Πωπω ρε φίλε, ευτυχώς δεν χτύπησε κανείς σοβαρά.
Εμφάνιση 2.251-2.265 από 3977
Θέμα: Μηχανοκίνητος αθλητισμός
-
09-09-19, 19:56 Απάντηση: Μηχανοκίνητος αθλητισμός #2251You thought there would be a funny slogan here.
You just fell for one of my classical pranks.
Bazinga
-
11-09-19, 22:24 Απάντηση: Μηχανοκίνητος αθλητισμός #2252
Και που δεν έχω καταλάβει. Μέχρι τώρα ήξερα ότι το μονοθέσιο δεν μπορεί να ακολουθήσει από κοντά γιατί χάνει σε αεροδυναμική. Το tow το θυμόμουν σαν προσπέραση και όχι σαν κάνω τον γύρω σε απόσταση αλλά πίσω από από μονοθέσιο. Υπάρχει ένα golden distance που "μειώνειχ την αντίσταση του αέρα χωρίς να χάνουν σε αεροδυναμική;
Στο βίντεο ακολουθεί το μονοθέσιο για όλο τον γύρω.
-
11-09-19, 22:45 Απάντηση: Μηχανοκίνητος αθλητισμός #2253
Ο μπροστα που κοβει τον αερα, ισοδυναμει με το οτι δε τον τρως εσυ τον αερα στη μαπα για να σου δημιουργει αεροδυναμικη αντισταση... αυτο σε επιταχυνει στις ευθειες αλλα εχεις προβλημα στις στροφες και στα φρενα γιατι τοτε δεν εχουν επαρκη αερα οι πτερυγες για να σπρωχνουν το μονοθεσιο κατω και να στριβει/φρεναρει καλυτερα.
Ουσιαστικα θες εναν μπροστα σου συνεχεια στις ευθειες και να ...εξαφανιζεται οταν πλησιαζεις στα φρενα ή στις στροφες
-
11-09-19, 23:17 Απάντηση: Μηχανοκίνητος αθλητισμός #2254
Όπως λέει ο μνπ. Βοηθάει ο μπροστά γιατί σου σκίζει τον αέρα και το αυτοκίνητο που ακολουθεί έχει λιγότερη αντίσταση στον αέρα, οι αεροτομές δημιουργούν λιγότερο βάρος/λιγότερη πίεση στα λάστιχα = λιγότερο grip άρα πρέπει να εξαφανιστεί στα φρένα και στροφές
Ανάλογα την πίστα αλλάζει και ο ιδανικός χρόνος που "πρέπει" να ακολουθήσεις το προπορευόμενο για να λειτουργήσει όλο αυτό. Στην μονζα είναι κοντά στο δευτερόλεπτο για αυτό και τα καραγκιοζιλίκια που είδαμε το σαββατο. Περίπου το ίδιο και στο Βέλγιο.
Σε άλλες πίστες θα δεις να είναι ένα από τα δυο αμάξια μιας ομάδας μπροστά στην μεγάλη ευθεία της πίστας και μετά να κάνει στην άκρη (η να κάνει κανονικά τον γύρο και στην δεύτερη προσπάθεια να ανταλλάξουν ρόλους).
-
11-09-19, 23:25 Απάντηση: Μηχανοκίνητος αθλητισμός #2255
Ευχαριστώ άλλα είχα ότι ήταν κατανοητό ότι κατανοώ πως λειτουργεί η αεροδυναμική.
Αυτό που δεν ήξερα είναι το πώς έχει γίνει αντικείμενο εκμετάλλευσης στην διάρκεια ενός ολόκληρου γύρου. Παλαιότερα θυμάμαι ότι γινόταν με προσπέραση και η διαφορά στην τελική έδινε τον χρόνο αλλά τώρα φαίνεται νά κρατάει ολόκληρο γύρο, δηλαδή λιγότερη διαφορά αλλά σε περισσότερη διάρκεια. Φασούλι φασούλι γεμίζει το σακούλι. Μου έκανε εντύπωση γιατί αν κρατάει ολόκληρο γύρο, τότε αναρωτιέμαι πώς δεν θα χάνει στις στροφές σε μεγάλο ποσοστό; Μήπως έχουν βρει το αντίστοιχο του Goldie lock που από ότι κατάλαβα είναι 1δευτ σε Βέλγιο και μονζα; Εγώ πάντως δεν το θυμάμαι το tow για ολόκληρο γύρο σε σχέση με παλαιότερα χρόνια.
Βέβαια, φέτος με το YouTube άρχισα να ξαναπαρακολουθω περισσότερο.
-
11-09-19, 23:26 Απάντηση: Μηχανοκίνητος αθλητισμός #2256
φέτος άλλαξαν αεροτομές γιατί πετώντας των αέρα στα πλάγια (με τις λατέρνες που είχαν καταντησει οι αεροτομές) δημιουργούταν πολύ βρώμικος αέρας παντού και έτσι ήταν πολύ δύσκολη η προσπέραση. Τώρα ο αέρας πάει πάνω από το μονοθέσιο και έτσι δημιουργείται μια "σκισμή"
-
11-09-19, 23:27 Απάντηση: Μηχανοκίνητος αθλητισμός #2257
-
11-09-19, 23:31 Απάντηση: Μηχανοκίνητος αθλητισμός #2258
-
12-09-19, 08:25 Απάντηση: Μηχανοκίνητος αθλητισμός #2259
-
13-09-19, 20:47 Απάντηση: Μηχανοκίνητος αθλητισμός #2260
-
13-09-19, 23:09 Απάντηση: Μηχανοκίνητος αθλητισμός #2261
Αισθητικά δεν λένε κάτι. Ελπίζω να μην είναι αυτός ο κύριος λόγος που θέλουν την αλλαγή
Αν είναι να έχουν καλύτερη αίσθηση οι οδηγοί καλός να έρθουν. Αν κρατήσουν τα μονοθέσια μακριά από κερμπ ακόμα καλύτερα
Από πίεση τα φοβάμαι μην θέλει τίποτα 40+psi η pirelli και είναι σκληρότερα από τα κούτσουρα που βλέπουμε τώρα
-
14-09-19, 02:33 Απάντηση: Μηχανοκίνητος αθλητισμός #2262
Τωρα ειδα quali και αγωνα μαζι λογω αδειας. Οκ ειδε και λιγο χαρα ο αρουτης..Αναμενομενα και τα σχολια του. Καμια πραγματικη αξια για το τοπικο φυσικα γιατι ειναι τιφοζο και στερειται αντικειμενικοτητας.
Ειπαμε Σπα και Μοντσα θα κερδισει η Φερραρι και μετα θα επιστρεψει στην κανονικοτητα το θεμα. Ο Λεκλερ εξελισεται σε τσογλανακι νο 2. Αλλα αυτος δεν ειναι Μαξ να τα ακουει συνεχεια. Ειναι οδηγος της φερραρι...Δεν πειραζει..Φανηκε απο την αγγλια ποσο τον ετσουξε ο Μαξ στην Αυστρια.
Ο Φεττελ καλο αγωνα και αυτος.
Παντως τωρα που θα ερθει και Αλντο Κοστα τρεμουν ολοιOS1: Windows 10,MoBo:Gigabyte Aorus 7 X299, CPU:Ι9-7900X,RAM:G.Skill DDR4 64GB,GPU:MSI 3080 RTX ,PSU:Corsair HX1500i ,SSD1:Samsung 970PRO 512GB SSD 2: Sandisk Ultra 2 960GB,HDD:21 TB W/D, Case:CoolerMaster Cosmos 2,CPU Cooler:Corsair H150i Pro, Monitor: Samsung Odyssey G7 32',Various: Logitech Z550,Keyboard:Logi G915
-
14-09-19, 10:01 Απάντηση: Μηχανοκίνητος αθλητισμός #2263
ASFE, πιες κανα καφεδάκι, να πάνε κάτω τα φαρμάκια. Καταλαβαίνω τη πίκρα
Πως το είπε η FIA στην Αυστρία, hard racing ; Ε αυτό ήταν, αλλά έτσι ειναι, οταν τα κάνει ο Max ειναι μια χαρά,τότε μας αρέσει. Οταν τα κάνει οδηγός της Ferrari είναι Ferrari International Assistance.
Για αυτό το ευχαριστιόμαστε περισσότερο , να ξέρεις. Για τα ξυνισμένα σας σχόλια
Και όχι καρδιά μου, δεν ειναι τσογλανάκι ο Charles, απλά σου λέει κάτι απλό. Αν αφήνετε κάποιον να παίζει έτσι, θα παίξω και γώ έτσι.
Ειναι υποκρισία το να λες κάποιον τσογλάνι γιατι σκέφτεται έτσι. Αν δε σου αρέσει google και παράπονα στη FIA.Τελευταία επεξεργασία από το μέλος aroutis : 14-09-19 στις 10:09.
Feel free to attack the post. Do not feel free to attack the poster.
"If someone said to me that you can have three wishes, my first would have been to get into racing, my second to be in Formula 1, my third to drive for Ferrari" - Gilles Villeneuve
-
14-09-19, 11:58 Απάντηση: Μηχανοκίνητος αθλητισμός #2264
Ok τοτε.
Φυσικα αν στην θεση του Τσαρλς τα εκανε ο Μαξ και ο Χαμ τα ποστς σου θα ηταν εντελως διαφορετικα αλλα ας μην το κανουμε θεμα.
Οποτε για τους μελλοντικους αγωνες αν αδικιθει καποιος κοκκινος θα περιμενω ποστ σκληρου racing και μπραβο στον Χαμ κλπ.
Για να δουμεOS1: Windows 10,MoBo:Gigabyte Aorus 7 X299, CPU:Ι9-7900X,RAM:G.Skill DDR4 64GB,GPU:MSI 3080 RTX ,PSU:Corsair HX1500i ,SSD1:Samsung 970PRO 512GB SSD 2: Sandisk Ultra 2 960GB,HDD:21 TB W/D, Case:CoolerMaster Cosmos 2,CPU Cooler:Corsair H150i Pro, Monitor: Samsung Odyssey G7 32',Various: Logitech Z550,Keyboard:Logi G915
-
14-09-19, 13:55 Απάντηση: Μηχανοκίνητος αθλητισμός #2265
Deflect και τα μυαλά στα κάγκελα.
Για να το θέσω στη πραγματική του βάση, τα δικά σου μηνύματα θα ήταν κάπως έτσι
"Μα τι χερουκλες έχει ο Μαξ, τι οδηγάρα είναι, τι τσαμπουκαλής" και διάφορα ευτράπελα.
Αλλά όχι, ειπαμε, επειδή είναι ο Charles (και για την ακριβεια ο Charles που οδηγά στη Ferrari και που ΦΤΟΥ! νίκησε και απο πάνω), εμ ναι, πρέπει να κράξεις, πρεπει να πεις κάτι για να πεις.
Αλλωστε ακομα και ο Lewis είπε ΑΚΡΙΒΩΣ ότι είπε ο Charles στην Αυστρία.
Ειπα, και ξαναλέω, αν δε σου αρέσουν αυτοί οι κανόνες που μπήκαν για χάρη του Max (oh, yes!) , παράπνα στη FiA αλλά μη μου έρχεσαι να παραπονιέσαι για το τι ΛΕΩ και τι γράφω.
Feel free to attack the post. Do not feel free to attack the poster.
"If someone said to me that you can have three wishes, my first would have been to get into racing, my second to be in Formula 1, my third to drive for Ferrari" - Gilles Villeneuve
Bookmarks