PDA

Επιστροφή στο Forum : Τοπική πρόσβαση στο δίκτυο με dyndns



KALTS
06-11-15, 20:34
Καλησπέρα είμαι αρχάριος στα mikrotik εδώ και 2 βδομάδες που ασχολούμαι κατάφερα να κάνω πολλά, το μόνο που δεν μπόρεσα είναι να έχω πρόσβαση τοπικά σε πόρτες. δλδ. όταν είμαι συνδεδεμένος στο δίκτυο μου να μπορώ να βλέπω π.χ την κάμερα που έχω είδη στο τοπικό δίκτυο με το dyndns, όχι με την εσωτερική ip πχ. 192.168.1.100:8080 αλλά mydomain.dyndns.org:8080 Σαν να είμαι από εξωτερικό δίκτυο π.χ 3G. Πολλά χρόνια δουλεύω TP-LINK router αυτά το κάνουν αυτό που ζητάω. LOOPBACK NAT αν δεν κάνω λάθος. Βασικά το mikrotik το έχω σε λειτουργία PPPOE CLIENT να κάνει κλήση στον πάροχο.

deniSun
06-11-15, 21:58
Όπως είπες αυτό λέγεται loopback.
Για δώσε λίγο περισσότερη περιγραφή της τοπολογίας που έχεις και του configuration.

KALTS
06-11-15, 23:43
Από θέμα configuration δεν ξέρω και πολλά τι εννοείς εγώ απλά έχω στήσει το ρούτερ αρχάρια. Αυτό που θέλω είναι... το modem router του OTE να το έχω σε λειτουργία bridge το Mk Interface1 σε PPPOE CLIENT (Να κάνει κλήση) και οι υπόλοιπες LAN να δίνουν Internet (π.χ 192.168.1.0/24) απλά πράγματα.... ;Exω μια κάμερα στο δίκτυο μου έχω κάνει port forward όλα ΟΚ. Για να δεις την κάμερα απομακρυσμένα χρειάζεσαι DYNDNS όλα ΟΚ? Δουλεύει απομακρυσμένα κανονικά δεν έχω πρόβλημα (όλα αυτά με mikrotik) αλλά τοπικά δεν μπορώ να την δω την κάμερα(με DYNDNS), ενώ σε ρούτερ TP-LINK με δουλεύει κανονικά μπορώ να δω την κάμερα τοπικά με DYNDNS... Δεν ξέρω κατά πόσο έγινα κατανοητός οι ρυθμίσεις που έχω στο mikrotik είναι οι βασικές..

deniSun
06-11-15, 23:49