Σελ. 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση 16-30 από 35
  1. #16
    Εγγραφή
    04-04-2005
    Περιοχή
    Ρεντης, Αττικη
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    191
    Downloads
    6
    Uploads
    0
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    51200/5120
    ISP
    ΟΤΕ Conn-x
    Router
    Fritz! 7590
    SNR / Attn
    25(dB) / 15(dB)
    Path Level
    Interleaved
    Να το συνηθισεις το .. χωρις κοντερ. Τι το συζητας... εννοειται tesla απο οσα εχεις αναφερει

  2. #17
    Εγγραφή
    08-01-2004
    Περιοχή
    Espoo, FI
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    20.944
    Downloads
    41
    Uploads
    0
    Άρθρα
    4
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    1000/400
    ISP
    Elisa
    Router
    pfsense
    @Veldrin, γιατί απορρίπτεις τα PHEV και κοιτάς αποκλειστικά ηλεκτρικά (EV);

    (ερώτηση χάριν συζήτησης, δεν έχω κάποια σοβαρή άποψη περί οποιασδήποτε από τις δύο τεχνολογίες - απλά είχα δει πρόσφατα το Audi Q5 TFSI e και το γλυκοκοίταζα)
    Ανυπόγραφος

  3. #18
    Εγγραφή
    05-09-2005
    Περιοχή
    Belfast, Northern Ireland
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    3.167
    Downloads
    5
    Uploads
    0
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    500/72
    ISP
    Sky
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από euri Εμφάνιση μηνυμάτων
    @Veldrin, γιατί απορρίπτεις τα PHEV και κοιτάς αποκλειστικά ηλεκτρικά (EV);

    (ερώτηση χάριν συζήτησης, δεν έχω κάποια σοβαρή άποψη περί οποιασδήποτε από τις δύο τεχνολογίες - απλά είχα δει πρόσφατα το Audi Q5 TFSI e και το γλυκοκοίταζα)
    Καλή ερώτηση, ίσα ίσα που το θέμα το έκανα γιατί θεωρώ πως αξίζει να ξεκινήσει μια κουβέντα περί ηλεκτρικών και μετά όλα τα υπόλοιπα.

    Προσωπικά το κάνω για πλήρη απεξάρτηση από το refuelling γιατί έχω ιδία εγκατάσταση στο σπίτι και είμαι ήδη ενεργειακά εκτός δικτύου (χρησιμοποιώντας ΦΒ και μικρό αιολικό). Κατά τα άλλα, τα PHEV δεν έχουν τις χωρητικότητες μπαταρίας που μπορείς να βρείς σε EV. Αυτό σημαίνει πως το χειμώνα, σίγουρα θα μπεί μπροστά ο συμβατικός κινητήρας σε αποστάσεις 80-100 μίλια.

    Τρίτο, τα EV στην Αγγλία είναι tax free και με μια μικρή επιδότηση σε τιμή αγοράς.

    Ωραίο το Q5 αλλά μετά το Dieselgate παρά το ότι κάνω testdrive για να δώ τι συμβαίνει στην αγορά έστω ως benchmark, δε θα αγόραζα όμιλο VW

  4. #19
    Εγγραφή
    22-12-2005
    Περιοχή
    ΜΑΡΟΥΣΙ
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    206
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL OTE
    Ταχύτητα
    24576/1024
    ISP
    HOL
    DSLAM
    HOL - ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ
    Router
    MODEM FRITZ
    Μια σημαντική παράμετρος που δεν βλέπω να συζητάτε είναι η διάρκεια ζωης των μπαταριών. Πιθανόν βεβαια κάτι να έχει αλλαξει από το 2015 αλλα δεν ξέρω. Προσωπικη εμπειρια , το 2009 αγοράζω το Honda civic hybrid. Σε 6 χρόνια , ως το 2015 άλλαξα 2 φορές μπαταρίες με κόστος 6.000 την καθε μια αλλαγή (είχα 7 χρονια εγγυηση οποτε δεν πληρωσα , αλλα ...) Εκει που ελεγα να το πουλησω μου το κλεψανε και γλιτωσα. Και μιλαμε για υβριδικο αυτοκινητο που δεν χρησιμοποιουσε συνεχεια τις μπαταριες του, δεν ξερω τι γινεται με τα αμιγως ηλεκτρικά.
    Το νοημα των λογων μου ειναι , θελουμε το αυτοκινητο για ποσα χρονια μεση διαρκεια ζωης ? Αντεχουν οι συγχρονες μπαταριες αυτα τα χρονια ? Τι κοστος αντικαταστασης εχουν και ποιος το καλυπτει ?

    ΥΓ εννοειται οτι μπορει να εχω μεινει πισω τεχνολογικα. Απλα θελω να ξερω.

    ΥΓ2 μην θεωρειτε εαυτον οικολόγοι οσοι χρησιμοποιειτε ηλεκτρικα αυτοκινητα. Καπως πρεπει να παραχθει το ρευμα για τη φορτιση και κατα μεγαλο ποσσοστο ειναι απο ορυκτα καυσιμα, ετσι ?

  5. #20
    Εγγραφή
    05-09-2005
    Περιοχή
    Belfast, Northern Ireland
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    3.167
    Downloads
    5
    Uploads
    0
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    500/72
    ISP
    Sky
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από nodasz Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μια σημαντική παράμετρος που δεν βλέπω να συζητάτε είναι η διάρκεια ζωης των μπαταριών. Πιθανόν βεβαια κάτι να έχει αλλαξει από το 2015 αλλα δεν ξέρω. Προσωπικη εμπειρια , το 2009 αγοράζω το Honda civic hybrid. Σε 6 χρόνια , ως το 2015 άλλαξα 2 φορές μπαταρίες με κόστος 6.000 την καθε μια αλλαγή (είχα 7 χρονια εγγυηση οποτε δεν πληρωσα , αλλα ...) Εκει που ελεγα να το πουλησω μου το κλεψανε και γλιτωσα. Και μιλαμε για υβριδικο αυτοκινητο που δεν χρησιμοποιουσε συνεχεια τις μπαταριες του, δεν ξερω τι γινεται με τα αμιγως ηλεκτρικά.
    Το νοημα των λογων μου ειναι , θελουμε το αυτοκινητο για ποσα χρονια μεση διαρκεια ζωης ? Αντεχουν οι συγχρονες μπαταριες αυτα τα χρονια ? Τι κοστος αντικαταστασης εχουν και ποιος το καλυπτει ?

    ΥΓ εννοειται οτι μπορει να εχω μεινει πισω τεχνολογικα. Απλα θελω να ξερω.

    ΥΓ2 μην θεωρειτε εαυτον οικολόγοι οσοι χρησιμοποιειτε ηλεκτρικα αυτοκινητα. Καπως πρεπει να παραχθει το ρευμα για τη φορτιση και κατα μεγαλο ποσσοστο ειναι απο ορυκτα καυσιμα, ετσι ?
    Μάλλον ήσουν άτυχος γιατί έχουμε υβριδικό χρόνια στην οικογένεια (Prius πρώτης γενιάς και το προηγούμενο RAV4) και οι μπαταρίες δε χρειάστηκαν ποτέ τίποτα, ούτε καταλάβαινες διαφορά στη χωρητικότητα τους με τα χρόνια. Το ίδιο και σε άλλες περιπτώσεις που γνωρίζω προσωπικά.

    Μάλλον ο Σαρακάκης έκανε το θαύμα του στην περίπτωση σου και όχι οι μπαταρίες, και δε θα μου έκανε εντύπωση να συμβαίνει κάτι τέτοιο καθώς οι περισσότεροι Γιαπωνέζοι κατασκευαστές παίρνουν πρώτες ύλες από τους ίδιους προμηθευτές σε Αυστραλία και Ινδονησία. Για παράδειγμα, από τα 35 χιλιάδες Nissan Leaf που πουλήθηκαν στην Ευρώπη, μόνο τα 3 παρουσίασαν προβλήματα με τη μπαταρία τους και στη διάρκεια ζωής τους, στα 180 χιλιάδες χιλιόμετρα έχασαν 5-10% της χωρητικότητας τους. (πηγή: https://drive-green.co.uk/2018/11/01...-mileage-hero/)

    Όσο για το ΥΓ2 εξαρτάται σε ποιά χώρα μένεις (fuel mix), αν φορτίζεις από το δίκτυο, πόσα χιλιόμετρα κάνεις και πόσο θα κρατήσεις το αυτοκίνητο ώστε να συγκρίνεις το οικολογικό σου αποτύπωμα.

  6. #21
    Εγγραφή
    20-02-2007
    Μηνύματα
    4.433
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Α ρε Νορβηγια...χωρα υποδειγμα...

    Norway Invites You to Explore Its Electric Vehicle Paradise
    https://www.wired.com/story/norway-e...icles-tourism/

  7. #22
    Εγγραφή
    11-06-2003
    Περιοχή
    Καμίνια
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    712
    Downloads
    4
    Uploads
    0
    Τύπος
    Gprs/3G
    ISP
    Cosmote LTE
    Router
    MikroTik Chateau lte12
    Hyundai Kona δαγκωτο.
    Τρομερή αυτονομία, καλή τιμή, thermal management στη μπαταρία (ακούς nissan?), εμπειρια της εταιρίας ήδη με το ioniq που είναι αρκετό καιρό στην αγορά.
    Στα αρνητικά ο χρόνος αναμονής (12 μηνες).

  8. #23
    Εγγραφή
    05-09-2005
    Περιοχή
    Belfast, Northern Ireland
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    3.167
    Downloads
    5
    Uploads
    0
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    500/72
    ISP
    Sky
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από CptBill Εμφάνιση μηνυμάτων
    Hyundai Kona δαγκωτο.
    Τρομερή αυτονομία, καλή τιμή, thermal management στη μπαταρία (ακούς nissan?), εμπειρια της εταιρίας ήδη με το ioniq που είναι αρκετό καιρό στην αγορά.
    Στα αρνητικά ο χρόνος αναμονής (12 μηνες).
    Νομίζω είναι σχεδόν no brainer πλέον αυτή η επιλογή, συμφωνώ. Το 12μηνο με λίγο ψάξιμο και μάγκα αντιπρόσωπο σίγουρα ξεπερνιέται.

  9. #24
    Εγγραφή
    05-09-2005
    Περιοχή
    Belfast, Northern Ireland
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    3.167
    Downloads
    5
    Uploads
    0
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    500/72
    ISP
    Sky
    Και τα MINI στο κόλπο

    https://www.theguardian.com/business...ric-mini-price

  10. #25
    Εγγραφή
    12-01-2006
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    541
    Downloads
    6
    Uploads
    0
    Ταχύτητα
    24576/1024
    ISP
    OTEnet
    Τα ηλεκτροκίνητα τι ετήσιο κόστος συντήρησης έχουν κατά μέσο όρο;
    Προφανώς από μάρκα σε μάρκα θα διαφέρει , αλλά με ένα αντίστοιχο βενζινοκίνητο ή πετρελαιοκίνητο της ίδιας εταιρίας πόση διαφορά έχουν;

  11. #26
    Εγγραφή
    05-09-2005
    Περιοχή
    Belfast, Northern Ireland
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    3.167
    Downloads
    5
    Uploads
    0
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    500/72
    ISP
    Sky
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από ArchAngel Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τα ηλεκτροκίνητα τι ετήσιο κόστος συντήρησης έχουν κατά μέσο όρο;
    Προφανώς από μάρκα σε μάρκα θα διαφέρει , αλλά με ένα αντίστοιχο βενζινοκίνητο ή πετρελαιοκίνητο της ίδιας εταιρίας πόση διαφορά έχουν;
    Με ένα σχετικά γρήγορο ψάξιμο βρήκα αυτό το οποίο λύνει απορίες και ας αφορά άμεσα την αγορά του Καναδά.

    Στην πράξη για όσο είσαι εντός εγγύησης, τα μόνα αναλώσιμα είναι τα λάστιχα. Εκτός εγγύησης, σε κάποιες μάρκες (Tesla, BMW) καλό είναι να ξεφορτωθείς το αυτοκίνητο γρήγορα. Κυρίως επειδή έχουν πανάκριβες και πολλές ζημιές. Η πρώτη γιατί δεν έχει εμπειρία, η δεύτερη γιατί δε βάζει μυαλό εδώ και 10 χρόνια.

  12. #27
    Εγγραφή
    05-09-2005
    Περιοχή
    Belfast, Northern Ireland
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    3.167
    Downloads
    5
    Uploads
    0
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    500/72
    ISP
    Sky
    Ανανέωση στο θέμα.

    Μετά από πολλή σκέψη και μια μελέτη που έκανα σε σχέση με την εγκατάσταση που έχω, καθώς και πως το αυτοκίνητο θα το χρησιμοποιεί και η γυναίκα μου εντός πόλης, πήρα μια "συμβιβαστική" απόφαση όπως ο euri είχε σωστά προτείνει:

    Mitsubishi Outlander PHEV.

    Το αυτοκίνητο είναι Plug in υβριδικό. Δηλαδή έχει μια μπαταρία 13kW που μπορεί να φορτίσει άμεσα από παροχή ή και από τον κινητήρα 2.4lt βενζίνης.

    Ο λόγος που τελικά δεν πήγα σε αποκλειστικά ηλεκτρικό είναι πως στο Norfolk το δίκτυο φόρτισης είναι οριακό σε διαθεσιμότητα σταθμών και θα έπρεπε να βασίζομαι στο δίπτυχο δουλειά-σπίτι. Επίσης πολλοί από τους σταθμούς δεν είναι συμβατοί μεταξύ τους, και θα έπρεπε να είμαι συνδρομητής σε 3 διαφορετικές εταιρίες μεταξύ 2 επαρχιών που κινούμαι (Norfolk-Cambridgeshire).

    Μέχρι τώρα ο κινητήρας δε μπαίνει σε λειτουργία όσο κινούμαστε εντός πόλης (ψώνια κτλ) αλλά θα μπεί μπροστά όταν ξεπεράσω τα 75 μίλια την ώρα σε motorway ή αδειάσει η μπαταρία (περίπου 25-30 μίλια αυτονομία). Για να φορτίσει η μπαταρία χρειάζεται περίπου 6 ώρες, με συμβατική πρίζα.

  13. #28
    Εγγραφή
    11-06-2003
    Περιοχή
    Καμίνια
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    712
    Downloads
    4
    Uploads
    0
    Τύπος
    Gprs/3G
    ISP
    Cosmote LTE
    Router
    MikroTik Chateau lte12
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Veldrin Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ευχαριστώ πολύ φίλε μου, να σου πώ την αλήθεια ακόμα δεν έχω αποφασίσει στο τι να επιλέξω. Το Leaf το έχω αφήσει στην άκρη λόγω και του ότι το τιμόνι δε ρυθμίζεται σε έκταση, που νιώθω πως με περιορίζει. Όσο για την μπαταρία, με τα καλοκαίρια που κάνει εδώ τα τελευταία 2 χρόνια φοβάμαι την παθητική ψύξη. Με το καλοκαίρι που έκανε πέρυσι ειδικά, ακόμα και στη Νορβηγία υπήρχαν προβλήματα υπερθέρμανσης.

    Από όσα οδήγησα αυτό τον καιρό σε σειρά από καλύτερο για τα μέτρα μου προς χειρότερο, σε σειρά τα βάζω ως εξής:

    1. KIA eNiro (Πολλοί χώροι. Τανκ σε αίσθηση με ότι καλό-κακό σημαίνει αυτό. Καταναλώνει λίγο παραπάνω λόγω βάρους.)
    2. Hyundai Kona (Πολύ καλή τιμή με 64άρα μπαταρία. Πάσχει σχετικά σε χώρους και σε κάποια θέματα πρακτικού engineering)
    3. Tesla 3 (δε μπορώ να συνηθίσω πως δεν έχω όργανα μπροστά, εντελώς προσωπικό κόλλημα όπως και με το Leaf. +12-14 χιλιάρικα σε σχέση με τα πρώτα 2, +7 χιλιάρικα με περυσινές πινακίδες και 1300 μίλια στο κοντέρ.)
    4. VW eGolf (φοβερό εσωτερικό, μπαταρία για γέλια)
    5. Nissan Leaf (δε με βολεύει η οδηγική θέση. Φοβεροί χώροι. Καλή ποιότητα εσωτερικού)
    6. BMW i3 (ωραίο αυτοκίνητο, αξιοπιστία από ταινίες θρίλερ από ότι συζητάω και λόγω δουλειάς).

    Εν κατακλείδι, επειδή σύντομα θα πρέπει να είμαι 6 μήνες εδώ και 6 μήνες Εμιράτα, κρατάω μια στάση αναμονής. Αν βγάλει η Volvo θα είναι σίγουρα ενδιαφέρον γιατί η σειρά XC είχε υπέροχα αυτοκίνητα.
    lol. γελαω με τα σχολια του i3. Και ναι, παρακολουθω εδω και χρονια καποια i3 groups και ειδικα η εκδοση του 2014 ειναι χρεπι εντελως. Τι check drivetrain και οχι μονο.
    Το αστειο της υποθεσης ειναι το το Cooper SE θα στηριζεται στο i3. Επισης η αυτονομια του θα ειναι αστεια.
    Η ευρωπαικη μαχη απο επομενο ετος θα κριθει σε αυτα: https://insideevs.com/reviews/359385...geot-208-opel/

  14. #29
    Εγγραφή
    05-09-2005
    Περιοχή
    Belfast, Northern Ireland
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    3.167
    Downloads
    5
    Uploads
    0
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    500/72
    ISP
    Sky
    Περίεργο που δε βάζουν μέσα σε αυτή τη σύγκριση και το Honda e. To νεο Peugeot 208 electric μέχρι τώρα δείχνει πως θα είναι τεράστιο winner σε αυτή τη σύγκριση με πολύ έξυπνη επιλογή να κρύψει τις μπαταρίες κάτω από τα καθίσματα.

    Η τιμή του είναι σούπερ ελκυστική γι αυτά που προσφέρει, με εξαιρετική μπαταρία.

    Γενικά γνώμη μου είναι πως όσο η Peugeot χτίζει μέσα από αυτό που κατάφερε με το 3008, τόσο κερδισμένη θα βγαίνει.

  15. #30
    Εγγραφή
    08-01-2004
    Περιοχή
    Espoo, FI
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    20.944
    Downloads
    41
    Uploads
    0
    Άρθρα
    4
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    1000/400
    ISP
    Elisa
    Router
    pfsense
    Σε πρόλαβα πριν παραγγείλεις; Στις 4 Σεπτεμβρίου παρουσιάζεται επίσημα η Taycan
    Ανυπόγραφος

Σελ. 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία

Bookmarks

Bookmarks

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
  •  
  • Τα BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Το [IMG] είναι σε λειτουργία
  • Το [VIDEO] είναι σε λειτουργία
  • Το HTML είναι εκτός λειτουργίας