Επιστροφή στο Forum : Πολιτική επιστροφής προϊόντων e-shop.gr
Παιδιά, ξέρουμε τι πολιτική επιστροφών έχει το e-shop για προϊόντα τα οποία δουλεύουν κανονικά και δεν υπάρχει κάποιο τεχνικό πρόβλημα; Έχω ακούσει ότι στις ιντερνετιακές αγορές, επειδή δεν έχεις άμεση επαφή με το προϊόν, αν τελικά δεν σε ικανοποιήσει μπορείς να το επιστρέψεις σε εύλογο χρονικό διάστημα, ακόμη και δεν δεν έχει κάποιο πρόβλημα, δηλαδή είναι πλήρως λειτουργικό, και να πάρεις τα χρήματά σου πίσω. Εγώ θα το παραγγείλω μέσω internet αλλά θα το παραλάβω από τοπικό κατάστημα της επαρχίας. Ξέρουμε τι παίζει; Εννοείται ότι θα κρατήσω ασφαλή την συσκευασία, δεν θα χάσω τίποτα από τα περιεχόμενα, και θα το επιστρέψω σε εύλογο χρονικό διάστημα. Τονίζω ότι θα το επιστρέψω στην εξαιρετική περίπτωση που δεν θα με ικανοποιήσει, ακόμη και αν λειτουργεί σωστά. Έχει επιστρέψει κανείς λειτουργικό προϊόν στο e-shop;
Παιδιά, ξέρουμε τι πολιτική επιστροφών έχει το e-shop για προϊόντα τα οποία δουλεύουν κανονικά και δεν υπάρχει κάποιο τεχνικό πρόβλημα; Έχω ακούσει ότι στις ιντερνετιακές αγορές, επειδή δεν έχεις άμεση επαφή με το προϊόν, αν τελικά δεν σε ικανοποιήσει μπορείς να το επιστρέψεις σε εύλογο χρονικό διάστημα, ακόμη και δεν δεν έχει κάποιο πρόβλημα, δηλαδή είναι πλήρως λειτουργικό, και να πάρεις τα χρήματά σου πίσω. Εγώ θα το παραγγείλω μέσω internet αλλά θα το παραλάβω από τοπικό κατάστημα της επαρχίας. Ξέρουμε τι παίζει; Εννοείται ότι θα κρατήσω ασφαλή την συσκευασία, δεν θα χάσω τίποτα από τα περιεχόμενα, και θα το επιστρέψω σε εύλογο χρονικό διάστημα. Τονίζω ότι θα το επιστρέψω στην εξαιρετική περίπτωση που δεν θα με ικανοποιήσει, ακόμη και αν λειτουργεί σωστά. Έχει επιστρέψει κανείς λειτουργικό προϊόν στο e-shop;
Τα έχει όλα εδώ (http://www.e-shop.gr/how_return)
Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης. Η διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών θα πρέπει να γίνει με βάση την πληροφόρηση που παρέχεται πάνω στην εξωτερική συσκευασία κάθε προϊόντος, καθώς και τις συμπληρωματικές πληροφορίες που παρέχει η εταιρεία και πάντως χωρίς να ανοιχθεί η συσκευασία των προϊόντων και να τεθεί σε λειτουργία το αγαθό. Η εταιρεία είναι πρόθυμη να ενημερώσει τον πελάτη για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την φύση και την λειτουργία των προϊόντων παρέχοντας επιπλέον πληροφοριακό υλικό με ηλεκτρονικό ή άλλο τρόπο. Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή και θέσης σε λειτουργία των προϊόντων η αξία τους αυτομάτως μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την εταιρεία για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας και επακόλουθα από τον χαρακτηρισμό του προϊόντος ως μεταχειρισμένου εξετάζεται κατά περίπτωση και καθορίζεται από την εταιρεία και συνήθως είναι της τάξης του 20%-30%.Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.
Οπότε αν το ανοίξεις τότε δεν μπορείς να το επιστρέψεις και να πάρεις όλα τα λεφτά σου πίσω.
Δεν είναι μόνο στο e-shop αυτό, σε όλα τα καταστήματα θα το έχεις αυτό το θέμα, οι 14 μέρες δεν σημαίνουν το πήρα το δούλεψα για 13 μέρες το επιστρέφω, πήρα τα λεφτά πίσω το ξανακάνω :p
Τα έχει όλα εδώ (http://www.e-shop.gr/how_return)
Οπότε αν το ανοίξεις τότε δεν μπορείς να το επιστρέψεις και να πάρεις όλα τα λεφτά σου πίσω
Μας υποχρέωσε, τέλος πάντων.
Μας υποχρέωσε, τέλος πάντων.
δηλαδή τι ήθελες;
δηλαδή τι ήθελες;
Νόμιζα ότι υπήρχε η δυνατότητα να το δοκιμάσεις πρώτα, χωρίς να κάνεις κάποια ζημιά εννοείται. Ρώτησα για ένα ρούτερ χθες εδώ στο φόρουμ, κατά 99.9% ΔΕΝ θα έχω πρόβλημα, αλλά υπάρχει ένα πολύ μικρό ενδεχόμενο να μην φτάνει παντού το σήμα. Στην χειρότερη αν δεν μπορέσω να το επιστρέψω θα φωνάξω έναν ηλεκτρολόγο να μου περάσει σε άλλο σημείο του σπιτιού μια τηλεφωνική πρίζα και να το μεταφέρω εκεί (κάτι που θα γίνει έτσι κι αλλιώς κάποια στιγμή στο μέλλον γιατί ο χρήστης θα κάνει μικρή ανακαίνιση στο σπίτι).
LeonidasChr
13-04-16, 23:58
Για τέτοια πολιτική επιστροφών μπορείς να δοκιμάσεις πλαίσιο.
Από προσωπική εμπειρία μπορείς να δοκιμάσεις το προϊόν και να το επιστρέψεις χωρίς πολλές ερωτήσεις. Βέβαια η πίστωση είναι για το μαγαζί αλλά τίμιο...
sweet dreams
14-04-16, 16:37
Για τέτοια πολιτική επιστροφών μπορείς να δοκιμάσεις πλαίσιο.
Από προσωπική εμπειρία μπορείς να δοκιμάσεις το προϊόν και να το επιστρέψεις χωρίς πολλές ερωτήσεις. Βέβαια η πίστωση είναι για το μαγαζί αλλά τίμιο...
Το παίρνει ένας το δοκιμάζει και μετά το επιστρέφει, μετά τι κάνουν;; το συσκευάζουν πάλι σαν να είναι από το εργοστάσιο και το πουλάνε στον επόμενο για καινούργιο;;; εκτός αν μετά το πουλάνε για μεταχειρισμένο σε χαμηλότερη τιμή γιατί δεν τους ενδιαφέρει το κέρδος αλλά η εξυπηρέτηση του πελάτη πάνω απ' όλα......
Οπότε αν το ανοίξεις τότε δεν μπορείς να το επιστρέψεις και να πάρεις όλα τα λεφτά σου πίσω.
Δεν είναι μόνο στο e-shop αυτό, σε όλα τα καταστήματα θα το έχεις αυτό το θέμα, οι 14 μέρες δεν σημαίνουν το πήρα το δούλεψα για 13 μέρες το επιστρέφω, πήρα τα λεφτά πίσω το ξανακάνω :pNope.
10. Σε κάθε σύμβαση από απόσταση ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, αν δεν συμφωνήθηκε μεγαλύτερη προθεσμία, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδα επιστροφής.
Άλλωστε και η πολιτική του e-shop λέει "αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών". Προφανώς η λειτουργία για 2-3 ημέρες για να διαπιστωθεί η εμβέλεια και η σταθερότητα ενός router είναι απόλυτα αναγκαία.
Nope.
Άλλωστε και η πολιτική του e-shop λέει "αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών". Προφανώς η λειτουργία για 2-3 ημέρες για να διαπιστωθεί η εμβέλεια και η σταθερότητα ενός router είναι απόλυτα αναγκαία.
http://europa.eu/youreurope/business/sell-abroad/on-line/index_el.htm
Αν ο πελάτης έχει χρησιμοποιήσει τα εμπορεύματα προτού τα επιστρέψει, μπορείτε να ζητήσετε αποζημίωση για τη μείωση της αξίας τους που προκύπτει από αυτή τη χρήση.
http://europa.eu/youreurope/business/sell-abroad/on-line/index_el.htmΣπύρο, μη μου δίνεις παραπομπές από το europa.eu. Έχουμε πει ότι δεν έχει καμιά μα καμιά επιρροή στην εφαρμογή του Ελληνικού Δικαίου. Επίσης, ξέρεις ότι ξέρω... Δεν βγάζω post σε τέτοια χωρίς να είμαι 100% σίγουρος και αν δεν είμαι το αναφέρω. ;)
- - - Updated - - -
Για τέτοια πολιτική επιστροφών μπορείς να δοκιμάσεις πλαίσιο.
Από προσωπική εμπειρία μπορείς να δοκιμάσεις το προϊόν και να το επιστρέψεις χωρίς πολλές ερωτήσεις. Βέβαια η πίστωση είναι για το μαγαζί αλλά τίμιο...Επίσης δεν ισχύει το πίστωση για το μαγαζί., Μπορείς να ζητήσεις αντικατάσταση με το ίδιο ή άλλο είδος, μπορείς όμως να ζητήσεις αναστροφή της πώλησης= επιστροφή χρημάτων. Είναι στα δικαιώματα του (εξ αποστάσεως) αγοραστή. Αντίστοιχα είναι στη ζημία του ηλεκτρονικού/εξ αποστάσεως καταστήματος (που βέβαια γλυτώνει άλλα έξοδα).
Mια ενδιαφερουσα περιπτωση παντως που μου εχει τυχει, ηταν εκεινη ενος πονηρου ή τζαναμπετη πελατη σε ηλεκτρονικο καταστημα, ο οποιος και ειχε παραγγειλει 3 διαφορετικες φορες προιοντα τα οποια ομως συνεχως τα επεστρεφε. Την τεταρτη φορα που παρηγγειλε κατι, το καταστημα αρνηθηκε να εκτελεσει και ο πελατης απειλησε με καταγγελια για αρνηση πωλησης. Σε εκεινη την περιπτωση το καταστημα επεμεινε βεβαια και το θεμα δεν ειχε τελικα συνεχεια, ομως υπαρχει ενα ζητημα.
Mια ενδιαφερουσα περιπτωση παντως που μου εχει τυχει, ηταν εκεινη ενος πονηρου ή τζαναμπετη πελατη σε ηλεκτρονικο καταστημα, ο οποιος και ειχε παραγγειλει 3 διαφορετικες φορες προιοντα τα οποια ομως συνεχως τα επεστρεφε. Την τεταρτη φορα που παρηγγειλε κατι, το καταστημα αρνηθηκε να εκτελεσει και ο πελατης απειλησε με καταγγελια για αρνηση πωλησης. Σε εκεινη την περιπτωση το καταστημα επεμεινε βεβαια και το θεμα δεν ειχε τελικα συνεχεια, ομως υπαρχει ενα ζητημα.Φυσικά και συμφωνώ. Και όλα αυτά περί απομείωσης της τιμής/αξίας υπάρχουν για να εμποδιστεί η κατάχρηση. Εδώ όμως δε μιλάμε για κάτι τέτοιο.
_GuardiaN_
15-04-16, 11:57
Το παίρνει ένας το δοκιμάζει και μετά το επιστρέφει, μετά τι κάνουν;; το συσκευάζουν πάλι σαν να είναι από το εργοστάσιο και το πουλάνε στον επόμενο για καινούργιο;;; εκτός αν μετά το πουλάνε για μεταχειρισμένο σε χαμηλότερη τιμή γιατί δεν τους ενδιαφέρει το κέρδος αλλά η εξυπηρέτηση του πελάτη πάνω απ' όλα......
Αυτο ακριβως κανουν, επανασυσκευασια και πωληση στον επομενο σαν καινουργιο.
Αυτο ακριβως κανουν, επανασυσκευασια και πωληση στον επομενο σαν καινουργιο.
Αυτό το έχω δει εγώ στα Multirama. Ο υπάλληλος πήρε εκθεσιακό κομμάτι (ναι, εκθεσιακό κομμάτι, φορητός υπολογιστής συγκεκριμένα) και το συσκεύασε σαν να ήταν καινούριο. Μάλιστα το κουτί ήταν σε καλή κατάσταση, αν δεν έβλεπα με τα μάτια μου τι έγινε, θα πίστευα ότι δεν ανοίχτηκε ποτέ.
Παιδιά, τελικά το αγόρασα το ρουτεράκι και προς το παρόν φαίνεται να είναι εντάξει το σήμα, ο χρήστης θα το δουλέψει 2-3 μέρες για να μου πει πως θα πάει, μάλλον όλα καλά τελικά. Παρόλα αυτά θα με ενδιέφερε να ακούσω παραπάνω πράγματα για την πολιτική επιστροφής προϊόντων για να γνωρίζω για μελλοντικές αγορές.
- - - Updated - - -
Mια ενδιαφερουσα περιπτωση παντως που μου εχει τυχει, ηταν εκεινη ενος πονηρου ή τζαναμπετη πελατη σε ηλεκτρονικο καταστημα, ο οποιος και ειχε παραγγειλει 3 διαφορετικες φορες προιοντα τα οποια ομως συνεχως τα επεστρεφε. Την τεταρτη φορα που παρηγγειλε κατι, το καταστημα αρνηθηκε να εκτελεσει και ο πελατης απειλησε με καταγγελια για αρνηση πωλησης. Σε εκεινη την περιπτωση το καταστημα επεμεινε βεβαια και το θεμα δεν ειχε τελικα συνεχεια, ομως υπαρχει ενα ζητημα.
Έτσι όπως το λες έχεις κάποιο δίκιο και ο πωλητής/κατάστημα πρέπει να προστατευτεί από τέτοιους πελάτες. Αλλά παρόλα αυτά υπάρχουν περιπτώσεις που αν δεν δοκιμάσεις κάτι, όπως στην περιπτωσή μου, δεν μπορείς να είσαι σίγουρος ότι θα δουλέψει. Μιλάμε πάντα για νορμάλ χρήση του εξοπλισμού και όχι ότι νάναι.
Παρόλα αυτά θα με ενδιέφερε να ακούσω παραπάνω πράγματα για την πολιτική επιστροφής προϊόντων για να γνωρίζω για μελλοντικές αγορές.Tι παραπάνω πράγματα δηλαδή; Σου έδωσα το απόσπασμα, την παράγραφο, το άρθρο, το νόμο που ισχύει. Αυτό χρειάζεσαι, τίποτε παραπάνω.
Όλα τα υπόλοιπα όπως οι Ευρωπαϊκες οδηγίες και τα disclaimer/πολιτικές των εταιρειών έπονται του νόμου.
Το σκετπικό του νόμου είναι ότι ακριβώς σε περιπτώσεις όπως η δική σου θα πρέπει το κατάστημα πώλησης να είναι ελαστικό και να δέχεται επιστροφές προϊόντων.
Έτσι όπως το λες έχεις κάποιο δίκιο και ο πωλητής/κατάστημα πρέπει να προστατευτεί από τέτοιους πελάτες. Αλλά παρόλα αυτά υπάρχουν περιπτώσεις που αν δεν δοκιμάσεις κάτι, όπως στην περιπτωσή μου, δεν μπορείς να είσαι σίγουρος ότι θα δουλέψει. Μιλάμε πάντα για νορμάλ χρήση του εξοπλισμού και όχι ότι νάναι.
Eξαρταται απο το προιον. Εαν για παραδειγμα προκειται για εσωρουχα ή μαγιω, κανονικα δεν πρεπει να υπαρχει το δικαιωμα επιστροφης/αλλαγης σε περιπτωση που ανοιχτει η συσκευασια. Πολλοι ομως και ειδικα στα μαγιω, επιμενουν για δοκιμη. Ή οταν προκειται για καποιο προιν που απαξ και χρησιμοποιηθει εστω και δοκιμαστικα, "γραφει" χιλιομετρα που λεμε. Πχ, ενα πιστολι βαφης που καποιος δεν γνωριζει ακριβως τι μπεκ ή ποιο ειδικα μοντελο του κανει για το μειγμα που θελει να δουλεψει, πως θα το επιστρεψει οταν εχει περασει μπογια απο αυτο; Ενα laptop που ανοιχτηκε για να δοκιμαστει η οθονη του αλλα εγινε η πρωτη εγκατασταση του λειτουργικου, ο δισκος εγραψε ωρες χρησης, μπορει λιγο να χτυπησε το πλαστικο σε μια γωνιτσα, πως θα μπορουσε αυτο να επιστραφει ως μη-χρησιμοποιημενο;
Σε παρομοιες περιπτωσει λοιπον, ενας κανει το κεφι ή τη δουλεια του, ενας αλλος αγοραζει για καινουργιο ενα χρησιμοποιημενο-μεταχειρισμενο ειδος, το καταστημα μπορει να δεχτει αιτημα απο τον δευτερο πελατη για τιμη εκθεσιακου αρα να χασει κερδος, στον πρωτο πελατη μπορει να του κακοφανει εαν του ζητησει restock fee ( χρεωση επιστροφης σαν να λεμε ) και παει λεγοντας. Ολα σχετικα ειναι και τελικα μονον η καλη πιστη ολων των πλευρων εχει εφαρμογη. Με τη βοηθεια των νομων φυσικα.
Ενα laptop που ανοιχτηκε για να δοκιμαστει η οθονη του αλλα εγινε η πρωτη εγκατασταση του λειτουργικου, ο δισκος εγραψε ωρες χρησης, μπορει λιγο να χτυπησε το πλαστικο σε μια γωνιτσα, πως θα μπορουσε αυτο να επιστραφει ως μη-χρησιμοποιημενο; Για τα μαγιώ θα σε γελάσω :p
Στο παραπάνω όμως αν αφαιρέσεις το χτύπημα, η χρήση που θα γίνει στο laptop για Χ μέρες όπως και η πρώτη εγκατάσταση επί της ουσίας δεν δημιουργούν πρόβλημα (ο ΟΕΜ κατασκευαστής μπορεί να κάνει reset την εγκατάσταση).
<edit>
btw στις ΗΠΑ που υπάρχει δυνατότητα επιστροφής no questions asked υπάρχει ειδική χρέωση % της τιμής την οποία ο πελάτης εν γνώσει του προληρώνει.
sweet dreams
15-04-16, 16:52
Yπάρχουν και αγοραστές που δεν θέλουν ούτε να έχει καν ανοιχτεί το προιόν που θα πάρουν και φυσικά με την σειρά τους δεν παίρνουν προιόντα για δοκιμή και να τα επιστρέψουν, αν δεν τους κάνει το πουλάνε σε γνωστούς, το χαρίζουν ή το βάζουν στο ράφι στην αποθήκη.
Είπαμε, ούτε να ανοιχτεί, όχι να λειτουργήσει κιόλας, εργοστάσιο >>>> αγοραστής που θα το κρατήσει, τέλος. Αν είναι από έκθεση, δοκιμές, κ.λ.π. να γράφει πάνω ότι έχει ανοιχτεί και λειτουργήσει και να έχει χαμηλότερη τιμή.
Πως είπατε;;; τι ψάχνω να βρω;;; γωνία στο δεκάρικο, που λέγαμε και στα χρόνια μου.................
Σπύρο, μη μου δίνεις παραπομπές από το europa.eu. Έχουμε πει ότι δεν έχει καμιά μα καμιά επιρροή στην εφαρμογή του Ελληνικού Δικαίου. Επίσης, ξέρεις ότι ξέρω... Δεν βγάζω post σε τέτοια χωρίς να είμαι 100% σίγουρος και αν δεν είμαι το αναφέρω. ;)
- - - Updated - - -
Επίσης δεν ισχύει το πίστωση για το μαγαζί., Μπορείς να ζητήσεις αντικατάσταση με το ίδιο ή άλλο είδος, μπορείς όμως να ζητήσεις αναστροφή της πώλησης= επιστροφή χρημάτων. Είναι στα δικαιώματα του (εξ αποστάσεως) αγοραστή. Αντίστοιχα είναι στη ζημία του ηλεκτρονικού/εξ αποστάσεως καταστήματος (που βέβαια γλυτώνει άλλα έξοδα).
Στην σελίδα του ΣνΚ αναφέρει ότι αυτή η οδηγία έχει ενσωματωθεί στον νόμο του 94. δεν είπα οτι δεν ξέρεις, απλά με τις προσθήκες κλπ που κάνουν πάω στοίχημα οτι ούτε αυτοί είναι σίγουροι τι ισχύει, όποτε απο την στιγμή που ενα κατάστημα λέει ότι οι όροι μου είναι αυτοί το μόνο που μένει μετά είναι να πάει κάτι δικαστικά.
Στην σελίδα του ΣνΚ αναφέρει ότι αυτή η οδηγία έχει ενσωματωθεί στον νόμο του 94. δεν είπα οτι δεν ξέρεις, απλά με τις προσθήκες κλπ που κάνουν πάω στοίχημα οτι ούτε αυτοί είναι σίγουροι τι ισχύει, όποτε απο την στιγμή που ενα κατάστημα λέει ότι οι όροι μου είναι αυτοί το μόνο που μένει μετά είναι να πάει κάτι δικαστικά.Ξέρουν αλλά ναι: Ο ΣτΚ είναι συμβουλευτική αρχή. Αν τα δύο μέρη δεν μπορούν να συμβιβαστούν μόνα υπέυθυνα είναι τα δικαστήρια.
@ ADSLgr.com All rights reserved.