Εμφάνιση 76-83 από 83
-
14-12-18, 17:23 Απάντηση: ΠΟΛ.1150 άρθρο 39α και Διαφορετικές τιμές με τιμολόγιο ή απόδειξη και φθηνά eshops #76
-
14-12-18, 18:43 Απάντηση: ΠΟΛ.1150 άρθρο 39α και Διαφορετικές τιμές με τιμολόγιο ή απόδειξη και φθηνά eshops #77
Βρήκα τον ποιητή που έγραφα παραπάνω. Δεν ξέρω αν είναι αυθαιρεσία του μαγαζιού να κάνει τόσο δύσκολη τη διαδικασία ή αν το τέρας είναι παιδί του νομοθέτη.
hnesne
-
14-12-18, 20:01 Απάντηση: ΠΟΛ.1150 άρθρο 39α και Διαφορετικές τιμές με τιμολόγιο ή απόδειξη και φθηνά eshops #78
Πρόσφατη αγορά τηλεόρασης από comelectric/ΣΟΥΛΙΟΣ, με τιμολόγιο, κανένα πρόβλημα. Ίδια τιμή με απόδειξη λιανικής. Σωστό κατάστημα!
-
14-12-18, 23:56 Απάντηση: ΠΟΛ.1150 άρθρο 39α και Διαφορετικές τιμές με τιμολόγιο ή απόδειξη και φθηνά eshops #79
Το Xiaomi Max 3. Είχε 260€ και θα έβγαινε 210. Πάντως οι μεγάλες αλυσίδες μέχρι στιγμής κάνουν τα στραβά μάτια. Ρώτησα σε Γερμανό και μου είπαν κανένα πρόβλημα. Η ανιψιά μου αγόρασε κάτι στην Πάτρα με τα χαρτιά του πατέρα της. Το μόνο που έκανε ήταν ένα τηλεφώνημα μέσα από το κατάστημα για την επιβεβαίωση και η πληρωμή έγινε από τη χρεωστική της κάρτα.
-
15-12-18, 01:31 Απάντηση: ΠΟΛ.1150 άρθρο 39α και Διαφορετικές τιμές με τιμολόγιο ή απόδειξη και φθηνά eshops #80
-
16-12-18, 12:01 Απάντηση: ΠΟΛ.1150 άρθρο 39α και Διαφορετικές τιμές με τιμολόγιο ή απόδειξη και φθηνά eshops #81
-
19-12-18, 01:13 Απάντηση: ΠΟΛ.1150 άρθρο 39α και Διαφορετικές τιμές με τιμολόγιο ή απόδειξη και φθηνά eshops #82
Ορίζουμε ως γραφειοκρατία οποιαδήποτε διαδικασία δεν σχεδιάστηκε σωστά (ή έστω δε βελτιώθηκε ακόμα) με αυτοματοποιημένα μέσα, ενώ είναι τεχνικά εφικτό. Η ΠΟΛ.1150 και το άρθρο 39 θα ήταν προς την σωστή κατεύθυνση ΕΑΝ σχεδιαζόταν & εφαρμοζόταν σωστά.
Πως θα συνέβαινε αυτό, κατά τη γνώμη μου; Ο επαγγελματίας με το ανάλογο "καθεστώς ΦΠΑ" θα έμπαινε στο taxis με τους κωδικούς του, θα έκανε generate ένα VAT exemption ID (ταυτοποιημένο στο ΑΦΜ του, που λήγει σε 24-48 ώρες και μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο 1 φορά), έπειτα θα προχωρούσε στη παραγγελία μέσω e-shop ή φυσικό κατάστημα, θα συμπλήρωνε το ΑΦΜ του και το ID στην παραγγελία, το κατάστημα θα επιβεβαίωνε ΑΜΕΣΑ τον συνδυασμό ΑΦΜ+ID και θα ολοκληρωνόταν η παραγγελία γρήγορα και αρκετά έγκυρα. Εάν ο πελάτης δε δικαιούται απαλλαγή ΦΠΑ, τότε απλά θα ήταν ανενεργό το generate ID στο taxis. Και φυσικά κατάχρηση της διαδικασίας αυτής ή μη εξουσιοδοτημένη έκδοση τέτοιων IDs από taxis τρίτων να επιφέρει σοβαρές ποινές.
Το πρόβλημα όμως είναι ότι ΔΕΝ εφαρμόζεται σωστά, κάποια e-shops έχουν λαλήσει διότι έχει πέσει το μπαλάκι πάνω τους και ζητάνε το μακρύ και το κοντό τους (από φόβο για πρόστιμα?), καθιστώντας την διαδικασία όχι απλά χρονοβόρα & γραφειοκρατική, αλλά αποτρεπτική. Δεν θεωρώ ότι φταίνε τόσο τα e-shops, αλλά η ίδια η διαδικασία που ζητάει έγγραφα και παροτρύνει σε γραφειοκρατία αντί για το αντίθετο.
Σε πρόσφατη έρευνα αγοράς κινητών για επιχείρηση, προέκυψαν διάφορα προβλήματα:
- πολλαπλά e-shops ζήτησαν ένα σωρό στοιχεία (φωτοτυπία ταυτοτήτων διαχειριστή/υπαλλήλου που θα παραλάβει την παραγγελία, έγγραφα που φαίνονται τραπεζικοί λογαριασμοί & υπογραφές) δημιουργώντας προβληματισμό σε περίπτωση διαρροής δεδομένων
- κάποια e-shops ζήτησαν υπεύθυνη δήλωση (για κάθε παραγγελία!) επικυρωμένη σε ΚΕΠ ή αστυνομικό τμήμα από τον νόμιμο εκπρόσωπο
- μερικά e-shops είχαν διαφορετική τιμή λιανικής με έκπτωση 20-30% η οποία δεν ισχύει για έκδοση τιμολογίου με/χωρις ΦΠΑ (και αναφέρεται και στους όρους τους), απ'ότι διάβασα αυτό είναι νόμιμο και δεν υπάρχει σχετική υποχρέωση αν και το βρίσκω ελαφρώς παράλογο
- 3 e-shops επιβεβαίωσαν τηλεφωνικώς/γραπτώς ότι θα χρειαστούν τουλάχιστον 10 με 15 εργάσιμες ημέρες για έλεγχο των στοιχείων + κάποιες ημέρες για έλεγχο του τραπεζικού εμβάσματος (ενδεικτικά για παραγγελία 18/12, εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης ήταν.. μέσα Γενάρη)
- 1 e-shop απέρριψε αίτημα άμεσης έκδοσης τιμολογίου (με επιβάρυνση ΦΠΑ!), με την αιτιολογία ότι μόνο με έλεγχο δικαιολογητικών μπορεί να εκδώσει τιμολόγιο για αυτές τις κατηγορίες προϊόντων (κινητά, tablets, laptops)
- 1 e-shop απαίτησε επίσκεψη σε κατάστημα για έκδοση τιμολογίου (και η τιμή θα ήταν καταστήματος και όχι site)
- 1 άλλο e-shop έκανε άτυπη τηλεφωνική ανάκριση (για ποιο λόγο ζητείται έκδοση τιμολογίου, με τι ασχολείται η επιχείρηση και εάν υπάρχει κωδικός δραστηριότητας που να δικαιολογεί κινητό!) μόνο που για αυτά τα θέματα η επιχείρηση είναι υπόλογη στην εφορία και όχι στο e-shop. Αφότου απαντήθηκαν επαρκώς οι πρώτες ερωτήσεις, υπήρξε άρνηση από τη πλευρά του πελάτη να συνεχιστεί αυτή η άτυπη ανάκριση και η κοπέλα -αν και ιδιαίτερα φιλική- αρνήθηκε να συνεχίσει τη διαδικασία ("ζητώ συγνώμη για την ταλαιπωρία αλλά δυστυχώς αυτές τις οδηγίες έχω").
Ενδεικτικά αναφέρω μερικά παραδείγματα δικαιολογητικών από e-shops για έκδοση τιμολογίου βάσει ΠΟΛ.1150 άρθρο 39α (μερικά e-shops που μοιάζουν τα ονόματά τους, πρόκειται για διαφορετικές επιχειρήσεις):
https://www.e-karavasilis.gr/index.php/el/payment.html
https://www.exeelectronics.gr/timolo...150-arthro-39a
https://www.phonegallery.gr/index.ph...iew&page_id=15
https://www.phonegallerystore.gr/pol-timologio/
https://www.kaizershop.gr/pol-1150-timologia
https://www.kaizerstore.gr/timologio-39a-pol-1150
https://www.mmplanet.gr/pages/ekdosi...ei-arthrou-39a
https://www.my24shop.gr/%CE%BF%CE%B4...CF%85-39%CE%B1
Και ας δούμε και το αγαπημένο μου (που τα έχει ωραία συγκεντρωμένα και τουλάχιστον εξηγεί ότι με ΦΠΑ είναι άμεση η έκδοση τιμολογίου, κατά τ'άλλα όμως... θεωρώ ότι είναι από τα πιο γραφειοκρατικά):
https://www.yomobile.gr/tropoi-plhrwmhs
ΑΓΟΡΑ ΣΥΣΚΕΥΩΝ ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΦΠΑ ΒΑΣΗ ΠΟΛ.1150/2017 (Κινητά τηλέφωνα - Κονσόλες για παιχνίδια - Ταμπλέτες Η/Υ και φορητοί υπολογιστές)
*Σε περίπτωση που επιθυμείτε τιμολόγιο με ΦΠΑ επικοινωνήστε μαζί μας διότι δεν χρειάζονται τα παρακάτω έγγραφα και η έκδοση ειναι άμεση*
Για αγορά των παραπάνω συσκευών με έκδοση τιμολογίου με απαλλαγή ΦΠΑ θα χρειαστείτε τα παρακάτω δικαιολογητικά και προϋποθέσεις:
1. Στοιχεία Φυσικού Προσώπου και Επιχείρησης από το Τaxis με πρόσφατη ημερομηνία εκτύπωσης σε εμφανές σημείο, το πολύ 1 ημέρα πριν την παραγγελία σας για Ατομικές Επιχειρήσεις - Ελ. Επαγγελματίες.
2. Στοιχεία Νομικού Προσώπου και Επιχείρησης από το Τaxis με πρόσφατη ημερομηνία εκτύπωσης σε εμφανές σημείο, το πολύ 1 ημέρα πριν την παραγγελία σας για Εταιρείες.
3. Αντίγραφο Έναρξης Εργασιών Επιχείρησης - Ελ. Επαγγελματία.
4. Γενικό Πιστοποιητικό εκπροσώπησης ΓΕΜΗ για Εταιρείες.
5. Καταστατικό Επιχείρησης για Εταιρείες.
6. Φωτοτυπία ταυτότητας ή άλλου νομιμοποιητικού εγγράφου Φυσικού Προσώπου για Ατομικές Επιχειρήσεις - Ελ. Επαγγελματίες ή του Νόμιμου Εκπροσώπου για Εταιρείες.
7. Επικυρωμένο έγγραφο τραπέζης που αποδεικνύει ότι ο λογαριασμός είναι Εταιρικός και ανήκει στο ίδιο ΑΦΜ.
8. Υπέυθυνη δήλωση (επικυρωμένη απο ΚΕΠ ή Αστυνομία )του Φυσικού Προσώπου για Ατομικές Επιχειρήσεις - Ελ. Επαγγελματίες ή Νομίμου Εκπροσώπου για Εταιρείες οτι είναι ενήμερος για την Αγορά / Παραγγελία.
9. Εξόφληση με Εταιρικό Τραπεζικό Λογαριασμό ή Τραπεζική κάρτα υποχρεωτικά με δικαιούχο το Φυσικό Πρόσωπο για Ατομικές Επιχειρήσεις - Ελ. Επαγγελματίες ή Νόμιμο Εκπρόσωπο για Εταιρείες.
10. Παραλαβή στο κατάστημα ή μέσω δέματος απο το ίδιο το Φυσικό Πρόσωπο ή Νόμιμο Εκπρόσωπο με επίδειξη ταυτότητας ή απο άτομο του οποίου θα χορηγηθεί εξουσιοδότηση με το γνήσιο της υπογραφής ( ΚΕΠ - αστυνομικό τμήμα ) και την ταυτότητά του ή το διαβατήριο του.
- Τα έγγραφα θα πρέπει να αποστέλλονται σε μορφή pdf σ’ ένα ενιαίο email στο Edit: [ e-mail καταστήματος ] για να διευκολύνεται ο έλεγχος από το νομικό τμήμα.
- Εφόσον ολοκληρωθεί ο έλεγχος , εκτιμώμενος χρόνος 10 εργάσιμες ημέρες, θα ακολουθήσει τηλεφωνική επικοινωνία μαζί σας για να προχωρήσετε ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ στο τραπεζικό έμβασμα.
- Σε περίπτωση που η επιχείρησή σας δεν ανήκει σε κανονικό καθεστώς ΦΠΑ, τότε το ΦΠΑ 24% θα χρεωθεί κανονικά στο τιμολόγιο.
- Σε περίπτωση που δεν έχουμε λάβει τα παραπάνω έγγραφα στο σύνολό τους (τα αντίστοιχα για Φυσικό ή Νομικο Πρόσωπο) εντός 24 ωρών απο τη παραγγελία ή δεν πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις η παραγγελία θα ακυρώνεται αυτόματα χωρίς καμία προειδοποίηση και το προιόν θα αποδεσμεύεται, ο πελάτης δε, θα ειδοποιείται με SMS.
ΠΡΟΣΟΧΗ
Για την επιβεβαίωση της ιδιότητας του υποκείμενου και του δικαιώματος έκπτωσης του αγοραστή, δηλαδή ότι είναι ενταγμένος στο κανονικό καθεστώς ΦΠΑ, ο πωλητής έχει υποχρέωση να ζητά από τον αγοραστή ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΦΟΡΟ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ. ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑΣ ΤΟΥ ΠΩΛΗΤΗ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΕΤΑΙ ΤΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΜΕ ΦΠΑ.
Εύχομαι πάντως να βελτιωθεί η διαδικασία σταδιακά και να λέμε του χρόνου τέτοιο καιρό "ήταν κάτι προσωρινό & αναγκαίο αλλά ευτυχώς τώρα απλοποιήθηκε προς όφελος όλων".Τελευταία επεξεργασία από το μέλος psyxakias : 19-12-18 στις 02:24.
-
19-12-18, 03:53 Απάντηση: ΠΟΛ.1150 άρθρο 39α και Διαφορετικές τιμές με τιμολόγιο ή απόδειξη και φθηνά eshops #83
Δεν ξέρω τον λόγο, αλλά είναι διαπιστωμένο απ' όλους όσους έχουν προσπαθήσει να αγοράσουν από σκρουτζομάγαζα (κινητά κυρίως), ότι τα συγκεκριμένα μαγαζιά κάνουν το παν για να μην κόψεις τιμολόγιο. Δεν είναι θέμα γραφειοκρατίας είναι καθαρά θέμα αποθάρρυνσης-σπάσιμου νεύρων του πελάτη ώστε τελικά μην αγοράσει. (Μισή ώρα μιλούσα με την κοπέλα για να μου εξηγήσει γιατί το κινητό που ήθελα να πάρω με τιμολόγιο χωρίς φπα ήταν πιο ακριβό από την τιμή λιανικής με φπα και στο τέλος δεν βγάλαμε συμπέρασμα -ούτε αυτή ήξερε-)
Και λέω ότι δεν είναι θέμα γραφειοκρατίας γιατί γνωστές αλυσίδες καταστημάτων (να μην αναφέρω ονόματα) θέλουν μόνο το χαρτί από το TAXIS με τα στοιχεία μητρώου επιχείρησης για να κόψουν τιμολόγιο.
Τα σκρουτζομάγαζα μόνο αγκαζέ στην εφορία δεν μας ζητήσανε να πάμε.
Έχουν περάσει δύο "του χρόνου" (ο νόμος αν δεν κάνω λάθος είναι του 17 και φτάσαμε 19) και δεν βλέπω να άλλαξε τίποτα.
Άλλα παιχνίδια παίζονται εδώ...
Παρόμοια Θέματα
-
Πρόβλημα με μπαταρία ή με το ACPI;
Από Subaru στο φόρουμ WindowsΜηνύματα: 4Τελευταίο Μήνυμα: 30-12-17, 21:26 -
[Other] Πρόβλημα με TP-LINK W9980 και αγορά νεου Router ή Modem/Router
Από kergaz στο φόρουμ ADSL, VDSL, FTTH & Broadband Hardware, routers, modems, κλπΜηνύματα: 3Τελευταίο Μήνυμα: 23-11-17, 16:26 -
Dell με AMD ή με Intel;
Από phantom77 στο φόρουμ Laptop, tablet και mobile computingΜηνύματα: 66Τελευταίο Μήνυμα: 08-11-17, 18:54 -
Αντικατάσταση τηλεφωνικού καλωδίου με Cat5 ή καλύτερο
Από Αναστάσιος1 στο φόρουμ ADSLΜηνύματα: 5Τελευταίο Μήνυμα: 03-08-17, 19:29 -
Προβλημα με οτε ή κατι αλλο;
Από chrislav3 στο φόρουμ COSMΟΤΕ ADSLΜηνύματα: 8Τελευταίο Μήνυμα: 17-05-17, 17:19
Bookmarks