Σελ. 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση 1-15 από 39
  1. #1
    Εγγραφή
    23-02-2018
    Ηλικία
    25
    Μηνύματα
    10
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    ISP
    COSMOTE
    Ρε παιδιά τι θα γίνει πια με την έλλειψη δίκτυου; Έρχομαι από νησί στην Αθήνα ως πρωτοετης φοιτητής στο αιγαλεω σε πολύ κεντρική περιοχή,βρίσκω το σπίτι μου κάνω αίτηση στην κοσμοτε 21 Σεπτέμβρη για ιντερνετ μου λένε σε 2-3 μέρες θα έρθουν οι τεχνικοί.Και όμως ακόμα μετά από 6 μήνες είμαι χωρίς ιντερνετ λόγω ελειψης δικτύου.Εχω βαρεθεί να λήγει η αίτηση μου κάθε 2 μήνες και να την ανανεώνω και να μου λένε κιόλας ότι κάθε φορά που κάνω αίτηση η προταιροτητα μου πάει από το 0! Και περιμένω 6 μήνες! Δεν αντέχεται άλλο αυτή η κατάσταση,είναι αναγκαίο για τη σχολή μου καθώς είμαι σε σχολή μηχανικών πληροφορικής.Εχω κάνει καταγγελία στην ΕΕΤΤ η οποία μου είπε ότι προώθησε την καταγγελία στον ΟΤΕ.επισης έκανα ταυτόχρονα αίτηση στην βονταφον μπας με εξυπηρετήσει εκείνη αλλά χλωμό το βλέπω..γίνεται εν έτη 2018 να μην μπορεί να βρεθεί μια απλή τηλεφωνική γραμμή; Δεν αντέχω αυτό το μαρτύριο άλλο!

  2. #2
    Το avatar του μέλους MitsosLarissa
    MitsosLarissa Guest
    Αν δεν υπάρχει διαθέσιμη γραμμή στην περιοχή σου, αναγκαστικά θα περιμένεις ή θα βάλεις δορυφορικό internet από την Nova γιατί από 01/01/2017 είναι ο καθολικός πάροχος. Αυτό σημαίνει ότι η εταιρεία για τα επόμενα χρόνια θα εξυπηρετεί σύμφωνα με τους προβλεπόμενους κανόνες αιτήματα για παροχή τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών σε οποιοδήποτε σημείο της ελληνικής επικράτειας, όσο απομακρυσμένο και αν είναι αυτό από υφιστάμενα τηλεπικοινωνιακά δίκτυα.