Σήμερα κατά το μεσημεράκι μου ήρθε SMS που μου έλεγε να βάλω τον εξοπλισμό της Wind γιατί πλέον έχω περάσει σε αυτούς. Έτσι και έκανα. Όμως το σταθερό παρέμεινε όχι VoIP (από το άλλο το κλασικό, δεν θυμάμαι πως λέγεται), παρόλο που το συμβόλαιο που έχω κλείσει είναι για 100Mbps.
Περιττό να αναφέρω ότι έχω μιλήσει 2 φορές μαζί τους για το γεγονός ότι δεν συγχρονίζει το ρούτερ καθόλου. Ουσιαστικά, είμαι στο κενό. Στα τηλεφωνήματα που έκανα, στο πρώτο με είπαν οτι είμαι στο μεταβατικό στάδιο και ότι μέχρι το απόγευμα θα το έχω, και όταν πήρα το απόγευμα, είπαν ότι θα με πάρουν αυτοί. Ακόμα παίρνουν
Edit:
Που και που συγχρονίζει στα 20mbps αλλά φυσικά μετά από 1 λεπτο το χάνει και ούτε μπορώ να μπορώ στο internet
Εμφάνιση 1.546-1.560 από 1703
Θέμα: Χρόνος Ενεργοποίησης Υπηρεσίας VDSL2 & Πραγματική Ταχύτητα Συγχρονισμού & Πληροφορίες σύνδεσης.
-
05-02-19, 19:24 Απάντηση: Χρόνος Ενεργοποίησης Υπηρεσίας VDSL2 & Πραγματική Ταχύτητα Συγχρονισμού & Πληροφορίες σύνδεσης. #1546
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος tasos1615 : 05-02-19 στις 20:58.
-
05-02-19, 20:44 Απάντηση: Χρόνος Ενεργοποίησης Υπηρεσίας VDSL2 & Πραγματική Ταχύτητα Συγχρονισμού & Πληροφορίες σύνδεσης. #1547
Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα έχω κι εγώ! Περιμένω τηλέφωνο τους. Χαχαχα
-
05-02-19, 20:58 Απάντηση: Χρόνος Ενεργοποίησης Υπηρεσίας VDSL2 & Πραγματική Ταχύτητα Συγχρονισμού & Πληροφορίες σύνδεσης. #1548
-
05-02-19, 21:07 Απάντηση: Χρόνος Ενεργοποίησης Υπηρεσίας VDSL2 & Πραγματική Ταχύτητα Συγχρονισμού & Πληροφορίες σύνδεσης. #1549
Έχω γράψει παραπάνω τι έχει ακολουθήσει! Παρεμπιπτόντως με πήρανε μόλις και το δήλωσαν βλάβη. Οπότε πάλι στο περίμενε.
-
05-02-19, 21:21 Απάντηση: Χρόνος Ενεργοποίησης Υπηρεσίας VDSL2 & Πραγματική Ταχύτητα Συγχρονισμού & Πληροφορίες σύνδεσης. #1550
-
06-02-19, 21:35 Απάντηση: Χρόνος Ενεργοποίησης Υπηρεσίας VDSL2 & Πραγματική Ταχύτητα Συγχρονισμού & Πληροφορίες σύνδεσης. #1551
@tasos1615 Είχαμε κανένα νέο? Εμένα ήταν να με πάρουν σήμερα για ραντεβού με τεχνικό αλλά δεν πήρανε. Συνεχίζει να μην συγχρονίζει το router και επίσης εμένα στο router (technicolor 789) η ένδειξη i είναι κόκκινη από τη πρώτη μέρα αν λέει κάτι αυτό. Επειδή μου είπε τεχνικός ότι δεν πρέπει να είναι το λέω.
-
07-02-19, 00:59 Απάντηση: Χρόνος Ενεργοποίησης Υπηρεσίας VDSL2 & Πραγματική Ταχύτητα Συγχρονισμού & Πληροφορίες σύνδεσης. #1552
Ακριβώς το ίδιο θέμα έχω και εγώ
Σήμερα μετα από 6 τηλεφωνήματα, έβγαλα άκρη. Μου έδωσαν μια κάρτα με internet και λεπτά για να κάνω την δουλειά μου (αλλά το δίκτυο της Wind είναι χάλι) και το δήλωσαν βλάβη. Κάποια στιγμή με πήραν τηλέφωνο για να με πουν ότι θα με πάρουν αύριο πρωί για να κλείσουμε ραντεβού για να έρθει τεχνικός.
Edit: Το σκέφτομαι σοβαρά ότι άμα δεν με ειδοποιήσουν καθόλου και δεν υπάρχει καμία ουσιαστική εξέλιξη μέσα στην άλλη βδομάδα, θα τραβήξω μια καταγγελία στον ΕΕΤΤ και θα σηκωθώ να φύγω.
Τρομάρα τους που μου έλεγαν (ψέματα) ότι το δίκτυο είναι και δικό τους
-
07-02-19, 08:40 Απάντηση: Χρόνος Ενεργοποίησης Υπηρεσίας VDSL2 & Πραγματική Ταχύτητα Συγχρονισμού & Πληροφορίες σύνδεσης. #1553
Ωραία, καλά ξεμπερδέματα λοιπόν και στους 2 μας. Για να δούμε πότε θα δούμε το φως.
-
07-02-19, 16:03 Απάντηση: Χρόνος Ενεργοποίησης Υπηρεσίας VDSL2 & Πραγματική Ταχύτητα Συγχρονισμού & Πληροφορίες σύνδεσης. #1554
-
07-02-19, 16:32 Απάντηση: Χρόνος Ενεργοποίησης Υπηρεσίας VDSL2 & Πραγματική Ταχύτητα Συγχρονισμού & Πληροφορίες σύνδεσης. #1555
-
07-02-19, 19:13 Απάντηση: Χρόνος Ενεργοποίησης Υπηρεσίας VDSL2 & Πραγματική Ταχύτητα Συγχρονισμού & Πληροφορίες σύνδεσης. #1556
Έχεις απόλυτο δίκιο. Ελπίζω τουλάχιστον όταν μου τελειώσουν τα 10Gb που με έβαλαν, να μην το παίξουν δύσκολοι στο να μου δώσουν και άλλα
- - - Updated - - -
Έχω κάποια νεότερα που ίσως σου φανούν χρήσιμα
Πήγα από το κατάστημα της Wind δίπλα μου και τους είπα πως έχει η κατάσταση. Με έβαλαν να μιλήσω εγώ κατευθείαν με κάποιον από τα κεντρικά που φάνηκε πιο ψαγμένος από αυτούς που πετυχαίνω στο 13700. Σήμερα, για πρώτη φορά, άκουσα ότι το πρόβλημα το έχει το δίκτυο του δημοσίου, δηλαδή του ΟΤΕ. Το έχουν δηλώσει οι ίδιοι στην Cosmote και θα επιλυθεί σύντομα. Πέταξαν δηλαδή το μπαλάκι αλλού. Δεν απάντησαν στο ερώτημα μου γιατί τότε μου λέγανε ότι θα με καλέσει δικός τους τεχνικόςΤελευταία επεξεργασία από το μέλος tasos1615 : 07-02-19 στις 19:21.
-
07-02-19, 21:06 Απάντηση: Χρόνος Ενεργοποίησης Υπηρεσίας VDSL2 & Πραγματική Ταχύτητα Συγχρονισμού & Πληροφορίες σύνδεσης. #1557
Πολλα τρελα διαβαζω και ανησυχω μιας και ειμαι στο σταδιο ενεργοποιησης 200αρας γραμμης απο 50αρα.
Κρυος ιδρωτας με πιανει χαχα.
-
07-02-19, 21:13 Απάντηση: Χρόνος Ενεργοποίησης Υπηρεσίας VDSL2 & Πραγματική Ταχύτητα Συγχρονισμού & Πληροφορίες σύνδεσης. #1558
- Εγγραφή
- 22-09-2003
- Μηνύματα
- 81.767
- Downloads
- 218
- Uploads
- 48
- Άρθρα
- 6
- Τύπος
- VDSL2
- Ταχύτητα
- 204800/20480
- ISP
- Wind
- Router
- Technicolor DGA4130
- SNR / Attn
- 6(dB) / 2.8(dB)
- Path Level
- Interleaved
Φταίει ο Δημόσιο πάροχος. Όταν βέβαια τους είπα πως ο ΟΤΕ δεν είναι δημόσιος, δαγκώθηκαν
Δυστυχώς στο 13700 δύσκολα βρίσκεις άκρη...We'll build a fortress to keep them out and in a world gone silent I'll be your sound and if they try to hurt you I'll tear them down I'm always with you now....
I forgot that I might see, so many Beautiful things
everything that has a beginning has an end
See the mirror in your eyes-see the truth behind your lies-your lies are haunting me See the reason in your eyes-giving answer to the why- your eyes are haunting me
-
07-02-19, 23:48 Απάντηση: Χρόνος Ενεργοποίησης Υπηρεσίας VDSL2 & Πραγματική Ταχύτητα Συγχρονισμού & Πληροφορίες σύνδεσης. #1559
Αυτό το στάδιο το πέρασα την προηγούμενη εβδομάδα όταν είχα μιλήσει με έναν στο 13700 και μου είπε για τον " δημόσιο πάροχο". Ξανά μίλησα όμως την Τρίτη όπου και μου ήρθε μήνυμα τελικής ενεργοποίησης γραμμής και μου είπαν ότι τα βλέπουν όλα μια χαρά από μεριά τους. Δηλαδή ότι ελέγχους κάνανε ήταν όλα τέλεια λέει και ότι κάτι άλλο φταίει. Με όλα αυτά μην σας πολυλογώ θα έρθει τεχνικός αύριο αφού κλείσαμε ραντεβού το απόγευμα όπου θα έχω και νεότερα! Ειδωμεν.
-
08-02-19, 00:36 Απάντηση: Χρόνος Ενεργοποίησης Υπηρεσίας VDSL2 & Πραγματική Ταχύτητα Συγχρονισμού & Πληροφορίες σύνδεσης. #1560
Ελπίζω να σου λυθεί το θέμα γιατί εμένα με βλέπω με εγκεφαλικό.
Αν ως αύριο το μεσημέρι-απογευμα δεν έχω τηλεφώνημα για την εξέλιξη της βλάβης, θα τους πάρω εγώ και θα τους τα πω ένα χεράκι.
Εμένα όταν μου πρωτοενεργοποιηθηκε η γραμμη, μου έλεγαν από τα κεντρικά ότι όλα μια χαρά τα βλέπουν. Μετά από πόσα άλλα τηλεφωνήματα παραδέχτηκαν ότι υπάρχει βλάβη
Παρόμοια Θέματα
-
Ταχύτητα συγχρονισμού, αδυναμία παροχής υπηρεσίας
Από George73 στο φόρουμ ADSLΜηνύματα: 96Τελευταίο Μήνυμα: 10-03-10, 13:16 -
Ταχύτητα συγχρονισμού και πραγματική ταχύτητα???
Από sunny73 στο φόρουμ NovaΜηνύματα: 38Τελευταίο Μήνυμα: 11-04-09, 02:43 -
Χρονος ενεργοποίησης OTEnet & Εναλλακτικοι
Από MNP-10 στο φόρουμ ADSLΜηνύματα: 35Τελευταίο Μήνυμα: 02-01-08, 08:15 -
2play - χρόνος ενεργοποίησης & ταχύτητες
Από proGRessive στο φόρουμ NovaΜηνύματα: 15Τελευταίο Μήνυμα: 07-09-07, 16:59 -
χρόνος ενεργοποίησης (για να λέμε & τα καλά)
Από kitrinos21 στο φόρουμ VodafoneΜηνύματα: 86Τελευταίο Μήνυμα: 12-05-07, 11:40
Bookmarks