Εμφάνιση 1-2 από 2
  1. #1
    Εγγραφή
    17-01-2004
    Περιοχή
    L. A.
    Ηλικία
    58
    Μηνύματα
    4.506
    Downloads
    27
    Uploads
    0
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    49.996/4.981
    ISP
    Forthnet
    DSLAM
    Forthnet - Δ. ΜΕΓΑΡΟ
    Router
    ZTE h168n
    SNR / Attn
    10(dB) / 8(dB)
    Path Level
    Interleaved
    Καλά συνδεθήκαμε, τώρα όμως πως το κόβουμε πριν κόψουμε τις φλέβες μας?
    Δεν είναι μόνο οι διακοπές και όλα αυτά τα τραγικά που γίνοντε στο Καλαμάκι, που εδώ και δυο μήνες δεν μπορούν να βρουν τι φταίει, αλλά η αδιαφορία της εταιρείας που δεν απαντά στα email και όταν τους τηλεφωνείς και τους λες το κόβω δεν κάνουν καν τον κόπο να σε ρωτήσουν το γιατί, έτσι βρε αδερφέ για να δείξουν κάποιο ενδιαφέρον για τον πελάτη, να συζητήσουν το πρόβλημά του και να προσπαθήσουν να το πείσουν να παραμίνει στην εταιρεία τους.
    Τηλέφωνα αριστερά δεξιά χθες, κανείς στα κεντρικά δεν ήξερε και τελικά μου είπαν να πάρω στο 13800.
    Διαβάστε διάλογο:
    -Καλημέρα σας, μπορείτε να μου πείτε τι διαδικασίες χρειάζοντε για να διακόψω το ζίστο?
    -Είστε η κυρία τάδε?
    -Όχι κοπέλα μου, είμαι ο κύριος τάδε
    -Μισό λεπτό παρακαλώ....
    -.......
    -Ξέρετε θα πρέπει να μας καλέσει η κυρία τάδε για να της πούμε.
    -Συγνώμη, είμαι ο άντρας της, απλά η γραμμή του ΟΤΕ ήταν στο όνομά της, δεν μπορείτε να μου πείτε εμένα?
    -Όχι κύριε, μόνο στην ίδια.
    -Μα δεν κάνω τηλεφωνική αίτηση για διακοπή, απλά ζητώ να μάθω τις διαδικασίες, άλλωστε η ίδια θα υπογράψει, οπότε που είναι το πρόβλημα? Πέρα από αυτό η πληρωμή γίνετε με πιστωτική κάρτα δικιά μου, οπότε καταλάβατε ότι δεν σας καλεί κάποιος άσχετος με τη γραμμή.
    -Σας είπα κύριε, δυστυχώς δε γίνετε να πούμε σε σας την διαδικασία, μόνο στην ίδια, είναι πολιτική της εταιρείας.

    Δηλαδή για να καταλάβω, είναι κρατικό μυστικό αυτή η διαδικασία? Πέρα από αυτό δε θα έπρεπε να με περάσει σε κάποιον υπεύθυνο που να με ρωτήσει το πως και το γιατί? Του λες ότι φεύγω και σου λένε με τον τρόπο τους στο καλό?
    Επικοινωνιακά έχει πάρει 0 από την αρχή η Τελλας, ούτε πως να αποκτήσει πελάτες ήξερε, ούτε το πιο βασικό, πως να τους κρατήσει.
    Οία η Ηώ, ω Υιέ αεί Ει

  2. #2
    Εγγραφή
    17-11-2005
    Μηνύματα
    279
    Downloads
    2
    Uploads
    0
    μας φαγανε οι τυπικοτητες ,,ουσια μηδεν και αυτο δυστηχως ισχυει και στα ενδωτερα της εταιρειας και ολο αυτο το εισπρατει ο πελατης

Παρόμοια Θέματα

  1. Ερώτηση περι διακοπής
    Από sparky82 στο φόρουμ Nova ADSL
    Μηνύματα: 11
    Τελευταίο Μήνυμα: 30-07-08, 09:04
  2. Μηνύματα: 31
    Τελευταίο Μήνυμα: 26-03-08, 13:40
  3. Περι προστιμου διακοπης
    Από villasg στο φόρουμ Nova ADSL
    Μηνύματα: 7
    Τελευταίο Μήνυμα: 12-09-07, 21:06
  4. Κοστος διακοπης συνδεσης Zisto κλπ οροι
    Από pasas9 στο φόρουμ Nova ADSL
    Μηνύματα: 31
    Τελευταίο Μήνυμα: 26-11-06, 00:38

Tags για αυτό το Θέμα

Bookmarks

Bookmarks

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
  •  
  • Τα BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Το [IMG] είναι σε λειτουργία
  • Το [VIDEO] είναι σε λειτουργία
  • Το HTML είναι εκτός λειτουργίας