Σελ. 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση 1-15 από 40

Θέμα: sony vaio VGN N11M

  1. #1
    Εγγραφή
    02-02-2007
    Μηνύματα
    408
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    ISP
    Forthnet
    Καλημέρα, έχω ενα laptop sony vaio VGN N11
    Αντιμετωπίχω μεγάλο πρόβλημα με την ταχύτητα του υπολογιστή. 'Εχει μνήμη 512, αλλά είναι εξαιρετικά αργός πχ. ακόμα και το άνοιγμα ενός αρχείου word κάνει10 δευτερόλεπτα. Ασε που όταν ανοίξω 2, 3 αρχεία μαζί π.χ. ενα antivirus μαζί με οποιοδήποτε άλλο κάνει κανά 2 λεπτο να ανοίξει το καινούριο αρχείο.


    μήπως φταίει κανά πρόγραμμα; αρχικά δεν ήταν τόσο αργό, έχω αγανακτήσει.


    Γενικά είναι λειτουργικό το πρόβλημα ή είναι από τη φύση του έτσι αργό;
    Μήπως φταίει κάτι άλλο; είμαι λίγο άσχετος με αυτά.

    Έχω όλες τις τελευταίες εκδόσεις antivirus, spyware, system cleaner κτλ. Δεν νομίζω να οφείλεται σε αυτό το προβλημα.
    Το χρησιμοποιώ για internet serfing κυρίως και χρήση του office τραγούδια, κτλ.
    Ti να κάνω, υπάρχει ελπίδα;
    8 μήνες αναμονή για σύνδεση με 2play!!!

  2. #2
    Το avatar του μέλους Skaf
    Skaf Guest
    Ποιό λειτουργικό έχεις; Ποιό antivirus;
    Αν μπορείς, βάλε 1 GB μνήμης και θα το χαρείς το μηχάνημα πολύ περισσότερο. Γενικά, έλεγξε τα πρόγραμματα που ξεκινούν αυτόματα κατά την εκκίνηση (π.χ. με το EasyCleaner), έλεγξε με τη βοήθεια του PageDefrag αν είναι κατακερματισμένο το αρχείο swap (pagefile.sys) και βάλε να κάνει ανασυγκρότηση κατα την εκκίνηση αν έχει πάνω απο ενα κομμάτι. Τέλος, κάνε μια ανασυγκρότηση των υπολοιπων αρχείων με το αντίστοιχο εργαλείο των Windows.
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Skaf : 04-07-07 στις 12:26.

  3. #3
    Εγγραφή
    29-03-2005
    Μηνύματα
    2.384
    Downloads
    34
    Uploads
    0
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από billy14 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλημέρα, έχω ενα laptop sony vaio VGN N11