Εμφάνιση 1-3 από 3
  1. #1
    Καλημέρα σας. Βοηθήστε με σας παρακαλώ γιατί είμαι λίγο άσχετη.
    Θέλω να πάρω ασύρματα ίντερνετ από έναν γείτονα μου. Είναι σε απόσταση 10 μέτρων.
    Έχω μια κεραία Qtech netq 3000.
    Το ερώτημα μου είναι πως μπορώ να κάνω αναμετάδοση σήματος μέσα στο σπίτι για κινητό Η/Υ και smart TV .
    Ευχαριστώ

  2. #2
    Εγγραφή
    13-02-2004
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    17.114
    Downloads
    4
    Uploads
    0
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    200/200 Mbps
    ISP
    Inalan FTTH
    Router
    CRS109-8G-1S-2HnD+HapAC2
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Μυρτω Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλημέρα σας. Βοηθήστε με σας παρακαλώ γιατί είμαι λίγο άσχετη.
    Θέλω να πάρω ασύρματα ίντερνετ από έναν γείτονα μου. Είναι σε απόσταση 10 μέτρων.
    Έχω μια κεραία Qtech netq 3000.
    Το ερώτημα μου είναι πως μπορώ να κάνω αναμετάδοση σήματος μέσα στο σπίτι για κινητό Η/Υ και smart TV .
    Ευχαριστώ
    καλημέρα, η κεραια που εχεις παρει είναι για να πιανεις απλα σημα για την συσκευή που την βαζεις οποτε δεν γινεται αυτό που θες να κανεις.
    Πρεπει να βαλεις ένα μηχανημα να είναι κατι σαν αναμεταδότης δλδ wireless repeater αν παιζει σε client mode τοτε παιρνει και wireless και βγαζει σε ethernet.
    Υπαρχουν πολλα μοντελα συνηθως είναι wireless access points και παιζουν και σε τετοια modes.
    Πολλα καλα με καλες τιμες εχει η tplink.
    Ριξε μια ματια στο skroutz να εχουν δυνατοτητα wireless repeater όμως και client mode.
    Αυτή την στιγμη δεν μπορω να το ψαξω παραπανω.

  3. #3
    Εγγραφή
    20-07-2008
    Περιοχή
    Πετρούπολη
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    5.753
    Downloads
    12
    Uploads
    0
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    220/22
    ISP
    NOVA
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Μυρτω Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλημέρα σας. Βοηθήστε με σας παρακαλώ γιατί είμαι λίγο άσχετη.
    Θέλω να πάρω ασύρματα ίντερνετ από έναν γείτονα μου. Είναι σε απόσταση 10 μέτρων.
    Έχω μια κεραία Qtech netq 3000.