Εμφάνιση 1-5 από 5
  1. #1
    Εγγραφή
    06-04-2019
    Ηλικία
    27
    Μηνύματα
    2
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    ISP
    Wind
    Αρχικά να πω μερικά πράγματα για εμένα,είμαι φοιτητής στο τμήμα πληροφορικής του ΕΚΠΑ και θα ήθελα να ασχοληθώ με τις βάσεις δεδομένων ως αντικείμενο,στη σχολή ασχολούμαστε ως ένα βαθμό με το αντικείμενο κάνοντας εξόρυξη δεδομένων χρησιμοποιώντας python,δημιουργώντας σχεσιακά μοντέλα και κάνοντας εξόρυξη δεδομένων από βάση με queries(sql myworkbench και κάποια python),και κάνουμε και ένα μάθημα που λέγεται Υλοποίηση βάσεων δεδομένων και χρησιμοποιούμε C. Οι ερωτήσεις που έχω να κάνω είναι οι εξης:

    Θεωρώ ότι οι γνώσεις που χρείαζεται κάποιος για να δουλέψει στο αντικείμενο δεν είναι αντίστοιχες με αυτές που μου παρέχει η σχολή(χωρίς να λέω οτί δε βοηθάει) οπότε θα ήθελα να ξέρω τι άλλες γνώσεις απο κάποιον που έχει εμπερία στο αντικείμενο.

    Τι δουλειές μπορώ να κάνω και ποιες είναι οι απολαβές και πόσο γρήγορα θα μπορέσω να βρω δουλειά στο τομέα αν έχω τα απαραίτητα εφόδια.

    Θα ήθελα να ξέρω αν κάποιος έχει δουλέψει σε κάποια μεγάλη διεθνή εταιρεία τα requirements.

    Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

  2. #2
    Εγγραφή
    12-06-2011
    Μηνύματα
    7.760
    Downloads
    4
    Uploads
    0
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    500/50 + 250/80
    ISP
    Ote/Vodafone
    Router
    Pf plus/nokia - mu5001 5G
    Τι βιασυνη ειναι αυτή? Πρωτα μπουσουλαμε, μετά περπαταμε και μετα τρεχουμε.
    Μπορει οτι ασχολεισαι να μην ειναι ακριβως εμπορικό, αλλα στη φαση που εισαι δεν εχει σημασια.
    Παρε το πτυχιο, κανε και κανα μεταπτυχιακό και θα τη βρεις την ακρη.

  3. #3
    Εγγραφή
    13-11-2011
    Περιοχή
    Χολαργός
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    1.447
    Downloads
    1
    Uploads
    0
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    24000 / 4500
    ISP
    Wind
    DSLAM
    Wind - ΧΟΛΑΡΓΟΣ
    Path Level
    Interleaved