Εμφάνιση 1-6 από 6
  1. #1
    Εγγραφή
    15-06-2018
    Μηνύματα
    3
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    ISP
    ΟΤΕ Conn-x
    Καλησπέρα,

    Θέλω κάποιοα στιγμή να αναβαθμίσω το τοπικό μου δίκτυο. Αυτό που δεν ξέρω αν γίνεται είναι να ξεφορτωθώ τελείως το speedport plus που μου έχει δώσει η cosmote.
    Μιας και στην εξυπηρέτηση πελατών μου λένε οτι δεν δίνουν σκέτα modem, δεν ξέρω τι άλλες λύσεις υπάρχουν.
    Είμαι αρχάριος όσον αφορά τα δίκτυα, και δεν ξέρω αν μπορώ να χρησιμοποιώ το speedport μονο για modem, χωρίς να φαίνεται σαν συσκευή στο τοπικό δίκτυο.
    Σκέφτηκα να ρωτήσω εδώ πρώτα πριν φάω μία βδομάδα ψάχνοντας τα πάντα μόνος μου.

    Αρχικά αυτο που δεν ξέρω είναι αν έχω το speedport σε bridge mode, θα μπορώ να ξανασυνδεθώ στη συσκευή με το ip 192.168.1.1? Αν ναι, γίνεται να το απενεργοποιήσω
    τελείως και να μην μπορώ να συνδεθώ καθόλου, παρα μόνο αν γίνει reset? Ξέρω ότι η cosmote έχει back door για όλα τα ρούτερ που δίνει επομένως δεν θέλω να έχει καμία
    επαφή με το τοπικό μου δίκτυο.

    Δεν έχω σκεφτεί ακόμα σε τι θα πάω. Ίσως φτιάξω δικό μου, με pfsence και ενα HDD για να βάλω cashe, ή ίσως πάω σε 3 off-the-self router-firewall, με custom firmware
    για να απομονώσω τις IoT συσκευές που έχω. Και για wireless θα περιμένω να βγουν καινούρια AP απο Ubiquity με WP3.

    Ευχαριστώ.

    Υ.Γ. Λέω αρχάριος γιατί δεν έχω εφαρμώσει τίποτα στην πράξη. Μισοξέρω πολλά. Και οχι, ένα ρουτερ της Asus "να τελειώνω" δεν μου κάνει.

  2. #2
    Εγγραφή
    25-02-2005
    Περιοχή
    Αθήνα - Αμπελόκηποι
    Ηλικία
    60
    Μηνύματα
    25.371
    Downloads
    26
    Uploads
    5
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    110Mbps/11Mbps
    ISP
    ΟΤΕ Conn-x
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΓΗΡΟΚΟΜΕΙΟ
    Router
    Fritz 7590
    To Speedport μπορεί να παίξει μόνο ως modem, αν το ρυθμίσεις σε Bridge mode. Στην λειτουργία αυτή: