Επιστροφή στο Forum : Εταιρίες courier - αξιολόγηση
ίσως οφτοπικ, αλλά όσον αφορά τα σουπερμάρκετ, και για την διευκόλυνση των καταναλωτών, εδώ Λουξεμβούργο έχουν ένα ωραίο σύστημα (αν και μπούκωσε όπως θα ήταν φυσικό).
Κάνεις λογαριασμό στο σούπερμάρκετ, ψωνίζεις, και πας στα ειδικά σημεία διανομής που έχουν στην πόλη (το έχεις προεπιλέξει) και εκεί τα προιόντα σου σε περιμένουν. Τα Εχουν έτοιμα σε τελλάρα πλαστικά (τα αγοράζεις την πρώτη φορά). Μόλις φθάνεις στο σημείο, και πρέπει να είσαι εκεί συγκεκριμένη μέρα και ώρα (σλοτ), ανοίγεις απο μέσα το πορτ μπαγκάζ, έρχονται οι υπάλληλοι, παίρνουν τα άδεια τελάρα, σου φορτώνουν τα γεμάτα, και φεύγεις. Μέσα στο άδεια τελάρο έχεις το τίκετ της παραγγελίας σου, για να ξέρει ο υπάλληλος ποια παραγγελία είναι για σένα.
Τα προιόντα είναι πιο ακριβά απο ότι στο κανονικό σούπερ μάρκετ στο ράφι, και λογικό, γιατί την δουλεια του να μαζεύει τα προιόντα για σένα την κάνει κάποιος υπάλληλος, οπότε αυτό έχει κόστος. Ομως έχει τεράστια επιτυχία, τόση που πλέον δεν υπάρχουν σλοτ, εαν θέλεις να παραγγείλεις, το σύστημα μπούκωσε. Δεν είναι ακριβώς ντελίβερι στο σπίτι, αλλά κάτι ενδιάμεσο. Βέβαια προυποθέτει ότι έχεις αυτοκίνητο, πας με αυτοκίνητο, και ότι έχεις κάρτα, γιατί μόνο έτσι γίνονται οι πληρωμές.
Εδώ στα φέρνουν στο σπίτι, το επόμενο σλοτ διαθέσιμο πρέπει να είναι μετά τον Απρίλη :p και η τιμή είναι η κανονική.
Γίνεται πανικός απλά
Είναι καλό το σύστημα αλλά τρομάζω να σκεφτώ πώς θα δούλευε εδώ. Θέλει ακρίβεια από τους πελάτες και τεράστιες αλάνες για να προσεγγίσεις και να περιμένεις λίγη ώρα. Στα ελάχιστα σούπερ μάρκετ που ξέρω και έχουν άπλα δεν θα δούλευε. Εδώ στα drive through των macdonalds γίνεται κυκλοφοριακό κομφούζιο αν κάποιος παραγγείλει κάτι που πρέπει να πάει στην άκρη και να περιμένει λίγο παραπάνω...
Πάντως Λουξεμβούργο/Λίχτενσταϊν/Ελβετία δεν θα ήθελα να είμαι αυτές τις μέρες, έχουν τον μεγαλύτερο αριθμό κρουσμάτων ως αναλογία πληθυσμού σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη. Δεν ξέρω αν δεν έχουν πάρει καθόλου μέτρα (όπως Σουηδία) ή αν είναι πλασματικές οι στατιστικές, π.χ. 5πλάσιοι ξένοι από ό,τι μόνιμοι κάτοικοι.
ίσως οφτοπικ, αλλά όσον αφορά τα σουπερμάρκετ, και για την διευκόλυνση των καταναλωτών, εδώ Λουξεμβούργο έχουν ένα ωραίο σύστημα (αν και μπούκωσε όπως θα ήταν φυσικό).
Κάνεις λογαριασμό στο σούπερμάρκετ, ψωνίζεις, και πας στα ειδικά σημεία διανομής που έχουν στην πόλη (το έχεις προεπιλέξει) και εκεί τα προιόντα σου σε περιμένουν. Τα Εχουν έτοιμα σε τελλάρα πλαστικά (τα αγοράζεις την πρώτη φορά). Μόλις φθάνεις στο σημείο, και πρέπει να είσαι εκεί συγκεκριμένη μέρα και ώρα (σλοτ), ανοίγεις απο μέσα το πορτ μπαγκάζ, έρχονται οι υπάλληλοι, παίρνουν τα άδεια τελάρα, σου φορτώνουν τα γεμάτα, και φεύγεις. Μέσα στο άδεια τελάρο έχεις το τίκετ της παραγγελίας σου, για να ξέρει ο υπάλληλος ποια παραγγελία είναι για σένα.
Τα προιόντα είναι πιο ακριβά απο ότι στο κανονικό σούπερ μάρκετ στο ράφι, και λογικό, γιατί την δουλεια του να μαζεύει τα προιόντα για σένα την κάνει κάποιος υπάλληλος, οπότε αυτό έχει κόστος. Ομως έχει τεράστια επιτυχία, τόση που πλέον δεν υπάρχουν σλοτ, εαν θέλεις να παραγγείλεις, το σύστημα μπούκωσε. Δεν είναι ακριβώς ντελίβερι στο σπίτι, αλλά κάτι ενδιάμεσο. Βέβαια προυποθέτει ότι έχεις αυτοκίνητο, πας με αυτοκίνητο, και ότι έχεις κάρτα, γιατί μόνο έτσι γίνονται οι πληρωμές.
καλό σύστημα έχουν εκεί στο Λουξεμβούργο.
Είναι καλό το σύστημα αλλά τρομάζω να σκεφτώ πώς θα δούλευε εδώ. Θέλει ακρίβεια από τους πελάτες και τεράστιες αλάνες για να προσεγγίσεις και να περιμένεις λίγη ώρα. Στα ελάχιστα σούπερ μάρκετ που ξέρω και έχουν άπλα δεν θα δούλευε. Εδώ στα drive through των macdonalds γίνεται κυκλοφοριακό κομφούζιο αν κάποιος παραγγείλει κάτι που πρέπει να πάει στην άκρη και να περιμένει λίγο παραπάνω...
Πάντως Λουξεμβούργο/Λίχτενσταϊν/Ελβετία δεν θα ήθελα να είμαι αυτές τις μέρες, έχουν τον μεγαλύτερο αριθμό κρουσμάτων ως αναλογία πληθυσμού σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη. Δεν ξέρω αν δεν έχουν πάρει καθόλου μέτρα (όπως Σουηδία) ή αν είναι πλασματικές οι στατιστικές, π.χ. 5πλάσιοι ξένοι από ό,τι μόνιμοι κάτοικοι.
Στο Λουξεμβούργο που είμαι, δεν κινείται τίποτα, ο κόσμος πραγματικά μένει σπίτι, βγαίνουν για λίγο τρέξιμο ή μια βόλτα, αλλά ο κόσμος αραιά. Τουλάχιστον στην γειτονιά που είμαι, παραπέρα δεν ξέρω. Οσον αφορά τον αριθμό των κρουσμάτων, οι εδώ λένε ότι είναι μεγάλος επειδή κάνουν πολλά τέστ. Ηδη έχουν κάνει σχεδόν 20.000 και θέλουν απο εδώ και πέρα να κάνουν κάπου 1000 με 2000 την ημέρα. Για πληθυσμό μισού εκατομυρίου.
Γιαυτό λέω ότι τα αναφερόμενα νούμερα δεν έχουν καμμία σχέση με την πραγματικότητα, γιατί στην πλειονότητα είναι όσα περιστατικά έχουν φτάσει νοσοκομείο σε άλλες χώρες, και είναι ένα μικρό ποσοστό στον υπόλοιπο πληθυσμό.
Ακόμα και ο αριθμός των νεκτρών μπορεί ναναι πλασματικός, μιας και εαν δεν αναφέρονται ως θύματα κορονοιού γιατί πεθαναν σπίτι τους και δεν τους έχει γίνει τεστ/νεκροψία, δεν προσμετρώνται. Αλλά είναι λάθος. Θα δείτε αργότερα όταν καταλαγιάσει το πράγμα.
Κάποια άλλα που πέτυχα..
Aυθημερόν παραδόσεις τροφίμων από Σκλαβενίτη-efood
https://www.euro2day.gr/news/enterprises/article/2014544/aythhmeron-paradoseis-trofimon-apo-sklavenithefood.html
σε συγκεκριμένες περιοχές..
διαβάζω σήμερα έβαλαν και άλλες, Κερατσίνι, Σπάτα, Αγ. Δημήτριος..
Ενώ κάποια βασικά προιόντα σου φέρνει άμεσα και το
https://www.ekioskys.gr/
* Eλάχιστο ποσό παραγγελίας 3€!
Για αλλαγή του τιμοκαταλόγου της εν μέσω κρίσης κατηγορούν την ACS οι εκδότες του χώρου του βιβλίου
Έχουν θέσει ήδη το θέμα στον Άδ. Γεωργιάδη.
https://www.capital.gr/epixeiriseis/3442991/gia-allagi-tou-timokatalogou-tis-en-meso-krisis-katigoroun-tin-acs-oi-ekdotes-tou-xorou-tou-bibliou
- - - Updated - - -
Έφοδος στην ACS από την οικονομική αστυνομία μετά τις καταγγελίες για αύξηση τιμών
https://www.newsit.gr/ellada/efodos-stin-ACS-apo-tin-oikonomiki-astynomia-meta-tis-kataggelies-gia-ayksisi-timon/3006141/
Ετσι έπρεπε να γίνει.
Απαράδεκτο εν μέσω της κρίσιμης κατάστασης να αλλάζει τιμοκατάλογο με δικαιολογία ότι έχει πολυ δουλειά.
Κι εμεις παρακαλάμε να δουλέψουμε......
ACS: Αιφνιδιαστικός έλεγχος στα γραφεία της μετά από καταγγελίες για τις τιμές (https://www.protothema.gr/greece/article/991952/acs-aifnidiastikos-eleghos-sta-grafeia-tis-meta-apo-kataggelies-gia-tin-timologiaki-politiki-tis/)
Βέβαια, το 22,5% που αναφέρεται στην παραπάνω ανακοίνωση αφορά μόνο τη σούπερ ειδική τιμή των 2 ευρώ (45 λεπτά είναι το 'καπέλο' ανά αποστολή, υπολογίστε το) που απολαμβάνουν όμως όσοι έχουν δεν ξέρω πόσες αποστολές. Αν πάω εγώ ως ιδιώτης θα μου πάρουν 6-8 ευρώ με όλες τις εκπτώσεις υπολογισμένες, τα 0,45 αν και απαράδεκτα τη χρονική στιγμή που επιβάλλονται είναι μικρότερο ποσοστό.
Για μένα καλά θα κάνουν να τιμωρήσουν την εταιρεία παραδειγματικά, μην ακολουθήσουν κι άλλοι. Στη συγκεκριμένη δουλειά αν όντως έχουν τόση αύξηση κίνησης θα έπρεπε να πάρουν έξτρα προσωπικό με συμβάσεις ορισμένου χρόνου ή να ζητήσουν να υπάρξει πρόβλεψη για προσωρινή μετακίνηση από άλλες θέσεις που μπήκαν σε διαθεσιμότητα, μιλάμε για εταιρεία που ανήκει σε όμιλο. Και να μην ακούμε κάθε Χριστούγεννα και με κάθε αφορμή ότι έχουν αυξημένη δουλειά, ας παίρνουν εποχικό προσωπικό, όπως παίρνει π.χ. ο Κωτσόβολος κάθε χρόνο.
Αντίστοιχη επιστολή, με αυτή της ACS, των Elta Courier για τις συνθήκες που έχουν δημιουργηθεί τις τελευταίες ημέρες, την αυξηση της δουλειας τους και για την λήψη μέτρων για τον Covid-19 καταλήγει ότι "όλα τα προϊόντα και υπηρεσίες προσφερονται
κανονικά και στις ίδιες (προ της πανδημίας) τιμες, χωρίς καμία αναπροσαρμογή ή επιβάρυνση για
τους πελάτες μας."
H μόνη λογική εξήγηση για την αύξηση του κόστους, είναι ότι αυξήθηκε το δικό τους κόστος.
Αλλά αυξήθηκε; Σίγουρα εαν δεν παίρνουν επιπλέον εποχιακό προσωπικό και βάζουν το προσωπικό τους να κάνει υπερωρίες.
Απο την άλλη, λογικά η διανομή πλέον γίνεται πολύ πολύ γρηγορότερα απο πριν. Αδειοι δρόμοι σημαίνει ταχύτητα ίσως και στο μισό στην διεκπαιρέωση μιας διανομής.
Επιπλέον ξέρουμε ότι όταν αυξάνεται η δουλειά, το λογικό ειναι ότι πάντα κατεβαίνει το κόστος.
H μόνη λογική εξήγηση για την αύξηση του κόστους, είναι ότι αυξήθηκε το δικό τους κόστος.
Αλλά αυξήθηκε; Σίγουρα εαν δεν παίρνουν επιπλέον εποχιακό προσωπικό και βάζουν το προσωπικό τους να κάνει υπερωρίες.
Απο την άλλη, λογικά η διανομή πλέον γίνεται πολύ πολύ γρηγορότερα απο πριν. Αδειοι δρόμοι σημαίνει ταχύτητα ίσως και στο μισό στην διεκπαιρέωση μιας διανομής.
Επιπλέον ξέρουμε ότι όταν αυξάνεται η δουλειά, το λογικό ειναι ότι πάντα κατεβαίνει το κόστος.
Όχι, ούτε καν. Παραγγελία από e-shop που έφυγε την Τετάρτη από Κορυδαλλό σήμερα (Παρασκευή μεσημέρι) ακόμα δεν έχει φτάσει στο κατάστημα παράδοσης εντός Αττικής. Άρα θα πάει στον προορισμό από Δευτέρα και αν. Απαράδεκτη η ACS.
Όχι, ούτε καν. Παραγγελία από e-shop που έφυγε την Τετάρτη από Κορυδαλλό σήμερα (Παρασκευή μεσημέρι) ακόμα δεν έχει φτάσει στο κατάστημα παράδοσης εντός Αττικής. Άρα θα πάει στον προορισμό από Δευτέρα και αν. Απαράδεκτη η ACS.
είπαμε, πολύ δουλειά. εαν έχουν πάρει όλη την έξτρα δουλειά courier,τότε λογικό είναι να μην προλαβαίνουν. Αλλά αυτό δεν αυξάνει το κόστος, πρέπει να το μειώνει.,
είπαμε, πολύ δουλειά. εαν έχουν πάρει όλη την έξτρα δουλειά courier,τότε λογικό είναι να μην προλαβαίνουν. Αλλά αυτό δεν αυξάνει το κόστος, πρέπει να το μειώνει.,
Πιο πολλά δρομολόγια, ο χώρος στα φορτηγα/μηχανάκια είναι δεδομένος, αν γεμίσει τότε αναγκαστικά βγάζεις και άλλο δρομολόγιο, μεγαλύτερο πανικός στα Hub, το ίδιο πάλι για τα φορτηγά που κάνουν σύνδεση πόλεων εκεί που στέλνανε Θεσσαλονίκη Σέρρες κλπ πόλεις με ενα, τώρα θέλουν ξεχωριστά για την κάθε μία.
Πιο πολλά δρομολόγια, ο χώρος στα φορτηγα/μηχανάκια είναι δεδομένος, αν γεμίσει τότε αναγκαστικά βγάζεις και άλλο δρομολόγιο, μεγαλύτερο πανικός στα Hub, το ίδιο πάλι για τα φορτηγά που κάνουν σύνδεση πόλεων εκεί που στέλνανε Θεσσαλονίκη Σέρρες κλπ πόλεις με ενα, τώρα θέλουν ξεχωριστά για την κάθε μία.
Βγάζουν όση δουλειά προλαβαίνουν Σπύρο, γιαυτό υπάρχουν παράπονα ότι δεν είναι πλεόν γρήγοροι. Επίσης οι διανομές λογικά είναι πολύ πιο γρήγορες, και αυτό κατεβάζει επίσης το κόστος. Ο μόνος παράγοντας που θα το ανέβαζε εαν κάνανε πάμπολλες υπερωρίες, τόσο πολλές ώστε να εξανεμίζεται το όφελος απο την ταχύτερη διανομή. Αλλα δεν νομίζω. Βέβαια αυτο ειναι εικασία.
Αλλά σε πόλεις άδειες, τα φορτηγά και τα μηχανάκια κινούνται πολύ πιο γρήγορα πλέον απο ότι πριν. Επίσης εαν έχεις μεγάλο όγκο, μπορείς να κάνεις αποδοτικότερη την διανομή. :wink:
Kατι ξέρουμε απο logistics. Ολόκληρη εταιρία logistics είχαμε (δούλευα παλιά)..... Το ξέρω το άθλημα :wink:
ACS: Αιφνιδιαστικός έλεγχος στα γραφεία της μετά από καταγγελίες για τις τιμές (https://www.protothema.gr/greece/article/991952/acs-aifnidiastikos-eleghos-sta-grafeia-tis-meta-apo-kataggelies-gia-tin-timologiaki-politiki-tis/)
Βέβαια, το 22,5% που αναφέρεται στην παραπάνω ανακοίνωση αφορά μόνο τη σούπερ ειδική τιμή των 2 ευρώ (45 λεπτά είναι το 'καπέλο' ανά αποστολή, υπολογίστε το) που απολαμβάνουν όμως όσοι έχουν δεν ξέρω πόσες αποστολές. Αν πάω εγώ ως ιδιώτης θα μου πάρουν 6-8 ευρώ με όλες τις εκπτώσεις υπολογισμένες, τα 0,45 αν και απαράδεκτα τη χρονική στιγμή που επιβάλλονται είναι μικρότερο ποσοστό.
Για μένα καλά θα κάνουν να τιμωρήσουν την εταιρεία παραδειγματικά, μην ακολουθήσουν κι άλλοι. Στη συγκεκριμένη δουλειά αν όντως έχουν τόση αύξηση κίνησης θα έπρεπε να πάρουν έξτρα προσωπικό με συμβάσεις ορισμένου χρόνου ή να ζητήσουν να υπάρξει πρόβλεψη για προσωρινή μετακίνηση από άλλες θέσεις που μπήκαν σε διαθεσιμότητα, μιλάμε για εταιρεία που ανήκει σε όμιλο. Και να μην ακούμε κάθε Χριστούγεννα και με κάθε αφορμή ότι έχουν αυξημένη δουλειά, ας παίρνουν εποχικό προσωπικό, όπως παίρνει π.χ. ο Κωτσόβολος κάθε χρόνο.
καλά να πάθουν...
καλά θα τους κάνουν...
δεν τους λυπάμαι καθόλου...
θα δεχόμουν να πληρώσω καπέλο..
αλλά θα έρθει η παραγγελία μου (δέμα/πακέτο) στον χώρο μου καθώς μέσω του καταστήματος που θα πληρώσω και θα κλείσω την παραγγελία
θα πληρώσω και την εταιρεία ταχυμεταφορών (ACS Courrier και υπόλοιπες) από 2-7 ευρώ για τα έξοδα αποστολής
και ποτέ δεν την έχω λάβει στο χώρο μου (οικεία) πάντα βρίσκω χαρτί ότι δεν με βρήκαν (ενώ δεν χτύπησαν καν κουδούνι ούτε καν το δέμα/πακέτο δεν είχε αυτός που ήρθε) ή γραπτό μήνυμα στο κινητό με την ίδια δικαιολογία
δυστυχώς για αυτούς όμως η πολυκατοικία διαθέτει κάμερες ασφαλείας έτσι έχουν διαψευστεί όλοι τους...βέβαια δεν έχουν ζητήσει συγνώμη
λύση βρήκα απλά βάζω διεύθυνση παραλαβής της αποστολής την εταιρεία που δουλεύω (εκεί δια μαγείας έρχονται όλα τα δέματα/πακέτα) βέβαια εκεί φταίει ότι η εταιρεία που δουλεύω είναι και πελάτες που συνεργάζεται με όλες τις εταιρείες ταχυμεταφορών έτσι δεν τολμάνε να κάνουν κάτι που θα τους κοστίσει...
Βγάζουν όση δουλειά προλαβαίνουν Σπύρο, γιαυτό υπάρχουν παράπονα ότι δεν είναι πλεόν γρήγοροι. Επίσης οι διανομές λογικά είναι πολύ πιο γρήγορες, και αυτό κατεβάζει επίσης το κόστος. Ο μόνος παράγοντας που θα το ανέβαζε εαν κάνανε πάμπολλες υπερωρίες, τόσο πολλές ώστε να εξανεμίζεται το όφελος απο την ταχύτερη διανομή. Αλλα δεν νομίζω. Βέβαια αυτο ειναι εικασία.
Αλλά σε πόλεις άδειες, τα φορτηγά και τα μηχανάκια κινούνται πολύ πιο γρήγορα πλέον απο ότι πριν. Επίσης εαν έχεις μεγάλο όγκο, μπορείς να κάνεις αποδοτικότερη την διανομή. :wink:
Kατι ξέρουμε απο logistics. Ολόκληρη εταιρία logistics είχαμε (δούλευα παλιά)..... Το ξέρω το άθλημα :wink:
Ο κάθε ένας σε μια εταιρία εργάζεται σε ενα συγκεκριμένο πόστο, δεν σημαίνει δηλαδή πως γνωρίζει τα πάντα για μια εταιρία.
Άλλωστε το ακούμε και συχνά εδώ που λένε για τις τιμές των καταστημάτων με φπα και κάνει κάποιος σύγκριση με το πόσο αγοράζει αυτός απο κίνα χωρίς τελωνείο.
Αντίστοιχη επιστολή, με αυτή της ACS, των Elta Courier για τις συνθήκες που έχουν δημιουργηθεί τις τελευταίες ημέρες, την αυξηση της δουλειας τους και για την λήψη μέτρων για τον Covid-19 καταλήγει ότι "όλα τα προϊόντα και υπηρεσίες προσφερονται
κανονικά και στις ίδιες (προ της πανδημίας) τιμες, χωρίς καμία αναπροσαρμογή ή επιβάρυνση για
τους πελάτες μας."
Άλλοι αλήτες αυτοί. Στον νέο τους τιμοκατάλογο, με ισχύ από 3/3/2020, τα συστημένα μικροδεματάκια εξωτερικού από 5-6 ευρώ πήγαν στα 11. Ίσως είναι ακραίο παράδειγμα, αλλά και γενικά έχει κι άλλες αυξήσεις ανάλογες. Αυτό έλειπε κιόλας, να κάνουν κι άλλη αύξηση.
Ναι, αλήθεια είναι, έχουν αυξημένο κόστος αυτές τις μέρες, δεν το αμφισβητεί νομίζω κανείς. Αλλά ο λόγος είναι ότι γενικά είναι μπ...λο, δεν έχουν τρόπους να εκμεταλλευτούν ούτε να διαχειριστούν το αυξημένο έργο. Διάβαζα για γερμανικές πατέντες με την κρίση αυτή όπως και με προηγούμενες να μη σπάσουν αυγά (απολύσεις) και να κρατήσουν και να εκμεταλλευτούν όσο γίνεται καλύτερα τους εργαζομένους, χωρίς διαθεσιμότητες και άλλα μέτρα που γίνονται μπούμερανγκ.
Άλλοι αλήτες αυτοί. Στον νέο τους τιμοκατάλογο, με ισχύ από 3/3/2020, τα συστημένα μικροδεματάκια εξωτερικού από 5-6 ευρώ πήγαν στα 11. Ίσως είναι ακραίο παράδειγμα, αλλά και γενικά έχει κι άλλες αυξήσεις ανάλογες. Αυτό έλειπε κιόλας, να κάνουν κι άλλη αύξηση.
Ναι, αλήθεια είναι, έχουν αυξημένο κόστος αυτές τις μέρες, δεν το αμφισβητεί νομίζω κανείς. Αλλά ο λόγος είναι ότι γενικά είναι μπ...λο, δεν έχουν τρόπους να εκμεταλλευτούν ούτε να διαχειριστούν το αυξημένο έργο. Διάβαζα για γερμανικές πατέντες με την κρίση αυτή όπως και με προηγούμενες να μη σπάσουν αυγά (απολύσεις) και να κρατήσουν και να εκμεταλλευτούν όσο γίνεται καλύτερα τους εργαζομένους, χωρίς διαθεσιμότητες και άλλα μέτρα που γίνονται μπούμερανγκ.
ΕΛΤΑ courier είπε, όχι ΕΛΤΑ σκέτο. Τα ΕΛΤΑ (σκέτο) που είναι στο χείλος της οικονομικής καταστροφής άλλαξαν τιμοκατάλογο.
H μόνη λογική εξήγηση για την αύξηση του κόστους, είναι ότι αυξήθηκε το δικό τους κόστος.
Αλλά αυξήθηκε;
Αυξήθηκε, τώρα υπάρχει περισσότερος κόσμος σπίτι που τους περιμένει στο παράθυρο και δεν μπορεί τόσο εύκολα να περνάει μηχανάκι, να κοτσάρει το χαρτάκι και να την κάνει σαν κυνηγημένο. Πρέπει να έχει και το πακέτο μαζί :twisted::twisted:
Ο κάθε ένας σε μια εταιρία εργάζεται σε ενα συγκεκριμένο πόστο, δεν σημαίνει δηλαδή πως γνωρίζει τα πάντα για μια εταιρία.
Άλλωστε το ακούμε και συχνά εδώ που λένε για τις τιμές των καταστημάτων με φπα και κάνει κάποιος σύγκριση με το πόσο αγοράζει αυτός απο κίνα χωρίς τελωνείο.
Οι γενικές αρχές παραμένουν οι ίδιες. Οσο αυξάνει ο όγκος δουλειάς, μειώνεται το κόστος σε λοτζιστικς. οχι πολύ, τείνει προς το μηδεν η μείωση του κόστους, αλλά μειώνεται. Αρα η αύξηση δουλειάς, συν το γεγονός άδειοι δρόμοι=>ταχύτερη διανομή, λογικά δεν θα έπρεπε να υπάρχει αύξηση κόστους.
Ακόμα και εαν έχουν πάρει εποχιακό προσωπικό, αυτό είναι σίγουρα "φθηνό" προσωπικό, όχι σαν τους αορίστου χρόνου που έχει η εταιρία, και έχει καλύτερα δικαιώματα.
ΟΠως και να το πιάσεις, δεν στέκει.
Μήπως πληρώνονται εξτρα οι υπάλληλοι της λόγω ότι δουλεύουν σε επικίνδυνη περίοδο; Εαν ναι, τότε θα έχει λογική η αύξηση. Κάτι μου λέει ότι μάλλον δεν παίρνουν σέντσι παραπάνω.
- - - Updated - - -
Αυξήθηκε, τώρα υπάρχει περισσότερος κόσμος σπίτι που τους περιμένει στο παράθυρο και δεν μπορεί τόσο εύκολα να περνάει μηχανάκι, να κοτσάρει το χαρτάκι και να την κάνει σαν κυνηγημένο. Πρέπει να έχει και το πακέτο μαζί :twisted::twisted:
και αυτό στέκει.... :p
ΕΛΤΑ courier είπε, όχι ΕΛΤΑ σκέτο. Τα ΕΛΤΑ (σκέτο) που είναι στο χείλος της οικονομικής καταστροφής άλλαξαν τιμοκατάλογο.
Λάθος μου, αλλά αυτό είναι άλλο ανέκδοτο. Συγκοινωνούντα δοχεία είναι (τσάμπα αναπληρώνουν οι μεν τα κενά των δε) και δουλεύουν με αποικιοκρατικές συμβάσεις με εργολάβους, είναι τόσο άπιαστοι οι 'στόχοι' που φτάνουν σε αθλιότητα τους χειρότερους ιδιώτες (δεν σηκώνουν τηλέφωνα, στάνταρ η παράδοση είναι 3-4 μέρες, τώρα είναι άλλη κατάσταση). Αλλά αυτοί δεν έχουν συμβάσεις-τυράκι των 2 ευρώ.
- - - Updated - - -
Βρε anon, κι εμείς τα σπουδάσαμε, αν και δεν έχουμε εμπειρία. Ωραία τα λες θεωρητικά, αλλά δεν γίνεται έτσι απλά από τη μια μέρα στην άλλη να χρησιμοποιήσουν μεγαλύτερα φορτηγά, να αποκτήσουν άπειρης χωρητικότητας αποθήκες και το προσωπικό όλο να έχει τις χάρες του Τιραμόλα. Και για μια κατάσταση που δεν θα κρατήσει για πάντα αλλά κάποιους - άγνωστο πόσο - μήνες.
1. δεν τα σπούδασα μόνο, δούλευα σε εταιρία το ΙΤ, που κάναμε λοτζιστικς. Είχαμε εταιρία λοτζιστικς, και είχα καθημερινη τριβή με το αντικείμενο. Βέβαια δεν ήταν κουριερ, ήταν γενικά λοτζιστικς, αποθήκευση και διανομή. Αλλά οι γενικές αρχές είναι ίδιες.
2. Ναι, εαν έχει μεγαλώσει η δουλειά τόσο που δεν φτάνει, αλλά αυτό δεν παίζει ρολο απο μόνο του. Μόνο εαν απασχολείς το ίδιο προσωπικο με υπερωρίες, αυξάνεις το κόστος σου, γιατί συνήθως η υπερωρία αμοίβεται παραπάνω. Αλλά δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι βάλανε τόση πολύ υπερωρία. Ηδη ο κόσμος παραπονιέται για καθυστερήσεις μεγάλες. Αρα;
Επίσης είπαμε ότι οι διανομές πλέον λόγω άδειων δρόμων είναι ταχύτερες. Ταχύτερες διανομές => μικρότερο κόστος. Ο ίδιος διανομές διανέμει περισσότερα δέματα στην ίδια μέρα. Ακόμα και με υπερωρίες, σε κάποιο λογικό πλαίσιο (πχ +2 ή +3 ώρες την ημέρα) το επιπλέον κόστος υπερωρίας ισοσκελίζεται απο τις ταχύτερες διανομές.
Δεν στέκει, για μένα η αύξηση, αλλά δεν ξέρω και τις λεπτομέρειες. Μπορεί να δίνει ιδιαίτερο πριμ για να δουλεύουν με την πανδημία, άρα αυτό είναι ένα κόστος που πρέπει να επιμεριστεί. Αλλά παίρνει το προσωπικο΄έξτρα πριμ πανδημίας; Εαν είναι κάποιος της ACS εδώ, ας μας πεί....
Παίρνει πίσω τις αυξήσεις η ACS
Επίσης θα αξιολογήσει κατά τη διάρκεια του Απριλίου τα επιπλέον κόστη λειτουργίας που της επιβάλλουν οι ιδιαίτερες συνθήκες και θα αναθεωρήσει στη συνέχεια την τιμολογιακή της πολιτική.
https://www.capital.gr/epixeiriseis/3443359/pairnei-piso-tis-auxiseis-i-acs
Έφοδο και στη Γενική Ταχυδρομική από το υπ. Ανάπτυξης (https://www.capital.gr/epixeiriseis/3443804/efodo-kai-sti-geniki-taxudromiki-apo-to-up-anaptuxis)
Μερικοί είναι τόσο στόκοι... Θα ακολουθήσουν λέει έφοδοι και σε άλλους. Εδώ αναφέρεται έγιναν αυξήσεις 20%, ίσως βέβαια κι αυτό να είναι πλασματικό.
ίσως οφτοπικ, αλλά όσον αφορά τα σουπερμάρκετ, και για την διευκόλυνση των καταναλωτών, εδώ Λουξεμβούργο έχουν ένα ωραίο σύστημα (αν και μπούκωσε όπως θα ήταν φυσικό).
Κάνεις λογαριασμό στο σούπερμάρκετ, ψωνίζεις, και πας στα ειδικά σημεία διανομής που έχουν στην πόλη (το έχεις προεπιλέξει) και εκεί τα προιόντα σου σε περιμένουν.
Τα Εχουν έτοιμα σε τελλάρα πλαστικά (τα αγοράζεις την πρώτη φορά). Μόλις φθάνεις στο σημείο, και πρέπει να είσαι εκεί συγκεκριμένη μέρα και ώρα (σλοτ), ανοίγεις απο μέσα το πορτ μπαγκάζ, έρχονται οι υπάλληλοι, παίρνουν τα άδεια τελάρα, σου φορτώνουν τα γεμάτα, και φεύγεις. Μέσα στο άδεια τελάρο έχεις το τίκετ της παραγγελίας σου, για να ξέρει ο υπάλληλος ποια παραγγελία είναι για σένα.
Τα προιόντα είναι πιο ακριβά απο ότι στο κανονικό σούπερ μάρκετ στο ράφι, και λογικό, γιατί την δουλεια του να μαζεύει τα προιόντα για σένα την κάνει κάποιος υπάλληλος, οπότε αυτό έχει κόστος. Ομως έχει τεράστια επιτυχία, τόση που πλέον δεν υπάρχουν σλοτ, εαν θέλεις να παραγγείλεις, το σύστημα μπούκωσε. Δεν είναι ακριβώς ντελίβερι στο σπίτι, αλλά κάτι ενδιάμεσο. Βέβαια προυποθέτει ότι έχεις αυτοκίνητο, πας με αυτοκίνητο, και ότι έχεις κάρτα, γιατί μόνο έτσι γίνονται οι πληρωμές.
Το σύστημα άρχισε πλέον να εφαρμόζεται και στην Ελλάδα!
Και χωρίς αυξημένες τιμές..
https://www.ab.gr/stores/collect
BTW Παραγγελία από Κρήτη την Κυριακή και παρέλαβα σήμερα!
Πολύ καλά! δεν το πίστευα.. :cool:
Με Γεν.Ταχ.. έχω καλή εμπειρία με αυτούς!
Εγω με Γενική Ταχ. εχω κάκιστες εμπειρίες. Ποιός ξέρει, παίζει ρόλο ο εκάστοτε αντιπρόσωπος.
Σίγουρα το μεγαλύτερο ρόλο τον παίζει το τοπικό κατάστημα της εκάστοτε περιοχής. Όπως φαίνεται ξεκάθαρα από το παρόν νήμα ο καθένας από εμάς έχει εντελώς διαφορετική εμπειρία από κάθε εταιρία. Ένα υποκατάστημα μιας εταιρίας μπορεί να λειτουργεί υποδειγματικά, ενώ ένα άλλο παραδίπλα της ίδιας εταιρίας να είναι για "κατεδάφιση". Άρα τελικώς είναι ίσως άσκοπο να λέμε "από την Χ εταιρία έχω κάκιστη εμπειρία γιατί δε μου έφερε το πακέτο σπίτι" ή "πήγα στο κατάστημα της Υ εταιρίας και οι υπάλληλοι είναι άψογοι".
Οι όποιες διαφορές θα υπάρχουν στο infrastructure των logistics, στην ταχύτητα μεταφοράς, στο σύστημα τηλεφωνικής - διαδικτυακής εξυπηρέτησης και φυσικά στις τιμές.
Δεν διαφωνώ, απλά η Γεν.Ταχυδρομική, έχει ΠΑΡΑΔΟΣΗ στο να έχει κακούς συνεργάτες.... Ισως δίνει ψίχουλα, και δεν βγαίνει διαφορετικά.
Το πιο συνηθισμένο, σε παίρνουν τηλέφωνο και σου λένε περάσαμε (δεν περάσανε), δεν σας βρήκαμε, ελάτε απο το γραφείο να το πάρετε. Η' ακόμα χειρότερα, δεν σου τηλεφωνούν καν, αρχίζεις να το ψάχνεις, ψάχνεις τρακινγκ που στο καλό βρίσκεται, βλέπεις το κατάστημα, τους παίρνεις αγανακτισμένος, και σου λένε, περάσαμε αλλά δεν σας βρήκαμε (είπαμε, μαλακίες λένε, κανονικά έπρεπε να αφήνουν σημείωμα) και ελάτε απο το γραφείο να το πάρετε. Ετσι γλυτώνουν πολύ δουλειά στην διανομή..... Βέβαια υποτίθεται ότι έχουν πληρωθεί για να το φέρουν σπίτι, όχι για να πηγαίνεις να παίρνεις απο το γραφείο.
ΥΓ. Μιλάω απο προσωπικές εμπειρίες, όχι μια φορά, αλλά για να πω και του στραβού το δίκιο, μέχρι το 2017. Εκτοτε, δεν χρησιμοποίησα, μένω εκτός.....
Δεν διαφωνώ, απλά η Γεν.Ταχυδρομική, έχει ΠΑΡΑΔΟΣΗ στο να έχει κακούς συνεργάτες.... Ισως δίνει ψίχουλα, και δεν βγαίνει διαφορετικά.
Το πιο συνηθισμένο, σε παίρνουν τηλέφωνο και σου λένε περάσαμε (δεν περάσανε), δεν σας βρήκαμε, ελάτε απο το γραφείο να το πάρετε. Η' ακόμα χειρότερα, δεν σου τηλεφωνούν καν, αρχίζεις να το ψάχνεις, ψάχνεις τρακινγκ που στο καλό βρίσκεται, βλέπεις το κατάστημα, τους παίρνεις αγανακτισμένος, και σου λένε, περάσαμε αλλά δεν σας βρήκαμε (είπαμε, μαλακίες λένε, κανονικά έπρεπε να αφήνουν σημείωμα) και ελάτε απο το γραφείο να το πάρετε. Ετσι γλυτώνουν πολύ δουλειά στην διανομή..... Βέβαια υποτίθεται ότι έχουν πληρωθεί για να το φέρουν σπίτι, όχι για να πηγαίνεις να παίρνεις απο το γραφείο.
ΥΓ. Μιλάω απο προσωπικές εμπειρίες, όχι μια φορά, αλλά για να πω και του στραβού το δίκιο, μέχρι το 2017. Εκτοτε, δεν χρησιμοποίησα, μένω εκτός.....
πολύ σωστά αυτά που λέει ο anon
ακριβώς τα ίδια μου έχουν συμβεί και εμένα με την Γενική Ταχυδρομική αλλά και με την ACS Courrier
σε πολύ λιγότερο βαθμό τα ΕΛΤΑ Courrier (μάλιστα ζήτησε συγνώμη ο προιστάμενος του υποκαταστήματος για την λάθος συνεννόηση)
με DHL κανένα πρόβλημα
βέβαια λύση στο πρόβλημα αυτό με τα Courrier βρήκα απλά άλλαξα την διεύθυνση παράδοσης κάθε αποστολής παραγγελίας με την διεύθυνση της εταιρείας όπου εργάζομαι η οποία συνεργάζεται με όλες τις εταιρείες ταχυμεταφορών έτσι δια μαγείας έγιναν όλοι τυπικοί και παραδίδουν ότι έχω παραγγείλει.
Μη συγκρίνετε εγχώριες εταιρίες τύπου ACS, Ταχυδρομική κλπ με διεθνείς μεταφορικές όπως DHL, UPS και Fedex. Εντελώς διαφορετικό μοντέλο και πελατολόγιο.
Αυτό που αναφέρθηκε παραπάνω "δε σε βρήκα έλα να πάρεις το πακέτο" μου συμβαίνει σχεδόν πάντα με ACS όπως είχα γράψει. Με Ταχυδρομική και ελτα ποτέ. Επιμένω ότι αυτή η (κακή) πρακτική είναι θέμα τοπικού καταστήματος (ίσως και συγκεκριμένου υπαλλήλου ή "ντελιβερά") και όχι εταιρίας.
Παραγγελία Δευτέρα βράδυ σε κατάστημα μπαταριών στην Κρήτη. Τετάρτη μεσημέρι παράδοση από ΕΛΤΑ courier στον Πειραιά.
Εξαιρετικά.
Στις "πληττόμενες επιχειρήσεις" οι εταιρίες courier? Είναι δυνατόν?
https://www.paskedi.gr/article/plittomeni-epixeirisi-acs?fbclid=IwAR22qu6Hx4D3lk0wFhVtjePKmne5-Ozdph6FfSjnOYaOLtleEiWklLPQ-dg
DHMHTRHS666666
20-04-20, 14:18
Συγγνωμη ,ειναι η πρωτη φορα που μπαινω και δεν ξερω απο που κανω τις ερωτησεις.
Στις 17/4/20 μου εστειλε ξαδελφος μου απο chicago USA ,με fedex με τοπο παραδοσης Αργος ,[οικια μου] ,ενα smartphone .Μου εστειλε και τον αρ.TRK ,σημερα τελικα μεσω αναζητησης στο site της fedex με πληροφορει οτι :
α) το δεμα εφτασε τελικα στην Γαλλια
Με πιθανη αφιξη στον τελικο προορισμο [δινει τελ.προορισμο Αργος ,οικια μου] ,σημερα εως 18:00 ,
Επειδη μολις μου το εστειλε με fedex , κοιταζοντας στο διαδικτυο για τις παραλαβες στην Ελλαδα αρχισα να χανω τον υπνο μου.Επειδη ειναι η πρωτη φορα που πριμενω να παραλαβω απο Αμερικη και με fedex , μπορει κανεις να μου πει τι γινεται απο δω και περα ; ,θα μου το φερουν σπιτι ; οι ιδια η fedex ? ή τι κανω;Ευχαριστω εκ των προτερων.
Ξερει κανεις, η Jysk με ποια εταιρια courier διακινει τα προιοντα της στην Ελλαδα;
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΥ.ΔΕ.ΤΑ. ΑΠΟ ΠΕΛΑΤΗ 14-04-2020 12:59 ΔΙΑΝΟΜΗ ΚΟΜΒΙΚΟΥ ΑΘΗΝΑΣ
ΕΛΕΓΧΟΣ ΔΙΑΝΟΜΕΑ - ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΣΤΑΘΜΟ 14-04-2020 19:53 ΔΙΑΝΟΜΗ ΚΟΜΒΙΚΟΥ ΑΘΗΝΑΣ
μια χαρα θα τελιωσει η καραντινα ελτα courier
dimitri_ns
22-04-20, 12:56
Kotsovolos Η παραγγελία σας παρεδόθη στον κουριερ.
Για την εξέλιξη της παραγγελίας σας ... www.speedex.gr
Από χθες που προσπάθησα
έχει πέσει ο server της speedex :p
ΥΓ Ξαναδούλεψε
Αυτο το καφενειο τα Elta courier ειναι μακραν η χειροτερη εταιρεια ταχυμεταφορων στην Ελλαδα.Τι να πρωτοθυμηθω οτι ειναι ηδη 12η ημερα και ακομα αφαντο το δεμα μου? Οτι σε 3,4 δικες μου περιπτωσεις κ αλλες τοσες κ περισσοτερες φιλων κ γνωστων στελνουν μηνυμα οτι κ καλα ηρθαμε κ δεν σας βρηκαμε κ ολοι τους ηταν στα σπιτια τους η αντιστοιχα στις εργασιες τους? Ειναι η παγια τακτικη τους φαινεται αυτη να λενε οτι δεν σε βρηκαν για να αναγκαζεσαι να πηγαινεις ο ιδιος απο το υποκαταστημα να παρεις το δεμα σου!!!Ειναι τυχεροι που βρισκονται σε αυτη την χωρα διοτι αλλου δεν υπηρχε περιπτωση με αυτη την τακτικη να μην ειχαν κλεισει τον πρωτο χρονο.Κ διαβασα κ ενα πολυ αστειο αρθρο οτι πανε λεει για την 2η θεση στην Ελλαδα χαχαχα!!!Κ σε ανωτερα παιδια παντα τετοια.Εγω παντως ειναι η τελευταια φορα που την παταω κ παραγγελνω απο σαιτ που συνεργαζεται με αυτα τα νουμερα.
Χμμ.. περιμένω μία παράδοση από Elta Courier τώρα.. :hmm:
Θα σας πω τι θα γίνει.. αν και μου πέφτει και το Σ/Κ..
Πάντως όσες είχα παλιότερα δεν είχα ποτέ πρόβλημα.. όλες ok!
Αυτο το καφενειο τα Elta courier ειναι μακραν η χειροτερη εταιρεια ταχυμεταφορων στην Ελλαδα.Τι να πρωτοθυμηθω οτι ειναι ηδη 12η ημερα και ακομα αφαντο το δεμα μου? Οτι σε 3,4 δικες μου περιπτωσεις κ αλλες τοσες κ περισσοτερες φιλων κ γνωστων στελνουν μηνυμα οτι κ καλα ηρθαμε κ δεν σας βρηκαμε κ ολοι τους ηταν στα σπιτια τους η αντιστοιχα στις εργασιες τους? Ειναι η παγια τακτικη τους φαινεται αυτη να λενε οτι δεν σε βρηκαν για να αναγκαζεσαι να πηγαινεις ο ιδιος απο το υποκαταστημα να παρεις το δεμα σου!!!Ειναι τυχεροι που βρισκονται σε αυτη την χωρα διοτι αλλου δεν υπηρχε περιπτωση με αυτη την τακτικη να μην ειχαν κλεισει τον πρωτο χρονο.Κ διαβασα κ ενα πολυ αστειο αρθρο οτι πανε λεει για την 2η θεση στην Ελλαδα χαχαχα!!!Κ σε ανωτερα παιδια παντα τετοια.Εγω παντως ειναι η τελευταια φορα που την παταω κ παραγγελνω απο σαιτ που συνεργαζεται με αυτα τα νουμερα.
Μην νομίζεις, υπάρχουν και χειρότερα. πχ Λουξεμβουργο. Δεν υπάρχει η έννοια συστημένο. Ο ταχυδρόμος αφήνει το δέμα, το πακέτο, στην πόρτα. Εαν είναι συστημένο, και δεν σε βρεί (σύνηθες για εργαζόμενους), το αφήνει το δέμα σε έναν οποιοδήποτε γείτονα. Ναι, μάλιστα, οπουδήποτε. Ειχα παραγγείλει υπολογιστή, ήρθε, εγώ φυσικά ήμουν δουλεια, το άφησε σε κάποιον γείτονα, τους παίρνω στα "ΕΛΤΑ" του Λουξ, τους λέω δεν παρέλαβα, όχι κύριε παραλάβατε, έχουμε και την υπογραφή σας.....!!!!!!
Μιλάω με συναδέλφους, μου λένε, α, έτσι γίνεται, ρώτα στους γείτονες... Πήρα σβάρνα τους γείτονες, και το βρήκα.
Θα προτιμούσα να το κρατούσαν στο γραφείο, και να το έπαιρνα απο εκεί. Οσο ναναι νιώθω μια ανασφάλεια να παραλαμβάνει κάποιος τελείως άσχετος με μένα, μα τελείως άσχετος, και να μην παίρνουν ούτε τα στοιχεία του (στην απόδειξη παράδοσης, φαίνεται σαν να παραδόθηκε σε μένα, και όχι σε κάποιον τρίτο!). ΔΗλαδή εαν θέλει το κρατάει, και πιάστο το αυγό και κούρευτο.
Αυτο το καφενειο τα Elta courier ειναι μακραν η χειροτερη εταιρεια ταχυμεταφορων στην Ελλαδα.Τι να πρωτοθυμηθω οτι ειναι ηδη 12η ημερα και ακομα αφαντο το δεμα μου? Οτι σε 3,4 δικες μου περιπτωσεις κ αλλες τοσες κ περισσοτερες φιλων κ γνωστων στελνουν μηνυμα οτι κ καλα ηρθαμε κ δεν σας βρηκαμε κ ολοι τους ηταν στα σπιτια τους η αντιστοιχα στις εργασιες τους? Ειναι η παγια τακτικη τους φαινεται αυτη να λενε οτι δεν σε βρηκαν για να αναγκαζεσαι να πηγαινεις ο ιδιος απο το υποκαταστημα να παρεις το δεμα σου!!!Ειναι τυχεροι που βρισκονται σε αυτη την χωρα διοτι αλλου δεν υπηρχε περιπτωση με αυτη την τακτικη να μην ειχαν κλεισει τον πρωτο χρονο.Κ διαβασα κ ενα πολυ αστειο αρθρο οτι πανε λεει για την 2η θεση στην Ελλαδα χαχαχα!!!Κ σε ανωτερα παιδια παντα τετοια.Εγω παντως ειναι η τελευταια φορα που την παταω κ παραγγελνω απο σαιτ που συνεργαζεται με αυτα τα νουμερα.
Το courier είναι πάντα σε συνάρτηση με τις υπηρεσίες των απλών ΕΛΤΑ. Όταν στα τελευταία η έννοια διαλογή και διανομή έχει εξαφανιστεί εδώ και μήνες, μην περιμένεις κάτι καλύτερο από την υπηρεσία courier τους.
famous-walker
24-04-20, 18:03
Αυτο το καφενειο τα Elta courier ειναι μακραν η χειροτερη εταιρεια ταχυμεταφορων στην Ελλαδα.Τι να πρωτοθυμηθω οτι ειναι ηδη 12η ημερα και ακομα αφαντο το δεμα μου? Οτι σε 3,4 δικες μου περιπτωσεις κ αλλες τοσες κ περισσοτερες φιλων κ γνωστων στελνουν μηνυμα οτι κ καλα ηρθαμε κ δεν σας βρηκαμε κ ολοι τους ηταν στα σπιτια τους η αντιστοιχα στις εργασιες τους? Ειναι η παγια τακτικη τους φαινεται αυτη να λενε οτι δεν σε βρηκαν για να αναγκαζεσαι να πηγαινεις ο ιδιος απο το υποκαταστημα να παρεις το δεμα σου!!!Ειναι τυχεροι που βρισκονται σε αυτη την χωρα διοτι αλλου δεν υπηρχε περιπτωση με αυτη την τακτικη να μην ειχαν κλεισει τον πρωτο χρονο.Κ διαβασα κ ενα πολυ αστειο αρθρο οτι πανε λεει για την 2η θεση στην Ελλαδα χαχαχα!!!Κ σε ανωτερα παιδια παντα τετοια.Εγω παντως ειναι η τελευταια φορα που την παταω κ παραγγελνω απο σαιτ που συνεργαζεται με αυτα τα νουμερα.
Όλες οι εταιρίες το κάνουν αυτό, δυστυχώς. Εξαρτάται από διάφορους παράγοντες όπως την τακτική του κάθε καταστήματος, τον φόρτο την συγκεκριμένη στιγμή κλπ.
dimitri_ns
24-04-20, 18:48
Μην νομίζεις, υπάρχουν και χειρότερα. πχ Λουξεμβουργο. Δεν υπάρχει η έννοια συστημένο. Ο ταχυδρόμος αφήνει το δέμα, το πακέτο, στην πόρτα. Εαν είναι συστημένο, και δεν σε βρεί (σύνηθες για εργαζόμενους), το αφήνει το δέμα σε έναν οποιοδήποτε γείτονα. Ναι, μάλιστα, οπουδήποτε. Ειχα παραγγείλει υπολογιστή, ήρθε, εγώ φυσικά ήμουν δουλεια, το άφησε σε κάποιον γείτονα, τους παίρνω στα "ΕΛΤΑ" του Λουξ, τους λέω δεν παρέλαβα, όχι κύριε παραλάβατε, έχουμε και την υπογραφή σας.....!!!!!!
Μιλάω με συναδέλφους, μου λένε, α, έτσι γίνεται, ρώτα στους γείτονες... Πήρα σβάρνα τους γείτονες, και το βρήκα.
Θα προτιμούσα να το κρατούσαν στο γραφείο, και να το έπαιρνα απο εκεί. Οσο ναναι νιώθω μια ανασφάλεια να παραλαμβάνει κάποιος τελείως άσχετος με μένα, μα τελείως άσχετος, και να μην παίρνουν ούτε τα στοιχεία του (στην απόδειξη παράδοσης, φαίνεται σαν να παραδόθηκε σε μένα, και όχι σε κάποιον τρίτο!). ΔΗλαδή εαν θέλει το κρατάει, και πιάστο το αυγό και κούρευτο.
Το παραλάβανε οι γείτονες και μετά φύγανε για διακοπές Χριστουγέννων
Λονδίνο 2017
Το παραλάβανε οι γείτονες και μετά φύγανε για διακοπές Χριστουγέννων
Λονδίνο 2017
Yπάρχουν και χειρότερα!!!!!
Η πεθερά μου που μένει Θεσσαλονίκη παρέλαβε χθες ένα δέμα από τα ΕΛΤΑ που το περίμενε 2 βδομάδες. Το δέμα ήταν από Αθήνα!!! Κλάμα
Εγώ περιμένω από Θεσσαλονίκη τώρα..
Την Πέμπτη το πήρανε τα Ελτα εκεί.. φορτώθηκε λέει σε φορτηγό την ίδια μέρα..
και από τότε αγνοείτε.. :lol:
Λογικά θα έχει φτάσει Αθήνα.. αλλά δεν το έχουν ξανασκανάρει..
Περιμένω να δω Δευτέρα τώρα..
Να παραθέσω και εγώ την ανησυχία μου... μέρες που ζούμε με τον εγκλισμό και τον όποιο φόβο από τον κορονοϊό!
Θα με πείτε υπερβολικό αλλά ας το δούμε λίγο σαν υπαρκτό θεματάκι, μην ξεχνάμε σε Κίνα, Ιταλία, Ισπανία, Γαλλία, Αμερική και αλλού πέθαναν δεκάδες ή και εκατοντάδες χιλιάδες, κάπως πρέπει να μεταδίδεται το γ@μ...νο!
Στο θέμα μας όμως, έχω παραγγείλει εδώ και αρκετές μέρες (από 21.04) ένα ασύρματο τηλέφωνο για μια νέα ADSL γραμμή που έβαλα. Βλέπω σήμερα (26.04) στην Αναζήτηση Αποστολών της ACS και μου φαίνεται, εμένα τουλάχιστον, έτσι ώστε σαν να παραδόθηκε αλλού!!!
Παραθέτω σε εικόνα την ένδειξη:214453
Πείτε μου και την δική σας γνώμη, πώς σας φαίνεται;;; ...γράφει ρητά "ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΠΕΛΑΤΗ" και αναγράφει και όνομα! Αυτό το κάνουν μόνο όταν παραδίδουν!
Κάνω λοιπόν την εξής σκέψη, αν όντως παραδόθηκε αλλού, ποιός μου λέει εμένα, ότι εκεί που το παρέδωσε η Courier, όπου ο παραλήπτης περίμενε προφανώς κάτι, δεν το άνοιξε, το είδε, το έπιασε, και αν ήταν άρρωστος ή φορέας του ϊού, το μόλυνε και κατόπιν τους ειδοποίησε να το πάρουν πίσω, όπως και προφανώς θα έκαναν και μου το φέρουν φουλ με :κορώνα: στο σπίτι μου;
Θα δεχόσασταν - στις μέρες που ζούμε - μια τέτοια εξέλιξη; Θα παραλαμβάνατε;
Μην ανησυχείς, καμία σχέση. Είναι η παραλαβή που έκανε η ACS από τον δικό της πελάτη, το κατάστημα που σου έστειλε. Αύριο θα παραλάβεις, συν τυχόν καθυστερήσεις.
Εγώ περιμένω από Θεσσαλονίκη τώρα..
Την Πέμπτη το πήρανε τα Ελτα εκεί.. φορτώθηκε λέει σε φορτηγό την ίδια μέρα..
και από τότε αγνοείτε.. :lol:
Λογικά θα έχει φτάσει Αθήνα.. αλλά δεν το έχουν ξανασκανάρει..
Περιμένω να δω Δευτέρα τώρα..
Εμφανίστηκε η αποστολή μου είναι στο κέντρο διαλογής ΑΘήνας..
Να δούμε τώρα πότε θα την πάρει Courier..
Εμφανίστηκε η αποστολή μου είναι στο κέντρο διαλογής ΑΘήνας..
Να δούμε τώρα πότε θα την πάρει Courier..
έμενα πάντως η παραγγελία έγινε στις 14 Απριλίου ...
Παραδόθηκε στα elta courier στις 15 Απριλίου ...
και από τοτε είναι στο κέντρο διαλογής της Αθήνας ...
Όποια προσπάθεια και αν έκανα να τους βρω στο τηλέφωνο ... ηταν άκαρπη ...
τους έστειλα μέχρι και μειλ για να το παραλάβω εγω απο τις αποθήκες τους ...
δεν απάντησαν ποτέ ...
Μακάρι να είσαι πιο τυχερός
214540
Εμένα δείχνει ακόμη ένα στάδιο..
ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΑΠΟ Κ.Δ.Τ. ΑΘΗΝΑΣ-ΔΙΑΛΟΓΗ 27-04-2020
ΦΟΡΤΩΣΗ ΣΕ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ 27-04-2020
αλλά σήμερα τίποτα άλλο..
Καλά, εσένα έχει αργήσει ΠΟΛΥ!! :blink:
Θα γίνεται χαμός στα Κεντρικά πάντως..
αλλά εάν προχωρήσει γρήγορα το δικό μου, κάτι άλλο στραβό μπορεί να παίζει με εσένα.. :hmm:
Πάντως μου έχει τύχει μερικές φορές με κάποιες εταιρίες χωρίς να έχει ένδειξη ότι το πήρε Courier..
να μου το φέρνουν ξαφνικά.. έστω και αργά απόγευμα..
Δεν ξέρω εάν παίζει ρόλο ότι παίρνουν και το πουρπουάρ τους, και όπως φαίνεται με θυμούνται! :cool:
@ ADSLgr.com All rights reserved.