Επιστροφή στο Forum : Νέο χαράτσι στους λογαριασμούς Wind - Λογαριασμός Email
Πήρα σήμερα στο email τον φρέσκο λογαριασμό και είχε δυο χρεώσεις για χρήση email, μια αναλογία από 16/4 αναδρομικά συν ένα μήνα για τον τρέχοντα μήνα, με κόστος 2 ευρώ το μήνα μαζί με το ΦΠΑ. Τους πήρα τηλέφωνο και θα το καταργήσουν λένε άμεσα και δεν θα ξαναχρεωθεί. Κάτι είχα δει κάπου ότι θα το χρέωναν, αλλά δεν ασχολήθηκα γιατί πίστευα ότι δεν το είχα ποτέ ενεργοποιήσει και ότι δεν με αφορούσε. Το γράφω για να το έχετε υπόψη σας.
Αυτό το 13800 ξέρουμε πώς μπορούμε να το παρακάμψουμε; Είμαι σίγουρος πως στο παρελθόν είχα πάρει σε άλλο τηλέφωνο σταθερό. Τώρα πήρα στο 2106158000 που βρήκα εδώ, αλλά ή δεν υπάρχει πλέον τρόπος να μιλήσεις πλέον με την εξυπηρέτηση πελατών ή γέρασα και δεν καταλαβαίνω αυτά τα συστήματα αυτόματης εξυπηρέτησης. Αν κάποιος ξέρει άλλο νούμερο σταθερού που δουλεύει, το ανταλλάσσω με σταθερό που αντιστοιχεί στο 11770 της ΔΕΗ. Και ένα για τη vodafone όποιος προαιρείται.
2 ευρω για χρηση email? Τραγικό!!!
Παλια αν επερνες τηλεφωνο στο σταθερο τηλ. της "γραμματειας" τους μπορουσες να συνδεθεις απο εκει με εξυπηρετηση πελατων. Νομιζω, οτι οι βλακες, το κοψανε επιτηδες, γιατι πολλοι ειχαν βρει το κολπο. Ειναι παντως τραγικο να χρεωνεται η κληση απο σταθερο και απο κινητο της ιδιας της εταιρειας προς αυτους (η οποια κληση μπορει να γινεται απο καποιον για να διορθωθει καποιο δικο τους λαθος..)
παντως εγω επειδη εχω μεγαλο μπερδεμα μαζι τους, θα απαιτησω πιστωση του ποσου για τις κλησεις αυτες (μου πειραξανε το συμβολαιο αυθεραιτα και χωρις να εχω υπογραψει) εχω παρει απειρα τηλεφωνα για να βγαλω ακρη μαζι τους.
Θυμάστε αν με κάποιο τρόπο σαν είχαν ειδοποιήσει τους τελευταίους μήνες, για την χρέωση για υπηρεσία email; Αναφέρομαι και σε κάποια πονηρή λεζάντα σαν αυτή του Wind 300, που χρησιμοποίησαν τον περασμένα μήνα για να μας κλέψουν 1€ στον τωρινό λογαριασμό.
Στο λογαριασμό Μαρτίου είχε αυτό
155239
Εγώ δεν έδωσα σημασία γιατί δεν έχω ενεργοποιήσει ποτέ email, ούτε χρησιμοποιώ, κι αν μου είχαν ποτέ ενεργοποιήσει είχε γίνει εν αγνοία μου.
Και γιατί να δώσεις σημασία; Απο που προκύπτει οτι μας παρείχαν email@windtools.gr; Πότε μας ενημέρωσαν πριν; Πότε συναινέσαμε και δεν το ξέρουμε; Τους χρειάζεται μια ξεγυρισμένη καταγγελία τώρα και για αυτή την μούφα και για το Wind 300 και για την άλλη την μούφα με το paypal που έστησαν, και το έκοψαν μετά απο μια βδομάδα και νομίζαμε οτι διαρκεί ενα μήνα.
Χρεωθηκα κι εγώ με το email παρότι δεν υπεγραψα ενεργοποίηση στο συμβολαιο μου.
Μπορω να διακόψω χωρις να πληρωσω ρητρα προωρης αποσυνδεσης;
Chryssostomos
16-05-15, 15:03
Δε ξέρω αν παίζει ρόλο που είναι ο πρώτος λογαριασμός που μου ήρθε,αλλά δεν έχει μέσα χρέωση για email και φυσικά στο συμβόλαιο μου δε το περιέχει.
Κινδυνεύει σοβαρά να κολλήσει η ρετσινιά του (μικρό)απατεώνα στη Wind με αυτές τις "κουτοπονηριές" και να αρχίσει ραγδαία μείωση της συνδρομητικής της βάσης. Κι εγώ ένα από τα θύματα όπως διαπίστωσα μόλις σήμερα και τους έστειλα άμεσα αίτημα αποκατάστασης... Μετά δε και την κοροϊδία των ανισόχρονων συμβολαίων (12 μήνες το σταθερό και 18 η "Καρτοσύνδεση") που οδήγησε σε αύξηση του λογαριασμού μου κατά ...18€ από τον περασμένο μήνα μόλις δηλαδή έληξε το 12μηνο της "προσφοράς" για τη σταθερή+adsl, ήδη πήρα την απόφαση να τους εγκαταλείψω οριστικά μόλις με συμφέρει...
Χρεωθηκα κι εγώ με το email παρότι δεν υπεγραψα ενεργοποίηση στο συμβολαιο μου.
Μπορω να διακόψω χωρις να πληρωσω ρητρα προωρης αποσυνδεσης;
Τελικα γινεται?
Εγώ τους έχω καλέσει 3 φορές για μια ακυρωση ανανεωσης (ανανεωση δεν εκανα, δεν υπεγραψα τελικα, αλλα εκριναν σκοπιμο να την περασουν σαν να εχω υπογραψει) σε διαστημα 1 μηνα και ακομα αναμενω επικοινωνια. Την τελευταια φορα που τους ειχα καλεσει μου ειπαν και οτι δεν ξερανε τιποτα και οτι δεν εχουν ειδοποιηθει. Καποιος μας δουλευει
Κινδυνεύει σοβαρά να κολλήσει η ρετσινιά του (μικρό)απατεώνα στη Wind με αυτές τις "κουτοπονηριές" και να αρχίσει ραγδαία μείωση της συνδρομητικής της βάσης.
Βρίσκονται ακόμα παρακάτω. Εχουν ξεπέσει στο επίπεδο πορτοφολά του μετρό σε εορταστική περιόδο. Αφού όταν μπαίνω πια σε κατάστημα τους, πάντα ψάχνομαι μετά αν μου λείπει τίποτα!
Κινδυνεύει σοβαρά να κολλήσει η ρετσινιά του (μικρό)απατεώνα στη Wind με αυτές τις "κουτοπονηριές" και να αρχίσει ραγδαία μείωση της συνδρομητικής της βάσης. Κι εγώ ένα από τα θύματα όπως διαπίστωσα μόλις σήμερα και τους έστειλα άμεσα αίτημα αποκατάστασης... Μετά δε και την κοροϊδία των ανισόχρονων συμβολαίων (12 μήνες το σταθερό και 18 η "Καρτοσύνδεση") που οδήγησε σε αύξηση του λογαριασμού μου κατά ...18€ από τον περασμένο μήνα μόλις δηλαδή έληξε το 12μηνο της "προσφοράς" για τη σταθερή+adsl, ήδη πήρα την απόφαση να τους εγκαταλείψω οριστικά μόλις με συμφέρει...
Αυτό είναι είδηση! Σου παίξαν απατεωνιά επιστημονική! καλά κάνετε και τα γράφετε εδώ ώστε να προσέχουν και οι υπόλοιποι.
http://www.adslgr.com/forum/threads/795865-%CE%9F%CE%99-%CE%91%CE%A0%CE%91%CE%A4%CE%95%CE%A9%CE%9D%CE%95%CE%A3-%CE%9C%CE%95-%CE%A4%CE%9F-%CE%9F%CE%9D%CE%9F%CE%9C%CE%91-WIND-!!!-%CE%A0%CE%A1%CE%9F%CE%A3%CE%9F%CE%A7%CE%97-!!!
Αυτό είναι είδηση! Σου παίξαν απατεωνιά επιστημονική! καλά κάνετε και τα γράφετε εδώ ώστε να προσέχουν και οι υπόλοιποι.
http://www.adslgr.com/forum/threads/795865-%CE%9F%CE%99-%CE%91%CE%A0%CE%91%CE%A4%CE%95%CE%A9%CE%9D%CE%95%CE%A3-%CE%9C%CE%95-%CE%A4%CE%9F-%CE%9F%CE%9D%CE%9F%CE%9C%CE%91-WIND-!!!-%CE%A0%CE%A1%CE%9F%CE%A3%CE%9F%CE%A7%CE%97-!!!
Εγω ειδα σε ενα λογαριασμο
WIN 300-€0,80
Αναλογία WIND 300. από 13/05 έως 18/05
0,16€
και ΦΠΑ απο κατω (23%) =συνολο €1,14........................................................ΤΟΥς τα χρωσταγα ?:mad:
Σήμερα κατάλαβα οτι αν απενεργοποιήσεις την υπηρεσια web-email με την επιπλέον χρέωση, διαγράφεται και ο λογαριασμός στο e-bill, έτσι αν έχεις κάνει και διακοπή της έντυπης μορφής δεν έχεις καμία ενημέρωση για τον λογαριασμό σου. Αυτη είναι η απάντηση που πηρα απο την wind :
"Aξιότιμε κύριε ..........,
Σε συνέχεια της επικοινωνίας σας και βάσει του αιτήματος με αριθμό 37-.........,θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το όνομα χρήστη/ username ....... διαγράφηκε από myWIND & ebill, κατόπιν αιτήματος σας."
Chryssostomos
02-06-15, 23:44
σήμερα ήρθε και ο δεύτερος λογαριασμός.
Ούτε χρέωση email,ούτε wind 300.
25 ευρώ,όπως αναμενόταν.
Σήμερα κατάλαβα οτι αν απενεργοποιήσεις την υπηρεσια web-email με την επιπλέον χρέωση, διαγράφεται και ο λογαριασμός στο e-bill, έτσι αν έχεις κάνει και διακοπή της έντυπης μορφής δεν έχεις καμία ενημέρωση για τον λογαριασμό σου. Αυτη είναι η απάντηση που πηρα απο την wind :
"Aξιότιμε κύριε ..........,
Σε συνέχεια της επικοινωνίας σας και βάσει του αιτήματος με αριθμό 37-.........,θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το όνομα χρήστη/ username ....... διαγράφηκε από myWIND & ebill, κατόπιν αιτήματος σας."
Τραγικοί :down:
Σήμερα κατάλαβα οτι αν απενεργοποιήσεις την υπηρεσια web-email με την επιπλέον χρέωση, διαγράφεται και ο λογαριασμός στο e-bill, έτσι αν έχεις κάνει και διακοπή της έντυπης μορφής δεν έχεις καμία ενημέρωση για τον λογαριασμό σου. Αυτη είναι η απάντηση που πηρα απο την wind :
"Aξιότιμε κύριε ..........,
Σε συνέχεια της επικοινωνίας σας και βάσει του αιτήματος με αριθμό 37-.........,θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το όνομα χρήστη/ username ....... διαγράφηκε από myWIND & ebill, κατόπιν αιτήματος σας."
θα τους παρει και θα τους σηκωσει......Με νταβατζιλικη μας εβαλαν το ebill για να πληρωνουμε μεσω καρτας και τωρα το χρεωνουν ....
Είχες καταχωρήσει το email της Wind στο myWIND;
dimitri_ns
05-06-15, 09:34
Χαμηλώνοντας τόσο πολύ τις τιμές (double play κλπ), δεν ψιλιάζεστε ότι σας την έχει στημένη αλλού ?
Για τα "ανισόχρονα" συμβόλαια και υπηρεσίες (ωραίος όρος) όπου άλλοτε λήγει η μία υπηρεσία και άλλοτε η άλλη, οπότε αν διακόψεις την μία αυξάνεται η τιμή της άλλης και σε πάει καροτσάκι, το καλύτερο παράδειγμα που έχω είναι το OTEtv μέσω connex.
Αν δεν λήγουν ταυτόχρονα, διακόπτεις το connex και συνεχίζεις να πληρώνεις ΟΤΕtv ενώ δεν έχεις connex
Είχανε πάρει για προσφορά-επέκταση του ΟΤΕtv κι όταν ρώτησα την κοπελιά έπεσε μούγκα :p
Είναι κάτι σαν να χρησιμοποιείς διευθύνσεις mail του παρόχου. Εκεί θα μείνεις? Κι αν θέλεις ν'αλλάξεις πάροχο χάνεις και τις διευθύνσεις. Χαθήκανε τα gmail, yahoo klp που είναι ανεξάρτητα παρόχου ?
Είχες καταχωρήσει το email της Wind στο myWIND;
οχι > τελικα win300 ειχαν χρεωσει
Σήμερα κατάλαβα οτι αν απενεργοποιήσεις την υπηρεσια web-email με την επιπλέον χρέωση, διαγράφεται και ο λογαριασμός στο e-bill, έτσι αν έχεις κάνει και διακοπή της έντυπης μορφής δεν έχεις καμία ενημέρωση για τον λογαριασμό σου. Αυτη είναι η απάντηση που πηρα απο την wind :
"Aξιότιμε κύριε ..........,
Σε συνέχεια της επικοινωνίας σας και βάσει του αιτήματος με αριθμό 37-.........,θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το όνομα χρήστη/ username ....... διαγράφηκε από myWIND & ebill, κατόπιν αιτήματος σας."
Μάλλον δεν έγινε κατανοητό: Λες οτι σου έκοψαν την υπηρεσία του e-bill αυθαίρετα, επειδή σταμάτησες την υπηρεσία windtools; Πως μπορεί να γίνεται αυτό; Είναι διαφορετικά πράγματα και πουθενά δεν έχουν συσχετιστεί, ούτε υπάρχει πουθενά τεκμηριωμένο θέμα απο την Wind. Η προσβαση στο myWIND είναι δωρεάν.
Ο τελευταίος λογαριασμος που πήρα είχε αυθαίρετα την εξης χρέωση "Μηνιαίο Πάγιο Λογαριασμός-email" 1,62€ ή 2€ με φπα, στον επίσημο τιμοκατάλογο της wind λέει "Λογαριασμός Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου 1.99 €/μήνα" αυτό ακριβώς ζήτησα με αίτημά μου να διακοπεί.
Μετά απο κάποιες μέρες δεν μπορούσα να μπώ στο myWIND & ebill, μεχρι που έλαβα την απάντηση τους, τα συμπεράσματα δικά σας.
Εγω πάντως ειμαι περιέργος να δώ πως θα ενημερωθω για μελλοντικούς λογαριασμούς
Να τους ενημερώσεις πρώτα επίσημα οτι πουθενά δεν αναγράφεται οτι οι υπηρεσίες είναι συσχετισμένες, ή οτι η πρόσβαση στο myWIND χρεώνεται. Να πω οτι βρίσκουν και τα κάνουν;
Για να ενημερωθουν και οι υπολοιποι που θελουν να κανουν αιτηση φορητοτητας στη wind!Οταν δε θελεις εντυπη μορφη λογαριασμου για να αποφυγεις τα 5 ευρω και απλα να το βλεπεις μεσω Mywind το χρεωνουν 2 Ευρω η οχι??Γιατι τοτε απο τα 20 που ειναι η προσφορα παμε αυτοματως στα 22...Αν καταλαβα σωστα.
Slackulator
07-06-15, 23:56
Η έντυπη μορφή κοστίζει 5 ευρώ; που το λέει αυτό;
Η έντυπη μορφή κοστίζει 5 ευρώ; που το λέει αυτό;
Αποστολή αντίγραφου Συμβολαίου
5.00
Στον τιμοκαταλογο της wind
Slackulator
08-06-15, 00:34
Αυτό δεν υπάρχει στον λογαριασμό μου, σε wind double play με vdsl.
Αυτό δεν υπάρχει στον λογαριασμό μου, σε wind double play με vdsl.
Τι να σου πω δεν ειμαι συνδρομητης wind για να ξερω,οτι βλεπω στο καταλογο...
Αποστολή αντίγραφου Συμβολαίου
5.00
Στον τιμοκαταλογο της wind
Τί σχέση έχει το αντίγραφο συμβολαίου με το έντυπο λογαριασμού ρε παιδιά; Γιατί τα μπλέκετε;
Να τους ενημερώσεις πρώτα επίσημα οτι πουθενά δεν αναγράφεται οτι οι υπηρεσίες είναι συσχετισμένες, ή οτι η πρόσβαση στο myWIND χρεώνεται. Να πω οτι βρίσκουν και τα κάνουν;
η προσβαση στο mywind λογικά δεν χρεώνεται, αλλά το μονο που βλέπεις ειναι ποσο σου ηρθε ο λογαριασμός, ένα ξερό νούμερο. για να έχεις πράσβαση αναλυτικά θα πρέπει να ενεργοποιήσεις το e-bill και αυτό είναι που χρεώνεται
Τα μπερδέψαμε όλα τώρα, συμβόλαια, λογαριασμούς, e-bill, e-mail, mywind.
Να δηλώσω ευχαριστημένος (μέχρι πρόσφατα) πελάτης της wind που μου έβαλαν αυθαίρετα e-mail και το πρόγραμμα Wind 300. Φυσικά και επικοινώνησα μαζί τους και φυσικά τα κατάργησαν. Πρόσβαση στο e-bill και το mywind εξακολουθώ να έχω, όπως και στην ανάλυση του λογαριασμού (που εκδόθηκε την προηγούμενη Πέμπτη, ενώ την τελευταία κατάργηση τους τη ζήτησα αρκετές μέρες πριν, και μπήκα στο mywind και είδα ότι έγινε).
jojo, σε ρώτησαν και παραπάνω και δεν είδα να απαντάς. Μήπως χρησιμοποιούσες το email της wind και όχι κάποιο άλλο για να λαμβάνεις τους λογαριασμούς; Όπως και να έχει, αν τους πάρεις ένα τηλέφωνο θα σου λύσουν το θέμα, δεν έχει νόημα να εξαρτάται το e-bill από το e-mail.
Τα μπερδέψαμε όλα τώρα, συμβόλαια, λογαριασμούς, e-bill, e-mail, mywind.
Να δηλώσω ευχαριστημένος (μέχρι πρόσφατα) πελάτης της wind που μου έβαλαν αυθαίρετα e-mail και το πρόγραμμα Wind 300. Φυσικά και επικοινώνησα μαζί τους και φυσικά τα κατάργησαν. Πρόσβαση στο e-bill και το mywind εξακολουθώ να έχω, όπως και στην ανάλυση του λογαριασμού (που εκδόθηκε την προηγούμενη Πέμπτη, ενώ την τελευταία κατάργηση τους τη ζήτησα αρκετές μέρες πριν, και μπήκα στο mywind και είδα ότι έγινε).
jojo, σε ρώτησαν και παραπάνω και δεν είδα να απαντάς. Μήπως χρησιμοποιούσες το email της wind και όχι κάποιο άλλο για να λαμβάνεις τους λογαριασμούς; Όπως και να έχει, αν τους πάρεις ένα τηλέφωνο θα σου λύσουν το θέμα, δεν έχει νόημα να εξαρτάται το e-bill από το e-mail.
φίλε "jap" νομίζω οτι δεν διαβαζεις προσεκτικά, ο "jlian" που εκανε την ερωτηση (χωρίς παράθεση) πηρε την απαντησή του απο το "npil". Τελικά πηρα τηλεφωνο και τα είχαν κάνει μαντάρα, αντι να μου ακυρωσουν όπως το ζητησα ΓΡΑΠΤΩΣ τον χρεώσιμο λογαριασμό email, μου καταργησαν το ebill. Ακομα και ο υπάλληλός τους με έβαλε σε αναμονή να σιγουρέψει ότι η υπηρεσία ebill δεν χρεώνεται, τέλος πάντων αν συνεχιστεί να χρεώνουν ανεξέλεγτα και να κάνουν οτι τους βολεύει θα τους αποχαιρετίσω μονο και μονο για την κοροιδια τους
OK, έπεσες σε περίπτωση, ελπίζω να στα διορθώσουν σύντομα.
φίλε "jap" νομίζω οτι δεν διαβαζεις προσεκτικά, ο "jlian" που εκανε την ερωτηση (χωρίς παράθεση) πηρε την απαντησή του απο το "npil". Τελικά πηρα τηλεφωνο και τα είχαν κάνει μαντάρα, αντι να μου ακυρωσουν όπως το ζητησα ΓΡΑΠΤΩΣ τον χρεώσιμο λογαριασμό email, μου καταργησαν το ebill. Ακομα και ο υπάλληλός τους με έβαλε σε αναμονή να σιγουρέψει ότι η υπηρεσία ebill δεν χρεώνεται, τέλος πάντων αν συνεχιστεί να χρεώνουν ανεξέλεγτα και να κάνουν οτι τους βολεύει θα τους αποχαιρετίσω μονο και μονο για την κοροιδια τους
Φυσικά και δεν χρεώνεται το ebill. Στην χρέωση του email (windtools) θα σου αφαιρέσουν ολες τις χρεώσεις ή την τελευταία;
Φυσικά και δεν χρεώνεται το ebill. Στην χρέωση του email (windtools) θα σου αφαιρέσουν ολες τις χρεώσεις ή την τελευταία;
οτι γράφτηκε το πληρωνεις, θα δουμε απο τον επόμενο
@ ADSLgr.com All rights reserved.