Εμφάνιση 1-2 από 2
  1. #1
    Εγγραφή
    18-02-2019
    Μηνύματα
    0
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    ISP
    ΟΤΕ Conn-x
    Καλησπέρα, είμαι φοιτητής και εργαζόμουν στον ιδιωτικό τομέα. Στις 31/1 έληξε η σύμβαση μου και με ενημέρωσαν ότι δεν θα με ανανέωναν, αλλά επειδή είχα ζητήσει φοιτητική άδεια μου είπε πως θα με ανανέωνε μέχρι τις 20/2, έτσι ώστε να έχω μαζέψει τις βεβαιώσεις για τη δουλειά. Σήμερα που πήγα, μου έδωσε ένα χαρτί που έλεγε για τη μεταβολή του μιαθού και μου είπε πως θα πληρωθώ διαφορετικά. Εγώ από τις 30/1 μέχρι και τις 20 δεν έχω ξαναδουλέψει και τα κεφτά της άδειας θα τα πάρω από τον ΟΑΕΔ. Θα πληρωθώ και με τον μισθό και με την άδεια;

  2. #2
    Εγγραφή
    19-01-2008
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    307
    Downloads
    35
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL
    ISP
    HOL
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από manpap97 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλησπέρα, είμαι φοιτητής και εργαζόμουν στον ιδιωτικό τομέα. Στις 31/1 έληξε η σύμβαση μου και με ενημέρωσαν ότι δεν θα με ανανέωναν, αλλά επειδή είχα ζητήσει φοιτητική άδεια μου είπε πως θα με ανανέωνε μέχρι τις 20/2, έτσι ώστε να έχω μαζέψει τις βεβαιώσεις για τη δουλειά. Σήμερα που πήγα, μου έδωσε ένα χαρτί που έλεγε για τη μεταβολή του μιαθού και μου είπε πως θα πληρωθώ διαφορετικά. Εγώ από τις 30/1 μέχρι και τις 20 δεν έχω ξαναδουλέψει και τα κεφτά της άδειας θα τα πάρω από τον ΟΑΕΔ. Θα πληρωθώ και με τον μισθό και με την άδεια;
    Από ότι θυμάμαι, η φοιτητική άδεια ισχύει μόνο για τις μέρες εξετάσεων. Πολύς κόσμος έπαιρνε όλη την εξεταστική για να κάτσει να διαβάσει, αλλά πληρώνεσαι μόνο τις μέρες εξετάσεων. Τουλάχιστον αυτό ίσχυε back in my day
    Τ'απολωλότα πρόβατα τα φάγανε οι λύκοι
    κι'αυτά που μείναν στο κοπάδι τα έφαγε ο βοσκός

Bookmarks

Bookmarks

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
  •