PDA

Επιστροφή στο Forum : Απορία σχετικά με σπουδές



Balaskas
03-04-16, 14:57
Χαίρεται είμαι καινούριος στο φόρουμ, συγνώμη αν το ανέβασμα σε λάθος μέρος αυτό το θεμα. Του χρόνου δίνω πανελλαδικές και έχω αρχίσει να ψαχνομαι για σχολές είμαι καλός μαθητής και σκεφτόμουν να θέσω ως στόχο το πολυτεχνείο μηχανικών η/υ στη πατρα ( εγώ θέλω να ασχοληθώ με το προγραμματισμό) αλλα σε μία κουβέντα με κάποιο γνωστό μου είπε πως το πολυτεχνείο δεν είναι και τόσο καλό για αυτό το σκοπό και άμα θέλω καθαρό προγραμματισμό να πάω σε κάποια σχολή μαθηματικών και στη συνέχεια μέσω μεταπτυχιακού να στοχευσω προς προγραμματισμό. Τι να κάνω??

gcf
03-04-16, 16:24
Μια χαρά προγραμματισμό θα μάθεις και οχι μόνο με το τμήμα η/υ στην Πάτρα, ή στην Κρήτη. Αυτό που σου είπε ο γνωστός ήταν καλή κίνηση πριν 20 χρόνια, το έκανα και εγώ.

Balaskas
04-04-16, 14:47
Εγώ θα ήθελα όταν με το καλό τελειώσω να πάω προγραμματιστής σε κάποια εταιρία (με μεταπτυχιακό) θα μπορούσα να το κάνω αυτό από το πολυτεχνείο? Οι μαθηματικοί προγραμματιστές έχουν καλύτερη μεταχείριση ή προταιρεοτητα στη πρόσληψη για μία τέτοια εργασία? Εσείς τι θα μου προτείνατε?

guardianhelm
04-04-16, 16:52
Εγώ θα ήθελα όταν με το καλό τελειώσω να πάω προγραμματιστής σε κάποια εταιρία (με μεταπτυχιακό) θα μπορούσα να το κάνω αυτό από το πολυτεχνείο? Οι μαθηματικοί προγραμματιστές έχουν καλύτερη μεταχείριση ή προταιρεοτητα στη πρόσληψη για μία τέτοια εργασία? Εσείς τι θα μου προτείνατε?

Προγραμματιστής από προγραμματιστή έχει διαφορά. Με τι είδους προβλήματα θες να ασχοληθείς; Ναι, προγραμματιστές έφτιαξαν και την αναζήτηση βάση περιεχομένου στο google photos/facebook, αλλά και το VLC, όμως μεταξύ τους έχουν πολύ διαφορετικές απαιτήσεις σε γνώσεις.

Επίσης πρέπει να διαχωρίσεις στο μυαλό σου τη διαφορά του programming από το computer science.