Επιστροφή στο Forum : Αγορά air-condition. Ti προτείνετε;
παιδια τι θα διαλεγατεκαι γιατι αναμεσα σε inventor nemesis pro και inventor dark μιλαω για 24αρι
Η μάρκα είναι φασόν. Το μόνο καλό είναι η δεκαετής εγγύηση και για να ισχύει να έχεις καταχωρήσει τo προϊόν στο site τους μετά την αγορά.
Το μόνο καλό είναι η δεκαετής εγγύηση
Δηλαδή χάλια τα ινβέντορ και απλά σώζονται λόγω εγγύησης?
Δηλαδή χάλια τα ινβέντορ και απλά σώζονται λόγω εγγύησης?
Όχι τόσο χάλια αλλά υπάρχουν καλύτερες επιλογές. Δεν ξέρω για τα μοντέλα που λες. Μερικοί νομίζουν ότι είναι Αμερικάνικη μάρκα αλλά δεν είναι.
Ένα που έχω βάλει μου παρουσίασε πρόβλημα με τον εσωτερικό ανεμιστήρα. Ήρθαν τον άλλαξαν αμέσως. Καλή απόδοση έχει. Τώρα από οικονομία και τέτοια δεν έχω ασχοληθεί.
Αλλά Οκ δεν το αγόρασα και ακριβά.
παιδια τι θα διαλεγατεκαι γιατι αναμεσα σε inventor nemesis pro και inventor dark μιλαω για 24αρι
Η inventor ειναι ελληνική εταιρεία και τα μηχανήματα της τα φτιάχνουν οι gree και η midea ... εχω 2 χρονια 2 nemesis 9αρια και ειναι καταπληκτικά μηχανήματα ... τα χρησιμοποιώ για βασική θέρμανση τον χειμώνα, τα αναβω τον Οκτώβρη και τα κλεινω τον Απριλη (247). Το σπιτι μονιμα στους 22 με 23 βαθμούς ολο το 24ωρο και δεν καταναλώνουν τίποτα ... Αυτα τα δυο μαζι με ενα toshiba 16αρι σε σαλονι-κουζινα και πληρώνω για 92τμ περιπου 60 με 80 τον μηνα ανάλογα τον καιρο ....
Δηλαδή λείπεις από το σπίτι και τα μηχανήματα δεν τα κλείνεις; Δεν ανανεώνεις τον αέρα του σπιτιού αφού τα κλιματιστικά κάνουν ανακύκλωση;
Δεν ξηραίνεται η ατμόσφαιρα;
Το ακούω από πολλούς αυτό ότι τα έχουν συνέχεια αναμμένα ανεξαρτήτου μάρκας.
Δηλαδή λείπεις από το σπίτι και τα μηχανήματα δεν τα κλείνεις; Δεν ανανεώνεις τον αέρα του σπιτιού αφού τα κλιματιστικά κάνουν ανακύκλωση;
Δεν ξηραίνεται η ατμόσφαιρα;
Το ακούω από πολλούς αυτό ότι τα έχουν συνέχεια αναμμένα ανεξαρτήτου μάρκας.
οχι δεν τα κλεινω ακομα και αν φυγω για ενα σαββατοκυριακο... το θεμα στην θέρμανση ειναι να μην αφήσεις το σπιτι να παγώσει ... ανοίγω βέβαια σε καθημερνή βαση το σπιτι για να αεριστεί και φυσικά καθαρίζω τα φίλτρα καθε δεύτερη Κυριακή ... το κολπο με τα ινβερτερ ειναι οτι οταν το σπιτι ζεσταθει χαμηλώνουν την ενταση τους και δουλεύουν ισα ισα για να διατηρήσουν την θερμοκρασία ... σε αυτη την περίπτωση δεν καταλαβαίνεις οτι λειτουργούν (ειδικα το toshiba) περνάς απο μπροστά και νιώθεις μια απαλη ζεστη χωρις να σε ενοχλεί ο αερας... οσοι εχουν μπει σπιτι μου δεν καταλαβαίνουν οτι ζεσταίνεται με κλιματιστικά, ολοι νομίζουν οτι εχω καλοριφέρ ....
Αποδίδουν τα κλιματιστικά σας με αυτές τις θερμοκρασίες ή τζίφος;
dimitri_ns
16-02-21, 12:48
Αποδίδουν τα κλιματιστικά σας με αυτές τις θερμοκρασίες ή τζίφος;
Mitsubishi heavy industries 13άρι Παλιό Φάληρο, μια χαρά
Βέβαια κλειστό τόχω
ΥΓ
Το βράδυ ήταν ανοιχτό :p
sweet dreams
16-02-21, 13:30
Mια χαρά, FUJICO Inverter εικοσαετίας αλλά Μade in Japan.
Και εδώ οκ με Toyotomi 22αρι
Αν πιάνεις χωρίς ζόρια την επιθυμητή θερμοκρασία όλα είναι ΟΚ
Παίζει ρόλο και η θερμική άνεση. Όχι την μία να σου φέρνει χλιαρό ή ζεστό αέρα.
Το toyotomi εδώ μουγκρίζει εξωτερικά αντιθέτως το inventor λειτουργεί πιο αθόρυβα, Από θέρμανση ανάλογα με τον καιρό θα έλεγα καλά τα πάνε.
Στα προηγουμενα χιονια, για δυο μερες inverter 18000btu και δεν μπορουσε με τίποτα να ζεστανει... ισως εφταιγε και λιγo η δεη που ειχε βλαβη :) :mrgreen:
Αν πιάνεις χωρίς ζόρια την επιθυμητή θερμοκρασία όλα είναι ΟΚ
Παίζει ρόλο και η θερμική άνεση. Όχι την μία να σου φέρνει χλιαρό ή ζεστό αέρα.
Το toyotomi εδώ μουγκρίζει εξωτερικά αντιθέτως το inventor λειτουργεί πιο αθόρυβα, Από θέρμανση ανάλογα με τον καιρό θα έλεγα καλά τα πάνε.
Αυτό που έχω δει με το Toyotomi είναι πως σταματάει λιγότερο για απόψυξη σε σχέση με άλλα μεγάλα που έχω στη δουλειά (daikin, inventor) κλπ, κάτι που είναι σοβαρό για μένα.
Αυτό συμβαίνει όταν θες ζεστή και έξω κάνει ψοφο όπως τώρα.
Το δικό μου το Toyotomi κάνει σαν κομπρεσέρ. Ευτυχώς είμαι σε μονοκατοικία και δεν ενοχλεί γείτονες και μέσα δεν ακούγεται.
Σε αυτό που λες το παρατήρησα και εγώ. Ελάχιστα defrost
Το δικό μου το Toyotomi κάνει σαν κομπρεσέρ. Ευτυχώς είμαι σε μονοκατοικία και δεν ενοχλεί γείτονες και μέσα δεν ακούγεται.
Σε αυτό που λες το παρατήρησα και εγώ. Ελάχιστα defrost
Αν έχεις και εσύ παλιό inverter 10ετιας σαν το δικό μου ναι κάνει αλλά είναι σκυλί.
2 Mitsubishi electric, ένα 18άρι και ένα 9αρι, ζεστένουν χωρίς πρόβλημα. Το 18 ειδικά δουλεύει ακατάπαuστα 2 μέρες, νύχτα - μέρα. Από defrost λίγες φορές.
Αποδίδουν τα κλιματιστικά σας με αυτές τις θερμοκρασίες ή τζίφος;
στο Μαρούσι τώρα με τα χιόνια κανενα προβλημα...
ειμαι στον τελευταίο όροφο με την ταράτσα μισο μετρο χιονι, εξω -2 και μέσα 22 ολο το 24ωρο
και στο ρελαντί λέμε...
2 9αρια inventor και ενα 16αρι toshiba για 92 τετραγωνικά
Ψάχνω 12 άρι κλιματιστικό . Θα τοποθετηθεί σε διαμέρισμα με ξύλινα κουφώματα οπότε πρός το παρόν θα έχει και απώλειες μέχρι να αντικαταστήσω τα κουφώματα .
Σε άλλο υπνοδωμάτιο έχω ενα Aux (ASW-H12B4) εδώ και 5 χρόνια δέν είχα θέμα .
Έλεγα να κοιτάξω για Gree Cozy ή κάτι παραπλήσιο στή τιμή ~450€ . Υπάρχουν προτάσεις ;
Τώρα θα χρειαστεί να τραβήξω και ξεχωριστή γραμμή στο πίνακα ρεύματος καθώς το διαμέρισμα όταν ανακαινίστηκε πρίν το 2000 δέν είχαμε λάβει υπ όψιν οτι θα έμπαιναν κλιματιστικά .
Ψάχνω 12 άρι κλιματιστικό . Θα τοποθετηθεί σε διαμέρισμα με ξύλινα κουφώματα οπότε πρός το παρόν θα έχει και απώλειες μέχρι να αντικαταστήσω τα κουφώματα .
Σε άλλο υπνοδωμάτιο έχω ενα Aux (ASW-H12B4) εδώ και 5 χρόνια δέν είχα θέμα .
Έλεγα να κοιτάξω για Gree Cozy ή κάτι παραπλήσιο στή τιμή ~450€ . Υπάρχουν προτάσεις ;
Τώρα θα χρειαστεί να τραβήξω και ξεχωριστή γραμμή στο πίνακα ρεύματος καθώς το διαμέρισμα όταν ανακαινίστηκε πρίν το 2000 δέν είχαμε λάβει υπ όψιν οτι θα έμπαιναν κλιματιστικά .
για 12άρι δεν χρειάζεσαι άλλα ρεύματα
Στα νεα σπιτια απο οσο γνωριαω πλεον σε ολα τα δωματια (τα μικρα εχουν 8αρια) κανουν ξεχωριστή παροχη για air condition απ ευθείας στο πινακα
(το δικο μας εχει σε ολα και ειναι του 2003)
για 12άρι δεν χρειάζεσαι άλλα ρεύματα
To θέμα είναι οτι στο υπνοδωμάτιο που θα τοποθετηθεί , υπάρχουν 2 πρίζες οι οποιές και χρησιμοποιούνται . Το διαμέρισμα είναι του 1980 και ανακαίνιση στα ηλεκτρολογικά είχε γίνει το 2000. Το σπίτι ενοικιαζόταν και τότε δέν είχαμε προβλέψει την εγκατάσταση κλιματιστικών . Επειδή θα γίνει μερική ανακαίνιση ξανά , έλεγα να φωνάξω και ηλεκτρολόγο .
Δεν έχουν υψηλές απαιτήσεις τα κλιματιστικά σήμερα. Μην βάζεις όμως πολύπριζο στο κλιματιστικό
patrickdrd
25-06-21, 12:23
εγω σταυρουδακι του εβαλα (μαζι με ενα πορτατιφ και ενα πολυ-φορτιστη), πανω στο apc surge arrest πως λεγεται,
αλλα σε κρεβατοκαμαρα, σε 9αρι
Ψαχνω κι εγω 9αρι ή 12αρι για μια σοφιτα 17τμ. με σχετικα καλη μονωση. Χρήση 90% ψύξη κανα 2,3 ωρες την ημερα τωρα το καλοκαίρι απογευματινες , βραδυνες ωρες που ανεβαινω γιατι εχω το gaming pc εκει. Το χειμωνα έχει καλοριφέρ, δεν χρειαζεται κατι αλλο.
Κατι aux που εχει προσφορα στο crazy sundays στα 260 περιπου τι λενε;
Κατι αλλο εκει κοντα σε τιμη;
Προσοχή στις διάφορες σελίδες και διαφημίσεις για συντήρηση σε κλιματιστικά «που παίζουν» στα κοινωνικά δίκτυα. Βάζουν και κάποια video για το πως πρέπει να γίνεται σωστά ο καθαρισμός για να είναι πιστευτοί.
Δεν υπάρχει φυσική διεύθυνση παρά μόνο κινητά.
Με λίγο ψάξιμο τα τηλέφωνα αυτά είναι από τα λεγόμενα «Πακιστανικά»
ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΒΑΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ
https://i.postimg.cc/vB4mjWPb/clima-service.jpg (https://postimg.cc/47TZHhkS)
https://i.postimg.cc/xdxCts36/Number.jpg (https://postimages.org/)
Aγαπητοί φίλοι γεια σας
Θα ήθελα να ζητήσω λίγο τη γνώμη σας για την αγορά ενός νέου μικρού κλιματιστικού.
Μερικά στοιχεία που θα σας βοηθούσαν για να με συμβουλέψετε είναι τα εξής:
α) BTU : ως 9000 (το θέλω για μικρό δωμάτιο)
β) Budget: κοντά στα 300 ευρώ
γ) Για ψύξη και θέρμανση 50-50%
δ) Όχι καθημερινή χρήση
ε) Το δωμάτιο δέχεται ήλιο τις απογευματινές ώρες 16:00 και ανεβάζει θερμοκρασίες. Βρίσκεται σε παλιά πολυκατοικία (παλιά κουφώματα). Το χειμώνα πχ χρειάζεται θερμαντικό σώμα οπωσδήποτε για να ζεστάνει.
στ) Απαραίτητα: ιονιστής, Επιθυμητά : χαμηλό επίπεδο db
Προφανώς λόγω budget προσεγγίζω όχι πρωτης ποιότητας μάρκες κλιματιστικού.
Έχετε να μου προτείνετε κάποιο μοντέλο? Και αν όχι από τις γνώσεις σας ποια μάρκα απ' αυτές που υπάρχουν στο εμπόριο σ' αυτή την τιμή τη θεωρείτε ότι είναι καλύτερη?
Αυτές έχω βρει σ' αυτή την τιμή:
ΑUX, TESLA, ARIELLI, UNITED, ΤCL, CVMORE?
Σας ευχαριστώ πολύ.
Δες προς TCL με την 10χρονη εγγύση μόνο όμως από εξουσιοδοτημένο πωλητή
https://www.tclgreece.gr/engyisi/
Κακή εποχή για την αγορά κλιματιστικού. Τα συνεργεία τρέχουν και δεν φτάνουν και επικρατεί το άρπα κόλα στις εγκαταστάσεις
Καλησπέρα σας!
Μου κάνουν αντικατάσταση του παλιού κλιματιστικού (pitsos μακριά είναι η τρίτη αντικατάσταση σε 4 χρόνια) και επειδή δε θέλω και 4η φορά pitsos μου προτείνουν morris ή inventor.
Τι διαλέγω;
Συγκεκριμένα:
Morris WFIN35150 Smart
Inventor AR4VI32-12WFI Aria
Με νοιάζει να έχει κουμπί αυτόματου καθαρισμού και να μη χαλάσει πάλι στη 2ετία γιατί στο τέλος θα τ κρεμάσω στο ταβάνι απο το βάλε βγάλε...
Τωρά το wifi αν δε κάνω λάθος και τα δύο στηρίζονται στο smart life οπότε δε με αγχώνουν αν έχει διαφορές.
Το morris έχει την έξυπνη περσίδα που σίγουρα θα με βολέψει όταν είμαι στο Pc το inventor δεν έχει πουθενά λεπτομέρειες τι και πως και αν κάνουν αριστερά δεξιά.
Απο φίλτρα δεν έχω ιδέα τι γίνεται αλλά αν μπορούμε να έχουμε και καλύτερη ανάσα μέσα στο δωμάτιο καλοδεχούμενο.
Ευχαριστώ!
Αυτόματος καθαρισμός στην ουσία δεν υπάρχει. Απλά λειτουργεί όταν το κλείνεις για ένα χρονικό διάστημα ο ανεμιστήρας για να μην πιάνει μούχλα κτλ.
Τι ακριβώς σου έπαθε το Πίτσος; Αλλαγή κάθε και λιγάκι πάντως δεν κάνει κανένας κατασκευαστής.
Θα πήγαινα σε Inventor αφού έχουν και δεκαετή εγγύηση με κάποιες προϋποθέσεις. Αριστερά - δεξιά το Inventor δεν έχει. και τα δύο όπως και το Πίτσος είναι μηχανήματα φασόν.
Ε1 ο πίτσος.
Είναι σίγουρο αυτό που λες γιατί τόσο το πίτσος είχε 30λεπτό κύκλο καθαρισμού όσο και το Morris λέει:
"Λειτουργία αυτοκαθαρισμού του στοιχείου για την εσωτερική μονάδα, η οποία εκτελείται σαν ανεξάρτητος κύκλος λειτουργίας 30 λεπτών. Το στοιχείο ψύχεται ώστε να κάνει έντονη υγροποίηση, ώστε να τρέξουν τα νερά μαζί με τα κατάλοιπα, και εν συνεχεία θερμαίνεται απότομα ώστε να στεγνώσει άμεσα."
Για το inventor δε κατάφερα να βρώ κάτι τέτοιο ή γενικά κάποια λεπτομέρεια παραπάνω.
Εγώ απλά πατάω το κουμπί του αυτοκαθαρισμού. Δεν ξέρω τι γίνεται. Φρόντισε να σου κάνουν σωστή εγκατάσταση ότι και να πάρεις
billytourist
26-02-22, 15:46
Γεια σας,
ενδιαφέρομαι για αγορά κλιματιστικών μονάδων τα οποία προορίζονται να τοποθετηθούν σε ενοικιαζόμενα δωμάτια με χρήση σχεδόν πάντα στη ψύξη. Θέλω να είναι όσο πιο ποιοτικά,αξιόπιστα,αθόρυβα,αποδοτικά και οικονομικά σε κατανάλωση ρεύματος.Και φυσικά να υπάρχει άμεση ανταπόκριση και εξυπηρέτηση από την αντιπροσωπία αν χρειαστεί. Στα λεφτά που δίνω έχω καταλήξει σε 2 μοντέλα και θέλω να μου πείτε τη γνώμη σας ποιο από τα 2 να επιλέξω.Το ένα είναι το Mitsubishi Heavy Industry DXK/DXC-12Z6-W Κλιματιστικό Inverter 12000 BTU και το άλλο είναι το Daikin FTXF35C / RXF35C Κλιματιστικό Inverter 12000 BTU
Παρακαλώ δώστε μου τα φώτα σας όσοι γνωρίζετε ή τα έχετε δουλέψει.
Ευχαριστώ
για μενα τα MITSUBISHI HEAVY ειναι κορυφαια
σχεδον 30 χρονια το δικο μου δουλευει αψογα
Γεια σας,
ενδιαφέρομαι για αγορά κλιματιστικών μονάδων τα οποία προορίζονται να τοποθετηθούν σε ενοικιαζόμενα δωμάτια με χρήση σχεδόν πάντα στη ψύξη. Θέλω να είναι όσο πιο ποιοτικά,αξιόπιστα,αθόρυβα,αποδοτικά και οικονομικά σε κατανάλωση ρεύματος.Και φυσικά να υπάρχει άμεση ανταπόκριση και εξυπηρέτηση από την αντιπροσωπία αν χρειαστεί. Στα λεφτά που δίνω έχω καταλήξει σε 2 μοντέλα και θέλω να μου πείτε τη γνώμη σας ποιο από τα 2 να επιλέξω.Το ένα είναι το Mitsubishi Heavy Industry DXK/DXC-12Z6-W Κλιματιστικό Inverter 12000 BTU και το άλλο είναι το Daikin FTXF35C / RXF35C Κλιματιστικό Inverter 12000 BTU
Παρακαλώ δώστε μου τα φώτα σας όσοι γνωρίζετε ή τα έχετε δουλέψει.
Ευχαριστώ
Καλό είναι να κοιτάξεις και το θέμα των εγγυήσεων και των service. Κορυφαίες οι μάρκες αλλά δεν ξέρω για τα συγκεκριμένα μοντέλα. Εφόσον είναι για ενοικιαζόμενα θα πρέπει να έχουν και Hotel menu ώστε κάποιες λειτουργίες να κλειδώνουν. Υπάρχουν forum που ασχολούνται αποκλειστικά με το θέμα του κλιματισμού.
Επειδη η "αντιπροσωπεια¨της panasonic πολεμαει με το σερβις να μου στειλει τεχνικο εδω και μια εβδομαδα,θα εκτιμουσα δεοντως αν καποιος εχει καμια ιδεα ,για το προβλημα μου.
Λοιπον περυσι τοποθετηθηκε ενα 9αρι panasonic.Λειτουργησε 4 μηνες μεχρι φετος τον Ιουλιο,το εχω μονο για ψυξη και παρουσιασε το εξης προβλημα.Σε ασχετες εντελως στιγμες σταματαει ο εξωτερικος ανεμιστηρας,παροτι δεν εχει πιασει θερμοκρασια ή εχει πιασει αρχιζει να ανεβαινει η θερμοκρασια αλλα δεν ξεκιναει ποτε.Βαζω τη θερμοκρασια στους 16,αλλα παλι δεν ξεκιναει.Η λυση ειναι να το αφησεις κανενα 5λεπτο χωρις ρευμα και υστερα θα λειτουργησει,αγνψστο για ποσο.Εχω δοκιμασει και αλλα mode,οπως auto,dry χωρις αποτελεσμα.Εχω ξεκινησει το κλιματιστικο απο την εφαρμογη του κινητου ,μηπως φταει το κοντρολ αλλα μια απο τα ιδια.
Οταν λειτουργει ψυχει κανονικα το χωρο ,οποτε δεν τιθεται θεμα φρεον.Φιλτρα ειναι ολοκαθαρα ,οπως και η εξωτερικη μοναδα.Η αυτοδιαγνωση το κλιματιστικου δε δειχνει καποιο λαθος.
Η λυση ειναι να το αφησεις κανενα 5λεπτο χωρις ρευμα και υστερα θα λειτουργησει,αγνψστο για ποσο.
Κρίνωντας απο το παραπάνω, κάτι στα ηλεκτρονικά του είναι.
Τώρα, είναι πλακέτα (ο περίφημος "εγκέφαλος"...), είναι κανας αισθητήρας, είναι το χ/ψ/ζ, ποιος ξέρει.
Αλλά βασικά μυρίζουμε τα νύχια μας τώρα, εγγύηση θάχει, επικοινωνείς με το service.
Επειδη η "αντιπροσωπεια¨της panasonic πολεμαει με το σερβις να μου στειλει τεχνικο εδω και μια εβδομαδα,θα εκτιμουσα δεοντως αν καποιος εχει καμια ιδεα ,για το προβλημα μου.
Λοιπον περυσι τοποθετηθηκε ενα 9αρι panasonic.Λειτουργησε 4 μηνες μεχρι φετος τον Ιουλιο,το εχω μονο για ψυξη και παρουσιασε το εξης προβλημα.Σε ασχετες εντελως στιγμες σταματαει ο εξωτερικος ανεμιστηρας,παροτι δεν εχει πιασει θερμοκρασια ή εχει πιασει αρχιζει να ανεβαινει η θερμοκρασια αλλα δεν ξεκιναει ποτε.Βαζω τη θερμοκρασια στους 16,αλλα παλι δεν ξεκιναει.Η λυση ειναι να το αφησεις κανενα 5λεπτο χωρις ρευμα και υστερα θα λειτουργησει,αγνψστο για ποσο.Εχω δοκιμασει και αλλα mode,οπως auto,dry χωρις αποτελεσμα.Εχω ξεκινησει το κλιματιστικο απο την εφαρμογη του κινητου ,μηπως φταει το κοντρολ αλλα μια απο τα ιδια.
Οταν λειτουργει ψυχει κανονικα το χωρο ,οποτε δεν τιθεται θεμα φρεον.Φιλτρα ειναι ολοκαθαρα ,οπως και η εξωτερικη μοναδα.Η αυτοδιαγνωση το κλιματιστικου δε δειχνει καποιο λαθος.
Μάλλον πρόβλημα με τον θερμοστάτη το οποίο δεν είναι και τόσο σοβαρό. Ίσως όμως και κάποια πλακέτα (έχει δύο μία μέσα μία έξω) η οποία τρελλάθηκε. Βγάζει κάποια ένδειξη σφάλματος; Πχ να αναβοσβήνουν κάποια λαμπάκια; ΄η κάποιοιν κωδικό Ε1, Ε7 ή κάτι τέτοιο. Όχι η αυτοδιάγνωση που βλέπεις στο κινητό. Αν είναι πλακέτα πρέπει να στην αλλάξουν.
Δυστυχώς αυτές οι μάρκες που κάποτε ήταν υπαριθμόν ένα στην Ελλάδα πχ Panasonic, Hitatchi, Samsung κτλ έχουν πρόβλημα με τα ανταλλακτικά και το service γιατί δεν αντιπροσωπεύονται με σωστό δίκτυο και με παρακαταθήκη ανταλλακτικών. Οπότε ο κόσμος προτιμάει Κινέζικα, Να επιμείνεις στην αλλαγή πλακέτας αν χρειαστεί. Γιατί υπάρχει περίπτωση να την βγάλουν να την πάνε σε έναν ηλεκτρονικό και μετά πάλι τα ίδια.
Μάλλον πρόβλημα με τον θερμοστάτη το οποίο δεν είναι και τόσο σοβαρό. Ίσως όμως και κάποια πλακέτα (έχει δύο μία μέσα μία έξω) η οποία τρελλάθηκε. Βγάζει κάποια ένδειξη σφάλματος; Πχ να αναβοσβήνουν κάποια λαμπάκια; ΄η κάποιοιν κωδικό Ε1, Ε7 ή κάτι τέτοιο. Όχι η αυτοδιάγνωση που βλέπεις στο κινητό. Αν είναι πλακέτα πρέπει να στην αλλάξουν.
Δυστυχώς αυτές οι μάρκες που κάποτε ήταν υπαριθμόν ένα στην Ελλάδα πχ Panasonic, Hitatchi, Samsung κτλ έχουν πρόβλημα με τα ανταλλακτικά και το service γιατί δεν αντιπροσωπεύονται με σωστό δίκτυο και με παρακαταθήκη ανταλλακτικών. Οπότε ο κόσμος προτιμάει Κινέζικα, Να επιμείνεις στην αλλαγή πλακέτας αν χρειαστεί. Γιατί υπάρχει περίπτωση να την βγάλουν να την πάνε σε έναν ηλεκτρονικό και μετά πάλι τα ίδια.
Οχι δε βγαζει κανενα λαθος.Ο μεσα και εξω θερμοστατης δειχνουν τη σωστη θερμοκρασια.
Δυστυχως αν ηξερα αυτο με το σερβις δε θα επερνα panasonic εννοειται,αλλα το εμαθα με τον κακο τροπο.
Οχι δε βγαζει κανενα λαθος.Ο μεσα και εξω θερμοστατης δειχνουν τη σωστη θερμοκρασια.
Δυστυχως αν ηξερα αυτο με το σερβις δε θα επερνα panasonic εννοειται,αλλα το εμαθα με τον κακο τροπο.
Ένας στην Βάρη είναι ο αντιπρόσωπος αν θυμάμαι καλά. Εκτός αν έχεις αγοράσει καμιά πρόσθετη εγγύηση από κάποιο πολυκατάστημα. Κάλεσε αυτούς. Αλλά πάντα αντικατάσταση των ανταλλακτικών και όχι επισκευή. (πλακέτες) κτλ. Το που θα το βρουν είναι δικό τους θέμα. Υπάρχει περίπτωση κιόλας αυτοί που θα έρθουν να βρουν λάθος στην εγκατάσταση και να αρχίσουν να πουλάνε τρέλα. Ο ένας να τα ρίχνει στον άλλον δηλαδή.
Ένας στην Βάρη είναι ο αντιπρόσωπος αν θυμάμαι καλά. Εκτός αν έχεις αγοράσει καμιά πρόσθετη εγγύηση από κάποιο πολυκατάστημα. Κάλεσε αυτούς. Αλλά πάντα αντικατάσταση των ανταλλακτικών και όχι επισκευή. (πλακέτες) κτλ. Το που θα το βρουν είναι δικό τους θέμα. Υπάρχει περίπτωση κιόλας αυτοί που θα έρθουν να βρουν λάθος στην εγκατάσταση και να αρχίσουν να πουλάνε τρέλα. Ο ένας να τα ρίχνει στον άλλον δηλαδή.
Μετα απο ενα 10ημερο με πηραν απο το σερβις να ερθουν αυριο.
Εισαγωγεας ειναι η panclima,αλλα αντιθετα με αυτα που γραφει στο σαιτ δεν αναλαμβανει σερβις.Οποτε παιρνεις τηλ την panclima και αυτη ενημερωνει το σερβις και το σερβις παιρνει εσενα.
Το πρωτο προβλημα ειναι να πεισεις την panclima οτι πρεπει να ερθει το σερβις.Εμενα μου ελεγε ενας στο τηλ οτι αναλμβανουν μονο βλαβες και το δικο μου δεν εχει βλαβη!!!(μαλλον ματιασμενο θα ειναι).Το δευτερο προβλημα ειναι να ενημερωσουν τον υπευθυνο της panclima που ενημερωνει το σερβις! Το τριτο ειναι να σε παρει το σερβις.Μιλαμε καταστασεις τραγελαφικες.
Ευχαριστω οσους απαντησαν.
ΥΓ Ειμαι σιγουρος οτι αυριο που θα ερθει ο τεχνικος θα λειτουργει μια χαρα :p
Μετα απο ενα 10ημερο με πηραν απο το σερβις να ερθουν αυριο.
Εισαγωγεας ειναι η panclima,αλλα αντιθετα με αυτα που γραφει στο σαιτ δεν αναλαμβανει σερβις.Οποτε παιρνεις τηλ την panclima και αυτη ενημερωνει το σερβις και το σερβις παιρνει εσενα.
Το πρωτο προβλημα ειναι να πεισεις την panclima οτι πρεπει να ερθει το σερβις.Εμενα μου ελεγε ενας στο τηλ οτι αναλμβανουν μονο βλαβες και το δικο μου δεν εχει βλαβη!!!(μαλλον ματιασμενο θα ειναι).Το δευτερο προβλημα ειναι να ενημερωσουν τον υπευθυνο της panclima που ενημερωνει το σερβις! Το τριτο ειναι να σε παρει το σερβις.Μιλαμε καταστασεις τραγελαφικες.
Ευχαριστω οσους απαντησαν.
ΥΓ Ειμαι σιγουρος οτι αυριο που θα ερθει ο τεχνικος θα λειτουργει μια χαρα :p
Απευθύνσου και στο κατάστημα πώλησης. Στείλε e-mail ώστε να έχεις αποδείξεις. Δες προσεκτικά την εγγύηση. Αν το τραβήξουν τους λες ότι θα απευθυνθείς στον συνήγορο του καταναλωτή και ότι θα αναθέσεις την υπόθεση στη νομική προστασία που έχεις και ας μην έχεις. Με το μαλακό στην αρχή γιατί τα άλλα που λέω αργούν.
Απευθύνσου και στο κατάστημα πώλησης. Στείλε e-mail ώστε να έχεις αποδείξεις. Δες προσεκτικά την εγγύηση. Αν το τραβήξουν τους λες ότι θα απευθυνθείς στον συνήγορο του καταναλωτή και ότι θα αναθέσεις την υπόθεση στη νομική προστασία που έχεις και ας μην έχεις. Με το μαλακό στην αρχή γιατί τα άλλα που λέω αργούν.
Το καταστημα πωλησης ειναι κλειστο για διακοπες.
Το καταστημα πωλησης ειναι κλειστο για διακοπες.
Ότι να ναι. Τι να πούμε τώρα;
Για να προφυλαξω καποιους απο την αγορα panasonic ,θα γραψω τι εχει γινει μεχρι στιγμης.
Οπως ηταν αναμενομενο το κλιματιστικο ηταν οκ οταν ηρθε ο τεχνικος.Μου ειπε ομως οτι αμα το ξανακανει να τον καλεσω να παραγγειλει το σερβις πλακετα.Πραγματι το βραδυ το ξανακανε,το πρωι τον καλεσα και απο οτι μου ειπε εγινε η παραγγελια (12/8).
Δυο μερες μετα καλεσα την αντιπροσωπεια,προσοχη αλλο αντιπροσωπεια αλλο σερβις και ο ενδιαμεσος κρικος αντιπροσωπειας και σερβις ,μου ειπε οτι μεσα σε 5-6 ημερες θα εχει ερθει.
Αφου λοιπον χθες δεν ειχε ερθει ακομα καλω τον υπευθυνο ,ο οποιος ηταν διακοπες οποτε στα ....
Καλω το καταστημα και ο ιδιοκτητης με ανοικτη ακροαση καλει την αντιπροσωπεια ,η οποια λεει οτι μεχρι το μεσημερι θα ειναι ολα οκ.
Νομιζω οτι καταλαβατε οτι τιποτα δεν ηταν οκ ,οποτε ξανα το καταστημα καλει ξανα και αυτη τη φορα παιζει η δικαιολογια των 2 τελευταιων ετων .Ο υπευθυνος των ανταλλακτικων εχει covid.
Παιρνω εγω τηλεφωνο και λεω να μου δοθει το τηλ του σερβις ,αλλα το ατομο που ειναι στο τηλ αρνειται ,αλλα μολις του λεω οτι στην καταγγελια που θα κανω θα περιλαβω και το ονομα του ,μου το δινει αμεσως.
Χθες το απογευμα φευγει καταγγελια με κοινοποιηση και προς την αντιπροσωπεια και ως δια μαγειας σημερα με παιρνουν απο το σερβις.
Το ωραιο ειναι ,οτι συμφωνα με τα λεγομενα αυτης που με καλεσε,η αποθηκη ανταλλακτικων της panasonic στην Ευρωπη ,ειναι κλειστη ολο τον Αυγουστο !!
Υποτιθεται οτι το εξαρτημα θα ερθει αρχες Σεπτεμβριου.
Οπως ειπα στην "υπευθυνη" μετα τις 5 Σεπτεμβριου μιλαμε μεσω δικηγορων.
Για να προφυλαξω καποιους απο την αγορα panasonic ,θα γραψω τι εχει γινει μεχρι στιγμης.
Οπως ηταν αναμενομενο το κλιματιστικο ηταν οκ οταν ηρθε ο τεχνικος.Μου ειπε ομως οτι αμα το ξανακανει να τον καλεσω να παραγγειλει το σερβις πλακετα.Πραγματι το βραδυ το ξανακανε,το πρωι τον καλεσα και απο οτι μου ειπε εγινε η παραγγελια (12/8).
Δυο μερες μετα καλεσα την αντιπροσωπεια,προσοχη αλλο αντιπροσωπεια αλλο σερβις και ο ενδιαμεσος κρικος αντιπροσωπειας και σερβις ,μου ειπε οτι μεσα σε 5-6 ημερες θα εχει ερθει.
Αφου λοιπον χθες δεν ειχε ερθει ακομα καλω τον υπευθυνο ,ο οποιος ηταν διακοπες οποτε στα ....
Καλω το καταστημα και ο ιδιοκτητης με ανοικτη ακροαση καλει την αντιπροσωπεια ,η οποια λεει οτι μεχρι το μεσημερι θα ειναι ολα οκ.
Νομιζω οτι καταλαβατε οτι τιποτα δεν ηταν οκ ,οποτε ξανα το καταστημα καλει ξανα και αυτη τη φορα παιζει η δικαιολογια των 2 τελευταιων ετων .Ο υπευθυνος των ανταλλακτικων εχει covid.
Παιρνω εγω τηλεφωνο και λεω να μου δοθει το τηλ του σερβις ,αλλα το ατομο που ειναι στο τηλ αρνειται ,αλλα μολις του λεω οτι στην καταγγελια που θα κανω θα περιλαβω και το ονομα του ,μου το δινει αμεσως.
Χθες το απογευμα φευγει καταγγελια με κοινοποιηση και προς την αντιπροσωπεια και ως δια μαγειας σημερα με παιρνουν απο το σερβις.
Το ωραιο ειναι ,οτι συμφωνα με τα λεγομενα αυτης που με καλεσε,η αποθηκη ανταλλακτικων της panasonic στην Ευρωπη ,ειναι κλειστη ολο τον Αυγουστο !!
Υποτιθεται οτι το εξαρτημα θα ερθει αρχες Σεπτεμβριου.
Οπως ειπα στην "υπευθυνη" μετα τις 5 Σεπτεμβριου μιλαμε μεσω δικηγορων.
Καλά κάνεις και τα γράφεις. Όλα με e-mail για να έχεις και έγγραφα στα χέρια σου. Επίσης και στον συνήγορο του καταναλωτή. Με δικηγόρους θα πληρώσεις πολλά. Το είχα κάνει και εγώ παλιά με ένα Samsung και λύθηκαν δια μαγείας τα προβλήματα. Ήταν τότε που ο Φουρλής σταμάτησε την εισαγωγή και η Samsung άρχισε να έχει δικό της service το οποίο ήταν συνεργαζόμενοι ότι να ναι. Δεν έφταιγε το κλιματιστικό για να το πω και αυτό αλλά σφήκες είχαν δημιουργήσει σφηκοφωλιές μέσα και με το πρώτο άναμα το πρώτο καλοκαίρι μετά την αγορά κάηκε η πλακέτα.
Σημαντικό είναι μια μάρκα να έχει καλό after sales υποστήριξη. Φυσικά κοιτάμε πάντα και να έχει γίνει σωστά η εγκατάσταση. Βλέπεις τα καλύτερα κλιματιστικά και τα έχουν εγκαταστήσει όπως να ναι.
Καλά κάνεις και τα γράφεις. Όλα με e-mail για να έχεις και έγγραφα στα χέρια σου. Επίσης και στον συνήγορο του καταναλωτή. Με δικηγόρους θα πληρώσεις πολλά. Το είχα κάνει και εγώ παλιά με ένα Samsung και λύθηκαν δια μαγείας τα προβλήματα. Ήταν τότε που ο Φουρλής σταμάτησε την εισαγωγή και η Samsung άρχισε να έχει δικό της service το οποίο ήταν συνεργαζόμενοι ότι να ναι. Δεν έφταιγε το κλιματιστικό για να το πω και αυτό αλλά σφήκες είχαν δημιουργήσει σφηκοφωλιές μέσα και με το πρώτο άναμα το πρώτο καλοκαίρι μετά την αγορά κάηκε η πλακέτα.
Σημαντικό είναι μια μάρκα να έχει καλό after sales υποστήριξη. Φυσικά κοιτάμε πάντα και να έχει γίνει σωστά η εγκατάσταση. Βλέπεις τα καλύτερα κλιματιστικά και τα έχουν εγκαταστήσει όπως να ναι.
Είναι πραγματικά σημαντικό το να έχει μια εταιρία καλό after sales, αλλά είναι και εξίσου σημαντικό το να ξέρουν οι πελάτες από πού πρέπει να αγοράζουν κλιματιστικά και που πρέπει να απευθυνθούν όταν παρουσιαστεί η βλάβη.
Αν τύχει βλάβη, δεν θα επιδιορθωθεί ποιο γρήγορα με τις «κραυγές» δεξιά και αριστερά, αλλά με τις ορθολογικά επιλεγμένες κινήσεις μας προς τους αρμόδιους και «δια της συντομοτέρας οδού»…
Λοιπον update
Στις 28 Αυγουστου ,επιτελους το κλιματιστικο εδωσε κωδικο λαθους,ο οποιος εδειχνε λαθος σε εξωτερικη πλακετα ή μοτερ εξωτερικου ανεμιστηρα.Ενημερωσα μια κυρια απο το σερβις που με ειχε ενημερωσει οτι οι αποθηκες ειναι κλειστες και αυτη δεν εδωσε καμια σημασια.
Πρωτη Σεπτεμβρη μα καλει το σερβις για να κλεισουμε ραντεβου για την αλλαγη της εσωτερικης πλακετας.Ο ανθρωπος δεν ειχε ενημερωθει βεβαια για την ενδειξη λαθους.Με ενημερωνει οτι εξωτερικη πλακετα θα ειναι διαθεσιμη 13/9 και θα ψαξει να βρει απο καποιον συναδελφο.Βρισκει τελικα και την επομενη ηρθε ο τεχνικος ο οποιος αλλαξε και το μοτερ του ανεμιστηρα για σιγουρια.
Το προβλημα ξεκιναει απο το οτι δεν μπορεις να μιλησεις με το σερβις απευθειας ,αφου και εγω πιστευα οτι το σερβις ειναι ο εισαγωγεας.Η αληθεια ειναι οτι μιλωντας με το σερβις ενημερωθηκα για τις κλειστες αποθηκες και οτι γινοταν θα γινοταν μετα τις 31/8.
Ο αδυναμος κρικος ειναι ο εισαγωγεας ο οποιος επιεικως δεν ξερει τι του γινεται.
Λοιπον update
Στις 28 Αυγουστου ,επιτελους το κλιματιστικο εδωσε κωδικο λαθους,ο οποιος εδειχνε λαθος σε εξωτερικη πλακετα ή μοτερ εξωτερικου ανεμιστηρα.Ενημερωσα μια κυρια απο το σερβις που με ειχε ενημερωσει οτι οι αποθηκες ειναι κλειστες και αυτη δεν εδωσε καμια σημασια.
Πρωτη Σεπτεμβρη μα καλει το σερβις για να κλεισουμε ραντεβου για την αλλαγη της εσωτερικης πλακετας.Ο ανθρωπος δεν ειχε ενημερωθει βεβαια για την ενδειξη λαθους.Με ενημερωνει οτι εξωτερικη πλακετα θα ειναι διαθεσιμη 13/9 και θα ψαξει να βρει απο καποιον συναδελφο.Βρισκει τελικα και την επομενη ηρθε ο τεχνικος ο οποιος αλλαξε και το μοτερ του ανεμιστηρα για σιγουρια.
Το προβλημα ξεκιναει απο το οτι δεν μπορεις να μιλησεις με το σερβις απευθειας ,αφου και εγω πιστευα οτι το σερβις ειναι ο εισαγωγεας.Η αληθεια ειναι οτι μιλωντας με το σερβις ενημερωθηκα για τις κλειστες αποθηκες και οτι γινοταν θα γινοταν μετα τις 31/8.
Ο αδυναμος κρικος ειναι ο εισαγωγεας ο οποιος επιεικως δεν ξερει τι του γινεται.
Χαλασμένο τηλέφωνο. Εύχομαι να δουλέψει απροβλημάτιστα μια δεκαετία τουλάχιστον. Υπάρχουν Panasonic 20αετίας που συνεχίζουν ακόμα προσφέροντας κυρίως δροσιά
Γειά σε όλους. Μήπως έχει βάλει κάποιος toshiba edge στο σπίτι του; θα ήθελα να τον ρωτήσω κάτι για τη λειτουργία hadacare.
GregoirX23
12-10-22, 10:49
Αν και η απάντηση στο παρακάτω είναι προφανής, εγώ θα ρωτήσω..
Έχω ένα 9αρι samsung inverter crystal του 08, τα έχει παίξει μάλλον η πλακέτα του και δεν δίνει εντολή να ξεκινήσει η εξωτερική μονάδα πλέον..
Το service manual αναφέρει ως πρώτη αλλαγή την αλλαγή της εσωτερικής πλακέτας και after της εξωτερικής..
Έχοντας κατά νου τα κόστη των πλακετών και τη διαθεσιμότητα τους, τι θα λέγατε, αξίζει να μπω στο τρυπάκι της όποιας επισκευής Η το πετάω και πάω για νέο;
Το όλο μου τη δίνει λίγο γιατί δεν το έλεγες και φθηνό στα 700+ που έκανε τότε... Μετά βλέπω κάτι άλλα των 200+- ευρώ να παίζουν χρόνια και τι να πεις εδώ... Το συγκεκριμένο έχει και ιονιστή, όσα άλλα έχω δει με ιονιστή κοστίζουν γενικά...
Αυτά.. Τι να πω; Το συγκεκριμένο τα έχει φτύσει εδώ και κάποιο διάστημα αλλά το έχω αφήσει στην άκρη μη ξέροντας τι κίνηση να κάνω...
Από τη μία με πιάνει η μανία του να το φτιάξω no matter what και από την άλλη ώρες ώρες σκέφτομαι να το φουντάρω και να πάρω ένα οικονομικό της σειράς, που όπως φαίνεται κρατάνε πιο πολύ... Και αν τυχόν χαλάσει δεν θα βαράς το κεφάλι σου όπως τώρα με αυτά που έδωσες...
Κάτι ακόμα, το ίδιο μου είχε βγάλει πρόβλημα και στην οθόνη του (εντός εγγύησης) που ήταν με μπλε led και καιγόταν σιγά σιγά μετά από κάποιο χρονικό διάστημα.. Άλλα μοντέλα αδερφάκια του έβγαιναν με πράσινα led στην οθόνη, και μετά από 2-3 απόπειρες αλλαγής με τα μπλε που καίγονταν συνεχώς, μου έβαλαν τη πράσινη οθόνη..
Γενικά δεν ξέρω και σαν ποιότητα τα πλαστικά του δλδ δεν έμεινα πολύ ευχαριστημένος από τα samsung στο τομέα του κλιματισμού..
Ένα άλλο inverter panasonic που έχω όπως και κάτι συμβατικά σκυλιά general δεν έχουν κάνει κιχ...
Αν τελικά το προσπαθήσω θα αλλάξω τις πλακέτες Η την πλακέτα μόνος... Αλλά αξίζει; :hmm:
Ξέχασα να αναφέρω ότι το σφάλμα που βγάζει είναι το Ε101 αν θυμάμαι καλά, που σημαίνει πρόβλημα επικοινωνίας των 2 μονάδων..
Κοίταξα όσο μπορούσα και δεν φαίνεται να υπάρχει κάποιο καλωδιακό θέμα..
Και οι πλακέτες οπτικά δείχνουν οκ.. Δεν έχουν κάποιο σημάδι ζημιάς κλπ..
@ ADSLgr.com All rights reserved.