Σελ. 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση 1-15 από 19
  1. #1
    Εγγραφή
    24-12-2018
    Περιοχή
    Σολάρι Κέρκυρας
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    15
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    4996/49998 kbps
    ISP
    OTE
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΚΕΡΚΥΡΑ
    Router
    Draytek + Asus
    SNR / Attn
    11.9(dB) / 5.2(dB)
    Path Level
    Interleaved
    Καλημέρα στο forum. Καλά Χριστούγεννα να έχουμε όλοι. Λόγω του ότι είμαι κάπως άσχετος σε θέματα δικτύων και routers θα ήθελα τις γνώσεις σας και τις συμβουλές σας. Έχω οικιακό internet του ΟΤΕ το οποίο και πρόσφατα αναβάθμισα σε VDSL 50. Έχω επίσης το standard modem/router που δίνει ο ΟΤΕ. Λόγω online gaming (και επειδή έχω ψηθεί να ξηλωθώ πάλι χαχα) σκέφτομαι να αγοράσω ένα router 'επιδόσεων' / gaming. Σκέφτομαι το ASUS DSL AC88U αλλά εδώ είναι που έχω μπερδευτεί ... το συγκεκριμένο είναι modem/router (σαν του ΟΤΕ) οπότε το συνδέω κανονικά με καλώδιο από τον τοίχο ? Έχω δεί και άλλα όμως τα οποία είναι σκέτα ρούτερς και τα οποία απαιτούν μόντεμ... έχουμε και λέμε λοιπόν ...

    1) Είναι καλή περίπτωση το ASUS ?
    2) Εάν πάρω ένα που δεν είναι και μόντεμ μαζί θέλω ξεχωριστό μόντεμ ? εάν ναί πρέπει να είναι και αυτό συγκεκριμένων χαρακτηριστικών ή κάποιο ότι να ναι ? (στο skroutz δεν βρήκα σκέτα μόντεμ).
    3) Που πουλάνε σκέτα μόντεμ ? Δεν βρήκα από το λίγο που έψαξα παρά μόνο στο ebay και ήταν και κάπως ακριβά.
    4) Τι θα μου προτείνατε ?

    Σας ευχαριστώ πολύ ...

  2. #2
    Το avatar του μέλους sdikr
    sdikr Guest
    Καλησπέρα

    1) Είναι αρκετά καλά router, δουλεύουν καλά χωρίς να χρειαστεί πολύ πείραγμα ή ρυθμίσεις
    2) ναι θα χρειαστείς κάποιο modem, αλλά σχεδόν όλα τα modem/router (ακόμα και του OTE) έχουν δυνατότητα να δουλέψουν σαν bridge ή με pppoe passthrough όποτε μπορούν να αναλάβουν τον ρόλο του απλου Modem
    3) Δεν έχω ψάξει, συνήθως βάζω κάποιο παλιό Modem/router, φέρνει η draytek τα 130 .