Σελ. 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση 1-15 από 17
  1. #1
    Εγγραφή
    19-09-2018
    Μηνύματα
    23
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    ISP
    Nova
    Καλησπέρα, είναι πρώτο μου μήνυμα στο φόρουμ. Δεν έχω ιδιαίτερα εξειδικευμένες τεχνικές γνώσεις αλλά δεν είμαι και εντελώς άσχετος όποτε ζήτω την υπομονή σας και τις γνώσεις σας.

    Έχω το εξής πρόβλημα, και πραγματικά σε λίγο θα φάω το καπέλο μου σαν τον ρομπαξ.
    Το σπίτι μου βρίσκεται κυριολεκτικά δίπλα από το κουτί του ΟΤΕ αν αυτό παίζει ρόλο και εγώ είμαι συνδρομητής της nova σε VDSL50. Έχω το κλασικό ρουτερ ZXHN H168Ν. Το πρόβλημα μου είναι το εξής θεωρητικά βλέποντας από το control panel του ρουτερ όντως πιάνω τα 50 που υπόσχονται. Σε μια καλή μέρα και το Speedtest βγάζει την ταχύτητα κοντινά σε αυτήν την τιμή (περίπου στα 45).
    Η χρήση που κάνω είναι κατά 90% από iPads (διαφόρων γενιών αλλά όχι πάνω από 2 χρόνια παλαιότητας) και 10% WiFi από MacBook Pro. Δεν χρησιμοποιώ καθόλου καλώδιο

    Μέσα στο σπίτι η κατάσταση είναι απογοητευτική. Μερικές φορές (δοκιμασμένο σε διαφορετικές συσκευές) δεν μπορούμε να ανοίξουμε ούτε βασική σελίδα στο safari. Έχω ένα repeater όπου το συνδέω σε έναν δορυφορικό δεκτή της CosmoteTV και το Ίντερνετ σέρνεται τόσο που δεν μπορώ να δω ούτε στο replay tv.
    Δοκίμασα διαφορετικά κανάλια στο ρουτερ με βάση το που είναι τα ρουτερ των γειτόνων τίποτα. Τα πρώτα λεπτά μετά που θα αλλάξει κανάλι το Ίντερνετ θα πετάει και μετά πάλι μαύρη μιζέρια. Δοκίμασα repeater στα δωμάτια μήπως και δε δουλεύει σωστά λόγο μειωμένου σήματος αλλά ακόμα χειρότερα όσο δούλευε το repeater,

    Να σημείωσω ότι το ρουτερ είναι δίπλα στο ασύρματο τηλέφωνο (με splitter) γιατί για τώρα αυτή είναι η μόνη μπριζα που δουλεύει
    Δεν θα έλεγα όχι στην αγορά ενός καλού ρουτερ αλλά φοβάμαι ότι θα το πάρω και φως δεν θα δω όποτε τζάμπα τα λεφτά του.

    Έχετε καμία σκέψη κατά νου;

  2. #2
    Εγγραφή
    20-07-2008
    Περιοχή
    Πετρούπολη
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    5.755