Σελ. 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση 1-15 από 20
  1. #1
    Εγγραφή
    21-11-2019
    Ηλικία
    27
    Μηνύματα
    6
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    ISP
    Vodafone
    Γεια σας είμαι μαθητής 1ου Λυκείου (ΓΕΛ) συγκεκριμένα ..και τα μαθηματικά εδώ μου φενονται αρκετά δύσκολα και είναι σαν να μην καταλαβαίνω σχεδόν τπτ..σχεδόν

    Αλλά το πρόβλημα είναι ότι μου αρέσει πάρα πολύ να ασχοληθώ με προγραμματισμό...και λοιπόν επειδή έχω μεράκι για διάβασμα ακούω πως χρειάζονται και λίγο μαθηματικά στον προγραμματισμό θα ήθελα να μου πείτε το τι να μάθω από μαθηματικά για να αρχίσω να διαβάσω...έστω και τα βασικότερα που χρειάζονται ρε παιδί μ

    Πχ πείτε ( χρειάζεται να μάθεις οπωσδήποτε μεταβλητες, δυναμεις..κλπ)τεσπά κάτι για αρχίσω να μαθαίνω...διότι ρε φίλε το θέλω πραγματικά αυτό το πράγμα...και είδη μαθαίνω λιγάκι C ..όλα αυτοδίδακτος

    Πλς γνώμες

  2. #2
    Εγγραφή
    06-07-2005
    Περιοχή
    Νέα Υόρκη
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    11.665
    Downloads
    6
    Uploads
    2
    Τύπος
    Cable
    Ταχύτητα
    300 Mbps down/10 Mbps up
    ISP
    Spectrum
    Το σίγουρο είναι ότι χρειάζεσαι άλγεβρα. Από εκεί και πέρα, ανάλογα με το τι ακριβώς θες να κάνεις, μπορεί να θες και επιπλέον πράγματα (πιθανότητες, διαφορικές, κλπ).

  3. #3
    Εγγραφή
    14-11-2009
    Μηνύματα
    2.012
    Downloads
    2
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL2+
    Ταχύτητα
    12288/1024
    ISP
    Wind
    Router
    Technicolor TG788v v3
    SNR / Attn
    14.2(dB) / 27(dB)
    Path Level
    Interleaved
    Μάθε τα απαραίτητα για να περάσεις την τάξη.
    Αν σου αρέσει ο προγραμματισμός τότε πήγαινε ΕΠΑΛ, εκεί θα μάθεις προγραμματισμό.
    Ξεκίνα με C,Visual C,python,php είναι πολύ καλές γλώσσες προγραμματισμού.
    Αυτά θα σου ζητήσουν έξω στην πιάτσα και όχι Άλγεβρα.

    - - - Updated - - -

    ένα πολύ καλό βιβλίο για C. και μια συμβουλή βελτίωσε τα αγγλικά σου το 80% του περιεχομένου στο διαδίκτυο είναι στα αγγλικά