PDA

Επιστροφή στο Forum : Πρόβλημα Router ή γραμμής;



Σελίδες : [1] 2

eliac7
03-03-16, 11:35
Καλημέρα παιδιά!

Έχω το εξής πρόβλημα και προτού πάρω τον ΟΤΕ είπα να κάνω μια ερώτηση.

Το ρουτερ συγχρονίζεται στα 14 και με speedtest πιάνω 11.5 . Σε κάποιες φάσεις όμως, σαν να "τρελαίνεται" και αντιλαμβάνομαι ότι μειώνεται η ταχύτητα, μπαίνω και βλέπω 200 ping και 4 download...όταν κάνω restart το router, κανονικά 11.5 και ping 18, δηλαδή όπως είναι σε "normal" mode. Μπορείτε να το εξηγήσετε κάπως; Έχω το Netgear DGN2200.

sweet dreams
03-03-16, 11:42
Oι φάσεις αυτές πόσο συχνές είναι;; router του ΟΤΕ για να κάνεις δοκιμή δεν έχεις;;

eliac7
03-03-16, 11:54
Συνέδεσα του ΟΤΕ τώρα και κλειδώνει στα 14 παρα κατι το Speedtest ενω το Netgear 11.5 , λες να τα φτυνει το Netgear?
167737
παρεμπιπτόντως, είναι καλά;

sweet dreams
03-03-16, 12:08
Μην έχεις πολύ εμπιστοσύνη στα διάφορα Speedtests, τον έλεγχο τον κάνεις με αυτόν (http://www.adslgr.com/forum/threads/918985-Γιατί-πιάνω-λιγότερο-απ-όσο-κλειδώνω?p=5876865#post5876865)τον τρόπο. Το TSNR Margin (http://www.adslgr.com/forum/threads/217614-SNR-Margin-Attenuation-Output-Power-ADSL2-%CE%B5%CF%8E%CF%82-24Mbps-version)του ΟΤΕ είναι 9 και εδώ δείχνει 11.5, κάτι συμβαίνει. Η γραμμή μάζεψε πολύ γρήγορα λάθη, (http://www.adslgr.com/forum/threads/820677-πολλα-crc-και-hec-erros?p=5418561#post5418561) χρειάζεται ένας έλεγχος (http://www.adslgr.com/forum/threads/840836-Ανέβασμα-και-πτώση-ταχύτητας-την-τελευταία-βδομάδα?p=5507825#post5507825) της εσωτερικής σου εγκατάστασης. Ανέβασε και τα στοιχεία με το Line attenuation.

eliac7
03-03-16, 12:20
Ευχαριστώ για την απάντηση!
167738
Ελπίζω να βοήθησα κάπως
Από ότι θυμάμαι, στον ΟΤΕ που ειχα πάρει είμαι μακριά από το κεντρικό μου είπαν, 1.2 χλμ.

sweet dreams
03-03-16, 12:35
Ευχαριστώ για την απάντηση!
167738
Ελπίζω να βοήθησα κάπως
Από ότι θυμάμαι, στον ΟΤΕ που ειχα πάρει είμαι μακριά από το κεντρικό μου είπαν, 1.2 χλμ.

Bάσει του Downstream Attenuation το calculator δείχνει ότι είσαι στα 2+ χιλιόμετρα, τα πλήρη στοιχεία που δείχνει το Netgear ποια είναι;; γιατί το ΖΤΕ μερικές φορές δείχνει άλλα αντ' άλλων.

babis3g
03-03-16, 13:43
to zte λογω chipset/drivers κλειδωνει πιο πανω απο τα αλλα , σε καποιες περιπτωσεις και αναλογα την γραμμη ... για αυτο παει ψηλα (ασχετα πως κανει υπολογισμο το ατενουετορ)

κρατησε το λιγες μερες επανω να δεις αν εχει ιδια συμπωματα ... αν εχει και αυτο τοτε θα κοιταξεις τους οδηγους που σου εδωσε (λινκς) ο φιλος
Απλα ποσταρω να σου πω οτι σε μερικες γραμμες τα ΖΤΕ πανε πιο ψηλα λογο chipset (αυτο ομως τα κανει πιο ευαλωτα σε μακρυνες γραμμες)

eliac7
03-03-16, 15:18
167762167763
Αυτά είναι τα στοιχεία από το Netgear

sweet dreams
03-03-16, 15:46
167762167763
Αυτά είναι τα στοιχεία από το Netgear

Ποιο ρεαλιστικά φαίνονται τα νούμερα από το Netgear, το ΖΤΕ δείχνει να ξεπερνάς τα θεωρητικά νούμερα και με SNR Margin στον υπολογισμό του calculator 6, την στιγμή που εσύ έχεις 11+. 167764


Για κάποιο λόγο σου έχουν SNR Margin 11, πάρε τηλέφωνο και ζήτησε να σου το κατεβάσουν στο 9 που είναι το ΤSNR Margin του ΟΤΕ και κάνε και έναν έλεγχο στην εσωτερική σου εγκατάσταση.

eliac7
03-03-16, 15:56
Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.
Καθώς η πολυκατοικία που μένω είναι οικογενειακή, στο από κάτω σπίτι έχουν αυτά τα νούμερα:
167765167766
Δικαιολογείται τέτοια διαφορά και τόσο μεγάλο SNR?

babis3g
03-03-16, 16:08
η γραμμη με τα 12032 ειναι 100% κλειδωμενη λογο πιθανης βαλβης η ασταθειας

sweet dreams
03-03-16, 16:11
Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.
Καθώς η πολυκατοικία που μένω είναι οικογενειακή, στο από κάτω σπίτι έχουν αυτά τα νούμερα:
167765167766
Δικαιολογείται τέτοια διαφορά και τόσο μεγάλο SNR?

Αυτή η γραμμή δείχνει να είναι κλειδωμένη ή είναι επιλεγμένο άλλο πρότυπο. Mπορείς με κάποια δικαιολογία (π.χ. ότι δεν λειτουργεί σωστά το Wireless) να ζητήσεις αντικατάσταση εξοπλισμού και να πάρεις το Speedport, είναι ποιο αξιοπρεπές από την πατάτα το ZTE.

eliac7
03-03-16, 16:23
Αυτή η γραμμή δείχνει να είναι κλειδωμένη ή είναι επιλεγμένο άλλο πρότυπο. Mπορείς με κάποια δικαιολογία (π.χ. ότι δεν λειτουργεί σωστά το Wireless) να ζητήσεις αντικατάσταση εξοπλισμού και να πάρεις το Speedport, είναι ποιο αξιοπρεπές από την πατάτα το ZTE.


η γραμμη με τα 12032 ειναι 100% κλειδωμενη λογο πιθανης βαλβης η ασταθειας

Είναι φοιτητικό πακέτο αλλά πληρώνει κανονικά για 24αρα, λέτε επειδή είναι φοιτητικό να είναι κλειδωμένο; Δεν γνωρίζω αρκετά πράγματα από αυτά, γι'αυτό ρωτάω

- - - Updated - - -

Επίσης πήρα τηλέφωνο στον ΟΤΕ και μου το είπε και με σιγουριά "Κύριέ μου, δεν γίνεται αλλαγή του SNR. " . Μου λέει βλακείες;

sweet dreams
03-03-16, 16:32
Είναι φοιτητικό πακέτο αλλά πληρώνει κανονικά για 24αρα, λέτε επειδή είναι φοιτητικό να είναι κλειδωμένο; Δεν γνωρίζω αρκετά πράγματα από αυτά, γι'αυτό ρωτάω

- - - Updated - - -

Επίσης πήρα τηλέφωνο στον ΟΤΕ και μου το είπε και με σιγουριά "Κύριέ μου, δεν γίνεται αλλαγή του SNR. " . Μου λέει βλακείες;

Για το φοιτητικό πακέτο δεν ξέρω αλλά μπορείς να ρωτήσεις τι ισχύει, απλά ρίξε και μια ματιά μήπως έχει κλειδώσει σε ADSL και όχι σε ADSL+. 167768
Για το SNR Margin έπεσες σε άσχετο/η ή δεν κατάλαβε σωστά. Βάλε στην γραμμή σου το ΖΤΕ, για να μπορούν να το δούνε απομακρυσμένα και πάρε πάλι τηλέφωνο. Θα τους πεις ότι έχεις SNR Margin 11 και να σου το κατεβάσουν στο 9.

babis3g
03-03-16, 16:33
γιατι γραμμη που πληρωνουν 24αρα ... συνηθως κλειδωνουν τα προφιλ με συγκεκριμενα προτυπα αν υπαρχει θεμα/προβλημα στην γραμμη η στην περιοχη για καλυτερη σταθεροτητα

γινεται αλλαγη σνρ ζητας πιο ψηλο σνρ για καλυτερη σταθεροτητα αν υπαρχουν αποσυνδεσεις (χασιμο ταχυτητας) ... αν ζητησεις πιο χαμηλο σνρ (ανεβασμα ταχυτητας) τοτε ναι δυσκολα το κανουν η κανουν πως δεν ξερουν

eliac7
03-03-16, 16:38
167769
Σε εμένα είναι επιλεγμένα έτσι...πρέπει να κάνω καμία αλλαγή;
Επίσης, αυτή μου το έλεγε και με επιθετικό ύφος....

sweet dreams
03-03-16, 16:50
γιατι γραμμη που πληρωνουν 24αρα ... συνηθως κλειδωνουν τα προφιλ με συγκεκριμενα προτυπα αν υπαρχει θεμα/προβλημα στην γραμμη η στην περιοχη για καλυτερη σταθεροτητα

γινεται αλλαγη σνρ ζητας πιο ψηλο σνρ για καλυτερη σταθεροτητα αν υπαρχουν αποσυνδεσεις (χασιμο ταχυτητας) ... αν ζητησεις πιο χαμηλο σνρ (ανεβασμα ταχυτητας) τοτε ναι δυσκολα το κανουν η κανουν πως δεν ξερουν

Μπάμπη ζητάει το αυτονόητο, το ΤSNR Margin που έχουν, δεν ζήτησε να το κατεβάσουν από το 9 στο 6.


167769
Σε εμένα είναι επιλεγμένα έτσι...πρέπει να κάνω καμία αλλαγή;
Επίσης, αυτή μου το έλεγε και με επιθετικό ύφος....

Είναι εντάξει η επιλογή στο ρούτερ.
Κάνε αυτό που σου είπα, βάλε το ZTE πάνω, πάρε τηλέφωνο και απαίτησε το SNR Margin να πάει στο 9.

eliac7
03-03-16, 17:02
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.
Τους πήρα και μου λένε οτι δεν γίνεται να χαμηλώσουμε το SNR και μου κάνει όποιος σας το είπε, απλώς δεν αληθεύει, και με ρώτησε για ποιο λόγο θέλετε να μειώσετε το SNR? Τι της απαντάω; Μιλάμε όσο πάει τόσο πιο πολύ σιχαίνομαι το τμήμα εξυπητέρησής τους

sweet dreams
03-03-16, 17:08
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.
Τους πήρα και μου λένε οτι δεν γίνεται να χαμηλώσουμε το SNR και μου κάνει όποιος σας το είπε, απλώς δεν αληθεύει, και με ρώτησε για ποιο λόγο θέλετε να μειώσετε το SNR? Τι της απαντάω; Μιλάμε όσο πάει τόσο πιο πολύ σιχαίνομαι το τμήμα εξυπητέρησής τους

Το είδε ότι είναι στο 11;; προσπάθησε άλλη ώρα γιατί έχεις πέσει σε άσχετο, εμένα την άλλη φορά επειδή δεν ήξερε αυτό που ρωτούσα με είχε παραπέμψει στο 13818 που είναι για εταιρικούς πελάτες και οι άνθρωποι τραβάγανε τα μαλλιά τους.

eliac7
04-03-16, 20:29
Καλησπέρα ξανά!
Το πρόβλημα αυτό να μειώνεται έτσι στα ξαφνικά η ταχύτητα και με ένα reboot να στρώνει το έκανε και το ρούτερ του ΟΤΕ ( ΖΤΕ ). Οπότε, το μόνο που πρέπει να κάνω είναι να τους αναγκάσω να μου κατεβάσουν SNR?

sweet dreams
04-03-16, 23:36
Καλησπέρα ξανά!
Το πρόβλημα αυτό να μειώνεται έτσι στα ξαφνικά η ταχύτητα και με ένα reboot να στρώνει το έκανε και το ρούτερ του ΟΤΕ ( ΖΤΕ ). Οπότε, το μόνο που πρέπει να κάνω είναι να τους αναγκάσω να μου κατεβάσουν SNR?

Άλλο το ένα και άλλο το άλλο. Αυτό που περιγράφεις είναι κάποιο πρόβλημα στην σύνδεση σου και πρέπει πρώτα να κάνεις έναν έλεγχο στην εσωτερική σου εγκατάσταση και μετά να πάρεις να το δηλώσεις σαν βλάβη. Η μείωση του SNR Margin γίνεται σε ήδη σωστή γραμμή και όπως έχουμε πει και ποιο πάνω έχει να κάνει με το ΤSNR Margin του κάθε παρόχου. Ο ΟΤΕ έχει ΤSNR Margin 9, εσύ έχεις 11 και απλά του ζητάς να το πάει εκεί που είναι το ΤSNR Margin που έχει, στο 9. Όλα αυτά βέβαια με την προυπόθεση ότι η γραμμή σου δεν έχει πρόβλημα, αλλιώς η μείωση του SNR Margin αυξάνει τα προβλήματα σε μια ήδη άσχημη γραμμή.

eliac7
04-03-16, 23:41
Οπότε προτείνετε πρώτα να γίνει ένας έλεγχος της εσωτερικής γραμμής και μετά να γίνει αίτηση για μείωση του SNR, σωστά;

sweet dreams
05-03-16, 00:08
Οπότε προτείνετε πρώτα να γίνει ένας έλεγχος της εσωτερικής γραμμής και μετά να γίνει αίτηση για μείωση του SNR, σωστά;

Αν κάνεις τον έλεγχο και το πρόβλημα με τις απότομες μειώσεις παραμένει (λίγο απίθανο να έχουν χαλάσει 2 ρούτερ ταυτόχρονα), παίρνεις τηλέφωνο να δηλώσεις αυτό σαν βλάβη και συγχρόνως τους λες και το θέμα με το SNR. Αν θέλεις μπορείς να ζητήσεις και αντικατάσταση εξοπλισμού για να πάρεις το Speedport.

eliac7
05-03-16, 01:03
Εκτός αυτών, τώρα προστέθηκαν και τα timeout και οι αποσυνδέσεις...

eliac7
07-03-16, 15:38
Καλημέρα ξανά!
Τους πήρα τηλέφωνο και το δήλωσα βλάβη και μπαίνω και βλέπω οτι με κλειδώσανε σε χαμηλό προφίλ...είναι φυσιολογικό αυτό; Δηλαδή με κλείδωσαν μέχρι να το δει ο τεχνικός;
167864

EDIT:
Μετα απο φασαρια κλπ με ξανα ανεβασανε σε 16 και με SNR 9.
167866

babis3g
07-03-16, 16:24
Καλημέρα ξανά!
Τους πήρα τηλέφωνο και το δήλωσα βλάβη και μπαίνω και βλέπω οτι με κλειδώσανε σε χαμηλό προφίλ...είναι φυσιολογικό αυτό; Δηλαδή με κλείδωσαν μέχρι να το δει ο τεχνικός;

ναι ειναι φυσιολογικο και δειχνει 12αρι προφιλ (ας το πουμε ετσι) και το snr margin πρεπει να ειναι στο 11 αν εισαι σε fastpath και σε 12 αν εισαι σε interleaved, δηλαδη συγκεκριμενα προφιλ που παντα δινουν αν δηλωθει βλαβη (εχουν διαφορα παρομοια προφιλ αναλογα οπως νομιζουν την καθε περιπτωση
Τα ειχα και εγω

sweet dreams
07-03-16, 16:54
EDIT:
Μετα απο φασαρια κλπ με ξανα ανεβασανε σε 16 και με SNR 9.
167866

To 9 SNR πως το καταφέρανε :lol:
Κάνε προληπτικά και έναν έλεγχο από την πλευρά σου γιατί αν δούν προβλήματα στην γραμμή θα σε ξανακλειδώσουν.

eliac7
07-03-16, 21:09
Τους πήρα τηλέφωνο και ζήτησα να συνδεθώ κατευθείαν με το τεχνικό τμήμα γιατί με τις τηλεφωνήτριες δεν...με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν ότι δεν έχει κάποια διαφορά στην ταχύτητα ακόμα και με την μείωση του SNR, μήπως θέλετε να το ανεβάσουμε ξανά 11; Τους είπα όχι, γιατί από ότι είδα έχω ping 7 από ping 18 που είχα με SNR 11 οπότε why not? Πάντως ένας έλεγχος πρέπει να γίνει σίγουρα!

Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις και των δύο σας! :)

- - - Updated - - -

Τελικά, από ότι φαίνεται κακώς το άλλαξα σε 9, έχω αποσυνδέσεις...πριν 2 εβδομάδες ήρθαν και άλλαξαν εξωτερικά το καλώδιο ( έσκαψαν κλπ. , από το καφάο στο κουτί μου) οπότε το πρόβλημα εστιάζεται στην εσωτερική καλωδίωση;

sweet dreams
07-03-16, 21:45
Τελικά, από ότι φαίνεται κακώς το άλλαξα σε 9, έχω αποσυνδέσεις...πριν 2 εβδομάδες ήρθαν και άλλαξαν εξωτερικά το καλώδιο ( έσκαψαν κλπ. , από το καφάο στο κουτί μου) οπότε το πρόβλημα εστιάζεται στην εσωτερική καλωδίωση;

Aν δεν το τσεκάρεις πως θα το μάθεις;; :)

eliac7
08-03-16, 15:31
Καλησπέρα ξανά!
Σήμερα ήρθε τεχνικός του ΟΤΕ και έλεγξε το κουτί έξω της πολυκατοικίας, όντως είναι προβληματική η εσωτερική καλωδίωση καθώς κλειδώνει 17100 εξώ στο κουτί με μηδενικά λάθη και μέσα 13.5-14 με 50.000 λάθη. Πολύ εξυπηρετικός ο άνθρωπος καθώς μου έδειχνε το κάθε τι που έλεγχε κλπ, οπότε δεν μου έλεγε παρμπούτσαλα. Η πιο οικονομική λύση που μου είπε, είναι να υπάρξει ένα καλώδιο κατευθείαν από το box μέχρι το σπίτι (εξωτερικό). Αυτά...

pankostas
08-03-16, 16:48
Ο τεχνικός πως κατάφερες να εεθει? Γιατί συνήθως αν δηλώνεις αποσυνδεσεις σε κατεβάζουν προφίλ και όλα καλά.

eliac7
08-03-16, 16:51
Και εμένα μου κίνησε την περιέργεια...λογικά επειδή είχα κάνει αίτηση και για τα δύο σπίτια καθώς η πολυκατοικία είναι οικογενειακή και αποφάσισαν να στείλουν...με κατέβασαν προφίλ, τους πήρα ξανά και με ξανά ανέβασαν εκεί που ήμουν.

sweet dreams
08-03-16, 17:14
Καλησπέρα ξανά!
Σήμερα ήρθε τεχνικός του ΟΤΕ και έλεγξε το κουτί έξω της πολυκατοικίας, όντως είναι προβληματική η εσωτερική καλωδίωση καθώς κλειδώνει 17100 εξώ στο κουτί με μηδενικά λάθη και μέσα 13.5-14 με 50.000 λάθη. Πολύ εξυπηρετικός ο άνθρωπος καθώς μου έδειχνε το κάθε τι που έλεγχε κλπ, οπότε δεν μου έλεγε παρμπούτσαλα. Η πιο οικονομική λύση που μου είπε, είναι να υπάρξει ένα καλώδιο κατευθείαν από το box μέχρι το σπίτι (εξωτερικό). Αυτά...

Η καλύτερη λύση είναι αυτή αλλά δεν θα την έλεγα και οικονομικότερη. Βρες πρώτα την κεντρική πρίζα και απομόνωσε το υπόλοιπο δίκτυο του σπιτιού για να κάνεις εκεί μια μέτρηση (περιγραφή μέσα στον έλεγχο). Συνήθως αυτό δημιουργεί το πρόβλημα και όχι το κεντρικό καλώδιο από κατανεμητή σε πρώτη πρίζα.

eliac7
10-03-16, 18:44
Καλησπέρα, τώρα καινούργιο πρόβλημα...ενω δείχνουν (και ZTE και Netgear) οτι εχουν ιντερνετ (στα λαμπακια τουλαχιστον) δεν δινουν καθολου ιντερνετ. Αν κανω reboot, τότε δίνουν...αν κάνω manual disconnect (αυτη την επιλογη την εχει το Netgear) και ξανα connect, χωρις να κανω reboot, παλι δεν δινει ιντερνετ....απο οτι εχω παρατηρησει, αν παραμεινει idle το ιντερνετ, δηλαδη δεν κατεβαζω κλπ κλπ και παω να μπω ιντερνετ, απλως δεν με βαζει... εχω φαει γερο σκαλωμα γιατι δεν μου το εχει ξανα κανει

babis3g
10-03-16, 18:53
λιγο απιθανο και τα 2 αλλα μπορει να πειραξες, αλλα μηπως εχεις βαλει τα μοντεμ στο connect on demand?
https://www.cosmote.gr/fixed/documents/10280/1034528/setup03.jpg/9ebe650c-21e3-44cd-a67c-f788efe187d5

eliac7
10-03-16, 19:17
Connect on demand? Δεν γνωριζω να πω την αληθεια τι ειναι αυτο, αλλα δεν πειραξα τιποτα εκτος απο το να αλλαξω απο ΖΤΕ σε Netgear

- - - Updated - - -

Την βρήκα την επιλογή αυτή, αλλά είναι στο "Always on"
168085

babis3g
10-03-16, 19:20
δεν βαζεις το 5 στο 0 μηπως εχει bug το μοντεμ?
αν δεν παει οπως ειναι, γυρνα το στο δεμαντ>0>save ... και μετα παλι always on>save
ισως να μην φταιει αυτο αλλα αξιζει μια προσπαθεια

eliac7
10-03-16, 21:11
Είχα κάνει αίτηση για χαλασμένο ZTE και πήρα το Speedport Entry 2i, πιο αξιόπιστο φαίνεται, βέβαια κάτι παίζει, γιατί μου δίνει 10Mbps περίπου και 14 SNR ενω με το ZTE 9 SNR και 14Mbps και ping 15 το Entry ενω το ΖΤΕ 7.
168086
Λέτε να παίζει τίποτα εδώ;

sweet dreams
10-03-16, 21:22
Έχουμε πεί από το post #4 (http://www.adslgr.com/forum/threads/922236-Πρόβλημα-Router-ή-γραμμής?p=5889134#post5889134) για έλεγχο της εσωτερικής σου εγκατάστασης, στο post #30 (http://www.adslgr.com/forum/threads/922236-Πρόβλημα-Router-ή-γραμμής?p=5892308#post5892308)πλέον διαπίστωσες και με τεχνικό του ΟΤΕ ότι όντως υπάρχει πρόβλημα, έχεις κάνει έλεγχο στην εγκατάσταση ή ακόμη ρωτάς για προβλήματα χωρίς να έχεις κάνει έλεγχο;;;

eliac7
10-03-16, 21:28
Περιμένω να έρθει ο ηλεκτρολόγος να γίνει άλλη εγκατάσταση, το να δείχνει ότι έχει ιντερνετ ενω να μην δίνει το έκανε πρώτη φορά, δεν μιλάμε για αποσυνδέσεις.

sweet dreams
10-03-16, 21:38
Οτιδήποτε μπορεί να συμβεί σε γραμμή με προβλήματα καλωδίωσης, αν δεν ξεκινήσεις από την αρχή μόνο από τύχη θα μπορέσεις να βρεις την αιτία του προβλήματος, με υποθέσεις δεν κάνεις κάτι και χαλάς τον χρόνο σου άδικα.

eliac7
13-03-16, 14:33
Καλησπέρα στην παρέα!
Ήρθε ο τεχνικός, αλλάξαμε καλώδιο για εξωτερική καλωδίωση, παρακάτω είναι τα αποτελέσματα 1 ώρας router, πλήρως απογοητευμένος
168206

sweet dreams
13-03-16, 14:51
Γιατί απογοητευμένος;;; κάνει πάλι τα ίδια;; (http://www.adslgr.com/forum/threads/922236-Πρόβλημα-Router-ή-γραμμής?p=5889117#post5889117)

babis3g
13-03-16, 15:55
λεω (οχι σιγουρα) ... ισως να σε εχουν σε περιοριμενο προφιλ? δηλαδη να σου κοβουν ταχυτητα?Νομιζω κατι τετοιο μπορει να γινεται γιατι ειχα δει αλλο ενα φιλο παλια που τελικα τους πηρε τηλεφωνο και ανεβασαν και αλλο την ταχυτητα μετα απο πολλα ζορια

πχ ξερω που εχουν προφιλ μεχρι 2,4,8,12,16,18 mbps (κλπ) δηλαδη δεν πανε πιο πανω αν υπαρχει τετοιο

Ζητα να σου ανεβαζουν την ταχυτητα απο το προφιλ ... αλλιως εχε υποψην...

αν δεν βρεις λυση παρε μοντεμ που αλλαζει το σνρ (αν εισαι σε περιορισμενο ταχτητητας προφιλ ισως ουτε και αυτο θα βοηθησει)
Υπαρχουν μερικα ... αλλα Το Ν17 τωρα προσφορα στα 65 (τιποτα) για/με ... adsl/vdsl (ασυρματο 2,4 μονο) giga lan ,ddr3 128 ram, 2usb, με αλλαγη μεσα στο μενου για σνρ και μεγαλο τοπικ εδω στο φορουμ
http://www.adslgr.com/forum/threads/869778-ASUS-DSL-N17U-adsl-vdsl?p=5895652#post5895652

sweet dreams
13-03-16, 16:07
Ποια ταχύτητα κόβουν βρε Mπάμπη;; :hmm: εδώ θα καταχωρήσουμε την γραμμή του σαν άριστη!!!

Έχει Actual Rate 15972, Downstream Attenuation 26dB, SNR Margin 9.4dB και είναι και σε FastPath.

Το Calculator βγάζει με 6 SNR Margin και σε interleaved, Μέγιστη θεωρητική ταχύτητα 17600 kbps, βλέπουμε κάποιο πρόβλημα στην ταχύτητα;;;

Mόνο για πλάκα μπορούμε να το πάρουμε. :)

168208168209

babis3g
13-03-16, 16:12
ναι εχεις δικιο :oops: :rolleyes: ξεχασα την αποσταση και το σνρ ... για την αποσταση του και το σνρ που εχει απο τον παροχο ειναι οκ και φυσιολογικη :oneup: ολα καλα η γραμμη ... και σε φατ χανουν ολες οι γραμμες 1-2 mbps ...βιαστηκα γιατι διαβασα, το απογοητευμενος ... σε τετοιες περιπτωσεις βοηθαει παλι μοντεμ με αλλαγη σνρ :) αν θελει και αλλο ταχυτητα

... λιγο παραπανω λαθη φαινονται και δεν θα βοηθησει αλλαγη σνρ για παραπανω ταχυτητα

eliac7
13-03-16, 16:29
Καλησπέρα σε όλους, και ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Υπάρχουν πάρα πολλά CRC λάθη στην γραμμή. Το θέμα είναι ότι δεν έχω ιντερνετ...τι εννοώ, μου κάνει αυτό που έλεγα πριν. Ενω δείχνει ότι έχει ιντερνετ, δεν δίνει καθόλου και φτιάχνει μετά από reboot. Δεν δικαιολογούνται τόσα λάθη, καθώς η γραμμή από καφάο μέχρι το σπίτι μου αλλάχθηκε πριν 3 εβδομάδες από τον ίδιο τον ΟΤΕ, άλλαξα την εσωτερική καλωδίωση, και ακόμη έχω λάθη;

babis3g
13-03-16, 16:44
ΑΝ με 2 μοντεμ δεν εχεις ιντερνετ τοτε μαλλον κατι στην γραμμη, παρε ξανα τηλεφωνο στο οτε

ΑΝ και τα 2 μοντεμ δεν εχουν ιντερνετ πρεπει να εχεις χασιμο πακετων και μαζευει παρα πολλα crc που με απλα λογια μπουκωνει την γραμμη μετα απο καποιες ωρες μερες (και ειδικα με φαστ παθ) ... και η επανακινηση μονο βοηθαει, μεχρι να ξανα μαζεψει ξανα χιλιαδες λαθη

Στην περιπτωση αυτη (οχι ιντερνετ μετα απο καποια ωρα) και επειδη εχεις αλλαξει καλωδιο, καπου εχει θεμα ο οτε στην καλωδιωση του ... και το καλυτερο ειναι να ζητησεις 12αρι προφιλ η ζητα πριν να μπεις σε ιντερλιβ προφιλ ... δοκιμασε τα και θα δεις που δεν θα εχεις τετοιο θεμα

Αν εχεις μοντεμ που αλλαζει το σνρ μπορεις να το κανεις και μονος σου χωρις να τους παιρνεις τηλεφωνο
Εχω περιπτωση (μαλλον) με εσενα και εγω εχω ανεβασει εγω το σνρ στο 10-11 (μονος μου απο το μοντεμ) και ειμαι πλεον οκ ... εχω λαθη αλλα δεν μπουκωνουν την γραμμη ...
168212

eliac7
13-03-16, 16:48
Αυτό πρέπει να είναι, επειδή μαζεύει πολλά λάθη μπουκώνει η γραμμή...θα το αφήσω μέχρι στιγμής, καθώς ήρθε πριν καμιά ωρα ο ΟΤΕ παλι και σημειωσε με σπρευ που θα ξανα σκαψει (και θα ξανα σκαψει εκει που ειχαν σκαψει και 3 εβδομαδες πριν)...αλλα λογια ν'αγαπιομαστε!

sweet dreams
13-03-16, 16:50
Καλησπέρα σε όλους, και ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Υπάρχουν πάρα πολλά CRC λάθη στην γραμμή. Το θέμα είναι ότι δεν έχω ιντερνετ...τι εννοώ, μου κάνει αυτό που έλεγα πριν. Ενω δείχνει ότι έχει ιντερνετ, δεν δίνει καθόλου και φτιάχνει μετά από reboot. Δεν δικαιολογούνται τόσα λάθη, καθώς η γραμμή από καφάο μέχρι το σπίτι μου αλλάχθηκε πριν 3 εβδομάδες από τον ίδιο τον ΟΤΕ, άλλαξα την εσωτερική καλωδίωση, και ακόμη έχω λάθη;

Στο post #30 (http://www.adslgr.com/forum/threads/922236-Πρόβλημα-Router-ή-γραμμής?p=5892308#post5892308)γράφεις:


Καλησπέρα ξανά!
Σήμερα ήρθε τεχνικός του ΟΤΕ και έλεγξε το κουτί έξω της πολυκατοικίας, όντως είναι προβληματική η εσωτερική καλωδίωση καθώς κλειδώνει 17100 εξώ στο κουτί με μηδενικά λάθη και μέσα 13.5-14 με 50.000 λάθη. Πολύ εξυπηρετικός ο άνθρωπος καθώς μου έδειχνε το κάθε τι που έλεγχε κλπ, οπότε δεν μου έλεγε παρμπούτσαλα. Η πιο οικονομική λύση που μου είπε, είναι να υπάρξει ένα καλώδιο κατευθείαν από το box μέχρι το σπίτι (εξωτερικό). Αυτά...

Eμείς τι να συμπεράνουμε από όλα αυτά;;; ψάχνεις πλέον μέσα στο σπίτι σου τι γίνεται με συνδέσεις, ρούτερ, πρίζες, κ.λ.π.

@ ADSLgr.com All rights reserved.