Τελευταία παράταση για τα EURO I λεωφορεία του 1994 είναι τέλος του 2021. Δεν τραβάνε άλλο αυτά τα οχήματα, το βλέπω και σε αρκετά των γραμμών Α1-Α2-Α3. Η σκουριά πλέον είναι εμφανής παντού, και συνέχεια χαλάνε οι κινητήρες.
Edit: Μια φωτογραφία που "ψάρεψα" από το leoforeia.gr με τα επικείμενα μισθωμένα οχήματα της ΟΣΥ από την ΕΤΕ Leasing (Urbino και Crossway LE).
2 από τα μεταχειρισμένα που ήρθαν από το Bergen της Νορβηγίας. Προσέξτε τις 2 πόρτες που υπάρχουν από την πλευρά του οδηγού.
https://www.google.com/maps/contrib/...901384!3m1!1e1
Εμφάνιση 12.226-12.240 από 13039
-
26-03-21, 21:40 Απάντηση: Εφιάλτης στην τροχιά με τα τρένα (ΗΣΑΠ, ΜΜΜ) #12226
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Nassos83 : 26-03-21 στις 21:51.
-
26-03-21, 22:22 Απάντηση: Εφιάλτης στην τροχιά με τα τρένα (ΗΣΑΠ, ΜΜΜ) #12227
Στο Α3 σίγουρα είναι Mercedes του '94, σαν αυτό που ανέβασα. Στα Α1 και Α2 αποκλείεται. Μάλλον θα λες για τις "νταλίκες" Mercedes, με το ακορντεόν στη μέση. Αυτές είναι του '98-99. Αποκλείεται να αποσυρθούν τώρα, γιατί εκτός του ότι δεν είναι πολύ παλιά, υπάρχει τεράστια έλλειψη σε νταλίκες.
Κάποια από τα 12μετρα Irisbus που μπαίνουν στο Α1 είναι του 2004.
Υ.Γ. Έχουν όντως φέρει κάποια λεωφορεία που ανοίγουν και από τις 2 πλευρές. Ίσως ήταν σε βιομηχανίες ή αεροδρόμια. Υποθέτω ότι οι πόρτες αριστερά θα είναι κλειδωμένες εδώ.
-
26-03-21, 22:55 Απάντηση: Εφιάλτης στην τροχιά με τα τρένα (ΗΣΑΠ, ΜΜΜ) #12228
-
27-03-21, 00:44 Απάντηση: Εφιάλτης στην τροχιά με τα τρένα (ΗΣΑΠ, ΜΜΜ) #12229
Τα Α1 και Α2 είναι όντως αρθρωτά και του 1998-1999, η σκουριά σε αυτά πλέον αρχίζει και φαίνεται στο εσωτερικό των λεωφορείων. Και βγάζουν πολλά προβλήματα στους κινητήρες, γι'αυτό και αρκετές φορές βάζουν τα Solaris του 2009 ή, για τη γραμμή Α1, και τα "απλά" Irisbus.
-
27-03-21, 22:08 Απάντηση: Εφιάλτης στην τροχιά με τα τρένα (ΗΣΑΠ, ΜΜΜ) #12230
- Εγγραφή
- 20-06-2007
- Περιοχή
- Chicago, Illinois
- Ηλικία
- 32
- Μηνύματα
- 30.619
- Downloads
- 96
- Uploads
- 25
- Άρθρα
- 14
- Τύπος
- FTTH
- Ταχύτητα
- 1 Gbps
- ISP
- Nova
Εντωμεταξύ τα Solaris και τα Irisbus έχουν κάκιστη διαρρύθμιση, στενά και μίζερα.
Dies, died, will die.
Lived, lives, will live.
-
28-03-21, 01:19 Απάντηση: Εφιάλτης στην τροχιά με τα τρένα (ΗΣΑΠ, ΜΜΜ) #12231
LOL. Αυτό λέω εγώ για τα (ΕΛΒΟ) Mercedes GN (αρθρωτα). Ειδικά το δεύτερο μισό τους είναι χάλια, έχει σκαλοπάτια στις πόρτες, έχει έναν στενό διάδρομο και μόνο καθίσματα. Καθόλου χώρο για όρθιους επιβάτες και δυσκολεύεσαι να βγεις... Συν ότι αν κάτσεις κοντά στο κέντρο τους, χοροπηδανε σαν τραμπαλα στις λακούβες.
Υ.Γ. Την καλύτερη διαρρύθμιση για μένα την έχουν τα αρθρωτα Volvo του Σαρακακη. Έχουν πολύ χώρο για όρθιους επιβάτες και περισσότερη ελευθερία κινήσεων. Στα πλην το ότι είναι απελπιστικά άσχημα, έχουν χαλάσει σχεδόν όλα, βρωμάει πετρέλαιο μέσα και μπαίνει ζέστη από τον κινητήρα. Γι αυτό τους έχει βγει το παρατσούκλι "σόμπα".Τελευταία επεξεργασία από το μέλος MitsosDaBest13 : 28-03-21 στις 01:25.
-
28-03-21, 01:21 Απάντηση: Εφιάλτης στην τροχιά με τα τρένα (ΗΣΑΠ, ΜΜΜ) #12232
- Εγγραφή
- 20-06-2007
- Περιοχή
- Chicago, Illinois
- Ηλικία
- 32
- Μηνύματα
- 30.619
- Downloads
- 96
- Uploads
- 25
- Άρθρα
- 14
- Τύπος
- FTTH
- Ταχύτητα
- 1 Gbps
- ISP
- Nova
-
28-03-21, 01:42 Απάντηση: Εφιάλτης στην τροχιά με τα τρένα (ΗΣΑΠ, ΜΜΜ) #12233
Καλά, αυτά το χειμώνα γαλαρία ήταν τέλεια, απλά χοροπηδάνε όλη την ώρα.
-
28-03-21, 01:43 Απάντηση: Εφιάλτης στην τροχιά με τα τρένα (ΗΣΑΠ, ΜΜΜ) #12234
- Εγγραφή
- 20-06-2007
- Περιοχή
- Chicago, Illinois
- Ηλικία
- 32
- Μηνύματα
- 30.619
- Downloads
- 96
- Uploads
- 25
- Άρθρα
- 14
- Τύπος
- FTTH
- Ταχύτητα
- 1 Gbps
- ISP
- Nova
Nαι λίγο Allou fun park. 608 να πηγαινει με ταχύτητα F1 στου Ζωγράφου
Dies, died, will die.
Lived, lives, will live.
-
30-03-21, 12:42 Απάντηση: Εφιάλτης στην τροχιά με τα τρένα (ΗΣΑΠ, ΜΜΜ) #12235293 μεταχειρισμένα λεωφορεία με ηλικία μέχρι και 10 έτη πρόκειται να κυκλοφορήσουν στην Αθήνα το αμέσως επόμενο διάστημα, ενισχύοντας 16 τουλάχιστον λεωφορειακές γραμμές του ΟΑΣΑ που αντιμετωπίζουν προβλήματα συνωστισμού.
Η ΟΣΥ θα προμηθευτεί μέσω χρηματοδοτικής μίσθωσης (leasing) τα 293 αυτά οχήματα για περίοδο 3+1 ετών, ενώ στη συνέχεια θα έχει δικαίωμα αγοράς τους.
Σύμφωνα με όσα αναφέρονται, μέρος του διαγωνισμού που αφορούσε την προμήθεια 40 αρθρωτών 18μετρων λεωφορείων κηρύχθηκε άγονος καθώς δεν συγκεντρώθηκαν προσφορές. Ωστόσο, η ποσότητα των υπόλοιπων οχημάτων προσαυξήθηκε κατά 15% και έτσι ο συνολικός αριθμός των οχημάτων που θα μισθωθούν θα φτάσει τα 293: 243 12μετρα και 50 18μετρα αθρωτά.
Athenstransport.com
-
07-04-21, 18:42 Απάντηση: Εφιάλτης στην τροχιά με τα τρένα (ΗΣΑΠ, ΜΜΜ) #12236
- Εγγραφή
- 22-09-2003
- Μηνύματα
- 81.753
- Downloads
- 218
- Uploads
- 48
- Άρθρα
- 6
- Τύπος
- VDSL2
- Ταχύτητα
- 204800/20480
- ISP
- Wind
- Router
- Technicolor DGA4130
- SNR / Attn
- 6(dB) / 2.8(dB)
- Path Level
- Interleaved
We'll build a fortress to keep them out and in a world gone silent I'll be your sound and if they try to hurt you I'll tear them down I'm always with you now....
I forgot that I might see, so many Beautiful things
everything that has a beginning has an end
See the mirror in your eyes-see the truth behind your lies-your lies are haunting me See the reason in your eyes-giving answer to the why- your eyes are haunting me
-
07-04-21, 21:35 Re: Εφιάλτης στην τροχιά με τα τρένα (ΗΣΑΠ, ΜΜΜ) #12237
Ξέρουμε ποιες γραμμές θα γεμίσουν?
Όσο περισσότερο σου κλέβουν τη ζωή, τόσο σε ταΐζουν με έθνος και φυλή..
Εθνικισμός και μετανάστες
Μία τάξη, φυλετικά διαχωρισμένη
-
07-04-21, 21:57 Απάντηση: Εφιάλτης στην τροχιά με τα τρένα (ΗΣΑΠ, ΜΜΜ) #12238
Ξεκινάνε Παρασκευή. Οι γραμμές που ενισχύονται(?) είναι οι εξής:
• 051 «ΣΤ. ΥΠΕΡ. ΛΕΩΦ. ΚΗΦΙΣΟΥ – ΟΜΟΝΟΙΑ (μέσω ΑΚΑΔ. ΠΛΑΤ.),
• 224 ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ – ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ (ΠΟΛΥΓΩΝΟ),
• 813 (ΑΒΕΡΩΦ -ΠΡΟΥΣΣΗΣ),
• 211(ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ-ΑΚΑΔΗΜΙΑ)
• 550 (ΚΗΦΙΣΙΑ -Π. ΦΑΛΗΡΟ),
• 040 (ΣΥΝΤΑΓΜΑ- ΠΕΙΡΑΙΑΣ),
• 049 (ΠΕΙΡΑΙΑΣ -ΟΜΟΝΟΙΑ),
• Α7(ΣΤΟΥΡΝΑΡΗ -ΚΗΦΙΣΙΑ),
• Β2 (ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ – ΑΓΙΟΣ ΚΟΣΜΑΣ),
• Α3 (ΑΚΑΔΗΜΙΑ -ΓΛΥΦΑΔΑ),
• Α5 (ΑΚΑΔΗΜΙΑ – ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ -ΑΝΘΟΥΣΑ),
και τρεις διπλές που εξυπηρετούν τις ίδιες περιοχές: 622 (ΓΟΥΔΗ-ΑΝΩ ΓΑΛΑΤΣΙ) -815 (ΓΟΥΔΗ -ΤΑΥΡΟΣ), 136 (ΑΝΩ ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ -ΣΤ. ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ)- 137(ΑΝΩ ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ -ΣΤ. ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ) και 106 (ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑ -ΣΤ. ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ) - 126 (ΠΑΛ. ΦΑΛΗΡΟ -ΣΤ. ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ).
https://emea.gr/politiki/627439/xeki...n-tis-athinas/
-
08-04-21, 00:05 Απάντηση: Εφιάλτης στην τροχιά με τα τρένα (ΗΣΑΠ, ΜΜΜ) #12239
- Εγγραφή
- 20-06-2007
- Περιοχή
- Chicago, Illinois
- Ηλικία
- 32
- Μηνύματα
- 30.619
- Downloads
- 96
- Uploads
- 25
- Άρθρα
- 14
- Τύπος
- FTTH
- Ταχύτητα
- 1 Gbps
- ISP
- Nova
Σοβαρά το βλέπω αυτό;
Όλες (από ότι βλέπω) οι γραμμές (από την 1η λίστα) που παραθέτει ο mitsos, είναι όλες τώρα με διπλά αρθρωτά λεωφορεία και τα νέα λεωφορεία επίσης (σχεδόν όλα; ) είναι 12 μέτρων κι έχουν 2 πόρτες, ήτοι μία είναι για χρήση ελέω COVID.
Ξέρει κανείς αν θα έχουμε αρθρωτά ή θα γίνεται της αποκαλύψεως στα μικρά ;Dies, died, will die.
Lived, lives, will live.
-
08-04-21, 15:24 Απάντηση: Εφιάλτης στην τροχιά με τα τρένα (ΗΣΑΠ, ΜΜΜ) #12240
Διαβάζω στο φόρουμ του leoforeia.gr ότι από τη Δευτέρα ιδρύεται νέα γραμμή τρόλεϊ 7 "Ζάππειο-Άνω Πατήσια". Η οποία προσωρινά θα ονομάζεται Χ7 και θα βγαίνει με λεωφορεία του Βοτανικού (Mercedes C97.405Ν μάλλον), έως ότου είναι έτοιμοι οι νέοι οδηγοί τρόλεϊ.
- - - Updated - - -
Οι μοναδικές γραμμές που έχουν αρθρωτά, είναι οι 040, Α7, 550. Πριν από χρόνια είχαν και τα 049, Α3, Α5, αλλά λόγω ελλείψεων έβγαιναν με 12μετρα και μέχρι σήμερα.
Παρόμοια Θέματα
-
ΗΣΑΠ και κλιματισμός
Από No-Name στο φόρουμ Εκτός θέματοςΜηνύματα: 50Τελευταίο Μήνυμα: 20-05-07, 16:35 -
Με WiFi εξοπλίστηκαν όλα τα τρένα της GNER
Από lewton στο φόρουμ ΕιδήσειςΜηνύματα: 9Τελευταίο Μήνυμα: 30-10-06, 18:08 -
Μεγάλη Βρετανία: Τα τρένα της Virgin στοχεύουν σε 49Mbps ευρυζωνικότητας
Από aesir στο φόρουμ ΕιδήσειςΜηνύματα: 11Τελευταίο Μήνυμα: 27-09-06, 21:55 -
ΗΠΑ: Εξετάζεται η δυνατότητα Wi-Fi και σε τρένα
Από aesir στο φόρουμ ΕιδήσειςΜηνύματα: 12Τελευταίο Μήνυμα: 18-04-06, 10:04 -
Ο ευρυζωνικός δορυφόρος της Inmarsat μπήκε σε τροχιά
Από aesir στο φόρουμ ΕιδήσειςΜηνύματα: 0Τελευταίο Μήνυμα: 21-11-05, 16:46
Bookmarks