define upscaled γιατι και το anisotropic upscaler ηταν στην ουσια..
Εμφάνιση 3.076-3.090 από 3101
Θέμα: Console vs PC gaming
-
30-04-25, 10:34 Απάντηση: Console vs PC gaming #3076
-
30-04-25, 11:19 Απάντηση: Console vs PC gaming #3077
- Εγγραφή
- 20-06-2007
- Περιοχή
- Chicago, Illinois
- Ηλικία
- 33
- Μηνύματα
- 31.017
- Downloads
- 96
- Uploads
- 25
- Άρθρα
- 14
- Τύπος
- FTTH
- Ταχύτητα
- 1G/0.5G
- ISP
- Nova
Πρώτος πραγματικός h/w upscaler σε κονσόλα ειναι αυτός στο Switch 2 σε λιγους μήνες και ειναι DLSS.
For those who come after.
-
30-04-25, 14:32 Απάντηση: Console vs PC gaming #3078
To ps4 pro ομως εκανε hardware image upscaling με temporal checkerboarding και μαλιστα καλυτερα απο παλαιοτερες μεθοδους software checkerboarding που χρησιμοποιουσαν interpolation (a.k.a. μυριζω τα νυχια μου).Αλλα και παλι το κοροϊδευατε...
Tensor cores δεν έχει ούτε καν το PS5 pro. Έχει κάποια μεσοβέζικη λύση, ως συνήθως, που ανάλογα το workload, άλλοτε δουλεύει καλά και άλλοτε όχι. Γιατί χρησιμοποιεί gpu resources.
Αλλος χρειαζεται να ξυπνησει,οι 2c/4t i3 2xxx ειχαν ελαφρως καλυτερο multithread και υπερδιπλασιο single thread performance απο τους jaguar των κονσολων αλλα και παλι ηταν χειροτεροι στο gaming.
Με τις ρυθμισεις στα ταρταρα λεμε...
Κι ομως κανανε,επειδη ειχαν αδυναμους 8 core cpus (απο τους οποιους ηταν διαθεσιμοι οι 7) αναγκασανε τις game engines να αξιοποιησουν περισσοτερα απο τα 4 threads των mainstream cpus που μας ταϊζε η intel για μια δεκαετια.Που και αυτα εγιναν παραπανω απο 2 threads λογω των gen 7 console cpus.
Μια κονσολα εχει κυκλο ζωης 7 χρονια,προφανως και χρειαζεσαι αλλαγη ολοκληρης πλατφορμας στο pc σε αυτο το διαστημα αλλιως δεν θα παιζεις καλυτερα αλλα χειροτερα.Ωραιο το παραμυθι με την μακροζωϊα του i5 sandybridge λογω των αδυναμων gen 8 console cpus αλλα ακομα κι αυτος στην οκταετια αρχισε να γινεται long in the tooth για ΑΑΑ gaming,ειδικα αν ηθελες να παιζεις καλυτερα.
Μπορεις,αλλα με stutters εχεις ΠΑΝΤΑ εξ'ορισμου προβλημα με το frame pacing.
Δεν ξερω τι εννοεις με το shimmering αν εχει να κανει με το upscaling δυστυχως ειναι μονιμο προβλημα των software upscalers ειτε στο pc ειτε στην κονσολα.Παντως το shader compilation stutter στο pc μονο προσωρινο δεν το λες αφου ειναι μονιμο προβλημα τα τελευταια 5 χρονια.Το οτι διορθωνεται μετα απο καποια patches (που προφανως και δεν γινεται παντα) δεν λεει κατι αφου το προβλημα παραμενει σε καθε νεο game.Κι ακομα κι οταν το φτιαχνουν χρειαζεται να περιμενεις καθε φορα το shader compliation load σε καθε νεο patch η αλλαγη drivers,που οπως καταλαβαινεις δεν ειναι ιδανικο για δημοφιλεις multiplayer τιτλους που εχουν συνεχη updates.
Φυσικα αν εδωσαν για gaming pc τουλαχιστον 4 φορες το κοστος ενος xbox 360 core.Που και παλι δεν εφταναν αν μιλαμε για pc hardware του 2005 και νεοτερους τιτλους οπως gta 4 που ηθελε quad core,ετσι?
Για πολλοστη φορα και στα ταρταρα να εριχνες τις ρυθμισεις χωρις quad core δεν πηγαινες πανω απο 20 fps με dual core της εποχης κι ας ειχες σκασει 3000 ευρω για pc του 2005 αντι για τα 300 του xbox 360.Βασικα και με dual core του 2008 και παλι δεν εφτανες τα 30 fps.
- - - Updated - - -
Προφανως αν δεν ειχε gpu division δεν θα ειχαν λογο να την επιλεξουν οι κονσολες,αλλα ας μην ξεχναμε ποσο υπερογκα χρυσοπληρωσε την ati.Στους τοκους του συγκεκριμενου δανειου αρχισαν τα οικονομικα προβληματα της amd κι ειναι κι ο σοβαροτερος λογος που δεν ειχε να επενδυσει απο νωρις σοβαρο χρημα σε general purpose gpu software οπως η nvidia.Για την ακριβεια οι υπερογκες καθυστερημενες επενδυσεις στο συγκεκριμενο τομεα δημιουργησαν και τα νεοτερα οικονομικα της προβληματα.Σε καθε περιπτωση οι κονσολες ηταν προφανως μερος της λυσης κι οχι του προβληματος.
-
14-05-25, 19:30 Απάντηση: Console vs PC gaming #3079
-
15-05-25, 12:34 Απάντηση: Console vs PC gaming #3080
- Εγγραφή
- 20-06-2007
- Περιοχή
- Chicago, Illinois
- Ηλικία
- 33
- Μηνύματα
- 31.017
- Downloads
- 96
- Uploads
- 25
- Άρθρα
- 14
- Τύπος
- FTTH
- Ταχύτητα
- 1G/0.5G
- ISP
- Nova
Πολύ ανησυχητικό ότι έχει μόλις 9GB διαθέσιμα για τα games. Σημειωτεον το Series S εχει 8GB διαθεσιμα και με διπλασιo memory bandwidth. Γιατί να χρειάζεται 3GB για το OS το Switch 2;For those who come after.
-
16-05-25, 16:19 Απάντηση: Console vs PC gaming #3081
Θα έχει Ampere gpu, με 1536 cores. H 3060ti έχει 4864 και είναι μια χαρά με 8GB. To bandwidth που του λείπει είναι το πιο ανησυχητικό. Η 3060ti έχει 448GB sec σε σχέση με τα 102GB docked του switch 2.
Με λίγα λόγια, η nvidia έπιασε πάλι την καλή. Θα πουλήσει τεχνολογία 5 ετών πλέον, για καινούρια. Και η Nintendo θα συνεχίσει να κοροιδεύει.
Καλά σε σχέση με τις ανύπαρκτες ή software λύσεις των υπόλοιπων κονσολών, ναι μια χαρά θα είναι.
Ρώτα το google.
https://www.google.gr/search?q=does+...e+tensor+cores
Στο ξαναείπα.
https://www.ign.com/articles/sony-is...s-for-everyone
και το συζήτησαν και εδώ.
Είναι αναγκαστική λύση, λόγω transistor budget και backwards compatibility, το οποίο έδωσε, χαμηλότερης ποιότητας upscaling.
To checkerboarding, δεν είναι upscaler. Είναι checkerboarding. Γεμίζει την εικόνα με τρύπες και προσπαθεί να τις γεμίσει.
Οι i3 δεν ήταν gaming επεξεργαστές και ουδέποτε τους χρησιμοποίησα στις αντιρρήσεις μου. Εγώ για τον 2500Κ έλεγα πάντα.
Επίσης οι i3 είχαν τη μισή cache από τους i5, που εκείνοι ήταν όντως gaming επεξεργαστές.
Το ότι ακόμα και οι i3, είχαν καλύτερο gaming στις περισσότερες περιπτώσεις, είχε να κάνει με το πόσο χάλιας ήταν ο Jaguar. Σε ultra multithreaded παιχνίδια, μπορεί ο Jaguar να ήταν καλύτερος. Μεγάλη νίκη, δε μας ενδιαφέρει. Οι i3 είναι για office. Οι παλιοί i3. Οι νέοι είναι πολύ πολύ καλύτεροι.
Τα τάρταρα του PC, ήταν το ultra nightmare της κονσόλας.
Ναι για τους upscalers μιλάω, που χρησιμοποιούνται ΟΥΤΩΣ η ΑΛΛΩΣ και στην κονσόλα. Και μάλιστα σε χειρότερη έκδοση πολλές φορές. ΠΧ FSR 2.2 στην κονσόλα για το Kingdom Come Deliverance II, 3.1 στο PC.
Αλλά στο PC έχεις DLSS4 access με 185 ευρώ με RTX 3050. Όχι με 800 για PSSR.
O 2500K και λοιποί Sandy Bridge, ακόμα παίζουν παιχνιδάκια. Μπορεί το ΑΑΑ να γίνεται πιο μακρινό όνειρο, αλλά σίγουρα δεν είναι άχρηστοι. Έχει πολύ μεγάλη διαφορά, η καμπύλη χρήσης ενός Sandy vs την καμπύλη χρήσης του PS3 και του PS4.
Θα σου το πω αλλιώς. Ο Sandy Bridge τρέχει God of War/Spiderman και Avowed/Hellblade/Starfield, ενώ το PS5 και το XBOX series X όχι και τα δυο μαζί!
Ο ίδιος Sandy Bridge έκανε σκόνη τον Jaguar.
Επίσης ο ίδιος Sandy Bridge, υπήρχε τρία χρόνια μέσα στη ζωή του PS3 και αν έκανε σκόνη τον Jaguar με τα σημερινά 0 fps, σκέψου αναλογικά τι έκανε στον μπούρδα τον Cell. Αν δεν καταλαβαίνεις φίλε, για τι μεγέθη μιλάμε, δε φταίω εγώ.
- - - Updated - - -
Άλλο πράγμα το anisotropic και άλλο ο upscaler. Βασικά καμία σχέση.
Το anisotropic κάνει πιο καθαρά τα textures, ειδικά υπό γωνία σε βάθος. Το upscaling κάνει rendering σε χαμηλότερη ανάλυση και σου πετάει το αποτέλεσμα στην ανάλυση της οθόνης σου.PC1:14600kf, 4070ti, z690, PC2:8600k, rx 6600, z370, PC3:2700k, GTX 1070, P67
PC4:12600kf, rx9070, B760, PC5:4770k, rtx3060ti, z97, PC6:Lenovo Thinkcentre M71E
Work PC, 13500, GTX 970, B660
Reviews: ATI 4870X2, ΑΤΙ 4850,test GTX 970 σε 3 CPUs
-
16-05-25, 20:31 Απάντηση: Console vs PC gaming #3082
Ειπα οτι εχει AI κι οχι tensor cores.Απο το link σου “rather than use a discrete unit for machine learning, the roughly 300 TOPs of processing power was added directly to the WGP (Sony’s streaming multiprocessor)”.Το γεγονος οτι ενσωματωνονται στην custom gpu δεν σημαινει οτι δεν υπαρχουν αλλο αν αντιστοιχουν στο 50% της αποδοσης της rx 9070 (300 vs 584 int8 tops) η αλλιως ειναι αναμεσα απο 3090 και 4060ti.Eνδεικτικα παντως επειδη εκανες συγκρισεις με rdna 3 η rx 7900 xtx εχει μολις 124 int8 tops και μοντελα χαμηλοτερα της rx 7900 δεν διαθετουν καν αναλογο hardware.Οσον αφορα την τελικη ποιοτητα εικονας ολοι οι upscalers (hardware η software) υποφερουν αρχικα,αν και λιαν συντομως το pssr θα βελτιωθει σημαντικα.
Και τo checkerboarding image upscaler ειναι απλως οπως ειπες γεμιζει κενα αντι να μαλακωνει τα edges,και μαλιστα το temporal checkerboarding του ps4 pro ειναι hardware based upscaling χωρις interpolation με εξαιρετικα αποτελεσματα για hardware του 2016. https://www.youtube.com/watch?v=ljgCy4Y2sHc
Το οτι οι ομολογουμενως αδυναμοι jaguar cpus των gen 8 κονσολων ειχαν καλυτερη κι οχι χειροτερη gaming αποδοση απο i3s με ελαφρως καλυτερο multithread και υπερδιπλασιο singlethread performance λεει παρα πολλα για τους zen 2 cpus των gen 9 κονσολων που τοσο ειρωνευεσαι.
Sure thing boss,αλλωστε το ειδαμε και στο gta5 και λιαν συντομως και στο gta6.
Ολοκληρο το pc με την rtx 3050 ξεπερνα κατα πολυ το κοστος του ps5 και πλησιαζει εκεινο του ps5 pro.Η διαφορα ειναι οτι το ps5 pro εχει hardware upscaler αποδοσης rtx 3090...
Οπως ειχε πολυ μεγαλη διαφορα το κοστος ενος gaming pc vs εκεινων του xbox 360 και του ps4.
Το xbox 360 βγηκε το 2005 με κοστος 300$ αν το συγκρινω με pc hardware μολις 3 ετων πριν πεφτω σε pc του 2002 με pentium 4 cpu που κοστιζε μοναχη της οσο ολοκληρη η κονσολα που προφανως τoν εκανε σκονη.Οπως ειπες κι ο ιδιος "Αν δεν καταλαβαίνεις φίλε, για τι μεγέθη μιλάμε, δε φταίω εγώ".
- - - Updated - - -
Επισης "You Can('t) Build a PS5 Equivalent PC in 2025".In other words οχι μοναχα θα σου κοστισει ΠΟΛΥ πιο ακριβα αλλα εχεις και μοναχα το 75% της αποδοσης...
You Can('t) Build a PS5 Equivalent PC in 2025
-
16-05-25, 23:03 Απάντηση: Console vs PC gaming #3083
Ναι αλλά με το PC κάνεις κι άλλες δουλειές, ναι αλλά οι κονσόλες είναι FPS capped στα 30, 60 και 120 FPS, ναι αλλά το upscaling δεν είναι το ίδιο με κάρτα που κοστίζει όσο όλη η κονσόλα, ναι αλλά αν κάθεσαι στο μισό μέτρο σε 55αρα TV βλέπεις το πιξέλιασμα κτλ κτλ κτλ...
-
17-05-25, 09:50 Απάντηση: Console vs PC gaming #3084
- Εγγραφή
- 03-03-2004
- Περιοχή
- Ankh-Morpork, Discworld
- Ηλικία
- 40
- Μηνύματα
- 23.110
- Downloads
- 1
- Uploads
- 0
- Άρθρα
- 4
- Τύπος
- VDSL2
- Ταχύτητα
- 100/40 Mbps
- ISP
- Deutsche Telekom
- Router
- FRITZ!Box 7560
Εγώ πρόσφατα είπα να παίξω λίγο Blue Prince στο PC και με κούρασε. Γύρισα τρέχοντας και άραξα στον καναπέ να το απολαύσω με το χειριστήριο στο χέρι.
ΥΓ. Το έχω στο game pass με play anywhere, επομένως τα saves συγχρονίζονται.
-
17-05-25, 12:44 Re: Console vs PC gaming #3085
το καινούριο Switch είναι τάφος από επιδόσεις δυστυχώς. Αν όμως έχει καλή αυτονομία στη μπαταρία τότε οκ μια χαρά. Ίσως είναι καιρός να δώσει FG στις Ampere η nvidia
Antec P280 | beQuiet S9-700 | Arctic Liquid Freezer II 240 | MSI X470 Gaming Pro Max | R9 5900X | 3600CL16 32GB | RTX3070 | XPG8200Pro | ROG PG258Q
-
17-05-25, 13:43 Απάντηση: Re: Console vs PC gaming #3086NetBSD Rocks!
http://www.netbsd.org
-
18-05-25, 12:01 Re: Απάντηση: Re: Console vs PC gaming #3087
Antec P280 | beQuiet S9-700 | Arctic Liquid Freezer II 240 | MSI X470 Gaming Pro Max | R9 5900X | 3600CL16 32GB | RTX3070 | XPG8200Pro | ROG PG258Q
-
18-05-25, 22:42 Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Console vs PC gaming #3088NetBSD Rocks!
http://www.netbsd.org
-
18-05-25, 23:07 Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Console vs PC gaming #3089
- Εγγραφή
- 03-03-2004
- Περιοχή
- Ankh-Morpork, Discworld
- Ηλικία
- 40
- Μηνύματα
- 23.110
- Downloads
- 1
- Uploads
- 0
- Άρθρα
- 4
- Τύπος
- VDSL2
- Ταχύτητα
- 100/40 Mbps
- ISP
- Deutsche Telekom
- Router
- FRITZ!Box 7560
Να δούμε τι θα γίνει. Φοβάμαι ότι η ψηλή τιμή θα κάνει τη ζημιά της.
Το 2017 βγήκε και με μια παιχνιδάρα που όλοι ήθελαν να παίξουν. Εγώ είχα να παίξω video games από το 2008 που έφυγα από την Ελλάδα και πήγα και αγόρασα Switch όταν μου έδειξε ο αδερφός μου ένα βίντεο του Breath of the Wild.
-
19-05-25, 12:36 Απάντηση: Console vs PC gaming #3090
Bookmarks