Σελ. 1 από 4 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση 1-15 από 52
  1. #1
    Εγγραφή
    03-05-2018
    Μηνύματα
    31
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Τύπος
    VDSL2
    ISP
    Cosmote
    Router
    Tenda AC10U
    Question
    Γεια σας!
    Είμαι λίγο άσχετος με το θέμα οπότε ζητώ απεγνωσμένα τη βοήθειά σας.

    Μένω σε δυόροφο σπίτι με κοινή παροχή ρεύματος από μία γραμμή.
    Ο πάροχός μου είναι η Cosmote. Μέχρι στιγμής έχω ασύρματο internet μόνο στον επάνω όροφο (με το Speedport Entry 2i της Cosmote) αλλά μιας και ο κάτω όροφος θα κατοικηθεί σύντομα από συγγενή μου, θα ήθελα να έχει και αυτός πρόσβαση στο δίκτυό μου.

    Θα ήθελα παρακαλώ να μάθω ποιός είναι ο αποτελεσματικότερος τρόπος να μοιράσω το σήμα του δικτύου στους δύο αυτούς ορόφους.
    Δοκίμασα να το κάνω με ένα φθηνό wifi repeater της TP Link, κάτι που δε λειτουργεί πολύ καλά μιας και το σήμα που δίνει το router στο repeater είναι με το ζόρι μία γραμμή.

    Τι μπορώ να κάνω; Έχω στη διάθεσή μου το κεντρικό router (Speedport Entry 2i) που βρίσκεται στον επάνω όροφο, το παλιό μου router (ZTE H108NS), το Repeater (TP Link TL WA850RE) και μπορώ να αγοράσω ό,τι άλλο χρειαστεί.

    Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια!

  2. #2
    Εγγραφή
    15-06-2005
    Περιοχή
    Κάπου
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    377
    Downloads
    15
    Uploads
    0
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    102400/10240
    ISP
    Wind
    DSLAM
    Wind - ΚΩΣ
    Router
    AVM Fritzbox 7590
    SNR / Attn
    9(dB) / 10(dB)
    Path Level
    Interleaved
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από MarvinLock Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γεια σας!
    Είμαι λίγο άσχετος με το θέμα οπότε ζητώ απεγνωσμένα τη βοήθειά σας.

    Μένω σε δυόροφο σπίτι με κοινή παροχή ρεύματος από μία γραμμή.
    Powerlines... Η πιο αξιπιστη λύση αν μοιράζεστε την ιδια παροχη ρευματος.
    https://www.e-wireless.gr/TP-Link-AV...TL-PA4020P-KIT

    μετα ειναι ευκολο αν θες να συνδεσεις πανω στο ενα poweline ενα access point για να εχεις και wi-fi.