Η WIND ΕΛΛΑΣ Τηλεπικοινωνίες Α.Ε.Β.Ε. ανακοινώνει ότι από 2/7/18 θα ισχύουν οι παρακάτω τρόποι υπαναχώρησης από αίτηση φορητότητας:
Για τους οικιακούς πελάτες κινητής και σταθερής τηλεφωνίας:
- Μέσω τηλεφωνικής κλήσης προς τον αριθμό 13899* από τη γραμμή με τον αριθμό για τον οποίο έχει υποβληθεί αίτηση φορητότητας προς τη WIND.
- Έντυπα σε οποιοδήποτε κατάστημα της WIND, με την προσκόμιση ταυτότητας και την επισύναψη στην αίτηση φωτοτυπίας ταυτότητας.
Για τους εταιρικούς πελάτες κινητής και σταθερής τηλεφωνίας:
- Μέσω του wind.gr συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας, επιλέγοντας ως θέμα «Διαδικασία ακύρωσης / Υπαναχώρησης» και επισυνάπτοντας τα σχετικά δικαιολογητικά.
- Έντυπα σε οποιοδήποτε κατάστημα της WIND από το νόμιμο εκπρόσωπο της εταιρείας, με την προσκόμιση ταυτότητας και την επισύναψη στην αίτηση φωτοτυπίας ταυτότητας.
Από την ίδια ημερομηνία, 2/7/18, η δυνατότητα υπαναχώρησης από αίτηση φορητότητας μέσω φαξ καταργείται για όλους τους τύπους πελατών.
*Η χρέωση της κλήσης προς το 13899 καθορίζεται με βάση τον τιμοκατάλογο του παρόχου, από το δίκτυο του οποίου εκκινεί η κλήση.
Πηγή : Wind
Εμφάνιση 1-15 από 26
-
25-06-18, 14:58 Wind: Διαδικασία για την ακύρωση αίτησης φορητότητας #1
- Εγγραφή
- 22-09-2003
- Μηνύματα
- 81.859
- Downloads
- 218
- Uploads
- 48
- Άρθρα
- 6
- Τύπος
- VDSL2
- Ταχύτητα
- 204800/20480
- ISP
- Wind
- Router
- Technicolor DGA4130
- SNR / Attn
- 6(dB) / 2.8(dB)
- Path Level
- Interleaved
-
25-06-18, 15:37 Απάντηση: Wind: Διαδικασία για την ακύρωση αίτησης φορητότητας #2
Δηλαδή ή θα τρέχεις σε κατάστημα wind ή θα πρέπει να τους πληρώσεις την αναμονή στο Τηλεφωνικό Κέντρο.
-
25-06-18, 15:45 Απάντηση: Wind: Διαδικασία για την ακύρωση αίτησης φορητότητας #3
Συγνώμη κάτι που δεν το έχω καταλάβει με τις νέες αλλαγές της ΕΕΤΤ:
πλέον η υπαναχώρηση από αίτηση φορητότητας έχει να κάνει με τις συμβάσεις εκτός εμπορικού καταστήματος
ή έχει να κάνει και με τις συμβάσεις εντός εμπορικού καταστήματος;
Επειδή μπερδέψαμε τα μπούτια μας με την «υπαναχώρηση», την «ακύρωση», τις 14 μέρες, τα «εντός εμπορικού καταστήματος», «εκτός εμπορικού καταστήματος» κοκ.
-
25-06-18, 15:48 Re: Wind: Διαδικασία για την ακύρωση αίτησης φορητότητας #4
Zomg, επιτέλους τέλος το fax?
-
25-06-18, 16:00 Απάντηση: Re: Wind: Διαδικασία για την ακύρωση αίτησης φορητότητας #5
Κι εμένα αυτό μου γυάλισε!
Πάντως πρόσφατα έμαθα μέσα από random συζητήσεις πως ένας λόγος που συντηρείται το φαξ είναι πως αποτελεί τεκμηρίωση γιατί διαθέτει επάνω timestamps, τηλέφωνα κλπ. Με λίγα λόγια ότι έχει και το e-mail (στο οποίο μάλιστα έχεις λιγότερες δυνατότητες αλλοίωσης).You thought there would be a funny slogan here.
You just fell for one of my classical pranks.
Bazinga
-
25-06-18, 16:05 Απάντηση: Wind: Διαδικασία για την ακύρωση αίτησης φορητότητας #6
ΟΚ αλλά αίτηση ακύρωσης φορητότητας πλέον υφίσταται ως δυνατότητα για συμβάσεις εντός εμπορικού καταστήματος;
-
25-06-18, 16:09 Απάντηση: Wind: Διαδικασία για την ακύρωση αίτησης φορητότητας #7
-
25-06-18, 16:11 Απάντηση: Wind: Διαδικασία για την ακύρωση αίτησης φορητότητας #8
-
25-06-18, 16:14 Απάντηση: Wind: Διαδικασία για την ακύρωση αίτησης φορητότητας #9
@tro: Εδώ θα σου λυθούν όλες οι απορίες. Προφανώς με αυτή την αφορμή κάνει και την αλλαγή η Wind.
hnesne
-
25-06-18, 16:39 Απάντηση: Wind: Διαδικασία για την ακύρωση αίτησης φορητότητας #10"Επισημαίνεται ότι εάν η σύμβαση έχει συναφθεί σε κατάστημα της εταιρίας, ο συνδρομητής δεν έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει και συνεπώς, δεν μπορεί να ακυρώσει αίτηση φορητότητας αριθμού. "
αφού πλέον με τις νέες ρυθμίσεις δεν προβλέπεται ακύρωση ή υπαναχώρηση από συμβόλαιο που συνήφθη εντός εμπορικού καταστηματος.
Αν κάνω λάθος διορθώστε με.
-
25-06-18, 16:41 Απάντηση: Wind: Διαδικασία για την ακύρωση αίτησης φορητότητας #11
-
25-06-18, 16:50 Απάντηση: Wind: Διαδικασία για την ακύρωση αίτησης φορητότητας #12
δεν το λέει κάποιος απο την αρχή, πότε θα χρειαστούμε να κάνουμε κλήση στο νούμερο αυτό?
-
25-06-18, 16:57 Απάντηση: Wind: Διαδικασία για την ακύρωση αίτησης φορητότητας #13
Άμα θες να κάνεις υπαναχώρηση δηλαδή ακύρωσης της φορητότητας μέχρι 14 ημέρες από την στιγμή που θα υπογράψεις το συμβόλαιο . Μετά τις 15ημ θα ξεκινάει η διαδικασία φορητότητας και δεν θα υπάρχει η δυνατότητα ακύρωσης χωρίς ρήτρα αποχώρησης .
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος gamsgr : 25-06-18 στις 20:21.
-
25-06-18, 19:45 Απάντηση: Wind: Διαδικασία για την ακύρωση αίτησης φορητότητας #14
Διόρθωση 14 ημερολογιακές ημέρες. Ότι προβλέπει ο ευρωπαϊκός κανονισμός που ενσωματώθηκε σε νόμο της χώρας. Την 15η ημέρα ξεκινά η διαδικασία φορητότητας θέλεις δεν θέλεις.
-
25-06-18, 22:37 Απάντηση: Wind: Διαδικασία για την ακύρωση αίτησης φορητότητας #15
Γιατί όχι μέσω email στους οικιακούς;
| "Anyone can build a fast CPU.
| The trick is to build a fast system."
|____________Seymour Cray...
Παρόμοια Θέματα
-
Ακύρωση αιτήματος φορητότητας
Από emskan στο φόρουμ ADSLΜηνύματα: 2Τελευταίο Μήνυμα: 17-04-18, 08:45 -
Γιατί δεν κάνετε δεκτή την ακύρωση φορητότητας?
Από Justindim στο φόρουμ ADSLΜηνύματα: 9Τελευταίο Μήνυμα: 31-01-18, 11:19 -
ΕΕΤΤ: Νέα διαδικασία για την ακύρωση αιτημάτων φορητότητας
Από nnn στο φόρουμ ΕιδήσειςΜηνύματα: 75Τελευταίο Μήνυμα: 28-12-17, 01:12 -
Δημόσια Διαβούλευση για την τροποποίηση του Κανονισμού της Φορητότητας Αριθμών στην Ελληνική Αγορά
Από nnn στο φόρουμ ΕιδήσειςΜηνύματα: 31Τελευταίο Μήνυμα: 04-08-17, 10:33
Bookmarks