Εμφάνιση 1-3 από 3
  1. #1
    Εγγραφή
    17-04-2007
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    953
    Downloads
    96
    Uploads
    6
    Ταχύτητα
    10 MBps / 1024 KBps
    ISP
    Wind
    Router
    Technicolor TD5130
    Καλησπέρα σε όλους.
    Εδώ και ενάμιση χρόνο είμαι συνδρομητής VDSL στη Wind.
    Εκτός από μία βλάβη πριν λίγους μήνες που φτιάχτηκε μέσα σε μία-δύο μέρες (λογικό και ανθρώπινο) όλα ήταν καλά και παράπονο ουδέν από τις υπηρεσίες της εταιρίας. Από την Πέμπτη το μεσημέρι (22/11) ξαφνικά κόπηκε το ίντερνετ και το σταθερό τηλέφωνο ταυτόχρονα. Πήρα την τεχνική υποστήριξη και περίμενα, όπως είπαν, να επικοινωνήσουν μαζί μου. Επειδή δεν είμαι άσχετος με το άθλημα, έβαλα άλλο ρούτερ επάνω μήπως έφταιγε το δικό μου, αλλά ήταν ΟΚ. Επίσης, άλλαξα το τηλεφωνικό καλώδιο, αλλά κι αυτό μια χαρά. Υπέθεσα, λοιπόν, ότι το θέμα έίναι της εταιρίας και περίμενα να το χειριστούν.
    Όταν μετά πό δύο μέρες (24/11) τους πήρα πάλι, είπαν πως είχαν επικοινωνήσει μαζί μου (ψέμα) ενώ ουδέποτε έλαβα κλήση στο κινητό που τους είχα δώσει για επικοινωνία. Τους ρώτησα τι γίνεται και μου είπαν πως το "χειρίζονται" και πως πράγματι έβλεπαν ότι δεν υπάρχει καν γραμμή που να παίζει.
    Έκτοτε, παίρνω δύο φορές την ημέρα, ενώ θα έπρεπε να παίρνουν αυτοί και να ενημερώνουν, και όποιος βγαίνει στη γραμμή λέει το ίδιο ποίημα.
    "Δεν μπορώ να σας πω τίποτα άλλο εγώ, θα σας πάρουν τηλέφωνο". Αυτό, εδώ και τρεις ημέρες που τους παίρνω πρωί-βράδυ.
    Χθες, λοιπόν, δεν άντεξα πλέον και τους είπα-εννοώντας κάθε λέξη-πως αν δεν επικοινωνήσουν μαζί μου σήμερα το πρωί, θα διαβάσουν τα χαμπέρια τους εδώ.