Καλημέρα στους συνφορουμίτες!
Στην επιχείρηση έχουμε ΟΤΕ, και μας κάηκε το τηλ. κέντρο (βλάβη τροφοδοτικού - πλακέτας τροφοδοτίας).
Μας πρότειναν από τον ΟΤΕ μια λύση δική τους, εταιρείας FONtevo (άγνωστη σε εμένα, πρέπει να είναι πολύ νεοσύστατη), μοντέλο Commander 6000. Πιο πριν αυτό που είχαμε ήταν το Aastra Detewe Opencom 130.
Και έχω και άλλη μια προσφορά για ένα Panasonic, μοντέλο NS500
Σαν δυνατότητες αυτό που θέλουμε είναι:
Να συνδεθούν επάνω 3xISDN συνδέσεις (+1 μελλοντικά να υπάρχει πρόβλεψη). Αυτές τώρα, η 1 είναι κανονικά ISDN, οι 2 όμως είναι μέσω "ευρυζωνικής" τηλεφωνίας και γίνεται μετατροπή από κάποιο oxygen router της cosmote.
Εσωτερικά: 24 αναλογικές συσκευές.
Αυτό που σκέφτομαι εγώ είναι αφενός το υψηλό κόστος, αφετέρου ότι παντρευόμαστε μια αρκετά κλειστή λύση, ό,τι και να θες να κάνεις πληρώνεις για έξτρα κάρτες και εκεί μέχρι ένα όριο. Πχ παίρνει μέχρι 5 κάρτες, οι 3 θα είναι για τα εσωτερικά αναλογικά, 1 για τα FXO ISDN, άντε να θες μελλοντικά να κάνεις και κάτι άλλο πχ να προσθέσεις κάποιες voip πάει έκλεισες.
Επίσης έχουμε μια πρόταση από άλλη εταιρεία για 30 κανάλια φωνής με PRI σύνδεση από οπτική ίνα, καλό είναι να έχουμε και αυτό το ενδεχόμενο υπόψη αν κάνουμε την μετάβαση.
Τι θα προτείνατε σε εξοπλισμό, να επιλέξω κάποια από τις ανωτέρω λύσεις ή να πάω σε κάτι ανοικτού τύπου σε freepbx με τα ανάλογα gateways (και ποια!)...
Εμφάνιση 1-15 από 30
-
18-11-19, 11:56 Πρόταση για λύση τηλεφωνικού κέντρου #1www.paniliakos.net (πάει το έχω εγκαταλείψει εδώ και χρόνια) -Πυργολέ ολέ Ομαδάρα μου τρελαίνομαι!
-
18-11-19, 12:04 Απάντηση: Πρόταση για λύση τηλεφωνικού κέντρου #2
Για ανοιχτό λογισμικό θα πρέπει να έχετε έναν γάτο που να ασχολείται συνεχώς, αλλιώς θα βρεθείτε με χρεώσεις πολύ μεγαλύτερες από το κόστος του τηλεφωνικού κέντρου.
Βέβαια αν ο γάτος εξαφανιστεί, μπορείτε να βρείτε άλλον γάτο, ανοιχτό λογισμικό είναι αυτό..
Καιρός να εγκαταλείψετε το isdn και να περάσετε σε voip, δεν αξίζει επένδυση σε isdn
Δεν έχω να σου προτείνω λύση για voip pbx" Ούτε λαχανικά δεν θα φόρτωνα. "
----
No fm radio ?
No headphone jack ?
Sorry no phone.
-
18-11-19, 12:12 Απάντηση: Πρόταση για λύση τηλεφωνικού κέντρου #3
Αν είσαι διατεθειμένος να μεταβείς σε τεχνολογία VoIP, τότε υπάρχουνε οικονομικές λύσεις ανοιχτού χαρακτήρα με την προϋπόθεση οτι υπάρχει κάποιος να ασχοληθεί με την υλοποίηση και την συντήρηση της εγκατάστασης.
Οι παλιομοδίτικες λύσεις (αναλογικά εσωτερικά + ISDN trunks) νομίζω πως κοστίζουν πλέον περισσότερο απ'ότι εξυπηρετούνε, κι αυτό θα επιδεινώνεται όσο περνάνε τα χρόνια και θεωρούνται "εξεζητημένα" και legacy ...
-
18-11-19, 12:32 Απάντηση: Πρόταση για λύση τηλεφωνικού κέντρου #4
Με δεδομενο οτι λυσεις opensource οπως freepbx κοστιζουν 0 ευρω ποσες φορες παραπανω μπορει να κοστισει?
ΑΠο κει και περα, επειδη το voip pbx ειναι software only, αν καταργηθουν και τα αναλογικα εσωτερικα, η ολη λυσει απαιτεί μονο συσκευες, poe switch και configuration.
Και ενα σχετικα αξιοπιστο hardware να το τρεχει.
-
18-11-19, 12:51 Απάντηση: Πρόταση για λύση τηλεφωνικού κέντρου #5
Το κόστος είναι σχετικό! Για παράδειγμα, αυτή τη στιγμή έχουμε μια εταιρεία με 24 εσωτερικά που δεν δουλεύουν από την Παρασκευή που κάηκε το κέντρο, πόσο κόστος είναι αυτό για μια εταιρεία που βασίζεται πολύ στο τηλέφωνο;
Οπότε θέλουμε μια λύση να δουλέψει άμεσα με την υπάρχουσα υποδομή, με την προοπτική να αλλάξουμε σε Voip προσεχώς.
Επίσης το open source ξέρω πολύ καλά ότι δεν σημαίνει δωρεάν, είμαι διατεθειμένος να πληρώσω σε support κλπ αλλά κερδίζω στο ότι δεν είμαι δεσμευμένος από λύσεις που λένε βάλε μέχρι 16voip και μετά βάλε και άλλα τόσα για να βάλεις άλλες 16, και μετά δεν παίρνει άλλη επέκταση γιατί έκλεισε η εταιρεία ή δεν την υποστηρίζει ο αντιπρόσωπος στην Ελλάδα και τρέχα να βρεις...
Γενικά κοιτάζω μια ισορροπία να κάνουμε την δουλειά μας άμεσα και να έχουμε όμως και προοπτική για υποστήριξη μελλοντικά, μην "παντρευτούμε" μια φόλα, και ακριβή μάλιστα!www.paniliakos.net (πάει το έχω εγκαταλείψει εδώ και χρόνια) -Πυργολέ ολέ Ομαδάρα μου τρελαίνομαι!
-
18-11-19, 13:02 Απάντηση: Πρόταση για λύση τηλεφωνικού κέντρου #6
Αμεσα παιζει να αλλαξετε οτι καηκε στο υπαρχον κεντρο.
Ολα τα αλλα δεν μπορει να ειναι αμεσα.
Γενικοτερα το να πας σε λυση voip χωρις να εισαι προετοιμασμενος να παιξεις voip end to end θα σε οδηγησει σε ακριβα gateways και υψηλο κόστος.
Εκτος απο support, θα πρεπει να πληρώσεις και καποιον να σου κάνει μια μελέτη υλοποίησης και στη συνέχεια να την υλοποιήσει.
open source δεν σημαινει ολα τσαμπα.
Παντως για 3 isdn οτε το να πας σε λυση voip trunk απο τον οτε ειναι το recommended.
-
18-11-19, 13:20 Απάντηση: Πρόταση για λύση τηλεφωνικού κέντρου #7www.paniliakos.net (πάει το έχω εγκαταλείψει εδώ και χρόνια) -Πυργολέ ολέ Ομαδάρα μου τρελαίνομαι!
-
18-11-19, 13:49 Απάντηση: Πρόταση για λύση τηλεφωνικού κέντρου #8
Η συνδεση σου οπως λες ειναι ηδη μεσω ευρυζωνικης, δλδ voip. Σου εχει βαλει στην ακρη ο οτε ενα κουτι που το μετατρεπει σε isdn.
Παρακαμπτεις το κουτι και πας απευθειας. Οτι ειχες πριν εχεις και μετα.
Ουσιαστικα ενα sip κεντρο κανει απευθειας sip trunk συνδεση με το ims του οτε. Ουτε κουτακια, ουτε μετατροπες, ουτε τιποτε.
Δοκιμασμενο απο πολλους.
Απο κει και περα το να πεταξεις τα αναλογικα και να παρεις φτηνα ip phones ειναι λιγο πολυ συγκρισιμο με το (single point of failure) analog gateway...
-
18-11-19, 14:29 Απάντηση: Πρόταση για λύση τηλεφωνικού κέντρου #9
Εδώ ο άνθρωπος διορθώνει την αριθμητική.
0*1.000.000=1.000.000 €
Κάτσε καλά, γνωρίζεις πόσο στοιχίζουν οι δορυφορικές κλήσεις σε πλοία ?
Να μην σου πω για αριθμούς ηυξημένης χρέωσης στο εξωτερικό.
Ανοιξε εσύ τρύπα, να δούμε ποιός θα μπεί, χρέωση δικιά σου ..
Εδώ κάποτε είχε φύγει υπάλληλος από τον Ταλούμη, κι όταν πήραν πρέφα τι γίνεται, τρέχαν να κλήσουν τις ντίζες ..
Γιατί νομίζεις ο ΟΤΕ πλήρωσε άντερα να αγοράσει λογισμικό που συγκρίνει την προηγούμενή σου κατανάλωση με την τωρινή ?
Αν (νομίζω) η τωρινή φτάσει την τριπλάσια της προηγούμενης και πάνω από ένα ποσό, σε παίρνουν τηλέφωνο αν έχεις κάνει εσύ τα τηλεφωνήματα.
Και αυτό σε όλο το δίκτυό του και περίπου realtime.
To fraude πολλοί αγαπήσανε ..Τελευταία επεξεργασία από το μέλος dimitri_ns : 18-11-19 στις 14:47.
" Ούτε λαχανικά δεν θα φόρτωνα. "
----
No fm radio ?
No headphone jack ?
Sorry no phone.
-
18-11-19, 15:02 Απάντηση: Πρόταση για λύση τηλεφωνικού κέντρου #10
Καλα τωρα, δεν εφταιγε ο γιαννης που ηταν τρυπια η ντιζα@definity, αλλα και παλι δεν ηταν voip.
To fraud παντα υπηρχε ειτε με voip ειτε χωρις.
Ομως γενικοτερα, το voip ειναι εξισου ασφαλες οσο και τα υπολοιπα. (δλδ το ιδιο ανασφαλες)
Αν εισαι πειραματιζομενος μαγος μπορεις να κανεις τα ΠΑΝΤΑ, ακομα και δωρεαν inmarsat calls για ΟΟΟΟΛΟΥΣ
-
18-11-19, 16:28 Απάντηση: Πρόταση για λύση τηλεφωνικού κέντρου #11
Δεν ξέρω αν είναι μακροπρόθεσμα καλή ιδέα να μείνει κανείς σε isdn.
Ούτε αν είναι καλή ιδέα να επενδύσει κανείς σήμερα λεφτά για καινούργιο isdn pbx.
Τα cpe που βγάζουν isdn έχουν προβλήματα,
και δεν είναι σίγουρο ότι θα έχεις πρόσβαση πάντα σε msan.
Όλα αυτά βαίνουν προς κατάργησιν.
Αν ήθελα να κάνω δουλειά άμεσα, θα επισκεύαζα το υπάρχον, ή θα έπαιρνα ένα μεταχειρισμένο siemens/octupus
που τα βρίσκει κανείς ψιλό-τζάμπα, ή ένα αντίστοιχο panasonic (αναλόγως εσωτερικών συσκευών).
Και αφού θα είναι εκτός εγγύησης/υποστήριξης, ίσως έπαιρνα 2 (φτηνά είναι) να έχω cold spare στο ράφι.
Μεσοπρόθεσμα (γιατί θέλει μελέτη/προγραμματισμό το project) θα καθόμουν να σχεδιάσω την διάδοχη κατάσταση:
trunk + voip pbx (είτε commercial είτε open source) + l2 managed/qos + poe (ενδεχομένως).
Για συσκευές μάλλον θα κοίταγα σε ανακυκλωμένες από το e-bay.
Αν η φύση της επιχείρησης είναι τέτοια που είναι κρίσιμες οι επικοινωνίες και το uptime,
θα κοίταγα για μισθωμένη + trunk με SLA.
Εναλλακτικά (ή επικουρικά) τουλάχιστον multi-wan με load balancing ή fail-over και εναλλακτικό voip provider για την ενδεχόμενη βλάβη.Disclaimer:
Any views or opinions expressed represent the official view of the voices in my head.
-
18-11-19, 16:38 Απάντηση: Πρόταση για λύση τηλεφωνικού κέντρου #12
Την λύση αγοράς Panasonic υβριδικού κέντρου, που μου καλύπτει την υπάρχουσα κατάσταση + παίρνει κάρτες + licences μελλοντικά για voip, σηκώνει και trunks κλπ πώς την βλέπετε;
Έτσι με κάποιο παραπάνω αρχικό κόστος (στην ουσία της κάρτας αναλογικών+isdn) κρατώντας το κέντρο που ούτως ή άλλως θα έπαιρνα, είμαι σχετικά future proof και κάνω δουλειά μου και άμεσα που καίγομαι...
και βασικά δεν παντρεύομαι την λύση του ΟΤΕ που κι αυτή καλή φαίνεται, αλλά δεν ξέρω κανέναν άλλον να την υποστηρίξει πλην των άριστων κατά τα άλλα, τεχνικών του ΟΤΕ...αν φύγω από ΟΤΕ όμως μένω ξεκρέμαστος...www.paniliakos.net (πάει το έχω εγκαταλείψει εδώ και χρόνια) -Πυργολέ ολέ Ομαδάρα μου τρελαίνομαι!
-
18-11-19, 16:41 Απάντηση: Πρόταση για λύση τηλεφωνικού κέντρου #13
Κακη.
Παντα καπου υπαρχει ενας οτε..
Αλλα υπαρχουν και αλλες λυσεις που παιζουν εξισου καλα.
licenses για voip.. γελανε και τα τσιμεντα..
-
18-11-19, 19:27 Απάντηση: Πρόταση για λύση τηλεφωνικού κέντρου #14
Την συγκεκριμένη εταιρεία που σου είπαν σου την συστήνω ανεπιφύλακτα.
Άριστη εξυπηρέτηση, τεχνογνωσία, επαγγελματισμός, υποστήριξη.
Τους γνώρισα και από κοντά προσωπικά.
Είναι εξαιρετικά άτομα.
Θα σου προτείνουν αυτό που είναι το τέλειο για την περίπτωσή σου και χωρίς να έχουν στο μυαλό τους να πουλήσουν το Χ-μοντέλο με σκεπτικό το κέρδος.
Εδώ θα δεις και την δική μου περίπτωση.
Μπορείς να στείλεις μήνυμα απευθείας στον @sxbcl.
Συνεργάστηκα μαζί τους σε δύο περιπτώσεις:
1. Με 2 δικάναλες γραμμές (1 με internet και μία χωρίς), αποκληστικά με μόνο voip συσκευές σταθερές και ασύρματες (χωρίς ίχνος αναλογική), fax στο κέντρο με email, κωδικούς τηλεφονιάς και για τις δύο γραμμές στο κέντρο και όχι στον εξοπλισμό του παρόχου και άλλα πολλά.
Η υλοποίηση έγινε με ΟΤΕ πάροχο.
2. Με 1 μονοκάναλη γραμμή (με internet από την wind) με απλές συσκευές (όχι voip) και fax εκτός κέντρου.| "Anyone can build a fast CPU.
| The trick is to build a fast system."
|____________Seymour Cray...
-
18-11-19, 23:15 Απάντηση: Πρόταση για λύση τηλεφωνικού κέντρου #15
Bookmarks