Επιστροφή στο Forum : FritzBox 7490 Internet connection cleared.
Για δώσε μια εικόνα με τις ρυθμίσεις του IPv6.
191206
- - - Updated - - -
Το κανει και στο native ipv6, αλλα μου είπαν να βάλω το native ipv4
Κι εγώ όταν είχα ρυθμίσει στο ipv6 τα ίδια μυνήματα μου έβγαζε και μετά κάποια στιγμή συνδεόταν... Άπειρα disconect.
Βέβαια έπρεπε να αλλάξεις και το username αν θυμάμαι καλά....
τώρα το username το κατάργησαν
http://ipv6.ote.gr/?p=684
μου απαντησαν οτι φταει το:
LC-Echo Checks on PPP level
Αντε να μιλησω τωρα με το support του οτε και να το εξηγήσω αυτο.
Καλη μου τυχη...
----------------
We have further investigated the provided data and could locate the cause for the disconnection of the Internet connection upon heavy load.
The FRITZ!Box supports the functionality of so-called LC-Echo Checks on PPP level.
This checks whether the specific remote site (in the provider structure) is still replying and hence the Internet connection must be upheld.
This is system is optional and depends on the respective provider, yet what applies here is that a provider either fully supports this functionality or not at all.
In the negotiation of the Internet connection, we can see that your provider also does support and use this system, hence the FRITZ!Box continuously uses this checking method with the remote site.
However, upon heavy load, that is generated by load of the bandwidth, the FRITZ!Box does not receive any reply for 30 seconds for these LC-Echo Requests, and this leads to a disconnection of the Internet connection.
As the synchronisation itself is stable, this bottleneck that leads to this loss of reply, is not detectable for us.
Due to this analysis, we can exclude any error on side of the FRITZ!Box.
In order to resolve this issue, we recommend that you contact your provider and have them check the stability of the LC-Echo Checks on their side.
On the other hand, this service for your extension could also be disabled by the provider in which case the FRITZ!Box will automatically adapt and not use this checking method.
Κράτα μας ενήμερους αν μπορείς.
Δεν ξερω αν θα προλαβω γιατι θα παω αλλου με οπτικη και μετα θα λυθει το προβλημα μου. Θα κανω μια lite προσπαθεια αλλα βαλτε και οι υπολοιποι μια φωνη γιατι οταν ειναι ενας, ειναι ο περίεργος που του φταινε ολα...
- - - Updated - - -
Ολοι το προβλημα το εχουμε με Ote?
Αντε να μιλησω τωρα με το support του οτε και να το εξηγήσω αυτο.
Καλη μου τυχη...
Το ποιο πιθανό είναι πως θα σου πουν, ότι αφού με το μόντεμ του ΟΤΕ δεν το κάνει, άρα δεν υπάρχει πρόβλημα, και δεν θα ασχοληθούν καν τι γίνεται με τα άλλα μόντεμ...
Ολοι το προβλημα το εχουμε με Ote?
Εγώ ναι.
Λογικά και στην AVM μπορούν να το ρυθμίσουν από την μεριά τους, πριν ρίξει την σύνδεση το fritz να κάνει κάποιο έλεγχο. Εδώ και τόσα χρόνια τους γράφουμε tickets... φαίνεται πως δεν τους νοιάζει και πολύ...
Θα τους ρωτησω για να το βαλουν ως option στο μενου αυτο το προαιρετικό echo. Να το θεωρει οτο δεν το υποστηριζει η αλλη μερια.
μου απαντησαν οτι φταει το:
LC-Echo Checks on PPP level
Αντε να μιλησω τωρα με το support του οτε και να το εξηγήσω αυτο.
Καλη μου τυχη...
----------------
We have further investigated the provided data and could locate the cause for the disconnection of the Internet connection upon heavy load.
The FRITZ!Box supports the functionality of so-called LC-Echo Checks on PPP level.
This checks whether the specific remote site (in the provider structure) is still replying and hence the Internet connection must be upheld.
This is system is optional and depends on the respective provider, yet what applies here is that a provider either fully supports this functionality or not at all.
In the negotiation of the Internet connection, we can see that your provider also does support and use this system, hence the FRITZ!Box continuously uses this checking method with the remote site.
However, upon heavy load, that is generated by load of the bandwidth, the FRITZ!Box does not receive any reply for 30 seconds for these LC-Echo Requests, and this leads to a disconnection of the Internet connection.
As the synchronisation itself is stable, this bottleneck that leads to this loss of reply, is not detectable for us.
Due to this analysis, we can exclude any error on side of the FRITZ!Box.
In order to resolve this issue, we recommend that you contact your provider and have them check the stability of the LC-Echo Checks on their side.
On the other hand, this service for your extension could also be disabled by the provider in which case the FRITZ!Box will automatically adapt and not use this checking method.
Σε Draytek πάντως δεν υπάρχει πρόβλημα:
Jan 22 09:36:29
Wan
WAN1 PPPoE <== Protocol:LCP(c021) EchoReq Identifier:0xC9 Magic Number: 0x56c7 b0 be
Jan 22 09:36:29
Wan
WAN1 PPPoE ==> Protocol:LCP(c021) EchoRep Identifier:0xC9 Magic Number: 0x0 00 00
Jan 22 09:36:56
Wan
WAN1 PPPoE ==> Protocol:LCP(c021) EchoReq Identifier:0x16 Magic Number: 0x0 00 00
Jan 22 09:36:56
Wan
WAN1 PPPoE <== Protocol:LCP(c021) EchoRep Identifier:0x16 Magic Number: 0x56c7 b0 be
Jan 22 09:36:58
Wan
WAN1 PPPoE <== Protocol:LCP(c021) EchoReq Identifier:0xCA Magic Number: 0x56c7 b0 be
Jan 22 09:36:58
Wan
WAN1 PPPoE ==> Protocol:LCP(c021) EchoRep Identifier:0xCA Magic Number: 0x0 00 00
Jan 22 09:37:19
Wan
WAN1 PPPoE ==> Protocol:LCP(c021) EchoReq Identifier:0x17 Magic Number: 0x0 00 00
Jan 22 09:37:19
Wan
WAN1 PPPoE <== Protocol:LCP(c021) EchoRep Identifier:0x17 Magic Number: 0x56c7 b0 be
Jan 22 09:37:28
Wan
WAN1 PPPoE ==> Protocol:LCP(c021) EchoReq Identifier:0x18 Magic Number: 0x0 00 00
Jan 22 09:37:28
Wan
WAN1 PPPoE <== Protocol:LCP(c021) EchoRep Identifier:0x18 Magic Number: 0x56c7 b0 be
Jan 22 09:37:28
Wan
WAN1 PPPoE <== Protocol:LCP(c021) EchoReq Identifier:0xCB Magic Number: 0x56c7 b0 be
Jan 22 09:37:28
Wan
WAN1 PPPoE ==> Protocol:LCP(c021) EchoRep Identifier:0xCB Magic Number: 0x0 00 00
Jan 22 09:37:36
Wan
WAN1 PPPoE ==> Protocol:LCP(c021) EchoReq Identifier:0x19 Magic Number: 0x0 00 00
Jan 22 09:37:36
Wan
WAN1 PPPoE <== Protocol:LCP(c021) EchoRep Identifier:0x19 Magic Number: 0x56c7 b0 be
- - - Updated - - -
Δεν ξερω αν θα προλαβω γιατι θα παω αλλου με οπτικη και μετα θα λυθει το προβλημα μου. Θα κανω μια lite προσπαθεια αλλα βαλτε και οι υπολοιποι μια φωνη γιατι οταν ειναι ενας, ειναι ο περίεργος που του φταινε ολα...
- - - Updated - - -
Ολοι το προβλημα το εχουμε με Ote?
Το είχα και με Vodafone...
Θα τους ρωτησω για να το βαλουν ως option στο μενου αυτο το προαιρετικό echo. Να το θεωρει οτο δεν το υποστηριζει η αλλη μερια.
Μου απαντησαν οτι δεν γινετε. Μπορει μελλοντικά.
O ote σε πρώτη φάση μου είπε ότι όλα είναι καλά και να δοκιμάσω με speedport που υποστηριζει LC echo requests.
Αλλά με αυτό δεν συμβαίνει ή είναι πιο ανεκτικό αν δεν λάβει απάντηση
Τζίφος. ο ένας λέει ότι φταίει ο άλλος.
όσοι έχετε θέματα με αυτό δεν στέλνετε ένα ticket μπας και το πάρουν πιο ζεστά
και το τελευταιο beta το ίδιο ...
Μιας και το χρησιμοποιώ μόνο σαν τηλ. κέντρο πίσω από τα Draytek, και δεν μπορώ να το δοκιμάσω εγώ.
Έχει δοκιμάσει κανείς να το βάλει σε half bridge mode με άλλο router πίσω, και να δει αν το πρόβλημα παραμένει;
Ή σε full bridge mode, το κάνει πάλι;
11/5 βγήκε το 06.98-55303 Labor
- - - Updated - - -
Μιας και το χρησιμοποιώ μόνο σαν τηλ. κέντρο πίσω από τα Draytek, και δεν μπορώ να το δοκιμάσω εγώ.
Έχει δοκιμάσει κανείς να το βάλει σε half bridge mode με άλλο router πίσω, και να δει αν το πρόβλημα παραμένει;
Ή σε full bridge mode, το κάνει πάλι;
Πάλι αυτό δεν θα κάνει το PPPoE auth ? εκεί είναι το θέμα.
Τελικά βρέθηκε κάποια λύση για αυτό;
Όχι, τα παράτησα.
Γύρισα το original firmware και έβαλα γραμμή InaLan και θα κόψω την VDSL.
- - - Updated - - -
Απορώ αν αγόραζα το router από το OTEsho, τι θα μου έλεγαν ? ποιος φταίει ?
Έτσι όπως κατάλαβα εδώ και χρόνια, την AVM δεν της νοιάζει αυτό πρόβλημα και δεν θα κάνει τίποτα... Τώρα η μόνη ελπίδα είναι ότι μετά από πολλά παράπονα, θα το φτιάξει ο ΟΤΕ, μιας και τα πουλάει πλέον στο OTEshop...
Το δικό μου 7390 κάηκε, δεν ξέρω εάν φταίει το traffic shaping που είχα φτιάξει μέσο freetz, το οποίο φόρτωνε τον CPU στα 100%, τόσο πολύ φορτωμένο που δεν άνοιγε καν το web interface... η ίσος απλά σύμπτωση που χάλασε.
Τώρα σκοπεύω να ξανά πάρω μεταχειρισμένο 7390 πιο πολύ για την τηλεφωνία VoIP και ως DECT βάση τηλεφώνου, ενώ για modem θα βάλω κανένα φτηνό τον 40-50€ ώστε για να αποφύγω αυτό το πρόβλημα...
Τώρα που το ξανά σκέφτομαι, παλιότερα δεν μπορούσαμε να κάνουμε τίποτα, κατευθείαν θα μας έλεγαν δεν είναι ρουτερ του ΟΤΕ και τέλος. Ενώ τώρα που ο ΟΤΕ πουλάει και υποστηρίζει επίσημα το 7590, το οποίο και αυτό έχει το ίδιο πρόβλημα. Μήπως να αρχίσουμε μαζικά παράπονα στον ΟΤΕ;
Αλλιώς εάν δεν κουνηθεί κανείς, πότε και πως θα το μάθει ο ΟΤΕ; και σε πόσα χρόνια ακόμα;
Και για να γίνει πιο αποτελεσματικό, μάλλον θα ήταν καλύτερα να γράψουμε ένα καλό κείμενο, ώστε ο καθένας που έχει το πρόβλημα άπλα κάνει ένα copy/paste στα γρήγορα και το στέλνει Αυτό διότι κάποιος μπορεί να μην έχει καθόλου γνώσεις και δεν ξέρει πως να εξηγήσει σωστά το πρόβλημα(π.χ. και εγώ δεν ξέρω πως να το εξηγήσω), άλλος μπορεί να μην έχει χρόνο, κτλ. διάφορες περιπτώσεις. Ενώ με ένα έτοιμο κείμενο, ο καθένας που αντιμετωπίζει αυτό το πρόβλημα και βρίσκει αυτό το θέμα, σίγουρα στέλνει και ένα email, έτσι θα σταλούν παραπάνω email.
Στο email θα πρέπει να τους ενημερώσουμε ότι υπάρχει τέτοιο πρόβλημα σε όλα τα fritzbox, ακόμη και στο 7590 που το πουλάν και το υποστηρίζουν οι ίδιοι, και σημειώσουμε ότι το πρόβλημα είναι αποκλειστικά μόνο στην cosmote. μετά μια περιγραφή του προβλήματος. στο τέλος μπορούμε να αφήσουμε και το link σε αυτό το θέμα, αυτά μάλλον;
Όσο για την διεύθυνση email, παλιά πριν 5-6 χρόνια, στην ιστοσελίδα ote, θυμάμαι για υποστήριξη πελατών είχε το email noc[ατ]otenet.gr δεν έχω ιδέα εάν δουλεύει ακόμα, παράλληλα μπορούμε και στο support[ατ]otebusiness.gr, ίσος βρούμε και κάνα άλλο, η μήπως μέσο καμιάς φόρμας επικοινωνίας.
Τι λέτε, πως σας φαίνεται τέτοια η ιδέα; η δεν θα καταφέρουμε τίποτα; :|
Τι να σας πω, την προσπάθεια μου την έκανα.
1. 2 μήνες και 40 μαιλ με avm (labOS και σενάρια για logs)
2. 5 mail με OTE και τηλ. επικοινωνία
τζίφος
Αυτό που έστειλα μετά από όλα αυτά στον οτε. Αλλά καλό είναι να ξεκινήσετε από την AVM με ticket.
Ευτυχώς ήρθε κοντά μου η InaLan και σώθηκα από αυτό (έχω άλλα τώρα).
---------------------------------------------------------------
customercare@cosmote.gr [mailto:customercare@cosmote.gr]
---------------------------------------------------------------
Καλησπέρα,
Ονομάζομαι ΧΧΧΧΧΧΧΧ ΧΧΧΧΧΧΧΧ και είμαι κάτοχος της τηλεφωνικής σύνδεσης 210ΧΧΧΧΧΧΧ (ISDN) στην οποία λειτουργεί VDSL 50/5.
Στη γραμμή παρουσιάζεται πρόβλημα όταν η ταχύτητα στο download φτάνει το όριο της γραμμής (5,5MB/sec) συνεχόμενα για 3+ λεπτά (συνήθως μέσω παράλληλων download ή sftp clients που χρησιμοποιούν πολλαπλές συνδέσεις).
Το πρόβλημα που παρουσιάζεται είναι ότι το modem/router που χρησιμοποιώ (AVM Fritz!Box 7590) όταν η χρήση της γραμμής είναι στο μέγιστο δεν μπορεί να επικοινωνήσει με τον PPPoE server και μετά από PPPoE timeout (Timeout during PPP negotiation) κάνει disconnect/reconnect (και όπου η κατάσταση βελτιώνεται για τα επόμενα 5-6 λεπτά μέχρι να ξαναγίνει το συμβάν).
Μετά από ανάλυση των logs από την μεριά της AVM (υπό διαφορετικές συνθήκες σετταρίσματος της γραμμής) το πρόβλημα κατέληξε ότι οφείλετε στην "προβληματική" συμπεριφορά των "LC-Echo Checks on PPP level" και στο ότι το modem/router δεν λαμβάνει πίσω απαντήσεις στα LC-Echo Requests που στέλνει.
Θα ήθελα να ζητήσω των έλεγχο της γραμμής για το θέμα αυτό και αν δεν μπορεί να γίνει κάτι για τη βελτίωσή του προβλήματος τότε αν γίνεται να απενεργοποιηθεί η συγκεκριμένη "προαιρετική" λειτουργικότητα.
Επικοινωνώ μέσω email γιατί από το τηλέφωνο δεν θα μπορούσα να περιγράψω το πρόβλημα σωστά.
Επίσης σας παραθέτω και την τελική απάντηση της AVM για την περίπτωση που δεν σας μετέφερα σωστά την αιτία του προβλήματος.
Thanks a lot for your continued patience in the matter.
We have further investigated the provided data and could locate the cause for the disconnection of the Internet connection upon heavy load.
The FRITZ!Box supports the functionality of so-called LC-Echo Checks on PPP level.
This checks whether the specific remote site (in the provider structure) is still replying and hence the Internet connection must be upheld.
This is system is optional and depends on the respective provider, yet what applies here is that a provider either fully supports this functionality or not at all.
In the negotiation of the Internet connection, we can see that your provider also does support and use this system, hence the FRITZ!Box continuously uses this checking method with the remote site.
However, upon heavy load, that is generated by load of the bandwidth, the FRITZ!Box does not receive any reply for 30 seconds for these LC-Echo Requests, and this leads to a disconnection of the Internet connection.
As the synchronisation itself is stable, this bottleneck that leads to this loss of reply, is not detectable for us.
Due to this analysis, we can exclude any error on side of the FRITZ!Box.
In order to resolve this issue, we recommend that you contact your provider and have them check the stability of the LC-Echo Checks on their side.
On the other hand, this service for your extension could also be disabled by the provider in which case the FRITZ!Box will automatically adapt and not use this checking method.
Στη διάθεση σας για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία χρειαστείτε.
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων
---------------------------------------------------------------
Στην τελευταία lab version έχει έτοιμο προφίλ COSMOTE.
Έχει δοκιμάσει κανείς αν αυτό βελτιώνει τίποτα;
Τι να σας πω, την προσπάθεια μου την έκανα.
...
Ωραίο μήνυμα, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για να μην τα ξανά γράφουμε όλα από την αρχή; φυσικά μετά από λίγη επεξεργασία.
Στην τελευταία lab version έχει έτοιμο προφίλ COSMOTE.
Έχει δοκιμάσει κανείς αν αυτό βελτιώνει τίποτα;
Ναι καλό θα ήταν να γίνει αυτό, πριν αρχίσουμε και στέλνουμε τα παράπονα, οποίος έχει τέτοια δυνατότητα δοκιμάστε παρακαλώ.
Εγώ είμαι με 7390 το οποίο είναι πλέον end of life και δεν παίρνει άλλες ανανεώσεις, δεν έχω δυνατότητα να δοκιμάσω τα τελευταία firmware.
Αλλά μου φαίνεται δύσκολο το να απενεργοποιήσουν αυτό το LC-Echo Checks, μιας και το πρόβλημα είναι στην Cosmote... Κανονικά η Cosmote θα έπρεπε να το φτιάξη εδώ και τόσα χρόνια, απ'ολους τους πάροχους μονό αυτή έχει το πρόβλημα αυτό...
Πάντως όπως είχα ξανά πει πριν, με το suffix @ipv6ote.gr δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα.
Τέλος πάντων, εάν δεν καταφέρουμε τίποτα με τα email στην τεχνική υποστήριξη, μετά στην ιστοσελίδα της cosmote έχει μια άλλη φόρμα επικοινωνίας για καταγγελίες, έχει και άλλα δυο email. Εκεί μπορούμε να πούμε ότι υπάρχει σοβαρό πρόβλημα, ότι το αναφέραμε στην τεχνική υποστήριξη, ενώ αυτοί δεν μας απαντάν η δεν το αναφέρουν εκεί που πρέπει ώστε να φτιαχτεί, δηλαδή κάποιος δεν κάνει την δουλιά του. Μετά από αυτό ίσος το πάρουν στα σοβαρά και κάνουν κάποια έρευνα. :crazy:
μα σου απαντουν αμεσα και ότι όλα απο την μεριά τους ειναι οκ
με speedport έχει θέμα ? όχι. άρα ? ....
και πάει έτσι το ping-pong (AVM <=> OTE).
Από τη στιγμή που η AVM έχει φτιάξει προφίλ COSMOTE δε νομίζω να είναι τόσο δύσκολο να κάνει disable αυτό το feature όταν διαλέγεις cosmote.
Από ότι κατάλαβα από το mail που δημοσιεύτηκε παραπάνω μοιάζει περισσότερο με θέμα απόφασης.
Στην τελική ας δώσει την επιλογή στο web interface να το ορίζει ο χρήστης και να τελειώνει το θέμα...
Τα έχω ρωτήσει για το beta που θα γίνει το 7.0
----------------------------
Sorry ΧΧΧΧΧΧΧΧΧ,
There is no way to disable this functionality on the FRITZ!Box. Nevertheless, I will gladly forward your wish for deactivating LC Echo checks as enhancement request to the product management so that such an option may be available in a future FRITZ!OS update.
----------------------------
Δοκίμασα το νέο προφίλ για COSMOTE που λέει πιο πάνω ο φίλος και είχα μια αποσύνδεση... Γενικά όμως πιο σταθερό από το προηγούμενο προφίλ. Έτσι μου φαίνεται τουλάχιστον...
Που το βρίσκουμε αυτό το προφίλ να δοκιμάσω και εγώ στο 7490?
μα σου απαντουν αμεσα και ότι όλα απο την μεριά τους ειναι οκ
με speedport έχει θέμα ? όχι. άρα ? ....
και πάει έτσι το ping-pong (AVM <=> OTE).
Νομίζω πως πρέπει να κοιτάμε όχι ότι το Fritz αποσυνδέεται αλλά το τι του προκαλεί της αποσυνδέσεις, και αυτό είναι πρόβλημα του ΟΤΕ.
Υπάρχει με όλα τα modem/router, ακόμη και με το speedport, απλώς δεν αποσυνδέονται.
Δεν ξέρω πως λέγεται σωστά αυτό το πρόβλημα, άλλα έχω παρατηρήσει το εξής, η παρακάτω εικόνες είναι με το speedport του ΟΤΕ. Το κανονικό μου ping στην π.χ. στην google είναι περίπου 60ms φαίνεται στην πρώτη εικόνα, χωρίς να κατεβάζω τίποτα. Όλα μια χαρά εδώ.
195150
Με το που πιάνει μέγιστο η γραμμή, το ping μου βγάζει η μέχρι και 40000ms! η συνήθως δεν κάνει καν! (request timeout) φαίνεται στης επόμενες δυο εικόνες, σε τέτοια περίπτωση το Fritz κατευθείαν αποσυνδέετε.
195148195149
Στην επόμενη εικόνα κατεβάζω από το speedtest της otenet (http://speedtest.ftp.otenet.gr) εκεί όταν πιάνει μέγιστο η γραμμή δεν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα! το ping είναι κατά μέσο ορό 350ms, δεν τρελαίνεται η γραμμή όπως στην παραπάνω περίπτωση, και επίσης το Fritz δεν αποσυνδέετε όταν κατεβάζω τέρμα από το speedtest της otenet.
195147
Και τέλος εδώ έχω μια παλιά εικόνα με το Fritz και suffix @ipv6ote.gr το οποίο πλέον το έχουν καταργήσει, στην εικόνα φαίνεται ότι η γραμμή έχει πιάσει το μέγιστο ενώ το ping δεν τρελαίνεται όπως στης προηγούμενες εικόνες αλλά σταθερά κάπου στα 200ms, όσα χρόνια χρησιμοποιούσα το @ipv6ote.gr δεν είχα ποτέ της αποσυνδέσεις...
195152
Τώρα τι είναι αυτό που παθαίνει η γραμμή και πως λέγεται σωστά δεν το γνωρίζω.
Πιστεύω πως δεν είναι έτσι άπλα, αλλά κανονικότατο πρόβλημα, το οποίο το έχει μόνο η Cosmote και με το οποίο δεν ασχολείται κανένας, μιας και αφού βλέπουν το speedport συνδέετε, παίρνει ίντερνετ, δεν αποσυνδέεται, και η λεπτομέρειες αυτές δεν τους νοιάζουν.
Γενικά μου φαίνεται πως εκεί στην Cosmote δεν έχουν κάποιους τεχνικούς π.χ. να βλέπουν εάν όλα τα μηχανήματα τους δουλεύουν σωστά, μήπως κάτι δεν είναι ρυθμισμένο σωστά κτλ.. Μάλλον έτσι όπως τους τα φέρνουν, κάνουν ελάχιστες ρυθμίσεις ίσα ίσα να συνδεθούν, και τα άλλα δεν τους νοιάζουν η δεν έχουν καθόλου γνώσεις, και ύστερα φοβούνται να τα ακουμπίσουν μέχρι να χάλαση κάτι η να ξανά γίνει κάποια αλλαγή, σε κάνα 10 χρόνια η δεν ξέρω πόσα
Παλιά θυμηθείτε, γιατί σε όλους η σχεδόν όλους, συγχρόνιζε σε Annex M, για κανένα χρόνο η παραπάνω; Είχε γίνει μάλλον από την πολύ καλή ρύθμιση που είχαν κάνει οι τεχνικοί... Και τώρα πιστεύω καμιά τέτοια βλακεία θα είναι, κάποιος κάτι δεν ρύθμισε όπως θα έπρεπε.
Η όταν εγώ είχα πάρει το 7390, δεν συγχρόνιζε καν, όλα συγχρονίζαν μονό το 7390 δεν ήθελε, το είχα πάρει Γερμανικό από eBay και το μετέτρεψα σε international, το support της AVM κατευθείαν άκυρο μου έριξε στην υποστήριξη, πήρα άλλο ένα International, συνολικά πάνω από 450€ είχα ξοδέψει, έστειλα τα log στην AVM και μου λέει δεν ξέρει τι συμβαίνει... Είχαν πέραση περίπου 5 μήνες, η AVM δεν ξέρει, ο ΟΤΕ και οι τεχνικοί του που είχαν έρθει πολλές φορές και αυτοί δεν ξέρουν, μετά από 5 μήνες συγχρόνισε, το πρώτο που παρατήρησα είναι ότι η έκδοση του DSLAM άλλαξε, ίσος κάναν κανένα update.
Μετά ένα μέλος εδώ αργότερα έγραψε, πως το πρόβλημα ήταν διότι τα DSLAM τα είχαν ρυθμισμένα σε Annex M ενώ η πόρτες δεν υποστήριζαν Annex M, δηλαδή τι γινόταν, αφού το Fritz δεν έχει κάποια επιλογή για Annex M κοίτα τι θα του πει το DSLAM και επιλέγει αυτόματα, πάει να λοιπόν συγχρονίσει το Fritz, το DSLAM του λέει Annex M, δοκιμάζει και δεν μπορεί μιας και η πόρτες του DSLAM δεν έχουν υποστήριξη Annex M...
...
I will gladly forward your wish... may be available in a future...
Καλά εντάξει, αφού έτσι λένε, μάλλον ποτέ δεν θα το δούμε αυτό, αυτή είναι η κλασική απάντηση, ετσι λένε σε όλους, π.χ. στην ιστοσελιδα τους στο facebook.
Αφού εδώ και τόσο καιρό τους λέμε για αυτό το πρόβλημα και δεν έχουν βοηθήσει κάπως...
Δοκίμασα το νέο προφίλ για COSMOTE που λέει πιο πάνω ο φίλος και είχα μια αποσύνδεση... Γενικά όμως πιο σταθερό από το προηγούμενο προφίλ. Έτσι μου φαίνεται τουλάχιστον...
Νομίζω πως δεν γίνεται λίγο πιο σταθερό, το πρόβλημα η υπάρχει η δεν υπάρχει καθόλου. Βλέπω στο προφίλ γράφεις ότι έχεις VDSL 50Mbps, μήπως απλά σπάνια πιάνεις το μέγιστο της γραμμής; π.χ. βάλε κανένα μεγάλο torrent εκεί θα δεις. Εγώ ασ'πουμε που συγχρονίζω στα 15Mbps, και από την παρακάτω ιστοσελίδα κατευθείαν πιάνει το μέγιστο η γραμμή μου, όλα τα 15Mbps, και σε κάνα 10 δευτερόλεπτα αποσυνδέετε το Fritz...
https://www.thinkbroadband.com/download
Που το βρίσκουμε αυτό το προφίλ να δοκιμάσω και εγώ στο 7490?
Νομίζω εκεί που βάζεις τα στοιχειά της σύνδεσης PPPoE; πάνω πάνω έχει μια επιλογή Internet Service Provider, έχει μια λίστα εκεί.
Πάντως το ίδιο θέμα το αναφέρουν και άλλοι σε άλλες χώρες. Επίσης υπάρχουν πιο πίσω και άλλοι με cosmote που δεν έχουν θέμα.
έτσι μπλέκει και μπορεί να είναι και θέμα mini-dslam αν δεν είναι όλα ίδια, και να παρουσιάζεται αλλου και αλλού όχι.
Εγώ έχω πρόβλημα από τότε που συνδεθηκα σε καμπίνα.
Πάντως το ίδιο θέμα το αναφέρουν και άλλοι σε άλλες χώρες. Επίσης υπάρχουν πιο πίσω και άλλοι με cosmote που δεν έχουν θέμα.
έτσι μπλέκει και μπορεί να είναι και θέμα mini-dslam αν δεν είναι όλα ίδια, και να παρουσιάζεται αλλου και αλλού όχι.
Αυτό δεν το ήξερα, είχα την εντύπωση ότι το πρόβλημα είναι πανελλαδικά, νόμιζα μήπως απλός δεν το παρατηρούσαν οι υπόλοιποι...
Για άλλες χώρες είχα ψάξει μονό σχετικά για το FritzBox, δεν βρήκα τίποτα
Τώρα αφού λες δεν είναι σε όλους, έτσι γίνετε πιο δύσκολο, δηλαδή δεν μπορούμε να γράφουμε ότι το πρόβλημα είναι πανελλαδικά, άλλα ο καθένας για τον εαυτό του πρέπει να γράφει...
Εγώ έχω πρόβλημα από τότε που συνδεθηκα σε καμπίνα.
Και εγώ το βρήκα όταν γύρισα από suffix @ipv6ote.gr πίσω στο @otenet.gr, ήμουν πολλά χρόνια σε @ipv6ote.gr και σίγουρα θα έχουν αλλάξει πάρα πολλά από τότε... Ακόμη και το BRAS άλλαξε
Το παράξενο είναι ότι με το @ipv6ote.gr δεν είχε πρόβλημα, δοκίμαζα το άλλαζα μια το ένα μια το άλλο, μια υπάρχει το πρόβλημα μια δεν υπάρχει. Ενώ και τώρα όταν κατεβάζεις από server του ΟΤΕ πάλι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, κατεβάζεις από κάπου άλλο υπάρχει, ποιος ξέρει τώρα τι είναι...
Μάλλον για να φτιαχτεί, πρώτα πρέπει να μάθουμε πως σωστά λέγεται αυτό που γίνετε με την γραμμή, που μπορεί να είναι το πρόβλημα και τι πρέπει να γίνει, και μετά αφού τους τα πούμε όλα αυτά, οι σουπερ τεχνικοί του ΟΤΕ θα το φτιάξουν. :biggrin:
Ως λύση, σκέφτομαι να βάλω κανένα φτηνό ADSL/VDSL modem, θα συνδέετε πάνω του το Fritz και θα κάνει την PPPoE κλήση, ενώ π.χ. αυτό το modem από μπροστά θα συγχρονίζει στα 15Mbps(τόσο περίπου είναι η γραμμή μου) θα βάλω traffic shaping, εξαρτάτε τώρα τι επιλογές θα έχει αυτό το modem, μπορεί στο DSL η στο LAN1 που θα συνδέεται το Fritz η στην IP του Fritz, στα 14Mbps, έτσι ποτέ δεν θα φτάνει το μέγιστο της γραμμής, άρα δεν θα υπάρχει και κανένα πρόβλημα.
Κοιτάω προς το TP-LINK TD-W9970, είναι μάλλον το πιο φτηνό ADSL/VDSL, κάπου είχα διάβαση αξιολογήσεις να λένε ότι συγχρονίζει και περισσότερο από το Speedport του ΟΤΕ, ενώ το Speedport στην περίπτωση μου συγχρόνιζα και λίγο πιο πάνω από το Fritz, δηλαδή μάλλον μια χαρά θα είναι
Επικοινώνησα ξανά με ΟΤΕ. Τους τα είπα χοντρά, είπαν θα το προωθήσουν, ξέρει κανείς πως μπορώ να κάνω καταγγελία κάπου; Μόνο έτσι θα φτιαχτεί το πρόβλημα....
Επικοινώνησα ξανά με ΟΤΕ. Τους τα είπα χοντρά, είπαν θα το προωθήσουν, ξέρει κανείς πως μπορώ να κάνω καταγγελία κάπου; Μόνο έτσι θα φτιαχτεί το πρόβλημα....
Μήπως στην ίδια την Cosmote; Αλλά μάλλον καλύτερα περίμενε πρώτα να σου έρθει απάντηση από την προηγούμενη επικοινωνία που έκανες.
Δεν το έχω ψάξει πολύ, τα πρώτα που βρήκα είναι αυτά τα παρακάτω link, στο πρώτο είναι για μέσω φόρμας επικοινωνίας, και στα άλλα δυο link έχουν δυο email για καταγγελίες, είναι βέβαια για άλλα περιστατικά, αλλά τι να κάνουμε, αφού δεν γίνεται αλλιώς, μήπως από εκεί το πάρουν στα σοβαρά και κάνουν κάποια έρευνα... Τόσα χρόνια υπάρχει αυτό το πρόβλημα και τόσα άτομα από εδώ έχουν επικοινωνήσει με την τεχνική υποστήριξη και αυτοί τι κάνουν εκεί;
https://www.cosmote.gr/fixed/complaints
https://www.cosmote.gr/fixed/corporate/company/who-we-are/regulatory-compliance/complaints
https://www.cosmote.gr/fixed/corporate/company/who-we-are/etairikhdiakyvernhsh/kanonistikhsymmorfosi/kataggelies
Ήρθε πριν λίγο ένας συμπαθητικός τεχνικός. Η γραμμή είναι μια χαρά είπε.
Το ξέρω του είπα.
Του εξήγησα τι πρόβλημα και είπε δεν μπορεί να κάνει αυτός κάτι αλλά θα μιλήσει με το σοκ. Αυτοί λέει κάνουν τότε ρυθμίσεις στο σοκ.
Του είπα για το lc echo κλπ. Τα σημείωσε όλα, ούτε Αγγλικά δεν ήξερε.
Μου είπε να κάνει τη γραμμή voip και έτσι θα λήξουν όλα τα προβλήματα... Αλλά θα πρέπει να βάλω το ρούτερ του ΟΤΕ γιατί το δικό μου δε θα λειτουργεί επειδή δε θα έχει τον κωδικό.
Έφυγε και μετά από μισή ώρα με πήρε τηλέφωνο, του είπαν από το σοκ ότι έχουν κι άλλοι το ίδιο πρόβλημα και ότι πρέπει να αλλάξω το priotization στο ρούτερ μου.!!!! Και να πάρω στο 13888 να με πουν τις ρυθμίσεις.
Του εξήγησα ότι δεν έχει καμία σχέση με αυτό. Μου είπε ότι το καταλαβαίνει αλλά δε μπορεί να κάνει κάτι παρά μόνο να μου δώσει καινούριο μόντεμ και να μου κάνει τη γραμμή voip.
Αλλά επειδή θα κλείσει τη βλάβη για να μην έχει επίπτωση στους δείκτες τους, να ξαναπάω βλάβη μετά από 20 ημέρες...
Δηλαδή, βλάβη δε φτιάχτηκε και από πάνω να βολεύει και τον κ...λο του.
Τώρα τι κάνουμε;
Πονάει κεφάλι, κόψει ΟΤΕ ;)
Μια ερώτηση... Το backup configuration του 7390 αν το κάνω restore σε ένα 7490... Θα παίξει;
Έχω το κωδικό του VoIP από ΟΤΕ στο 7390 περασμένο.... υπάρχει κάποια λύση να μεταφερθεί σου 7490;
Τελικά λειτουργούν τα πάντα ...... δουλεύει το restore σε όλες τις υπηρεσίες του fritz
Μιας και το χρησιμοποιώ μόνο σαν τηλ. κέντρο πίσω από τα Draytek, και δεν μπορώ να το δοκιμάσω εγώ.
Έχει δοκιμάσει κανείς να το βάλει σε half bridge mode με άλλο router πίσω, και να δει αν το πρόβλημα παραμένει;
Ή σε full bridge mode, το κάνει πάλι;
Μόλις τώρα το έβαλα σε bridge πίσω από το speedport, χωρίς traffic shaping, κατέβαζα για αρκετή ώρα, καμία αποσύνδεση!
Μήπως όταν είναι σε bridge δεν κάνει lc-echo checks;
UPDATE: ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕ BRIDGE!!! :angryr::angryr::angryr::angryr:
Και στο ping είχα ελάχιστα timeoute. Τώρα για να μην τρελαίνετε έτσι το ping, μάλλον στο speedport θα βάλω στο LAN1 στο οποίο συνδέεται το Fritz traffic shaping 1mbps πιο κάτω απ'οτι συγχρονίζει.
195231
- - - Updated - - -
Προσπάθησα στο speedport να βάλω σε LAN1 traffic shaping, αλλά δεν με αφήνει... δοκίμασα στο WAN, δεν έκανε καμιά διαφορά.
195232
- - - Updated - - -
Δηλαδή, βλάβη δε φτιάχτηκε και από πάνω να βολεύει και τον κ...λο του.
Ε αυτό το έχουν συνηθίσει έτσι εδώ και 10-15 χρόνια; τέτοια διαδικασία νορμάλ τους φαίνεται, ότι πρόβλημα και να έχεις, έρχεται ο τεχνικός μετρά τον συγχρονισμό της γραμμής, με το μονό που μπορεί να ασχοληθεί είναι εάν τυχόν έχεις καλωδιακό πρόβλημα, για τίποτα άλλο δεν ξέρει, φεύγει και τέλος. Τουλάχιστον Σε μένα έτσι πάντα έτσι γίνεται.
- - - Updated - - -
Πονάει κεφάλι, κόψει ΟΤΕ ;)
Στην περιοχή μου μόνο ΟΤΕ υπάρχει... :angryr:
Κι εμένα.....
- - - Updated - - -
Άμα βάλω vobb θα λυθεί άραγε το πρόβλημα; Η θα χειροτερέψει;;;;
Κι εμένα.....
- - - Updated - - -
Άμα βάλω vobb θα λυθεί άραγε το πρόβλημα; Η θα χειροτερέψει;;;;
Δεν θα αλλάξει τίποτα με το VoIP.
Εγώ μέχρι και από ADSL2+ σε VDSL2 είχα αλλάξει, και μετά πάλι πίσω σε ADSL2+. :biggrin:
Λοιπόν... με το καινούριο προφίλ έχω 3-4 μέρες χωρίς αποσυνδέσεις. Αυτή τη στιγμή κατεβάζω καμιά 10αριά torrent, άνω των 20GB έκαστο, κατεβάζω από το wetransfer, από τον ευρωπαϊκό server της Qnap, το Rome Total War 2 στο Steam και ένα άλλο game από το GOG, ακούω μουσική στο spotify, βλέπω video στο youtube και ταυτόχρονα σερφάρω! Δεν έχω την παραμικρή αποσύνδεση εδώ και 20 λεπτά. Για δοκιμάστε και σεις το προφίλ της COSMOTE στο τελευταίο beta (labor) του 7590...
ΥΓ. Να σημειώσω ότι το bandwidth limit στον torrent client του Qnap, στον Steam client και στον GOG client είναι απεριόριστο. Εννοείται ότι έχει ταβανιάσει τόσο το download οσο και το upload.
Υπάρχει και στο 7490;
Ναι.
https://en.avm.de/fritz-lab/fritz-lab-for-fritzbox-6890-lte/fritz-lab-for-fritzbox-7490-and-7590/overview/
- - - Updated - - -
Λοιπόν... με το καινούριο προφίλ έχω 3-4 μέρες χωρίς αποσυνδέσεις. Αυτή τη στιγμή κατεβάζω καμιά 10αριά torrent, άνω των 20GB έκαστο, κατεβάζω από το wetransfer, από τον ευρωπαϊκό server της Qnap, το Rome Total War 2 στο Steam και ένα άλλο game από το GOG, ακούω μουσική στο spotify, βλέπω video στο youtube και ταυτόχρονα σερφάρω! Δεν έχω την παραμικρή αποσύνδεση εδώ και 20 λεπτά. Για δοκιμάστε και σεις το προφίλ της COSMOTE στο τελευταίο beta (labor) του 7590...
ΥΓ. Να σημειώσω ότι το bandwidth limit στον torrent client του Qnap, στον Steam client και στον GOG client είναι απεριόριστο. Εννοείται ότι έχει ταβανιάσει τόσο το download οσο και το upload.
Ε σίγουρα τώρα θα έπιασε τελικές η γραμμή. Μήπως απλός έτυχε έτσι, π.χ. κάποιες ώρες πιο λίγο να επηρεάζεται η γραμμή από το πρόβλημα αυτό; Γιατί και πιο πριν που είπε ο k.m. ότι ρώτησε την AVM εάν θα έχει την δυνατότατα να κλείσει αυτό το LC-Echo checks στο Fritz OS 7.0, και του απάντησαν πως όχι.
Εάν δεν σου είναι δύσκολο, άλλη φόρα που κατεβάζεις τίποτα και πιάσει η γραμμή το μέγιστο, κάνε ένα ping τεστ ταυτόχρονα.
Και εγώ προχθές που το έβαλα σε bridge πίσω από το speedport, άρχιζα να κατεβάζω, καμιά αποσύνδεση, κατευθείαν χάρηκα νόμιζα τέλος τα προβλήματα! Την επόμενη μέρα κατεβάζω πάλι άρχισαν η αποσυνδέσεις...
- - - Updated - - -
Της προηγούμενες ημέρες έψαξα λίγο στο ίντερνετ, μόλις έγραψα τα συμπτώματα, κατευθείαν μου βγήκαν πολλά θέματα
Αυτό που γίνετε με την γραμμή, λέγετε BufferBloat, να μια εικόνα παρακάτω που δείχνει τι γίνετε ακριβός.
195302
Δηλαδή το ρουτερ δεν καταλαβαίνει ποσό είναι το μέγιστο της γραμμής, άπλα κατεβάζει και κατεβάζει... Αυτά που δεν προλαβαίνουν να περάσουν από την γραμμή, μαζεύονται στο buffer του πάροχου, όταν το buffer δεν χωράει άλλο, αρχίζει και τα πετάει... Και αφού τα πετάει, τότε πετάει έξω και το πακέτο που κάνει τον LC-Echo.
Έφτιαξα και ένα log μέσα από το Fritz, το βγάζει σε αρχείο για Wireshark, και να κατευθείαν φαίνονται αυτά τα πακέτα, κάθε 5 δευτερόλεπτα κάνει τον έλεγχο
195303
Ενώ και το Fritz δεν έχει και κάποιο σοβαρό QoS. Γενικά είναι ελάχιστα τα router, που έχουν σοβαρό QoS και θα μπορούσαν κάπως να χειριστούν αυτήν την κατάσταση, π.χ. κάνα Cisco, Mikrotik, OpenWRT...
Τέλος μίλησα με ένα άλλο μέλος του φόρουμ, ο οποίος μου είπε πως το σωστό θα ήταν ο πάροχος από την μεριά του να ρύθμιζε το QoS έτσι ώστε αυτά τα πακέτα να είχαν προτεραιότητα, π.χ. γεμίζει το buffer οπός έγραψα παραπάνω, και αρχίζει πετάει διάφορα έξω, ενώ εάν έδινε σε ICMP πακέτα προτεραιότητα, δεν θα καθυστερούσαν και δεν θα τα πετούσε ποτέ έξω, ως αποτέλεσμα το Fritz δεν θα έριχνε την σύνδεση!
Σε μερικές ήμερες θα στείλω κάνα email στην Cosmote...
Ναι.
https://en.avm.de/fritz-lab/fritz-lab-for-fritzbox-6890-lte/fritz-lab-for-fritzbox-7490-and-7590/overview/
- - - Updated - - -
Ε σίγουρα τώρα θα έπιασε τελικές η γραμμή. Μήπως απλός έτυχε έτσι, π.χ. κάποιες ώρες πιο λίγο να επηρεάζεται η γραμμή από το πρόβλημα αυτό; Γιατί και πιο πριν που είπε ο k.m. ότι ρώτησε την AVM εάν θα έχει την δυνατότατα να κλείσει αυτό το LC-Echo checks στο Fritz OS 7.0, και του απάντησαν πως όχι.
Εάν δεν σου είναι δύσκολο, άλλη φόρα που κατεβάζεις τίποτα και πιάσει η γραμμή το μέγιστο, κάνε ένα ping τεστ ταυτόχρονα.
Και εγώ προχθές που το έβαλα σε bridge πίσω από το speedport, άρχιζα να κατεβάζω, καμιά αποσύνδεση, κατευθείαν χάρηκα νόμιζα τέλος τα προβλήματα! Την επόμενη μέρα κατεβάζω πάλι άρχισαν η αποσυνδέσεις...
- - - Updated - - -
Της προηγούμενες ημέρες έψαξα λίγο στο ίντερνετ, μόλις έγραψα τα συμπτώματα, κατευθείαν μου βγήκαν πολλά θέματα
Αυτό που γίνετε με την γραμμή, λέγετε BufferBloat, να μια εικόνα παρακάτω που δείχνει τι γίνετε ακριβός.
195302
Δηλαδή το ρουτερ δεν καταλαβαίνει ποσό είναι το μέγιστο της γραμμής, άπλα κατεβάζει και κατεβάζει... Αυτά που δεν προλαβαίνουν να περάσουν από την γραμμή, μαζεύονται στο buffer του πάροχου, όταν το buffer δεν χωράει άλλο, αρχίζει και τα πετάει... Και αφού τα πετάει, τότε πετάει έξω και το πακέτο που κάνει τον LC-Echo.
Έφτιαξα και ένα log μέσα από το Fritz, το βγάζει σε αρχείο για Wireshark, και να κατευθείαν φαίνονται αυτά τα πακέτα, κάθε 5 δευτερόλεπτα κάνει τον έλεγχο
195303
Ενώ και το Fritz δεν έχει και κάποιο σοβαρό QoS. Γενικά είναι ελάχιστα τα router, που έχουν σοβαρό QoS και θα μπορούσαν κάπως να χειριστούν αυτήν την κατάσταση, π.χ. κάνα Cisco, Mikrotik, OpenWRT...
Τέλος μίλησα με ένα άλλο μέλος του φόρουμ, ο οποίος μου είπε πως το σωστό θα ήταν ο πάροχος από την μεριά του να ρύθμιζε το QoS έτσι ώστε αυτά τα παιάνα να είχαν προτεραιότητα, π.χ. γεμίζει το buffer οπός έγραψα παραπάνω, και αρχίζει πετάει διάφορα έξω, ενώ εάν έδινε σε ICMP πακέτα προτεραιότητα, δεν θα καθυστερούσαν και δεν θα τα πετούσε ποτέ έξω, ως αποτέλεσμα το Fritz δεν θα έριχνε την σύνδεση!
Σε μερικές ήμερες θα στείλω κάνα email στην Cosmote...
Μου θυμίζει τη συμπεριφορά packet loss στα παλιά firewall της cisco, όταν η γραμμή δουλεύει στο φουλ.
Δε νομίζω να μπορεί να λυθεί από τη μεριά του fritzbox, πέρα από το να μη χρησιμοποιεί αυτά τα checks.
Ή να έχει μεγαλύτερη ανοχή.
πχ ή 2-3 λεπτά χωρίς απάντηση και όχι στο 1ο-2o lost
ή no check αν κατεβάζει στο full.
Bλέπει ότι κατεβάζει με 10ΜΒ/sec και αναρωτιέται αν η γραμμή είναι καλή ή έχει γίνει disconnect και κάνει clear τη σύνδεση ? Σαν στρουθοκάμηλος είναι. Δεν βλέπουμε γύρο μας.
Ή να έχει μεγαλύτερη ανοχή.
πχ ή 2-3 λεπτά χωρίς απάντηση και όχι στο 1ο-2o lost
ή no check αν κατεβάζει στο full.
Bλέπει ότι κατεβάζει με 10ΜΒ/sec και αναρωτιέται αν η γραμμή είναι καλή ή έχει γίνει disconnect και κάνει clear τη σύνδεση ? Σαν στρουθοκάμηλος είναι. Δεν βλέπουμε γύρο μας.
Κάπως έτσι.
Προφανώς ο έλεγχος γίνεται σε χαμηλότερο επίπεδο από το tcp κι έτσι δεν έχει εικόνα αν υπάρχει όντως κίνηση στη γραμμή.
Ας έδινε τουλάχιστον το option να το απενεργοποιούμε εμείς.
Πάντως επιμένω ότι είναι θέμα ΟΤΕ. Είτε έχει πρόβλημα στο λογισμικό των καρτών, είτε είναι λάθος τα queue priorities.
...
---------------------------------------------------------------
customercare@cosmote.gr [mailto:customercare@cosmote.gr]
---------------------------------------------------------------
....
Μόλις έγραψα σε αυτό το email, κατευθείαν μου ήρθε αυτόματη απάντηση.
"Για να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω e-mail θα πρέπει να επισκεφτείτε το site https://www.cosmote.gr και να συμπληρώσετε τη φόρμα επικοινωνίας.
Σας ευχαριστούμε πολύ και δεσμευόμαστε για την άμεση ανταπόκρισή μας."
Δηλαδή τι τώρα, ούτε που θα το κοιτάξουν έτσι που το έστειλα; πρέπει απαραίτητα μέσο φόρμας επικοινωνίας;
έστειλα και ένα στο noc[ατ]otenet.gr
Εσύ μέσο φόρμας είχες επικοινωνήσει η κατευθείαν σε email αυτό;
Μέσο φόρμας επικοινωνίας, ούτε το μισό μου μήνυμα χωράει, ενώ ήθελα να στείλω και μια εικόνα...
Σου επέστρεψε reference ID όμως. Λογικά θα σε πάρουν με αυτό.
Εγώ στο καπάκι έγραψα στο web ότι μου γύρισε το μαιλ πίσω και ότι δεν μπορώ να περιγράψω το πρόβλημα μου με 1000 χαρακτήρες όριο, και την άλλη μέρα με πήραν και τα είχαν και τα 2.
@ ADSLgr.com All rights reserved.