Σελ. 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση 1-15 από 20
  1. #1
    Εγγραφή
    10-08-2007
    Μηνύματα
    63
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Καλησπέρα σας,

    Πριν 2 μέρες παρέλαβα το υβριδικό router του ΟΤΕ και το έχω συνδέσει με ικανοποιητικά μέχρι στιγμής αποτελέσματα δεδομένης της πρότερης ταχύτητας που με το ζόρι έφτανε τα 5 mbps.
    Παράλληλα διαθέτω και ένα Mikrotik RB2011UiAS-2HnD-IN το οποίο θέλω να το βάλω πίσω από το router του ΟΤΕ και να μπορέσω να αντλήσω όλη την ταχύτητα του υβριδικού ώστε να την διαμοιράσω στις ethernet και το wlan του Mikrotik.
    Επειδή είμαι σχετικά αρχάριος στα Mikrotik, μπορεί κάποιος να με βοηθήσει και να μου υποδείξει αναλυτικά τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσω για την υλοποίηση αυτή;
    Για παράδειγμα, σε τί mode θα μπεί το Mikrotik, ποιό router θα κάνει κλήση PPPoE, τί διευθύνσεις θα πάρουν οι θύρες και ποιούς κανόνες πρέπει να θέσω;
    Ελπίζω μόνο να γίνεται...
    Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων για τις όποιες απαντήσεις!

  2. #2
    Εγγραφή
    31-05-2007
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.884
    Downloads
    6
    Uploads
    0
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    110000/11000
    ISP
    Cosmote
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΤΕΡΨΙΘΕΑ
    Router
    Fritz!Box 7590
    Καλή ερώτηση αλλά δεν νομίζω να γίνεται,
    τουλάχιστον όχι ώστε να κάνει το dual-wan το routeros.
    Αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος plz.
    *ίσως* γίνεται αν στήσεις το 1ό wan με pppoe πάνω στην xDSL του isp,
    και μετά + lte modem/stick με την sim της υπηρεσίας για το 2ό wan,
    οπότε θα μπορούσες να κάνεις το multi-wan στο mikrotik,
    αλλά πιθανότατα θα είναι κλειδωμένη η sim της υπηρεσίας στο cpe του isp.
    Έχει δοκιμάσει κανείς τίποτα αντίστοιχο?
    Disclaimer:
    Any views or opinions expressed represent the official view of the voices in my head.

  3. #3
    Εγγραφή
    25-02-2005
    Περιοχή
    Αθήνα - Αμπελόκηποι
    Ηλικία
    60
    Μηνύματα
    25.371
    Downloads
    26
    Uploads
    5
    Τύπος
    FTTH