PDA

Επιστροφή στο Forum : Επείγον πρόβλημα (;)



futuristic
07-05-07, 10:40
Εδώ και μερικές μέρες μου ενεργοποιήσαν το 2play soho στο καταστημά μου. Έχω όμως ένα σοβαρότατο πρόβλημα! Η ένταση της ομιλίας είναι πολύ χαμηλή με αποτέλεσμα τις περιοσσότερες φορές να μην ακούω κάν τι λέει ο συνομιλητής μου. Επίσης ακούγεται ένα μικρό φύσημα (που είναι από το dsl modem) παρόλο που έχω βάλει filter στην μία συσκευή και σπριτερ στην άλλη!

Τι να κάνω για να δυναμώσει η ένταση, πραγματικά έχω πρόβλημα!

(υ.γ. από ταχύτητες πιάνω έως και 300+)

futuristic
07-05-07, 11:51
Ειλικρινά επειδή αντιμετωπίζω τρομερό πρόβλημα και είμαι πηγμένος στην δουλειά για να πάρω forthnet και να περιμένω 1 ώρα υπάρχει κάποια λύση????

petrogazz
07-05-07, 12:23
Έχεις ασύρματο τηλέφωνο;

kudos
07-05-07, 12:24
Τεχνικό θέμα δεν είναι αυτό; 8011009000 (συνήθως έχει πολύ μικρότερο χρόνο αναμονής από τις πωλήσεις)

Αν και αυτοί δεν το φτιάξουν τότε έχω και ενναλακτική! Θα πας σε ένα Oteshop και θα πάρεις ένα τηλέφωνο που έχουν για ανθρώπους με προβλήματα ακοής. Το προτείνουν και για χώρους με πολύ φασαρία, μπαρ κτλ :p

futuristic
07-05-07, 12:26
Δεν έχω ασύρματο. Έχω 2 συσκευές, η μία σε άλλη πρίζα με φιλτερ και η μία στην ίδια πρίζα με το μόντεμ με σπλιτερ. Δοκίμασα να πάρω φορθνετ αλλα περιμενα 1 ωρα και το έκλεισα και ηδη εχω παει πισω στην δουλεια μου...:(

petrogazz
07-05-07, 12:50
Βγάλε το modem και βάλε το τηλ. σου μόνο του για δοκιμή, πολύ πιθανό να σου την κάνει το splitter.

sprog111
07-05-07, 12:54
Κάποια φίλτρα, το ακουστικό (καθαρό) σήμα για το τηλεφωνο το βγάζουν στα 2 ακριανά καλώδια (pins) απο τα 4 . Η συσκευή όμως χρησιμοποιεί τα 2 κεντρικά όπου βγάζουν το σήμα αναλλοίωτο... Υποθέτω οτι η γραμμή ειναι PSDN. Ανεφερες όμως οτι εχεις spliter, πράγμα ασύμβατο...

futuristic
07-05-07, 12:58
είναι pstn (2play soho), έβαλα το σπλιτερ που ειχε η συσκευασία.... με την συνδεσμολογία πάλι δεν ξέρω τι παίζει, πως το τσεκάρω;

petrogazz
07-05-07, 12:59
Κάποια φίλτρα, το ακουστικό (καθαρό) σήμα για το τηλεφωνο το βγάζουν στα 2 ακριανά καλώδια (pins) απο τα 4 . Η συσκευή όμως χρησιμοποιεί τα 2 κεντρικά όπου βγάζουν το σήμα αναλλοίωτο... Υποθέτω οτι η γραμμή ειναι PSDN. Ανεφερες όμως οτι εχεις spliter, πράγμα ασύμβατο...

Υπάρχουν splitter για pstn. Δες τι γράφει ο splitter σου POTS ή ISDN;

futuristic
07-05-07, 13:03
AGcom Adsl splitter, δεν αναφέρει ούτε pstn ούτε isdn... (ήταν στην συσκευασία με το 9112)

papdoux
07-05-07, 13:03
Βγάλε το modem και βάλε το τηλ. σου μόνο του για δοκιμή, πολύ πιθανό να σου την κάνει το splitter.
futuristic, αυτο το εκανες; το τηλεφωνο μονο του; ουτε modem, ουτε φιλτρα, ουτε splitter

sprog111
07-05-07, 13:54
Πες μας τι γράφει επάνω ο splitter και πώς το έχεις συνδέσει...

nnn
07-05-07, 20:24
Pstn δίνει η Forthnet άρα pstn είναι και το φίλτρο.
Βγάλε το modem και δες πως πάει το τηλέφωνο,αν δεν αλλάζει κάτι τους παίρνεις τηλέφωνο να το διορθώσουν κάποια ρύθμιση είναι.

slipknot
07-05-07, 20:29
Tην λύση θα στην δώσει ή η forthnet ή ο ΩΡΙΛΑ σου.Μην χάνεις τον χρόνο σου ρωτώντας εδώ ένα τέτοιο θέμα

futuristic
09-05-07, 14:14
ΤΙΠΟΤΑ!!!!

Πήρα χτές στην forthnet δεν πρέπει να έκαναν τίποτα. Πήρα σήμερα στην forthnet και αφού με ξανακαλέσαν μου είπαν ότι θα το κοιτάξουν αλλά δεν βλέπουν τίποτα... και ακόμα ΔΕΝ ακούω τίποτα.... Δοκίμασα φυσικά και να αποσυνδέσω πρίζες, μοντεμ κτλ κτλ αλλά φυσικά δεν ήταν αυτό.

Το πρόβλημα είναι ότι εξακολουθώ να μην ακούω τίποτα σχεδόν όταν με καλούνε, και επειδή είμαι σε εργασιακό χώρο όταν έχει και λίγο θόρυβο δεν ακούω ΤΙΠΟΤΑ! ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ?!?

futuristic
11-05-07, 12:24
Σε προηγούμενο post μου ανέφερα το πρόβλημα που έχω στην νέα γραμμή 2play με την φωνή. Έχω πάρει ΤΕΣΣΕΡΙΣ φορές στην φόρθνετ και αφού περίμενα από 30 έως 60 λεπτά την κάθε φορά στο τηλέφωνο για να μου απαντήσουν, όταν μετά ο τεχνικός με έπαιρνε βιαστικά βιαστικά ΚΑΙ αφού με υπομονή πάντα εξηγούσα το πρόβλημα μου ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΛΥΣΕΙ!!!!!! Ο τελευταίος "τεχνικός" δε, με εντελώς βαριεστημένο υφάκι μου είπε "....καλά θα ειδοποιήσω και θα δούμεεε......".

Το πρόβλημα είναι το εξής: Σε όλες τις κλήσεις φωνής ενώ ο συνομιλητής μου με ακούει καλά δεν μπορώ να τον ακούσω εγώ.... ΙΣΑ που ακούγεται.... Και μάλιστα επειδή είμαι σε εργασιακό χώρο και υπάρχουν και διάφορες μηχανές όταν αυτές λειτουργούν (δηλαδή σχεδόν πάντα) ΔΕΝ ΑΚΟΥΩ ΤΙΠΟΤΑ.

Προφανώς δεν έχω ούτε χρόνο για να χάσω ούτε όρεξη για να ασχολούμαι με τα "παιδάκια" στο τεχνικό τμήμα της φόρθνετ που εδώ και αρκετές μέρες με δουλεύουν. Αυτή την στιγμή δεν μπορώ να συνενοηθώ με τους πελάτες και τους συνεργάτες μου. Αναγκαστικά κάνω κλήσεις από το κινητό τηλέφωνο, κάτι το οποίο φυσικά το χρεώνομαι όπως χρεώνομαι και τις κλήσεις στο "τεχνικό" τμήμα της φόρθνετ.

Δεν με ενοχλεί τόσο αυτό, όσο η ΧΑΛΙΑ αντιμετωπισή τους και η μη επίλυση του προβλήματος αυτού! Ειλικρινά τι πρέπει να κάνω; Υπάρχει κάποιο άλλο τμήμα στην φόρθνετ να επικοινωνήσω. Επίσης τι ενέργειες μπορώ να κάνω για να προβώ σε καταγγελία στο ΙΝΚΑ και στην ΕΕΤΤ.

Βοηθήστε με!

futuristic
11-05-07, 12:26
Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Ο Ι !!!

sdikr
11-05-07, 12:46
Μέχρι να βρεθεί μια λύση, υπάρχουν στην αγορά τηλεφωνικές συσκευές που έχουν δυνατότητα ρυθμίσης για την εντάση της φωνής

futuristic
11-05-07, 13:42
Ευχαριστώ sdikr... όπως είπες όμως δεν είναι λύση αυτό..... περιμένω ακόμη ....

microtera
12-05-07, 01:13
Δεν ξέρω αν θα νοιώσεις καλύτερα αλλά ανάλογη και χειρότερη εμπειρία είχα και εγώ με 4 e-mail μέσα σε 2 μήνες που ποτέ δεν απαντήθηκαν.

Μετά το 4ο email, που δεν ήταν καθόλου ευγενικό, μου τηλεφώνησαν από το τμήμα πωλήσεων για να μου πουν ότι εξετάζουν το πρόβλημα και ότι θα με καλέσουν ξανά.

Περάσαν άλλες 3 εβδομάδες χωρίς να με καλέσουν και όταν ξαναπήρα τηλέφωνο και έβαλα τις φωνές το πρόβλημα λύθηκε σε 10 λεπτά. Κοινώς, επί 2 μήνες με είχαν γραμμένο...

Με άλλα λόγια η υποστήριξη της Forthnet, τουλάχιστον στο τμήμα πωλήσεων, είναι απαράδεκτη.

kostass_
12-05-07, 01:20
Για μενα ποτε δεν πρεπει να περιμενουμε τιποτα απο τα 801 και τετοια.
Μονο αν πας απο εκει σε ακουνε.ετσι δουλευει πιστευω η forthnet.
στην τεχνικη εξυπηρετηση δεν εχουν ιδεα σε πολλα πραγματα αλλα δεν κατηγορω τα παιδια που δουλευουν εκει, δεν φταινε αυτα.

futuristic
13-05-07, 16:59
ΚΑΙ ΠΟΥ μπορώ να βρω τέτοιες συσκευές που ανεβάζουν την ένταση;;;;;;;;;

nrg_polini
13-05-07, 17:15
Και μάλιστα επειδή είμαι σε εργασιακό χώρο και υπάρχουν και διάφορες μηχανές όταν αυτές λειτουργούν (δηλαδή σχεδόν πάντα) ΔΕΝ ΑΚΟΥΩ ΤΙΠΟΤΑ.

Το πακετο 2Play ειναι αποκλειστικα για οικιακους χρηστες, περα απο αυτο δεν ηταν οτι πιο σοφο να πας στο 2play οταν προκειται για εργασιακο χωρο.

kudos
13-05-07, 17:59
ΚΑΙ ΠΟΥ μπορώ να βρω τέτοιες συσκευές που ανεβάζουν την ένταση;;;;;;;;;

Το είπα και σε προηγούμενο msg:
http://adslgr.com/forum/showpost.php?p=1143714&postcount=4

Τηλεφωνικές συσκευές για άτομα με προβλήματα ακοής
Παρέχουμε ειδικές τηλεφωνικές συσκευές για βαρήκοους και τηλεκειμενογράφους, δηλ. συσκευές με πληκτρολόγιο και οθόνη καταγραφής εισερχόμενων και εξερχόμενων μηνυμάτων. Οι συσκευές αυτές διατίθενται από το Δίκτυο Καταστημάτων του ΟΤΕ.


Το πακετο 2Play ειναι αποκλειστικα για οικιακους χρηστες, περα απο αυτο δεν ηταν οτι πιο σοφο να πας στο 2play οταν προκειται για εργασιακο χωρο.

Το 2 Play SOHO απευθύνεται σε επιχειρήσεις και επαγγελματίες

nrg_polini
13-05-07, 18:25
Το 2 Play SOHO απευθύνεται σε επιχειρήσεις και επαγγελματίες

2play λεει ομως :hmm: Το soho ειναι και για οικιακους παντως. Anyway, δεν παυει να ειναι μεγαλη απερισκεψια να βαλει καποιος οποιοδηποτε πακετο εναλλακτικου σε επιχειρηση/γραφειο κτλ.

kudos
13-05-07, 18:31
2play λεει ομως Το soho ειναι και για οικιακους παντως. Anyway, δεν παυει να ειναι μεγαλη απερισκεψια να βαλει καποιος οποιοδηποτε πακετο εναλλακτικου σε επιχειρηση/γραφειο κτλ.
Στο πρώτο μήνυμα το λέει (Εδώ και μερικές μέρες μου ενεργοποιήσαν το 2play soho στο καταστημά μου.). Μα για επιχειρήσεις το βγάλαν το πακέτο, όπως και να έχει δεν δικαιολογείται η μη λύση του προβλήματος.


Forthnet 2play SoHo

Η ιδανική λύση για όλες τις Επιχειρήσεις και τους Επαγγελματίες, που προσφέρει τηλεφωνικές κλήσεις και broadband internet μαζί με το χαμηλότερο μηνιαίο πάγιο, για ΟΛΗ την Ελλάδα με μηνιαίο πάγιο μόνο 24,90€/μήνα.

http://www.forthnet.gr/templates/corporateProductsDetails2.aspx?c=10009629

nrg_polini
13-05-07, 18:38
Στο πρώτο μήνυμα το λέει (Εδώ και μερικές μέρες μου ενεργοποιήσαν το 2play soho στο καταστημά μου.). Μα για επιχειρήσεις το βγάλαν το πακέτο, όπως και να έχει δεν δικαιολογείται η μη λύση του προβλήματος.

Ναι τωρα το ειδα οτι το λεει :oops: Βρε δε δικαιολογειται και ειναι απαραδεκτη σε πολλα η φορθνετ, αλλα καπου υπαρχει και η δικη μας ευθυνη.

kudos
13-05-07, 18:40
Η δική μας ευθύνη είναι που τους εμπιστευόμαστε!:p

@ ADSLgr.com All rights reserved.