ξεπεραστεί το όριο, η ταχύτητα ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ πέφτει στο 10/10. (Μεγάλη έμφαση στο "θεωρητικά" καθώς έως τώρα δεν έχει συμβεί ποτέ και αντίστοιχα ποτέ δεν έχει τεθεί σε πράξη).
Και τέλος, είναι λογικότατο να χανόμαστε εδώ μέσα :)
Καλή συνέχεια και καλό μήνα σε όλους.
Καλημέρα, ευχαριστώ για την άμεση απάντηση.
Καλό μήνα και καλές δουλειές! :)
- - - Updated - - -
Καλό μήνα, και καλές εργασίες στις νέες περιοχές που ετοιμάζει η Inalan! ;)
** Θα μπορούσαμε να φτιάξουμε ένα νέο θέμα με τίτλο "Προς Inalan" όπου ο κάθε χρήστης θα μπορούσε να θέτει τα ερωτήματα του στην Inalan για απάντηση.
Στο θέμα αυτό δεν θα γινότανε σχολιασμός από άλλα μέλη για το κάθε προσωπικό ζήτημα του κάθε χρήστη,
αλλά θα μπορούσαμε να το κάνουμε εδώ αυτό.. :cool:
Βέβαια το Team της Inalan θα μπορεί να παρακολουθεί όποιο θέμα θέλει και να απαντάει όπου θέλει.
Καλημερα, καλο μηνα!
το ειχα προτεινει και εγω αυτο, οπως εχουμε πχ NOVA support, να εχει και η inalan support και να το κλειδωνουν ωστε να μην γραφει ο καθενας εκει οτι νανε.
Εδω μεσα γινεται ενας χαμος ειναι τρομερα δυσκολο να διαβασουν κατι που ρωτησε καποιος.
Καπως πρεπει να γινει ξεχωρισμος των θεματων.
Δυστυχως και παρολο οτι εχουμε ανοιξει αλλα θεματα πχ για τα ρουτερ παλι αρκετοι συνεχιζουν εδω να γραφουν.
Αν απαντουσε στην ωρα της η Ιναλαν δεν θα γινοταν ο χαμος αυτος .
Αλλα αν κανει 2 μερες να απαντησει λογικο να γεμιζουμε απο υποθετικα σεναρια.
Προφανως χειριστηκε λαθος το θεμα που συζητουσαμε και γιαυτο απεφευγε τα ποστ.
Και μην πει κανεις οτι δεν προλαβαινανε... γιατι μια χαρα ποσταρουν και απαντανε στα social . Εκει εχουν χρονο.
Καταλαβε οτι δεν εχει επιχειρηματα και ηταν λαθος , για τον φιλο με το προβλημα και απλα εκανε την παπια .
Και τελος , αν καποιος εχει αποριες , τις κανει εδω. Αν δεν απαντηθουν ..... στελνει ΠΜ ή ακομα παιρνει τηλεφωνο direct. Απλα και ομορφα.
Καλημερα, υπαρχει καποιος χρηστης Inalan να εχει μετρησει ΑΚΡΙΒΩΣ σε ποσες μερες του αλλαξε η ip του?
Γιατι εγω δεν μετρουσα πριν αλλα αλλαζε πανω σε μηνα νομιζω, τωρα ομως απο 31/3!!!! εχω ακομα την ιδια!!!!
Μαλιστα θα κανω αλλο ενα client openvpn δικο μου που αντι το noip να παιζει με την ip μου, ετσι κι αλλιως static καταντησε...
Και φυσικα το θεμα με ενοχλει οχι γιατι εχω σταθερη τοσο καιρο, οχι γιατι ειναι της cogent (ετσι κι αλλιως με VPN παιζω) αλλα γιατι απο τις 31/3 καθε μερα εχω πανω απο 2000 προσπαθειες port scanning και τρωνε cpu κτλ στο ρουτερ (mikrotik hap ac2 με DMZ) και πρεπει να τα σβηνω. Καποια στιγμη ειδα να εχει πανω απο 30000 ips block.
ΠΟΤΕ πριν ΔΕΝ συνεβαινε αυτο, εχω και adsl απο cosmote και nova και αν εχω 2 την εβδομαδα θα εχει γινει θαυμα.
Καποια στιγμη ρωτησα την Inalan αλλα με τον χαμο που γινεται εννοειτε οτι δεν πηρα απαντηση...
οπως και αν βαλουμε static αν υπαρχει δυνατοτητα επιλογης απο ποιο νουμερο θα ξεκιναει μιλωντας παντα για τα ip subnets της inalan οχι οποιο νανε, που κατ' επεκταση σημαινει οτι θα επιλεγουμε και τον ξενο παροχο που εχει δωσει το ip block στην inalan.
Eπισης ειχα ρωτησει αν καποιος υπερβει το οριο ταχυτητας τι γινεται, παλι απαντηση δεν πηρα. Τωρα δεν τα βλεπουν εδω μεσα με τον χαμο που γινεται ή απλα αποφευγουν δεν ξερω. Ειχαν πει λοιπον οτι απλα θα ειδοποιηθει ο χρηστης και αν γινεται αυτο θα του πουν να παει σε επαγγελματικο (απεριοριστο δλδ) ενω καποιος φιλος εδω μεσα εγραψε οτι στο τηλ του ειπαν οτι ριχνουν την ταχυτητα στο 10/10 πραγμα που εχουν αρνηθει αρκετες φορες παλιοτερα οτι ριχνουν ταχυτητα.
Καλο θα ηταν να διευκρινηστει αυτο γιατι δεν γινεται να γραφουν αλλα εδω και να λενε αλλα στο τηλεφωνο....
εκτος αυτου παει και πολυς καιρος απο τις αρχικες δηλωσεις εδω μηπως και αλλαξε η πολιτικη τους.
Καλημέρα. Σε κάποια φάση που αντιμετώπισα πρόβλημα με την ip που μου είχαν δώσει έσβησα το
router το βράδυ πριν κοιμηθώ και το πρωί που το άνοιξα ξανά, η ip είχε αλλάξει.
INALAN TEAM
01-07-20, 13:50
Αν απαντουσε στην ωρα της η Ιναλαν δεν θα γινοταν ο χαμος αυτος .
Αλλα αν κανει 2 μερες να απαντησει λογικο να γεμιζουμε απο υποθετικα σεναρια.
Προφανως χειριστηκε λαθος το θεμα που συζητουσαμε και γιαυτο απεφευγε τα ποστ.
Και μην πει κανεις οτι δεν προλαβαινανε... γιατι μια χαρα ποσταρουν και απαντανε στα social . Εκει εχουν χρονο.
Καταλαβε οτι δεν εχει επιχειρηματα και ηταν λαθος , για τον φιλο με το προβλημα και απλα εκανε την παπια .
Και τελος , αν καποιος εχει αποριες , τις κανει εδω. Αν δεν απαντηθουν ..... στελνει ΠΜ ή ακομα παιρνει τηλεφωνο direct. Απλα και ομορφα.
Χαρά μας να διαβάζουμε τέτοια εύστοχα μηνύματα :) :oneup:
Καλημέρα. Σε κάποια φάση που αντιμετώπισα πρόβλημα με την ip που μου είχαν δώσει έσβησα το
router το βράδυ πριν κοιμηθώ και το πρωί που το άνοιξα ξανά, η ip είχε αλλάξει.
Καλησπερα, το εχω κανει δεν αλλαξε, επισης ειχα ζητησει απο το fb messanger αν μπορει να γινει κατι να αλλαξει και δεν απαντησαν σε αυτο.
Να εβλεπα τουλαχιστον τι γινεται και εχω γινει τοσο μεγαλος στοχος των port scanners, δεν πρεπει να υπαρχει χωρα που να μην εχει καταχωρηθει στο mikrotik μου...
Καλησπερα, το εχω κανει δεν αλλαξε, επισης ειχα ζητησει απο το fb messanger αν μπορει να γινει κατι να αλλαξει και δεν απαντησαν σε αυτο.
Να εβλεπα τουλαχιστον τι γινεται και εχω γινει τοσο μεγαλος στοχος των port scanners, δεν πρεπει να υπαρχει χωρα που να μην εχει καταχωρηθει στο mikrotik μου...
πρέπει να σε αγαπάνε πάρα πολύ Nikoforos για να σε έχουν κάνει τόσο μεγάλο στόχο port scanning
Μόλις κόπηκε η σύνδεση στην Κυψέλη.
Όντως και εδώ πρόβλημα Ελικωνος
Κυψέλη down από τις 13:23. Κάνοντας ping, από άλλον provider, στην static ip της INALAN που έχω μου βγάζει τα παρακάτω:
Request timeout for icmp_seq 17
Request timeout for icmp_seq 18
Request timeout for icmp_seq 19
92 bytes from medianet.atene6.ate.seabone.net (213.144.178.154): Destination Host Unreachable
INALAN TEAM
02-07-20, 13:47
Καλησπέρα σας.
Υπάρχει βλάβη στον κεντρικό μας κορμό ανάμεσα σε Ν.Ιωνία και Γαλάτσι.
Ακόμη δεν έχουμε εικόνα,αναμένουμε ενημέρωση από τους υπευθύνους που είναι ήδη καθοδόν.
Για δείτε και στην Πάρνηθος που ξεκινούσαν έργα εχτές... Μήπως σας ξήλωσαν κάτι
INALAN TEAM
02-07-20, 14:15
Καλησπέρα σας.
Υπάρχει βλάβη στον κεντρικό μας κορμό ανάμεσα σε Ν.Ιωνία και Γαλάτσι.
Ακόμη δεν έχουμε εικόνα,αναμένουμε ενημέρωση από τους υπευθύνους που είναι ήδη καθοδόν.
Πάροχος φυσικού αερίου , στην περιοχή του Γαλατσίου. Τα συνεργεία μας, δίνουν εκτιμώμενο χρόνο αποκατάστασης - 2 με 3 ώρες.
Ευχαριστούμε για την υπομονή και την κατανόηση.
Πάροχος φυσικού αερίου , στην περιοχή του Γαλατσίου. Τα συνεργεία μας, δίνουν εκτιμώμενο χρόνο αποκατάστασης - 2 με 3 ώρες.
Ευχαριστούμε για την υπομονή και την κατανόηση.
Απο περιεργεια και μονο, σας ενημερωσε ο παροχος οτι εκοψε καταλαθος το καλωδιο;
Επιπλεον, θα πληρωσει ο παροχος τη ζημια;
Τους ενημέρωσε όταν του είπαν ότι το έκοψε :)
Σιγά μην το κατάλαβε, και αν το κατάλαβε σιγα μην ξέρει να βρει τι είναι ποιανου
INALAN TEAM
02-07-20, 15:04
Απο περιεργεια και μονο, σας ενημερωσε ο παροχος οτι εκοψε καταλαθος το καλωδιο;
Επιπλεον, θα πληρωσει ο παροχος τη ζημια;
Σπάνια ενημερώνουν, κυρίως στην Αθήνα.
Στην Θεσσαλονίκη είναι πιο συνεργάσιμοι.Ως μια γενικότερη πληροφορία αυτό.
Από εκεί και πέρα η αποζημίωση είναι ένα θέμα που αφορά τα νομικά τμήματα της κάθε εταιρίας, όμως το έργο τους είναι πολύ δύσκολο όταν από το ίδιο το κράτος τα βάθη του κάθε παρόχου ποικίλουν με πρώτο σε σειρά, από κάτω, το ίδιο το αέριο.
Είναι δυνατόν να μην είδαν την τομή πάνω στην άσφαλτο? Ας πούμε ότι δεν έχουν τα σχέδια, αυτός που έσκαβε εκείνη την ώρα δεν του έκανε εντύπωση τι είναι αυτή η λωρίδα?
Ας ανεβάσει αν μπορεί κάποιος την φώτο από το FB της Inalan
kostasduke2
02-07-20, 15:27
γαλάτσι down
Κυψέλη, επανηλθαμε...
Ίσα ίσα 2 ώρες. Για αποκατάσταση βλάβη στον κεντρικό κορμό...
Απλά respect!!!
@ ADSLgr.com All rights reserved.