Σελ. 1 από 5 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση 1-15 από 68
  1. #1
    Εγγραφή
    11-02-2019
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    3
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    ISP
    Cosmote
    Router
    Speedport 2i
    Γεια σας, είμαι αρχάριος και χρειάζομαι τη γνώμη σας στο εξής:

    αυτή τη στιγμή έχω VDSL2 50 γραμμή me Speedport 2i και θέλω να πάω σε πλήρες σύστημα της Ubiquiti. Δηλαδή Speedport 2i --> Ubiquiti USG UniFi --> Ubiquiti Unifi Switch 8 (US-8-60W) --> Ubiquiti AP AC Lite. Φαντάζομαι ότι για μερικούς μπορεί να είναι υπερβολή και κόστος αλλά για εμένα είναι απόλυτη παραμετροποίηση του δικτύου μου και έλεγχος (Firewall, Qos, VLANs) καθώς και ευκαιρία για εκμάθηση του συστήματος της Ubiquiti. Οι απορίες μου είναι:

    1. Να κρατήσω το Speedport 2i η να ζητήσω το Speedport Plus με κριτήριο τα Gb ports, μιας και λογικά θα το έχω σε passthrough? Το έχει υλοποιήσει κάποιος άλλος?
    2. Θα έχω θέμα με την Cosmote TV?
    3. Αυτή τη στιγμή δεν χρησιμοποιώ VoIP στο μέλλον όμως υπάρχει αυτή η πιθανότητα πως θα δουλέψει αυτό?

    ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων για το χρόνο και τις απαντήσεις σας....

  2. #2
    Το avatar του μέλους sdikr
    sdikr Guest
    Για 50αρα γραμμή δεν χρειάζεται το plus, δεν θα έχεις θέμα με το tv φτάνει να συνδεθεί στην θύρα stb του router, αν στο μέλλον πας σε voip πάλι με το Passthrough μπορεί να δουλέψει με την χρήση διπλού Login ενα στο speedport και ενα στον εξοπλισμό σου με pppoe call

  3. #3
    Εγγραφή
    11-02-2019
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    3
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    ISP
    Cosmote
    Router
    Speedport 2i
    Ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση!!!! Έχεις μήπως γνώμη για το setup που σκέφτομαι?

  4. #4
    Εγγραφή
    28-12-2006
    Μηνύματα
    17
    Downloads
    1
    Uploads
    0
    Ταχύτητα
    51200/5120
    ISP
    ΟΤΕ Conn-x
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΚΕΡΑΜΕΙΚΟΣ
    Router
    Speedport Entry 2i
    SNR / Attn
    9.1(dB) / 23.5(dB)
    Path Level
    Interleaved